toppbanner

Coca-Cola Enterprises Norge AS

(Øvrig, Merkevarer / Konsumentprodukter, Transport / Distribusjon / Logistikk)

Coca-Cola er verdens sterkeste og mest kjente merkevare! Coca-Cola Enterprises er et av verdens største selskaper som lager Coca-Cola-produkter.

Vi produserer, selger og distribuerer produktene til The Coca-Cola Company og andre utvalgte drikker i Belgia, Frankrike, Storbritannia, Luxembourg, Nederland, Norge og Sverige. 

Visjon

Coca-Cola Enterprises har mer enn 13 000 ansatte. Vi har en komplett verdikjede som byr på mange muligheter og som i alle deler bidrar til å nå visjonen vår om å: "Være det beste selskapet innen salg av drikkevarer og kundeservice".

Les mer om Coca-Cola Enterprises Norge AS
,,
Ledige stillinger og jobbmuligheter

Jobbmuligheter i Coca-Cola Enterprises Norge AS

Sterke merkevarer, dyktige mennesker, vekst og belønning.

Vi har det som trengs for å skape suksess! Suksess krever imidlertid at de ansatte har et felles mål. En tørst etter å utforske nye territorier, flytte grenser og få spennende oppgaver i en virksomhet som utvikler seg raskt.

Spør deg selv:

  • Evner du å påvirke og skape gode relasjoner?
  • Kan du opprettholde et tempo som skaper kontinuerlig vekst?
  • Kan du gjøre en forskjell med vinnerinstinktet ditt?

Coca-Cola Enterprises. THIRST.

Jobbmuligheter for studenter og nyutdannede

Hvert år får vi hundrevis av forespørsler fra studenter på alle nivåer. Dette synes vi er utrolig positivt! Vi har verdens sterkeste merkevare, og er kjent over hele verden for våre markedsstrategier og ikke minst våre mange forfriskende produkter. Dette gjør sitt til at mange har lyst til å skrive om oss, eller har spørsmål.

 I Coca-Cola Enterprises har vi flere stillinger for nyutdannende innen de fleste forretningsområder. I tillegg til dette tar vi inn 2-3 nyutdannede til traineeprogrammet vårt som er ment å utvikle deg til en fremtidig leder. Vi har en vinnende, inkluderende og prestasjonsbasert kultur. Det er ingen grenser for hvor langt du kan nå hvis du vil! 

