<  
>  

Traineeprogram

Om traineeprogrammet

Azets er den ledende leverandøren av tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi forenkler og støtter virksomheter i deres vekst.

Relaterte stillingsannonser
Vi har ingen registrerte utlysninger. Du kan abonnere på nye utlysninger og bli varslet når disse publiseres.
Andre ledige stillinger hos Azets Insight
logo
Growth Specialist
Som Growth specialist i Azets Group jobber du med salgsorganisasjonen og toppledelsen på tvers i selskapet. Vi støtter våre kolleger i Storbritannia, Norge og Romania med oppgaver knyttet til vekstinitiativer, salgsekspertise, rapportering og andre prosjekter relatert til kommersiell utvikling. Vi skal være en god samarbeidspartner for organisasjonen med vår solide kunnskap og fokus på kvalitet og forbedring av salgseffektivitet og økt vekst.Group Growth Development jobber på tvers av Azets-konsernet. Avdelingen er bransjeledende i sitt fagområde og du vil få være med på en svært spennende og innovativ reise.ArbeidsoppgaverGrowth Specialist skal legge til rette for prosjekter tilknyttet vekst-og markedssatsing. Eksempler på slike prosjekter kan være lansering av nye produkter, kryssalgskampanjer, markeds- og partnerlanseringer. Noen av dine ansvarsområder vil være:Tilrettelegging av vekstinitiativer og bidra i ulike arbeidsgrupper og prosjekter relatert til salg og vekstKoordinere og delta i workshops sammen med de ulike forretningsområdeneBidra til å gjennomføre vekststrategien gjennom Azets Growth Planning FrameworkBidra med utvikling av selskapets vekststrategi og legge initiativene inn i vekstplaneneBruke innsikt til å løse analytiske utfordringer, og være fagrådgiver på Tableau-dashboards og KPIer.Tilrettelegge, utvikle og lede Azets Growth Planning Framework og assistere toppledelsen med iverksetting av initiativerArbeide tett med ulike regioner og datterselskaper med deres vekstinitiativer og koordinere på tvers av forretningsområder og land (både regioner og datterselskaper)Være en superbruker i CRM-systemet og andre salgsprospekteringsverktøyTilrettelegge og bidra til effektiv bruk av Tableau-dashboards med sluttbrukereBidra med rapportering og analyse på vekst og ulike prosjekterGi administrativ støtte til Group Chief Growth Officer med arrangementer, webinarer og andre relevante områderHvem er du?Vi ser etter deg som har kommersiell teft og helst erfaring med prosjektledelse eller forretningsutvikling.Selv om ønskelisten er lang kan det hende at dette er stillingen for deg om du:Har høyere utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for detteHar noen års erfaring med kommersielle prosjekterGjerne har erfaring som Management consultant.Har erfaring med fasilitering av prosesser og/eller prosjektledelseHar god muntlig og skriftlig fremstillingevne på engelsk og norsk eller et annet skandinavisk språkHvorfor velge en jobb i Azets?Spennende utfordringer i et solid internasjonalt konsern i vekstMulighet for både faglig og personlig utviklingSosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanseMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorEn spenstig personalklubb som bidrar til det sosiale gjennom både sporty og kulturelle aktiviteter hver månedVi må selvfølgelig ikke glemme våre konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger, samt en god kantineordning.Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo, men vi kan vurdere annet arbeidssted der Azets er lokalisert.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Director, Group Growth Development, Yan Christian Zhou, på telefon 472 58 279.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Oslo
Frist 31.01.2023
Les mer
logo
Søker du nye utfordringer og muligheter innen regnskap og rådgivning? Bli en del av Azets!
Azets trenger flere gode hoder med på laget og søker nå etter en erfaren og fremoverlent regnskapsrådgiver til vårt kontor i Sandvika. Vi ser etter deg som ønsker å jobbe med rådgivning for våre kunder og har solid kunnskap innen regnskap og økonomi.Som rådgiver i Azets vil du bli en del av et team med sterkt kundefokus, som jobber for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge.Bli med på laget!Hva vil du jobbe med?Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjørBidra til effektivisering av rutiner og arbeidsoppgaverDelta i kundemøterBidra til optimal kundetilpasning og kundesamarbeidSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterSamarbeid med våre kolleger i og utenfor NorgeHvem er du?Har god regnskapsforståelse og erfaring innen regnskapHar høyere økonomisk utdanning og gjerne autorisert regnskapsfører, men det er ikke et kravInteresse for og er nysgjerrig på teknologiske løsningerSamarbeider godt med andre og trives med teamarbeidGod muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskHva kan Azets tilby deg?Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekstEt godt fagmiljø med muligheter for utviklingEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljøVarierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraftMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorBransjens mest fremtidsrettede løsningerGode pensjons- og forsikringsordningerArbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Sandvika, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Gry Haukåssveen, tlf. 406 01 093 eller Dag Bergstrøm 913 52 857.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Sandvika
Frist 07.02.2023
Les mer
logo
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap i vekst? Bli en del av Azets!
