Customer Lifecycle Manager / CLM Manager
Spennende mulighet for deg som ønsker en nøkkelrolle i mobilselskap i sterk vekst.
Talkmore opererer i et svært konkurranseutsatt marked, og vi gjennomfører kontinuerlig kampanjer og aktiviteter for å tiltrekke og beholde både nye og eksisterende kunder. Som CLM Manager er du helhetlig ansvarlig for planlegging, gjennomføring og optimalisering av kampanjer og CLM-aktiviteter i alle faser av kundelivstidsløpet, på tvers av alle kanaler, inklusive partnere. Din rolle har direkte innflytelse på våre kunders lojalitet og er kritisk for å ta ut verdipotensialet i vår kundebase.
Vi søker deg som brenner for å skape resultater gjennom kreative og smarte uttak. Du ønsker å ligge i front faglig og trigges av muligheter for egen utvikling. Du går analytisk til verks og ønsker kontinuerlig forbedring.
Stillingen rapporterer til Salgsdirektør i Talkmore. Du vil bli del av et offensivt og dynamisk salg- og markedsteam som samarbeider tett med resten av organisasjonen. Vi jobber også tett med andre selskaper og miljøer i Telenorkonsernet for faglig utvikling og erfaringsdeling.
Arbeidsoppgaver:
- Utarbeide helhetlig strategi for CLM aktiviteter mot eksisterende og potensielle kunder (kampanjer, lojalitetstiltak, oppsalg, mersalg etc.) på tvers av kanaler
- Samarbeide på tvers i organisasjonen for å sikre koordinering og helhet
- Sikre uttak av CLM aktiviteter til nye og eksisterende kunder med personaliserte budskap til definerte segmenter (familie, senior, partner, campus etc)
- Koordinere og sikre gjennomføring av aktiviteter gjennom kundens livssyklus for å støtte våre forretningsmål (inkludert aktiviteter for oppsalg, mersalg, verving, antichurn, opplæring mm) til potensielle og eksisterende kunder
- Foreslå tiltak for optimalisering av CLM aktiviteter og kampanjer og gjennomføre løpende testing av disse
- Bidra til å sikre automatisering av CLM aktiviteter gjennom fremtidsrettet multikanal kampanjesystem samt compliance med de nye retningslinjene for personvern (GDPR)
- Utvikling av personalisert materiell til digitale flater i tråd med brand guidelines og i samarbeid med byråer, samt testing av initiativ
- Ansvarlig for nettbutikk (innhold, leverandørkontakt, kampanjer etc.)
- Rapportere på alle aktiviteter innen ansvarsområdet
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-5 års relevant erfaring fra linje eller management consulting
- Omfattende innsikt i muligheter, verktøy og trender knyttet til direkte personaliserte budskap til kunder (inkludert kampanjesystem for personaliserte budskap på tvers av kanaler som app, mine sider, SMS, eDM etc)
- God forståelse for datagrunnlag/analyse for å utvikle og justere personlige relevante budskap til potensielle og eksisterende kunder
- Anerkjent internt som ekspert på hvilke muligheter vi har for utnyttelse av kundedata og direkte kommunikasjon basert på dette
- Analysekunnskap for å effektivt følge opp resultater og identifisere forbedringsområder
- Høyere utdannelse innen siv.ing/ind.øk, siv.øk, markedsføring eller tilsvarende
Personlige egenskaper:
- Svært gode skriftlige kommunikasjonsegenskaper
- Finner frem til en god og effektiv arbeidsmetodikk som sikrer leveranser iht krav om kvalitet og tid
- Samarbeider godt med andre; deler kunnskap, erfaringer og informasjon; støtter andre for å nå teamets mål
- Deltar i og søker kontinuerlig faglig utvikling
- Er selvgående, tar initiativ for å løse oppgavene og foreslå forbedringer
- Er metodisk og systematisk i sin tilnærming, planlegger fremover, gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser
- Støtter nye ideer, trives med endringer og er kontinuerlig på utkikk etter forbedringsmuligheter
- Lærer raskt, da dette er et område i rask utvikling, med stadig nye verktøy og muligheter
- Entusiasme for fagområdet
- Kan holde oversikt over flere parallelle aktiviteter med krav til detaljoversikt og nøyaktighet
- Viser god forretnings- og markedsforståelse. Evne til å forstå kundenes behov, levere løsninger som møter behovet og identifisere nye muligheter for salg.
- Handlingskraftig, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater
Vi tilbyr:
- Stillingsbrøk: 100 %
- Nøkkelrolle i mobilselskap
- Konkurransedyktige betingelser
- Ungt og dynamisk miljø
Her får du muligheten til å være en del av et dynamisk miljø, hvor du får betydelig ansvar og sitter tett på beslutningene. Du vil være en del av et lite selskap ? med et stort ansvarsområde og mulighet til å gjøre en forskjell. Talkmore er et selskap i vekst, med et uslåelig verdiforslag til markedet: Lave priser. Full Telenor-dekning. og et fantastisk produkt. I Talkmore er vi ekte og modige, setter kunden først og gjør det enkelt. Noe for deg? Da gleder vi oss til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 15.04
For nærmere informasjon:
Ta kontakt med Rekrutterende leder, Mathias Aasvestad
Logg inn for å se kontaktinformasjonVi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater gjennom Semac AS
Mobilselskapet Talkmore er Telenor Norges lavprisbrand i privatmarkedet. Talkmore har hatt en betydelig utvikling og årlig kundevekst siden oppstart i 2004 og gjennomgår en endringsreise for å styrkes ytterligere. I 2014, 2015 og 2017 fikk Talkmore pris for Norges mest fornøyde mobilkunder (EPSI).
Selskapet har et ungt og energisk miljø med rundt 60 ansatte og innleide. Selskapet er en del av Telenor Norge - Mobile, hvor stillingsforhold vil være med Telenor Norge. Talkmore holder til på Helsfyr og drives separat fra Telenor Norges andre virksomheter, men samarbeider med kompetansemiljøer i Mobile og Group. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no
Søknadsfrist:15.04.2018
Arbeidsgiver:Talkmore
Sted:Oslo
Bransjer:IT,Markedsanalyse,Telekommunikasjon
FINN
Logg inn for å se kontaktinformasjon5
Adresse: 0663 OSLO