Academic Work

Rekruttering / HR / Bemanning

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Academic Work

Er du samfunnsengasjert og vil være med på å videreutvikle appen Nabohjelp?Informasjon om stillingenI samarbeid med OBOS ser vi nå etter deres nye markedskoordinator. Nabohjelp er en app, laget og drevet av OBOS. Det er en sosial løsning som raskt løser dine hverdagsproblemer - gjennom naboen. Du vil spille en viktig rolle i driften og videreutvikling av appen. Idag er det et team på 8 stykker som jobber med tjenesten, og de ser nå behovet for å øke staben ytterligere grunnet flere brukere og nye satningsområder.Du vil sitte på OBOS sitt hovedkontor i Oslo Sentrum og være en del av den digitale avdelingen. Digitale tjenester er en relativt ny avdelingen i OBOS hvor de som jobber der opplever god takhøyde, høy fart og bra humor. Selvom de er et godt team idag er de avhengige av dyktige og initiativrike medarbeidere som tar ansvar og leverer."Nabohjelp-teamet består av 8 mennesker som alle trekker i samme retning. Vi er relativt forskjellige, men felles for alle er at vi er dyktige, engasjerte og ganske morsomme (syntes vi i hvert fall selv -- og det er egentlig det eneste som betyr noe) Vi jobber på tette deadlines, men rekker å ha spennende diskusjoner hvor alle blir hørt. Vi venter spent på hvem du er og gleder oss til å bli kjent med deg " - Markus, Forretningsutvikler i NabohjelpDu tilbysEn jobb med mening. Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her.Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver. Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag.ArbeidsoppgaverAdministrere appen - produsere og legge ut nytt innhold, informasjon og arrangementerDelta i profilering av Nabohjelp i sosiale medier og andre relevante kanalerDialog med brukere; svare på tips og andre henvendelserAnsvar for moderering- sørge for at brukerne holder seg innenfor våre retningslinjer og eventuelt ta grep hvis det er behov for detDialog med både interne, eksterne og potensielle samarbeidspartnereVære med på å videreutvikle Nabohjelps profilØke bruk og synlighet av Nabohjelp i sosiale medier som Facebook, Instagram og andre relavnte kanaler.Vi søker deg somGjerne har gjennomført høyere utdannelse i markedsføring eller lignendeHar meget god formuleringsevne på norsk, skriftlig og muntlig. Kan du svensk også er det en bonus!Gjerne har 1-2 års relevant erfaringEr samfunnsengasjertSom person er du:StrukturertAnsvarligInitiativtakendeAnnen informasjonOppstart: Etter avtaleArbeidsomfang: Fulltid, et engasjement på 6 mnd gjennom Academic WorkSøknadsfrist: 06.12.19 , men vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned før fristen dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. OBOS har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Informasjon om bedriftenOBOS er Norges største boligbyggelag og boligforvalter, en av Nordens største boligbyggere og et samvirkeforetak som er eid av medlemmene. Ved utgangen av 2018 hadde OBOS 454 442 medlemmer -- det høyeste antallet noen gang. OBOS etablerte et nytt forretningsområde for digitale tjenester i 2017 med ansvar for all felles, digital kundekommunikasjon i konsernet, samt digital utvikling på tvers av forretningsområdene. Det er blitt et bra team og har i dag 25 ansatte med ansvar for digitalt innhold, utvikling, analyse, CRM, markedsføring og merkevare. I tillegg til å digitalisere tjenestene sine innen bolig, bank og forsikring, skal de også utforske spennende forretningsmuligheter på helt nye områder som f.eks appen Nabohjelp. Adresse: HAMMERSBORG TORG 1,0179 Oslo
06.12.2019 Oslo
