B2B Salg AS

Rekruttering / HR / Bemanning

B2B SALG - «tar deg steget videre»

REKRUTTERING - INNLEIE - TRENING

ØNSKER DU KARRIERE I SALG, MARKEDSFØRING, KUNDESERIVCE ELLER LEDELSE?

Vi hjelper deg gjerne med å finne drømmejobben!

B2B Salg er spesialister på rekruttering og trening av selgere, markedsførere, kundeservicemedarbeidere og ledere. Om du er talent, student eller har noen års erfaring, hører vi gjerne fra deg. 

B2B Salg AS er partner NSRP (Nordic Sales Recruitment Partners)

Ta kontakt med oss idag! www.b2bsalg.no 

Les mer
Fakta om B2B Salg AS
Hovedkontor
Oslo
Antall ansatte
NN
Se alle fakta
Arbeidsgiverprofil
Les om jobbmuligheter

Ledige stillinger hos B2B Salg AS

Er du dyktig på telefon i dialog med kunder? Drømmer du om en suksessrik karriere i salg og/eller salgsledelse i B2B?  Vi søker en fremoverlent og engasjert Sales Consultant / Møtebooker med ambisjoner.  B2B Salg AS er en sterk nisjeleverandør innen salg, marked, salgsledelse og ledelse. Vi leverer tjenestene rekruttering, innleie, pre-sale, salgstrening og lederutvikling. Våre kunder er solide selskaper og kjente merkevarer i inn- og utland og vi jobber med oppdrag fra unge talenter, senior selgere og ledere. Vi jobber etter anerkjente rekrutteringsmetoder, salgsmetodikker og egne utarbeidede salgs- og vekstmodeller. Vi gjennomfører proffe prosesser og leverer tjenester med høy kvalitet.  Stadig har selskaper i Norge fått øynene opp for hvor nyttig det kan være å benytte seg av en leverandør som er spesialisert på sitt fagområde. For B2B Salg AS handler det om høy kompetanse på HR, rekruttering, ledelse, salgsledelse, markedsføring og ikke minst salg. Profft salg, i forretningsmarkedet – B2B (Business-to-Business).Dette har medført at flere og flere bedrifter kontakter oss og benytter B2B Salg AS som deres leverandør hvor vi:  • Rekrutterer dyktige og resultatskapende kandidater • Leier inn kandidater for et prosjekt eller en periode • Trener selgere og utvikler ledere, med fokus på å skape prestasjonsteam • B2B gjør jobben for kunden og leverer pre-sale tjenester – møtebooking  Våre konsulenter har lang erfaring i B2B profesjonelt salg, salgsledelse og ledelse og har høy kompetanse på rekrutterings og HR-faget. Vi er sertifisert på analyser og tester som Cut-e og TTI Success Insights som benyttes både i våre rekrutteringsoppdrag og i utvikling av selgere og ledere. Selskapet har vokst jevnt de siste årene og har en voksende oppdragsmengde. B2B Salg har derfor behov for flere nye ressurser og søker en Sales Consultant/Møtebooker som gjerne har ambisjoner om å bli teamleder. I B2B Salg vil du jobbe i team med profesjonelle oppdrag for spennende bedrifter innen B2B segmentet. Vi søker deg som har svært stor interesse for salg, møtebooking, New Business og B2B segmentet, og kan gjerne tenke deg en karriere inne B2B salg og salgsledelse. Du har stå-på-vilje, er «på», har fart, «stayer-evne» og liker å ha dialog med mennesker. Viktigst for oss er at du er: Ambisiøs. At du vil opp og frem. Du «elsker telefon som arbeidsverktøy». Du er målrettet og resultatorientert, er energisk, ønsker en topp karriere innen det profesjonelle salget – B2B. Du har en proff fremtreden, høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral, er effektiv, engasjert, utadvendt, ryddig, fleksibel, og synes det er motiverende å ha «mange baller i luften». Dessuten tar du ansvar. Dette er en spennende stilling med store utviklingsmuligheter for riktig person hvor du får jobbe med kolleger med markedets beste kunnskap og erfaring i B2B salg og salgsledelse.  Om du kjenner deg igjen i det vi skriver og er motivert for å ta steget videre, hører vi gjerne fra deg snarest. Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Anette Olufsen, Research & Sales Coordinator tlf. 950 94 294 eller Ellinore Pettersson, Research & Sales Assistant tlf. 458 44 809. Alle henvendelser behandles konfidensielt. Arbeidsoppgaver Ansvar for gjennomføring av egne pre-sale prosjekter Telefondialoger med markedet, beslutningstagere i B2B segmentet Bistå teamet med salgsfremmende aktiviteter og markedsaktiviteter Delta i enkelte kundemøter v/behov  Ansvarlig for oppdatering av database, CRM og markeds- og salgsverktøy Rapportering – og prosjektoppgaver, bistå teamet med å lykkes Kvalifikasjoner Særdeles stor interesse for salg, markedsføring og/eller HR  Vilje og evne til en karriere i B2B (Business to business) segmentet Uredd på telefon, liker telefon som arbeidsverktøy Gjerne erfaring som selger (B2C eller B2B), selv om dette ikke er et krav Vant til å bruke PC som arbeidsverktøy Meget gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper Ambisiøs, karrièrebevisst, vil opp og frem Målrettet og resultatorientert, du leverer Energisk, særdeles effektiv og uredd Utadvendt, imøtekommende, representativ Strukturert og ryddig - evne til å følge prosesser Selvgående, selvmotiverende, tar ansvar Godt humør, sosial legning, liker å ha det moro Vi tilbyr Markedets beste mulighet til å utvikle seg innen B2B salg Selvstendig og utviklende rolle med karrièremuligheter Tilgang til markedsledende, beste praksis prosesser Arbeide med anerkjente salgs-, markeds- og fagverktøy Mulighet til å bli med på en spennende utvikling Et motivert team av omgjengelige og profesjonelle kolleger Hyggelig lokaler sentralt i Oslo
Snarest Oslo
B2B Salg AS er en sterk nisjeleverandør innen salg, marked og ledelse. Vårt fokus er våre kunder og å bistå kundene med å skape en høyere vekst og ROI (Return-on-investment). B2B Salg AS har hatt mål om å bygge en solid nisjebedrift med en kombinasjon av høy kvalitet, grundige prosesser og leveranser med høy faglig kompetanse. Våre kunder er solide og kjente merkevarer i inn- og utland og vi jobber med oppdrag fra unge talenter, senior selgere og ledere.  Stadig har selskaper i Norge fått øynene opp for hvor nyttig det kan være å benytte seg av en leverandør som er spesialisert på sitt fagområde. For B2B Salg AS handler det om høy kompetanse på HR, rekruttering, ledelse, salgsledelse, markedsføring og ikke minst salg. Profft salg, i forretningsmarkedet – B2B (Business-to-Business). Dette har medført at flere og flere bedrifter kontakter oss og benytter B2B Salg AS som deres leverandør hvor vi:  • Rekrutterer dyktige og resultatskapende kandidater • Leier inn kandidater for et prosjekt eller en periode • Trener selgere og utvikler ledere, med fokus på å skape prestasjonsteam • B2B gjør jobben for kunden og leverer pre-sale tjenester – møtebooking B2B Salg AS har vokst jevnt de siste årene og har en voksende oppdragsmengde og B2B Salg AS ble i 2018 utnevnt til Gasellevinner. Målet er videre vekst og vi ønsker å satse på nye talenter som har sterk interesse for salg, marked, ledelse og vekst. Vi søker derfor 2 ambisiøse studenter til rollen som Sales Consultant / Møtebooker B2B deltid.  Vil du lære salgsfaget i praksis kombinert med studier?  Vi søker motiverte studenter som har et klart mål om å videreutvikle seg innen salg i praksis! Spesielt er du nysgjerrig på faget B2B salg og hvordan selskaper skaper forretninger sammen. I dag er du student med fokus på fag som salg, markedsføring, kunderelasjoner, økonomi og/eller organisasjonsutvikling. Du er dyktig, har en proff fremtreden, er initiativrik, pliktoppfyllende, serviceinnstilt og liker godt et aktivt liv med mange baller i luften. Noe jobberfaring har du gjerne fra sommer- eller andre deltidsjobber, og du er arbeidsom, ansvarlig og vekker tillit i dialog med andre mennesker.  Du håndterer telefon som et arbeidsverktøy og liker å kommunisere med andre mennesker. Du er målrettet og resultatorientert, er energisk, ønsker en topp karriere og vil lære mye de neste årene. PC som arbeidsverktøy er du godt kjent med og du kan flere PC-verktøy.  I B2B Salg vil du få grundig opplæring av våre dyktige og motiverte medarbeidere, og du vil få muligheten til å opparbeide deg relevant jobberfaring ved siden av studiet. Er du student ved en høyskole og kjenner deg igjen i det vi skriver, hører vi gjerne fra deg snarest. Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Anette Olufsen, Research and Sales Coordinator tlf. 950 94 294 eller Mona BO Hauge, Daglig Leder og Senior Business Consultant 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt. Arbeidsoppgaver Salgsoppgaver – B2B  (Business to Business) Telefondialoger med marked, beslutningstagere i B2B segmentet Møtebooking mot B2B markedet og beslutningstagere på høyt nivå  Bistå teamet med salgsfremmende aktiviteter og B2B markedsaktiviteter Ansvarlig for oppdatering av database, CRM og markeds- og salgsverktøy Rapportering – og prosjektoppgaver, bistå teamet med å lykkes Kvalifikasjoner Stor interesse for salg og salgsfaget, marketing, salgsledelse og B2B segmentet   Vilje til en karriere i det "proffe" markedet og ha dialog med beslutningstagere i næringslivet God på telefon, og trives med telefon som arbeidsverktøy Gjerne erfaring med å jobbe med PC og kjennskap til MC Office, fra jobb eller skole Noe jobberfaring er en fordel, gjerne deltid kombinert med skole Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne  Personlige egenskaper Ambisiøs, du vil opp og frem Resultatorientert, du liker å levere og vet at hardt arbeid skaper resultater Disiplinert, strukturert og god til å planlegge  Profesjonell fremtreden og god til å kommunisere, også på telefon Positiv, godt humør og teamorientert  Lærevillig, nysgjerrig og investerer tid og innsats i jobben  Setter gjerne egne mål, selvstendig og selvgående  Vi tilbyr Mulighet til å utvikle deg innen B2B salg og B2B markedsføring Relevant læring ved siden av studier og ta steget inn i forretningsverden  God mulighet til å få praktisert teoretisk kunnskap Grundig opplæring og oppfølging Et motivert team av omgjengelige og profesjonelle kollegaer Tilgang til meget sterk faglig kompetanse innen profesjonelt salg- og markedsføring Oppleve B2B Salg (salg til forretningsmarkedet) i praksis Arbeidstid tilpasset din timeplan på skolen
Snarest Oslo
Ansatte i IST mener at de har landets viktigste jobb- å levere smarte it-løsninger til skolen. Selskapets visjon er «Alle har rett til en god skole». ISTs oppgave er å bidra til å gjøre dette mulig. IST er Skandinavias ledende Edtech-selskap innen administrasjon, timeplanlegging og læring med hjemmemarkeder i Skandinavia og Tyskland. IST har jobbet tett sammen med skolen i over 30 år, og målet er å forbedre hverdagen og virksomheten for lærere, elever og foreldre ved hjelp av intelligente IT-løsninger og verdiskapende tjenester. IST Everyday er i bruk hos kunder i hele Norge. Selskapets nye skytjeneste for skoleadministrasjon og læring implementeres i økende takt. Key Account Manager - offentlige kunder, primærsegment kommuner og fylkeskommuner i det norske markedet. Vi søker nå en Key Account Manager som skal ha ansvar for store og små kunder. Du har god salgsforståelse og erfaring fra B2B og har god kjennskap fra salg mot offentlig sektor. Om du har erfaring fra IT-bransjen er det en fordel og du har gjerne kjennskap og interesse for skytjenester, digitalisering og den spennende utviklingen som skjer innenfor området. Erfaring fra tilsvarende roller er en fordel, selv om dette ikke er et absolutt krav.  Som Key Account Manager vil du overta ansvar for en egen portefølje med mål om videre langsiktig utvikling. Du skal sikre gode relasjoner og fornøyde kunder. I rollen som KAM vil du ha hyppig kontakt med markedet og stillingen vil kreve en del reisetid. Ditt ansvar vil også være å bearbeide markedet ytterligere, sikre interessante leads og etablere nye kunder for selskapet.  Som person er du opptatt av å bygge en totalopplevelse for kunden og skape langsiktige relasjoner. Du er også lærevillig, og har evne til å sette deg inn i den til tider komplekse hverdagen våre kunder og brukere befinner seg i.  Motiveres du av muligheten til å være ute blant kunder og sammen med de finne de gode, digitale løsningene for å hjelpe skoler og kommuner med å møte fremtiden? Send oss din CV og søknad i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver.   