Academic Work

Rekruttering / HR / Bemanning

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Academic Work

Er du en praktisk person som ønsker å jobbe i krysningen mellom sikkerhetsbransjen og byggebransjen? I samarbeid med vår kunde, Siemens Oslo, søker vi nå to dedikert og dyktig servicetekniker til fast stilling. Siemens er et innovativt selskap i sterk utvikling og et av Norges ledende teknologikonsern. I stillingen vil du bli en av to dyktige kollegaer som sørger for sikkerhet til sine kunder innen bygg og industri i Oslo. Teamleder sitter i Trondheim.Arbeidsdagen vil bestå av å gjøre service og prosjektleveranser på sikkerhetssystemer, slik som innbruddsalarm, kameraovervåkning og adgangskontroll. Siemens er i vekst og opplever nå et økt antall oppdrag og ønsker derfor å styrke teamet sitt ytterligere med enda en servicetekniker. Opplæringen vil foregå i Trondheim, i all hovedsak i form av praktisk læring supplert med klasseromsopplæring og e-læringskurs.I denne stillingen vil du utføre ulike serviceoppdrag både hos nye og eksisterende kunder. Arbeidsoppgavene kommer til å være alt fra batteribytte til utskifting av hele systemer, og oppdragene er både i nybygg og eksisterende bygg. I forbindelse med serviceoppdragene er det også mye dialog med kunde når man avtaler tidspunkt for service samt ved utarbeidelse av bla tilbud.Siemens tilbyr:Servicebil til din disposisjon, samt PC og mobil som arbeidsverktøyEt team med tung kompetanse på fagfeltetEn jobb i en bedrift med utviklingsmuligheter for deg som ansattGode pensjonsordningerFleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dagerArbeidsoppgaverUtføre oppdrag ute hos kunder; eks utvidelse av pakker, levere ekstra utstyr, dra kabler, sette opp og driftsettelse av utstyr og systemer, årskontroller av serviceavtaler etc.KundedialogTestingPlanlegging av oppdrag, avtale med kundeUtarbeide tilbud og fakturereVi søker deg somHar yrkesfagbakgrunn innen relevant område. Være seg fagbrev innen telekom, automasjon eller elektriker gr L. Høyere utdanning innen relevant område er også meget interessant.Noen års erfaring fra lignende arbeidHar erfaring fra sikkerhet (ikke krav, men det er en fordel)Kommuniserer på norsk og engelskHar god teknisk innsiktFørerkort kl BGode IT ferdigheter på IT nettverk og fortrinnsvis kjennskap til Microsoft operativsystemerDine personlige egenskaper vil være minst like viktig som din faglige kompetanse! Det er viktig at du er fleksibel og dermed er villig til å legge inn en ekstra innsats for at kunden skal bli fornøyd - altså at man har et høyt kundefokus og er serviceminded. Du evner å lære deg ting fort og er god på å jobbe strukturert. Du blir også sett på som selvstendig og ansvarsbevisst på arbeidsplassen - du ønsker å lykkes i jobben din!Annen informasjonArbeidsområde: OsloReisevirksomhet: Det må beregnes noe reisevirksomhet i forbindelse med serviceoppdrag på ØstlandetOmfang: 100%Søknadsfrist: 13.10.19Vi vil vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig. Adresse: Oslo
14.10.2019 Oslo