Er du klar for nye utfordringer og spennende problemstillinger? Motiveres du av å levere kvalitet og skape resultater?Vi søker en erfaren regnskapsrådgiver som kan bidra til å styrke laget vårt i Oslo.Azets et et bransjeledende kompetansehus som ligger langt frem på faglig rådgivning innen regnskap og økonomi. Kundeporteføljen vår utvikler seg og etterspør stadig mer avanserte økonomiske tjenester og rådgiving. Det gjør arbeidsdagen vår variert og spennende!Hva vil du jobbe med?Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjørBidra til optimal kundetilpasning og utvikling av rutinerDelta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kundenSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterSamarbeid med våre kolleger i og utenfor NorgeHvem er du?Har god regnskapsforståelse med erfaringHar høyere økonomisk utdanning og gjerne autorisert regnskapsfører, men det er ikke et kravInteresse for og er nysgjerrig på teknologiske løsningerSamarbeider godt med andre og trives med teamarbeidGod muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskHva kan Azets tilby deg?Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekstEt godt fagmiljø med muligheter for utviklingEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljøVarierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraftMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorBransjens mest fremtidsrettede løsningerGode pensjons- og forsikringsordningerArbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Oslo, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med regionleder Henning Bjørgan, tlf. 930 55 695, eller avdelingsleder Børre Pedersen, tlf. 416 24 520.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Oslo
Frist 06.02.2023
Les mer
logo
Vil du utvikle din karriere innen regnskap og rådgivning? Bli en del av Azets!
Hos oss i Azets vil du bli en del av en proaktiv gjeng, med høy kompetanse, som brenner for å være med på utviklingen i bransjen. Med vår spennende kundeportefølje vil du få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik! Ved tett kundesamarbeid gir vi støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi, og bidrar til å gjøre en forskjell for bedrifter i vekst og utvikling.Vi søker nå en erfaren regnskapsrådgiver til vårt team i Lillestrøm. Er du vår nye rådgiver?Hva vil du jobbe med?Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjørBidra til optimal kundetilpasning og utvikling av rutinerDelta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kundenSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterSamarbeid med våre kolleger i og utenfor NorgeHvem er du?Har minst 3-5 års erfaring innen regnskapHar god regnskapsforståelseHar høyere økonomisk utdanning og gjerne autorisert regnskapsfører, men det er ikke et kravInteresse for og er nysgjerrig på teknologiske løsningerSamarbeider godt med andre og trives med teamarbeidGod muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskHva kan Azets tilby deg?Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekstEt godt fagmiljø med muligheter for utviklingEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljøVarierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraftMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorBransjens mest fremtidsrettede løsningerGode pensjons- og forsikringsordningerArbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Lillestrøm, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med regionleder Henning Bjørgan, tlf. 930 55 695, eller avdelingsleder Ellen Grobe, tlf. 911 58 939.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Lillestrøm
Frist 07.02.2023
Les mer
logo
Er du en god relasjonsbygger eller en erfaren fagperson som ser etter nye utfordringer? Bli en del av Azets!
