Academic Work

Rekruttering / HR / Bemanning

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer om Academic Work
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
,,
Ledige stillinger og jobbmuligheter
Dette kan vi tilby deg
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Ledige stillinger hos Academic Work

I samarbeid med en av våre største kunder er vi på jakt etter en medarbeider med et utpreget konkurranseinstinkt, som higer etter å være en del av et ambisiøst og fremoverlent team. Er du klar for å ta neste steg på karrierestigen, og kjenne på vinnerfølelsen? Da er dette være en mulighet du ikke kan gå glipp av!Informasjon om stillingenSom forsikringsrådgiver vil du ta del i et miljø beskrevet med ambisiøse, profesjonelle og konkurranseinnstilte kollegaer, hvor det er <<alle for én, og én for alle>>. Kontoret utgjør 50 utadvendte og dyktige ansatte, med mindre team som følger opp privat- og bedriftsmarkedet. Teamene varier fra 7 til 10 personer, og har alle tett oppfølging fra ansvarlig Teamleder. Som team jobber dere knallhardt hver eneste dag for å nå både individuelle og felles mål som kan løfte virksomheten videre. Måloppnåelse feires og kanskje er det du som blir månedens selger?HVA TILBYR STILLINGEN DEG?Du vil få en god produktopplæring og med en salgstrening tilpasset ditt nivåDu får mulighet til å utvikle selgeren i deg i et nytenkende og anerkjent miljøDu får bli en del av et arbeidsmiljø preget av energi, resultatfokus og samarbeidDu vil som ansatt få mye tillit og vil ha mulighet til å komme med innspill på forbedringer i bedriftenArbeidsoppgaverSalg av skadeforsikringsprodukter som er skreddersydd for mellomstore bedrifterCa 80 % av arbeidshverdagen omhandler telefonsamtaler med kunderInngående salg/service på telefon og mail utgjør 20% av arbeidshverdagenTa del i et 3 måneders intensivt onboarding-program, hvor salgstrening, opplæring og autorisasjoner som er nødvendige, gis.Det legges vekt på høy arbeidsfrekvens samtidig som kvalitet og profesjonalitet opprettholdes. Det er målsatt 30 samtaler om dagen.Vi søker deg somHar fullført en bachelor innen økonomi, finans, markedsføring, salg eller tilsvarendeHar en interesse for finans og økonomiØnsker en jobb hvor du får grundig opplæring og hvor det kun er fastlønnHar et utpreget konkurranseinstinkt, gjerne med idrettsbakgrunnKommuniserer svært godt både på norsk og engelskStillingen er i første omgang et 6 måneders engasjement gjennom Academic Work.Søknadsfrist: SnarestDet er ingen søknadsfrist, da det haster å fylle stillingen. I den forbindelse vil vi anbefale deg å søke så snart som mulig. Vi opplyser om at annonsen vil bli tatt ned, så fort vi har funnet rett kandidat.Informasjon om bedriftenVår kunde er en sentral aktør blant Norges ledende bankmiljøer. Adresse: NYDALSVEIEN 33,0484 Oslo Web: http://www.academicwork.no
Snarest Oslo
Husqvarna opplever ytterligere vekst og er på utkikk etter deg som kan bistå med reparasjon og vedlikehold av hele deres utstyrspark. Har du den tekniske forståelse og interessen de ser etter?Informasjon om stillingenI samarbeid med Husqvarna Construction Products søker Academic Work etter en engasjert og initiativrik Servicetekniker. Sammen med 4 dyktige kolleger på serviceteamet vil du gjennomføre service og vedlikehold for hele produktspekteret til Husqvarna. Med godt samhold og godt samarbeid vil du oppleve stor frihet, under tilhørende ansvar, og bli inkludert i et godt arbeidsmiljø med stor takhøyde. Hos Husqvarna oppmuntres du til å ta initiativ og du vil få muligheten til å utvikle din kompetanse gjennom blant annet servicekurs.ArbeidsoppgaverGenerelt vedlikehold av selskapets produktporteføljeServicerapporteringServiceoppdrag ute hos kundeKontakt med kunde og selgere over telefon Noe reisevirksomhet kan også forekomme, dette vil primært være