Skagerak Consulting

Management consulting, Rekruttering / HR / Bemanning
Skagerak Consulting AS er et lokalt eiet bedriftsrådgivningsmiljø som jobber med bedrifter og offentlig sektor i Telemark, Vestfold, Buskerud og Agder-fylkene. Ved å bidra til resultatforbedring og kompetanseøkning hos våre oppdragsgivere, satser vi på å bli det ledende rådgivningsmiljøet i regionen. Kundene er hovedsakelig små og mellomstore bedrifter, men vi er også engasjert i store omstillingsprosjekter i offentlig sektor og større nasjonale bedrifter. Skagerak Consulting har erfarne rådgivere med solid bakgrunn fra næringsliv, konsulentselskaper og høyskoleundervisning. Vi er opptatt av å drive forbedringsarbeid på bedriftens og medarbeidernes premisser - for hele tiden å skape resultater i et partnerskap med kundene.
Les mer om Skagerak Consulting
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
,,
Ledige stillinger og jobbmuligheter

Ledige stillinger hos Skagerak Consulting

Salgsansvarlig IoT systemer&løsninger er en meget spennende og utfordrende stilling. Her får du mulighet til å jobbe med det mest avansert løsningene rettet mot automasjonsbransjen.Stillingen jobber med hele landet som marked, og du jobber i matrise med salgsteamet. Vi søker en teknologidrevet person med kompetanse innen automasjonsystemer, har du også erfaring med PLS og nettverks-teknologi er det interessant kompetanse. Vi har dyktige applikasjoningeniører som er viktige støttespillere. Du har sterke egenskaper innen relasjonsbygging og løsningssalg.Din viktigste arbeidsoppgaver vil være salg, relasjonsbygging og utvikling av definerte markeder og kunder, som f.eks.: Lillebakk, Goodtech, Wärtsilä, Eureka, Elcor , Statens Vegvesen og Nye veier. Som et resultat av dine kundebesøk, vil du utarbeide tilbud og oppfølging av disse. Det blir endel reisevirksomhet og dine kunder befinner seg rundt om i Norge. I tillegg vil du delta aktiv på messer og seminarer. Du får budsjett og rapportansvar for ditt ansvarsområde.Vi ser for oss at du er teknisk nysgjerrig, interessert i digitalisering, erfaring innen elektro/automasjon. Du bør se på deg som kremmer' med god oversikt og struktur. Du må være teknisk og kommersiell. Videre har du høy arbeidskapasitet, er serviceinnstilt og kundevennlig. Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Du har Teknisk Fagskole, Ingeniør/Bachelor eller tilsvarende, kandidater med annen relevant bakgrunn vil også bli vurdert.Phoenix Contact tilbyr en spennende salgsjobb i et faglig og godt miljø. Gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Phoenix Contact har gode pensjonsordning, konkurransedyktig lønn og firmabil/bilordning.Du kommer til å arbeide for en markedsledende og godt renommert bedrift i et uformelt og hyggelig miljø.Virker dette spennende men du har fortsatt noen spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med seniorrådgiver Odd-Arne Krogstad på mob. 90753484.KontaktinformasjonOdd-Arne Krogstad, Seniorrådgiver, (+47) 907 53 484ArbeidsstedStrømsveien 344 1001 OsloNøkkelinformasjon:Annonsør:Skagerak Consulting AS Stillingsbrøk: 100% Fast Startdato: 11.02.2019 Sluttdato: 22.03.2019 Antall stillinger: 1https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4023969380&company_id=4023967549&culture_id=NB-NOFor elektronisk søknadsskjema:[Klikk her] Adresse: Oslo
22.03.2019 Oslo
Org. nr: - Stillingsident: 4028716612 Presentasjon av stillingen: Vi har nå ledig en spennende stilling som HR- og HMS-leder hos Kjell Foss AS på Revetal. Stillingen er viktig for selskapets ansatte og våre kunder og vil være avgjørende for vår utvikling. Vi søker derfor en dyktig person som vil være med og bidra til å opprettholde selskapets fokus på sikkerhet og videreutvikling.ArbeidsoppgaverHMS/KSAnsvar for systematisk utvikling av HMS/KS arbeid for å skape en god sikkerhetskultur i bedriften som samsvarer med gjeldene lover, forskrifter og krav.Ha det overordnede ansvar og oppfølging av for HMS/KS innad i bedriften og ute på prosjekter, samt sørge for gjennomføring, oppfølging og rapportering av status på HMS tiltak.Være en støttespiller for dagligleder, prosjektledere og medarbeidere.Kontinuerlig forbedring av HMS og KS rutiner og påse at rutiner og systemer følges opp i praksis.Ha en pådriverrolle i AMU.Oppfølging av statistikker, trendtall for sykefravær og ulykker.Personal/HR:Bistå ledelse i rekrutteringsstrategier, rekruttering og personalsaker.Bidra til kompetanse- og organisasjonsutvikling, samt gjennomføring av intern/ekstern