Ledig stilling

Åpen søknad – Vipas - Personal partner AS Vipas - Personal partner AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Kunne du tenke deg å bli en del av Norges ledende tekniske entreprenør og servicepartner? Vil du være med å utvikle de største prosjektene innen byggautomasjon i vårt distrikt? Vi søker nå etter en ny Prosjektleder til vår byggautomasjonsavdeling. Arbeidssted vil være ved vårt kontorsted i Trondheim. I dag består avdelingen av 20 engasjerte medarbeidere. Vi søker en strukturert og mulighetsorientert prosjektleder, med gode kommunikasjonsevner. Som Prosjektleder Byggautomasjon er du metodisk og systematisk i din tilnærming. Du planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt. Du utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessige gode resultater. Du fokuserer på bunnlinjen og identifiserer potensiell risiko og overvåker finansielle konsekvenser av egen aktivitet. Arbeidsoppgaver: Prosjektering og prosjektledelse av tekniske installasjoner i bygg Koordinere samspillet mellom de tekniske fagene i byggeprosessen  Økonomisk ansvar for sine prosjekter  Ressurs- og tidsplanlegging for sine prosjektteam  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniørutdannelse innen automasjon eller elektro  Relevant erfaring fra arbeid innen byggautomasjon /elektro/VVS  Systematisk, nøyaktig og trives med mange baller i luften samtidig  Evnen til god kommunikasjon og vilje til å jobbe i team      Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   
03.09.2019 Trondheim
Søkes til Trondheim Til vårt asfaltverk sentralt beliggende ved Trondheims havn søker vi etter en ny verksleder. Den som tilsettes vil få et helhetlig ansvar for verket, daglig drift og vedlikehold. Hovedsesong for produksjon er april til november og vinterstid består arbeidet i større vedlikehold og klargjøring til neste sesong. Vi ser etter en positiv og engasjert morgenfugl som trives godt med en til tider veldig hektisk hverdag, som kommuniserer godt med kunder og ansatte også i pressede situasjoner.Vi har tro på at vi løser det meste ved samarbeid, fleksibilitet og høyt engasjement. Verksleder har ansvaret for å organisere daglig drift og legge opp arbeidsplaner sammen med Distriktsjef. Det er en fordel om du har erfaring fra ledelse. Du bør leve etter "føre var prinsippet" identifisere svakheter ved verket og annet materiell før skaden har skjedd. Du har tro på og ser verdien av løpende vedlikehold. Logistikk og planlegging er ting du må beherske, noe økonomi og rapportering ligger til stillingen og data er et naturlig verktøy i ditt daglige arbeid. Vårt arbeidsspråk er norsk og du må beherske norsk muntlig og skriftlig. Vi ser etter deg som har prosessforståelse, kjennskap til autmasjon/styringsteknologi og som er god på mekaniske fag. Maskinførerbevis er ønskelig, men ikke et krav. Vi kan tilby spennede dager og konkurransedyktige betingelser. Vi tillber Søknadsfrist 19.12.2019
19.11.2019 Trondheim
Norconsult vinner stadig nye oppdrag og har derfor behov for å styrke avdeling Helsebygg Elektro med dyktige BIM-teknikere for modulering og prosjektering. Vi søker etter dyktige BIM-teknikere innen elektroteknikk eller teleteknikk (IKT, alarm og signal). Som BIM tekniker vil sentrale arbeidsoppgaver være utvikling og oppfølging med digitale verktøy særlig innen modellering og fremdriftsplanlegging av prosjekter i kalkulasjons-, prosjekterings- og byggefasen. Vi søker deg som har interesse for digitale prosesser og verktøy, med evnen til å tenke helhetlig. Du ønsker å levere topp kvalitet og er en positiv person blant dine kollegaer. Strukturert, engasjert og involverende er egenskaper som betegner deg som person. Stillingen vil by på gode muligheter for faglig og personlig utvikling i et sterkt kompetansemiljø, med klare visjoner om videre vekst og utvikling. Vi utfører tverrfaglig prosjektering og spesialrådgivning i forbindelse med elektrotekniske installasjoner, IKT og Automasjon for; sykehus, sykehjem, sengebygg, psykiatriske senter, isolater, laboratorier, tekniske støttesystemer som energisentraler og komplekse nødstrømsanlegg. Norconsult har et sterkt teknisk fagmiljø i Sandvika innen sykehus og institusjonsbygg, og avdelingen er involvert i en rekke pågående