<  
>  

Jobbmuligheter innen Teknologi og ingeniørfag

Academic Work
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Jobbmuligheter innen Teknologi og ingeniørfag
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og ledige stillinger knyttet til fagområdet Teknologi og ingeniørfag. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Utforsk flere arbeidsgivere
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Relaterte stillingsannonser - Teknologi og ingeniørfag
logo
Student og klar for en pangstart på din karriere?
Om stillingen Digiflow skal til enhver tid ha Norges beste SMB-konsept og de ønsker å sette en helt ny standard for hvordan IT-tjenester selges og leveres til SMB-markedet i Norge. De vil gjennom hele prosessen skape WOW-øyeblikk for deres kunder. Disse øyeblikkene skapes helt fra start, og det er her ditt arbeid blir kritisk. Nå har de behov for deg som oppriktig ønsker å bli rå innen salg og er klar for å virkelig gripe oksen ved hornene. Som møtebooker i Digiflow hopper du ut i en arbeidshverdag bestående av fart, spenning og ikke minst utvikling. Samtidig vil du oppnå eierskap til resultatene du generer. Digiflow jobber kontinuerlig etter stabilt høye mål og kulturen legger til rette for at disse nås sammen. Alle jobber mot felles mål, samtidig som at alle vil spille hverandre så gode som mulig. Du blir tilbudt Et miljø kjennetegnet av trøkk, engasjement og eierskap over resultatene du produserer Muligheten til å være med på reisen til et selskap i sterk vekst Kontinuerlig utvikling for at du skal bli best med det du driver med Å bli en del av et erfarent og mangfoldig salgsteam En relevant og unik deltidsjobb ved siden av studiene ArbeidsoppgaverStore deler av din arrbeidsdag vil bestå av booking av møter til salgsavdelingen. På sikt vil du sette sammen egne prospekteringslister og gjøre egne analyser på hvor i markedet man kan ha større potensial til å lykkes. Vi søker deg som Virkelig vil gjøre en karriere innen salg Trives med telefon som arbeidsverktøy Kunne tenke deg å være et bindeledd mellom business og teknologi Gjerne studerer innenfor markeds- og salgsledelse, økonomi og administrasjon eller lignende Gjerne har noe salgserfaring fra tidligere av, men det er ikke et krav For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter Selvstendig Relasjonsskapende Resultatorientert Vår rekrutteringsprosess Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
01.04.2024 Oslo
logo
Vil du forme din egen hverdag som prosjektleder?
Er du en planlegger som arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter? TC Connect søker en selvstendig prosjektleder til å bli en del av en spennende vekstreise og bidra med en strukturell tilstedeværelse!Om stillingenTC Connect jobber med kommunikasjonssystemer for nødnettbrukere, energibransjen, industri og transport mm. Nå ser vi etter en proaktiv prosjektleder som kan ta fatt på interne og eksterne prosjekter for å sikre videre vekst.Som prosjektleder for TC Connect vil du ha en viktig rolle i å holde overblikket ovenfor selskapets prosjekter. Du vil fungere som et kontrollpunkt mellom den utførende part og fakturering av kostnad og vil dermed ha et naturlig samarbeid med flere deler av selskapet. Rollens rammer er ikke satt i stein og vi gir den riktige personen muligheten til å forme sin nye arbeidshverdag i trå med selskapets vekst og ambisjoner. Det viktigste er at du kommer inn med et strukturert sinn og evner å ha oversikt over flere prosesser samtidig med et blikk som sikrer fremgang i tråd med selskapets ambisjoner om videre vekst. Vi tror at du som prosjektleder vil kunne stille de riktige spørsmålene om tidsbruk og planlegging og dermed være en proaktiv del av organisasjonen.Du blir tilbudtMuligheten til å forme din egen rolle i tråd med selskapets vekst og ambisjonerEn hverdag med mye variasjon, det er sjeldent like dager hos TC ConnectArbeid med samfunnskritiske leveranser og tjenester sammen med dyktige kollegerArbeidsoppgaverProsjektledelse - du sikrer at kompetanse mellom ressurser vil bli fordelt riktig og følger opp samtlige salgsprosjekter på overordnet plan.Sørge for at arbeid gjennomføres til riktig tid, med riktig pris og at alle timer og deler før fakturering er på plass.Fungere som et kontrollpunkt mellom utførende ressurs og fakturering mot kunde.Delta i internprosjekt, for eksempel pågående sertifisering innen internasjonal standard for informasjonssikkerhet.Vi søker deg somHar erfaring innen prosjektledelse og kan vise til gode resultater.Har grunnleggende teknisk forståelse og interesse.Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig.Er selvgående og kan være en drivende faktor i å sikre framgang i eget og andres arbeid.Kan starte raskt.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:StrukturertInnovativSelvstendigAnnen informasjon:Sted: RyenArbeidsomfang: Bemanning. Du blir fast ansatt hos Academic Work med 100% oppdrag hos TC Connect ut 2024. Mulighet for fast ansettelse på sikt.Oppstart: Snarest.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.TC CONNECT ASTC Connect ble etablert som eget selskap i år 2000. Vi er en totalleverandør av alt innen radiokommunikasjonsutstyr og løsninger. Med høy kompetanse innen fagområdet og et bredt produktspekter leverer vi kostnadseffektive løsninger innenfor segmentet Profesjonell Mobil Radio (PMR). For å levere løsninger som dekker kundenes behov, er det en forutsetning at vi har god kunnskap om markedet. TC Connect har derfor valgt å satse spesielt på de bransjer vi har inngående kjennskap til. Dette har vi lykkes med så langt. Nødetatene, energiverk, industri, transport samt olje og gass vil fortsatt være våre satsningsområder i årene som kommer. Vi samarbeider tett med ledende produsenter av kommunikasjonsutstyr og løsninger. Dette gjøre oss i stand til å tilby den beste løsningen og det som passer den enkelte kunde ut ifra deres krav og behov.
02.04.2024 Oslo
logo
Statkraft Varme søker student til sommerjobb som Prosjektmedarbeider Kommunikasjon \& Logistikk!
Er du student innenfor et relevant fagfelt og ønsker å bli en del av en stor offentlig og veletablert aktør som skaper fremtidens løsning for verdens energibehov? Kjenner du deg igjen i egenskaper som kommunikativ og løsningsorientert og ønsker å opparbeide deg verdifull erfaring i tillegg til studiene? Om stillingenStatkraft Varme leverer fornybar, termisk energi i form av fjernvarme. Vi leverer 1,25TWh varme og kjøling til over 40.000 kunder i Norge og Sverige. Totalt drifter vi 500km fjernvarmenett, som stadig vokser for å koble på nye kunder.Statkraft Varme har et nytt lagerbygg ved Heimdal Varmesentral på Tiller som skal tas i bruk i sommer. I forbindelse med dette søker de nå en student som skal bidra til å utarbeide informasjonsmateriell som beskriver hvordan lageret skal brukes og driftes!Hvorfor jobbe hos Statkraft Varme?Du vil opparbeide deg svært verdifull arbeidserfaring i tillegg til studiene, og vil få en fot innenfor en stor offentlig og veletablert aktørDu vil bli en del av en bedrift som bidrar til en bærekraftig fremtid og utøver samfunnsansvar i alle våre aktiviteterStatkraft er en av Norges viktigste bedrifter uavhengig av bransje, med betydelige verdiskapings-, sysselsettings- og kunnskapsspredningseffekterDu vil få en selvstendig rolle med tilgang til alt av nødvendig arbeidsverktøyArbeidsoppgaverUtarbeidelse av dokumentasjon for internt og eksternt brukUtarbeidelse av dokumentasjon og kommunikasjonsmaterialer for egne ansatte, mot leverandører og kunderSkissere det nye lagerbygget og bistå i etablering av nye rutiner og dokumentasjonAndre oppgaver vil også forekommeVi søker deg somEr student innenfor et relevant fagfelt som eksempelvis kommunikasjon, logistikk, informasjonsvitenskap, ledelse, indøk eller lignendeHar fullført minimum 2 år av et høyere utdanningsløpHar kunnskap og interesse for smidige utviklingsprosesser og har en kreativ tilnærming til nye arbeidsoppgaverDet er en fordel dersom du har erfaring knyttet til lignende stilling eller fagfelt fra tidligere, men dette er ikke er kravBehersker norsk på et erfarent nivå, muntlig og skriftligØnskelig innehar førerkort klasse B, men dette er ikke et kravPersonlige egenskaperI denne rollen vil vi også vektlegge personlige egenskaper i tillegg til formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss, og har tro på:Strukturerte personer som planlegger og prioriterer, arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter og bygger rammeverk som andre også kan ta i brukKommunikative personer som kommuniserer klart og velformulert, tilpasser eget budskap til mottakeren og informerer og involverer berørte parter ved behovSelvstendige personer som identifiserer relevante oppgaver, tar ansvar for eget arbeid og sikret at det fullføres i tide, samtidig som du tar nødvendige beslutninger for å føre arbeidet fremoverVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work's rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noVår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.Vi ønsker at du legger ved foreløpig karakterutskrift som vedlegg til din søknad slik at vi kan få en bedre forståelse av din fagsammensetning.Annen informasjonSøknadsfrist: 1. april. Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseOppstart og omfang: 100 % sommervikariat med oppstart etter ferdigstilt eksamensperiode vår 2024.Plassering: Sluppen og TillerVi ser frem til å høre fra deg!STATKRAFT VARME ASStatkraft Varme er en fjernvarmevirksomhet i Statkraft, som er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statskrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har 130 ansatte i Norge og Sverige. I Trondheim er over 30 prosent av oppvarmingsbehovet dekket av fjernvarme levert av Statkraft Varme.