Arbeidsoppgaver B2B løsningssalg, primært mot kommuner og fylkeskommuner  Etablere nye kundeforhold, skape nye relasjoner i fokussegmentet Utvikle og ivareta eksisterende kundeportefølje, sikre fremtidige kontrakter og samarbeid Relasjonsbygging og møteaktiviteter Tilbudsutarbeidelse, forhandling og avtaleinngåelse Bidra med å besvare anbud Salgs- og markedsarbeid  Kvalifikasjoner Dokumenterte resultater innen B2B salg Gjerne erfaring fra salg mot offentlig sektor, kommuner og fylkeskommuner God kjennskap til salgsprosessen og hva som skal til for å lykkes Kan skape en totalopplevelse for kunden Evner å sette deg inn komplekse løsninger Digital interesse og erfaring fra IT, og gjerne softwarebransjen er en fordel God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Det aller viktigste er hvem du er og hva du vil bidra med for å gjøre skolen bedre Personlige egenskaper Gode relasjonsbyggende egenskaper  Fremoverlent, ambisiøs og resultatorientert Evner dialog på alle nivåer og med mange type profiler Tilpasningsdyktig og endringsvillig Profesjonell og selvstendig, selvgående Nysgjerrig, ydmyk kombinert med å være foroverlent Tålmodig  Vi tilbyr Internasjonalt sterkt selskap, markedsleder i sin nisje i Norge Sterke markedsledende og profesjonelle løsninger En bedrift som satser videre vekst Fokus på utvikling av innovative løsninger Engasjerte medarbeidere og team Et selskap som satser på dyktige ansatte Åpent, transparent og inspirerende miljø Konkurransedyktige betingelser Moderne, hyggelige nye lokaler på Lysaker  Andre opplysninger: Reisevirksomhet: Anslagsvis 50 reisedager
Snarest Oslo
Søker strukturert og operativ salgssjef med sans for kreative løsninger og erfaring fra salg mot storkunde og anbudsprosesser.   Signex er en av Norges mest anerkjente skilt- og dekorløsningsaktører. Selskapet har lang historie, meget høy faglig kompetanse og sterkt fokus på kvalitet og kreativitet. Signex leverer alt fra små trivialiteter til spektakulære installasjoner og har lange tradisjoner for å skape kreative løsninger, ofte med enkle virkemidler. Kunsten er å velge riktig løsning til riktig formål og skape et tillitsfullt samarbeid med markedet. Signex leverer til både private og offentlige kunder, er sterk på storkundesegmentet og har mange gode referansekunder.  Signex har nå en målsetting om å styrke og å videreutvikle salgsavdelingen. Til å lede dette arbeidet søkes en ny salgssjef. Selskapet ønsker en selvstendig og allsidig person med estetisk sans, utadvendt adferd, strukturell arbeidsform og god helhetsforståelse.  Salgsavdelingen består i dag av positive og erfarne mennesker som er vant til å jobbe selvstendig. Teamet trenger en ny leder som foruten å være en inspirator, har evnen til både å selge, styre og utvikle avdelingen på en respektfull måte.  Dette er en unik mulighet for deg som vil være med å lede og coache en salgsorganisasjon som allerede besitter dyktige selgere, slik at den kan utvikle seg videre. Vi ser etter deg som får frem det beste i folk, og som evner å motivere selgerne til å gi det lille ekstra, slik at dere sammen skaper et vinnerteam i markedet.  Vi søker nå en leder med salgserfaring fra direktekunder B2B. Du tar selv del i salget og om du har erfaring fra prosjektsalg og fra anbudsprosesser vil det være en fordel. Som salgsleder evner du å lage en god salgsstruktur og du kan ta grep som gjør at selgerne kan effektivisere sin hverdag. Bransjeerfaring er ikke et must, men du kan nok trekke paralleller fra tidligere bransjer og segmenter du har jobbet i eller mot. Viktig er dog at du har interesse for kreative produkter og løsninger.  Som person er du en sterk relasjonsbygger, du er smidig og har gjennomslagskraft. Positivitet er en del av din hverdag, du tar ansvaret med oppgaven og er en selvstendig leder som forstår forretning. Du er åpen, skaper tillit både internt i ditt team, blant dine lederkolleger, og ute i markedet. Du har også gode dokumenterbare resultater fra salg og salgsledelse.    Er du motivert for å skape en proff salgsstruktur og inspirere et motivert og faglig sterkt salgsteam for videre vekst i en kreativ bransje? Ta kontakt med B2B Salg AS v/Mona Hauge, tlf. nr. 928 84 556 eller Bernt Espelien, tlf.  466 76 990 Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg snarest sende søknad og CV. Arbeidsoppgaver Leder- og vekstansvar for salgsavdeling  Resultatansvar for et team på 6 etablerte selgere Resultatansvar for eget budsjett  Utvikle, coache og lede salgsteamet  Optimalisere salgsorganisasjonen, strukturere salgsteamet  Utvikle og forbedre salgsprosessen, med fokus på effektivisering  Identifisere nye