<  
>  

Jobbmuligheter som Programvareutvikler / Softwareutvikler

Academic Work
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Jobbmuligheter som Programvareutvikler / Softwareutvikler
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Programvareutvikler / Softwareutvikler. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Utforsk flere arbeidsgivere
Vis alle arbeidsgivere
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Relaterte stillingsannonser - Programvareutvikler / Softwareutvikler
Vi har ingen registrerte utlysninger. Du kan abonnere på nye utlysninger og bli varslet når disse publiseres.
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Andre ledige stillinger hos Academic Work
logo
Er du den neste Business Controlleren vi leter etter?
KONE søker en erfaren Business Controller til å støtte deres økonomiske strategier. Bli med på reisen!Om stillingenEr du en erfaren Business Controller som søker etter en spennende mulighet til å være en drivkraft bak suksessen til en global leder innenfor bransjen?Hos KONE leter vi etter akkurat deg -- en dyktig business controller som vil spille en sentral rolle i å forme vår fremtidige suksess og støtte vår forretningsprestasjon på verdensbasis.Som deres nye Business Controller vil du ikke bare være en nøkkelperson i å overvåke og optimalisere vår ytelse, men du vil også være en betrodd rådgiver for ledelsen, og bidra til å forme strategiske beslutninger. Du får muligheten til å jobbe på et globalt nivå, og din innsats vil være avgjørende for å implementere planleggingsprosesser i samsvar med deres globale retningslinjer.Hos KONE er integritet ikke bare en verdi, det er en livsstil. Vi leter etter en dedikert person som deler engasjementet for ærlighet og integritet, og som har en lidenskap for å fremme positive endringer.ArbeidsoppgaverBidra til planleggings- og prognoseprosesser, inkludert validering og rapportering av resultateneAnalyse av økonomisk ytelse og rapportering av funn til forretningsledelsenTett samarbeid med forretningsledere for å forstå forretningslogikk og avhengigheterUtføre andre oppgaver knyttet til forretningskontroll i henhold til KONEs retningslinjerVi søker deg somHar høyere utdanning innen økonomi, med god forståelse av regnskap og regnskapsanalyseHar god kjennskap til SAP, Hyperion eller lignende verktøyHar sterke analytiske ferdigheter og evne til å samarbeide effektivtKommuniserer godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntligAnnen informasjonOppstart: SnarestArbeidsomfang: 100% vikariat med oppstart etter avtale og ut januar 2025, med mulighet for forlengelsePlassering: OsloKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. KONE har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.KONE ASKONEs oppgave er å skape bedre flyt i bylivet. KONE er en verdensleder innen heis- og rulletrappbransjen og leverer heiser, rulletrapper og automatiske dører samt løsninger for vedlikehold og modernisering, for å tilføre verdi til bygninger gjennom hele livssyklusen. Ved hjelp av mer effektiv People Flow® sørger vi for at folk kan forflytte seg trygt, komfortabelt og pålitelig i høyere, smartere bygninger. I 2022 hadde KONE en nettoomsetning på 10,9 milliarder euro og over 60 000 ansatte på slutten av året. KONEs B-aksjer er notert på Nasdaq Helsinki Ltd. i Finland. Adresse: Oslo
19.04.2024 Oslo
logo
Do you have experience with CRM Management?