større sykehusrelaterte oppdrag. Miljøet består av over 50 dyktige personer, med 23 personer i avdelingen. Du vil bli del av et trivelig og spennende miljø. Det er også utstrakt samarbeid på tvers av regioner og kontorer. Norconsult kan tilby konkurransedyktige betingelser og et fleksibelt og sosialt arbeidsmiljø i en solid virksomhet som er eiet av de ansatte. Dine arbeidsoppgaver vil være: Modellering og beregning, og bruk av åpen BIM Beregninger og utredninger Møter, befaringer og oppfølging på byggeplass Tverrfaglig koordinering i prosjekteringsmøter For oss er det viktig at du har: Fagskole  (automatisering, elkraftteknikk, teleteknikk etc.) BIM-tekniker installasjon Fagbrev, for eks. gr. L Beherske norsk skriftlig og muntlig Gode samarbeidsevner Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Eget fora for yngre medarbeidere med direkte tilgang til konsernets toppledelse (Yngres Råd) Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Kontoret er plassert fire minutter fra Sandvika tog- og buss-stasjon, med eksempelvis kun 17 minutters togtur fra Oslo S. eller Drammen st. Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
06.11.2019 Bærum
Røravdelingen vår i Tromsø vokser og søker flere dyktige rørleggere. Enten du er selvstendig og liker å jobbe med service, eller du liker å ta ansvar og jobbe på større prosjekter er vi interessert i å møte deg. Vi har vært i god vekst de siste 3 årene, og vi trenger Tromsøs beste rørleggere for å kunne fortsette denne veksten videre i 2019! Bravida i Tromsø har tre avdelinger innen områdene rør, elektro og ventilasjon. Samarbeidet er godt og vårt formål er å utføre tverrfaglige prosjekter med alle tekniske fag. I dag består røravdelingen av 28 rørleggere som er støttet av 5 prosjekt-/serviceledere, en kalkulatør, en avdelingsøkonom og avdelingssjef. Videre er avdelingen delt inn i områdene service og prosjekt. Avdelingen påtar seg både faste serviceoppdrag og også store prosjekter med høy grad av kompleksitet. Vi søker nå rørleggere innen begge disse områdene. Totalt har røravdelingen en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Sammen er vi et supert lag som er proffe på rør!    Arbeidsoppgaver Som rørlegger i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag innen rørfaget. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike oppdrag på en effektiv og faglig- og forskriftsmessig måte Allsidig arbeid med kjøling, varme, sprinkler og sanitæranlegg Dokumentasjon av oppdragene Mersalg mot kunde KS og dokumentasjonsarbeid Kommunikasjon med kunder og service- eller prosjektleder   Kvalifikasjoner Svennebrev Minimum 2 års erfaring innen faget Gode kunnskaper innen VVS Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Smarte løsninger som gjør din arbeidshverdag enklere Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Høres dette ut som noe for deg? Send oss en søknad i dag! Søknader behandles fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Kjell Sannes Serviceleder +47 414 96 435 kjell.sannes@bravida.no Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658 torfinn.rolandsen@bravida.no
12.11.2019 Tromsø
Regionsentral Nord søker etter en leveransedyktig og løsningsorientert medarbeider som kan inngå i vaktturnus ved Regionsentral Nord. Du blir en viktig ressurs for å sikre god drift av landets viktigste infrastruktur. Vi trenger en motivert medarbeider som skal inngå i vårt team av dyktige vakter ved Regionsentral Nord. Opplæring vil foregå over 6-9 måneder, og det vil i denne perioden kreves at medarbeideren er fleksibel med tanke på å ta deler av opplæringsløpet ved andre driftssentraler i Statnett. Noe reiseaktivitet må påregnes også etter opplæringsperioden. Du vil etter gjennomført opplæring inngå som en viktig del av vaktstyrken som sikrer den operative driften av transmisjonsnettet i Norge. Har du erfaring innen fagfeltet kraft og energi, og er motivert for nye utfordringer innen en av Norges viktigste bransjer? Vi ser fortrinnsvis etter deg med sivilingeniør-/ingeniørutdannelse innen fagretningen energi og miljø/elkraft. Regionsentral Nord har ansvar for utøvelse av systemansvaret samtidig som enheten styrer og overvåker Statnett sine anlegg fra Sognefjorden til Russland for divisjon