<  
>  

Jobbmuligheter som Salgsingeniør

Gjensidige
Jobbmuligheter som Salgsingeniør
Her kan du lese om relevante jobbmuligheter og stillinger knyttet til yrket Salgsingeniør. Dersom du ikke finner relevante stillinger eller informasjon, besøk bedriftsprofilen til arbeidsgiveren for å lese mer om jobbmuligheter og ledige stillinger hos Gjensidige.
Relaterte stillingsannonser - Salgsingeniør
Vi har ingen registrerte utlysninger. Du kan abonnere på nye utlysninger og bli varslet når disse publiseres.
Andre ledige stillinger hos Gjensidige
logo
Vil du jobbe med næringslivssalg i Gjensidige?
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Uansett hva du jobber med i Gjensidige får du både jobbet i interessante team og oppnådd dine ambisjoner. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.Er du knallgod på relasjonsbygging? Da er du kanskje vår nye lokale salgsstjerne!Hvilke arbeidsoppgaver kan du forvente?Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig innebære rådgiving og salg av skade- og personforsikring til nye og eksisterende kunder innenfor næringsliv. Som salgssjef vil du få ansvaret for hele salg- og rådgivningsprosessen selv, samt ansvaret for å bevare og utvikle egen portefølje.Hos oss er det viktig at du har det gøy på jobb og motiveres av gode resultater. Gjennom vår egen skole, Gjensidigeskolen, sørger vi for at du får nødvendig opplæring og kontinuerlig utvikling.Er du vår nye kollega?Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser? Har du gjennomføringsevne? Ser du på deg selv som en naturlig del av et resultatorientert miljø? Da er du kanskje vår nye kollega!Vi søker deg som tidligere har jobbet med proaktivt salg og rådgivning i nærings- og/eller landbruksmarkedet. I tillegg må du gjerne ha erfaring fra et eller flere områder innen bygg og anlegg, landbruk, eiendom, havbruk eller annen relevant erfaring fra næringslivet.Som person er du strukturert og målrettet, du evner å se muligheter ovenfor våre kunder, og du er flink til å etablere og vedlikeholde relasjoner. Vi er ikke på jakt etter en superhelt, men det er viktig at du trives i et dynamisk og kundefokusert arbeidsmiljø, er forhandlingsvant, og liker å lykkes. I tillegg er det er ønskelig med relevant utdannelse på høyskolenivå, men relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.Du må ha førerkort, samt tilgang til egen bil. Ditt arbeidssted vil være i Tromsø. Reiseaktivitet må påregnes i forbindelse med service og fornyelse av løpende portefølje, samt forventet ny-salgs aktivitet. Vi gjør også oppmerksom på at denne stillingen krever at vi innhenter vandel før en eventuell ansettelse.Hos oss får du:En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. I arbeidet med rådgivning og aktivt salg mot næringslivskunder får du bruke dine kommunikasjon- og relasjonsevner. Du vil få spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk hverdag, og muligheter til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem. Hos oss er vi opptatt av å ha et miljø der vi deler kunnskap og støtter hverandre.I tillegg tilbyr vi:Konkurransedyktige lønns- og pensjonsvilkårGode personalforsikringer med blant annet helseforsikring og personalrabatterAksjespareordningBedriftshytter i inn- og utlandFleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagenI Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Søknader vil bli vurdert fortløpende.*Spørsmål? Ta kontakt med leder Jon Ketil Nergård på telefon 90 07 80 58, eller leder Tommy Karlsen på telefon 95 81 04 06. Adresse: Tromsø
Frist 16.08.2022
Les mer
logo
Vil du bruke innsikt og data for å forbedre kundeopplevelsen til pensjonskundene våre?