Trives du med arbeidsoppgaver innen support og samtidig ønsker et større ansvarsområde? Vil du jobbe i et anerkjent IT-selskap hvor faglig kvalitet, samhold og arbeidsmiljø står i fokus? Da bør du lese videre!Informasjon om stillingenI de neste 20 årene vil teknologi forandre livene våre. Ved å være nysgjerrig på fersk og fremtidsrettet kunnskap, forstå og bruke den, tar Atea ansvaret med å digitalisere Norge. For teknologi er fantastisk. Tenk bare på hvilke muligheter vi allerede har -- og dette er bare starten! Med å være en teknologidrevet bedrift, må vi være like opptatt av mennesker som teknologi. Vi må bestemme oss for på hvilken måte vi ønsker å påvirke livene våre og kommende generasjoner med teknologi.Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.Stillingstittel: Supportmedarbeider (1.linje)Atea fortsetter å inngå avtaler hos nye kunder. Antall henvendelser til Atea sin 1.linje øker i takt med dette, og det er derfor behov for å forsterke 1. linjesupport. SOS består av fem ulike team, og behovet for deg er på Platinum-teamet. Dette teamet jobber med skreddersydde løsninger for Atea sine kunder innen 1. linje og har som mål å løse 90% av alle incidenter ved første kontakt. Kundeporteføljen til dette teamet består av større kunder som har tatt med sin løsning til Atea. På sikt vil du kunne få et utvidet ansvarsområde i deres faggruppe, hvor du vil arbeide i dybden på kundene, og være en høyre hånd for gruppelederen. Din rolle er å være kvalitetsbevisst og en ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil være en faglig støtte for teamet og du vil møte varierte problemstillinger. Kunden i den andre enden er avhengig av deg og din kompetanse for å få flyt i sin arbeidshverdag.ArbeidsoppgaverPrioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområderJobbe med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM-verktøyTicket-håndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndteringUtføre generell support via telefon, chat og mail mot driftskunder for AteaVi søker deg somHar arbeidserfaring utover lærlingtidenHar erfaring med Exchange, VMware, Citrix, Active Directory og Office 365Har fagbrev i IKT-driftsfag eller IKT-servicefag, eller annen relevant utdanningHar god skriftlig fremstillingsevneOg om du har erfaring eller kunnskap om kundeservice eller kundebehandling er dette noe som teller positivt, da du vil være kundenes første kontaktpunkt med Atea. Det vil legges stor vekt på dine personlige egenskaper i denne stillingen. Som person er du initiativrik, ansvarsfull og håndterer flere baller i luften. I dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder. Punktlighet er en selvfølge i din arbeidshverdag og du beskrives som en lagspiller.Søknadsinformasjon:Oppstart: Løpende oppstart, men ikke senere enn 1. januar 2020Sted: DrammenOmfang: 100%Søknadsfrist: Søknader vurderes fortløpende, men siste søknadsfrist er 6. Desember 2019Med utgangspunkt i den korte søknadsfristen, vil vi foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktig kandidat er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig.Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Andreas Hansen på andreas.hansen@academicwork.no eller +47 48 40 41 35.I Atea tror vi at flinke folk kjenner flinke folk. Du kjenner kanskje noen som er perfekt for denne stillingen? Tips oss gjerne!Informasjon om bedriftenAtea er spesialister i IT-infrastruktur og i Norge er vi totalt 1650 ansatte - som alle jobber for en bedre fremtid hvor Norge bygges med IT. Vi jobber med utvikling av smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa. Konsernet hadde en omsetning på 32,4 milliarder NOK i 2017 og er notert på Oslo Børs. Du kan lese mer om bedriften på https://www.atea.no/karriere?rmpage=job&rmjob=256&rmlang=NO. Adresse: GRØNLAND 1,3045 Drammen
06.12.2019 Drammen