videreutdanning og kurs.Ansvar for personal- og lønnspolitikk.Ivareta og fremme en god dialog med tillitsvalgte og verneombudene.Bistå og delta i forhandlinger og drøftinger med ledere og tillitsvalgte, herunder lønnsforhandlinger.Kontaktperson mot BHT og NAV.Ansvar for sykefraværsarbeid og oppfølging av langtidsfravær.KvalifikasjonerHøyere utdanning fra Universitet eller Høyskole, relevant erfaring innen fagfelt og bransje kan kompensere for manglende høyere utdanning.Vi søker deg med et brennende engasjement for faget. Du har evnen til å inspirere og motivere andreDu er serviceinnstilt internt og ute hos kunde.Du har erfaring med ulike sertifiseringsordninger som ISO eller Miljøfyrtårn.Du har gode pc-kunnskaper og erfaring med digitale HMS/KS- og personal plattformer.Du har gode muntlig og skriftlig fremstillingsevne, liker å jobbe systematisk og nøyaktig samt er åpen og løsningsorientert.Førerkort Kl.B.UtdanningsretningBygg og anleggHMS-QAAdministrasjon og ledelseUtdanningsnivåHøyskole / Universitet, Diplom / BachelorgradPersonlige EgenskaperVi søker en selvgående og initiativrik lagspiller som har ønske om å videreutvikle selskapet i riktig retning når det gjelder HR/HMS.Du er strukturert, har gode gjennomføringsevner og kan kommunisere godt med alle både skriftlig og muntlig.SpråkNorskVi tilbyrEn stilling med gode påvirkningsmuligheter.Du vil få en sentral rolle som vil være med på å bygge et effektivt og profesjonelt system innenfor HMS/KS og Personal.Gode lønn, pensjons- og forsikringsbetingelser.Et levende og uformelt arbeidsmiljø.Du blir del av et selskap som setter sine ansatte høyt, med fokus på trivsel og fleksibilitet i arbeidsdagen.KontaktinformasjonCathrine Svendsen, Seniorrådgiver, (+47) 926 066 10ArbeidsstedKileveien 77 3175 RamnesNøkkelinformasjon:Annonsør:Skagerak Consulting AS Stillingsbrøk: 100% Fast Antall stillinger: 1 Søknadsfrist: 01.03.2019https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4028716612&company_id=4028717243&culture_id=NB-NOFor elektronisk søknadsskjema:[Klikk her] Adresse: Re
22.03.2019 Re
Dr. Holms Hotel er et av Norges flotteste og mest tradisjonsrike hoteller. Hotellet ligger majestetisk til, midt i sentrum av Geilo - et av Norges største vintersportssteder. Hotellet leverer høy kvalitet og høy grad av service, med fokus på trivsel og velvære for våre gjester. For å styrke ledelsen ved hotellet søker vi nå etter en dedikert HOTELLSJEF / DRIFTSSJEF, som ønsker å være med på videreutviklingen av dette historiske hotellet.ArbeidsoppgaverViktig bidragsyter i hotellets ledergruppeStrategisk retning, handlingsplan og rapporteringsrutiner i samarbeid med adm. dir.Overordnet ansvar for drift av hotellet med alle tilhørende fasiliteter dersom adm. dir. er fraværendeAnsvar for planlegging og gjennomføring av drift i resepsjon, salg, booking, SPA, husøkonom- og teknisk avdeling, i samarbeid med avdelingslederSalgs- og markedsarbeidBidra til å sikre belegg, herunder prisstrategi og konseptutviklingBudsjettansvar for avdelingene i samarbeid med administrerende direktørKvalifikasjonerLedererfaring fra større virksomhet innen hotell/reiselivDyktig teambygger som evner å videreutvikle og motivere våre flinke medarbeidereErfaring fra økonomi, salg og markedsføringUtdanningsretningSalg / MarkedsføringØkonomiHotell- og restaurantfagUtdanningsnivåHøyskole / UniversitetPersonlige EgenskaperProfesjonell og strukturertTrygg leder med gode mellommenneskelige egenskaperGod forretningssans med fokus på resultater og forbedringJobber systematisk for å nå dine mål og har orden på hverdagenMotiverer og skaper entusiasme gjennom godt samarbeidVi tilbyrLederstilling med stort ansvarsområde i et av Norges hotellikonerMuligheter til å videreutvikle og løfte et unikt tjenestetilbudKompetente kollegaerEt engasjert styre og solide eiere som vil investere og utvikle hotellet i fremtidenKonkurransedyktige betingelserKontaktinformasjonLinda Brusletto, Seniorrådgiver, (+47) 416 76 428 Cathrine Svendsen, Seniorrådgiver, (+47) 926 066 10Arbeidssted3580 GeiloNøkkelinformasjon:Annonsør:Skagerak Consulting AS Fast Antall stillinger: 1https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4031174891&company_id=3720681178&culture_id=NB-NOFor elektronisk søknadsskjema:[Klikk her] Adresse: Hol
24.03.2019 Hol
