<  
>  

Academic Work

Rekruttering / HR / Bemanning

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Academic Work

Har du erfaring med prosjektledelse og teknisk innsikt? Vil du å ta steget videre i din karriere og ønsker du fast jobb i en av Norges ledende aktører innen Telekom, Energi og IoT? OneCo Networks AS er en ledende uavhengig tjenesteleverandør av tekniske tjenester og strategiske løsninger innenfor Telekom, Energi og IoT. På grunn av nye samarbeid og økt oppdragsmengde søker vi nå etter en engasjert og dyktig prosjektleder med teamansvar til fast stilling. Vi tilbyr en variert stilling i et stabilt selskap i vekst, som har fokus på sine ansatte og kompetanseutvikling.Som prosjektleder med teamansvar vil du lede utbygging av fiber til privatmarkedet, og ha ansvar for både den faglige og operative delen av fagområdet. Teamet vil bestå av omlag 6-8 montører, og stillingen er prosjektbasert i Trøndelag (sør-region), samt Stjørdal. Hos oss vil du få en variert arbeidshverdag med faglig og personlig utvikling.Vi tilbyrSvært godt arbeidsmiljø og hyggelige sosiale arrangementVariert arbeidshverdagFaglig og personlig utvikling, samt gode karrieremuligheterKonkurransedyktige betingelser og pensjonsordningDekt telefon og PC og internett hjemmeGratis parkering på arbeidsplassenFleksibel arbeidstidArbeidsoppgaverDaglig operativt ansvar for et teamOperativ ansvarlig for UE der det er aktueltOperativ ledelse av hver enkelt ansatt i teamet innen produktivitet, kvalitet og HMSOperere ordremottak for teametDaglig oppfølging og produksjonsstyring av hver enkelt ressursFaglig ansvar for utførelse, både med hensyn på kvalitet, utførelse, tidsfrister, effektive prosesser samt nødvendig opplæringKontraktshåndtering, regne på anbud og utarbeide tilbudIverksette nødvendige tiltak ved avvikAdministrative oppgaver som naturlig tilhører denne stillingenRapporterer til avdelingsleder som har alt personalansvar i avdelingenKvalitetssikring og KPI målingAnsvarlig for forbedringsarbeidet og implementering av Best PracticeVi søker deg somErfaring med prosjektledelse med lignende oppgaverTeknisk innsikt, fordel med kjennskap til FTTHRelevant høyere utdanning innen tekniske fag eller prosjektledelse, lengre erfaring kan veie opp for manglende formell utdanningFørerkort klasse BHar gode kommunikasjonsevner på norsk og engelskVidere ser vi etter deg som er serviceinnstilt ovenfor kunder og kolleger, og har gode samarbeidsevner . Som prosjektleder i en selvstendig rolle er det viktig at du evner å jobbe strukturert og er forretningsorientert .Høres dette ut som noe for deg?Vår samarbeidspartner ønsker å få på plass ny ressurs raskt, og annonsen vil derfor bli tatt ned så snart vi har funnet riktig kandidat. Vent derfor ikke med å søke.Rekrutteringsprosessen utføres i samarbeid med Academic Work. Ved spørsmål om stillingen, ta kontakt med Mari Helland. Adresse: Trondheim
04.07.2020 Trondheim
Er du regnskapsfører med autorisasjon og ønsker nye og større utfordringer? Har du egenskapene som skal til for å ta over som daglig leder i et lite regnskapsbyrå i Trondheim? Da er muligheten her! Vår kunde er et lite regnskapskontor sentralt i Trondheim. Nåværende daglig leder skal fremdeles være med på laget, men ønsker nå å videreføre ansvaret sitt til en strukturert og fremoverlent person med ambisjoner om å videreføre selskapet som en foretrukket og seriøs samarbeidsparter for små- og mellomstore bedrifter. Mer informasjon om bedriften fås dersom du går videre i prosessen.Selskapet har et godt arbeidsmiljø med høy kompetanse. Gjennom opplæring og oppfølgning av sine medarbeidere er alltid utvikling i fokus. Stillingen passer bra for deg med høye ambisjoner som ønsker en bratt læringskurve.ArbeidsoppgaverI denne stillingen vil du ha varierende oppgaver innen regnskap, lønnshåndtering, fakturering og du vil ta i bruk ulike systemer innen økonomi. Vi er på utkikk etter en uredd og fremoverlent regnskapsfører som også vil inneha det ledende ansvaret i bedriften.Sentrale arbeidsoppgaver vil