01.04.2024 Trondheim
logo
Ønsker du om en variert rolle innen innkjøp og økonomi?
Er du proaktiv og trives med en aktiv arbeidshverdag? Har du interesse for teknologi, innkjøp og økonomi? Da kan dette være stillingen for deg!Om stillingenI samarbeid med vår bedriftskunde, søker vi deres nye innkjøpsansvarlig med økonomioppgaver, til snarlig oppstart. Bedriften leverer et bredt spekter av tekniske produkter. På deres kontor blir du møtt av et svært inkluderende arbeidsmiljø og du vil raskt føle deg som en del av gruppen.Selskapet har korte beslutningslinjer og du vil samarbeide med de ulike avdelingene i det daglige, det vil si lager, salg, økonomi, kunder og leverandører. Du blir et knutepunkt på arbeidsplassen, og bør derfor trives i en interaktiv rolle. Stillingens ansvarsområder er innenfor innkjøp av deres tekniske produkter, samt økonomi- og regnskapsoppgaver tilknyttet innkjøpsprosessene. Rollen er en sentral funksjon for flere av avdelingene, og på den måten vil du bli kjent med hele bedriften og hvordan den fungerer.For å lykkes i stillingen vil det være viktig at du er proaktiv og evner å håndtere parallelle aktiviteter. Du vil ha en variert og faglig utfordrende arbeidshverdag, med ulike frister du må forholde deg til. God struktur og evne til å prioritere mellom de ulike oppgavene vil derfor være viktig. Som ny i rollen får du støtte og hjelp til å opparbeide deg en god innsikt i innkjøpsprosessen og forståelse av selskapets økonomi.Du blir tilbudtEt inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljøEn rolle med ulike ansvarsområder og en variert arbeidshverdagKonkurransedyktige arbeidsbetingelserEn fremtidsrettet arbeidsplass med ambisjoner om vekstmålArbeidsoppgaverAnsvarlig for innkjøpsprosessen av bedriftens tekniske produkterHåndtere lagerkontroll, prismodeller, analyser og statistikkHåndtere inngående leverandørfaktura og utgående kundefakturaYte service internt og eksternt gjennom kontakt med leverandører, kunder og ansatteVi søker deg somHar gjennomført høyere relevant utdannelse, for eks. innen økonomi, statistikk, innkjøp e.l.Har minimum 2 års arbeidserfaring med innkjøp, til fordel inkl. økonomiansvarHar flytende norsk og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftligHar gode kunnskaper i Microsoft Excel og andre MS Office 365 produkterDersom du oppfyller kravene ovenfor oppfordrer vi deg til å søke!Når du søker på denne stillingen ønsker vi både CV og søknadsbrev. Lenger relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanning, og kan anses som en styrke i denne prosessen.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:SelvstendigKvalitetsbevisstKommunikativVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Søknadsfristen for denne stillingen er innen 01.04.2024.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
01.04.2024 Oslo
logo
Statkraft Varme søker studenter til sommerjobb som Prosjektmedarbeider Fjernvarme!
Er du student innenfor et teknologisk fagfelt og ønsker å opparbeide deg svært verdifull erfaring i tillegg til studiene? Ønsker du å bli en del av en stor offentlig og veletablert aktør som skaper fremtidens løsning for verdens energibehov? Da er det kanskje deg vi er på utkikk etter! Om stillingenStatkraft Varme leverer fornybar, termisk energi i form av fjernvarme. Vi leverer 1,25TWh varme og kjøling til over 40.000 kunder i Norge og Sverige. Totalt drifter vi 500km fjernvarmenett, som stadig vokser for å koble på nye kunder.Statkraft Varme gjennomfører et prosjekt som omfatter å løfte fjernvarmenettet til "fjerde generasjons" fjernvarme, fra varmesentral til kunde. I denne sammenheng ser vi behov for en teknisk og økonomisk analyse av utvalgte kundesegment, samt en strategisk anbefaling for videre satsing på kundegruppen. Denne oppgaven vil vi ansette to studenter for å utføre sommeren 2024.Hvorfor jobbe hos Statkraft Varme?Du vil opparbeide deg svært verdifull arbeidserfaring i tillegg til studiene, og vil få en fot innenfor en stor offentlig og veletablert aktørDu vil bli en del av en bedrift som bidrar til en bærekraftig fremtid og utøver samfunnsansvar i alle våre aktiviteterStatkraft er en av Norges viktigste bedrifter uavhengig av bransje, med betydelige verdiskapings-, sysselsettings- og kunnskapsspredningseffekterDu vil få en selvstendig rolle med tilgang til alt av nødvendig arbeidsverktøy samt evt. firmabil ved behovArbeidsoppgaverØkonomisk analyse av kundesegmentKartlegging av tekniske og kommersielle utfordringer og muligheterInnhente data fra Statkraft's systemer og gjøre en analyse og beskrivelse av dagens situasjonSkissere muligheter for videre satsing på kundegruppenGi en strategisk anbefaling for videre satsing på kundegruppenAndre oppgaver kan forekommeVi søker deg somEr student innenfor et relevant fagfelt som eksempelvis energi og miljø, termodynamikk, indøk, teknologiledelse, prosess eller lignendeHar fullført minimum 2 år av et høyere utdanningsløpHar kunnskap og interesse for forretningsutviklingBehersker norsk på et erfarent nivå, muntlig og skriftligDet er en fordel hvis duHar førerkort klasse BHar tidligere erfaringer knyttet til fjernvarme, varmesystemer, termisk oppvarming e.l.Har relevante fag knyttet til varmesystemer, termodynamikk, fluid-dynamikk, energi i bygg, strategisk økonomistyring, energi-økonomi, statistisk analyse o.l Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.Personlige egenskaperI denne rollen vil vi også vektlegge personlige egenskaper i tillegg til formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss, og har tro på:Strukturerte personer som planlegger og prioriterer, arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter og bygger rammeverk som andre også kan ta i brukNysgjerrige og innovative personer som søker nye perspektiver og ideer, initierer aktiviteter og prosjekter og agerer på muligheter selv utover eget kunnskaps- og interesseområdeSelvstendige personer som identifiserer relevante oppgaver, tar ansvar for eget arbeid og sikret at det fullføres i tide, samtidig som du tar nødvendige beslutninger for å føre arbeidet fremoverVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work's rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noVår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.Vi ønsker at du legger ved foreløpig karakterutskrift som vedlegg til din søknad slik at vi kan få en bedre forståelse av din fagsammensetning.Annen informasjonSøknadsfrist: 1. april. Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseOppstart og omfang: 100 % sommervikariat med oppstart etter ferdigstilt eksamensperiode vår 2024Plassering: Sluppen og HeimdalVi ser frem til å høre fra deg!STATKRAFT VARME ASStatkraft Varme er en fjernvarmevirksomhet i Statkraft, som er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statskrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har 130 ansatte i Norge og Sverige. I Trondheim er over 30 prosent av oppvarmingsbehovet dekket av fjernvarme levert av Statkraft Varme.
01.04.2024 Trondheim
logo
Er du student og ønsker å gjøre verden til et bedre sted?