markedspotensialer, gjennomføre salgsfremstøt  Bidragsyter på salg og vekst i ledergruppen Kvalifikasjoner Erfaring fra salgsledelse    Gode dokumenterbare resultater fra salg og salgsledelse  Lykkes med å skape resultater gjennom andre  Dyktig på salg – strategisk og taktisk  Endringsagent, evner å engasjere for nye retninger  Evner å skape prestasjonsteam, god på effektiviseringsprosesser  God økonomisk forståelse, forretningsorientert Erfaring fra storkundeprosesser og anbudsbesvarelser Gjerne erfaring fra salg av kreative løsninger Personlige egenskaper Sterk lederprofil  Inspirerende leder som skaper entusiasme i teamet Personlig interesse for å gjøre andre gode Utadvendt Kreativ og strukturert Resultatorientert og målrettet  Analytisk og tillitsskapende  Høy arbeidskapasitet og fleksibel Kommersiell tilnærming Vi tilbyr Betydelig frihet under ansvar Utviklende lederrolle i en markedssledende aktør med lang historie  Velrennomert solid selskap, med gode referansekunder  Lederstilling med påvirkningsmuligheter Et kreativ miljø for deg som ønsker være med å skape Flotte, moderne lokaler som gjenspeiler det kreative miljøet du vil bli en del av  Et meget godt arbeidsmiljø med høy trivsel og god stemning
Snarest Oslo
Unik mulighet innen teknologisk utvikling og vekst Carrier har en solid posisjon i det norske dagligvaremarkedet for unike kjøle- og fryseanlegg.  I senere tid har de overført sin kjøle- og energikompetanse til industri, næringseiendom, offentlige bygninger og sportsanlegg.  For ytterlige å forsterke denne satsingen søker de nå etter en kommersiell Prosjektutvikler. Selskapet har levert og er for tiden involvert i flere spennende energiprosjekter som bl.a. Finansparken i Stavanger (Norges største næringsbygg basert på tre som bærende konstruksjon), Hamar OL Amfi, flere kjøpesentre og ikke minst innendørs skihall SNØ på Lørenskog. For mer informasjon om SNØ se her. Carrier er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling innen kjøling, varme og energioptimalisering, og et av de lendene teknologiske fagmiljøene i Norge. Kjøling, AC, varmepumper og energisentraler Som Prosjektutvikler vil du ha ansvaret for å utvikle totalkonsepter for næringsbygg og industri innen segmenter som kjøl, frys, aircondition, varmepumper og energisentraler. Et nært samarbeid med konsulenter, installatører / totalentreprenører og anleggseiere vil være en sentral del av stillingen. Salget inkluderer nyinstallasjoner / nybygg og renovasjonsprosjekter samt prosjekter innen energieffektivisering. Du vil få god støtte fra interne tekniske ressurser og prosjektledere. Søker kandidater i hele Norge Stillingen rapporterer til Salgs- og Markedssjef. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre i avdelingen, teknisk avdeling, prosjektavdeling, egne fabrikker og eksterne leverandører. Arbeidssted vil være på kontoret på Bryn i Oslo, alternativt ved ett av våre 9 avdelingskontorer hvis du bor andre steder i Norge. Vi ser etter deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Fagområder bør være energi, maskin, kulde / termo eller VVS. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidsom og liker å samhandle med ulike mennesker eksternt og internt. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Kandidater som mangler utdannelsen, men med riktig erfaring, kan også være aktuelle for stillingen. For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl, tlf. nr. 906 90 281 som er rekrutteringsrådgiver for Carrier i denne prosessen.  Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest. Søknader behandles fortløpende.  