være:Personalansvar og oppfølging av ansatteRegnskapsføring kundeLønnshåndteringFakturering og krediteringPeriodeavslutningForefallende arbeidsoppgaver som daglig leder-stillingen fører med segVi søker deg somHar fullført høyere relevant utdanning innen økonomi eller regnskap/revisjonEr autorisert regnskapsfører. Vi kan for riktig kandidat vurdere ansettelse uten autorisasjon, men da må man ha som mål å bli autorisert innen kort tidInnehar god systemforståelse og må kunne PowerOffice GO. Det er også en fordel dersom du har kjennskap til UNI Micro V3Kommuniserer flytende på norsk, både skriftlig og muntligDet er en fordel om du innehar erfaring med Visma, men dette er ikke et kravPersonlige egenskaper:I denne stillingen vektlegges personlige egenskaper såvel som formell kompetanse og kvalifikasjoner. Vi har stor tro på personer som er modig og fremstår stabil og med selvtillit når det oppstår nye situasjoner, til tross for begrenset kunnskap og erfaring. Dette mener vi er viktig da man på sikt vil få en rolle som innebærer ledende oppgaver.Videre er du moden , har en trygg og stabil personlighet og viser selvbevissthet. Du kan også selvstendig velge arbeidsmetode og ta de nødvendige beslutningene som trengs for å drive arbeidet ditt fremover.Annen informasjon:Oppstart: Etter avtaleOmfang: 6 mnd. engasjement før fast ansettelseArbeidssted: TrondheimSøknadsfrist: 12. juli. Vi har en løpende selekteringsprosess og tar forbehold om at annonsen kan tas ned før søknadsfrist dersom vi finner riktig kandidat. Vi oppfordrer deg derfor til å søke med det samme dersom du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres i samarbeid med Academic Work. Spørsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work ved Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no. Adresse: Trondheim
04.07.2020 Oslo, Trondheim
Har du erfaring fra salg, og er på utkikk etter en fleksibel og godt betalt deltidsjobb? Vil du i tillegg være en del av Talkmore sitt nye kveldsteam? Da kan dette være rollen for deg! Som Salgskonsulent vil du bli en del av Talkmore sin interne salgsavdeling. Fra tidligere har Talkmore et salgsteam internt, men de ønsker nå å satse enda større og skal derfor bygge et helt nytt kveldsteam. Dette er stillingen for deg som ønsker en fleksibel deltidsjobb, og som ønsker å bygge salgserfaring. Se hva vår konsulent sier om å jobbe i Talkmore:"Hovedårsaken til at jeg trives i Talkmore handler om menneskene som jobber her, og den gode arbeidskulturen. Det handler ikke kun om en jobb, men mulighet for å bygge videre karriere. Enten i Talkmore direkte eller bruke det som et mellomledd. Jeg har selv jobbet deltid i 3 år før jeg nå har begynt på fulltid. Det er en fantastisk deltidsjobb da den gir deg god lønn, gode arbeidsvilkår, fantastisk lokasjon og et springbrett inn i en videre salgskareiere hvis du leverer godt. For å lykkes i stillingen er det veldig viktig å ha god struktur på arbeidshverdagen. Timene flyr av gårde, så fullt fokus på hver samtale er essensielt. De to andre tingene handler om energi i samtalene og trening på behovsanalyse. Vær deg selv og gi av deg selv så kjøper kunden" -Edvard, SalgskonsulentI juni flyttet Talkmore inn i nye lokaler på Haslelinje. I tillegg til freshe lokaler, vil du ta del i et ungt og inspirerende salgsmiljø som jobber sammen og motiverer hverandre i hverdagen. Du vil bli tilbudt fast timelønn med individuell bonus, basert på dine prestasjoner. I tillegg dekkes telefonen din og det tilbys en gunstig kantineordning. Videre finnes det ulike sosiale soner, for å koble av og samle energi før du fortsetter aktiviteten på telefon. Onboardingsprosessen vil være en dekkende opplæring i produkter, systemer og salgsteknikker som er designet for at du skal lykkes i rollen.ArbeidsoppgaverRinge potensielle kunder ut ifra klare listerFinne den beste løsningen for din kunde, og selge inn Talkmore sine produkterGi upåklagelig service og representere Talkmore på best mulig visJobbe mot klare mål og budsjetterVi søker deg somEr student ved