Vil du være med og gjøre en forskjell for verdens sårbare barn? I samarbeid med SOS-barnebyer søker vi nå en fundraiser! Om stillingenSOS-barnebyer driver med humanitært arbeid med fokus på å sikre at barn får den omsorgen de trenger. I stillingen som fundraiser vil du ta del av ulike ringeprojekter ut til eksisterende og tidligere givere. De er i dag et team på 70 personer som er opptatt av å opprettholde et godt arbeidsmiljø. I denne stillingen vil du ta del av telemarketing teamet.Du blir tilbudtEt grundig opplæringsprogramEn arbeidsplass med fokus på et godt og støttende arbeidsmiljøEn mulighet til å lære om fundraising og bistandsindustrienTilgang til gratis treningsromArbeidsoppgaverB2C salg gjennom å ringe ut til både eksisterende og tidligere givere for å sjekke interessen for å øke økonomisk bidragRekruttere faddereMersalgAndre ringeprojektermVi søker deg somI denne stillingen verdsetter vi at du besitter de rette egenskapene og en genuin interesse for å gjøre en forskjell. Vi søker deg som er student, nysgjerrig og kommunikativ og vet å forholde deg til å snakke om livets vanskeligheter. Det er en fordel om du har tidligere erfaring fra servicearbeid.Som person er du:ResultatorientertSamarbeidendeInspirerendeAnnen informasjon:Oppstart: SnarestArbeidsomfang: to ganger i uken kl. 16-21 mellom mandag-torsdag i 6 måneder med mulighet for forlengelsePlassering: OsloKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. SOS-Barnebyer har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.STIFTELSEN SOS-BARNEBYER NORGESOS-barnebyer er en internasjonal profesjonsorganisasjon med 70 års erfaring i å sikre barn den omsorgen de trenger for å vokse og utvikle seg til selvstendige voksne. Vår målgruppe er barn som har mistet eller lever med stor risiko for å miste omsorg fra familien sin. SOS-barnebyers programvirksomhet i Norge jobber for at barn skal få vokse opp med god omsorg i en familie. Di jobber for at familier i krise kan styrkes så de selv kan ta vare på barna sine, og at det etableres nye, trygge familier for barn som trenger det. Vi jobber for at det skal finnes gode samfunnsstrukturer og vilje til å ta vare på barn. Vi jobber sammen med kommuner og andre for å utvikle og spre modeller som gjør at flere barn får trygg oppvekst og god omsorg.
02.04.2024 Oslo
logo
Vi søker regnskapsfører til Aktiva Råd og Regnskap!
Om stillingen Aktiva Råd og Regnskap er et regnskapsfirma som holder til i Trondheim, like ved Sirkus shopping. Hos oss finner du trivelige ansatte med bred kompetanse og engasjement for regnskapsfaget. Vi har over 30 års erfaring innen regnskap og rådgivning, noe som har gitt oss en solid kompetanse. Vårt primære nedslagsfelt er Midt-Norge, men med gode elektroniske løsninger har vi kunder over hele landet. I vår portefølje har vi alt fra restaurant- og serveringsbransjen, advokater, helse/skjønnhetssalonger, til bygg -og anleggsbransjen. Vi er i dag 10 ansatte, og har de siste årene hatt en god og jevn vekst. Aktiva har nylig inngått et samarbeid med Proline AS, som er en komplett systemleverandør av egenutviklet ERP-plattform og helhetlige IT-løsninger, datakasse, betalingsløsninger, nettbutikk og regnskap for små til mellomstore bedrifter og kjeder. Dette samarbeidet gir oss en unik mulighet til å påvirke og optimalisere systemet videre, og ikke minst ta flere markedsandeler fremover. Vi får stadig inn nye og spennende oppdrag, og ønsker derfor å få nok en person med på laget! Vi har rom for både deg som er nyutdannet og full av læringsvilje, og for deg som har med deg erfaring og er på jakt etter nye utfordringer - vi tilpasser stillingen ut fra ditt erfaringsnivå. Som regnskapsfører hos oss vil du få mulighet til å jobbe tett på både systemleverandør og spennende kunder, og du har mulighet til å bruke og utvikle din kompetanse på flere måter. Du blir tilbudt: En mulighet til å jobbe med spennende kunder i et selskap i vekst Mulighet til å jobbe tett på systemleverandører Spennende og variert kundeportefølje Mulighet for å oppnå statsautorisasjon En rolle der du får utvikle deg sammen med kompetente og dyktige kolleger Fleksibel arbeidstid Gode pensjonsordninger Felles lunsjordning Arbeidsoppgaver Regnskap fra A-Å Rådgivning og oppfølging av våre kunder Bistå kundeansvarlig Bidra til gode digitale løsninger som fremmer effektive og automatiserte arbeidsprosesser Sikre faglig kvalitet Vi søker deg som Studerer/har studert relevant økonomirettet utdanning, minimum på bachelornivå Har god digital forståelse Behersker norsk flytende, skriftlig og muntlig For å lykkes og trives i rollen ser vi etter deg som også er: Nysgjerrig Selvstendig Serviceorientert Problemløser Vår rekrutteringsprosess Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Dersom vi har behandlet søknaden din og ser at du oppfyller en eller flere av kravene for stillingen vil du som første ledd i prosessen bli tilsendt invitasjon til tester på e-post via vår samarbeidspartner Assessio. Vi ber om at disse tas så snart som mulig, slik at vi får behandlet søknaden din videre. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig, og annonsen kan tas ned før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har fått inn tilstrekkelig antall kvalifiserte kandidater. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen interessant. Vi ønsker at du legger ved både CV, søknad og karakterutskrift. Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work, og alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Mia Skjetne Hansen på e-post mia.hansen@academicwork.no eller telefon 926 72 512. Seneste søknadsfrist er: 7.april 2024. AKTIVA RÅD OG REGNSKAP AS Aktiva Råd og Regnskap er et autorisert regnskapsbyrå, som fører regnskap og yter rådgivning for små og mellomstore bedrifter over hele Norge. Aktiva har fokus på å hjelpe våre kunder til å velge gode og effektive løsninger for sitt regnskap. Vi vil være en støttespiller og sparringspartner for våre kunder, samtidig som vi sørger for riktig tall til rett tid. Vi holder til i Falkenborgvegen 35C, et av nabobyggene til Sirkus Shopping. Vi ligger godt til i forhold til tilkomst med både buss, tog og bil. Luftige, fine lokaler sammen med trivelige og kunnskapsrike kollegaer. Høsten 2024 skal vi også etablere kontor på Frogner i Oslo.
07.04.2024 Trondheim
logo
Nysgjerrig på fremtidens krypterte løsninger innen kommunikasjon?
Vil du være med å utvikle fremtidens krypterte kommunikasjonsplattform? Bli med Skytale på utviklingsreisen som Apputvikler!Om stillingenSkytale er et norsk selskap som ble etablert i 2022, og har tatt utfordringen med å tilby en robust og sikker digital kommunikasjonsløsning som ivaretar nasjonale interesser. Skytales sikre kommunikasjonsplattform, bygget av kun norske utviklere og underleverandører, har som mål å ivareta bekymringene om datakontroll og personvern på et nasjonalt nivå.På grunn av nye, store samarbeidspartnere er det nå et større behov for en sulten Apputvikler som kan jobbe tett med vår CTO og avlaste på deltid før studiene er fullført. Vi tror du har en forkjærlighet for sikkerhet, og ønsker å implementere dette i jobben din med koding. Du vet at du har mye å lære fortsatt, og ser på dette som en mulighet til å ta til deg ny kunnskap i et ambisiøst miljø. Vi gleder oss uansett til å høre dine forslag og innspill og tror du kommer langt med en uredd tilnærming til nye situasjoner.Ansvarsområde og arbeidsoppgaverSom Apputvikler hos Skytale vil du kunne ta interessen din for mobil apputvikling steget videre og utvikle innen iOs, Windows, Android. Vi benytter oss av Swift og Java Kotlin og vi tror det er fordelsmessig at du har forsøkt deg innen dette på forhånd, enten via studiet eller på egenhånd.Dine arbeidsoppgaver i rollen vil bestå av koding innen nevnte språk og teknologier, i tillegg til å delta i sprint med team og konsulenter hvor du også vil bidra med egen kompetanse. Øvrige supportoppgaver vil forekomme og rollen vil måtte være fleksibel i forhold til CTO´s avlastningsbehov.Du blir tilbudtMentor og opplæring gjennom CTO. Du vil bli CTOs "høyre hånd" og vil bistå med stort og smått i trå med kompetanse og ambisjonerJevnlig kompetanseutvikling og kurs relevant for dine ansvarsområderMulighet til å delta i spennende dialoger med Norges fremste eksperter innen sikkerhet.Et støttende team med fokus på å ha det gøy, samtidig som man forstår seriøsiteten i produktet som leveres. Med en gjennomgående start-up mentalitet er vi nysgjerrige på hver enkelts kunnskap og bidrag.Vi søker deg somEr student innenfor Informatikk eller annen relevant IT utdanning, på bachelor eller masternivå. Du ønsker å jobbe deltid 1-3 dager i uken før du kan gå over til 100% ved endt studie.Kan vise til prosjekter og kunnskap med apputvikling. Har du utviklet en egen app for eksempel? Da vil vi høre om det!Har kjennskap til Swift og Java Kotlin. Har du øvrig kunnskap innen frontend kodespråk vil dette være en fordel.Kan sikkerhetsklareres. På grunn av Skytales samarbeidspartnere er det ønskelig at de involverte raskt kan gå gjennom en klarering uten for store hindringer.Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig. Legg ved nødvendig dokumentasjon i søknaden din; Midlertidig karakterutskrift, CV og gjerne søknadsbrev.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:ProblemløserKommunikativTilpasningsdyktig/ FleksibelAnnen informasjon:Oppstart: Etter avtaleArbeidsomfang:Deltid 1-3 dager i uken, med mål om 100% rolle etter endt studie.Plassering: Sentralt i Oslo sentrumSøknadsfrist: Løpende selekteringVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
02.04.2024 Oslo
logo
Vil du ha betydelig ansvar og en spennende deltidsrolle inn mot sommeren?