tilknyttet kurs rundt service og ulike produktmodeller.Vi søker deg somHar fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen mekanisk, mekatronikk, konstruksjon, bygg og anlegg eller lignendeGjerne har relevant yrkeserfaring innen mekanikk, elektro og/eller hydraulikk, dette kan kompensere for manglende formell utdannelseHar førerkort til personbilHar gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, samt engelskI tillegg til en genuin interesse og forståelse for Husqvarna sine produkter, er de personlige egenskapene høyt verdsatt. Som person er du initiativrik, og har et stort engasjement og glede for arbeidet ditt. Du verdsetter godt samarbeid og ønsker å bidra til det allerede gode samholdet som er hos Husqvarna. Som Servicetekniker er det i tillegg viktig at du evner å arbeide selvstendig gjennom et løsningsorientert tankesett. Høres dette ut som deg? Da gleder vi oss til å bli bedre kjent med deg gjennom din CV og søknad!Annen informasjon Oppstart: Snarest Søknadsfrist: Snarest, men ikke senere enn 9. januar 2019Vi vurderer søknader fortløpende og vil ta en avgjørelse så snart vi har funnet rett kandidat. Uavhengig av utfall, vil vi oppdatere deg om fremdrift etter søknadsfristens utløp. Søk på stillingen ved å klikke på Søk her! på vår hjemmeside.Informasjon om bedriftenHusqvarna Construction Products er et anerkjent og solid selskap som brenner for å se stolte fagfolk gjøre det bra. Som markedsleder innen maskiner og diamantvektøy for bygg, anlegg og steinindustri, tilbyr Husqvarna et bredt og voksende utvalg av produkter og tjenester, fra boremaskiner og kappsager til rivingsroboter, slik at kundene har alt som behøves. Adresse: Kabelgaten 17,0580 Oslo
Snarest Oslo
GET er i sterk vekst og søker nå etter deg som vil bidra til at deres løsninger kan integreres og leve opp til de tekniske forventninger som stilles fra deres bedriftskunder. Om du har interesse for programmering og fremtidens løsninger vil jeg anbefale deg å lese videre!StillingsbeskrivelseGET satser ytterligere på sine TV-løsninger for B2B-markedet og søker flere nye kolleger som vil være med å bygge opp denne avdelingen. Du vil bli en del av teamet Broadcast Networks bestående av 13 personer, som blant annet sørger for oppetid i henhold til avtalte kundegarantier, leveranse av nye installasjoner, og rask implementasjon av nye funksjoner og systemer. For å passe inn i gruppen søker vi etter deg som er nysgjerrig deg som ønsker å bidra til at tjenestene blir bedre!Søknadsfrist: 11. januar, men løpende seleksjon! Oppstart: Etter avtaleArbeidsoppgaverI rollen som Broadcast System Engineer, vil du håndtere både kunder og tekniske løsninger. Dette innebærer at du vil arbeide med mindre og større oppgaver innen driftvedlikehold, og installasjoner, hos store og små virksomheter.Din hverdag vil kunne bestå av følgende:Installasjon og oppfølging av systemløsninger3.linje problemløsning og deltakelse i vaktapparatProblemløsning knyttet til nettverk og serverDrift, vedlikehold og utvikling av av B2B TV-systemerBistå salgsavdeling med teknisk bistand i kundemøterFølge opp og teste nye produkter før lanseringØnskede kvalifikasjonerVi tror at rett person har stor interesse for programmering, Broadcast og/eller telekommunikasjon, og er en person som trives med tekniske problemstillinger. Vi ser ikke etter en bestemt profil, men er rimelig sikre på at rett person kjenner seg igjen i følgende:Har en høyere relevant utdannelse fra høgskole eller universitetHar kunnskap innen programmering (C++, Python, Java) og databaserHar erfaring med å lage scripterVil lære om TV/Video systemer, nettverk og kommunikasjonsløsningerDu kan gjerne være nyutdannet så lenge du har kjennskap og forståelse for begrepene over. Har du relevant erfaring, vil dette telle positivt. Det viktigste for oss er at du er en person som