Vår samarbeidspartner IWMAC er et teknologikonsernet for varme, ventilasjon, kjøl og frys. Vi søker nå en tilpassningsdyktig og fleksibel driftsoperatør/alarmsenteroperatør til heltidsstilling. Har du høy arbeidskapasitet og teknisk interesse - da vil vi høre fra deg!Informasjon om stillingenI denne stillingen vil du ha en todelt rolle hvor du vil 50/50 jobbe som alarmsentertoperatør på alarmsenteret, samt ha en rolle innen support. I stillingen som alarmsenteroperatør skal du overvåke og evaluere alarmer fra over 3000 butikker i Norge og Sverige. Du vil møte ulike problemstillinger, utfordringer og kundekontakter. Målet som alarmsenteroperatør er å minimere kostnader for IWMAC sine kunder ved å overvåke alarmer i blant annet varmeskap og frysedisker, varsle og rapportere om alarmer og veilede kunder der det trengs. I tillegg vil du også ha en rolle innen support hvor du vil motta henvendelser fra IWMAC sine kunder.Du vil i første omgang og gjennom opplæringsperioden jobbe normaltid fra 08:00-16:00 før du etter en stund vil inngå i en turnus. I jobbukene vil man inngå i en skiftordning hvor det jobbes dag og kveld, samt natt hver 6.uke. Det er derfor viktig at du er fleksibel mtp arbeidstid og at du er komfortabel med å jobbe natt og helg. Turnusen vil foregå i en intervall med 7 dager på jobb, 2 dager fri(lørdag og søndag), 5 dager på jobb og så 7 dager fri.Bedriften tilbyr: Gjennom opplæring og samarbeidsvillige kolleger vil du få alle forutsetninger for å lykkes i rollen, og vi tror derfor at du har gode muligheter til å utvikle deg i rollen. Utover dette kan IWMAC tilby en arbeidsplass der det er fokus på godt arbeidsmiljø og et utviklende fagmiljø. I stillingen vil du også få fri telefon og subsidiert treningstilbud, samt bredbånd hjemme.Vi søker deg somHar du bakgrunn innen automasjon/kjøl/frys elller annen relevant bakgrunn.Har bakgrunn/kompetanse/interesse innen IT - et stort pluss.Har erfaring fra brukersupport og/eller kundeservice og har god teknisk forståelseHar god formidlingsevne på norsk da dette er viktig i dialog med kunder og samarbeidspartnereHøres dette ut som noe som kan passe deg? Da ser vi frem til å motta din CV og søknad!Annen informasjonOppstart: Januar 2020Omfang: 100%, 6mnd i første omgangSted: Leirfossvegen 27, 7038 TrondheimSøknadsfrist: 7.desember 2019Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og IWMAC ønsker at alle henvendelser går til Academic Work. Vi ønsker at du søker via din profil, men har du spesifikke spørsmål rundt stillingen besvares disse på anne.enge.pedersen@academicwork.no.Vi gjennomfører en løpende selektering, hvilket betyr at vi vil fortløpende invitere spennende kandidater inn for et nærmere intervju.Informasjon om bedriftenIWMAC AS er et teknologikonsern som utvikler, overvåker og styrer tekniske installasjoner og anlegg hovedsakelig innen varme, ventilasjon, kjøl og frys. De har et alarmsenter lokalisert i Trondheim, som er åpent 24/7 for sine kunder i både Norge og Sverige. IWMAC jobber med å redusere energikostnader og varetap -- og øke trygghet og kontroll. Adresse: NEDRE BAKKLANDET 58 C,7014 Trondheim
07.12.2019 Trondheim
Er du på utkikk etter en variert hverdag hos en bedrift som er verdensledende innen sin bransje? På vegne av vår samarbeidspartner søker vi etter deg som brenner for service og har god forståelse for fagfeltet automasjon. Vår kunde er verdens største leverandør av bærekraftige og miljøvennlige løsninger. Gjennom elektrifisering, digitalisering og automatisering, skapes teknologier som tar samfunnet videre. Bedriften har god takhøyde og et inkluderende fellesskap, hvor faglig og personlig utvikling er i fokus.I rollen som servicekoordinator vil du ha en variert hverdag og være en nøkkelperson for å sikre rett kompetanse og oppfølging av serviceoppdrag hos kunder innen primært norsk landbasert