<  
>  

Accountor

Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Accountor

Accountor er til stades i Florø, Førde, Gloppen, Eid og Måløy. Vi er marknadsleiarar innanfor landbruk og anna næringsliv med over 700 landbrukskundar. Våre kundar har sin eigen lokale kontaktperson.Vi søker etter Landbruksøkonom/rådgjevarDu er opptatt av digitalisering og forenkling. Du ser heilskapen, men har også auga for detaljar. Du er kundeorientert og opptatt av tal.Arbeidsplass: Sandane, Nordfjordeid eller Florø Arbeidsområde: • Kundeopplæring i digitale løysingar • Rekneskapsførsel • Rådgjeving • Kundeansvar for eigen portefølje Ynska kvalifikasjonar: • Relevant høgare utdanning • Erfaring med rekneskap og årsoppgjer • Van med å bruke IT-verktøy • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Relevant erfaring kan kompensere for høgare utdanning. Nyutdanna kan søke. Vi tilbyr: • God opplæring i eit sterkt fagmiljø • Konkurransedyktige løns-, pensjons- og forsikringsordningar For fleire opplysingar kontakt Henriette Ansok Hatling, telefon: 46 94 91 08 eller e-post: henriette.hatling@accountor.no. Se og søk her: accountor.no/ledige-stillinger.  Epost: henriette.hatling@accountor.no Adresse: Nordfjordeid46949108
28.05.2020
Landbruksøkonom/RådgjevarAccountor er det største selskapet i Nord-Europa innan økonomi- og rådgjevingstenester. I Noreg har vi rundt 70 kontorstader. Størrelse har betydning, for vi skal vere nær kundane våre og investere i deira framtid. Det er viktig for oss at du trivast på jobben. Vi er organisert i løns-, rekneskaps- og kundeteam. Våre løysingar lar kundane bruke minst mogeleg tid på rekneskap og løn, og mest mogeleg tid på si verksemd. Vi gir kundane våre innsikt i tala og utviklinga i si bedrift. For å bidra til vidare vekst og utvikling i vår region søker vi kundeansvarleg rådgjevar. Vi i Accountor fokuserer på framtida. Utvikling, nysgjerrigheit og vekst er ein naturleg del av kvardagen vår -- vi har ambisjonar om å vere eit skritt føre. Vi tek i mot nye idear med glede og høg fleksibilitet. Vi er ein a+ stad å jobbe!Accountor er til stades i Florø, Førde, Gloppen, Eid og Måløy. Vi er marknadsleiarar innanfor landbruk og anna næringsliv med over 700 landbrukskundar. Våre kundar har sin eigen lokale kontaktperson.Vi søker nå etter Landbruksøkonom/rådgjevar.Du er opptatt av digitalisering og forenkling. Du ser heilskapen, men har også auga for detaljar. Du er kundeorientert og opptatt av tal.Arbeidsplass: Sandane, Nordfjordeid eller FlorøArbeidsområde: • Kundeopplæring i digitale løysingar • Rekneskapsførsel • Rådgjeving • Kundeansvar for eigen porteføljeYnska kvalifikasjonar: • Relevant høgare utdanning • Erfaring med rekneskap og årsoppgjer • Van med å bruke IT-verktøy • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Relevant erfaring kan kompensere for høgare utdanning. Nyutdanna kan søke.Vi tilbyr: • God opplæring i eit sterkt fagmiljø • Konkurransedyktige løns-, pensjons- og forsikringsordningar.For fleire opplysingar kontakt Henriette Ansok Hatling, telefon: 46 94 91 08 eller e-post: henriette.hatling@accountor.no. Adresse: HAMREGATA 6,6900 Florø,6803 Førde,6823 Sandane,6912 Kinn,6900 Florø
28.05.2020
Accountor er Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder og rundt 600 høyt kvalifiserte medarbeidere. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.Våre løsninger lar kundene bruke minst mulig tid på regnskap og lønn og mest mulig tid på sin virksomhet. Vi gir kundene våre innsikt i tallene og utviklingen i sin bedrift.Er du god på Visma Business og brenner for digitalisering og automatisering i regnskapsbransjen? Vil du arbeide et sted hvor det gode samspillet mellom kolleger gir stor arbeidsglede og motivasjon i jobbhverdagen? Da kan du være den vi leter etter!Regnskapsbransjen er preget av høyt endringstempo. Accountor skal ligge i forkant i bruk av teknologi for å forbedre forretningsprosesser og skape gode kundeopplevelser, og i 2019 ble vi kåret til