liker å ta ansvar, er selvgående og problemløsende, samt lærevillig! Det er ikke nødvendig at du er en programmerer, men at du har forståelse for hvordan Get sine prosesser kan automatiseres.Det gis grundig opplæring av dagens systemer, og det forventes at du etter 6 måneder skal være selvgående på drifts- og vedlikeholdssiden. Stillingen kan innebære noe reisevirksomhet, ved behov.Hvorfor bør dette bli din neste / første stilling?Du får muligheten til å arbeide med varierte arbeidsoppgaver, i både store og små prosjekter. Videre får du arbeide med eksisterende og nye installasjoner hvor du kan påvirke løsningsvalg. I denne rollen får du raskt muligheten til å arbeide med komplekse problemstillinger, som krever at du evner å sette deg inn i nye teknologier.Utover dette kan GET tilby deg følgende:I overkant 840 ansatte, og en arbeidsplass med godt sosialt miljøUtviklingsmuligheter! GET satser på sine ansatteModerne lokaler i Nydalen, OsloKonkurransedyktige betingelser.FirmabeskrivelseGet er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 750 medarbeidere, og er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene! De siste årene har GET vunnet en rekke <> priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice. 15. september 2014 ble Get kjøpt av danske TDC, og ble med det en del av Skandinavias største digital-tv- og bredbåndsselskap. Get TDC i Norge leverer moderne og komplette kommunikasjonsløsninger til bedriftsmarkedet og offentlig sektor. Vi eier og drifter vårt eget fiberbaserte multitjenestenett i og rundt 80 av de største byene i Norden og driver konstant utvikling av nye fremtidsrettede kvalitetstjenester, som kan aktiveres når kunden selv ønsker. Aksessnettene er koblet sammen gjennom et av Europas mest robuste og moderne langdistansenettverk. Med Get på laget ble TDC-konsernet størst i Norden på TV, nest størst på bredbånd og tredje størst på mobil. Adresse: Oslo
17.01.2019 Oslo
Er du nyutdannet, eller har mer enn ett års relevant arbeidserfaring og ønsker å jobbe som konsulent? Da anbefaler jeg deg å lese videre! Innovatec leverer spesialtjenester innen automatisert saksbehandling primært innenfor statlig og kommunal sektor. De leverer systemløsninger til flere av de største sektorene i Norge. Som konsulent i Innovatec vil du jobbe på større og mindre prosjekter. Du sitter primært ute hos kunden og jobber aktivt med prosjektet du er tildelt. I Innovatec vil du jobbe med høyt kvalifiserte kolleger som liker å dele av sin kunnskap og som kompetansemessig utfyller hverandre.Vi tilbyrSvært gode pensjonsog forsikringsordningerKonkurransedyktige lønnsbetingelserLokaler midt i Oslo sentrum med få minutters gange fra Oslo SEt proaktivt miljø hvor det er høyt under taket og lov til å ytre sin meningArbeidsoppgaverHar høyere relevant utdannelse innen ITStor interesse og motivasjon for å bli en god utviklerGode kommunikasjonsevner på et skandinavisk språkVi ser etter deg som innehar gode kommunikasjonsevner, er omgjengelig og selvdreven. Videre er du samfunnsbevisst og liker å stå ovenfor komplekse problemstillinger for å finne løsninger som skaper verdi for kunden. Du trenger ikke ha relevant arbeidserfaring, men det er et krav at du kan vise til relevante prosjekter du har gjort på fritiden. Dette for å vise din motivasjon og at du virkelig brenner for programmering.Annen infoDette er i utgangspunktet et engasjement på 9 måneder, men kan ende med direkte fast ansettelse dersom prosjektmengden tilsier det. Ta kontakt med rekrutteringsansvarlig Anette Hansen for spørsmål.Søknadsfrist:20.01.2019FirmabeskrivelseInnovatec leverer kompetanse og ressurser til større utviklingsprosjekter innen privat og offentlig sektor. Tjenestene strekker seg fra grunnleggende analyser av potensielle effektiviserings/automatiserings gevinster til utvikling og implementering av fullverdige løsninger. Forretningskonseptet til Innovatec er å løse kundeoppgaver med små spesialistteam bestående av høyt kvalifiserte konsulenter som kompetansemessig utfyller hverandre i forhold til løsningen som skal leveres. Adresse: Oslo