Arbeidsoppgaver Salg og markedsføring av Carrier sine produkter og tjenester  Kundeansvar og videreutvikling av eksisterende kunder  Styrke og utvikle kunderelasjoner og etablere nye kundeforhold  Utvikle totalkonsepter og tekniske løsninger i samarbeid med kunde og interne  Påvirke prosjekter i tidlig fase  Kontakt med fabrikker og leverandører  Ansvarlig for noe prosjektgjennomføring for mindre prosjekter  Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er Kvalifikasjoner Kompetanse innen kjøle-, energi- eller maskinteknikk  Teknisk interessert med erfaring fra teknisk rolle, prosjektsalg, eller løsningssalg  Økonomisk forståelse – «kremmer med teknisk innsikt»  Kan presentere og har styrke til å skape interesse og engasjement  God salgs- og markedsforståelse  Høyere utdannelse innen tekniske fag er ønskelig  God formidlings – og fremstillingsevne på norsk og engelsk  Førerkort kl. B Personlige egenskaper Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert  Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå  Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne  Energisk, positiv og nysgjerrig  Relasjonsbyggende egenskaper Vi tilbyr Jobbe med spennende energiprosjekter (f.eks. SNØ)  Bidra til et bærekraftig miljø med innovativ teknologi  Velkjente referansekunder og prosjekter  Godt faglig miljø med innovative produkter  Utviklingsmuligheter i et selskap og segment i vekst  Internasjonalt selskap med lokal tilpasning  Fleksibel arbeidstid og fleksibelt arbeidssted  Konkurransedyktige betingelser  Gode pensjons- og forsikringsordninger
Snarest Norge
Søker uredd og tillitsvekkende selger som er god til å bygge relasjoner. Proplan er en av Norges største forhandlere av Visma og ble blant annet kåret til årets partner Visma.net 2018. I tillegg til dette utvikler de også egen programvare. Den totale porteføljen av systemer dekker alt innenfor ERP, økonomi – og regnskap, logistikk, timeregistrering, CRM, lønn, HR og rapportering. Selskapet forhandler også programvare fra Huldt & Lillevik, SuperOffice, og Onestop Reporting med flere. De tilbyr ulike bransjeløsninger, ASP og driftsløsninger. Selskapet retter seg mot små og mellomstore bedrifter, og privatmarkedet. Som Key Account Manager i Proplan får du en selvstendig og utviklende stilling. Oppgavene innebærer alt fra kartlegging og analyse av kundemuligheter til å avklare beslutningsprosesser og lukke salg. Selskapet tilbyr god opplæring og tett oppfølging i onboardingsfasen. Proplan vil investere i din utvikling i stillingen, og kompetanse- og læringsutbyttet vil bli stort for den som blir en del av selskapet. Vi ser etter deg som har noe erfaring fra salg, gjerne mot forretningsmarkedet (B2B).  Du skaper lett tillit i dialog med kunder over telefon og evner å etablere sterke kunderelasjoner. Du har gode dokumenterbare resultater fra salg og har et høyt aktivitetsnivå. Som person er du opptatt av å skape gode resultater og oppnå mål. Du er strukturert, metodisk og er sulten på suksess. Dessuten er du samarbeidsvillig, smidig og kreativ. Er du klar for en videre salgskarriere i et spennende selskap og med sterke merkevarer? Ta kontakt med B2B Salg AS v/Bernt Espelien tlf. nr. +47 466 76 990. Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver. Vi ber deg sende søknad og CV snarest.   Arbeidsoppgaver     Representere Proplan på en lojal og profesjonell måte, og bygge langsiktige relasjoner med kundene Forvaltning av Proplans kundebase Ansvar for all løpende dialog og oppfølging av egne kunder Planlegge og gjennomføre salgsfremmende aktiviteter Identifisere nye salgsmuligheter, og jobbe operativt med salg mot nye kunder   Kvalifikasjoner   Sterk på telefon med kunder og marked        Skaper engasjement og interesse i dialog med kunder   Setter seg lett inn i kundens ståsted         Evner høyt arbeidstempo og stor arbeidskapasitet         Gode IT-kunnskaper og forretningsforståelse        Meget god muntlig og skriftlig norsk og engelsk kommunikasjon   Personlige egenskaper   Selvgående og prestasjonsorientert Tillitsvekkende, både på telefon og i møter Dyktig relasjonsbygger med evne til å avdekke kundebehov Trigges av høy aktivitet og levere resultater Initiativrik og kreativ Strukturert og ryddig   Vi tilbyr   Engasjerende stilling i et spennende selskap         Mulighet til å forenkle hverdagen til norske bedrifter        Markedets beste programvareløsninger. Med mulighet for skreddersøm.        Satsing og investeringsvilje for videre vekst         Inspirerende og godt arbeidsmiljø         Gode betingelser      
Snarest Oslo