I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med på laget?Du blir en del av et kompetent team som bidrar til at du oppnår ambisjonene dine. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst, samfunnsviktige. Det fineste vi har, er felleskapet. Den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.**Vi søker en erfaren datakyndig person som evner å utforme og utvikle forretningsmuligheter ved riktig tilgang til, og bruk av, data.**Du får ansvar for å tilrettelegge kunde- og adferdsdata for kommunikasjonsaktiviteter i alle kanaler og bidra til å analysere og optimalisere disse.Om degDu har fortrinnsvis erfaring fra en analytisk/teknisk rolle innen markedsføringsfaget. Vi ser for oss at du har studert informatikk, statistikk eller markedsføring/økonomi, med grad fra universitet eller høyskole. Kanskje har du spesielt interesse og anlegg for analytiske og tekniske oppgaver.Antakelig har du erfaring innen bruk av kundedata, webdata, digitale kundeprosesser, kundeanalyse, datadrevet markedsføring eller CRM. Du trigges av å kombinere analytisk innsikt med utvikling av kommunikasjonsaktiviteter, og er opptatt av å levere resultater gjennom nyutvikling, testing og optimalisering. I det daglige jobber du tverrfaglig og liker å samarbeide med andre.Vi søker deg som har grunnleggende kunnskap om SQL, da stillingen omfatter kobling av datakilder og bearbeiding av SQL-script. Alternativt kan kunnskap om scripting i andre programmeringsspråk kompensere for manglende SQL-kompetanse.Du er ivrig, nøyaktig, analytisk, strukturert og har et skarpt øye for detaljer. Du har forretningsmessig forståelse og et genuint ønske om å utvikle de beste digitale kundeopplevelsene. Vi ønsker at du snakker et skandinavisk språk, da norsk er arbeidsspråket.Om jobbenDu får en spennende arbeidsdag i et kompetent miljø med dyktige medarbeidere. Du vil arbeide tverrfaglig, med ulike tilgrensende fagområder og enheter, for å utvikle nye kommunikasjonsaktiviteter. I hverdagen vil du kombinere innovasjon med videreutvikling av eksisterende aktiviteter.Du vil være teknisk ansvarlig for kommunikasjonsaktiviteter, og medansvarlig for å forbedre disse gjennom analytisk innsikt. For denne stillingen vil du benytte Teradata, CIM, Celebrus, SQL og PowerBI i utstrakt grad.Øvrige arbeidsoppgaver:Bruke innsikt, data og analyse for å utvikle og optimalisere personaliserte kundeopplevelser i både utgående og inngående kommunikasjonskanalerBidra aktivt i teamet med rådgivning og sparring ved utvikling og optimalisering av kommunikasjonsaktiviteterStillingen er en nyopprettet stilling plassert i avdelingen Analytisk kanalutvikling i Kunde- og kanalutvikling i Gjensidige Pensjonsforsikring. Du blir en del av en relativt nyetablert avdeling med ambisjon om økt personalisering og omnikanal kundekommunikasjon. I teamet skal du være med på å bygge opp et fagmiljø, være spesialist på ditt fagfelt og påvirke retningen i et inkluderende team med stor takhøyde.Hvordan er det å jobbe i Kunde- og kanalutvikling?Jeg har jobbet i Gjensidige Pensjonsforsikring i 2 år, og har ikke angret en dag! Teamet Kunde- og kanalutvikling består av en fremoverlent, faglig sterk og sosial gjeng som er opptatt av å alltid levere de beste løsningene for kundene våre. Vi jobber mye i tverrfaglige team. Dette gir oss en bred forståelse for hvordan andre fagfelt fungerer og gir gode muligheter for påvirkning. Jeg trives veldig godt i GPF, og nøler ikke med å anbefale andre å søke seg til oss.John-Magne Teig, Fagsjef CRMJeg har jobbet i Gjensidige i 9 måneder, men det føles som jeg har jobbet her i flere år allerede. Det var en utrolig bra onboarding som gjorde at jeg raskt følte meg som en del av gjengen. Jeg har stor faglig frihet, og føler at jeg kan få bruke styrkene mine og videreutvikle meg innen fagfeltet mitt. Kunde- og kanalutvikling er en sosial og faglig dyktig gjeng, noe som bidrar til at jeg aldri har en kjedelig dag på jobb.Tuva Schultz Ljungdell, Fagsjef Digital MarkedsføringHos oss får duEn arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Du får gode muligheter til å bygge karrieren din ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.Du får utfordrende arbeidsoppgaver, mulighet til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem og en samfunnsnyttig jobb.I tillegg tilbyr vi svært gode pensjonsordninger, gode forsikringsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.Vi holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum med et godt kollektivtilbud. Det vil også være mulighet for å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale. Adresse: Oslo
Frist 21.08.2022
Les mer
logo
Motiveres du av å skape og bevare gode kunderelasjoner?