17.01.2019 Oslo
BORI Utbygging AS søker erfaren, eller nyutdannede, byggingeniører til å være med på en spennende reise videre, der du vil jobbe med prosjektledelse fra A-Å.Informasjon om stillingenSom følge av stor oppdragsmengde ønsker BORI å styrke Teknisk avdeling med en prosjektleder, som er faglig engasjert og har en tverrfaglig forståelse av byggetekniske fag.Som ansatt på Teknisk avdeling vil du arbeide med prosjekter innenfor vedlikehold og rehabilitering av eksisterende boligmasse i borettslag og sameier. Arbeidsoppgavene vil hovedsakelig være prosjektledelse og rådgivning av prosjekter i alle størrelser, gjennom alle faser.ArbeidsoppgaverUtøve teknisk salg i kundemassen og i markedet genereltIdentifisere og beskrive entrepriseoppdrag i samarbeid med kundenI samarbeid med kunden utarbeide tilbudsforespørsel og tilrettelegge for kontraktsinngåelseFølge opp prosjektet i hele dets levetid inkl. i garantiperiodenBidra til at selskapet utvikler seg faglig innenfor tjenestespekteretVi søker deg somBygningsingeniørHøyere utdanningRelevant arbeidserfaringKjennskap til relevante lover, forskrifter og kontraktsstandarderErfaring og kunnskap om tilstandsvurderingerPraktisk erfaring vil være en stor fordelVi søker deg som trives med å arbeide i et høyt tempo og som ønsker en variert arbeidshverdag i et godt arbeidsmiljø.Personlige egenskaper:Strukturert og selvstendigGod kommunikasjonsevne både muntlig og skriftligEvne til samarbeidVi tilbyr:Varierte og spennende arbeidsoppgaver i en bedrift i vekstGode forsikringsordningerKonkurransedyktige lønnsbetingelserEn arbeidsplass med godt faglig miljø og uformell atmosfæreAnnet:Søknadsfrist: SnarestOppstart: Etter avtaleSøk på stillingen ved å klikke på Søk nedenfor. Vi vil benytte tiden før og etter søknadsfrist til å gå grundig gjennom alle søknader, før vi tar en endelig beslutning om hvem vi ønsker å gå videre med i prosessen. Uavhengig av utfall, vil vi oppdatere deg om fremdrift etter søknadsfristens utløp. Vi ber også om at du laster opp CV, søknadsbrev og vitnemål, når du søker.Denne rekrutteringen gjennomføres av Academic Work, men du kommer til å bli ansatt hos BORI. Alle henvendelser angående denne jobben skal gå via Academic Work.Informasjon om bedriftenBORI gruppen er totalleverandør av boligrelaterte tjenester, herunder bl.a. forretningsførsel, etablering og seksjonering av boligselskap, boligutleie og --forvaltning, tekniske tjenester samt boligbygging. Datterselskapet BORI Utbygging AS sitter med ansvaret for utvikling og gjennomføring av boligprosjekter for medlemmer i BORI samt for tekniske tjenester knyttet til borettslag og boligsameier. Adresse: Bjørnsons gate 35,2000 Lillestrøm Web: https://www.academicwork.no/
Snarest Skedsmo
Er du student og har en stor interesse for bil? Ønsker du i tillegg en variert og fleksibel deltidsjobb? Da anbefaler jeg deg å lese videre! På vegne av vår kunde RøhneSelmer søker vi to salgsfremmere på deltid!I stillingen som salgsfremmer vil du sammen med din kollega være med på å fremme RøhneSelmer, og være deres ansikt utad. Dette gjøres gjennom ulike aktiviteter som f.eks prøvekjøring av bil, dele ut kaffe og boller, eller ulike demonstrasjoner. Du vil også bistå på messer og ulike stands. Stillingen er svært fleksibel og passer derfor ypperlig for deg som er student. Dere vil også få relativt frie tøyler og kunne komme med forslag til ulike aktiviteter dere kan gjennomføre. Målet med de ulike aktivitetene vil være å skaffe leads til de ulike avdelingene og være med på å gjøre RøhneSelmer enda med synlige i markedet. RøhneSelmer