Vi søker etter en sulten og resultatbevisst selger som vil få mulighet til å bygge relasjoner og levere salg innenfor vårt forretningsområde lønn og HR. Du vil få muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer representert både i Norge og Norden. Vi har godt etablerte verktøy og støttefunksjoner i salgsteamet.Som Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Vi ser etter deg som gjerne har erfaring fra tjeneste- eller løsningssalg, og kjennskap til områdene lønn og HR, samt erfaring fra B2B.Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!Hvem er du?Har erfaring med salg til bedriftsmarkedetHar gjerne faglig bakgrunn fra lønn/HR, men salgserfaring kan veie opp for faglig bakgrunnEr strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdagEn god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåerHar god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsommeLar deg engasjere av gode løsninger og overfører dette engasjementet til kunderHva vil du jobbe med hos oss?Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen payroll og HR innen ulike forretningsområder (SME, Storkunde, Nordic, Technology og Advisory), med ansvar for eget salgsbudsjettOppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter, nettverksmøter og presentasjonerTilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapporteringUtstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledereBygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteterHvorfor jobbe med salg i Azets?En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utviklingEt team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekterEt bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekstEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanseFaglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse påMulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontorGode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelserVi har et utbredt lønnsmiljø i hele Norge, og arbeidssted kan være i Azets sine lokaler i Oslo, Bergen, Stavanger eller Trondheim. Reising kan forekomme. Vi har også mulighet for hjemmekontor etter avtale. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted når du søker.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Manager HR & Payroll, Astrid Midbøe Ramstad, på telefon 948 88 171, eller Sales Director, Tor-Øyvind Lindenberg, på telefon 466 86 000.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: 5068 Bergen,7053 Ranheim,4033 Stavanger,2000 Lillestrøm
Frist 13.02.2023
Les mer
logo
Ønsker du nye utfordringer innen regnskap og rådgivning? Bli en del av Azets!
I takt med at vår oppdragsmengde vokser ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver til å styrke teamet vårt i Ålesund. Vi ser etter deg som ønsker å bistå kundene våre med økonomisk rådgivning og som brenner for å løse deres utfordringer. Vi ser for oss at du i dag jobber som CFO, økonomi- eller regnskapssjef, revisor eller senior controller, og at du trives godt med rollen og tilhørende arbeidsoppgaver.Vi har et sterk kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!Hva vil du jobbe med?Totalansvar for leveranse på egen kundeporteføljeFaglig rådgivning og støtte til våre kunderForbedring og effektivisering av rutiner og prosesserSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterAnsvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunderHvem er du?Har høyere økonomisk utdannelse og gjerne autorisert regnskapsfører, men dette er ikke et kravSolid regnskapsforståelse og minimum tre års relevant erfaringHar IFRS-kompetanse og erfaring fra større selskap, gjerne konsernGod kjennskap til lover og regler innen regnskapGod muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelskSolid arbeidskapasitet og er strukturertHvorfor velge å jobbe i Azets?Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landetEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanseSpennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingenMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorGode pensjons- og forsikringsordningerArbeidssted vil være i Azets sine flotte lokaler i Ålesund, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Kristin Borgen, på tlf 454 75 146.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Ålesund
Frist 06.02.2023
Les mer
logo
Do you want to work in-house in an IT environment full of opportunities?
We have a challenging opportunity for an ambitious and motivated Senior Full-Stack .NET Developer to join our team and help us design, implement and maintain new and existing features in our international products. You will have the chance to be involved in the architecture, integrations, usability and performance of our web applications.The Azets IT team that you will be part of is a skilled team of software developers divided between Norway and Romania and the working language is English. We value collaboration and we think it is necessary to be able to come up with the best solutions together. We want everyone to take ownership of the projects, so you will have a great influence on what and how they are solved, also around the choice of technology and method.Responsibilities:Architect, design, develop, test and deliver modern data-driven .NET web applications which are performant and adhere to creative team?s designsEnsure the entire stack is fast and scalableIntegrate front-end components with backend endpointsDesign and implement services, microservices, and APIsHelp us collaborate with operations teams to ensure your applications and services are available and reliableProvide hands-on software development for the product to perform at scale, be supportable, and be extensibleWork with an international team in an Agile environment.Requirements:University degree or equivalent in a directly related discipline (CS, Eng, etc.)Have prior internship or related work experience. (6+ years work experience)Deep knowledge and proficiency developing on Microsoft platforms, frameworks, and tools (Visual Studio, .NET frameworks, and C#)Software development experience with AngularFull-stack experience, with expertise in at least one layerCognizant of modern database/storage technologiesExpertise with git workflows and basic understanding of CI/CD pipelinesBasic understanding of Scrum/Agile methodologiesKnowledge of AWS is a bonusSelf-motivated, ability to work independentlyBenefits:Competitive salary packagePrivate medical and pension insurance supported by the companyA friendly team who is eager to meet youModern technology, work methods and toolsInternal & external trainingsFlexible working environment and the opportunity to work remotelyApplications will be processed on an ongoing basis.Do you have questions or would you like to know more about the position? Feel free to contact Team leader Maria Cojocarescu on email maria.cojocarescu@azets.com.At Azets, we believe that the best solutions arise when we share different experiences and perspectives with each other. Regardless of background, nationality, age, gender, orientation or disability, we welcome you to apply for positions with us. Adresse: Oslo
Frist 07.02.2023
Les mer
logo
Har du lyst til å jobbe med salg hos nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap og lønn?