Har du erfaring med eventplanlegging og ønsker å ta steget inn som eventkoordinator? Vil du sørge for at EAGE Annual 2024 går strøkent for seg? Da må du søke her asap! Om stillingenVi leter etter en motivert Eventkoordinator som kan støtte vårt eventteam i gjennomføringen av strategiske initiativer og kampanjer, herunder Eage Annual 2024 som gjennomføres 10-13. juni. Du vil i perioden fra april og ut juni være i et midlertidig engasjement hos vår samarbeidspartner og jobbe deltid. I selve eventperioden må man påberegne å jobbe etter behov.Den ideelle kandidaten vil være en kreativ tenker med lidenskap for markedsføring, innehar organisatoriske og strukturerte ferdigheter og et skarpt øye for detaljer. Vi ser at du har erfaring fra lignende eventplanlegging og kan bidra med verdifull kompetanse inn i teamet. Denne rollen tilbyr en spennende mulighet til å delta på ulike markedsføringsprosjekter og initiativer.ArbeidsoppgaverHjelpe til med utvikling og gjennomføring av markedsplaner og kampanjer.Støtte i organiseringen av arrangementer, messer og andre promoteringstiltak.Koordinere og gjennomføre ulike markedsaktiviteter, inkludert e-postkampanjer, sosiale medieinnlegg og innholdsoppretting.Samarbeide med tverrfaglige team for å sikre samstemthet og konsistens i meldingsformidling og merkevarebygging.Holde seg oppdatert på bransjetrender og beste praksiser for å informere markedsføringsstrategierVi søker deg somErfaring i organisering av event og markedsføring i større skala.Det er en fordel med Bachelorgrad innen markedsføring, kommunikasjon eller et annet relatert felt.God forståelse av markedsføringsprinsipper- og teknikker.Beherskelse av Microsoft Office Suite og markedsføringsprogramvare (f.eks. Adobe Creative Suite, HubSpot).Kommuniserer svært godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig,For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter: Du har en evne til å sjonglere flere oppgaver på en gang, samtidig som du evner å prioritere og møte frister til riktig tid. Du har en kreativ tankegang og er en problemløser. Du har et øye for detaljer og har høy nøyaktighet i arbeidet ditt. Du evner å jobbe selvstendig så vel som en del av et team.Annen informasjonSøknadsfrist: Snarest mulig.Oppstart: 2.april. Du vil jobbe ca 2 dager i uken frem til juni og opp mot ca 80% i eventperioden.Ansettelsesforhold: Du blir ansatt direkte hos vår kunde til en midlertidig stilling.Plassering: Oslo
02.04.2024 Oslo
logo
Er du (ny)utdannet innen økonomi, og ønsker å bli en del av fremtidens rådgivningsselskap?
Vil du jobbe med regnskap og rådgivning i et selskap i vekst? Søker du faglig utvikling, trivsel og muligheten til å vokse deg inn i en spennende rolle? Da kan det være deg vi er på jakt etter! Om stillingen InIt4U er et rådgivningsselskap som tilbyr konsulenttjenester innen ledelse, økonomi (regnskap og lønn) og ERP. Selskapet ble etablert høsten 2022, og har siden da hatt en sterk og jevn vekst. I dag jobber det totalt 10 ansatte i selskapet, og vi er lokalisert både i Trondheim og Oslo. På grunn av økende oppdragsmengde er vi nå på utkikk etter to regnskapskonsulenter til kontoret vårt i Trondheim. I dag sitter det 4 stk fast i Trondheim, men vi jobber mye på tvers av kontorene. Vi ser for oss at du vil bidra med varierte oppgaver innen regnskap og/eller lønn, og vi kan tilpasse stillingen etter dine ønsker og ambisjoner. Hos oss vil du primært jobbe i Unit4 som system, og du vil jobbe mot en rekke spennende kunder i ulike bransjer. InIT4U tror sterkt på "learning by doing", og du vil få opplæring tilpasset din bakgrunn og erfaring. Det vil være fokus på at du skal komme ut i andre enden som en trygg ressurs som kan ta fatt på oppgaver og utviklingsløp du selv er med på å forme. Hos oss er det et trivelig, åpent og sosialt arbeidsmiljø der det er stort fokus på at du skal trives på jobb. Vi arrangerer gjerne sosiale "happenings", og er en sammensatt gjeng som trives godt sammen. Hvorfor jobbe hos InIt4U? Muligheten til å utvikle deg faglig i et selskap som legger til rette for dine ambisjoner og ønsker Å bli en del av et kunnskapsrikt arbeidsmiljø med mye kompetanse innen økonomi, ledelse og ERP Du får stor påvirkningskraft og ser resultater av det du gjør Gode betingelser på forsikring, pensjon og bonus – og en fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor Vi holder til i fine og sentrumsnære lokaler, både i Trondheim og Oslo Mulighet til å legge opp et løp for å oppnå statsautorisasjon hvis det er ønskelig Arbeidsoppgaver: I denne rollen vil du ha varierte oppgaver knyttet til regnskap og rådgivning. Du vil jobbe ut mot ulike kunder og bistå med det kunden har behov for. Dette innebærer oppgaver som bokføring, rapportering, løpende regnskapsførsel, controlling og rådgivning. Du får mulighet til å utvikle deg i den retningen du ønsker, så det vil også være mulig å fokusere mer mot særlig mot konsulentrollen eller lønnsfaget. Vi søker deg som Fullfører, eller har fullført, relevant utdanning innen økonomi, enten på universitet- eller fagskolenivå Har teknisk systemforståelse Behersker norsk flytende, skriftlig og muntlig Vi ønsker at du legger ved både CV, søknad og karakterutskrift. For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter: Strukturert Kvalitetsbevisst Selvstendig Serviceorientert Vår rekrutteringsprosess Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Dersom vi har behandlet søknaden din og ser at du oppfyller en eller flere av kravene for stillingen vil du som første ledd i prosessen bli tilsendt invitasjon til tester på e-post via vår samarbeidspartner Assessio. Vi ber om at disse tas så snart som mulig, slik at vi får behandlet søknaden din videre. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig, og annonsen kan tas ned før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har fått inn tilstrekkelig antall kvalifiserte kandidater. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen interessant. Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work, og alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Mia Skjetne Hansen på e-post mia.hansen@academicwork.no eller telefon 926 72 512. Seneste søknadsfrist er: 10.april2024 INIT4U ACCOUNTING AS InIt4U er et rådgivningsselskap som tilbyr konsulenttjenester innen ledelse, økonomi (regnskap og lønn) og ERP.
10.04.2024 Trondheim
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Andre ledige stillinger hos Academic Work
logo
Student og klar for en pangstart på din karriere?