er i dag Oslos største Ford forhandler med fem ulike avdelinger. Dere vil primært jobbe med Ford tjenestebil, men det vil også forekomme noe innenfor privatbil. I stillingen er det derfor viktig at du har en sterk interesse for bil.ArbeidsoppgaverPlanlegge og booke ulike oppdrag, lokasjoner, o.l.Gjennomføre ulike aktiviteterBistå potensielle kunder i evt spm de har knyttet til bilSkaffe leads som selgerne kan ta kontakt med.Vi søker deg somHar minimum 1,5 år igjen av studietHar noe erfaring med kunder og kundedialogHar en brennende interesse for bilHar førerkort klasse BStillingen passer deg som er uredd, ansvarlig og selvgående. Du kommer lett i kontakt med andre mennesker og synes det er gøy å skape engasjement. Som nevnt er det viktig at du har en sterk interesse for bil, og kanskje ser du for deg en karriere nettopp innen denne bransjen?OPPSTART: SnarestSØKNADSFRIST: 11.01.19Da det haster å fylle stillingen vil vi vurdere kandidater og kalle inn til intervju fortløpende. Dette betyr at vi kan ta ned annonsen tidligere hvis rett person er på plass. Vi anbefaler deg derfor å sende inn en søknad så fort som mulig. Adresse: Oslo
17.01.2019 Oslo
0 min utenfor Oslo sentrum finner du et av Nordens beste IoT-miljøer. Med fokus på smarte hjem, -byer og smart helse leverer Informasjonskontroll AS innovative løsninger til blant annet Forsvaret, forsvarindustrien og offentlige etater. Vil du bli med på laget?Informasjon om stillingenInformasjonskontroll AS trenger nå nye kloke hoder til deres lokaler i Sentrum av Lillestrøm.Informasjonskontroll gjennomførerer krevende prosjekter helt fra konsept- og behovsfasen til drift, og her vil du få muligheten til å utfordre deg på spennende og varierte prosjekter hos et bredt spekter av kunder. Med kunder innen forsvarsindustrien er det en del prosjekter vi ikke kan skrive om, men spennende teknologier og muligheten til å påvirke egen hverdag og teknologivalg kan vi love.Noe av det vi har jobbet med de siste årene er blant annet systemene rundt Remote Airport Towers for Kongsberg Gruppen, som består av noe av det fremste innen kamera teknologi, real-time systems, nettverksikkerhet og sensorteknologi.Etter sammenslåingen med Datek Wireless jobber vi for å være Nordens ledende miljø innen IoT!ArbeidsoppgaverI rollen som Utvikler vil du bidra i de ulike utviklingsprosjektene på huset. Du vil sitte og programmere ut fra kundes spesifikasjoner, og må holde tett dialog med de andre på prosjektet, men også i perioder direkte med kunde.Prosjektene du jobber på vil ofte omhandle løsninger innen sikkerhet og IoT, og variasjonen vil være stor fra prosjekt til prosjekt.Vi søker deg somTil denne rollen er det ikke krav om flere års erfaring, og vi oppfordrer deg som er nyutdannet til også å søke. Vi ser for oss at du har:Høyere relevant utdanningKan vise til prosjekter (jobb eller fritid)Erfaring med embedded utvikling i C/C++Norsk statsborgerskap (grunnet kunder i Forsvaret)Dersom du har erfaring med C#, .NET og interesse for apputvikling anbefaler vi deg også å søke, men dette er ikke krav.AnnetSøknadsfrist: 17. Januar Fortløpende selektering.Lengde på oppdrag: 6 måneders engasjement. Mulighet for fast ansettelse.Prosessen gjennomføres via Academic Work. Alle hendvendelser og spørsmål utover søknad rettes til teknologi@academicwork.no. Adresse: NYDALSVEIEN 33,0484 Oslo Web: http://www.ike.no/
Snarest Oslo
