<  
>  

Jobbmuligheter innen Samfunnsfag og psykologifag

Gjensidige
Jobbmuligheter innen Samfunnsfag og psykologifag
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og ledige stillinger knyttet til fagområdet Samfunnsfag og psykologifag. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Gjensidige.
Relaterte stillingsannonser - Samfunnsfag og psykologifag
logo
Markedskonsulent til vårt hovedkontor!
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Vil du jobbe for en av Norges sterkeste merkevarer? Blir du engasjert av tanken på å kunne produsere innhold som bidrar til gode kundeopplevelser?Vi har behov for å styrke vår kapasitet og leter nå etter vår nye markedskonsulent! Du vil være med på å sette nye standarder for hvordan det skal oppleves å bli eller være bedrift- eller landbrukskunde i Gjensidige.Gode grunner til å jobbe i GjensidigeDu vil få jobbe med en av Norges sterkeste merkevarer, i et av Nordens største forsikringskonsern, med kollegaer som har som mål å levere bransjens beste kundeopplevelser.Du vil bli en del av avdelingen Marked i Kundeutvikling innenfor divisjon Næringsliv. Det er vi som har ansvaret for SEO (søkermotoroptimalisering), SEM (søkermotormarkedsføring), kundekommunikasjon, innhold på Gjensidige.no, samt innhold på Godt forberedt for bedrift- og landbrukskunder.I dag består teamet av 5 kollegaer med variert kompetanse og erfaring. Vi er opptatt av å levere gode resultater, og det forventes at du sammen med dine kolleger stadig ser etter nye måter å utnytte teknologi, innhold, data og kommunikasjon i arbeidet vårt. Vi kan love deg et motiverende, inkluderende og humørfylt arbeidsmiljø der du vil få muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig.Din hverdag som MarkedskonsulentI rollen vil du ha ansvaret for å bruke data og innsikt til å planlegge, koordinere, og skape relevant kundekommunikasjon som bidrar til realisering av våre forretningsmessige målsetninger.Typiske arbeidsoppgaver kan være:Identifisere muligheter og utvikle ideer for hvordan vi kan gjøre kommunikasjonen med kundene våre relevant og effektiv.Kartlegge kundereiser for å definere riktig tidspunkt, budskap og kanal for å møte kundene våre.Produsere relevant innhold til CRM-kommunikasjon på e-post og sms.Produsere innhold til nettsider og Godt Forberedt.Forvalte og utvikle automatiserte dialogløp.Sikre implementering av kontaktpunkter gjennom digitale og betjente kanaler.I denne rollen vil du jobbe selvstendig, men i mange tilfeller vil du samarbeide tverrfaglig med blant annet markedskonsulenter, nettredaktører, analytikere, prosjektledere og forretningsutviklere.Om deg som søkerVi søker deg som tidligere har jobbet med optimalisering av kundereiser, innholdsproduksjon og med kommunikasjon på digitale flater. Du har gjerne erfaring fra B2B-markedet, og det er en fordel om du behersker ett Marketing Automation system. Du har god forretningsforståelse, er nysgjerrig av natur og går analytisk til verks når du vurderer mulighetsrommet. I tillegg er du vant til å utarbeide strategier og jobbe operativt med kommunikasjonsaktiviteter.Du kjenner deg også igjen i følgende:Du er flink til å skape og utvikle gode relasjoner på tvers av avdelinger og divisjonerDu er selvstendig og tar eierskap til dine arbeidsoppgaverDu tar initiativ, og driver prosjekter fremover fra idé til gjennomføring.Du liker å dele kunnskap og erfaringer med kollegaene dine.Du har relevant høyere utdanning fra Høyskole eller Universitet, gjerne innen kommunikasjon.Hos oss får duVi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.Vi holder til i flotte kontorlokaler (Huset vårt) sentralt i Oslo sentrum. Her finner du treningsmuligheter i eget treningsstudio og gymsal, i tillegg til bedriftsidrettslag med for eksempel klatregruppe, turgruppe og fotball, kulturaktiviteter og andre sosiale grupper.Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland og aksjespareordning.*Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet. For å søke på denne stillingen ønsker vi at du laster opp din CV og svarer på noen utvalgte spørsmål.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Ved spørsmål, ta kontakt med Leder Ane Frigstad: (+47)413 21 002, ane-kjolmoen.frigstad@gjensidige.no. Adresse: Oslo
Frist 05.02.2023
Les mer
logo
Motiveres du av å skape og utvikle gode kunderelasjoner?