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre, og er nå et av Nordens største skadeforsik-ringsselskap. Vi fokuserer på å skape trygghet, tenke nytt og ta sats for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden.Vi mener det handler om å skape de beste kundeopplevelsene uansett hvordan kunden tar kontakt med oss. Enten det er via digitale kanaler, ved å ringe våre kundesentre, eller ved å kontakte våre lokale kontor, som gjør at vi løser oppgavene for kunden enklest mulig.Ønsker du en arbeidsplass med god takhøyde, hvor du får oppleve verdien av innsatsen din gjennom fornøyde kunder? Vi trenger deg som kan tilby gode løsninger for våre kunder og vil bli en del av vårt kundekontor på Gran, Hadeland.Om jobbenDu kommer til å jobbe med utadrettet rådgivning og salg pr telefon, og du vil invitere eksisterende og nye kunder i privatmarkedet til telefonmøter eller til kontoret for rådgivning innen personforsikring og skadeforsikring. Hver eneste dag vil du være i tett kontakt med kundene våre, og du får en variert arbeidsdag i et arbeidsmiljø basert på samarbeid og godt humør. Vi har et slagkraftig kontornett og skal møte kundenes totale behov innen forsikring. I tillegg har vi en samarbeidsavtale med Nordea på bankprodukter. Stillingen vil også medføre dialog og kontakt med Gjensidiges samarbeidspartnere i lokalmarkedet. Vi holder til i nye moderne lokaler sentralt på Granstunet kjøpesenter.Du vil også bidra til å forbedre dagens arbeidsmetoder og prosesser. Gjennom Gjensidigeskolen sørger vi for at du får nødvendig opplæring og kontinuerlig utvikling, med fokus på kundeopplevelser, treningskultur og prestasjon. Du får opplæringsprogram med avsluttende eksamen og bransje-sertifisering (GOS/AIP, Autorisasjon for Skade- og personforsikring), som er et krav for å kunne jobbe med rådgivning og salg på skade- og personforsikringsprodukter.Om degVi ser etter deg som tenker vi og ikke jeg , og som tenker over hvordan din energi påvirker andre. Du er kundefokusert og har lyst til å jobbe med salg og rådgivning i et kundeorientert selskap. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at kundene våre velger riktige produkter og dekninger. For å lykkes som rådgiver er det viktig at du er proaktiv, målbevisst og selvstendig, liker å ha flere baller i luften og har en sterk driv for å nå mål.Vi søker deg som har erfaring fra utadrettet salg, og har gode lokale relasjoner. Du er optimistisk og ser muligheter, samt fleksibel, strukturert og selvstendig. Du brenner for salg og gode kundeopplevelser, og du skaper lett gode relasjoner med både kolleger og nye mennesker. Du liker å lykkes og å bidra til at dine kolleger også gjør det. Du er også komfortabel med å presentere og snakke foran andre.Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som vil bli innhentet før en eventuell ansettelse.Vi tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterSpennende og utfordrende oppgaver i en dynamisk hverdagGod og profesjonell opplæring gjennom vår egen skole - GjensidigeskolenFirmahytter i inn- og utland og aksjespareordningUtviklingsmuligheter i et nordisk konsernI Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp din CV når du søker. Adresse: Gran
Frist 21.08.2022
Les mer
logo
Ønsker du å bli en sentral ressurs i vårt miljø innenfor boligselgerforsikring?