Om stillingen Digiflow skal til enhver tid ha Norges beste SMB-konsept og de ønsker å sette en helt ny standard for hvordan IT-tjenester selges og leveres til SMB-markedet i Norge. De vil gjennom hele prosessen skape WOW-øyeblikk for deres kunder. Disse øyeblikkene skapes helt fra start, og det er her ditt arbeid blir kritisk. Nå har de behov for deg som oppriktig ønsker å bli rå innen salg og er klar for å virkelig gripe oksen ved hornene. Som møtebooker i Digiflow hopper du ut i en arbeidshverdag bestående av fart, spenning og ikke minst utvikling. Samtidig vil du oppnå eierskap til resultatene du generer. Digiflow jobber kontinuerlig etter stabilt høye mål og kulturen legger til rette for at disse nås sammen. Alle jobber mot felles mål, samtidig som at alle vil spille hverandre så gode som mulig. Du blir tilbudt Et miljø kjennetegnet av trøkk, engasjement og eierskap over resultatene du produserer Muligheten til å være med på reisen til et selskap i sterk vekst Kontinuerlig utvikling for at du skal bli best med det du driver med Å bli en del av et erfarent og mangfoldig salgsteam En relevant og unik deltidsjobb ved siden av studiene ArbeidsoppgaverStore deler av din arrbeidsdag vil bestå av booking av møter til salgsavdelingen. På sikt vil du sette sammen egne prospekteringslister og gjøre egne analyser på hvor i markedet man kan ha større potensial til å lykkes. Vi søker deg som Virkelig vil gjøre en karriere innen salg Trives med telefon som arbeidsverktøy Kunne tenke deg å være et bindeledd mellom business og teknologi Gjerne studerer innenfor markeds- og salgsledelse, økonomi og administrasjon eller lignende Gjerne har noe salgserfaring fra tidligere av, men det er ikke et krav For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter Selvstendig Relasjonsskapende Resultatorientert Vår rekrutteringsprosess Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
01.04.2024 Oslo
logo
Vil du forme din egen hverdag som prosjektleder?
Er du en planlegger som arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter? TC Connect søker en selvstendig prosjektleder til å bli en del av en spennende vekstreise og bidra med en strukturell tilstedeværelse!Om stillingenTC Connect jobber med kommunikasjonssystemer for nødnettbrukere, energibransjen, industri og transport mm. Nå ser vi etter en proaktiv prosjektleder som kan ta fatt på interne og eksterne prosjekter for å sikre videre vekst.Som prosjektleder for TC Connect vil du ha en viktig rolle i å holde overblikket ovenfor selskapets prosjekter. Du vil fungere som et kontrollpunkt mellom den utførende part og fakturering av kostnad og vil dermed ha et naturlig samarbeid med flere deler av selskapet. Rollens rammer er ikke satt i stein og vi gir den riktige personen muligheten til å forme sin nye arbeidshverdag i trå med selskapets vekst og ambisjoner. Det viktigste er at du kommer inn med et strukturert sinn og evner å ha oversikt over flere prosesser samtidig med et blikk som sikrer fremgang i tråd med selskapets ambisjoner om videre vekst. Vi tror at du som prosjektleder vil kunne stille de riktige spørsmålene om tidsbruk og planlegging og dermed være en proaktiv del av organisasjonen.Du blir tilbudtMuligheten til å forme din egen rolle i tråd med selskapets vekst og ambisjonerEn hverdag med mye variasjon, det er sjeldent like dager hos TC ConnectArbeid med samfunnskritiske leveranser og tjenester sammen med dyktige kollegerArbeidsoppgaverProsjektledelse - du sikrer at kompetanse mellom ressurser vil bli fordelt riktig og følger opp samtlige salgsprosjekter på overordnet plan.Sørge for at arbeid gjennomføres til riktig tid, med riktig pris og at alle timer og deler før fakturering er på plass.Fungere som et kontrollpunkt mellom utførende ressurs og fakturering mot kunde.Delta i internprosjekt, for eksempel pågående sertifisering innen internasjonal standard for informasjonssikkerhet.Vi søker deg somHar erfaring innen prosjektledelse og kan vise til gode resultater.Har grunnleggende teknisk forståelse og interesse.Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig.Er selvgående og kan være en drivende faktor i å sikre framgang i eget og andres arbeid.Kan starte raskt.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:StrukturertInnovativSelvstendigAnnen informasjon:Sted: RyenArbeidsomfang: Bemanning. Du blir fast ansatt hos Academic Work med 100% oppdrag hos TC Connect ut 2024. Mulighet for fast ansettelse på sikt.Oppstart: Snarest.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.TC CONNECT ASTC Connect ble etablert som eget selskap i år 2000. Vi er en totalleverandør av alt innen radiokommunikasjonsutstyr og løsninger. Med høy kompetanse innen fagområdet og et bredt produktspekter leverer vi kostnadseffektive løsninger innenfor segmentet Profesjonell Mobil Radio (PMR). For å levere løsninger som dekker kundenes behov, er det en forutsetning at vi har god kunnskap om markedet. TC Connect har derfor valgt å satse spesielt på de bransjer vi har inngående kjennskap til. Dette har vi lykkes med så langt. Nødetatene, energiverk, industri, transport samt olje og gass vil fortsatt være våre satsningsområder i årene som kommer. Vi samarbeider tett med ledende produsenter av kommunikasjonsutstyr og løsninger. Dette gjøre oss i stand til å tilby den beste løsningen og det som passer den enkelte kunde ut ifra deres krav og behov.
02.04.2024 Oslo
logo
Statkraft Varme søker student til sommerjobb som Prosjektmedarbeider Kommunikasjon \& Logistikk!
Er du student innenfor et relevant fagfelt og ønsker å bli en del av en stor offentlig og veletablert aktør som skaper fremtidens løsning for verdens energibehov? Kjenner du deg igjen i egenskaper som kommunikativ og løsningsorientert og ønsker å opparbeide deg verdifull erfaring i tillegg til studiene? Om stillingenStatkraft Varme leverer fornybar, termisk energi i form av fjernvarme. Vi leverer 1,25TWh varme og kjøling til over 40.000 kunder i Norge og Sverige. Totalt drifter vi 500km fjernvarmenett, som stadig vokser for å koble på nye kunder.Statkraft Varme har et nytt lagerbygg ved Heimdal Varmesentral på Tiller som skal tas i bruk i sommer. I forbindelse med dette søker de nå en student som skal bidra til å utarbeide informasjonsmateriell som beskriver hvordan lageret skal brukes og driftes!Hvorfor jobbe hos Statkraft Varme?Du vil opparbeide deg svært verdifull arbeidserfaring i tillegg til studiene, og vil få en fot innenfor en stor offentlig og veletablert aktørDu vil bli en del av en bedrift som bidrar til en bærekraftig fremtid og utøver samfunnsansvar i alle våre aktiviteterStatkraft er en av Norges viktigste bedrifter uavhengig av bransje, med betydelige verdiskapings-, sysselsettings- og kunnskapsspredningseffekterDu vil få en selvstendig rolle med tilgang til alt av nødvendig arbeidsverktøyArbeidsoppgaverUtarbeidelse av dokumentasjon for internt og eksternt brukUtarbeidelse av dokumentasjon og kommunikasjonsmaterialer for egne ansatte, mot leverandører og kunderSkissere det nye lagerbygget og bistå i etablering av nye rutiner og dokumentasjonAndre oppgaver vil også forekommeVi søker deg somEr student innenfor et relevant fagfelt som eksempelvis kommunikasjon, logistikk, informasjonsvitenskap, ledelse, indøk eller lignendeHar fullført minimum 2 år av et høyere utdanningsløpHar kunnskap og interesse for smidige utviklingsprosesser og har en kreativ tilnærming til nye arbeidsoppgaverDet er en fordel dersom du har erfaring knyttet til lignende stilling eller fagfelt fra tidligere, men dette er ikke er kravBehersker norsk på et erfarent nivå, muntlig og skriftligØnskelig innehar førerkort klasse B, men dette er ikke et kravPersonlige egenskaperI denne rollen vil vi også vektlegge personlige egenskaper i tillegg til formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss, og har tro på:Strukturerte personer som planlegger og prioriterer, arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter og bygger rammeverk som andre også kan ta i brukKommunikative personer som kommuniserer klart og velformulert, tilpasser eget budskap til mottakeren og informerer og involverer berørte parter ved behovSelvstendige personer som identifiserer relevante oppgaver, tar ansvar for eget arbeid og sikret at det fullføres i tide, samtidig som du tar nødvendige beslutninger for å føre arbeidet fremoverVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work's rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noVår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.Vi ønsker at du legger ved foreløpig karakterutskrift som vedlegg til din søknad slik at vi kan få en bedre forståelse av din fagsammensetning.Annen informasjonSøknadsfrist: 1. april. Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseOppstart og omfang: 100 % sommervikariat med oppstart etter ferdigstilt eksamensperiode vår 2024.Plassering: Sluppen og TillerVi ser frem til å høre fra deg!STATKRAFT VARME ASStatkraft Varme er en fjernvarmevirksomhet i Statkraft, som er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statskrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har 130 ansatte i Norge og Sverige. I Trondheim er over 30 prosent av oppvarmingsbehovet dekket av fjernvarme levert av Statkraft Varme.