Er du nysgjerrig, relasjonsskapende og ønsker å skape en salgskarriere i et internasjonalt selskap? Har du i tillegg en teknisk interesse og synes at Software løsninger er spennende? Da kan dette være rett mulighet for deg!Informasjon om stillingenPå vegne av Tero Marine søker vi nå en Salgs- og markedskonsulent!I stillingen som Salgs- og markedskonsulent vil du ta del i et internasjonalt selskap som leverer Software løsninger innenfor den maritime bransjen. Du vil tiltre et selskap med høy teknisk innsikt og forståelse for hvordan den maritime bransjen endrer seg noe som gir deg et spennende innblikk i en verdensomspent bransje. Som nevnt er Tero Marine svært internasjonale og har både kontorer i England og Singapore, samt agenter i flere ulike land. Selve hovedkontoret er lokalisert i Bergen, i tillegg til en mindre avdeling i Oslo. På tross av at Tero Marine strekker seg over flere landegrenser er de kun 50 ansatte. Dette gjør at veien fra forslag til beslutning er kort, og du kan dermed i stor grad være med på å påvirke hvilken retning Tero Marine tar i fremtiden.I stillingen som Salgs- og markedskonsulent vil du tiltre en variert og spennende rolle der mulighetene er mange. Du vil blant annet få ansvar for selve CRM systemet, hjelpe til med å skrive tilbud, og utvikle og standardisere salgsmateriale. I tillegg vil du få ansvar for å etablere kontakt og relasjon med de mindre kunden for å sikre at de er topp fornøyd. Du vil også få muligheten til å delta på messer i inn og utland for å synligjøre Tero Marine i markedet. På sikt er det også gode karrieremuligheter, så er du i starten av din salgskarriere og synes den maritime bransjen virker spennende kan dette absolutt være rett mulighet for deg.ArbeidsoppgaverI stillingen som Salgs- og markedskonsulent vil du blant annet:Ha ansvar for å følge opp og registrere tilbud i CRM systemetUtvikle og standardisere salgsmaterialeOpprette og utvikle relasjon med de mindre kundeneDelta på messeaktiviteter, og lage messematerialeVi søker deg somHar fullført høyere utdannelse- gjerne innen salg, markedsføring, shipping o.lKan vise til relevant arbeidserfaring ved siden av studieneHar en teknisk forståelse og synes det er spennende med SoftwareGjerne har en interesse for shipping og den maritime bransjenHar gode kommunikasjonsegenskaper på norsk og engelsk, både muntlig og skriftligDet aller viktigste er hvem du er som person. Stillingen som Salgs- og markedskonsulent passer for deg som er selvgående, strukturert og relasjonsskapende. Kort fortalt er du en person som liker å ta i et tak og raskt klarer å se hva du kan gjøre videre uten at noen forteller deg dette. Utover dette er det viktig at du er nysgjerrig, ønsker å lære og at du har et utpreget servicegen som brenner for dine kunder.OPPSTART: Etter avtaleSØKNADSFRIST: 16.10.2019Vi vil i denne rekruteringsprosessen benytte oss av det vi kaller for fortløpende selektering, og invitere til intervju fortløpende. Dette betyr at vi kan ta ned stillingsannonsen tidligere hvis rett person er på plass. Vi anbefaler deg derfor å sende inn en søknad så fort som mulig.Informasjon om bedriftenTero Marine har utviklet programvare for flåtestyring for skipsindustrien i mer enn tre tiår. Flaggskipet deres, TM Master suite, har etablert seg som et av de ledende merkene i bransjen. TM Master er i dag et viktig verktøy for redere over hele verden, ikke bare som et instrument for kapitalforvaltning, men også som en virksomhetsintelligensressurs. Adresse: STRANDVEIEN 50,1366 Lysaker
16.10.2019 Bærum