At Pexip, we're transforming video conferencing for the modern age. Join us in revolutionizing digital collaboration!About the roleIn collaboration with Pexip we are looking for a Sales and Marketing Operations Manager, a company focused on making video conferencing accessible, interoperable, and user-friendly. The job involves maintaining CRM systems, particularly HubSpot, to ensure data integrity and process consistency. Responsibilities include cleaning up systems based on business cases, analyzing data for trends and improvement opportunities, troubleshooting HubSpot, and collaborating with various teams to drive operational improvements.Why work at Pexip?They put people and culture first in everything they doThey are a flat organization, embracing freedom and responsibility, aligned with accountability and performance goalsFun matters. They do everything they can to have fun at work. That does not only mean cookies-in-the-jar and beer-night, but making everything they do every day enjoyableConnection is critical to building a resilient culture. They promote openness where people can grow, thrive, and succeed at workYou will have the chance to contribute with a fresh perspective to adapt and develop the digital marketing plan together with the rest of the team.Work tasksMonitor and maintain CRM systems for data integrity and process consistencyClean up systems based on business cases and best practicesAdminister and troubleshoot HubSpot, managing workflows, forms, and ticketsAnalyze data to identify trends and improvement opportunitiesEnsure all inbound leads are followed up on by the sales organization. Optimize lead process through the help of lead scoring and sales excellence processes.We are looking forBachelor's Degree in related field or minimum 2 years sales and marketing operations experiencePreferable knowledge of working with HubSpot or Salesforce, but if you have worked within other CRM systems you are also welcome to applyStrong English communication skillsWho are you?Who you are as a person is most important in this position. We are looking for someone who does not give in to adversity and who does not see problems, but solutions. We are also looking for you to be:Self-sufficient -- You take initiative and responsibility for your own work and progress . Also, you dare to act despite limited informationProblem solver -- You acquires new knowledge quickly and you apply existing knowledge in creative ways to find new solutionsStructured --You able to plan and organize effectivelyOther informationStart: As soon as possibleWork extent: Full time, 6 months period because of maternity leaveWorkplace: OsloWe would like you to send us an English applicationOur recruitment processThis recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.PEXIP ASPexip is a global video technology company founded in Norway in 2011. In a world driven by digitalization everywhere, video can create trusted connections, reinvent brands, and bring transformational ideas to life. Today our video platform powers everything from ultra-secure government meetings to personalized banking to efficient hands-free work for many of the world’s largest organizations. Our purpose is to unlock the potential of video by pushing technology to new limits and presenting customers with innovative solutions that solve their challenges. Pexip was founded by a team of scientists, explorers, business developers, and designers who have been disrupting the video technology industry for decades, constantly pushing the limits of what’s possible. Adresse: Oslo
25.04.2024 Oslo
logo
Ledende sportsaktør søker IT-talent til sitt spreke team!
Om stillingenSom landets ledende aktør innen sport, er Sport Holding avhengig av et sterkt IT-team. Akkurat nå søker de etter en ny IT-supportmedarbeider for å styrke laget. Du vil bli en del av et dynamisk team på seks personer, hvor samarbeidet flyter godt. Arbeidsplassen har freshe lokaler med gode fasiliteter som inkluderer kantine, treningsrom, tilgang til parkering/lading av el-bil og rabatterte priser på sportsutstyr. Her vil du få varierte oppgaver fra første dag og store muligheter for personlig utvikling. Sport Holding skal den kommende perioden gjøre større endringer og fornyelser innen IT, og du vil få muligheten til å bli med på reisen. Din rolle vil være av avgjørende betydning for bedriften, da du vil bidra med viktig brukerstøtte til både butikkene og medarbeiderne i Sport Holdings konsepter, samt til administrative ansatte.ArbeidsoppgaverBrukerstøtte og IT-support for butikker og medarbeidere samt ansatte i administrasjonenRegistrere henvendelser, følge opp og koordinere utførelse av oppgaverFeilsøking og problemløsningTeknisk drift og support av nettverk og klienterVi søker deg somHar god IT teknisk kunnskap innen relevante fagområderErfaring fra brukerstøtte og IT-supportKjennskap til butikkdataløsning er en fordel, men ikke et krav da opplæring vil bli gittHøyere IT-teknisk utdanning er ønsket, men ikke et kravFor å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheterFor å trives og lykkes i denne rollen motiveres du av å hjelpe andre og har en serviceorientert tilnærming. Rett kandidat er kvalitetsbevisst, samtidig som de er fleksible og tilpasningsdyktige , da arbeidsdagen innebærer å møte ulike mennesker og utfordringer. Til slutt vil du i rollen støte på situasjoner med uklare retningslinjer og derfor er evnen til problemløsning avgjørende.Vår rekrutteringsprosessDenne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.SPORT HOLDING ASSport Holding AS er Norges ledende faghandelsaktør innen sport og er også eier av Bergans of Norway som i over 110 år har utviklet turutstyr. Gjennom mer enn 375 fullsortiments- og spesialbutikker over hele landet under konseptene Sport 1, Intersport, Löplabbet, Anton Sport, Sportsnett, Milslukern og Skandinavisk Høyfjellsutstyr, tilbyr de høykvalitets sportsutstyr og bekledning. Sortiment er nøye tilpasset lokale behov og preferanser, og tilbyr et bredt utvalg av produkter som imøtekommer kravene til sportsentusiaster. Adresse: Jessheim
25.04.2024 Ullensaker
logo
Vil du spesialisere deg i Data Engineering \& Analytics? Vi hjelper deg dit!