01.04.2024 Trondheim
logo
Ønsker du om en variert rolle innen innkjøp og økonomi?
Er du proaktiv og trives med en aktiv arbeidshverdag? Har du interesse for teknologi, innkjøp og økonomi? Da kan dette være stillingen for deg!Om stillingenI samarbeid med vår bedriftskunde, søker vi deres nye innkjøpsansvarlig med økonomioppgaver, til snarlig oppstart. Bedriften leverer et bredt spekter av tekniske produkter. På deres kontor blir du møtt av et svært inkluderende arbeidsmiljø og du vil raskt føle deg som en del av gruppen.Selskapet har korte beslutningslinjer og du vil samarbeide med de ulike avdelingene i det daglige, det vil si lager, salg, økonomi, kunder og leverandører. Du blir et knutepunkt på arbeidsplassen, og bør derfor trives i en interaktiv rolle. Stillingens ansvarsområder er innenfor innkjøp av deres tekniske produkter, samt økonomi- og regnskapsoppgaver tilknyttet innkjøpsprosessene. Rollen er en sentral funksjon for flere av avdelingene, og på den måten vil du bli kjent med hele bedriften og hvordan den fungerer.For å lykkes i stillingen vil det være viktig at du er proaktiv og evner å håndtere parallelle aktiviteter. Du vil ha en variert og faglig utfordrende arbeidshverdag, med ulike frister du må forholde deg til. God struktur og evne til å prioritere mellom de ulike oppgavene vil derfor være viktig. Som ny i rollen får du støtte og hjelp til å opparbeide deg en god innsikt i innkjøpsprosessen og forståelse av selskapets økonomi.Du blir tilbudtEt inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljøEn rolle med ulike ansvarsområder og en variert arbeidshverdagKonkurransedyktige arbeidsbetingelserEn fremtidsrettet arbeidsplass med ambisjoner om vekstmålArbeidsoppgaverAnsvarlig for innkjøpsprosessen av bedriftens tekniske produkterHåndtere lagerkontroll, prismodeller, analyser og statistikkHåndtere inngående leverandørfaktura og utgående kundefakturaYte service internt og eksternt gjennom kontakt med leverandører, kunder og ansatteVi søker deg somHar gjennomført høyere relevant utdannelse, for eks. innen økonomi, statistikk, innkjøp e.l.Har minimum 2 års arbeidserfaring med innkjøp, til fordel inkl. økonomiansvarHar flytende norsk og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftligHar gode kunnskaper i Microsoft Excel og andre MS Office 365 produkterDersom du oppfyller kravene ovenfor oppfordrer vi deg til å søke!Når du søker på denne stillingen ønsker vi både CV og søknadsbrev. Lenger relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanning, og kan anses som en styrke i denne prosessen.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:SelvstendigKvalitetsbevisstKommunikativVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Søknadsfristen for denne stillingen er innen 01.04.2024.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
01.04.2024 Oslo
logo
Statkraft Varme søker studenter til sommerjobb som Prosjektmedarbeider Fjernvarme!
Er du student innenfor et teknologisk fagfelt og ønsker å opparbeide deg svært verdifull erfaring i tillegg til studiene? Ønsker du å bli en del av en stor offentlig og veletablert aktør som skaper fremtidens løsning for verdens energibehov? Da er det kanskje deg vi er på utkikk etter! Om stillingenStatkraft Varme leverer fornybar, termisk energi i form av fjernvarme. Vi leverer 1,25TWh varme og kjøling til over 40.000 kunder i Norge og Sverige. Totalt drifter vi 500km fjernvarmenett, som stadig vokser for å koble på nye kunder.Statkraft Varme gjennomfører et prosjekt som omfatter å løfte fjernvarmenettet til "fjerde generasjons" fjernvarme, fra varmesentral til kunde. I denne sammenheng ser vi behov for en teknisk og økonomisk analyse av utvalgte kundesegment, samt en strategisk anbefaling for videre satsing på kundegruppen. Denne oppgaven vil vi ansette to studenter for å utføre sommeren 2024.Hvorfor jobbe hos Statkraft Varme?Du vil opparbeide deg svært verdifull arbeidserfaring i tillegg til studiene, og vil få en fot innenfor en stor offentlig og veletablert aktørDu vil bli en del av en bedrift som bidrar til en bærekraftig fremtid og utøver samfunnsansvar i alle våre aktiviteterStatkraft er en av Norges viktigste bedrifter uavhengig av bransje, med betydelige verdiskapings-, sysselsettings- og kunnskapsspredningseffekterDu vil få en selvstendig rolle med tilgang til alt av nødvendig arbeidsverktøy samt evt. firmabil ved behovArbeidsoppgaverØkonomisk analyse av kundesegmentKartlegging av tekniske og kommersielle utfordringer og muligheterInnhente data fra Statkraft's systemer og gjøre en analyse og beskrivelse av dagens situasjonSkissere muligheter for videre satsing på kundegruppenGi en strategisk anbefaling for videre satsing på kundegruppenAndre oppgaver kan forekommeVi søker deg somEr student innenfor et relevant fagfelt som eksempelvis energi og miljø, termodynamikk, indøk, teknologiledelse, prosess eller lignendeHar fullført minimum 2 år av et høyere utdanningsløpHar kunnskap og interesse for forretningsutviklingBehersker norsk på et erfarent nivå, muntlig og skriftligDet er en fordel hvis duHar førerkort klasse BHar tidligere erfaringer knyttet til fjernvarme, varmesystemer, termisk oppvarming e.l.Har relevante fag knyttet til varmesystemer, termodynamikk, fluid-dynamikk, energi i bygg, strategisk økonomistyring, energi-økonomi, statistisk analyse o.l Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.Personlige egenskaperI denne rollen vil vi også vektlegge personlige egenskaper i tillegg til formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss, og har tro på:Strukturerte personer som planlegger og prioriterer, arbeider systematisk med oppgaver og prosjekter og bygger rammeverk som andre også kan ta i brukNysgjerrige og innovative personer som søker nye perspektiver og ideer, initierer aktiviteter og prosjekter og agerer på muligheter selv utover eget kunnskaps- og interesseområdeSelvstendige personer som identifiserer relevante oppgaver, tar ansvar for eget arbeid og sikret at det fullføres i tide, samtidig som du tar nødvendige beslutninger for å føre arbeidet fremoverVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work's rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noVår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.Vi ønsker at du legger ved foreløpig karakterutskrift som vedlegg til din søknad slik at vi kan få en bedre forståelse av din fagsammensetning.Annen informasjonSøknadsfrist: 1. april. Vi har en løpende selekteringsprosess og anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseOppstart og omfang: 100 % sommervikariat med oppstart etter ferdigstilt eksamensperiode vår 2024Plassering: Sluppen og HeimdalVi ser frem til å høre fra deg!STATKRAFT VARME ASStatkraft Varme er en fjernvarmevirksomhet i Statkraft, som er Europas største leverandør av fornybar energi, og har virksomhet over hele verden innen energiproduksjon og distribusjon. Statskrafts fjernvarmevirksomhet har drevet med energigjenvinning og fjernvarme siden 1982 og har 130 ansatte i Norge og Sverige. I Trondheim er over 30 prosent av oppvarmingsbehovet dekket av fjernvarme levert av Statkraft Varme.
01.04.2024 Trondheim
logo
Er du student og ønsker å gjøre verden til et bedre sted?
