<  
>  

Academic Work

Rekruttering / HR / Bemanning

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Academic Work

Er du sertifisert elektroinstallatør og på jakt etter en voksende bedrift med dyktige kolleger? Her vil du kunne bruke dine ferdigheter innenfor jernbane og samferdsel i spennende prosjekter over hele Norge!Informasjon om stillingenI denne stillingen vil du jobbe i prosjekter innen kontaktledningsanlegg innenfor jernbane og trikk. Sammen med underleverandører vil prosjektene gjennomføres fra A til Å.Stillingen passer godt for deg som trives i et miljø med flat struktur. Du får muligheten til å utfordre deg selv med store prosjekter innenfor jernbane og samferdsel. Utbygging av infrastruktur i Norge byr på mange spennende utfordringer hvor du får en viktig rolle for bedriften.Over de siste årene har selskapet opplevd en stor vekst og vi håper du vil ta del i denne reisen!Hva tilbys i stillingenSvært konkurransedyktige betingelserFaglig sterke kollegerFaglige utfordringerSpennende prosjekter med betydning for samfunnetArbeidsoppgaverKontroll og godkjenning av høyspentanlegg på prosjekteneFaglig ansvar for bygging og vedlikehold av elektriske anleggProsjektledelse og driftsledelseRisikovurdering av prosjektene som utføresVi søker deg somEr installatør høyspent, med faglig godkjenning fra DSBFlytende kommunikasjonsferdigheter på engelsk, muntlig og skriftlig.Videre ser vi etter deg som er fremoverlent, tar ansvar og jobber nøyaktig. Egenskaper som strukturert og analytisk er viktig for å lykkes i jobben. Det er viktig for oss å finne riktig person som vil kunne vokse og utvikle seg sammen med bedriften. Under intervju med Academic Work vil vi legge vekt på at du er:NøyaktigStrukturertAnsvarsfullAnnen informasjonOppstart: Etter avtaleArbeidsomfang: 100% bemanning i 6 måneder / etter avtaleSøknadsfrist 20.10.2020Plassering: OsloTil denne stillingen vil vi vurdere søknader fortløpende, derfor anbefaler vi deg å søke så snart du finner annonsen interessant. Du kan senest forvente en tilbakemelding på din søknad etter søknadsfristen. Har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på anders.myhrvold@academicwork.no.Informasjon om bedriftenVår kunde ønsker av ulike årsaker å være anonym i annonseringsfasen, men dersom du søker og vi ringer deg vil du få informasjon rundt dette. Adresse: NYDALSVEIEN 33,0484 Oslo
20.10.2020 Oslo
Ønsker du en operasjonell rolle med servicefokus mot både kunder og kolleger? Vi ser etter deg som er løsningsorientert, du ser hindringer som en utfordring og du liker å samarbeide med andre for å sikre gode resultater. Hvis du også er nøyaktig i arbeidet ditt, kan du være personen vi ser etter for å støtte det operative teamet i Alfred Berg! Informasjon om stillingen Alfred Berg er en nordisk kapitalforvalter med kontorer i Oslo og Stockholm. Som en del av en global kapitalforvalter, BNP Paribas Asset Management, opererer selskapet også i en verdensomspennende kontekst med internasjonale kunder og forretningsområder utenfor Norge og Sverige. I løpet av de siste 5 årene har Alfred Berg doblet forvaltningskapital (AUM) til mer enn 100 milliarder kroner og utvidet sitt produktsortiment til mer enn 25 fond. I stillingen vil du være en del av Operations-teamet, hvor du jobber sammen med 12 kollegaer for å holde den operasjonelle driften i gang. Stillingen har en kombinasjon av rutineoppgaver, kunde- og bedriftskontakt, og perioder med høyt tempo hvor det er viktig å holde detaljfokuset. Du vil gå inn i et kompetent team, og få god støtte til å bli trygg i din rolle. Arbeidsoppgaver Behandling av daglige transaksjoner (tegninger og innløsninger) i Alfred Berg og BNP Paribas fondene Sende handels- og betalingsinstrukser til partnere i Norge og utland Arkivere transaksjoner for revisjonsformål Utarbeidelse av investeringsrapporter for kunder Administrativ kundestøtte for Alfred Bergs webportal Besvare enkle forespørsler fra kunder via telefon og e-post Kundeadministrasjon som kontoåpning, AML-kontroll og kundeklassifisering og -kontroll Bankavstemming Vi søker deg som Har fullført høyere utdannelse innen finans eller økonomi Har tidligere arbeidserfaring (deltid eller heltid) fra finans, administrasjon eller økonomi Har erfaring med Excel Har sterke kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Vi ser etter en nøyaktig, løsningsorientert person som liker å samarbeide med andre for å utføre den daglige driften for Alfred Bergs norske og utenlandske kunder. Vi er på jakt etter deg som er positiv og serviceorientert, du ser hindringer som en utfordring og som setter sin ære i arbeidet sitt.