Gjensidige skal opprettholde den sterke posisjonen vi har lokalt, og søker nå etter en engasjert landbruksselger til kontoret vårt i Molde.Motiveres du av å skape og utvikle gode kunderelasjoner, og har høye ambisjoner både på egne og teamets vegne?Gode grunner til å jobbe i GjensidigeI Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle.Din hverdag som LandbruksselgerHos oss vil du få en spennende og variert arbeidshverdag! I denne rollen vil du få ansvar for hele salg- og rådgivningsprosessen, samt bevare og utvikle din egen kundeportefølje. Hos oss får du være en del av et godt arbeidsmiljø med rådgivere som motiveres av gode resultater og som har det gøy på jobb.Du vil være i kontakt med våre kunder hver dag. Du møter våre kunder på de fleste flater, og er ofte ute på gårdsbesøk. Din rolle som landbruksselger er å gi bonden trygghet knyttet til skadeforebygging og valg av forsikringsløsning.Stillingen omfatter ikke personalansvar.Om deg som søkerDu er flink til å skape og utvikle relasjoner, og du føler deg trygg i salg- og forhandlingssituasjoner. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at gårdbrukeren velger riktige produkter og dekninger. Du har økonomisk kompetanse og forstår hvordan livet på en gård fungerer. Du har interesse og engasjement for landbruket.Hos oss kan det til tider være høyt tempo, du må være forberedt på å gi det lille ekstra når det virkelig gjelder. Du liker å dele kunnskap og erfaringer med andre, og er nysgjerrig og lærevillig. I tillegg er du vant til å strukturere en arbeidshverdag ut ifra tidsfrister og prioriteringer.Det er ønskelig med relevant utdannelse på bachelornivå. Erfaring kan kompensere for manglende utdanning. Oppstart er etter avtale.Du må ha førerkort, samt tilgang til egen bil. Vi gjør også oppmerksom på at denne stillingen krever at vi innhenter vandel før en eventuell oppstart.Hos oss får duVi garanterer en arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.I Gjensidige har vi vår egen skole. Gjennom Gjensidigeskolen vil du få den opplæringen du trenger for å få bransjens sertifisering. Hvis du vil ta selgerkarrieren din til neste nivå, skal vi gjøre det vi kan for at du skal lykkes.Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning og fleksibel arbeidstid.*Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet. For å søke på denne stillingen ønsker vi at du laster opp din CV og svarer på noen utvalgte spørsmål.Søknader vurderes fortløpende.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.**Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. ** **Har du spørsmål om stillingen?**Ta kontakt med Salgsleder Hege Karina Bøe på følgende kontaktinformasjon: (+47) 970 89 821, hege-karina.boe@gjensidige.no Adresse: Molde
Frist 19.02.2023
Les mer
logo
Har du erfaring fra kundebetjening innen pensjon?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Gjensidige Pensjonsforsikring er heleid datterselskap av Gjensidige Forsikring ASA. Vi leverer innskuddsbaserte pensjonsløsninger til bedrifter, og pensjon og sparing til bedriftens ansatte og andre privatkunder. Vi er opptatt av gode kundeopplevelser, og jobber kontinuerlig med å utvikle effektive og moderne tjenester for våre kunder.I avdeling Kundebetjening Storkunde ønsker vi nå å forsterke oss med en ny medarbeider.Om jobben:Dine hovedarbeidsoppgaver blir å etablere/drifte tjenestepensjonsavtaler i tillegg til å betjene kunder i storkunde- og meglermarkedet. Du får din egen kundeportefølje og blir en viktig ressurs i utviklingen av vår automatiserte administrasjonsløsning.Vi ønsker høy kundetilfredshet, vi holder det vi lover, og vi leverer alltid kvalitet. Det er derfor viktig at du har en positiv innstilling og har lyst til å jobbe i en hektisk hverdag med mange utfordringer.Vi ønsker deg som:Er nøyaktig og effektivHar egen driv og ser muligheterKan pensjonsfaget og har erfaring fra