Er du nysgjerrig på hvordan data påvirker bedrifters beslutningstaking? Hvorfor ikke bruke din analytiske side hos en organisasjon som gir deg muligheten til å analysere data? På 12 uker vil du få den kompetanseutviklingen du trenger for å sikre deg oppdrag gjennom Academic Work.Om stillingenEtterspørselen etter Data Engineering & Analytics-konsulenter er økende, og fagområdet har utviklet seg til et satsingsområde for bedrifter i alle industrier. Riktig kompetanse er essensielt for å kunne håndtere store mengder data og tall som gir deg muligheten til å jobbe med varierte og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver. Mer data samles og lagres enn noen gang før, men data i seg selv er verdiløs med mindre den tas i bruk. Her spiller Data Engineering & Analytics-konsulenter en helt sentral rolle med sin spisskompetanse innen dataprosessering, analyse og kunstig intelligens.Du får muligheten til å jobbe med ulike spennende prosjekter i samarbeid med kunder som opererer i forskjellige bransjer, eksempelvis finans, helse, IT, forsikring og bank. Utdanningsmetoden bygger på Accelerated learning som er en rask vei til ny karriere for de som ikke er redde for en spennende utfordring. Spesialiseringen fokuserer på praktisk læring, høyt tempo og kontinuerlig feedback.Vi søker deg somHar minimum bachelorgrad innen IT eller ingeniør-utdanning med relevante IT-fag. Her kan lang og relevant erfaring kompenseres for manglende formell utdanningHar gode kommunikasjonsferdigheterEr nysgjerrig og ønsker feedbackHar evne til å jobbe selvstendig og i teamEr en problemløser av naturBehersker norsk og engelsk svært godt, både muntlig og skriftligDersom du får plass på programmet vil du i første omgang gå inn i en 4 ukers periode med obligatorisk forkurs som lærer deg de grunnleggende ferdighetene, før du starter 12 uker med intensiv utdanning. Etter disse 12 ukene vil du være klar for å bidra som IT-konsulent i både små og store prosjekter.Praktisk informasjonKurset: Academic Work Academy-kurset er kostnadsfritt. og har oppstart 10.06.24. Programmet er på heltid og det er obligatorisk undervisning mandag til fredag, klokken: 08:00-16:00. Gjennom Academy tilbyr vi en valgfri låneordning for alle kandidater i programmet som hjelp til finansieringen under studieperioden. Mer informasjon om dette vil komme senere i rekrutteringsprosessen.Datoer som er verdt å legge merke til:Oppstartskveld: 13.05.24Individuelle forstudier: 13.05.24-07.06.24-29.10.23, med mål om å skape lik grunnleggende kunnskap for samtlige deltakereProgramstart: 10.06.24Eksamen/Graduation: 13.09.24Første arbeidsdag hos kunde: 16.09.24Rekrutteringsprosessen:Innledende telefonsamtaleTelefonintervjuDybdeintervjuAvklaringssamtaleKontraktsigneringDu fortsetter søknadsprosessen til Academy ved å klikke på ”Søk her!”. Merk at vi har løpende selektering og at plassene vil fylles opp fortløpende. Vi anbefaler deg derfor å sende inn søknad snarest mulig.Spørsmål?Har du spørsmål angående Academy eller rekrutteringsprosessen kan du kontakte Academic Work på mail her academy@academicwork.no Adresse: Oslo
25.04.2024 Oslo
logo
Vi søker rådgivere til Bjugn Sparebanks avdeling i Trondheim
Om stillingen Bjugn Sparebank er i dag 20 ansatte som jobber ved bankens lokaler i Bjugn. Vi er en selvstendig og solid bank i stadig vekst og har nå en spennende nysatsing med etablering i Trondheim høsten 2024. I forbindelse med dette er vi nå på utkikk etter 2-3 ambisiøse rådgivere som ønsker å være med på oppstart og utvikling av vårt nye kontor i Trondheim! Hvorfor jobbe hos Bjugn Sparebank? Du blir en del av en svært solid bank og får være med i startfasen av å bygge opp en helt ny avdeling i Trondheim Som rådgiver i Bjugn Sparebank blir du en viktig brikke i vår videreutvikling, og det vil være store muligheter for å være med å påvirke beslutninger Du vil få store faglige utviklingsmuligheter og opparbeide deg høy breddekompetanse. Du kan selv være med å påvirke din videre utvikling og vi kan tilby sertifiseringer innenfor de fagfelt du arbeider med Vi legger svært stor vekt på høy servicegrad og personlig rådgivning Vi har stort fokus på en bærekraftig drift og det å finne løsninger som fungerer nå og i fremtiden. Sammen gjør vi bærekraft konkret og lønnsomt, les mer om dette her Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger Arbeidsoppgaver I denne stillingen vil du jobbe som rådgiver/bredderådgiver privatmarked. Arbeidsoppgavene kan være flere og varierte, og typiske arbeidsoppgaver omhandler blant annet: Systematisk og proaktivt arbeid med å skaffe og bygge din egne kundeportefølje Med høy kvalitet forvalte denne porteføljen Rådgivning innenfor lån, sparing og forsikring Salg og mersalg av banken sine produkter Andre oppgaver vil forekomme Vi søker deg som Med fordel har økonomisk utdanning på minimum bachelornivå Har noen års erfaring fra bank, men dette er ikke et krav Med fordel har salgserfaring innenfor finans, men andre bransjer er også interessante Behersker norsk på et erfarent nivå, muntlig og skriftlig I denne prosessen vektlegger vi i stor grad personlige egenskaper i tillegg til formell kompetane. Det er viktig for oss at du trives og lykkes i din rolle hos oss og har tro på: Selvutviklende personer som utvikler seg kontinuerlig for å øke prestasjoner. Du lærer fra tilbakemeldinger og erfaringer og er bevisst på styrker og svakheter. Resultatorienterte personer som motiveres av utfordrende mål og jobber hardt for å nå dem. Du er ambisiøs og iherdig og utvikler egen adferd og kunnskap for å oppnå bedre resultat Kommunikative personer som tilpasser eget budskap til mottakeren og informerer og involverer berørte parter når hensiktsmessig. Du tilpasser egen tilnærming basert på ulike kunders og kollegers behov Forretningsorienterte personer som skaper løsninger som gagner både kunden og banken. Du holder deg oppdatert innenfor ditt ansvarsområde for å overgå kundens forventninger og søker tilbakemelding fra kunde for å forbedre produkt og tjeneste Vår rekrutteringsprosess Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle spørsmål vedrørende stillingene rettes til rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Annen informasjon Oppstart: 1. august 2024 Arbeidssted: Våre lokaler i J.O. Stavs veg på Heimdal Søknadsfrist: Senest 1. mai 2024. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesse. Vi ser frem til å høre fra deg! Bjugn Sparebank Bjugn Sparebank er en selvstendig og solid bank med røtter fra 1891. Vi har i dag 20 ansatte og har en forvaltningskapital på 3,7 milliarder kroner. Vi legger stor vekt på høy servicegrad og personlige relasjoner til våre kunder. Vi er en del av Eika Gruppen, som består av over 50 lokalbanker rundt om i hele landet. Du kan lese mer om oss på våre hjemmesider.
01.05.2024 Trondheim
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Les mer om muligheter hos Academic Work
logo
Ingeniør - Marinteknikk
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Ingeniør - Marinteknikk. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Maskiningeniør
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Maskiningeniør. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Regnskapsmedarbeider / Revisjonsassistent
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Regnskapsmedarbeider / Revisjonsassistent. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Statistiker
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Statistiker. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Produktutvikler
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Produktutvikler. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Markedsføringskonsulent
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Markedsføringskonsulent. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Regnskapsansvarlig / Regnskapssjef
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Regnskapsansvarlig / Regnskapssjef. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Personalsjef / Personalleder / HR-Ansvarlig
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Personalsjef / Personalleder / HR-Ansvarlig. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Revisor / Statsautorisert revisor
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Revisor / Statsautorisert revisor. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Siviløkonom
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Siviløkonom. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Økonom
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Økonom. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
logo
Forsikringsrådgiver
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Forsikringsrådgiver. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Academic Work.
Blokk fra mal
Dette innholdet er hentet fra en Innholdsmal og kan kun redigeres ved å oppdatere Innholdsmalen. Ved å oppdatere Innholdsmalen, vil alle steder den er brukt automatisk oppdateres noe som muliggjør masseoppdateringer.
Om Academic Work

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!