20.10.2020 Oslo
Kan du tenke deg en utpreget fag stilling med muligheter for å fordype deg enda mer i egne fagfelt? I samarbeid med Siemens søker vi deg med god og lang erfaring med Siemens automasjonsprodukter! Siemens er et innovativt selskap i sterk utvikling og et av Norges ledende teknologikonsern. I et faglig sterkt og stabilt selskap har det nå åpnet seg en unik mulighet for deg med erfaring fra feltserviceoppdrag, som produktansvarlige eller lignende, som ønsker å ta steget til teknisk support.Siemens tilbyr:Et miljø som preges av høy yrkesstolthet og stor faglig tyngde. Stillingen innebærer også en unik sjanse til å utvikle deg faglig og personlig gjennom utfordrende arbeidsoppgaver. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å være med å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser, kantineordning og gode forsikringer.ArbeidsoppgaverDu vil tilhøre en avdeling med 10 ansatte som jobber med koordinering av service, kursvirksomhet, salgssupport og teknisk support.Som Senior Engineer Technical Support vil du sammen med 4 dyktige kolleger drifte teknisk kundesupport for eksterne industrikunder, samt være intern støtte for egne produktavdelinger og ingeniører. Du vil være ansvarlig for, og må derfor ha god kjennskap til:SIMATIC PLS, TIA S7/1200, 1500SIMATIC NET, kommunikasjonSafetyDet vil være en fordel, men ikke et krav, med kjennskap til:S7/300-400 (inkl H-system)S5 generasjonenWinCCVi søker deg somHar høyere utdanning som automasjonsingeniør, med god kjennskap til PLS, HMI og NETHar minimum 10 års erfaring og derav svært god kjennskap til både nye og gamle Siemens systemerKommuniserer svært godt på engelsk og et skandinavisk språkDine personlige egenskaper vil være minst like viktig som din faglige kompetanse! Som person er du løsningsorientert og strukturert, da stillingen tillegges et betydelig ansvar for egen kompetanseutvikling og vil være et bidrag til høy kundetilfredshet. Det er viktig at du har et høyt kundefokus, er serviceminded, og villig til å legge inn en ekstra innsats for at kunden skal bli fornøyd. Du blir også sett på som selvstendig og ansvarsbevisst på arbeidsplassen - du ønsker å lykkes i jobben din!Annen informasjonSøknadsfrist: 20.10.2020Oppstart: Etter avtale, fortrinnsvis så raskt som muligOmfang: 100%Sted: Østre Aker vei 88, 0596 OsloSøk på stillingen ved å klikke på Søk her! nedenfor. Vi vil vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig. Uavhengig av utfall, vil vi oppdatere deg om fremdrift etter søknadsfristens utløp.Denne prosessen håndteres av Academic Work og Siemens ønsker at alle henvendelser går til Academic Work. Vi ønsker at du søker via din profil, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på request@academicwork.no. Adresse: Oslo
21.10.2020 Oslo
Ønsker du å bygge karriere i fremtidens energiselskap som er markedsledende i Norge? Vil du jobbe med innkommende henvendelser? Har du driven og ønsker å bli satset på? Da kan en stilling som teknisk kunderådgiver være ditt neste viktige steg i karrieren! Du vil i rollen besvare inngående henvendelser fra potensielle kunder, og skreddersy den beste løsningen for dem. Du vil jobbe i en av de raskest voksende bransjene i verden, i et selskap som lever for å skape gode kundeopplevelser og har lidenskap for fornybar energi. Otovo har som mål å bli størst i Europa på leveranse av solcelleanlegg til private hjem.Otovo bygger en plattform hvor hundrevis av installatører av fornybar energi legger inn sine produkter, priser og dekningsområde. De hjelper installatørene med å lykkes, og benytter deres erfaring til å tilby installasjonstjenester til mennesker som ønsker å produsere egen, ren og kortreist strøm. Kundene får de beste prisene fra