Uansett hva du jobber med i Gjensidige får du både jobbet i interessante team og oppnådd dine ambisjoner. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våreSamtidig med at endringer i avhendingslova trådte i kraft fra nyttår, gikk Gjensidige inn i markedet for boligselgerforsikring. Vårt mål er å bidra til en tryggere og mer forutsigbar bolighandel for både boligselger og boligkjøper. Med fokus på gode kundeopplevelser skal vi lage en tillitsskapende oppgjørsprosess. Vil du bli en del av vårt fagmiljø på boligselgerforsikring?Om jobbenSom ny aktør i markedet er Gjensidige i ferd med å etablere et solid oppgjørsmiljø innenfor fagområdet Boligselgerforsikring. Du vil være en sentral fagressurs i dette miljøet.Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være behandling av krav fremmet av kjøper mot selger etter en bolighandel. Du vil få ansvar for din egen portefølje av saker, herunder også de mer komplekse skadesakene og tyngre juridiske problemstillinger.Jobben vil bestå av utstrakt kontakt med både kjøpere og deres representanter, selgere og meglere og du vil samarbeide med både interne og eksterne sakkyndige. Du vil også bli involvert i arbeid med å utarbeide rutiner og prosesser, tilpasse systemer og sørge for at vi kontinuerlig utvikler kundeopplevelsen i disse sakene.Om degVi ser etter deg som har erfaring med anvendelse av avhendingsloven og som har jobbet med oppgjør på Boligselgerforsikring, men er du nyutdannet kan du også søke på stillingen.Du har master i rettsvitenskap samt god skriftlig og muntlig formuleringsevne.Du er løsnings- og resultatorientert, strukturert og effektiv. I tillegg er du engasjert og har egendrive samt trives med høyt tempo.Vi tilbyrDu vil bli del av en avdeling med 13 ansatte som jobber med fag og oppgjørsprosesser knyttet til privatproduktene våre. Hos oss vil du få utfordrende og spennende oppgaver i en ambisiøs og kompetent avdeling med godt miljø og høy engasjementsscore.I tillegg tilbyr vi blant annet:En virksomhet som virkelig satserKonkurransedyktige betingelser og god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterGode utviklingsmuligheterFirmahytter i inn- og utlandAksjespareordningTreningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslagSommertidArbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo (5 minutters gange fra Oslo S)Spørsmål om stillingen? Ta kontakt med leder for Prosesstyring Skade Privat Elisabeth Ingvaldsen tlf 950 56 795 eller elisabeth.ingvaldsen@gjensidige.no Adresse: Oslo
Frist 24.08.2022
Les mer
logo
Ønsker du en arbeidsplass med god takhøyde, hvor du får oppleve verdien av innsatsen din gjennom fornøyde kunder?
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre, og er nå et av Nordens største skadeforsikringsselskap. Vi fokuserer på å skape trygghet, tenke nytt og ta sats for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden.Vi mener det handler om å skape de beste kundeopplevelsene uansett hvordan kunden tar kontakt med oss. Enten det er via digitale kanaler, ved å ringe våre kundesentre, eller ved å kontakte våre lokale kontor, som gjør at vi løser oppgavene for kunden enklest mulig.Uansett hva du jobber med i Gjensidige får du både jobbet i interessante team og oppnådd dine ambisjoner. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som vil bli innhentet før en eventuell ansettelseØnsker du en arbeidsplass med god takhøyde, hvor du får oppleve verdien av innsatsen din gjennom fornøyde kunder? Vi trenger deg som kan tilby gode løsninger for våre kunder og vil bli en del av vårt kundekontor i ÅlesundOm jobben Du kommer til å jobbe med utadrettet rådgivning og salg pr telefon, og du vil invitere eksisterende og nye kunder i privatmarkedet til telefonmøter eller til kontoret for rådgivning innen personforsikring og skadeforsikring. Hver eneste dag vil du være i tett kontakt med kundene våre, og du får en variert arbeidsdag i et arbeidsmiljø basert på samarbeid og godt humør. Vi har et slagkraftig kontornett og skal møte kundenes totale behov innen forsikring. I tillegg har vi en samarbeidsavtale med Nordea på bankprodukter. Stillingen vil også medføre dialog og kontakt med Gjensidiges samarbeidspartnere i lokalmarkedet.Du vil bidra til å forbedre dagens arbeidsmetoder og prosesser. Gjennom vår egen skole, Gjensidigeskolen, sørger vi for at du får nødvendig opplæring og kontinuerlig utvikling, med fokus på kundeopplevelser, treningskultur og prestasjon. Du får opplæringsprogram med avsluttende eksamen og bransje-sertifisering (GOS/AIP, Autorisasjon for Skade- og personforsikring), som er et krav for å kunne jobbe med rådgivning og salg på skade- og personforsikringsprodukter.Våre forventninger til deg Vi ser etter deg som tenker vi og ikke jeg , og som tenker over hvordan din energi påvirker andre. Du er kundefokusert og har lyst til å jobbe med salg og rådgivning i et kundeorientert selskap. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at kundene våre velger riktige produkter og dekninger. For å lykkes som rådgiver er det viktig at du er proaktiv, målbevisst og selvstendig, liker å ha flere baller i luften og har en sterk driv for å nå mål.Vi søker deg som har erfaring fra utadrettet salg, er optimistisk og ser muligheter, samt er fleksibel, strukturert og selvstendig. Du brenner for salg og gode kundeopplevelser, og du skaper lett gode relasjoner med både kolleger og nye mennesker. Du liker å lykkes og å bidra til at dine kolleger også gjør det. Du er komfortabel med å presentere og snakke foran andre.Hos oss får duUtfordrende arbeidsoppgaver, muligheter til å jobbe med dyktige kollegaer og en samfunnsnyttig jobb.God og profesjonell opplæring gjennom vår egen skole - GjensidigeskolenUtviklingsmuligheter i et nordisk konsernKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterAksjespareordningFirmahytter i inn- og utlandVi ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål i stedet for søknadsbrev, i tillegg til å laste opp din CV når søker.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Adresse: Ålesund
Frist 04.09.2022
Les mer
logo
Motiveres du av å skape og utvikle gode kunderelasjoner?