Årets Partner blant regnskapsbyråene i Norge av Visma. Hjelp oss med å løfte Accountor til et nytt nivå.Hva vil du få jobbe med hos oss? Vi søker en Automatiseringskonsulent som vil arbeide dedikert med automatisering og digitalisering av våre kundeleveranser basert på Visma Business.Vi kan tilby varierte arbeidsoppgaver som omfatter opplæring, oppsett og administrasjon av ulike tjenester for effektivisering av regnskapsleveranser. Vi ønsker en serviceinnstilt og strukturert kollega, som kan vise til god kompetanse på følgende områder:Effektive arbeidsprosesser i regnskapsføringBrukerkompetanse på Visma Business og Visma DokumentsenterOppsett og bruk avVisma .net AutoinvoiceVisma .net ApprovalVisma .net AutopayMobilapp’ene Visma Scanner og Visma ManagerProgramvare for elektronisk avstemmingHvem er du? Du har utdanning innen økonomi eller IT, og relevant erfaring med tilsvarende arbeidsoppgaver. Videre er du faglig engasjert, analytisk og setter deg med glede inn i nye utfordringer. Du har generelt gode IT-kunnskaper, har interesse for regnskapssystemer, digitalisering og automatisering, og trives med å kommunisere med både medarbeidere og kunder. Erfaring fra å jobbe i eller med regnskapsbyrå er en fordel.Vi er del av et internasjonalt selskap, og du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk.Hva kan vi tilby? Vi tilbyr en hektisk, variert og morsom hverdag, med faglige utfordringer og kontinuerlig utvikling. Vi har konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø i trivelige lokaler på Helsfyr i Oslo.Søknadsfristen er 31.05.2020 og søknader vurderes fortløpende. Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte Direktør for IT og Forretningsutvikling, Stig Valhovd på tlf. 907 43 880 eller HR-direktør Tone Lyng Plunkett på tlf. 922 26 444.Vi i Accountor arbeider med mennesker -- ikke bare med tall! Adresse: Innspurten 1A, 3.etg,0663 Oslo
31.05.2020 Oslo
På vegne av Accountor søker vi nå en selger til deres kontor i Trondheim. Du vil få ansvar for å selge produkter og tjenester innen regnskap og økonomi til kunder i området. Ord som behovsanalyse, booke møter, cold calls og closing bør være kjente og naturlige for deg. Du brenner for å lykkes, har stor arbeidskapasitet, er strukturert, har god koordineringsevne og gode kommunikasjonsevner.Arbeidsoppgaver og ansvarsområde:Følge opp eksisterende kunder, samt skape nye kunderelasjonerPlanlegge og gjennomføre kundemøterSikre ressurser og koordinering mellom ulike avdelingerSørge for gode og langvarige kunderelasjoner som utvikles i tråd med Accountor sine strategierAnsvar for eget salgsbudsjett og rapporteringsansvar (CRM)Kvalifikasjoner:Fordel med utdanning innen økonomi/revisjon, erfaring kan kompensere for manglende utdannelseSalgserfaring, gjerne fra B2BGod gjennomføringsevne og høy arbeidskapasitetRelasjonsbygger med svært gode kommunikasjonsevnerGode IT-kunnskaperFørerkort klasse B, samt disponerer egen bilVi tilbyr:Fantastisk varierende jobb i en av Nordens største regnskapskjederSpennende utfordringer i et marked i endringKonkurransedyktige betingelserGode pensjons- og forsikringsordningerFremoverlente, kompetente og sprudlende kollegerEn del reisevirksomhet må påregnesHar du spørsmål vedrørende stillingen er du velkommen til å kontakte rådgiver i Express Rekruttering, Linn Andersen Askevold - linn@express.no // 93629181 For å søke på stillingen benytt linken 'SØK' i annonsen. Adresse: Nardobakken 2,7032 Trondheim
09.06.2020 Trondheim