Vil du være med og gjøre en forskjell for verdens sårbare barn? I samarbeid med SOS-barnebyer søker vi nå en fundraiser! Om stillingenSOS-barnebyer driver med humanitært arbeid med fokus på å sikre at barn får den omsorgen de trenger. I stillingen som fundraiser vil du ta del av ulike ringeprojekter ut til eksisterende og tidligere givere. De er i dag et team på 70 personer som er opptatt av å opprettholde et godt arbeidsmiljø. I denne stillingen vil du ta del av telemarketing teamet.Du blir tilbudtEt grundig opplæringsprogramEn arbeidsplass med fokus på et godt og støttende arbeidsmiljøEn mulighet til å lære om fundraising og bistandsindustrienTilgang til gratis treningsromArbeidsoppgaverB2C salg gjennom å ringe ut til både eksisterende og tidligere givere for å sjekke interessen for å øke økonomisk bidragRekruttere faddereMersalgAndre ringeprojektermVi søker deg somI denne stillingen verdsetter vi at du besitter de rette egenskapene og en genuin interesse for å gjøre en forskjell. Vi søker deg som er student, nysgjerrig og kommunikativ og vet å forholde deg til å snakke om livets vanskeligheter. Det er en fordel om du har tidligere erfaring fra servicearbeid.Som person er du:ResultatorientertSamarbeidendeInspirerendeAnnen informasjon:Oppstart: SnarestArbeidsomfang: to ganger i uken kl. 16-21 mellom mandag-torsdag i 6 måneder med mulighet for forlengelsePlassering: OsloKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. SOS-Barnebyer har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.STIFTELSEN SOS-BARNEBYER NORGESOS-barnebyer er en internasjonal profesjonsorganisasjon med 70 års erfaring i å sikre barn den omsorgen de trenger for å vokse og utvikle seg til selvstendige voksne. Vår målgruppe er barn som har mistet eller lever med stor risiko for å miste omsorg fra familien sin. SOS-barnebyers programvirksomhet i Norge jobber for at barn skal få vokse opp med god omsorg i en familie. Di jobber for at familier i krise kan styrkes så de selv kan ta vare på barna sine, og at det etableres nye, trygge familier for barn som trenger det. Vi jobber for at det skal finnes gode samfunnsstrukturer og vilje til å ta vare på barn. Vi jobber sammen med kommuner og andre for å utvikle og spre modeller som gjør at flere barn får trygg oppvekst og god omsorg.
02.04.2024 Oslo
logo
Vi søker regnskapsfører til Aktiva Råd og Regnskap!
Om stillingen Aktiva Råd og Regnskap er et regnskapsfirma som holder til i Trondheim, like ved Sirkus shopping. Hos oss finner du trivelige ansatte med bred kompetanse og engasjement for regnskapsfaget. Vi har over 30 års erfaring innen regnskap og rådgivning, noe som har gitt oss en solid kompetanse. Vårt primære nedslagsfelt er Midt-Norge, men med gode elektroniske løsninger har vi kunder over hele landet. I vår portefølje har vi alt fra restaurant- og serveringsbransjen, advokater, helse/skjønnhetssalonger, til bygg -og anleggsbransjen. Vi er i dag 10 ansatte, og har de siste årene hatt en god og jevn vekst. Aktiva har nylig inngått et samarbeid med Proline AS, som er en komplett systemleverandør av egenutviklet ERP-plattform og helhetlige IT-løsninger, datakasse, betalingsløsninger, nettbutikk og regnskap for små til mellomstore bedrifter og kjeder. Dette samarbeidet gir oss en unik mulighet til å påvirke og optimalisere systemet videre, og ikke minst ta flere markedsandeler fremover. Vi får stadig inn nye og spennende oppdrag, og ønsker derfor å få nok en person med på laget! Vi har rom for både deg som er nyutdannet og full av læringsvilje, og for deg som har med deg erfaring og er på jakt etter nye utfordringer - vi tilpasser stillingen ut fra ditt erfaringsnivå. Som regnskapsfører hos oss vil du få mulighet til å jobbe tett på både systemleverandør og spennende kunder, og du har mulighet til å bruke og utvikle din kompetanse på flere måter. Du blir tilbudt: En mulighet til å jobbe med spennende kunder i et selskap i vekst Mulighet til å jobbe tett på systemleverandører Spennende og variert kundeportefølje Mulighet for å oppnå statsautorisasjon En rolle der du får utvikle deg sammen med kompetente og dyktige kolleger Fleksibel arbeidstid Gode pensjonsordninger Felles lunsjordning Arbeidsoppgaver Regnskap fra A-Å Rådgivning og oppfølging av våre kunder Bistå kundeansvarlig Bidra til gode digitale løsninger som fremmer effektive og automatiserte arbeidsprosesser Sikre faglig kvalitet Vi søker deg som Studerer/har studert relevant økonomirettet utdanning, minimum på bachelornivå Har god digital forståelse Behersker norsk flytende, skriftlig og muntlig For å lykkes og trives i rollen ser vi etter deg som også er: Nysgjerrig Selvstendig Serviceorientert Problemløser Vår rekrutteringsprosess Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Dersom vi har behandlet søknaden din og ser at du oppfyller en eller flere av kravene for stillingen vil du som første ledd i prosessen bli tilsendt invitasjon til tester på e-post via vår samarbeidspartner Assessio. Vi ber om at disse tas så snart som mulig, slik at vi får behandlet søknaden din videre. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig, og annonsen kan tas ned før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har fått inn tilstrekkelig antall kvalifiserte kandidater. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen interessant. Vi ønsker at du legger ved både CV, søknad og karakterutskrift. Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work, og alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Mia Skjetne Hansen på e-post mia.hansen@academicwork.no eller telefon 926 72 512. Seneste søknadsfrist er: 7.april 2024. AKTIVA RÅD OG REGNSKAP AS Aktiva Råd og Regnskap er et autorisert regnskapsbyrå, som fører regnskap og yter rådgivning for små og mellomstore bedrifter over hele Norge. Aktiva har fokus på å hjelpe våre kunder til å velge gode og effektive løsninger for sitt regnskap. Vi vil være en støttespiller og sparringspartner for våre kunder, samtidig som vi sørger for riktig tall til rett tid. Vi holder til i Falkenborgvegen 35C, et av nabobyggene til Sirkus Shopping. Vi ligger godt til i forhold til tilkomst med både buss, tog og bil. Luftige, fine lokaler sammen med trivelige og kunnskapsrike kollegaer. Høsten 2024 skal vi også etablere kontor på Frogner i Oslo.
07.04.2024 Trondheim
logo
Nysgjerrig på fremtidens krypterte løsninger innen kommunikasjon?
Vil du være med å utvikle fremtidens krypterte kommunikasjonsplattform? Bli med Skytale på utviklingsreisen som Apputvikler!Om stillingenSkytale er et norsk selskap som ble etablert i 2022, og har tatt utfordringen med å tilby en robust og sikker digital kommunikasjonsløsning som ivaretar nasjonale interesser. Skytales sikre kommunikasjonsplattform, bygget av kun norske utviklere og underleverandører, har som mål å ivareta bekymringene om datakontroll og personvern på et nasjonalt nivå.På grunn av nye, store samarbeidspartnere er det nå et større behov for en sulten Apputvikler som kan jobbe tett med vår CTO og avlaste på deltid før studiene er fullført. Vi tror du har en forkjærlighet for sikkerhet, og ønsker å implementere dette i jobben din med koding. Du vet at du har mye å lære fortsatt, og ser på dette som en mulighet til å ta til deg ny kunnskap i et ambisiøst miljø. Vi gleder oss uansett til å høre dine forslag og innspill og tror du kommer langt med en uredd tilnærming til nye situasjoner.Ansvarsområde og arbeidsoppgaverSom Apputvikler hos Skytale vil du kunne ta interessen din for mobil apputvikling steget videre og utvikle innen iOs, Windows, Android. Vi benytter oss av Swift og Java Kotlin og vi tror det er fordelsmessig at du har forsøkt deg innen dette på forhånd, enten via studiet eller på egenhånd.Dine arbeidsoppgaver i rollen vil bestå av koding innen nevnte språk og teknologier, i tillegg til å delta i sprint med team og konsulenter hvor du også vil bidra med egen kompetanse. Øvrige supportoppgaver vil forekomme og rollen vil måtte være fleksibel i forhold til CTO´s avlastningsbehov.Du blir tilbudtMentor og opplæring gjennom CTO. Du vil bli CTOs "høyre hånd" og vil bistå med stort og smått i trå med kompetanse og ambisjonerJevnlig kompetanseutvikling og kurs relevant for dine ansvarsområderMulighet til å delta i spennende dialoger med Norges fremste eksperter innen sikkerhet.Et støttende team med fokus på å ha det gøy, samtidig som man forstår seriøsiteten i produktet som leveres. Med en gjennomgående start-up mentalitet er vi nysgjerrige på hver enkelts kunnskap og bidrag.Vi søker deg somEr student innenfor Informatikk eller annen relevant IT utdanning, på bachelor eller masternivå. Du ønsker å jobbe deltid 1-3 dager i uken før du kan gå over til 100% ved endt studie.Kan vise til prosjekter og kunnskap med apputvikling. Har du utviklet en egen app for eksempel? Da vil vi høre om det!Har kjennskap til Swift og Java Kotlin. Har du øvrig kunnskap innen frontend kodespråk vil dette være en fordel.Kan sikkerhetsklareres. På grunn av Skytales samarbeidspartnere er det ønskelig at de involverte raskt kan gå gjennom en klarering uten for store hindringer.Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig. Legg ved nødvendig dokumentasjon i søknaden din; Midlertidig karakterutskrift, CV og gjerne søknadsbrev.For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:ProblemløserKommunikativTilpasningsdyktig/ FleksibelAnnen informasjon:Oppstart: Etter avtaleArbeidsomfang:Deltid 1-3 dager i uken, med mål om 100% rolle etter endt studie.Plassering: Sentralt i Oslo sentrumSøknadsfrist: Løpende selekteringVår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
02.04.2024 Oslo
logo
Vil du ha betydelig ansvar og en spennende deltidsrolle inn mot sommeren?