industri. Henvendelsene vil du motta over telefon og mail, og du vil inngå i et team med 3 erfarne kolleger.Som servicekoorinator har du et nært samarbeid med andre støttefunksjoner, noe som gjør at man tilhører et sterkt fagmiljø. For den rette kan dette være et springbrett til en spennende karriere og muligheter internt i bedriften.ArbeidsoppgaverOpprette serviceoppdrag og følge disse frem til faktureringKoordinere serviceoppdrag og finne rett servicepersonellHa forståelse for automasjon og elektrisk kraft, slik at du forstår de tekniske aspekteneVi søker deg somHar en tekniske interesse og forståelse, fortrinnsvis innen automasjonGjerne er vant til kundebehandlingMed fordel har erfaring med CRM/ERP-systemHar svært gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelskSom person er du serviceorientert ,og evner å sette deg raskt inn i nye oppgaver og har stort ønske om å lære. Du er strukturert og nøyaktig , i tillegg til at du tar ansvar og eierskap over arbeidet ditt. Høres dette ut som deg? Da ser vi frem til å høre fra deg!Annen informasjonOppstart: SnarestArbeidsomfang: 100% heltid, frem til 1. mai 2020Plassering: OsloSøknadsfrist: Snarest, men ikke senere enn 8. desember 2019Søknadsfristen er kort, da det haster å fylle stillingen. Dette kan medføre at vi tar ned stillingsannonsen, før søknadsfristen har utløpt. Vi vil av denne grunn vurdere søknader fortløpende og anbefaler derfor å sende inn en søknad så snart som mulig. Adresse: Oslo
09.12.2019 Oslo
Vil du være med å skape den råeste løsningen for en av Norges viktigste eksportnæringer? Til vårt kontor i Trondheim søker vi utviklere som ønsker å jobbe i en fremtidsrettet industri, i et sterkt fagmiljø med utviklingsmuligheter!Informasjon om stillingenFiiZK digital skal bidra til å gjøre våre kunder til de mest veldrevne og lønnsomme selskapene i oppdrettsnæringen. Vi leverer løsninger innenfor optimalisering, produksjonsplanlegging, datafangst, budsjettering, styringssystemer og avviksanalyse.Applikasjonene skal sørge for datafangst fra sensorikk, styring, prediksjon, digitalisering av arbeidsoppgaver og for matvaresikkerhet igjennom verdikjeden. Vår frontend er utviklet i Angular, og har offline-funksjonalitet som implementeres med rxjs og ngrx. Backend kjører i Azure og utvikles i .net (C#). Vi benytter Dev Ops og har et velfungerende og svært kompetent utviklingsmiljø.Vi har egne team for krav, fag og testing og en god kundemasse på eksisterende programvare. Du vil bli en del av utviklerteamet som spesifikt fokuserer på nyutvikling av programvare. Vi har høye ambisjoner og skal presentere for næringen en programvare som har overlegen funksjonalitet, mobilitet, teknologi og brukeropplevelse.Vi er i vekst, og trenger nye ressurser på både frontend- og backendutvikling. Det er viktigere for oss med riktig person med potensiale for å bli en god utvikler, så om du ikke kan alt fra før, vil du få kunne lære deg relevante språk i jobben. Stillingen som tilbys er en fleksibel deltidstilling, med gode muligheter for videre karriere hos oss.Vi tilbyrRelevant deltidsjobb ved sider av studierJobb i et fremtidsrettet selskap med moderne teknologiSvært gode utviklingsmuligheter og tilrettelagt læringSosialt og inkluderende arbeidsmiljøVi søker deg somStuderer relevant utdanning på høyskolenivåHar gode karakterer i relevante fagHar minimum ett år igjen av utdanningenHar gode kommunikasjonsevner på norskDet er viktig for oss at du skal trives i rollen, og vi leter etter deg som har potensiale til å bli en dyktig utvikler. For å bli dette ser vi derfor etter deg som har en stor interesse for utvikling og programmering og ønsker å utvikle deg i rollen. Du oppsøker gjerne ny kunnskap og tar ansvar for egen læring. Videre ser vi etter deg bevist over dine mål med det du gjør gjerne gjør det lille ekstra for å lykkes.Send oss din CV, søknad, karakterer og gjerne eksempelarbeid innen fristen 10.11.2019Informasjon om bedriftenFiiZK Digital er en del av FiiZK konsernet, og står for konsernets programvaresatsing, FiiZK leverer teknologi og konsulenttjenester til en av Norges viktigste og mest fremtidsrettet bransje. Vi har kontorer i Trondheim, Ranheim, Ålesund, samt fabrikker på Lundamo og Valsneset i Bugn. I konsernet er vi 80 ansatte. Adresse: Beddingen 10,7042 Trondheim