kundebetjening i storkunde/meglermarkedetEr fleksibel og god til å samarbeideVi tilbyrUtviklingsmuligheter sammen med dyktige kollegerEt trivelig, dynamisk og kompetent arbeidsmiljø i et solid, framgangsrikt selskapKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet med behandlingsforsikring samt gode personalrabatterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningNye moderne kontorlokaler like ved Oslo S, med gode treningsmuligheter (treningsrom, gymsal)I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Ved spørsmål ta kontakt med Sissel Marit Vold. (+47)91670587, Sissel-Marit.Vold@Gjensidige.no**Søknadsfrist:**5. februar 2023 Adresse: Oslo
Frist 05.02.2023
Les mer
logo
Vi skal skape enda mer verdi fra data - på tvers av geografi, segmenter og verdikjede! Vil du bli med på denne reisen?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Vi skal skape enda mer verdi fra data - på tvers av geografi, segmenter og verdikjede i Gjensidige. Derfor søker vi etter Fagsjef Information Governance. Vi er i ferd med å transformere hele vårt innsiktsarbeid med nye data, nye plattformer og nye metoder. For å støtte mer enn 300 dyktige fagfolk trenger vi en faglig og kommunikativ sterk leder som kan sikre at vi alle trekker i samme retning på tvers av matriseorganisasjonen.Stillingen er organisert i Prisanalyse i Analyse, Produkt og Pris og rapporterer til direktør for Prisanalyse. Vi er 40 kolleger som er ansvarlige for utvikling og prissetting av konsernets forsikringsprodukter i Norge. Arbeidsområdet for Head of Information Governance er imidlertid hele konsernet, og alle som jobber med data, teknologi og analyse er dine samarbeidspartnere.Om jobbenSom Fagsjef Information Governance får du mulighet til å gjøre en forskjell. Stillingen er sentral i vår reise mot å jobbe mer nordisk. Gjennom å sikre bedre struktur og tilgjengelighet av godt tilrettelagte data, øker du muligheten til å levere innsikt til beslutninger i hele selskapet.Dine arbeidsoppgaver og ansvarvil blant annet bestå av:Forvaltning og videreutvikling av konsernets Information Governance (IG) PolicyFasilitere og styre operasjonalisering av IG policyen og videreutvikle og lede nødvendige fora og governance-struktur for effektiv videreutvikling av strukturkapitalen i dataleveransene, inkludert felles begrepsapparat, og felles informasjons- og datamodeller der det er hensiktsmessigGjennom kommunikasjon, forankring og fasilitering sørge for beste IG praksis på tvers i konsernetSkape en datakultur for og blant alle ansatteOm deg:Vi tror du er lidenskapelig opptatt av data og har dyp forståelse for hvordan verdi skapes fra data. Du har en analytisk legning og evner å omsette tanker om bruk av data til handling.Du har erfaring fra endringsprosesser og fra arbeid med informasjons- og datamodellering og er forretnings- og resultatorientert.Personlige egenskaper:Sterk relasjonsbygger med evne til å lytte til og samarbeide med alle deler av organisasjonenGode kommunikasjonsevner på et skandinavisk språk samt engelsk, evne til å kommunisere tydelig og enkelt og på alle nivåer i en stor organisasjonStrukturert, metodisk og med høy gjennomføringskraftNytenkende, initiativrik, selvdrevet og tydelig person.Vi kan tilby:En utrolig spennende jobbKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterGode utviklingsmuligheter og eget internt opplæringsprogram for analytikereFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)En fleksibel arbeidsform i en hybrid arbeidshverdagSpørsmålVed spørsmål til stillingen ta kontakt med Erlend Willand-Evensen tlf +47 934 34 022 eller erlend.willand-evensen@gjensidige.noSøknadsfrist 12. Februar 2023Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp din CV.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Adresse: Oslo
Frist 12.02.2023
Les mer
Andre ledige stillinger hos Gjensidige
logo
Markedskonsulent til vårt hovedkontor!