Sitter du med et par års erfaring som elektroingeniør? Har du lyst på en jobb hvor du kan bygge på din kompetanse? Malnes og Endresen søker nå deg som vil bli en del av et faglig sterkt miljø! På vegne av vår samarbeidspartner Malnes og Endresen AS søker Academic Work etter deg som er elektroingeniør eller sivilingeniør med en elektrofordypelse. Grunnet en økning i oppdragsmengde er vi nå på utkikk etter flere dyktige ingeniører. Er det deg vi ser etter?Malnes og Endresen er et rådgivende ingeniørfirma med elektro- og teleteknikk som spesialitet. Her jobbes det med oppdrag innen bygg og anlegg, industri og samferdsel fra et bredt spekter av kunder. For å finne de beste funksjons- og tekniske løsninger er det fokus på et nært sammarbeid mellom de prosjekterende og brukere. Det er et stort fokus på å sørge for at kundene får en trygg forutsigbarhet i valg av modeller, tekniske løsninger, gjennomføring, lovpålagte regler og kostnader.Er du nysgjerrig på Malnes og Endresen sine prosjekter kan du klikke deg in her.ArbeidsoppgaverSom elektroingeniør hos Malnes og Endresen vil du jobbe med forskjellige prosjekter sammen med et team med bakgrunn i elektrofaget. I oppstartsfasen vil du være med på flere kurs slik at du får en ordentlig innføring i rollen din.Videre vil du jobbe med:RådgivningstjenesterProsjektering i bygg og anleggsprosjekterTilstandskontrollTeknisk byggeledelseKvalitetssikringVi søker deg somEr utdannet elektroingeniør eller sivilingeniør med en elektrofordypelseHar erfaring innen elektroingeniørfagetKunnskap innen teknisk tegningKan sikkerhetsklareresErfaring fra bransjen er et kravGod fremstillingsevne i norsk og engelsk, skiftelig og muntligSom person er duResultatorientertNøyaktigModenANNEN INFORMASJONOppstart: Snarest, eller etter avtaleArbeidsomfang: Heltid, bemanning 6 månederPlassering: OsloSøknadsfrist: 16. oktoberDenne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer. Adresse: Oslo
17.10.2019 Oslo
Er du strukturert og fremoverlent, med et ønske om å lede spennende prosjekter for et selskap i stor vekst? Da bør du lese videre!Informasjon om stillingenOneCo er i stadig vekst og utvider deres satsing innen elkraft, IKT og svakstrøm i Oslo. Som prosjektleder vil du ha en variert hverdag og bli utfordret med stadig nye, både mindre og større, prestisjefulle prosjekter. Du vil inngå i en avdeling med tung fagkompetanse og stor takhøyde, og sammen med engasjerte kolleger vil du ha en nøkkelrolle for å sikre fremdrift og kvalitet i flere prosjekter parallelt.Hvorfor starte hos OneCo:En spennende organisasjon i vekst med fokus på konkrete mål og strategiarbeidKompetanseutvikling gjennom kurs og etterutdanningStore muligheter for å påvirke egne arbeidsoppgaver og arbeidsplassTeam med dyktige og motiverte arbeidstakereUtfordrende og varierende hverdagEn organisasjon med stort engasjement, faglig dyktighet og pliktoppfyllende medarbeidereArbeidsoppgaverI rollen som prosjektleder vil du ha en variert arbeidsdag med mye ansvar, der du er ansvarlig for prosjekter av ulik størrelse og i ulike faser. Dine ansvarsområder vil inkludere:Planlegge, tilrettelegge og prosjektere leveranser til byggherrenDelta på prosjektgjennomganger, oppstartsmøte og byggemøterGjennomføre oppstartsmøter og morgenmøter der dette er avtaltIvareta den løpende kontakten med byggherrens representanterKoordinere egne ressurser og underentreprenørerFøre kontroll med timeforbruk, produksjonsrapporter og rapportere fremdriftInnkjøp av materiell og utstyr, samt kontrollere og rapportere om mottatt materiellOppfølging av HMS og ytre miljø på anleggetRegistrere og behandle avvik og endringerDelta i utarbeidelsen av sluttdokumentasjonI tillegg vil din forståelse for aktuelle lover og forskriver være en sentral del av din hverdag, og det forventes at du i løpet av kort tid kan bidra med å ivareta OneCo sine interesser i dialog med kunder.Vi søker deg somHar høyere utdanning som ingeniør, eventuelt teknisk fagskoleManglende utdannelse kan kompenseres med dokumentert erfaring innen prosjektledelseGjerne har kjennskap til prosjektledelse, fortrinnsvis