høyskole/universitet og ønsker en fleksibel deltidsjobbHar utgående salgserfaring, enten telefonsalg, standsalg eller dør-til-dør salgHar et høyt konkurranseinstinkt og trigges av tydelige målsettingerHar svært god formuleringsevne i norsk, muntlig og skriftligSom Salgskonsulent motiveres du av mål og identifiserer deg med egenskapene resultatorientert, selvgående og uredd. I tillegg har du et hode for salg og ønsker å ta del i et team som er preget sunn konkurranse, motivasjon og trivsel. Din erfaring er viktig, men enda viktigere er hvem du er som person. Bruk ditt søknadsbrev til å virkelig begrunne hvorfor du er rett for rollen.Oppstart: SnarestVi vil benytte oss av fortløpende selektering, og annonsen kan derfor bli tatt ned dersom vi har gått videre med de vi mener er aktuelle for rollen. Vi anbefaler deg derfor å sende inn din søknad så fort du finner stillingen interessant. Adresse: Oslo
04.07.2020 Oslo
I samarbeid med en internasjonal TV-gruppe ser vi etter en svensktalende Kundeserviceagent. Vår kunde har i dag sin egen streamingplattform, hvor du vil besvare henvendelser fra svenske kunder. Er du aktiv bruker av streamingtjenester og trigges av problemløsning?Informasjon om stillingenI rollen som Kundeserviceagent vil din rolle vil være å besvare kundehenvendelser fra e-post og poster i SoMe. Da handler det om å være problemløsende, ettersom henvendelsene kan variere fra problemer med betalingskort til utilgjengelig innhold.Du vil i all hovedsak jobbe hjemmefra, men til tider vil det være mulighet å jobbe fra kontorene på Nydalen i Oslo. Arbeidet vil primært være i helger og på kveldstid i hverdager.Det forutsettes at kandidater som ønsker å bli vurdert for stillingen har erfaring fra å bruke streamingtjenester både via mobil (iOs, Android), nettbrett, mediasenter (Apple TV, Chromecast) og/eller datamaskin (Mac, Windows).ArbeidsoppgaverBesvare henvendelser, primært via e-post gjeldende tekniske spørsmål knyttet til svenske kunders bruk av streamingtjenesterAnsvar for at alle henvendelser blir fulgt opp, via ticket-systemet ZendeskForefallende administrativt arbeidVi søker deg somGjerne er student med minst 1 år igjen av studiene dineEr positiv og servicemindedHar et godt svensk muntlig og skriftlig ordforrådIrriterer deg over skrivefeilHar en generell god teknisk forståelseBesitter din egen PC, da det er denne du skal benytte i arbeidstidenErfaring fra skriftlig kundeservicearbeid på svensk er en fordel men ikke et kravAnnen informasjonOppstart: SnarestArbeidsomfang: Deltid, 20 timer i uken. Det er i første omgang et engasjement ut 2020 gjennom Academic Work.Søknadsfrist: Snarest, vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned før fristen dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Vår kunde har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Informasjon om bedriftenVår kunde er en svensk TV-gruppe eid av et ledende amerikansk TV-nettverk Adresse: Nydalsveien 33,0484 Oslo
04.07.2020 Oslo
Har du erfaring som arkitekt og er på jakt etter nye utfordringer? Ønsker du å ta del i et av Norges ledende industriarkitektmiljø, med bred faglig oppdragsmengde? Da er muligheten her! Øystein Thommesen AS har over 30 års erfaring innenfor arkitektfaget, og tar på seg alle typer oppdrag som kontor- og næringsbygg, boligbygg, barnehage- og helsebygg, eneboliger og tilbygg. Vi er blant landets ledende industriarkitekter, og har mange oppgaver innen prosjektering av industribygg, hvor vi besitter høy kompetanse knyttet til næringsmiddelrelaterte oppdrag.Grunnet permisjonsavviklinger ser vi nå behovet for å utvide teamet med en ny arkitekt. Engasjementet har i første omgang en varighet på 6 måneder, men for riktig kandidat kan det være muligheter for forlengelse og fast jobb på sikt.Hvorfor jobbe hos ossDu vil få mulighet til å ta del i svært interessante prosjekter på tvers av alle typer byggDu vil bli en del av et meget kompetanserikt miljø hvor du har mange viktige nøkkelpersoner å spille påDu vil få en variert arbeidshverdag med gode muligheter for å utvikle deg selv i bedriftenDu vil bli en del av et trygt og stabilt miljø med konkurransedyktige lønns- og pensjonsordningerVi holder til sentralt i fine lokaler ved NidelvenArbeidsoppgaverDu vil jobbe med flere ulike prosjekter, som kan innebære alt fra store industriprosjekt til mindre boligprosjektDu vil få mulighet til å jobbe i flere ulike prosjekter til samme tid, alt avhengig av faglig bakgrunn og personlige forutsetningerEt av våre industriprosjekt for SalMar Frøya som ble ferdigstilt i 2011. Les mer om våre prosjekter her.