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Vil du jobbe for en av Norges sterkeste merkevarer? Blir du engasjert av tanken på å kunne produsere innhold som bidrar til gode kundeopplevelser?Vi har behov for å styrke vår kapasitet og leter nå etter vår nye markedskonsulent! Du vil være med på å sette nye standarder for hvordan det skal oppleves å bli eller være bedrift- eller landbrukskunde i Gjensidige.Gode grunner til å jobbe i GjensidigeDu vil få jobbe med en av Norges sterkeste merkevarer, i et av Nordens største forsikringskonsern, med kollegaer som har som mål å levere bransjens beste kundeopplevelser.Du vil bli en del av avdelingen Marked i Kundeutvikling innenfor divisjon Næringsliv. Det er vi som har ansvaret for SEO (søkermotoroptimalisering), SEM (søkermotormarkedsføring), kundekommunikasjon, innhold på Gjensidige.no, samt innhold på Godt forberedt for bedrift- og landbrukskunder.I dag består teamet av 5 kollegaer med variert kompetanse og erfaring. Vi er opptatt av å levere gode resultater, og det forventes at du sammen med dine kolleger stadig ser etter nye måter å utnytte teknologi, innhold, data og kommunikasjon i arbeidet vårt. Vi kan love deg et motiverende, inkluderende og humørfylt arbeidsmiljø der du vil få muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig.Din hverdag som MarkedskonsulentI rollen vil du ha ansvaret for å bruke data og innsikt til å planlegge, koordinere, og skape relevant kundekommunikasjon som bidrar til realisering av våre forretningsmessige målsetninger.Typiske arbeidsoppgaver kan være:Identifisere muligheter og utvikle ideer for hvordan vi kan gjøre kommunikasjonen med kundene våre relevant og effektiv.Kartlegge kundereiser for å definere riktig tidspunkt, budskap og kanal for å møte kundene våre.Produsere relevant innhold til CRM-kommunikasjon på e-post og sms.Produsere innhold til nettsider og Godt Forberedt.Forvalte og utvikle automatiserte dialogløp.Sikre implementering av kontaktpunkter gjennom digitale og betjente kanaler.I denne rollen vil du jobbe selvstendig, men i mange tilfeller vil du samarbeide tverrfaglig med blant annet markedskonsulenter, nettredaktører, analytikere, prosjektledere og forretningsutviklere.Om deg som søkerVi søker deg som tidligere har jobbet med optimalisering av kundereiser, innholdsproduksjon og med kommunikasjon på digitale flater. Du har gjerne erfaring fra B2B-markedet, og det er en fordel om du behersker ett Marketing Automation system. Du har god forretningsforståelse, er nysgjerrig av natur og går analytisk til verks når du vurderer mulighetsrommet. I tillegg er du vant til å utarbeide strategier og jobbe operativt med kommunikasjonsaktiviteter.Du kjenner deg også igjen i følgende:Du er flink til å skape og utvikle gode relasjoner på tvers av avdelinger og divisjonerDu er selvstendig og tar eierskap til dine arbeidsoppgaverDu tar initiativ, og driver prosjekter fremover fra idé til gjennomføring.Du liker å dele kunnskap og erfaringer med kollegaene dine.Du har relevant høyere utdanning fra Høyskole eller Universitet, gjerne innen kommunikasjon.Hos oss får duVi garanterer en arbeidsgiver som bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.Vi holder til i flotte kontorlokaler (Huset vårt) sentralt i Oslo sentrum. Her finner du treningsmuligheter i eget treningsstudio og gymsal, i tillegg til bedriftsidrettslag med for eksempel klatregruppe, turgruppe og fotball, kulturaktiviteter og andre sosiale grupper.Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland og aksjespareordning.*Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet. For å søke på denne stillingen ønsker vi at du laster opp din CV og svarer på noen utvalgte spørsmål.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Ved spørsmål, ta kontakt med Leder Ane Frigstad: (+47)413 21 002, ane-kjolmoen.frigstad@gjensidige.no. Adresse: Oslo
Frist 05.02.2023
Les mer
logo
Motiveres du av å skape og utvikle gode kunderelasjoner?