Europas største billettering og liveunderholdningsfirma Europas største billettering og liveunderholdningsfirma søker nå en dyktig salgsressurs som skal bidra til selskapets videre vekst i Norge.  Som selger hos Eventim får du en nøkkelposisjon i en tidlig vekstfase, og gode muligheter for karriere og personlig utvikling i et internasjonalt ledende konsern. Eventim tilbyr moderne, fleksible og omfattende billettløsninger for alle type arrangører.  Alt fra billettsystemer til salgsanalyser, kundeinnsikt og digital markedsføring.  En rekke salgskanaler samt kundeservice, adgangskontroll og akkreditering systemer inngår også i tilbudet. Rammstein Europe Stadium Tour 2020  I Norge har arrangementselskaper som  bl.a.Trondheim Spektrum, Olavshallen, Folketeateret i Oslo, Den Nationale Scene i Bergen, Håndball EM 2020 og Rammstein Europe Stadium Tour 2020 har valgt Eventim som sin samarbeidspartner. Eventim er langt fremme i forhold til teknologi og produktutvikling og du vil ha et solid backingapparat i ryggen både i Norge, Skandinavia og Europa for øvrig. Salgs- og KAM ansvar Som Sales Executive er du ansvarlig for å selge billettsystemer og andre relevante tjenester til potensielle kunder i Norge. Du er ansvarlig for å skape nye kontakter, forhandlinger, bygge sterke relasjoner med beslutningstakere og proaktivt finne nye forretningsmuligheter. Daglig oppfølging av kundeforholdet ivaretas av Operations avdelingen, men du vil ha et KAM-ansvar for egne kunder. Salgserfaring og interesse for event og live underholdning  Stillingen rapporterer til Daglig leder i Norge med en høy grad av selvstendighet i stillingen. Du vil samarbeide tett med andre i Norge og Operations i København.  Arbeidssted vil være på kontoret i Oslo sentrum.  Noe planlagt reisevirksomhet kan påregnes (ikke betydelig reisevirksomhet). Vi ser etter deg som har salgserfaring, god kommersiell forståelse og helst erfaring eller interesse fra konsertbransjen, festival eller sportssegmentet.  Du har et ønske om å sette deg inn i Eventim sine tekniske løsninger (Saas basert programvare) og potensielle kunders ulike behov.  Du er en person som kan skape engasjement, er kontaktskapende og selvstendig. Du liker utfordringer og trigges av å være med på selskapets vekst i Norge. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. For mer informasjon om stillingen ta kontakt med B2B Salg AS v/Stein Ove Høgdahl som er rekrutteringsrådgiver for Eventim i denne prosessen.  Send gjerne en mail til stein.ove.hogdahl@b2bsalg.no og Stein Ove vil kontakte deg så fort som mulig.   Alle henvendelser behandles konfidensielt, også overfor oppdragsgiver.  P.g.a. ferieavvikling i juli kan det ta litt tid før aktuelle kandidater kontaktes. Arbeidsoppgaver Salg og markedsføring av Eventim sine produkter og tjenester i Norge Kartlegge markedet for å finne nye forretningsmuligheter Utarbeidelse og innsalg av tilbud, anbud og/eller løsningsforslag til nye og eksisterende kunder KAM ansvar for utvalgte kunder i samarbeid med Operations Måloppnåelse og resultatansvar for egne KPI'er Kvalifikasjoner Behersker hele salgsprosessen og kan vise til gode resultater Komfortabel med å etablere nye kundeforhold God kommersielle forståelse og kan vise til gode salgsresultater God teknisk forståelse eller interesse Erfaring fra tilbuds- og / eller anbudsbesvarelser Interesse/erfaring fra sport eller underholdningsbransjen er en fordel God kjennskap til MS Office programmene og CRM løsninger Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk Personlige egenskaper Kommersiell legning, resultatorientert og kundeorientert Åpen og trygg relasjonsskaper med gode samarbeidsevner på alle nivå Selvgående og dedikert med sterk gjennomføringsevne Energisk, positiv og nysgjerrig Evne og vilje til å bidra til å utvikle Eventim i Norge Fleksibel i forhold til noe reisevirksomhet Vi tilbyr Jobbe med ledende arrangører innen event, sport og kultur Velkjente referansekunder Verdensledende selskap, produkter og tjenester Være med i en tidlig vekstfase i Norge Konkurransedyktige betingelser
Snarest Oslo