careers.cokecce.com/no/graduates

coca_hoy.jpg
Les mer om jobbmuligheter i Coca-Cola Enterprises Norge AS

Ledige stillinger hos Coca-Cola Enterprises Norge AS

  •   Sterke merkevarer, dyktige mennesker, vekst og belønning. Vi har det som trengs for å skape suksess! Suksess krever imidlertid at de medarbeiderne har et felles mål. En tørst etter å utforske nye territorier, flytte grenser og få spennende oppgaver i en virksomhet som utvikler seg raskt.   Evner du å påvirke og skape gode relasjoner? Kan du opprettholde et tempo som skaper kontinuerlig vekst? Kan du gjøre en forskjell med vinnerinstinktet ditt?   Som vår nye Felt Servicetekniker vil du bli en del av et team på 12 ansatte i Sør Vest Norge. Med tydelig kommunikasjon, grønn miljøtenkning og stabilt lederskap, jobber vi mot ambisiøse mål for alle våre kunder i Norden. Du skal jobbe selvstendig ute i feltet med service, vedlikehold, testing og logistikk av kommersielt utstyr til våre kunder, slik som kjøleskap, brus automater, dispenser anlegg og kaffemaskiner.  Din jobb vil bidra til å sikre kvaliteten på våre produkter hos våre kunder som til slutt bidrar til økt salg. Du rapporterer til Teknisk Servicesjef for dette service området og dine viktigste oppgaver som Servicetekniker vil være å jobbe selvstendig med godt kundefokus, samt: Å gjennomføre planlagt vedlikeholdsarbeid, renhold og oppgraderinger Installere og demontere utstyr Å gjennomføre reaktive servicer av høy kvalitet på alt av vårt utstyr   For å lykkes og levere resultat ser vi etter disse kvalifikasjonene: Du har erfaring med å jobbe i et teknisk yrke med kundekontakt, gjerne innen: storkjøkken, mekanikk, elektro, pneumatikk, kjøling, bygg/VVS, kaffe, kjøl og brus relatert utstyr Du har førerkort kl. B Du er fortrolig med elektroniske arbeidsverktøy som PC og håndterminal Du kan delta i vaktordning Du er service- og kundeorientert Du har gode norskkunnskaper Du er kvalitetsbevisst, samarbeidsvillig og ærlig Du er initiativrik og kan arbeide selvstendig   Videre ser vi etter en løsningsorientert, serviceorientert og ansvarlig person med samarbeidsegenskaper. Du er utadvendt og synes det er lett å lytte til kundene for å forstå deres behov. Du liker å jobbe med andre og med fleksible oppgaver når arbeidsmengden kan variere. Vi tilbyr en internasjonal arbeidsplass med fokus på bærekraft i alle ledd i Coca-Cola European Partners. Personlig utvikling gjennom opplæring, arbeidsfordeler som motiverer til en aktiv og sunn livsstil, konkurransedyktig lønn, pensjon og meget gode forsikringsordninger.   Ellers kan vi tilby: En spennende og innholdsrik arbeidshverdag Egen service bil   You may join for the brand, but stay for the people!   Coca-Cola European Partners er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uavhengig av nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilstreber en god kjønnsmessig fordeling og oppfordrer derfor kvinner til å søke. Å jobbe hos Coca-Cola European Partners er spennende, utfordrende og engasjerende!   Søknadsfrist: 24.01.2017  
    24.01.2017 Bergen
  •   Do you have a personality with the power to influence and connect? Can you sustain the pace to keep on growing? Will you make an impact with your desire to win? With passion for CCEP, the Senior Manager Operational Excellence, will supports the business unit OE Lead in the implementation of the CCEP Way in line with the business unit needs. The scope covers the BU End to End Supply Chain and BU functions with interfaces to SC.  Supports the BU OE lead in managing the dotted line relationships with site OE leads. You will also champion and lead Operational Excellence and drive a Continuous Improvement culture. This position will ensure that a sustainable, dynamic change agenda is fully supported at all levels and deliver demonstrable, balanced performance improvement via strategic & tactical initiatives while contributing to the broader business improvement framework. In addition, coaching and supporting operational and functional line managers and contributing to leveraging improvement know-how and best practice across NEBU and between Bus will be an integral part of the role.   Accountabilities: • Support the NEBU End to End Supply Chain team to deploy the CCEP Way in support of the NEBU strategy for profitable growth. • Work with the BU SC OE lead to implement processes to improve customer satisfaction, increase responsiveness and promote accountability for cost and service, now and in the future. • Apply CCEP standard methodologies to collaborate with customers and suppliers to optimise the NEBU Supply Chain • Ensure sustainability of results and consistent application of standards through assessments and knowledge exchange across the BU • Conduct assessments at operational sites and within support functions to determine level of application and robustness of CCEP defined standard ways of working • Provide judgement and practical advice as input to site and departmental improvement plans to achieve CCEP standards • Support  the delivery of projects to improve performance on BU End to End Supply Chain metrics • Support the identification and delivery of projects to implement improvements identified through the CCEP Industrial Performance framework (ie production, logistics, Engineering , maintenance, QESH, Cold Drinks Operations) • Support the identification and delivery of projects to implement CCEP standards in supply chain management (ie demand planning, production planning, scheduling, inventory management, transport planning). • Support the application of CCEP tools for capability and development across the NEBU Supply