Randstad

Rekruttering / HR / Bemanning

Vårt konsept er enkelt: Spesialister rekrutterer spesialister. Vi har tung intern fagkompetanse på de områdene vi rekrutterer til. Denne erfaringen benytter vi aktivt både ved evaluering av kandidater og i kartleggingsprosessen hos våre kunder. I praksis betyr det at det er økonomen som rekrutterer økonomen og selgeren som rekrutterer selgeren. Vi leverer alt fra økonomidirektøren til regnskapskonsulenten, eller fra salgsdirektøren til selgeren.

Les mer
Logg inn for å få full tilgang
Er du interessert i arbeidsgivere som denne? Da bør du opprette din profil slik at arbeidsgivere kan oppdage deg. Vi vil også tipse deg om relevante jobbmuligheter.
Ikke medlem? Registrer deg gratis her!
Bedriftsprofil
Her kan du lese om jobbmuligheter og
ledige stillinger

Ledige stillinger hos Randstad

For vår kunde i Tønsberg søker vi en Structural Engineer til prosjekter innenfor marine, onshore- og offshore-løsninger for snarlig oppstart.Ønskede kvalifikasjoner:Høyere tekniske utdannelse innen strukturanalyse, mekanikk eller produktdesignErfaring inne strukturell analyse/beregningGode kunnskaper med 3D-verktøy, og gjerne erfaring med Solidworks og R5Kjennskap til FEM ? Finite Element MethodKjennskap til Eurokode, klasestandarder og bjelketeorierØnskede egenskaper:Ryddig, nøyaktig og strukturertStå-på-viljeOmgjengelig og innehar gode samarbeidsevnerLøsningsorientertGod arbeidsmoralInitiativrik og selvgåendeVi tilbyr:Spennende vikariat i en fremgangsrik bedriftKonkurransedyktige betingelserRyddige arbeidsforholdFor mer informasjon om stillingene, kontakt Senior Advisor Ann-Kristin Irgens i Randstad AS på mob. 400 21 519. Adresse: Jernbanegaten 2,3110 Tønsberg
23.10.2019 Tønsberg
Flere av våre faste kunder har et økende behov for bemanning, og vi søker derfor etter flere dyktige taktekkere.Dette kan være kortere og lengre oppdrag, men også en mulighet for fast ansettelse for den rette personen.Lønn etter kvalifikasjoner. Du må trives med fysisk arbeid, samt å jobbe ute i all slags vær.Oppdragene spenner seg over hele Hordaland og omegn.Arbeidsoppgaver:Taktekking og membranarbeid med ett- og tolagsløsninger med IcopalprodukterMontering av isolasjon og dampsperreMontering av keboni kledning, samt lektingLegging av panner, lekting, beslagarbiedKvalifikasjoner/egenskaper:Fokus på HMS og kvalitetsarbeidErfaring innen taktekking er et kravSelvstendig og løsningsorientertJobber godt i teamGode norsk/engelsk kunnskaperEt av prosjektene har oppstart den 30.09.2019Sted: TysnesKunden har reservert leiligheter for arbeidere. Adresse: C.sundsgate 1,5004 Bergen
24.10.2019 Bergen
Bransjen er inne i en spennende utviklingsfase når det kommer til den teknologiske utviklingen. Vi er derfor på utkikk etter en autorisert regnskapsfører som liker tekniske utfordringer i en ellers travel hverdag. Du evner å se løsninger og motiveres av resultater som du og dine kollegaer skaper sammen.Arbeidsoppgaver:ÅrsoppgjørPrognoser og budsjettKundeansvar og kundedialogControlling og rapporteringBudsjettKvalifikasjonerHøyere økonomisk utdannelseDu er autorisert regnskapsførerDu har 3 ? 5 års erfaring fra controlling, revisjon og regnskapDu har erfaring fra regnskapsarbeid, årsoppgjør og lønn. Dersom du har kjennskap til systemerErfaring med digitale løsninger som for eksempel X-ledger, Tripletex og Visma eaccounting er en fordel.Du må beherske norsk muntlig og skriftlig, samt ha gode engelskkunnskaperEgenskaperVi søker selvstendige og lærevillige personer som kan vise faglig interesse og engasjement for kundene. Du må trives i en rådgiverrolle ut mot kunde. Du arbeider effektivt fordi du er strukturert og systematisk og fordi du tar nye systemer kjapt og er flink til å effektivisere din jobbhverdag.Som kollega har du gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og du trives med å dele din kunnskap med andre.Vi leter i denne omgang etter en kandidat til en fast stilling hos en av våre kunder. Dersom du har oppsigelsestid i din nåværende stilling må du gjerne ta kontakt.Har du ytterligere spørsmål kan du kontakte Yngvild Hjetland i Randstad på telefon 93855766. Vi behandler søknader fortløpende. Adresse: C. Sundts gate 1,5004 Bergen
25.10.2019 Bergen
På vegne av våre kunder ser vi etter deltidsmedarbeidere innen kundeservice.Vi er på jakt etter kandidater som er fleksible og kan jobbe både dag, kveld og helg, samt i ferier.Randstad Bergen samarbeider tett med flere attraktive og spennende kundeserviceteam i Bergen og i den forbindelse kan vi være din inngangsport til noe nytt og spennende.Vi søker deg som har et sterkt ønske om å jobbe med kundeservice og som trives med å jobbe i team. Du må tørre å by på deg selv i form av humor, ydmykhet, ærlighet og pågangsmot.Du må være utpreget serviceinnstilt og elske å snakke med mennesker. Du ser ikke problemer, bare utfordringer og løsninger.Det er en fordel om du har påbegynt høyere utdanning og vi synes det er ekstra toppers om du har erfaring fra stillinger innen kundeservice hvor pc og telefon har vært sentrale arbeidsverktøy.Aktuelle kandidater må skrive og snakke flytende norsk.Arbeidshverdagen din vil bestå i å besvare innkommende telefoner og e-post fra eksisterende kunder, gi dem den beste service, og tilby dem produkter som vil gi dem nytteverdi i fremtiden. Videre kan vi tilby fantastisk hyggelige kolleger og et inkluderende arebeidmiljø hos våre kunder.Med denne annonsen ønsker vi å være tidlig ute for å få fatt i de beste kundeservicemedarbeiderne på deltid og være klare når behovet melder seg hos våre kunder. Du vil bli kontaktet når vi har et konkret behov der din profil stemmer med det kunden vår ønsker. Vi gjør oppmerksom på at det kan bli brukt videointervju i rekrutteringsprossesen.Kjenner du at dette er litt interessant? Send oss en søknad hvor du beskriver hvorfor du ønsker å jobbe med kundeservice og hvilke typer bedrifter du konne tenkt deg å jobbe i.Vi anbefaler at du søker snarest dersom du er interessert, da vi allerede har behov hos våre kunder. Adresse: C. sundsgate 1,5004 Bergen
25.10.2019 Bergen
I idylliske Melsomvik liggende mellom Sandefjord og Tønsberg er byggingen av Oslofjord Convention Center, et av Europas største integrerte sentere for store konferanser og events, i ferd med å ferdigstilles. Oslofjord vil blant annet kunne tilby en unik kombinasjon av arenaer, overnattingsmuligheter og komplette konferanse- og eventfasiliteter, en flott nybygd multisporthall, ishockeyhall og ikke minst 1600 nybygde hotellsuiter.Oslofjord Convention Center har som ambisjon å bli en av Europas ledende konferansedestinasjoner for bedrifter og organisasjoner, samt for idretts- og kulturarrangementer. De kommende årene skal Oslofjord gjennom en ambisiøs vekstfase der aktivitetsnivået skal mangedobles, og organisasjonen skal styrkes med kompetente og motiverte medarbeidere i en rekke nye og eksisterende stillinger. Vi søker i den forbindelse en rekrutteringsrådgiver til et engasjement med 18 måneders varighet, med mulighet for forlengelse.Du vil spille en sentral rolle i å bygge vår organisasjon ved å støtte ledere på alle nivåer med å velge de riktige lagspillerne til deres avdeling. Vi ser etter deg som har erfaring med rekruttering til mange ulike typer stillinger og fagområder, og som er utpreget strukturert og selvstendig i ditt arbeide. For den rette kandidaten kan vi tilby en variert arbeidshverdag med spennende faglige utfordringer. Du vil bli en del av et HR-team på 5 personer som leverer HR-tjenester internt og til tre søsterselskaper.Arbeidsoppgavene er som følger:Rekruttering fra A-ÅVære prosesseier og rådgiver for leder gjennom rekrutteringsprosessenStøtte ledere i utarbeidelse av stillingsanalyserUtarbeide stillingsannonser og publisering i aktuelle kanaler, sosiale medier og andre aktuelle nettverkSearch av potensielle kandidaterStøtte ledere i screening og utvelgelseUtarbeidelse av intervjuguider og caseGjennomføre intervjuer i samarbeid med lederAdministrere tester og gi tilbakelesing til kandidaterReferansesjekkKontakt med og oppfølging av rekrutteringsbyråerKontraktshåndteringOnboarding og oppfølging av nyansatteSuperbruker av rekrutteringsverktøyAndre administrative HR oppgaver ved behovØnskede kvalifikasjoner:Relevant, høyere utdannelse er en fordelArbeidserfaring fra rekruttering til ulike typer stillingerErfaring med search gjennom ulike kanalerDet er en fordel om du er sertifisert i testverktøyet Cut-e eller har kjennskap til bruk av andre testverktøyKjennskap til relevant arbeidsrett og regelverkGode IT-ferdigheterGode språkferdigheter, engelsk og norsk, skriftlig og muntligEvne til å håndtere mange parallelle prosesser samtidigHøy arbeidskapasitet og fleksibelInitiativrik og evner å planlegge sin egen arbeidshverdagGode kommunikasjonsevner, tillitsvekkende og profesjonellUtpreget strukturert og ansvarsbevisstFor mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Senior Advisor i Randstad Ann-Kristin Irgens på mob. 400 21 519. Adresse: Oslofjordveien 9,3159 Melsomvik
25.10.2019 Sandefjord
På vegne av vår kunde søker vi etter en kontraktsforvalter til avdeling Omsorgsbygg i Oslo Kommune. Vi ønsker søkere som har erfaring med internkontroll, kontrollvirksomhet og oppfølging av rammeleverandører. Du har god kompetanse innen drift av bygg og eiendommer og gjerne kjennskap til offentlige anskaffelser.Arbeidsoppgaver:Ivaretakelse av Eiendomsavdelingens ansvar for sentrale rammeavtaler opp mot foretakets stabs- og støttefunksjoner, herunder:Bistå og koordinere ved inngåelse av sentrale rammeavtalerAnsvar/medansvar for Eiendomsavdelingens sentrale kontraktsoppfølging, herunder regelmessige oppfølgingsmøter med leverandørerAnsvar/medansvar for Eiendomsavdelingens sentrale kontraktevalueringMedvirke til rettidig utløsning av opsjoner i samarbeid med foretakets stabs- og støttefunksjonerSystematisere og koordinere avviksmeldinger fra operative enheter og kunderAnsvar/medansvar for intern tilrettelegging og informasjon knyttet til sentrale rammeavtaler i samarbeid med foretakets stabs- og støttefunksjonerOppgaver knyttet til foretakets arbeid mot arbeidslivskriminalitet og sosial dumpingKompetansekrav:Relevant utdanning på høyskolenivå. Realkompetanse kan erstatte utdanningskravetErfaring med internkontroll, kontrollvirksomhet og oppfølging av rammeleverandørerGod kompetanse innen drift av bygg og eiendommerKjennskap til offentlige anskaffelser er ønskeligBeherske relevante IT ? verktøyPersonlige egenskaper:Gode samarbeidsevner, strukturert og systematiskGod skriftlig og muntlig fremstillingsevneOmfang: 37,5 antall timer per uke/ 100% stillingOppdragsstart: så fort som muligVarighet vikariat 100%: Oppdragets varighet er 8 måneder fra oppdragsstart. I tillegg vil vi ha opsjon på forlengelse i ytterligere 1+1+1 måned på samme vilkår. Adresse: Haakon VIIs Gate 5,0123 Oslo
25.10.2019 Oslo
Randstad AS leier ut og/eller videreformidler konsulenter til stillinger innen økonomi, regnskap og lønn. Flere av våre oppdragsgivere etterspør kandidater med kompetanse innen økonomi og regnskap - både for faste ansettelser og til ulike vikariater og engasjement.Vi har både små og store bedriftskunder som kan by på spennende utfordringer og muligheter for deg med de rette kvalifikasjonene. Kanskje vi kan bidra med nettverket du trenger for å finne drømmejobben?Stillingen vil innebære:regnskap og lønn fra A til Årapporteringdeltakelse i måneds- og årsavsluttningsprosess.bokføring og remitteringØnskede kvalifikasjoner:ønskelig med bachelor eller tilsvarende erfaring fra økonomi eller regnskap.Ønskede egenskaper:gode norsk kunnskaper skriftlig og muntligselvstendignøyaktighetfleksibilitetarbeidserfaring vil bli vektlagt.Vi tilbyr:god oppfølging fra Randstadutviklingsmuligheter gjennom utfordrende og nye arbeidsoppgaveren spennende hverdag.Høres dette ut som noe for deg? Er du på jakt etter nye muligheter så ber vi deg om å sende kortfattet søknad med oppdatert CV via annonsen. Adresse: C. Sundtsgate 1,5004 Bergen
28.10.2019 Bergen
For our customer in Norway, we are looking for machine operators for excavators, wheel loaders and dumpers. We seek you who have a good work ethic, who takes good care of machines and equipment, and who has relevant experience within the industry.Desired Qualifications:- Driver's license M2, M4 and M6- Relevant experience within the industry- Independent and hard worker- English language skills Type of work contract: permanent or temporary, if temp. indicate the length of the contract. Fulltime Starting date As soon as possible Working hours Average working hours 36-37.5 per week. 48 hours per week if hired in a scheduled rotation with 6 weeks work and two weeks free. Place of work Sogn og Fjordane (Norway)Salary 190-210 NOK per hourOther information We help find accomondation. Travel expences own costs. ApplicationLast date of application 30.10.2019How to apply? Send your CV on mailContact person/ telephone number Anders Skjervheim, +4740021568E-mail Anders.skjervheim@randstad.noOther information If any questions about the position, please call Anders on Monday to Friday between 09.00 and 16.00+4740021568
30.10.2019
Dette kan vi tilby deg
Ingen "salgsargumenter" lagt til!
Kan variere med stilling / arbeidsted
Ingen frynsegoder lagt til!

Rekrutteringskalender

  • OKT 23
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 24
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 25
    2019
    8 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 28
    2019
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 30
    2019
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Registrer deg i CV databasen!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere
  • Bli oppdaget av hodejegere

Adresse

Bygdøy Allé 1
Postboks 2325 Solli
0201 Oslo