Vi søker etter en til to sultne og resultatbevisste selger som vil få muligheten til å bygge relasjoner og levere salg innenfor vårt forretningsområde som er rådgivning og konsulenttjenester innenfor regnskap, lønn og tekniske løsninger. Du vil få muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer representert både i Norge og Norden. Gode verktøy og støttefunksjoner er selvsagt etablert.Som Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Vi ser etter deg som gjerne har kompetanse innen regnskap- og lønnsfaget, samt erfaring fra B2B. Har du erfaring med regnskap og/eller lønn og ønsker å teste ut selgergenet ditt, kan du også gjerne ta kontakt. Vi vil høre fra deg!Hvorfor jobbe med salg i Azets?En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utviklingEt team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekterEt bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekstEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanseFaglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse påBudsjettansvarMulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontorGode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelserHva vil du jobbe med hos oss?Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen regnskap, lønn og tekniske løsninger, med ansvar for eget salgsbudsjettOppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjonerTilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapporteringUtstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledereBygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteterHvem er du?Har erfaring med salg til bedriftsmarkedetHar gjerne relevant faglig bakgrunn, men salgserfaring kan veie opp for fag og motsattGjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring og salgEr strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdagEn god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåerHar god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsommeArbeidssted vil være på ett av kontorene vi har i Bergen, Os, Voss, Øystese, Odda, Sotra eller Bømlo. Her vil du sitte tett på regnskapsmiljøet i Azets. Vi er fleksible med tanke på å sitte noen dager i uken på hjemmekontor.Reising må påregnes. Oppstart etter avtale.Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Salgssjef Bjarte Erstad på telefon 909 27 999.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Bergen
Frist 31.01.2023
Les mer
logo
Ønsker du å jobbe med kundetilfredshet? Bli en del av Azets i våre splitter nye lokaler på Strømsø torg!
Vi ser etter deg som ønsker å bidra til at Azets får god og verdifull informasjon fra våre kunder om hvordan de opplever kundeforholdet sitt via våre kundeundersøkelser. Du er også en del av vårt inboundteam som håndterer forespørseler fra nye og eksisterende kunder.Er du selvgående og proaktiv overfor kollegaer og kunder, og motiveres av å levere kvalitet og gi det lille ekstra i kundedialogen? Da er du den vi ser etter!Denne stillingen blir en del av Business Support-teamet i Azets som er en livlig og engasjert gjeng som brenner for salg og kundeopplevelser. Vi jobber for å skape de beste kundeopplevelsene i bransjen. Teamet jobber i krysningspunktet mellom kunder, marked, salg og forretningsutvikling. Hverdagen på kontoret er aldri kjedelig og vi trives godt i hverandres selskap. I denne stillingen vil du kjapt bli kjent med hele organisasjonen vår.Du vil jobbe tett med lokale og sentrale salgsressurser hvor du har en viktig rolle som bindeleddet mellom kunde og Azets.Junior Sales Specialist, Lene Bruun, startet nylig og forteller følgende om oppstarten så langt: "Som nyansatt verdsetter jeg det å komme inn i et så inkluderende team som støtter hverandre og gjør hverandre gode. Det er et fantastisk team hvor jeg føler at jeg får utviklet meg både faglig og sosialt, og hvor latteren sitter løst."Du kan lese mer om hvordan arbeidshverdagen er her: https://www.azets.no/blogg/bli-kjent-med-business-support-i-azets/Hva vil du jobbe med hos ossUtføre interne kundeundersøkelser via telefonHåndtere henvendelser via telefon, mail, chat og webskjemaRegistrere og følge opp salgsprosesserHåndtere interne leadsBistå sentralbordet ved behovAnsvar for at KPI?er etterlevesHåndterer salgsprosessene for nye kunder i vårt micro/nett-segmentVed behov bistå med andre oppgaverHvem er du?Du er relasjonsorientert og motiveres av fornøyde kunderEr selvdreven samtidig som du jobber godt i teamTrives med PC og telefon som arbeidsverktøyHar god system- og IT-forståelseHar god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskNyutdannede oppfordres til å søkeHvorfor jobbe med salg i Azets?Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanseGode pensjons- og forsikringsordningerMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorSpennende utfordringer i et solid internasjonalt selskapArbeidssted vil være på Azets sitt nye kontor på Strømsø torg i Drammen, og er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Arbeidstid vil i hovedsak være mellom kl. 08.00-16.00.Oppstart etter avtale.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Business Support i Azets Insight, Kristine Krey Holmstad, på tlf. 975 46 682.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Drammen
Frist 01.02.2023
Les mer
logo
Ønsker du å jobbe med økonomi og rådgivning? Bli med oss i Azets!