LEAN, men fag innen prosjektledelse kan også være aktueltHar førerkort klasse BKommuniserer godt på norsk, både muntlig og skriftlig, da det er viktig med tydelig og god dialog med kunder og leverandørerSom person er du selvstendig og jobber iherdig. Du er ikke redd for å ta i et tak og følger opp til jobben er gjort. Samtidig jobber du strukturert i travel hverdag, har et øye for detaljer og evner å raskt finne smarte løsninger. Da OneCo er i stor vekst, er det viktig at du er fremoverlent, forretningsorientert og tilpasningsdyktig. Om du i tillegg er nysgjerrig på lover og forskrifter, med et ønske om å tilegne deg faglig tyngde, gleder vi oss til å bli bedre kjent med deg gjennom din CV og søknad!Annen informasjon: Søknadsfrist: Snarest, men ikke senere enn 20. oktober 2019 Oppstart: Etter avtale Omfang: Heltid, 6 måneder, med mulighet for forlengelse Sted: Oslo Denne prosessen håndteres av Academic Work og OneCo ønsker at alle henvendelser går til Academic Work. Vi ønsker at du søker via din profil, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på teknologi@academicwork.no.Søk på stillingen ved å klikke på Søk her! på våre nettsider. Vi vil vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig. Uavhengig av utfall, vil vi oppdatere deg om fremdrift etter søknadsfristens utløp.Informasjon om bedriftenOneCo er et industrikonsern med kjerneaktiviteter innen elektro, automasjon, elkraft og telecom. Målsetningen til konsernet er å skape økte verdier for kunder og eiere samtidig som vi utvikler spennende arbeidsplasser for våre ansatte.En av våre styrker er å levere systemintegrerte løsninger innen elektro og automasjon. Våre produkter og tjenester blir aldri bedre enn kvaliteten på prestasjoner våre medarbeidere representerer. Derfor er en sterk, tydelig og sunn bedriftskultur avgjørende for at vi skal lykkes. OneCo skal være preget av en kultur der det åpenlyst blir satt pris på at selskapet, prosjekter og enkeltmennesker lykkes. Derfor forventes det også av våre ledere at de skal bidra og stimulere til å skape resultater gjennom sine medarbeidere. OneCo har i dag rundt 900 medarbeidere, en årlig omsetning på rundt 1 mrd. og har lokasjoner i Kristiansand, Sandnes, Bergen og Oslo. Adresse: OLE DEVIKS VEI 6,0666 Oslo
18.10.2019 Oslo
I samarbeid med Løvenskiold Handel AS søker Academic Work en person som skal jobbe som logistikkutvikler og delprosjektleder. Ønsker du en stilling hvor læringskurven er bratt, hvor mulighetene er mange og hvor du kan være med å utvikle fremtiden? Da kan dette være stillingen for deg! Som en del av Løvenskiold Handel AS vil du i denne stillingen både ha muligheter til å utvikle dine ferdigheter innen logistikkutvikling og prosjektledelse tett koblet til operativt og strategisk innkjøp. Den rette kandidaten vil få en rolle inn i Løvenskiolds strategiske satsningsområder som f.eks automatisk vareforsyning (RELEX) og fremtidens logistikk. Til tross for en liten avdeling, får man desto større ansvarsområder og utviklingsmuligheter.ArbeidsoppgaverUtvikling og optimalisering innen logistikk /vareforsyning med RELEX som verktøy.Lede og koordinere delprosjekter og prosjektoppgaver innen logistikkutvikling.Logistikk- og innkjøpsanalyser som grunnlag for prioriteringer og beslutninger.Operativt innkjøp, driftstøtte og forbedringsoppgaver innen innkjøp og vareforsyning med fokus på bedre servicegrad og reduserte kostnader i verdikjeden.Vi søker deg somHar høyere utdanning som bachelor/master med fordypning innen f.eks. innkjøp/logistikk/ varehandel/økonomi med svært