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre, og er nå et av Nordens største skadeforsikringsselskap. Vi fokuserer på å skape trygghet, tenke nytt og ta sats for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden. I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?Vi mener det handler om å skape de beste kundeopplevelsene uansett hvordan kunden tar kontakt med oss. Enten det er via digitale kanaler, ved å ringe våre kundesentre, eller ved å kontakte våre lokale kontor, som gjør at vi løser oppgavene for kunden enklest mulig.Uansett hva du jobber med i Gjensidige får du både jobbet i interessante team og oppnådd dine ambisjoner. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.Ønsker du en arbeidsplass med god takhøyde, hvor du får oppleve verdien av innsatsen din gjennom fornøyde kunder? Vi trenger deg som kan tilby gode løsninger for våre kunder, og som ønsker å bli en del av vårt kundekontor i Bergen.Om jobben Du kommer til å jobbe med utadrettet rådgivning og salg per telefon, og du vil invitere eksisterende og nye kunder i privatmarkedet til telefonmøter eller til kontoret for rådgivning innen personforsikring og skadeforsikring. Hver eneste dag vil du være i tett kontakt med kundene våre, og du får en variert arbeidsdag i et arbeidsmiljø basert på samarbeid og godt humør. Vi har et slagkraftig kontornett og skal møte kundenes totale behov innen forsikring. I tillegg har vi en samarbeidsavtale med Nordea på bankprodukter. Stillingen vil også medføre dialog og kontakt med Gjensidiges samarbeidspartnere i lokalmarkedet.Du vil bidra til å forbedre dagens arbeidsmetoder og prosesser. Gjennom vår egen skole, Gjensidigeskolen, sørger vi for at du får nødvendig og profesjonell opplæring og kontinuerlig utvikling, med fokus på kundeopplevelser, treningskultur og prestasjon. Du får opplæringsprogram med avsluttende eksamen og bransje-sertifisering (GOS/AIP, Autorisasjon for Skade- og personforsikring), som er et krav for å kunne jobbe med rådgivning og salg på skade- og personforsikringsprodukter.Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som vil bli innhentet før en eventuell ansettelse.Om deg Vi ser etter deg som tenker vi og ikke jeg , og som tenker over hvordan din energi påvirker andre. Du er kundefokusert og har lyst til å jobbe med salg og rådgivning i et kundeorientert selskap. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at kundene våre velger riktige produkter og dekninger. For å lykkes som rådgiver er det viktig at du er proaktiv, målbevisst og selvstendig, liker å ha flere baller i luften og har en sterk driv for å nå mål.Vi søker deg som har erfaring fra utadrettet salg, er optimistisk og ser muligheter, samt er fleksibel, strukturert og selvstendig. Du brenner for salg og gode kundeopplevelser, og du skaper lett gode relasjoner med både kolleger og nye mennesker. Du liker å lykkes og å bidra til at dine kolleger også gjør det. Du er komfortabel med å presentere og snakke foran andre.Hos oss får du En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi tilrettelegger for at du kan bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.Du får i tillegg utfordrende arbeidsoppgaver, muligheter til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem og en samfunnsnyttig jobb. Vi er opptatt av å ha et miljø der man deler kunnskap og støtter hverandre.I tillegg tilbyr vi svært gode pensjonsordninger, gode forsikringsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss.Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp din CV når du søker. Adresse: Bergen
Frist 11.09.2022
Les mer
logo
Lyst til å jobbe med rådgivning og salg, vi søker kunderådgivere