Chain team • Promote CCEP standard ways of working and contribute to training activities in conjunction with Learning & Development to embed OE capability in personal and professional development programmes. • Support BU line managers in the application of standards to develop key individuals through OE assignments to strengthen the talent pipeline and enable succession planning. • Contribute to a BU-level network of shared know-how characterised by working together on real business needs. • Represent the NEBU OE team in cross-CCEP OE best practice sharing as required. • Participate in various networks with SMEs, functional leads and OE to share developments in NE BU and identify opportunities to adopt proven best practice from other parts of CCEP. Who are we looking for: • University graduate calibre, with degree in operations management, supply chain & logistics, engineering, food technology or similar discipline. • Candidates with more general business or financial qualifications may be suitable depending on maturity and length of exposure to supply chain environment in work experience. • The role requires line management experience in more than one function of End to End Supply Chain (gained at least at Senior Manager level with in the Coca-Cola bottling system or equivalent level in a similar business). • Strong track record of implementing and sustaining performance improvement through the application of OE principles and methods, ideally including experience of deploying OE standards across multiple locations. • Essential to demonstrate credibility, authority and judgement and to know how to work effectively with diverse teams despite the lack of reporting line authority. • Has demonstrated the ability to lead a change in culture in ways of working in Supply Chain • Demonstrable results in performance improvement through application of expertise and knowledge in acknowledged standard business improvement methodologies: eg Operational Excellence, Toyota Production System and variants of TPS; TPM, Lean, Six Sigma, Continuous Improvement, World Class Manufacturing • Track record of managing projects in a fast moving, demand volatile, operational environment • Working knowledge of multiple key SC processes & systems from the following range: S&OP, SAP, Coca-Cola manufacturing processes, KORE, Lineview, SAPPM, MES, Cold Drinks equipment refurbishment, Commercialisation, CAPEX process,  ABP • Project Management best practice: PRINCE2 We value a diverse workforce and welcome you to apply regardless of gender, age or ethnicity.   We offer you an international workplace with focus on sustainability throughout our business. Personal development through training, benefits to encourage an active and healthy lifestyle, salaries according to market range, pension and of course the possibility to drink as much as you like of our beverages when working. You may join for the brand but stay for the people! Read more and apply through our careers site: www.cokecce.com/careers 
    Fortløpende Lørenskog
  • Vi er stadig på utkikk etter talentfulle selgere! Vi søker deg som er en engasjert og entusiastisk selger i dag og har som mål å kontinuerlig skape lønnsomme salg og bygge langsiktige relasjoner med kundene våre. Sterke merkevarer, dyktige mennesker, vekst og belønning. Vi har det som trengs for å skape suksess! Suksess krever imidlertid at de medarbeidere har et felles mål. En tørst etter å utforske nye territorier, flytte grenser og få spennende oppgaver i en virksomhet som utvikler seg raskt. Evner du å påvirke og å skape gode relasjoner? Kan du opprettholde et tempo som skaper kontinuerlig vekst? Kan du gjøre en forskjell med vinnerinstinktet ditt?   Du vil bli en del av vårt salgsteam tilhørende Oslo. Salgsavdelingen er en sentral og viktig del av vår organisasjon og salgskonsulenten er den fremste og viktigste representanten ovenfor kunden. Det er i dagligvarebutikker den største delen av vårt salg skjer, derfor er nettopp denne jobben så viktig. Stillingen rapporterer til salgssjef.   Hva kan vi tilby deg: Som salgskonsulent hos oss får du en unik mulighet til å utvikle deg og jobbe med spennende og varierte arbeidsoppgaver i verdens sterkeste merkevare. Vi har konkurranse dyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, gode muligheter for utvikling, også internasjonalt, samt at vi har et unikt og godt arbeidsmiljø!   Arbeidsoppgaver: Som salgskonsulent er dine viktigste oppgaver å representere Coca-Cola ovenfor våre dagligvarekunder og sørge for at butikkene alltid presenterer våre produkter optimalt. Våre produkter skal være et forfriskende førstevalg!  For å oppnå dette blir en viktig del av arbeidet å kontinuerlig forbedre vareplassering og maksimere eksponeringene i henhold til avtalene vi har med butikkene. Dine viktigste arbeidsoppgaver blir derfor salg av våre produkter og varepåfyll ute i butikk. Du skal også administrere og selge kampanjer, opptre som rådgiver for butikksjefer og har det overordnede ansvaret for at alt går som det skal.   Hva slags kvalifikasjoner ser vi etter? For å lykkes og levere resultater ser vi etter disse kvalifikasjonene: • gjerne erfaring fra dagligvarebransjen • har evne til å gjennomføre rutineoppgaver, og samtidig ser muligheter for forbedring • har førerkort klasse B og bil • gode norskkunnskaper, også skriftlige   Personlige egenskaper: Du er ryddig, blid og serviceinnstilt. Alltid. Du har ”drive” og ønsker å vise at du leverer. Du kan jobbe selvstendig uten at det går på bekostning av teamet. Du trives med å være i aktivitet. Du lar deg heller ikke stresse opp av småting.  
    31.05.2017 Oslo