gode akademiske resultater.Kan vise til 2-3 års relevant operativ erfaring med bruk av verktøy som RELEX.Kan operativt innkjøp og har prosjektledererfaring innen Supply Chain utvikling.Kan vise til generelt gode Excel- og IT-kunnskaper med Relex superbrukererfaring.Har meget god Supply Chain forretningsforståelse med stor interesse for utvikling, analyse, rapportering, planlegging og ledelse.For å lykkes i denne rollen må du ha gode samarbeidsevner, være analytisk og ha en strukturert og forretningsorientert arbeidsform. Du må like å se resultater av teamarbeid, ha stor gjennomføring- og endringsevne og kunne håndtere endringer på tvers i samarbeid med ulike avdelinger.Annen informasjonOppstart: Etter avtaleArbeidsomfang: Heltid, fastPlassering: EiksmarkaSøknadsfrist: SnarestKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Løvenskiold Handel AS har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer. Adresse: Oslo
18.10.2019 Oslo
PayEx søker i dag etter en ny Teknisk Forvalter som skal jobbe med e-commerce. Har teknisk bakgrunn og en stor interesse for databasehåndtering? Da oppfordres du til å søke! PayEx er Nordens største aktør på betalingsløsninger, og utvikler moderne og effektive løsninger for internett, mobil og fysisk handel. Enten du er på butikken på hjørnet, bestiller klær over nett eller får en faktura i posten, så har du nok sett logoen - PayEx sine tjenester finnes overalt og har stor påvirkning på din hverdag.I PayEx tror man på "learning by doing", og du vil få god støtte og bistand av din nærmeste leder. Det er likevel din drivkraft og dine interesser som er avgjørende for hvordan karrieren din i PayEx kan bli. Vil du utvikle lederevnene dine, jobbe som en generalist eller kanskje utvikle deg innenfor ett eller flere ulike områder? Alt ligger til rette for at du selv kan gripe mulighetene til å vokse i den retningen du ønsker. I PayEx er det et stort fokus på ny teknologi, kompetanseheving og kreativitet.Ønsker du å vite mer om hvordan det er å jobbe i PayEx? Da kan du trykke her!ArbeidsoppgaverApplikasjon og systemforvaltningTeknisk støtte for PayEx sine partnere, internt og eksterntHåndtering av innkommende kundehenvendelser på mail og telefonTesting og kvalitetssikring av eksisterende og nye løsningerVi søker deg somHar høyere utdanning innen IT (relevant erfaring kan veie opp for manglende utdanning)Har arbeidserfaring innen support og service, dette er en fordel, men ikke et kravBehersker ett eller flere skandinaviske språkDu er oppriktig interessert i å finne gode og effektive løsninger som bidrar til å skape en positiv kundeopplevelse. Vi ser etter deg med godt humør, som er blid og arbeider selvstendig. I tillegg liker du å jobbe i et hektisk miljø. I perioder vil det forekomme mange henvendelser, slik at stressmestring og evnen til å kunne prioritere blir viktig.Om TeametTeam Omni Channel Oslo består av 9 stykker i dag. Her er det et ungt miljø og god stemning! De ivrer etter å løse supporthenvendelser og forvaltningsoppgaver til det beste for deres kunder og partnere. Egenskaper som ivrig, effektiv og serviceinnstilt er kvaliteter som forbindes med dette teamet! Det support- og forvaltningsteamet trenger er en person som er innovativ og kunnskapsrik innen det tekniske. For å trives i Team Omni Channel, er det viktig å være strukturert, jobbe proaktivt med løsninger, og at du liker å jobbe med databaser og feilsøking. Dersom du har erfaring med scripting og et oppriktig ønske om å ta vare på kunder gjennom god oppfølging på deres henvendelser, tror vi du vil passe perfekt i teamet!ANNET:Oppstart: SnarestArbeidssted: Kongens gate 6, Oslo SentrumSøknadsfrist: Fortløpende seleksjonsprosess Adresse: Oslo