Azets Insight Avd Elverum har i dag en storkundeavdeling med over 40 engasjerte medarbeidere. Vi leverer regnskap- og lønnstjenester til kunder innen storkunde/-kjededrift. Vår kundeportefølje er Norges mest spennende innen dette området. Vår suksess bygger på motiverte medarbeider, høy fagkompetanse, teknologi og et stort kundefokus.Vi er i sterk vekst og ser nå etter en ny konsulent/-rådgiver for å styrke vårt regnskapsteam. Du vil bli en del av en avdeling med herlige kollegaer som brenner for å finne de beste og mest effektive løsningene for kundene våre. Håper at vi hører fra deg.Hva vil du jobbe med?Regnskap, økonomisk rådgivning, controlling og årsoppgjørOppfølging av egen kundeporteføljeKundekontakt og optimalisere samarbeidetSamarbeid med kolleger i og utenfor NorgeHvorfor velge en jobb i Azets?Muligheter til å utvikle deg både faglig og personligSpennende arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraftMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorFast stilling i et solid og spennende selskap i vekstGode pensjons- og forsikringsordningerGodt sosialt miljø og herlige kollegaer i alle aldreHvem er du?Har relevant utdannelseHar god kunnskap om faget og gjerne noen års erfaring.Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid.Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskArbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Elverum. For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med avdelingsleder for Elverum, Terje Buflod, på tlf. 934 29 686. Vi gjør oppmerksom på at vi behandler søknader fortløpende.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Elverum
Frist 12.02.2023
Les mer
logo
Sales Manager - HR \& Payroll
Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning. Vi søker etter en Sales Manager HR & Payroll som vil få ansvar for å bygge et robust salgsteam med spesialkompetanse som sammen skal skape sterke relasjoner og levere salg til forretningsområdet lønn og HR. Det innebærer salg av tjenester og løsninger innen forretningsområdene SME, Storkunde og Advisory (Management for hire).Du får muligheten til å jobbe i bransjens største salgsorganisasjon med en rekke kolleger representert både i Norge og internasjonalt og du vil få ansvaret for å bygge en god salgskultur internt og med våre mange partnere. Vi har gode verktøy, prosedyrer og støttefunksjoner etablert og du vil bli en del av forretningsområdets ledergruppe.Hva vil du jobbe med hos oss?Salg av Azets sine tjenester inne HR og lønn, med ansvar for eget salgsteam og salgsbudsjettAktiv salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjonerAnbuds- og tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapporteringUtstrakt samarbeid med, og coaching av salgsteamet, selskapets rådgivere og lokale ledereBygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteterOperativt salg og salgsledelse, med ansvar for nasjonalt salgsbudsjettOverordnet ansvar for salgsfaget innen lønn og HR, herunder kvalitet og forbedring av prosesseneMarkedsorientering, og søke etter nye muligheter for videreutvikling av tjenesteområdetAnsvarlig på salg-og markedsarbeid for forretningsområdets ledergruppeHvem ser vi etter?Du blir motivert av variasjon og tar en utfordring, du jakter de gode kundeopplevelsene, du er nysgjerrig og leter etter de gode løsningene. Du trives og trigges av å jobbe i team.Vi håper at du kan krysse av på disse kvalifikasjonene og egenskapene:Erfaring med salg av tjeneste- og/ eller løsningssalg til bedriftsmarkedetFaglig bakgrunn fra lønn/HR er et ønskeGjerne høyere utdanning innen økonomi, salg eller markedsføringGod forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsommeEn god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer, både på norsk og engelskStrukturert, nøyaktig og analytiskSelvstendig, men også en lagspillerHvorfor jobbe med salg i Azets?En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utviklingEt team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekterEt bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekstEt morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanseFaglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse påMulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontorGode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelserHøres dette ut som noe for deg? Søk da vel!Arbeidssted kan være i Azets sine lokaler i Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim eller Fredrikstad. Reising kan forekomme. Vi har også mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted når du søker.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale. Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Director, Tor-Øyvind Lindenberg, på telefon 466 86 000.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Oslo
Frist 13.02.2023
Les mer
logo
Har du erfaring med lønn og ønsker å jobbe i et selskap som er ledende i sin bransje?