10.12.2019 Trondheim
Er du opptatt av å levere topp service til dine kunder og trives i et ungt og fartsfylt miljø? Er du i tillegg finsktalende og ønsker å jobbe mot det finske markedet? Da kan dette være rett stilling for deg!Informasjon om stillingenTil denne stillingen søker vi en finsktalende kundeservicemedarbeider til et spennende bankmiljø. Du vil jobbe mot det finske markedet, men være plassert her i Oslo. I stilling vil det bli tilbudt god opplæring, et hyggelig og ungt arbeidsmiljø og varierte arbeidsoppgaver. Dette er derfor stillingen for deg som virkelig brenner for god kundeservice og vil jobbe i et internasjonalt miljø med kolleger fra hele Norden.ArbeidsoppgaverBesvare kundehenvendelser på telefon og e-postKundebehandling og oppfølging av eksisterende kunderGi kundene veiledning og informasjon om våre produkter og tjenesterVære pådriver til økt selvbetjeningHa daglig dialog med vårt kundesenter i MalagaVi søker deg somKan flytende finsk, både muntlig og skriftligBehersker norsk/svenskEr strukturert og nøyaktig i ditt arbeidHar gode datakunnskaper og systemforståelseGjerne har erfaring fra bank, kundeservice eller annen servicevirksomhetStillingen som kundeservicemedarbeider passer deg som er løsningsorientert, serviceinnstilt og fleksibel. I tillegg er du opptatt av å skape gode relasjoner med både kunder og kolleger, og trives i et fartsfylt miljø.Da det haster å fylle stillingen ønsker vi at du sender inn en søknad så fort som mulig. Vi vil kontakte kandidater fortløpende og annonsen vil bli tatt ned så fort rett person er funnet.Informasjon om bedriftenHvilket selskap vi søker til vil du få vite ved et evt telefonintervju. Adresse: NYDALSVEIEN 33,0484 Oslo
10.12.2019 Oslo
Are you committed to providing top-notch service to your customers? Are you thriving in a young and fast-paced environment? In addition, are you Finnish-speaking and would like to work towards the Finnish market? Then this might be the right position for you!About the roleFor this position, we are seeking a Finnish-speaking customer service employee for an exciting banking environment. You will work towards the Finnish market, but your place of work will be in Oslo. In this position you will be offered good training, a pleasant and young work environment and varied work assignments. It is therefore crucial that the right candidate are really passionate about good customer service and want to work in an international environment with colleagues from all over the Nordic region.Job dutiesAnswer customer inquiries by phone and emailCustomer handling and follow-up of existing customersProvide customers with information and guidance about our products and servicesBe a driver for increased self-serviceHave a daily dialogue with our customer center in MalagaWe are looking forAre fluent Finnish, both orally and in writingMaster both Norwegian / SwedishIs structured and accurate in your workHas good computer knowledge and system understandingAdvantageously have experience from banking, customer service or other service activitiesThe position as customer service employee suits you who are solution-oriented, service-minded and flexible. In addition, you are committed to creating good relationships with both customers and colleagues, and thrive in a fast-paced environment.As it is urgent to fill the position, we want you to submit an application as soon as possible. We will contact candidates continuously and the ad will be taken down as soon as the right person is found.Client informationYou will know which client we are working with in a possible phone interview. Adresse: NYDALSVEIEN 33,0484 Oslo
10.12.2019 Oslo
Vil du jobbe i et selskap som har tro på mennesker, hardt arbeid og potensiale? Vår kunde er ingen fremmed for å investere i nye talenter, og dette kan være din sjanse! I stillingen som Sales Consultant vil du primært jobbe med salg av nettbaserte tjenester. Stillingen i seg selv innehar et stort ansvar, og behersker du dette vil du på mange måter få muligheten til å <>.Som Sales Consultant vil du ta del i et team hvor de i stor grad vektlegger kultur og samarbeid. Selve teamet består av både erfarne selgere og juniorselgere med bakgrunn fra flere ulike bransjer. Dette skaper et dynamisk, effektivt og ikke minst inspirerende miljø. I tillegg til dette beskrives miljøet hos Meltwater som ungt, ambisiøst og fullt av energi. Vi ser derfor etter deg som vil bidra til miljøet med en sult etter utvikling og som har høye mål for deg selv. Det vil bli gitt en førsteklasses salgsopplæring over en lengre periode og tett oppfølging spesialisert for hver enkelt selger. Med andre ord vil du få alle forutsetninger for å utvikle deg innen salg, noe du vil få bruk for uansett hvilken karrierevei du velger i fremtiden.Vi tilbyr deg:Karrieremuligheter internt I Meltwater og tilgang på utallige verktøy for selvutvikling og kunnskap om markedet.Frihet til å selv strukturere og bygge opp din hverdag og arbeidsmetodikk.Et internasjonalt perspektiv med muligheter som strekker seg over landegrensene.Tilhørighet i et team på 4-5 personer og veiledning/oppfølging på individuelt nivå.Skreddersydd plan for egenutvikling og de beste forutsetninger for å knuse dine mål!Konkurransedyktige betingelser, grunnlønn, provisjon og bonus.ArbeidsoppgaverOpprettholde kontinuerlig kommunikasjon og et personlig forhold til dine kundekontakterRepresentere kunden i møter med andre bedrifterBidra til å forme et enda sterkere MeltwaterkontorEtablere tillit til nye og eksisterende kunderVi søker deg somHar en bachelor innen markedsføring, økonomi, salg eller lignendeHar entreprenørånd og sterk vilje til å lykkesTalent og interesse for å presentere business case og forhandle avtalerInteresse og forståelse av aktuelle hendelser lokalt og i verdenssamfunnetFlytende i norsk og engelsk muntlig/skriftligStillingen som Sales Consultant passer deg som er resultatorientert, identifiserer og setter mål for ditt eget arbeid. Du er også relasjonsskapende og kan med liten innsats knytte nye kontakter og bygge relasjoner.Annen informasjon:Opptart: Januar 2020Søknadsfrist: SnarestVi vil foreta en løpende vurdering av kandidater, noe som vil innebære at vi selekterer og inviterer søkere til intervju fortløpende. Dette kan også bety at vi tar ned annonsen og stopper vurderingsprosessen når riktige kandidater er funnet. Vår anbefaling er derfor at du sender inn en søknad så raskt som mulig. Adresse: Oslo
11.12.2019 Oslo
Dette kan vi tilby deg
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Rekrutteringskalender

  • DES 06
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 07
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 09
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 10
    2019
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 11
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • DES 13
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Bildegalleri

Fakta om Academic Work

Adresse

Nydalsveien 33, 0484 Oslo