I løpet av vår 200 års historie har vi bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre, og er nå et av Nordens største skadeforsikringsselskap. Vi fokuserer på å skape trygghet, tenke nytt og ta sats for at våre kunder skal være best mulig forberedt på fremtiden.Vi mener det handler om å skape de beste kundeopplevelsene uansett hvordan kunden tar kontakt med oss. Enten det er via digitale kanaler, ved å ringe våre kundesentre, eller ved å kontakte våre lokale kontor, som gjør at vi løser oppgavene for kunden enklest mulig.Vi trenger dyktige selgere som kan tilby gode løsninger for kundene, og vi ser nå etter deg som vil bli en del av vårt kundekontor i Oslo.Om jobben Du kommer til å jobbe med utadrettet rådgivning og salg pr telefon, og du vil invitere eksisterende og nye kunder i privatmarkedet til telefonmøter eller til kontoret for rådgivning innen personforsikring og skadeforsikring. Hver eneste dag vil du være i tett kontakt med kundene våre, og du får en variert arbeidsdag i et arbeidsmiljø basert på samarbeid og godt humør. Vi har et slagkraftig kontornett og skal møte kundenes totale behov innen forsikring. I tillegg har vi en samarbeidsavtale med Nordea på bankprodukter. Stillingen vil også medføre dialog og kontakt med Gjensidiges samarbeidspartnere i lokalmarkedet. Du vil også bidra til å forbedre dagens arbeidsmetoder og prosesser. Gjennom Gjensidigeskolen sørger vi for at du får nødvendig opplæring og kontinuerlig utvikling, med fokus på kundeopplevelser, treningskultur og prestasjon. Du får opplæringsprogram med avsluttende eksamen og bransje-sertifisering (GOS/AIP, Autorisasjon for Skade- og personforsikring), som er et krav for å kunne jobbe med rådgivning og salg på skade- og personforsikringsprodukter.Om deg Vi ser etter deg som tenker vi og ikke jeg , og som tenker over hvordan din energi påvirker andre. Du er kundefokusert og har lyst til å jobbe med salg og rådgivning i et kundeorientert selskap. Du synes det er gøy å gi gode råd og sørge for at kundene våre velger riktige produkter og dekninger. For å lykkes som rådgiver er det viktig at du er proaktiv, målbevisst og selvstendig, liker å ha flere baller i luften og har en sterk driv for å nå mål. **Vi søker deg som har erfaring fra utadrettet salg og fra forsikringsbransjen,**er optimistisk og ser muligheter, samt er fleksibel, strukturert og selvstendig. Du brenner for salg og gode kundeopplevelser, og du skaper lett gode relasjoner med både kolleger og nye mennesker. Du liker å lykkes og å bidra til at dine kolleger også gjør det. Du er også komfortabel med å presentere og snakke foran andre.Vi gjør oppmerksom på at stillingen krever vandelsattest, som vil bli innhentet før en eventuell ansettelseVi tilbyr blant annet:En virksomhet som virkelig satserKonkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordningGode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring, samt gode personalrabatterSpennende og utfordrende oppgaver i en dynamisk hverdagGod og profesjonell opplæring gjennom vår egen skole - GjensidigeskolenFirmahytter i inn- og utland og aksjespareordningUtviklingsmuligheter i et nordisk konsernI Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss. Adresse: Oslo
Frist 31.08.2022
Les mer
Kontaktpersoner
Studentrekruttering
Les mer om muligheter hos Gjensidige
logo
Ta en titt på våre Internships!
Vi tilrettelegger for at du som student kan skaffe deg relevant arbeidserfaring, og samtidig få en unik forståelse for hva du har i vente etter endte studier - og det selvfølgelig med lønn!  Vi gir deg fortsettelsen! Et internship hos oss vil gi deg bedre innsikt i bransjen og kulturen vår, og ikke minst mulighet til å følge oppgavene dine fra start til slutt. Vi legger vekt på høy fleksibilitet, slik at jobben du gjør hos oss ikke går utover prestasjonene dine på skolen. Bli intern Søknadsfristene for internships for studieåret 2018/2019 er nå utgått. Følg med på våre hjemmesider for frister neste år!
Om Gjensidige

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.