Til vår storkundeavdeling ser vi nå etter flere lønnskonsulenter-og rådgivere til våre team i Oslo. Vi er fleksible i Azets og det er mulighet for hjemmekontor.Azets har i dag en storkundeavdeling med 40 engasjerte medarbeidere fordelt på Oslo, Bergen og Stavanger. Vi mener at vi er bransjens sterkeste kompetanseteam på leveranser til kunder som ønsker faglig rådgivning innen lønn. Hos oss får du en teknisk og automatisert hverdag som gjør at våre konsulenter og rådgivere blir dyktige på grensesnittet mellom teknologi og lønnsfaget.Hverdagen hos oss har tidvis et høyt tempo, men er både lærerik og sosial. Vil du være med på laget? Søk da vel!Hva vil du jobbe med?Lønn A-Å, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjonAnsvar for lønnsleveransen på noen av Norges største bedrifterFaglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunderSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterForbedring og effektivisering av rutiner og prosesserAnsvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunderSamarbeide tett med våre team i RomaniaHvem ser vi etter?Minimum 1-2 års erfaring med lønn, gjerne rådgivningGjerne høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for detteFull av motivasjon og ønsker å ta del i bransjens beste lagTrives med kundekontakt og relasjonsbyggingGod muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskHar stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdagHos oss får du et sterkt fagmiljø med bred kompetanse og mulighet til å dele kunnskap på tvers i organisasjonen. Vi er en gjeng med positive mennesker og vi håper du kan bidra med godt humør. Andre gode grunner til å velge en jobb i Azets:Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstidFast stilling i et solid og spennende selskap i vekstSosiale aktiviteter i regi av vår personalklubb i OsloKonkurransedyktige pensjons-og forsikringsordningerSpennende utfordringer og gode utviklingsmuligheter både personlig og fagligHøres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Oslo, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Laila Klufthaugen, på telefon. 95 93 83 29.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: 2069 Jessheim,1597 Moss,3125 Tønsberg,1400 Ski
Frist 07.02.2023
Les mer
logo
Vil du bli en del av et bransjeledende selskap som leverer tjenester innen regnskap og rådgivning? Da bør du lese v...
Vi søker en faglig dyktig rådgiver innen regnskap og økonomi til vårt Retail-team, som kan bidra til å utfordre og utvikle oss videre. Azets sin satsning på kjedeleveranser fortsetter å vokse. Vi ansetter nå med bakgrunn i en ny spennende kontrakt, og du vil jobbe med å utforme og utvikle denne leveransen. Vil du ta rådgiverrollen et steg videre? Da er dette rette plassen for deg!Du blir en del av en avdeling med herlige kollegaer som brenner for å finne de beste og mest effektive løsningene. Vi kan tilby en lærerik, sosial og variert hverdag med spennende arbeidsoppgaver, høyt tempo og masse godt humør. På kontoret i Bergen sitter vi 60 medarbeidere med forskjellig bakgrunn og fartstid, som ser frem til å ta imot en ny kollega.Hos oss vil du få jobbe med:Økonomisk rådgivning, regnskap, prosjektregnskap og årsoppgjørSikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenesterEffektivisering og utvikling av våre interne prosesserBransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsningerVi kan blant annet tilby:Muligheter til å utvikle deg både faglig og personligVarierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraftFast stilling i et solid og spennende selskap i vekstFleksibilitet og mulighet for hjemmekontorSosialt og inkluderende arbeidsmiljøGode pensjons- og forsikringsordningerHvem er du?Har god regnskapsforståelse med et par års relevant erfaring, gjerne statsautorisert regnskapsfører eller med ønske om bli autorisertTrives godt med å jobbe med kunder og liker å bygge gode relasjonerSer muligheter og tar initiativSamarbeider godt med andre og trives med teamarbeidEr nysgjerrig på teknologi og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemerLiker høyt tempo i et kunnskapsmiljøGjerne erfaring med Poweroffice GoGjerne erfaring med prosjektregnskapGjerne erfaring fra faghandel eller bygg og anleggArbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Bergen. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Teamleder Håkon Kvame tlf. 95 16 13 03.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Bergen