lokale kvalitetsinstallatører, som alle jobber etter Otovos høye standarder.I Otovo-gjengen er de ca 100 ansatte fordelt på Norge, Sverige, Frankrike og Spania. Som teknisk kunderådgiver vil du være en viktig brikke i et ungt salgsteam på 8 stk som deler en felles passion for solenergi, klima og teknologi.Hos Otovo får duEt engasjert og sosialt arbeidsmiljø med kontor midt i Oslo sentrumOpplæringsprogram knyttet til salgsprosess, solcelleindustri og teknologiGrunnlønn i tillegg til provisjon og bonusordningArbeidsoppgaverDin viktigste oppgave vil være å hjelpe privatkunder i det norske markedet med rådgiving om hvilke fordeler solenergi gir, både for deres privatøkonomi og for planeten vår. Du vil skreddersy solcelleløsninger etter kundens behov, med sterke kommunikasjonsegenskaper som ditt viktigste verktøy.Vi søker deg somFor å lykkes i denne rollen tror vi at du har salgserfaring og noe teknisk forståelse. Salgserfaringen kan du gjerne ha tilegnet deg på deltid ved siden av studiet.Har noe salgserfaring - B2B, B2C, stand eller telefonsalgHar utdanning på bachelornivå - fortrinnsvis innen salg/markedsføringGjerne har kunnskap om solenergi, hvis ikke vil du få god opplæringHar svensk som morsmålSom person er du resultatorientert og evner å kommunisere godt. Det er viktig at du evner å jobbe selvstendig, samtidig som at du er en lagspiller og samarbeider godt med dine kolleger. Det kan til tider være hektiske dager og du må derfor trives med flere baller i luften uten at dette går utover nøyaktigheten. Du er stolt av kvaliteten du leverer, og ønsker å være en profesjonell, serviceinnstilt og proaktiv bidragsyter til Otovo sine overordnende mål og verdier.Annen informasjon:Oppstart: etter avtale.Arbeidsomfang: HeltidSøknadsfrist: Snarest, vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work. Adresse: Oslo
21.10.2020 Oslo
Ønsker du å bygge karriere i fremtidens energiselskap som er markedsledende i Norge? Vil du jobbe med innkommende henvendelser? Har du driven og ønsker å bli satset på? Da kan en stilling som teknisk kunderådgiver være ditt neste viktige steg i karrieren! Du vil i rollen besvare inngående henvendelser fra potensielle kunder, og skreddersy den beste løsningen for dem. Du vil jobbe i en av de raskest voksende bransjene i verden, i et selskap som lever for å skape gode kundeopplevelser og har lidenskap for fornybar energi. Otovo har som mål å bli størst i Europa på leveranse av solcelleanlegg til private hjem.Otovo bygger en plattform hvor hundrevis av installatører av fornybar energi legger inn sine produkter, priser og dekningsområde. De hjelper installatørene med å lykkes, og benytter deres erfaring til å tilby installasjonstjenester til mennesker som ønsker å produsere egen, ren og kortreist strøm. Kundene får de beste prisene fra lokale kvalitetsinstallatører, som alle jobber etter Otovos høye standarder.I Otovo-gjengen er de ca 100 ansatte fordelt på Norge, Sverige, Frankrike og Spania. Som teknisk kunderådgiver vil du være en viktig brikke i et ungt salgsteam på 8 stk som deler en felles passion for solenergi, klima og teknologi.Hos Otovo får duEt engasjert og sosialt arbeidsmiljø med kontor midt i Oslo sentrumOpplæringsprogram knyttet til salgsprosess, solcelleindustri og teknologiGrunnlønn i tillegg til provisjon og bonusordningArbeidsoppgaverDin viktigste oppgave vil være å hjelpe privatkunder i det norske markedet med rådgiving om hvilke fordeler solenergi gir, både for deres privatøkonomi og for planeten vår. Du vil skreddersy solcelleløsninger etter kundens behov, med sterke kommunikasjonsegenskaper som ditt viktigste verktøy.Vi søker deg somFor å lykkes i denne rollen tror vi at du har salgserfaring og noe teknisk