Deler du vår lidenskap for tall?Accountor er Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.Det er viktig for oss at du trives på jobben. Accountor avdeling Bærum består av 11 dedikerte medarbeidere. Vi er organisert i lønns-, regnskap- og kundeteam. Våre løsninger lar kundene bruke minst mulig tid på regnskap, lønn og mest mulig tid på sin virksomhet. Vi gir kundene våre innsikt i tallene og utviklingen i sin bedrift.Regnskapsbransjen er i omstilling. Dette gir mange muligheter for dem som evner å tenke nytt og i den forbindelse trenger vi en utadvendt kunderådgiver som har lyst til å hjelpe våre kunder i å lykkes med vekst og utvikling av sin bedrift.Ser du etter en stilling der du kan med fremtidsrettede verktøy som gjør hverdagen enklere for våre kunder -- og en arbeidsgiver som gir rom for å vokse faglig i et meget hyggelig og spennende arbeidsmiljø?Med disse ferdighetene er du et skritt foran:Økonomiutdanning -- med fokus på regnskaps- og/eller revisjonsfagAutorisert regnskapsførerGod IT-forståelse og lett for å forstå og ta i bruk ny teknologiGod muntlig og skriftlig framstillingsevneSom person er du forretningsorientert, og du har et sterkt ønske om å prestere. Du er positiv, initiativrik og løsningsorientert. Du evner å bygge og ivareta gode relasjoner. Du vil være kontaktperson, konsulent og sparringspartner for kunder, gi løpende rapportering, ha kommunikasjon med kunder og bistå med budsjettering og analyser. Som kundeansvarlig rådgiver vil du være ansvarlig for både egne og andres kunder og utføre kvalitetskontroller av medarbeidere. Her er det rom for å vokse faglig i et meget hyggelig og spennende arbeidsmiljø!Vi kan tilby: En hektisk, variert og morsom hverdag med fleksibel arbeidstid, konkurransedyktige betingelser og ikke minst et godt arbeidsmiljø i våre trivelige lokale i Bærum.Søknadsfrist; snarest, men senest innen 10.06.2020 Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Regiondirektør Cecilie Løvdal på telefon +47 922 48 301. For mer informasjon om Accountor, se www.accountor.noVi i Accountor arbeider med mennesker -- ikke bare med tall! Adresse: Baker Østbys vei 5,1351 Rud,3501 Hønefoss,0001 Oslo,3001 Drammen,1371 Asker
10.06.2020 Bærum
Har du et godt hode for lønn og HR?Accountor er Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivingstjenester. I Norge har vi rundt 70 kontorsteder. Størrelse har betydning, for vi skal være nær kundene våre og investere i deres fremtid.Det er viktig for oss at du trives på jobben. Våre løsninger lar kundene bruke minst mulig tid på regnskap, lønn og mest mulig tid på sin virksomhet. Vi gir kundene våre innsikt i tallene og utviklingen i sin bedrift.Ser du etter en stilling der du kan utvikle deg? Vi i Accountor fokuserer på fremtiden. Utvikling, nysgjerrighet og vekst er en naturlig del av hverdagen vår - vi har ambisjonen om å være et skritt foran. Vi tar imot nye ideer med glede og høy fleksibilitet; Vi er et a + sted å jobbe! Ønsker du å jobbe i team med hyggelige og høyt kompetente kolleger som ser løsninger og digger endringer.Vi søker nå en lønnsmedarbeider som kan være med å løfte lønnsteamet til et nytt nivå.Med disse ferdighetene er du et skritt foran:Du har noen års erfaring fra lønnsarbeid og kan lønninger fra A-ÅDu har gjerne høyskoleutdanningDu har god kjennskap til lover og regler innen fagfeltetDu har gode samarbeidsevnerDu liker å kommunisere med kunder og å komme med forslag og råd til forbedringerDu er resultatorientert, fleksibel og serviceinnstiltDu er strukturert og ryddigDu blir motivert av fornøyde kunderDu har gode norsk/engelsk kunnskaper skriftlig/muntligVi kan tilby:Interessante og utfordrende oppgaverEn faglig bred rolle innen lønnModerne løsninger til våre kunder og dermed en mer spennende jobb for våre medarbeidereEn jobb hvor du aldri blir utlærtEt godt miljø faglig og sosialtFleksibel arbeidstidGode utviklingsmuligheter både lokalt og nasjonalt!Arbeidssted er i våre hyggelige lokaler på Sortland i Vesterålen. Søknadsfrist: snarest, men senest innen 15.06.2020. Søknader vil bli vurdert fortløpendeSpørsmål? Ring Ivar Tjønsø på telefon: 412 05 634. For mer informasjon om Accountor, se www.accountor.noVi i Accountor arbeider med mennesker -- ikke bare med tall! Adresse: Nordre Frydenlund Allè 6C,8405 Sortland
15.06.2020 Sortland

Rekrutteringskalender

  • MAI 28
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • MAI 31
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Adresse

0512 OSLO