Frist 06.02.2023
Les mer
logo
Regnskapskonsulent - nyutdannet økonom
Azets er et spennende og solid internasjonalt selskap i vekst. Ved vårt kontor i Egersund søker vi nå etter deg som er motivert og brenner for faget regnskap. Du må trives med å jobbe selvstendig og ønsker å ha ansvar for egen kundeportefølje. Kjenner du deg igjen? Da er det kanskje akkurat deg vi er ute etter!Vi er et godt sammensatt team med engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen hos oss er både sosial og lærerik. Vår motivasjon ligger i å se at innsatsen vi legger ned bidrar til at kundene våre lykkes.Arbeidsoppgaver:Som regnskapskonsulent i Azets vil du få ansvar og mulighet for å etterhvert jobbe med egne kunder, med spesielt fokus på å bistå kunden med regnskap, effektivisering, faglig input og spennende løsningsforslag som er med på å styrke kundene våre.Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjørDelta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden med faglig rådgivning og støtteSamarbeid med våre kolleger i og utenfor NorgeVi ser etter deg som har:Høyere utdannelse innenfor økonomi og regnskapGjerne relevant erfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søkeTrives med kundekontakt og relasjonsbyggingGod muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelskGod IT-forståelseHva Azets kan tilby deg:Bransjens mest fremtidsrettede løsningerGodt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanseSpennende utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endringMulighet for fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontorGode pensjons- og forsikringsordningerArbeidssted vil være Azets sine lokaler i Egersund, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale.Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Ann Kristin Homeland på telefon 948 11 056.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Egersund
Frist 14.02.2023
Les mer
logo
Teamleder lønn
LA Elverum er nå på utkikk etter sin Teamleder Lønn nr. 2! Voksende oppdragsmengde og antall ansatte, gjør det naturlig at vi endrer strukturen og oppretter et nytt team. Vi ser etter en person som byr på seg, som deler kunnskap med kollegaer og kunder. Du er faglig dyktig, handlekraftig og drives av å skape gode resultater sammen med teamet ditt. Lønnsteamet består i dag av totalt 18 dyktige og herlige ansatte.Kontoret søker ny teknologi og ønsker å være i fremste rekke i utviklingen. Vi er stadig i vekst og totalt 35 ansatte har sin arbeidsplass på kontoret.Aktuelle arbeidsoppgaver:Ansvarlig for teamets totale tjenesteleveranse lønnPersonal- og resultatansvar for teametFaglige ansvar for teametStrukturere, forbedre og effektivisere leveranseneVi ønsker at du har:Erfaring fra lønn og rådgivning lønn/HRRelevant utdannelse og gjerne ledererfaring.Stor arbeidskapasitet og tar ansvar i perioder med press.Trives med kundekontakt og relasjonsbygging. Evner å skape tillitJobber fremoverlent, er nøyaktig og strukturert.Godt humør og positivHvorfor velge jobb hos oss:Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og utviklende oppgaver.Mulighet til å utvikle deg faglig og kompetanse i forskjellige systemer.Særdeles trivelige arbeidskollegaer og spenstig arbeidsmiljø.Norges mest attraktive kundeportefølje.Gode pensjons- og forsikringsordningerMulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontorArbeidssted vil være i Azets sine flotte lokaler i Elverum, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Vennligst ta kontakt med leder Terje Buflod, på telefon 934 29 686.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Elverum
Frist 05.02.2023
Les mer
logo
Er du vår nye in-house Senior Applikasjonskonsulent?