forståelse. Salgserfaringen kan du gjerne ha tilegnet deg på deltid ved siden av studiet.Har noe salgserfaring - B2B, B2C, stand eller telefonsalgHar utdanning på bachelornivå - fortrinnsvis innen salg/markedsføringGjerne har kunnskap om solenergi, hvis ikke vil du få god opplæringSom person er du resultatorientert og evner å kommunisere godt. Det er viktig at du evner å jobbe selvstendig, samtidig som at du er en lagspiller og samarbeider godt med dine kolleger. Det kan til tider være hektiske dager og du må derfor trives med flere baller i luften uten at dette går utover nøyaktigheten. Du er stolt av kvaliteten du leverer, og ønsker å være en profesjonell, serviceinnstilt og proaktiv bidragsyter til Otovo sine overordnende mål og verdier.Annen informasjon:Oppstart: etter avtale.Arbeidsomfang: HeltidSøknadsfrist: Snarest, vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work. Adresse: Oslo
21.10.2020 Oslo
Har du logistikkerfaring, eller er du nylig ferdig utdannet og på utkikk etter en kickstart på karrieren? Da kan det være nettopp deg vi ser etter! Som Supply Coordinator Nordics hos Wilhelmsen Ships Service vil du få tilgang til verdens største maritime nettverk, og de mulighetene dette fører med seg. Du må ha en løsningsorientert og strukturert tilnærming til rollen, da nøkkelen til suksess her er riktig vare, på riktig sted til riktig tid. I logistikkteamet hos WSS, får man en variert hverdag med mulighet for å delta i ulike prosjekter og jobbe i et internasjonalt miljø. Det norske teamet består av totalt 6 dyktige, engasjerte medarbeidere, dette gir deg mye ansvar i et lite team.For å lykkes i denne rollen, må du være tilpasningsdyktig og god på å kommunisere ut til leverandører, kunder, lagermedarbeidere og ulike interne avdelinger. Du jobber godt selvstendig så vel som i team, jobber strukturert og er opptatt av å møte deadlines i din.Du blir tilbudtEn rolle med mye ansvar og tillittEn bedrift med kort vei til beslutningArbeidsoppgaverHåndtering av kundeordreSamarbeid med lager knyttet til lagerbeholdning og leveringstiderOppfølging av tilbud og ordre som avventer godkjenningKommunisere tilgjengelighet og forsendelsestid av produkt mellom kundeservice, transport, lager, ekspedisjon og innkjøpVarebestilling og oppdatering av ETA datoerOpprettholde nødvendige rapporter og dokumentasjonProsesserer forsendelserVi søker deg somHar fullført høyere utdanning innen relevante felt, logistikk/økonomiHar relevant erfaring fra lignende stillinger, heltid eller deltidHar gode kunnskaper i Excel og Office pakkenGode språkferdigheter i både norsk og engelsk, muntlig og skriftligFordel med kjennskap til PowerBISom person trives du med rutineoppgaver samtidig som du ikke er redd for å ta på deg nye utfordringer når de oppstår. Du tar ansvar for egne oppgaver og sørger for at disse gjennomføres innenfor tidsfrister. Mange av oppgavene stiller store krav til nøyaktighet, og det er viktig at man ser detaljer og liker å dykke ned i forskjellig materiale for å utbedre eventuelle feil og differanser. I tillegg er det viktig at du er utadvendt og glad i å snakke med ulike mennesker da dette også vil være en stor del av jobben. Høres dette ut som deg? Da oppfordrer vi deg sterkt til å søke!Annen informasjonOppstart: Etter avtaleArbeidsomfang: HeltidPlassering: LysakerKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Wilhelmsen har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Vi ber om at man legger ved motivasjonsbrev og vitnemål til sin søknad. Adresse: Lysaker
21.10.2020 Bærum