18.10.2019 Oslo
Har du interesse for kundekontakt, økonomi og service og ønsker en økonomistilling med gode utviklingsmuligheter? Som følge av god vekst de siste årene søker vi nå Regnskapsmedarbeider til Rett Regnskap!Informasjon om stillingenI samarbeid med Rett Regnskap ser vi etter en dyktig og fremoverlent Regnskapsmedarbeider til deres team. Rett Regnskap er et lite regnskapskontor sentralt i Trondheim. De opplever en betydelig vekst, og knytter stadig til seg nye kunder i markedet.Selskapet har et godt arbeidsmiljø med høy kompetanse. Igjennom opplæring og oppfølgning av sine medarbeidere vil din utvikling være i fokus. Du vil også kunne få mye ansvar og påvirkningskraft i din rolle. Stillingen passer bra for deg som ønsker en bratt læringskurve.ArbeidsoppgaverI denne stillingen vil du ha varierende oppgaver innen regnskap, lønnshåndtering, fakturering og du vil ta i bruk ulike systemer innen økonomi.Sentrale oppgaver er:Regnskapsføring kundeLønnshåndteringFakturering og krediteringPeriodeavslutningAndre ad hoc oppgaverVi søker deg somHar fullført høyere relevant utdanning innen økonomi eller regnskap/revisjonInnehar god systemforståelse og må kunne PowerOffice GODet er en stor fordel dersom du kan UNI Micro V3Kommuniserer flytende på norsk, både skriftlig og muntligDet er en fortjeneste med kunnskap i Visma, men ikke et kravPersonlige egenskaper vektlegges sterkt i denne stillingen. Det er viktig at du har stort ønske om å lære. Du er løsningsorientert, selvdrevet og nysgjerrig. Videre er du ikke redd for å ta initiativ og spør om du lurer på noe.Informasjon om bedriftenOmfang: Fulltid, 2 mnd, med gode muligheter for forlengelse.Vi selekterer søkere og inviterer til intervjuer forløpende. Dette kan bety at vi stenger annonsen når vi har funnet relevante kandidater, og dermed ikke tar flere kandidater inn i prosessen. Vår anbefaling er at du sender inn en søknad så raskt som mulig om du finner stillingen interessant. Adresse: Oscar Hanssens vei 5,6415 Molde
18.10.2019 Molde
Er du nyutdannet innen økonomi, regnskap eller lignende? Ønsker du å ta ditt neste steg i karrieren? Da bør du lese videre! I Unilabs legges det vekt på et godt faglig og sosialt miljø. Du får ansvar og utviklingsmuligheter fra første dag, men opplæringen vil samtidig være god og grundig.Økonomiavdelingen inngår i administrasjonens totalt 14 ansatte. Du vil bli en del av et godt miljø, med hyggelige kollegaer med en uformell stemning rundt lunsjbordet.Søknadsfrist: 9.10.2019Oppstart: 21.oktoberOmfang: Vikariat ut januar 2020ArbeidsoppgaverArbeidsoppgavene vil være varierte, men du vil hovedsakelig jobbe med:FaktureringBokføringAvstemmingAd hocVi søker deg somHar gode ferdigheter i ExcelMed fordel har erfaring fra Visma BusinessKan enkel regnskapsføringSom person er du løsningorientert, analytisk, samarbeidsvillig og har et godt humør! Adresse: Oslo
18.10.2019 Oslo
Dette kan vi tilby deg
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Rekrutteringskalender

  • OKT 14
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 16
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 17
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 18
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 20
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 21
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Bildegalleri

Fakta om Academic Work

Adresse

Nydalsveien 33, 0484 Oslo