University Talent Programme, Sales and Marketing Trainee

Har du evnen til å påvirke og skape gode relasjoner? Kan du opprettholde et tempo som skaper kontinuerlig vekst? Kan du gjøre en forskjell med vinnerinstinktet ditt? Da har du det vi kaller for THIRST! Som trainee innen salg og markedsføring i Coca-Cola Enterprises (CCE) vil du jobbe med et av verdens sterkeste merkenavn. Du har nå muligheten til å bli en del av fortsettelsen med arbeidet for å bevare Coca-Cola sin posisjon i markedet. I Norge er vi ca. 800 ansatte som jobber målrettet for å være nummer 1, alltid. Bli en del av oss! I løpet av en tre års periode får du god oversikt innen vårt forretningsområde; Fast Moving Consumer Goods (FMCG) og den kommersielle delen av virksomheten. Du vil rotere mellom ulike roller innenfor salg og markedsføring tre ganger, og du starter med reelle arbeidsoppgaver fra dag 1. Det forventes at du tar ansvar og initiativ til å utvikle deg selv og oss som virksomhet. Du er en do-er med stort engasjement for dine oppgaver. Første året starter du som selger innenfor Field Sales. Din oppgave er å drive lønnsomhet i butikk samt å skape de beste kunderelasjoner innen dagligvare og/eller servicenæringen. Dette vil gi deg en forståelse for våre produkter, våre kunder og vår salgsstrategi. Vi har et fantastisk salgsteam og takket være deres innsats hver eneste dag, kunne vi i sommer relansere vår vinnende «Share a Coke» kampanje. Fant du ditt navn på flasken? Andre året og tredje året kan du eksempelvis få en rolle i markedsavdelingen og jobbe med Shopper Marketing, Category Management eller Portfolio Development. Du vil få kunnskap og erfaring om hvordan vi jobber med markedskampanjer og hvordan vi benytter oss av markedsinformasjon for å forstå våre forbrukere. Du kan også få muligheten til å bli en del av Key Account Management teamet hvor du vil jobbe tett på våre største kunder med komplekse salg. Her vil du kunne lære deg mer om blant annet forhandlingsteknikk. Kvalifikasjoner For å kunne søke vårt trainee program må du ha: • Master innen Business/Management, Marketing, Retail, Economics, Strategy eller lignende.• Erfaring innen salg/marked• Relevant arbeidserfaring fra internships/engesjement ved siden av studiene• Flytende norsk og engelsk• Inneha førerkort klasse B Det er positivt om du har utenlands- og ledererfaring. Videre tror vi at du trives med å utfordre deg selv og stadig befinner deg utenfor din komfort sone. Vi søker etter deg med et talent for lederskap - du er uredd, lærevillig og engasjert Du er en relasjonsskaper som lett kan kommunisere med ulike personer. Du er nysgjerrig og strever alltid etter å forstå dine kunder og den virksomheten du jobber i. Du trives med å jobbe i et høyt tempo og ivrer etter å skape resultater. Vi kan tiby deg en internasjonal arbeidsplass med fokus på kvalitet i alle ledd, utvikling gjennom vår utdanningsakademi, goder for å fremme en sunn og aktiv livsstil, konkurransedyktig lønn og kvotebrus. You may join for the brand but stay for the people! Neste rekrutteringsperiode er høsten 2016, med opptak høsten 2017.
Antall traineer
2
Sted
Lørenskog
Les mer

Rekrutteringskalender

  • JAN 24
    2017
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Interessert i denne arbeidsgiveren?

Bildegalleri

Registrer deg i CV databasen og del din CV!

Opprett en brukerkonto, og del din CV og kandidatprofil slik at aktuelle arbeidsgivere får tilgang til deg dersom du matcher en nåværende eller fremtidig jobbmulighet.

  • Opprett en profesjonell kandidatprofil og CV på få minutter
  • Del profilen med aktuelle arbeidsgivere og rekrutterere
  • Bli oppdaget og kontaktet av arbeidsgivere og hodejegere

Kontaktperson

Recruiter, Talent Acquisition Europe

Adresse

Robsrudskogen 5, 1470 Lørenskog