Nettdrift. Utlandsforbindelser til Sverige, Finland og Russland styres og overvåkes også fra Regionsentral Nord. Vi er 22 ansatte på avdelingen. Arbeidet medfører stor innsikt i kraftsystemets virkemåte og innebærer utstrakt kontakt med kraftforsyningen i Norge. Divisjonens hovedoppgave er å sikre kraftforsyningen time for time året rundt. I dette ligger at divisjonen utøver systemansvaret i det norske kraftsystemet, forvalter eierskapet til Statnetts nettanlegg og sørger for effektiv drift og beredskap. Divisjonen skal også sørge for et velfungerende kraftmarked. Sentrale arbeidsoppgaver Ansvarlig for koplinger i Statnett sine anlegg Koordinere driften i sentral- og regionalnettet Håndtere driftsforstyrrelser og gjenopprette normal kraftforsyning etter feil Driftssamarbeid med utenlandske kraftsystemoperatører Prosjektdeltakelse i utviklingen av kraftsystemet Delta i utvikling av verktøy og rutiner Deltagelse i vaktturnus Kvalifikasjoner Sivilingeniør / ingeniør, fagretning energi og miljø / elkraft / elektro Personen som tiltrer må kunne få nødvendig sikkerhetsklarering God forståelse for kraftsystemet Gode engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig Gode kommunikasjonsevner God forståelse av Statnetts oppdrag og rolle i norsk kraftsektor Personlige egenskaper   Har høy faglig integritet Pålitelig og samvittighetsfull Godt humør og gode samarbeidsegenskaper Analytisk og strukturert Gode evner til å forstå essensen i komplekse problemstillinger Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger.For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder Fredrik Eidissen, 47455234.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
09.12.2019 Alta
Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn.     Hvem er vi på jakt etter? Vi ser etter personer som har har “Automate all the things!” som motto og som ønsker å være med å bygge plattformen for provisjonering og pipelinen for kontinuerlig integrasjon og bygg i skyen for oss. Du vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC.  Plattformteamet i Elhub er et av 4 autonome teams. Plattformen tilgjengeliggjør verktøy og tjenester for å la applikasjonsteamene ta ansvar for det de bygger. Plattformteamet bygger, distribuerer og overvåker våre egne interne plattformkomponenter og underliggende plattforminfrastruktur for utvikling og testing. Du får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Vi har store ambisjoner for hvordan vi kan jobbe mest mulig effektivt noe vi har skrevet mer om her: Hvordan jobber vi. Utdanning  Matematikk, Informatikk / IT / Ingeniørfag  Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet  Egenskaper  Analytisk og løsningsorientert  Selvstendig og initiativrik  Gode samarbeidsevner  Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig  Sentrale arbeidsoppgaver for Platform teamet i Elhub er:   Terraform for posisjonering av infrastruktur i skyen   Ansvarlig for konfigurasjonsstyring og deploy    Oracle Cloud infrastruktur    Oracle databaser og middleware    Administrere linux systemer    Nettverk og sikkerhet    Scripting (python, bash)    Interesse for automatisering av infrastruktur, konfigurasjon og deploy.   Hvem er vi?  Vi er 28 faste ansatte i Elhub som jobber med drift, utvikling og test av Elhubsystemet. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi er opptatt av å jobbe effektivt, strukturert og med stor åpenhet for eksperimentering og nye ideer. Vi har kontor i Nydalen og vi kan by på både treningsrom, bedriftsidrettslag og et godt sosialt miljø. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser og gode forsikring og pensjonsordninger samtidig som at vi tar hensyn til familie og fritidsinteresser og tilbyr fleksibel arbeidstid. Vi er rett og slett et godt IT-faglig miljø som gir gode muligheter for egenutvikling. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.noVi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende.Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Elhub:          Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc. Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
13.11.2019 Oslo