{target="_blank"}Vi søker deg somHar en mastergrad i arkitekturHar erfaring med bruk av ArchiCAD som arbeidsverktøyDet er en fordel dersom du innehar minimum 2-3 års arbeidserfaringDu behersker norsk på et erfarent nivå, både muntlig og skriftligPersonlige egenskaperI denne rekrutteringsprosessen legger vi stor vekt på personlige egenskaper så vel som formell kompetanse.Vi ønsker at du skal lykkes i din rolle som arkitekt, og vi har tro på kandidater som viser initiativ i den forstand at man er i stand til å identifisere aktiviteter, oppgaver eller løsninger som må implementeres før det blir forespurt av andre.Du er strukturert i den forstand av at du på en selvstendig måte planlegger, organiserer og prioriterer arbeidet ditt effektivt.Videre viser du en moden fremtreden ved at du har evnen til selvrefleksjon og ser på tilbakemeldinger som en måte for personlig utvikling. Du kan se forhold og situasjoner i riktig sammenheng og viser integritet i din faglige rolle.Annen informasjon:Oppstart: snarestArbeidsomfang: 100 % engasjementPlassering: TrondheimDenne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work ved Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no eller 401 02 706.Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer. Vi anbefaler deg derfor å søke med det samme dersom du ser at stillingen kan være av din interesse. Adresse: Trondheim
04.07.2020 Trondheim
Er du regnskapsfører med autorisasjon og ønsker nye og større utfordringer? Ser du for deg at du kan gå inn i en ledende rolle på sikt? Da må du lese videre!Informasjon om stillingenVår kunde er et lite regnskapskontor sentralt i Trondheim. Grunnet betydelig økt oppdragsmengde søker vi nå en fremoverlent og uredd regnskapsfører som kan bli med på laget. Mer informasjon om bedriften fås dersom du går videre i prosessen.Selskapet har et godt arbeidsmiljø med høy kompetanse. Gjennom opplæring og oppfølgning av sine medarbeidere vil din utvikling være i fokus. Du vil også kunne få mye ansvar og påvirkningskraft i din rolle. Stillingen passer bra for deg som ønsker en bratt læringskurve, og kan se for deg større ansvarsområder på sikt.ArbeidsoppgaverI denne stillingen vil du ha varierende oppgaver innen regnskap, lønnshåndtering, fakturering og du vil ta i bruk ulike systemer innen økonomi. Vi er på utkikk etter en uredd og fremoverlent regnskapsfører som ser for seg å ta over ledende arbeidsoppgaver på sikt!Sentrale arbeidsoppgaver vil være:Regnskapsføring kundeLønnshåndteringFakturering og krediteringPeriodeavslutningAndre ad hoc oppgaverVi søker deg somHar fullført høyere relevant utdanning innen økonomi eller regnskap/revisjonEr autorisert regnskapsfører. Vi kan for riktig kandidat vurdere ansettelse uten autorisasjon, men da må man ha som mål å bli autorisert innen kort tidInnehar god systemforståelse og må kunne PowerOffice GO. Det er også en fordel dersom du har kjennskap til UNI Micro V3Kommuniserer flytende på norsk, både skriftlig og muntligDet er en fordel om du innehar erfaring med Visma, men dette er ikke et kravPersonlige egenskaper:I denne stillingen vektlegges personlige egenskaper såvel som formell kompetanse og kvalifikasjoner. Vi har stor tro på personer som er modig og fremstår stabil og med selvtillit når det oppstår nye situasjoner, til tross for begrenset kunnskap og erfaring. Dette mener vi er viktig da man på sikt vil få en rolle som innebærer ledende oppgaver.Videre er du moden , har en trygg og stabil personlighet og viser selvbevissthet. Du kan også selvstendig velge arbeidsmetode og ta de nødvendige beslutningene som trengs for å drive arbeidet ditt fremover.Annen informasjon:Oppstart: Etter avtaleOmfang: 6 mnd. engasjement med formål om fast ansettelseArbeidssted: TrondheimSøknadsfrist: 14. juni. Vi har en løpende selekteringsprosess og tar forbehold om at annonsen kan tas ned før søknadsfrist dersom vi finner riktig kandidat. Vi oppfordrer deg derfor til å søke med det samme dersom du finner stillingen interessant.Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres i samarbeid med Academic Work. Spørsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work ved Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no.Informasjon om bedriftenVår kunde er et lite regnskapskontor sentralt i Trondheim. De opplever nå en betydelig vekst, og knytter stadig til seg nye kunder i markedet. Mer informasjon om bedriften fås dersom du går videre i prosessen. Adresse: NEDRE BAKKLANDET 58 C,7014 Trondheim
06.07.2020 Trondheim
Knif Trygghet søker deg som ønsker å inngå i et faglig dyktig team som sammen jobber for å finne gode løsninger i en meningsfylt hverdag.Informasjon om stillingenPå vegne av vår samarbeidspartner Knif Trygghet Forsikring AS søker Academic Work etter en ny Kunderådgiver. I et inkluderende arbeidsmiljø legges det til rette for at du kan følge erfarne kolleger og tilegne deg kunnskap innen forsikring på hele spekteret.I stillingen som kunderådgiver vil du sørge for god og effektiv behandling av kundehenvendelser fra eksisterende og nye kunder. Du brenner for å gi kundene en god opplevelse og tar tydelig eierskap til rollen din. Som kunderådgiver vil du jobbe både mot egne og teamorienterte mål og dette er noe du må trives med. Du vil bli en del av salg og markedsavdelingen, et team med faglige dyktige og engasjerte kolleager.ArbeidsoppgaverRådgivning, salg og service av forsikringsprodukter innen skadeforsikringer og livsforsikringer til organisasjons- og privatkunderBesvare og behandle inngående henvendelser fra nye og eksisterende kunder per telefon og e-postDaglig utføre avdelingens arbeidsoppgaver innenfor egen kompetanse og fullmaktnivåDelta aktivt i opplæring i fag, systemer og salgsrådgivingDelta i “kundeteam” i samarbeid med KAM og Nysalgsteamet, etter nærmere avtale med lederVi søker deg somHar gjennomført 3 års høyere utdannelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanningGjerne har erfaring fra forsikringsbransjen, men dette er ikke et kravGjerne har erfaring fra rådgiving eller salg over telefonHar god systemkunnskapGjerne har GOS godkjenning, men dette er ikke et kravKommuniserer svært godt både på norsk og engelsk -- muntlig og skriftlig, da det er viktig med tydelig og god dialog med kunder.Som person er du ansvarsfull og selvgående. Du driver ditt eget arbeid fremover og bidrar positivt i teamet. Du har et utpreget kundefokus og er opptatt av å levere kvalitet i alt du gjør.Høres dette ut som deg? Da ser vi frem til å motta din CV og søknad!Annen informasjonOppstart: August 2020Arbeidsomfang: Heltid, i første omgang er dette et engasjement gjennom Academic work på 6 mnd.Plassering: OsloKontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuerInformasjon om bedriftenKnif Trygghet Forsikring AS er eid av 54 ulike kristne organisasjoner og trossamfunn, hvor formålet er å verne og sikre verdier gjennom gunstige forsikringsavtaler for både kirker, organisasjoner og privatpersoner. Som det ledende selskapet innen forsikring for kristen-Norge, tilbyr selskapet forsikring innen de fleste bransjer, og har i dag rundt 8000 organisasjons- og privatkunder. De 44 ansatte arbeider for å hele tiden gi eiere, deres ansatte og frivillige medarbeidere skreddersydde løsninger til markedets beste vilkår. Adresse: Møllergata 39,0179 Oslo
06.07.2020 Oslo