Er du god på salg og kjenner deg igjen i egenskaper som resultatorientert og serviceinnstilt? Vil du jobbe i et innovativt selskap som er ledende i sin bransje? Da er det kanskje akkurat deg vi er på utkikk etter!Informasjon om stillingenVår kunde er Norges og Europas ledende alarmselskap med over 2,5 millioner kunder. Vi er nå i sterk vekst i Trondheim grunnet stor etterspørsel av våre tjenester og produkter, og ser derfor etter nye kolleger som kan bli med oss på laget!Hvorfor jobbe hos oss?Du vil bli en del av et inspirerende og spennende arbeidsmiljø med sterk fokus på prestasjoner samt en unik vinnerkulturDu får grundig opplæring i sikring av boliger og næringseiendom samt bred kompetanse innenfor salg og prosjektering av alarmsystemerVi har en egen opplæringsavdeling bestående av sertifiserte coacher, og du vil få både FG-kurs og eksamen for bolig og næring, som gjør deg til en godkjent alarminstallatørVi har gode provisjons- og bonusmodeller, samt disponering av firmabil ihht. policyDu vil få god og tett oppfølging fra din leder med fokus på kontinuerlig utvikling både personlig og profesjoneltArbeidsoppgaverSom Security Expert vil du være kundens første møte med oss. Hos oss er vi svært stolte av sikkerhetstjenestene og produktene som tilbys, og det blir din oppgave å gi våre nye kunder en trygg og god sikkerhetsgjennomgang av eiendommen deres. Du blir også den som kartlegger behov, inngår avtale samt installerer systemet etter gjennomført møte. Alle Security Experts blir sertifiserte FG-montører gjennom vårt godkjente installasjonskurs i løpet av den første tiden hos oss.Vi søker deg somMed fordel har erfaring innenfor salg, service og kundekommunikasjon. Erfaring med salg mot småbedrifter verdsettes ogsåEr tall- og budsjettdyktig og jobber godt mot de fastsatte måleneBehersker norsk på et erfarent nivå, både muntlig og skriftligHar tilfredsstillende vandelsattestEr over 18 år og innehar førerkort klasse B, manuelt girPersonlige egenskaperI denne prosessen vektlegger vi personlige egenskaper såvel som formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss, og har tro på deg som er resultatorientert og identifiserer og setter utfordrende mål for ditt eget arbeid. Du setter planer, delmål og aktiviteter for å nå ditt overordnede mål, og evner å fokusere på målet selv når det oppstår utfordringer underveis.Du er serviceorientert og fremstår omgjengelig rundt andre mennesker, samtidig som du løfter oppmerksomheten mot andres behov og viser villighet og evne til å hjelpe. Du oppnår - eller helst overgår - en kundes forventninger gjennom kommunikasjon og finner løsninger på behov og problemer.Videre er du løsningsorientert da du evner å samle inn nødvendig informasjon og kan identifisere ressurser som trengs for å løse oppgaver. Du bryter ned og analyserer problemer og kan forstå langsiktige konsekvenser av utvalgte løsninger.Annen informasjon:Antallstillinger : 2 stk.Oppstart : etter avtaleSøknadsfrist : snarest, senest 18.10.2020. Vi har en løpende selekteringsprosess, og annonsen kan bli tatt ned før søknadsfrist dersom vi tror vi har funnet de riktige kandidatene. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseKontakt : Denne rekrutteringsprosessen utføres innledningsvis av Academic Work. Alle spørsmål vedrørende stillingen rettes derfor til Academic Work ved Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noOmfang : Dette er en rekruttering noe som innebærer at personen som får tilbud om stilling vil bli ansatt fast, direkte hos vår kunde. Adresse: VESTRE ROSTEN 116,7075 Tiller
24.10.2020 Trondheim