Er du så nøye i ditt arbeid at du stolt viser det frem til andre? Ønsker du i tillegg å jobbe med internasjonal logistikk og trives med å jobbe på lager? Da anbefaler vi deg å lese videre! Informasjon om stillingenI samarbeid med Smartoptics ser Academic Work etter deres nye Logistikkmedarbeider. Som logistikkmedarbeider vil du jobbe med plukk og pakk av varer til kunder av selskapet. Denne stillingen har en helt sentral del i leveransekjeden og du vil jobbe med kundeordrer til inn- og utland. Bakgrunnen for dette behovet er en økning i kundeordrer og Smartoptics ser det derfor som nødvendig å forsterke logistikkteamet, som per i dag består av tre andre. Disse vil utføre de samme arbeidsoppgavene som deg, men den ene personen vil ha en tilleggsoppgave knyttet til testing av komponentene som legges frem på hver ordre. Før testingen vil du sjekke om komponenten må rekodes eller ikke -- dette kan du lese mer om under informasjon om selskapet. Når hver ordre er kvalitetssikret gjenstår det å klargjøre kundeordren for sending. Lageret du vil jobbe på er et lite lager, men har høy verdi og flere tusen komponenter du vil plukke fra. ArbeidsoppgaverSom Logistikkmedarbeider vil dine arbeidsprestasjoner knyttes direkte opp mot din nøyaktighet. Dette vil skape effektivitet i ditt arbeid og samtidig gi deg den gode følelsen av å lykkes med ditt arbeid. Helt konkret vil du jobbe med følgende arbeidsoppgaver: Hente ut plukklister fra deres ordrebehandlingssystemPlukk og pakk fra lager til ordreKontrollerer om komponenten må rekodes eller om den kan sendes rett til testingSkanne komponentene inn til lageret etter testing og klargjøre for sendingSørge for ryddighet på lageret og bistå ved lagertellingVi søker deg somHar erfaring fra lagerHar kjennskap til internasjonal logistikkHar en teknisk interesse og ønsker å lære mer om produktene til SmartOpticsHar gode datakunnskaper og setter deg lett inn i CRM systemerTrives i å jobbe i et teamFor å lykkes i rollen som Lager- og logistikkmedarbeider er du nøyaktig, selvgående og ansvarsfull. Det er også viktig at du er fleksibel i forhold til arbeidstid- i det legger vi at du gjerne kan komme litt før eller gå litt senere noen dager. Utover dette er det viktig at du er en sosial lagspiller som bidrar med godt humør på arbeidsplassen. Annet:Søknadsfrist er 14.12. Vi benytter oss av fortløpende selektering som vil si at annonsen kan bli tatt ned tidligere. Vi anbefaler deg derfor å søke så raskt som mulig.Oppstart: Snarest etter avtaleDe personlige egenskapene nøyaktig, selvgående og ansvarsfull vil bli brukt i seleksjonen av rett kandidatInformasjon om bedriftenSmartoptics AS er et internasjonalt selskap med hovedkontor i Oslo. De er en ledende leverandør av fiberoptiske nettverksløsninger, fra sykehus til banker. Selskapet ble etablert i 2006 og har siden opplevd en solid vekst i forhold til både omsetning og markedsandeler. Smartoptics arbeider mot kunder i alle verdensdeler og har et tett samarbeid med anerkjente og ledende systemintegratører og partnere, som for eksempel Cisco, Dell og HP. En egenutviklet programvare gjør det mulig å tilpasse hver enkelt komponent til kundens behov, slik at man evner å levere optimale løsninger hos sluttbruker. Denne programvaren håndterer også rekoding av komponenter som ikke har riktige kode sammenliknet med den enkelte kundeordre. På hovedkvarteret vil du bli kollega med 14 andre fordelt på Logistikk, Kundeservice, Operations og Teknisk Support. Epost: kandidat@academicwork.no Adresse: Ryensvingen 7 0680 OSLO Web: http://https://jobs.academicwork.no/annons/lager-og-logistikkmedarbeider-skes-til-smartoptics/15018192
Snarest Oslo

Rekrutteringskalender

  • JAN 17
    2019
    8 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 18
    2019
    9 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 19
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 20
    2019
    8 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 21
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 22
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 23
    2019
    6 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 24
    2019
    5 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Fakta om Academic Work

Adresse

Nydalsveien 33, 0484 Oslo