PROSJEKTINGENIØR - TEKNISK SELGER - TIL SOLID INDUSTRIBEDRIFT MED FOKUS PÅ KVALITET. Bagges har over 120 års erfaring og en lang tradisjon for å levere industrielle kvalitetsprodukter.Konkurransefortrinnet er: Inngående kompetanse om ulike bransjers og kunders spesifikke behov, kundefokus, fleksibilitet, rask levering og konkurransedyktige betingelser, presisjon og kvalitet i alle verdiskapende prosesser, samt et nært og langsiktig samarbeid med våre hovedleverandører. Bagges har som mål å fortsette veksten og sikre at selskapet til enhver tid har meget fornøyde kunder. Denne kunnskapen og erfaringen har gjort selskapet til en ledende aktør i bransjen. De fleste har lang fartstid i bedriften - de ansatte trives i Bagges. Salgsorganisasjonen består av tre team, to utesalgsteam og ett kundeserviceteam. Det ene utesalgssalgsteamet har fokus på ventiler og pakninger hvor markedssegmentet i hovedsak er prosessindustri, havbruk og noe olje/gass. Det andre utesalgsteamet har fokus på isolasjonsprodukter for smelteverksindustrien, olje/gass og noe industri. ØNSKER DU SOM PROSJEKTINGENIØR Å BIDRA TIL SELSKAPETS VIDERE VEKST AV VENTILLØSNINGER? Selskapet styrker salgsorganisasjonen i salgsteamet med fokus på ventilløsninger og søker nå en prosjektingeniør, - en teknisk selger som vil ha ansvar for å utarbeide, gjennomføre og følge opp prosjektarbeid og tilbud i samarbeid med kundeansvarlig. Du vil ha hyppig kontakt med kunder og ansvar for behandling av kundeordre, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser og delta i kundemøter ved behov. Stillingen rapporterer til Salgssjef Ventiler og Pakninger. Den har en høy grad av selvstendighet. Du vil samarbeide tett med andre selgere i avdelingen, lager, produksjon, leverandører og innkjøp. Arbeidssted vil være på kontoret på Skedsmokorset. Vi søker deg som har teknisk høyskoleutdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole. Du er kontaktskapende, serviceinnstilt og selvstendig. Du har høy teknisk interesse, er arbeidssom, nøyaktig og behersker både IT-verktøy og telefon som arbeidsverktøy. Om du kjenner deg igjen i dette, ønsker vi kontakt med deg. Nyutdannede ingeniører med salgsprofiler kan også være aktuelle for stillingen. Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Mona BO Hauge tlf. 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt også overfor oppdragsgiver. Arbeidsoppgaver Behandling av kundeordre, utarbeide tilbud, aktivt betjene innkommende telefoner og kundehenvendelser Utarbeide og gjennomføre prosjektarbeid i samarbeid med kundeansvarlig Behandle eksisterende og potensielle kunder slik at forventede resultater blir nådd Utarbeidelse av dokumentasjon i henhold til standarder og kundens spesifikasjoner Delta i kundemøter etter behov Innhente pristilbud fra leverandører Gjøre seg kjent med aktuelle bransjers og kunders spesifikke behov Holde seg oppdatert innen produktgruppene Bistå bedriftens øvrige avdelinger (øvrige salgsteam, innkjøp, kvalitet, økonomi, produksjon og lager) med nødvendig informasjon Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse, ingeniør eller teknisk fagskole God teknisk innsikt og høy teknisk interesse 2-3 års erfaring fra teknisk rolle, prosjektledelse, prosjektassistent, prosjektsalg eller kortere for rett kandidat God økonomisk forståelse Salgs- og markedsforståelse God forståelse for IT som arbeidsverktøy Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse Kan være nyutdannet, Ingeniør med salgsprofil Utdanningsretning Ingeniørfag Utdanningsnivå Høyskole / Universitet Fagskole / Fagbrev (2 år) Personlige egenskaper Serviceinnstilt, fleksibel og initiativrik Kundefokusert og kontaktskapende Evne til å kunne arbeide selvstendig, men også i team Relasjon- og tillitsskapende i dialog med kundene Selvstendig, tar ansvar - resultatskapende Strukturert, ryddig og nøyaktig Kontaktskapende, ydmyk og sosial Språk Norsk Engelsk Vi tilbyr Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et teknisk kompetent fagmiljø Selvstendighet, ansvar med oppgaven En utviklende stilling i et selskap med videre ambisjoner En kundeorientert organisasjon med stor fleksibilitet i forhold til leveringer Tett og godt samarbeid mellom salg, produksjon og administrasjon Gode muligheter for faglig og personlig utvikling Engasjerte medarbeidere Meget god bedriftskultur, lite gjennomtrekk, folk trives i Bagges
Snarest Akershus

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Kontaktperson

Daglig Leder

Adresse

Hoffsveien 13 0275 Oslo