Er du god på salg og kjenner deg igjen i egenskaper som resultatorientert og serviceinnstilt? Vil du jobbe i et innovativt selskap som er ledende i sin bransje? Da er det kanskje akkurat deg vi er på utkikk etter! Verisure er Norges og Europas ledende alarmselskap med over 2,5 millioner kunder. Vi er nå i sterk vekst i Trondheim grunnet stor etterspørsel av våre tjenester og produkter, og ser derfor etter nye kolleger som kan bli med oss på laget!Hvorfor jobbe hos oss?Du vil bli en del av et inspirerende og spennende arbeidsmiljø med sterk fokus på prestasjoner samt en unik vinnerkulturDu får grundig opplæring i sikring av boliger og næringseiendom samt bred kompetanse innenfor salg og prosjektering av alarmsystemerVi har en egen opplæringsavdeling bestående av sertifiserte coacher, og du vil få både FG-kurs og eksamen for bolig og næring, som gjør deg til en godkjent Verisure-installatørVi har gode provisjons- og bonusmodeller, samt disponering av firmabil ihht. policyDu vil få god og tett oppfølging fra din leder med fokus på kontinuerlig utvikling både personlig og profesjoneltArbeidsoppgaverSom Security Expert vil du være kundens første møte med Verisure. Hos oss er vi svært stolte av sikkerhetstjenestene og produktene som tilbys, og det blir din oppgave å gi våre nye kunder en trygg og god sikkerhetsgjennomgang av eiendommen deres. Du blir også den som kartlegger behov, inngår avtale samt installerer systemet etter gjennomført møte. Alle Security Experts blir sertifiserte FG-montører gjennom vårt godkjente installasjonskurs i løpet av den første tiden hos oss.Vi søker deg somMed fordel har erfaring innenfor salg, service og kundekommunikasjon. Erfaring med salg mot småbedrifter verdsettes ogsåEr tall- og budsjettdyktig og jobber godt mot de fastsatte måleneBehersker norsk på et erfarent nivå, både muntlig og skriftligHar tilfredsstillende vandelsattestEr over 18 år og innehar førerkort klasse B, manuelt girPersonlige egenskaperI denne prosessen vektlegger vi personlige egenskaper såvel som formell kompetanse. Vi ønsker at du skal trives og lykkes i din rolle hos oss i Verisure, og har tro på deg som er resultatorientert og identifiserer og setter utfordrende mål for ditt eget arbeid. Du setter planer, delmål og aktiviteter for å nå ditt overordnede mål, og evner å fokusere på målet selv når det oppstår utfordringer underveis.Du er serviceorientert og fremstår omgjengelig rundt andre mennesker, samtidig som du løfter oppmerksomheten mot andres behov og viser villighet og evne til å hjelpe. Du oppnår - eller helst overgår - en kundes forventninger gjennom kommunikasjon og finner løsninger på behov og problemer.Videre er du løsningsorientert da du evner å samle inn nødvendig informasjon og kan identifisere ressurser som trengs for å løse oppgaver. Du bryter ned og analyserer problemer og kan forstå langsiktige konsekvenser av utvalgte løsninger.Annen informasjon:Antall stillinger: 2 stk.Oppstart: etter avtaleSøknadsfrist: snarest, senest 18.10.2020. Vi har en løpende selekteringsprosess, og annonsen kan bli tatt ned før søknadsfrist dersom vi tror vi har funnet de riktige kandidatene. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen av din interesseKontakt: Denne rekrutteringsprosessen utføres innledningsvis av Academic Work. Alle spørsmål vedrørende stillingen rettes derfor til Academic Work ved Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.noOmfang: Dette er en rekruttering noe som innebærer at personen som får tilbud om stilling vil bli ansatt fast, direkte hos Verisure. Adresse: Trondheim
24.10.2020 Trondheim
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Rekrutteringskalender

  • OKT 20
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 21
    2020
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 24
    2020
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 26
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 27
    2020
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Bildegalleri

Fakta om Academic Work

Adresse

Nydalsveien 33, 0484 Oslo