Oslofjord Convention Center har årlig flere store arrangement med deltagere fra 200 til 10.000. Vi har 25 ulike serverings og utsalgssteder i vårt convention- og resort center. Vi søker nå KJØKKENSJEF som øverste leder for all vår matservering.ArbeidsoppgaverAnsvarlig for alle kjøkken på Oslofjord Convention CenterAnsvarlig for alle kokker, all produksjon og innkjøp av matAnsvar for varekost, kalkyler og menyerAnsvarlig for at riktige råvarer benyttes og at svinn er på et minimumAnsvarlig for vaktlister og bemanningAnsvarlig for å utvikle konsepter og mat ihht trender og ønskerAnsvarlig for IK-Mat og HCCAPStillingen rapporterer til F&B-sjefKvalifikasjonerMinimum 3 år som kjøkkensjef med relevant erfaring fra større arrangementerFagbrev kokkØkonomisk forståelse og kunnskap innenfor budsjett og kalkyler på større arrangement med flere serveringsstederBehersker alle deler av kjøkkenet; a la carte, store banketter, rimelig mat, fine dining, fastfood osvGode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig på engelsk og gjerne norsk eller skandinaviskUtdanningsretningHotell- og restaurantfagUtdanningsnivåHøyskole / Universitet, Diplom / BachelorgradPersonlige EgenskaperDu er en god leder som inspirerer og motiverer andre til å jobbe mot felles målDu er ekspert på ditt fag og liker å videreutvikle deg og være i forkant på nye trenderDu planlegger og jobber organisert og systematisk med god logistikkDu er god på å prioritere og fordeler resurser effektivtDu oppnår kvalitetsmessig gode resultater og får gjennomslag for planer og ideerDu identifiserer og utnytter kommersielle muligheterSpråkEngelskNorskVi tilbyrEn spennende stilling i et av europas største convention- og resort hotellEngasjerte og kunnskapsrike kollegaerKonkurransedyktige betingelserKontaktinformasjonLinda Brusletto, Seniorrådgiver, (+47) 416 76 428 Cathrine Svendsen, Seniorrådgiver, (+47) 926 066 10ArbeidsstedOslofjordveien 9 3159 MelsomvikNøkkelinformasjon:Annonsør:Skagerak Consulting AS Stillingsbrøk: 100% Fast, Heltid Antall stillinger: 1https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4031185532&company_id=4031174174&culture_id=NB-NOFor elektronisk søknadsskjema:[Klikk her] Adresse: Sandefjord
31.03.2019 Sandefjord
Oslofjord Convention Center har årlig flere store arrangementer med deltagere fra 200 til 10.000 . Det er en krevende jobb å få på plass alle detaljer til hvert arrangement. Til å holde oversikt og sikre en god gjennomføring av våre arrangementer søker vi nå PROSJEKTLEDER.ArbeidsoppgaverHovedansvar for planlegging, gjennomføring og etterarbeid av arrangement med koordinering av alle leveranser fra alle driftsavdelingerDu vil være kundens hovedkontakt før og under arrangementet og skal sikre en god relasjon og kommunikasjon med kundenDu vil ha økonomisk kontroll og oversikt over arrangementene og sikre at det leveres i hht kontrakt og budsjettDu vil være en sparringspartner for kunden når det kommer til kreative løsninger og muligheter for arrangementetKvalifikasjonerVI søker deg som har høyere utdannelseDu har erfaring som leder og fra prosjektrelatert arbeid, gjerne innen hotell eller reiselivDu har erfaring med kundekontaktDu har økonomisk forståelse og forretningssansDu har god it-kompetanseDu har gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig på norsk og engelskUtdanningsretningHotell- og restaurantfagAdministrasjon og ledelseLogistikk, innkjøp og anskaffelserUtdanningsnivåHøyskole / Universitet, Diplom / BachelorgradPersonlige EgenskaperSystematisk og velorganisertSamarbeider godt med andre og deler informasjonUtfører planer med engasjement og utholdenhetForetar rasjonelle og sunne vurderingerOppnår kvalitetsmessige gode resultaterIdentifiserer kommersielle muligheter og har fokus på forretningsmessig utvikling og fortjenesteFår gjennomslag for planer og ideerSpråkEngelskNorskVi tilbyrEn spennende stilling i et av europas største convention- og resort hotellEngasjerte og kunnskapsrike kollegaerKonkurransedyktige betingelserAndre opplysningerNoe reisevirksomhet må påregnesKontaktinformasjonLinda Brusletto, Seniorrådgiver, (+47) 416 76 428 Cathrine Svendsen, Seniorrådgiver, (+47) 926 066 10ArbeidsstedOslofjordveien 9 3159 MelsomvikNøkkelinformasjon:Annonsør:Skagerak Consulting AS Stillingsbrøk: 100% Fast, Heltid Antall stillinger: 1https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4031179315&company_id=4031174174&culture_id=NB-NOFor elektronisk søknadsskjema:[Klikk her] Adresse: Sandefjord
31.03.2019 Sandefjord

Rekrutteringskalender

  • MAR 22
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • MAR 24
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Adresse

Teknologisenteret Kjølnes Ring 30 3918 Porsgrunn