Gjensidige skal opprettholde den sterke posisjonen vi har lokalt, og søker nå etter en engasjert landbruksselger til kontoret vårt i Molde.Motiveres du av å skape og utvikle gode kunderelasjoner, og har høye ambisjoner både på egne og teamets vegne?Gode grunner til å jobbe i GjensidigeI Gjensidige har vi jobbet med å sikre liv, helse og verdier i over 200 år. En av grunnene til at vi har lyktes i så lang tid, er at vi hele tiden jobber med å utvikle oss i takt med - og helst i forkant av - de stadige endringene i forsikringsbransjen og samfunnet ellers. Hos oss vil du være en del av et stort fellesskap som trekker i samme retning mot et tryggere samfunn for alle.Din hverdag som LandbruksselgerHos oss vil du få en spennende og variert arbeidshverdag! I denne rollen vil du få ansvar for hele salg- og rådgivningsprosessen, samt bevare og utvikle din egen kundeportefølje. Hos oss får du være en del av et godt arbeidsmiljø med rådgivere som motiveres av gode resultater og som har det gøy på jobb.Du vil være i kontakt med våre kunder hver dag. Du møter våre kunder på de fleste flater, og er ofte ute på gårdsbesøk. Din rolle som landbruksselger er å gi bonden trygghet knyttet til skadeforebygging og valg av forsikringsløsning.Stillingen omfatter ikke personalansvar.Om deg som søkerDu er flink til å skape og utvikle relasjoner, og du føler deg trygg i salg- og forhandlingssituasjoner. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at gårdbrukeren velger riktige produkter og dekninger. Du har økonomisk kompetanse og forstår hvordan livet på en gård fungerer. Du har interesse og engasjement for landbruket.Hos oss kan det til tider være høyt tempo, du må være forberedt på å gi det lille ekstra når det virkelig gjelder. Du liker å dele kunnskap og erfaringer med andre, og er nysgjerrig og lærevillig. I tillegg er du vant til å strukturere en arbeidshverdag ut ifra tidsfrister og prioriteringer.Det er ønskelig med relevant utdannelse på bachelornivå. Erfaring kan kompensere for manglende utdanning. Oppstart er etter avtale.Du må ha førerkort, samt tilgang til egen bil. Vi gjør også oppmerksom på at denne stillingen krever at vi innhenter vandel før en eventuell oppstart.Hos oss får duVi garanterer en arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi sørger for at du kan utvikle deg innenfor rollen du allerede har, men også bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.I Gjensidige har vi vår egen skole. Gjennom Gjensidigeskolen vil du få den opplæringen du trenger for å få bransjens sertifisering. Hvis du vil ta selgerkarrieren din til neste nivå, skal vi gjøre det vi kan for at du skal lykkes.Du vil også få flere goder, som blant annet spesielt god pensjonsordning, forsikringsordninger med behandlingsforsikring og personalrabatter, firmahytter i inn- og utland, aksjespareordning og fleksibel arbeidstid.*Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet. For å søke på denne stillingen ønsker vi at du laster opp din CV og svarer på noen utvalgte spørsmål.Søknader vurderes fortløpende.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.**Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. ** **Har du spørsmål om stillingen?**Ta kontakt med Salgsleder Hege Karina Bøe på følgende kontaktinformasjon: (+47) 970 89 821, hege-karina.boe@gjensidige.no Adresse: Molde
Frist 19.02.2023
Les mer
logo
Har du erfaring fra kundebetjening innen pensjon?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Gjensidige Pensjonsforsikring er heleid datterselskap av Gjensidige Forsikring ASA. Vi leverer innskuddsbaserte pensjonsløsninger til bedrifter, og pensjon og sparing til bedriftens ansatte og andre privatkunder. Vi er opptatt av gode kundeopplevelser, og jobber kontinuerlig med å utvikle effektive og moderne tjenester for våre kunder.I avdeling Kundebetjening Storkunde ønsker vi nå å forsterke oss med en ny medarbeider.Om jobben:Dine hovedarbeidsoppgaver blir å etablere/drifte tjenestepensjonsavtaler i tillegg til å betjene kunder i storkunde- og meglermarkedet. Du får din egen kundeportefølje og blir en viktig ressurs i utviklingen av vår automatiserte administrasjonsløsning.Vi ønsker høy kundetilfredshet, vi holder det vi lover, og vi leverer alltid kvalitet. Det er derfor viktig at du har en positiv innstilling og har lyst til å jobbe i en hektisk hverdag med mange utfordringer.Vi ønsker deg som:Er nøyaktig og effektivHar egen driv og ser muligheterKan pensjonsfaget og har erfaring fra kundebetjening i storkunde/meglermarkedetEr fleksibel og god til å samarbeideVi tilbyrUtviklingsmuligheter sammen med dyktige kollegerEt trivelig, dynamisk og kompetent arbeidsmiljø i et solid, framgangsrikt selskapKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet med behandlingsforsikring samt gode personalrabatterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningNye moderne kontorlokaler like ved Oslo S, med gode treningsmuligheter (treningsrom, gymsal)I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Ved spørsmål ta kontakt med Sissel Marit Vold. (+47)91670587, Sissel-Marit.Vold@Gjensidige.no**Søknadsfrist:**5. februar 2023 Adresse: Oslo
Frist 05.02.2023
Les mer
logo
Vi skal skape enda mer verdi fra data - på tvers av geografi, segmenter og verdikjede! Vil du bli med på denne reisen?
Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 3800 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også pensjon og sparing. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Vi skal skape enda mer verdi fra data - på tvers av geografi, segmenter og verdikjede i Gjensidige. Derfor søker vi etter Fagsjef Information Governance. Vi er i ferd med å transformere hele vårt innsiktsarbeid med nye data, nye plattformer og nye metoder. For å støtte mer enn 300 dyktige fagfolk trenger vi en faglig og kommunikativ sterk leder som kan sikre at vi alle trekker i samme retning på tvers av matriseorganisasjonen.Stillingen er organisert i Prisanalyse i Analyse, Produkt og Pris og rapporterer til direktør for Prisanalyse. Vi er 40 kolleger som er ansvarlige for utvikling og prissetting av konsernets forsikringsprodukter i Norge. Arbeidsområdet for Head of Information Governance er imidlertid hele konsernet, og alle som jobber med data, teknologi og analyse er dine samarbeidspartnere.Om jobbenSom Fagsjef Information Governance får du mulighet til å gjøre en forskjell. Stillingen er sentral i vår reise mot å jobbe mer nordisk. Gjennom å sikre bedre struktur og tilgjengelighet av godt tilrettelagte data, øker du muligheten til å levere innsikt til beslutninger i hele selskapet.Dine arbeidsoppgaver og ansvarvil blant annet bestå av:Forvaltning og videreutvikling av konsernets Information Governance (IG) PolicyFasilitere og styre operasjonalisering av IG policyen og videreutvikle og lede nødvendige fora og governance-struktur for effektiv videreutvikling av strukturkapitalen i dataleveransene, inkludert felles begrepsapparat, og felles informasjons- og datamodeller der det er hensiktsmessigGjennom kommunikasjon, forankring og fasilitering sørge for beste IG praksis på tvers i konsernetSkape en datakultur for og blant alle ansatteOm deg:Vi tror du er lidenskapelig opptatt av data og har dyp forståelse for hvordan verdi skapes fra data. Du har en analytisk legning og evner å omsette tanker om bruk av data til handling.Du har erfaring fra endringsprosesser og fra arbeid med informasjons- og datamodellering og er forretnings- og resultatorientert.Personlige egenskaper:Sterk relasjonsbygger med evne til å lytte til og samarbeide med alle deler av organisasjonenGode kommunikasjonsevner på et skandinavisk språk samt engelsk, evne til å kommunisere tydelig og enkelt og på alle nivåer i en stor organisasjonStrukturert, metodisk og med høy gjennomføringskraftNytenkende, initiativrik, selvdrevet og tydelig person.Vi kan tilby:En utrolig spennende jobbKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterGode utviklingsmuligheter og eget internt opplæringsprogram for analytikereFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)En fleksibel arbeidsform i en hybrid arbeidshverdagSpørsmålVed spørsmål til stillingen ta kontakt med Erlend Willand-Evensen tlf +47 934 34 022 eller erlend.willand-evensen@gjensidige.noSøknadsfrist 12. Februar 2023Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp din CV.I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Adresse: Oslo
Frist 12.02.2023
Les mer
Kontaktpersoner
Studentrekruttering
Les mer om muligheter hos Gjensidige
logo
Ta en titt på våre Internships!
Vi tilrettelegger for at du som student kan skaffe deg relevant arbeidserfaring, og samtidig få en unik forståelse for hva du har i vente etter endte studier - og det selvfølgelig med lønn!  Vi gir deg fortsettelsen! Et internship hos oss vil gi deg bedre innsikt i bransjen og kulturen vår, og ikke minst mulighet til å følge oppgavene dine fra start til slutt. Vi legger vekt på høy fleksibilitet, slik at jobben du gjør hos oss ikke går utover prestasjonene dine på skolen. Bli intern Søknadsfristene for internships for studieåret 2018/2019 er nå utgått. Følg med på våre hjemmesider for frister neste år!
Om Gjensidige

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.