IT Avdelingen i Azets Insight AS vokser stadig, og vi trenger stadig flere motiverte teknologer som ønsker en trygg og fast jobb med gode betingelser, et sterkt fagmiljø, og utfordrende arbeidsoppgaver. Til vårt IT Accounting Development team søker vi en Senior IT Konsulent. Teamet er i dag satt sammen av tekniske applikasjonskonsulenter og utviklere med bred kompetanse innen utvikling av rapporter, integrasjoner, og kundespesifikke løsninger. For å dekke opp behovet vårt ser vi nå etter en ny kollega, gjerne med noen års erfaring som ERP konsulent.Arbeidsoppgaver:Utvikling av IntegrasjonerTilpasninger, vedlikehold og utvikling av løsninger mot vårt ERP system og våre skybaserte løsningerUtvikling av rapporterBidra til effektive prosesserKunde- og salgsstøtteNoe reiseaktivitet må påregnesVi ser etter deg som:Noen års erfaring som konsulent (gjerne ERP systemer, men ingen krav)Har kompetanse på ett eller flere av disse områdene: SQL scriptC#Webservice teknologi (REST/SOAP)XML/XSLTVBAØnsker å jobbe i grensesnittet applikasjonskonsulent / utviklerHar bachelor/master innen IT (erfaring kan veie opp for manglende utdannelse)Har god samarbeidsevne, lærevillig og løsningsorientertTrives godt med å jobbe selvstendig og i teamEr serviceorientert, sosial og omgjengeligHar gode norsk- og engelskkunnskaper (er ett krav)Hva kan Azets tilby deg?Hos oss får du være med på utviklingen av nye integrasjoner som forenkler kundens hverdag og bidrar til verdiskapning.Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endringBransjens mest fremtidsrettede løsningerSosialt og uhøytidelig arbeidsmiljø med svært høy faglig kompetanseTett oppfølging og grundig opplæringStor frihet til å utforme din egen hverdagGode pensjons- og forsikringsordningerHøres dette interessant ut for deg?Send inn en søknad. Det går fort, en liten tekst og opplasting av CV også er du ferdig.Arbeidssted vil fortrinnsvis være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo. Hvis dette høres interessant ut? Ta gjerne kontakt med IT Manager / PO Eirik Nådland på telefon 452 84 463. Søknader vil bli behandlet fortløpende.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Oslo
Frist 14.02.2023
Les mer
logo
Er du vår nye in-house IT- konsulent?
IT avdelingen i Azets Insight AS vokser stadig, og vi trenger flere motiverte teknologer som ønsker en trygg og fast jobb med gode betingelser, et sterkt fagmiljø, og utfordrende arbeidsoppgaver.Vi søker nå en IT konsulent / Senior IT konsulent, som ønsker å være med på å styrke kompetansen og videreutvikle IT Operations i Azets.Har du kvalifikasjonene nedenfor, så er det gode muligheter for at det er akkurat deg vi er på leting etter!Arbeidsoppgaver:Drift og forvaltningsoppgaver av Microsoft 365.Drift og forvaltningsoppgaver av Citrix/RDS terminalservere.Drift og forvaltningsoppgaver av Windows server plattform og roller.Drift og forvaltningsoppgaver av SQL Server.Drift og forvaltningsoppgaver av Active Directory.Drift og forvaltningsoppgaver av Visma Business, Lønn, Periode & År.Bistå med feilsøking og feilretting på 2. og 3. linje.Kvalifikasjoner:Har bachelor på IT-området, eller lang erfaring som kompenserer for dette.Har 5 år eller mer relevant erfaring innenfor noen av disse områdene: Microsoft 365, Azure ADIAAS AWS/AzureMicrosoft Windows Server 2016/2019/2022Microsoft Active Directory Domain Services (AD DS)Microsoft SQL ServerNettverk TCP/IP protokollen, SSL sertifikater.God kjennskap og erfaring med Powershell og automatisering.God forståelse for IT infrastruktur.Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftligI tillegg håper vi at du:Synes endringer av teknologi og forvaltning er spennende.Har gode samarbeidsevner og er løsningsorientert.Evner å se helhet med fokus på gjennomføring.Er strukturert, ryddig og systematisk.Hvorfor Azets?Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endring.Bransjens beste og mest automatiserte fremtidsrettede systemer og prosesser.Svært godt arbeidsmiljø med høy kompetanse.Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontorKonkurransedyktige betingelser.Gode pensjons- og forsikringsordninger.Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende. Er det noe du lurer på før du søker? Da kan du ta kontakt med Teamleder IT operations Mattis Ruud Gutu på telefon 412 48 237.Arbeidsstedet vil være i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo.I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Adresse: Oslo
Frist 14.02.2023
Les mer
Om Azets Insight
Azets er den ledende leverandøren av tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi forenkler og støtter virksomheter i deres vekst. Våre 2.500 dedikerte medarbeidere, fordelt på 83 kontorer, betjener flere enn 20.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer. I 2016 var omsetningen på 2 milliarder kroner.

Azets leverer en unik kombinasjon av bransjespesialisering, lokal tilstedeværelse, smart teknologi og skreddersydde løsninger. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger.

Azets ble til etter salget av Vismas regnskaps- og lønnsdivisjon. Vi ble etablert i 2016, som et nytt og selvstendig selskap. Nå satser vi tyngre enn noensinne før på å skape verdi for kundene våre.

www.azets.no/karriere