Har du erfaring med eventplanlegging og ønsker å ta steget inn som eventkoordinator? Vil du sørge for at EAGE Annual 2024 går strøkent for seg? Da må du søke her asap! Om stillingenVi leter etter en motivert Eventkoordinator som kan støtte vårt eventteam i gjennomføringen av strategiske initiativer og kampanjer, herunder Eage Annual 2024 som gjennomføres 10-13. juni. Du vil i perioden fra april og ut juni være i et midlertidig engasjement hos vår samarbeidspartner og jobbe deltid. I selve eventperioden må man påberegne å jobbe etter behov.Den ideelle kandidaten vil være en kreativ tenker med lidenskap for markedsføring, innehar organisatoriske og strukturerte ferdigheter og et skarpt øye for detaljer. Vi ser at du har erfaring fra lignende eventplanlegging og kan bidra med verdifull kompetanse inn i teamet. Denne rollen tilbyr en spennende mulighet til å delta på ulike markedsføringsprosjekter og initiativer.ArbeidsoppgaverHjelpe til med utvikling og gjennomføring av markedsplaner og kampanjer.Støtte i organiseringen av arrangementer, messer og andre promoteringstiltak.Koordinere og gjennomføre ulike markedsaktiviteter, inkludert e-postkampanjer, sosiale medieinnlegg og innholdsoppretting.Samarbeide med tverrfaglige team for å sikre samstemthet og konsistens i meldingsformidling og merkevarebygging.Holde seg oppdatert på bransjetrender og beste praksiser for å informere markedsføringsstrategierVi søker deg somErfaring i organisering av event og markedsføring i større skala.Det er en fordel med Bachelorgrad innen markedsføring, kommunikasjon eller et annet relatert felt.God forståelse av markedsføringsprinsipper- og teknikker.Beherskelse av Microsoft Office Suite og markedsføringsprogramvare (f.eks. Adobe Creative Suite, HubSpot).Kommuniserer svært godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig,For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter: Du har en evne til å sjonglere flere oppgaver på en gang, samtidig som du evner å prioritere og møte frister til riktig tid. Du har en kreativ tankegang og er en problemløser. Du har et øye for detaljer og har høy nøyaktighet i arbeidet ditt. Du evner å jobbe selvstendig så vel som en del av et team.Annen informasjonSøknadsfrist: Snarest mulig.Oppstart: 2.april. Du vil jobbe ca 2 dager i uken frem til juni og opp mot ca 80% i eventperioden.Ansettelsesforhold: Du blir ansatt direkte hos vår kunde til en midlertidig stilling.Plassering: Oslo
02.04.2024 Oslo
logo
Er du (ny)utdannet innen økonomi, og ønsker å bli en del av fremtidens rådgivningsselskap?
Vil du jobbe med regnskap og rådgivning i et selskap i vekst? Søker du faglig utvikling, trivsel og muligheten til å vokse deg inn i en spennende rolle? Da kan det være deg vi er på jakt etter! Om stillingen InIt4U er et rådgivningsselskap som tilbyr konsulenttjenester innen ledelse, økonomi (regnskap og lønn) og ERP. Selskapet ble etablert høsten 2022, og har siden da hatt en sterk og jevn vekst. I dag jobber det totalt 10 ansatte i selskapet, og vi er lokalisert både i Trondheim og Oslo. På grunn av økende oppdragsmengde er vi nå på utkikk etter to regnskapskonsulenter til kontoret vårt i Trondheim. I dag sitter det 4 stk fast i Trondheim, men vi jobber mye på tvers av kontorene. Vi ser for oss at du vil bidra med varierte oppgaver innen regnskap og/eller lønn, og vi kan tilpasse stillingen etter dine ønsker og ambisjoner. Hos oss vil du primært jobbe i Unit4 som system, og du vil jobbe mot en rekke spennende kunder i ulike bransjer. InIT4U tror sterkt på "learning by doing", og du vil få opplæring tilpasset din bakgrunn og erfaring. Det vil være fokus på at du skal komme ut i andre enden som en trygg ressurs som kan ta fatt på oppgaver og utviklingsløp du selv er med på å forme. Hos oss er det et trivelig, åpent og sosialt arbeidsmiljø der det er stort fokus på at du skal trives på jobb. Vi arrangerer gjerne sosiale "happenings", og er en sammensatt gjeng som trives godt sammen. Hvorfor jobbe hos InIt4U? Muligheten til å utvikle deg faglig i et selskap som legger til rette for dine ambisjoner og ønsker Å bli en del av et kunnskapsrikt arbeidsmiljø med mye kompetanse innen økonomi, ledelse og ERP Du får stor påvirkningskraft og ser resultater av det du gjør Gode betingelser på forsikring, pensjon og bonus – og en fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor Vi holder til i fine og sentrumsnære lokaler, både i Trondheim og Oslo Mulighet til å legge opp et løp for å oppnå statsautorisasjon hvis det er ønskelig Arbeidsoppgaver: I denne rollen vil du ha varierte oppgaver knyttet til regnskap og rådgivning. Du vil jobbe ut mot ulike kunder og bistå med det kunden har behov for. Dette innebærer oppgaver som bokføring, rapportering, løpende regnskapsførsel, controlling og rådgivning. Du får mulighet til å utvikle deg i den retningen du ønsker, så det vil også være mulig å fokusere mer mot særlig mot konsulentrollen eller lønnsfaget. Vi søker deg som Fullfører, eller har fullført, relevant utdanning innen økonomi, enten på universitet- eller fagskolenivå Har teknisk systemforståelse Behersker norsk flytende, skriftlig og muntlig Vi ønsker at du legger ved både CV, søknad og karakterutskrift. For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter: Strukturert Kvalitetsbevisst Selvstendig Serviceorientert Vår rekrutteringsprosess Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Dersom vi har behandlet søknaden din og ser at du oppfyller en eller flere av kravene for stillingen vil du som første ledd i prosessen bli tilsendt invitasjon til tester på e-post via vår samarbeidspartner Assessio. Vi ber om at disse tas så snart som mulig, slik at vi får behandlet søknaden din videre. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig, og annonsen kan tas ned før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har fått inn tilstrekkelig antall kvalifiserte kandidater. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen interessant. Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work, og alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Mia Skjetne Hansen på e-post mia.hansen@academicwork.no eller telefon 926 72 512. Seneste søknadsfrist er: 10.april2024 INIT4U ACCOUNTING AS InIt4U er et rådgivningsselskap som tilbyr konsulenttjenester innen ledelse, økonomi (regnskap og lønn) og ERP.
10.04.2024 Trondheim
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Les mer om muligheter hos Academic Work
logo
Ingeniør - Marinteknikk
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Ingeniør - Marinteknikk. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Maskiningeniør
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Maskiningeniør. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Regnskapsmedarbeider / Revisjonsassistent
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Regnskapsmedarbeider / Revisjonsassistent. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Statistiker
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Statistiker. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Produktutvikler
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Produktutvikler. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Markedsføringskonsulent
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Markedsføringskonsulent. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Regnskapsansvarlig / Regnskapssjef
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Regnskapsansvarlig / Regnskapssjef. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Personalsjef / Personalleder / HR-Ansvarlig
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Personalsjef / Personalleder / HR-Ansvarlig. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Revisor / Statsautorisert revisor
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Revisor / Statsautorisert revisor. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Siviløkonom
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Siviløkonom. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Økonom
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Økonom. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Forsikringsrådgiver
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Forsikringsrådgiver. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Om Academic Work

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!