Har du erfaring fra salg, og er på utkikk etter en fleksibel og godt betalt deltidsjobb? Vil du i tillegg være en del av Talkmore sitt nye kveldsteam? Da kan dette være rollen for deg!Informasjon om stillingenSom Salgskonsulent vil du bli en del av Talkmore sin interne salgsavdeling. Fra tidligere har Talkmore et salgsteam internt, men de ønsker nå å satse enda større og skal derfor bygge et helt nytt kveldsteam. Dette er stillingen for deg som ønsker en fleksibel deltidsjobb, og som ønsker å bygge salgserfaring. Se hva vår konsulent sier om å jobbe i Talkmore:"Hovedårsaken til at jeg trives i Talkmore handler om menneskene som jobber her, og den gode arbeidskulturen. Det handler ikke kun om en jobb, men mulighet for å bygge videre karriere. Enten i Talkmore direkte eller bruke det som et mellomledd. Jeg har selv jobbet deltid i 3 år før jeg nå har begynt på fulltid. Det er en fantastisk deltidsjobb da den gir deg god lønn, gode arbeidsvilkår, fantastisk lokasjon og et springbrett inn i en videre salgskareiere hvis du leverer godt. For å lykkes i stillingen er det veldig viktig å ha god struktur på arbeidshverdagen. Timene flyr av gårde, så fullt fokus på hver samtale er essensielt. De to andre tingene handler om energi i samtalene og trening på behovsanalyse. Vær deg selv og gi av deg selv så kjøper kunden"I juni flyttet Talkmore inn i nye lokaler på Haslelinje. I tillegg til freshe lokaler, vil du ta del i et ungt og inspirerende salgsmiljø som jobber sammen og motiverer hverandre i hverdagen. Du vil bli tilbudt fast timelønn med individuell bonus, basert på dine prestasjoner. I tillegg dekkes telefonen din og det tilbys en gunstig kantineordning. Videre finnes det ulike sosiale soner, for å koble av og samle energi før du fortsetter aktiviteten på telefon. Onboardingsprosessen vil være en dekkende opplæring i produkter, systemer og salgsteknikker som er designet for at du skal lykkes i rollen.ArbeidsoppgaverRinge potensielle kunder ut ifra klare listerFinne den beste løsningen for din kunde, og selge inn Talkmore sine produkterGi upåklagelig service og representere Talkmore på best mulig visJobbe mot klare mål og budsjetterVi søker deg somEr student ved høyskole/universitet og ønsker en fleksibel deltidsjobbHar utgående salgserfaring, enten telefonsalg, standsalg eller dør-til-dør salgHar et høyt konkurranseinstinkt og trigges av tydelige målsettingerHar svært god formuleringsevne i norsk, muntlig og skriftligSom Salgskonsulent motiveres du av mål og identifiserer deg med egenskapene resultatorientert, selvgående og uredd. I tillegg har du et hode for salg og ønsker å ta del i et team som er preget sunn konkurranse, motivasjon og trivsel. Din erfaring er viktig, men enda viktigere er hvem du er som person. Bruk ditt søknadsbrev til å virkelig begrunne hvorfor du er rett for rollen.Oppstart: SnarestVi vil benytte oss av fortløpende selektering, og annonsen kan derfor bli tatt ned dersom vi har gått videre med de vi mener er aktuelle for rollen. Vi anbefaler deg derfor å sende inn din søknad så fort du finner stillingen interessant.Informasjon om bedriftenTalkmore er en av de største aktørene innenfor mobiltelefoni i Norge. I mai 2004 lanserte Talkmore Norges første rendyrkete internettbaserte mobilabonnement. Deres målsetning er, og har alltid vært, å tilby de beste internettbaserte mobilabonnementene, samt å være en pådriver for å få ned prisene på mobilbruk i Norge. I 2007 ble Talkmore kjøpt opp og har siden oppkjøpet fortsatt å være tilpasningsdyktige i markedet ved å være en av de første til å introdusere Fastpris- abonnement og tjenester. Nylig vant de prisen for mest fornøyde mobilkunder, en årlig kåring som gjennomføres av Epsi-Norway. Tidligere har de vunnet denne prisen i 2014 og 2015.Andre lignende stillinger Adresse: Karvesvingen 5,0579 Oslo
06.07.2020 Oslo
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Rekrutteringskalender

  • JUL 04
    2020
    9 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 06
    2020
    5 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 09
    2020
    8 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 10
    2020
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Bildegalleri

Fakta om Academic Work

Adresse

Nydalsveien 33, 0484 Oslo