Er du engasjert, kunnskapsrik og er utdannet innen VVS? Vi søker deg som vil være med å utvikle framtidsrettede og miljøvennlige løsninger, og styrke vår satsing på VVS-teknikk oppgaver. Hos oss vil du få meningsfulle oppgaver og utfordringer! Norconsult har et spennende fagmiljø innen VVS. Vi har de siste årene hatt en sterk vekst både på landsbasis og her på Os og har utviklet et slagkraftig fagmiljø. Vår avdeling på Os leverer nå rådgivning på alle fag. Vi har stor pågang av prosjekter og søker derfor etter dyktig VVS-rådgiver til vårt kontor på Os. Vi er nå ca. 25 ansatte som omfavner et tverrfaglig miljø innenfor arkitektur, PA, byggeledelse, VA, miljø, elektro, VVS, bygge- og brannteknikk mfl. Av disse er det allerede 2 dyktige og engasjerte VVS rådgivere. Oppdragene spenner fra overordnet strategisk rådgivning til detaljnivå. Helhetlig miljøtenkning er en viktig del av prosjektene. Nå søker vi erfaren eller nyutdannet VVS-rådgiver med god innsikt og forståelse av byggprosjektering. Dine arbeidsoppgaver vil være: Prosjektering og oppfølging av VVS-tekniske anlegg Tilstandsanalyser og feilsøking på VVS-tekniske anlegg Modellering i Revit Romklimaberegninger og analyser Deltagelse i markedsarbeid, tilbud og kundepleie For oss er det viktig at du: Har universitets- eller høyskoleutdannelse Er ansvarsbevisst Er kreativ og løsningsorientert Er faglig ambisiøs med analytiske evner Er utviklings- og kunnskapsorientert, faglig nysgjerrig, kreativ, kvalitetsbevisst Er strukturert og ansvarsfull Har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter Er utadvendt, har relasjonsbyggende egenskaper og evne til å fungere i team og nettverk Hos oss får du: Motiverende og utviklende prosjekter med flerfaglige utfordringer og team Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Godt arbeidsmiljø Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Studieturer, sosiale arrangementer, idrettslag, bedriftshytter mm Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som vil bli behandlet.  
19.11.2019 Os i Hedmark
Har du lyst på utfordringer hos en av Norges ledende VVS entreprenører og installasjonsselskap? Trives du med raskt tempo i et hyggelig og uformelt miljø? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! Vår visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Vi skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Vår røravdeling i Tromsø har to store spennende prosjekter med oppstart i 2020. Vi søker derfor etter to dyktige prosjektledere innen rør. Interessert? Bravida i Tromsø består av tre avdelinger (rør, elektro og ventilasjon) med til sammen 170 ansatte. De ansatte består av avdelingssjefer, prosjekt- og serviceledere, lærlinger og mange dyktige montører og rørleggere. Det er stort fokus på tverrfaglige prosjekter med alle tekniske fag. Her blir du en del av et stort fagmiljø. Røravdelingen, som disse stillingene vil høre til under står for en omsetning på over 100 millioner kroner og har i dag 38 faste ansatte. Avdelingens motto er sammen er vi et supert lag som er proffe på rør.   Hvordan arbeidsdagen din vil se ut Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere  Hvorfor skal du velge Bravida som arbeidsgiver? Fordi du får .. en stilling i et solid selskap med trygge vilkår for deg og din familie .. en stilling med gode mulighet for personlig utvikling .. en haug av karrieremuligheter .. en arbeisdag som går fortere enn noen annen dag  .. en arbeidsdag med fleksibilitet og muligheter til å styre dagen selv .. en arbeidsplass med et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdanning (rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning) God kompetanse innenfor VVS og kjennskap til bransjen Noen år med erfaring innen prosjektledelse Svennebrev er ønskelig God økonomi- og IT forståelse God skandinavisk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort for personbil   Videre beskrives du gjerne slik Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Høres dette ut som noe for deg? Vi ser frem til å motta din søknad! Ansettelser skjer fortløpende, så du må gjerne levere din søknad allerede i dag.    Kontaktpersoner: Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658 torfinn.rolandsen@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4430&rmlang=NO SØK TILBAKE
12.12.2019 Tromsø
Vis alle 19.967 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter