<  
>  

Floriss

Varehandel / Dagligvare / Butikk

Floriss er Norges største franchise-baserte kjede innen blomster. Vi har i dag nesten 100 butikker, og flere på vei inn i kjeden. Bama Gruppen AS er majoritetseier i kjedeselskapet som driver Floriss.

Floriss-kjeden har fått navn etter to gudinner - den romerske Flora og den greske blomster-gudinnen Klohriss. Floriss er med andre ord et navn som forplikter. Vi i Floriss-kjeden setter vår ære i kvalitet og produktkunnskap.

Våre varer er av høy kvalitet, og vi har alltid gode og konkurransedyktige priser.

Fakta om Floriss
Hovedkontor
NN
Antall ansatte
NN
Se alle fakta
Arbeidsgiverprofil
Les om jobbmuligheter
,,
Her kan du lese om jobbmuligheter og ledige stillinger
Jobbmuligheter i Floriss
Jobbmuligheter i Floriss

Franchisetaker

Vi i Floriss er opptatt av at det skal lønne seg og drive blomsterbutikk. Floriss ønsker flere dyktige butikkeiere velkommen inn i et profesjonelt kjedesamarbeid. 

 

Jobbe i butikk

Med nesten 100 butikker over hele landet er Floriss en god og sikker arbedsplass. Ønsker du jobb innen blomser bør du ta en titt på ledige stillinger i Floriss-kjeden.

Franchisetaker i Floriss

Franchise
  • Vi i Floriss er opptatt av at det skal lønne seg og drive blomsterbutikk. Floriss ønsker flere dyktige butikkeiere velkommen

Bli kjent med oss

Bildegalleri
Jobbmuligheter (7)
logo
Franchisetaker i Floriss
Vi i Floriss er opptatt av at det skal lønne seg og drive blomsterbutikk. Floriss ønsker flere dyktige butikkeiere velkommen inn i et profesjonelt kjedesamarbeid. Blomster kan måles i kjærlighet, lengsel og skjønnhet. Og i omsetning, bruttofortjeneste, kostnadsprosenterog penger i banken. Hvis du synes alt sammen er viktig, vil vi gjerne ha deg med i Floriss-kjeden. Da har du nemlig fokus på det vi synes er avgjørende: Kundens opplevelse. Og egen lønnsomhet. Floriss er Norges største franchisekjede innen blomster. Vi vokser i antall butikker (snart runder vi 100!), samt i totalomsetning, margin og resultat. Ganske enkelt fordi butikkene våre gjør det samme.Så deler du våre ambisjoner – om mer fornøyde kunder, bedre innkjøpsbetingelser, mer effektiv markedsføring og et enda tydeligere butikkonsept – vil vi veldig gjerne ta en prat med deg.