Ledig stilling

Åpen søknad – BG Drift BG Drift

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige og engasjerte kandidater innenfor:

  • Produksjon/industri
  • Bygg & Annlegg
  • Servicenæring/HoReCa

Dersom du synes vår bedrift er interessant og de bransjer vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, oppforderes du til å sende oss en åpen søknad.

I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv, og hvilke typer stillinger som er av interesse. Viktig at du oppdaterer CV med kurs/sertifisering utover formell utdanning. 

Når du sender en åpen søknad, blir du registrert i vår CV database slik at vi tar direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. Vi rekrutterer både til fast stilling og til prosjekt / vikariat av ulik lengde hos oppdragsgiver.

Ved utleie ivaretar samarbeidspartnere ansettelse og personalansvar med hensyn til tariffavtaler, regelverk, forsikring, HMS AML, sykefravær mm. Du får også oppfølging av en HR konsulent. Vi gjør dette fordi du skal føle at du er i trygge hender i et utleieforhold.

Du er vårt ansikt utad, lojalitet og arbeidsmoral premieres like høyt som dyktighet. Derfor strekker vi oss litt lenger overfor kandidater som viser gode holdninger og engasjement.

Ta gjerne kontakt via Karrierestarts PM med spørsmål eller andre henvendelser. 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker Produksjonsleder til vår FundamenteringsavdelingEntreprenørservice AS er et heleid datterselskap av Skanska Norge AS, og har helt siden etableringen i 1962 vært et av landets ledende anleggstekniske spesialfirmaer innen fagområdene fundamentering, boring og sprøytebetong. Se også vår nettside www.entreprenorservice.no Selskapets ca. 130 ansatte omsatte i 2018 for ca. 400 mill. kroner. Vi har våre kontor, verksted og lager på Berger i Skedsmo. Til vår fundamenteringsavdeling søker vi nå produksjonsleder. Trives du med utfordringer og liker å jobbe med mennesker i et hektisk og spennende miljø? Entreprenørservice er en ambisiøs virksomhet med målsetning om å vokse betydelig i årene som kommer. Fundamenteringsavdelingen har totalt 45 ansatte og en stor, moderne maskinpark for utførelse av spunt-, pele- og stagforankringsarbeider.  Avdelingen omsetter i 2019 for ca. 200 mill. kroner. Arbeidene utføres hovedsakelig i underentrepriser for de store og mellomstore entreprenørselskapene.  Hovedtyngden av oppdragene ligger normalt i det sentrale Østlandsområdet, men vi utfører også oppdrag i øvrige deler av landet slik at det må påregnes noe reisevirksomhet. Stillingens hovedoppgaver er planlegging, ledelse og gjennomføring av våre prosjekter i nært samarbeid med linjeledelsen.Er du løsningsorientert, har gode samarbeidsevner, har teknisk utdannelse, eller relevant praksis fra utførende entreprenørvirksomhet og er vant til å jobbe prosjektorientert, da tror vi du er den rette for oss. Vi tilbyr: Konkurransedyktige lønnsbetingelser Opplæring og oppfølging Kollektiv pensjonsordning Et trivelig og spennende arbeidsmiljø Bedriftsidrettslag  Ta kontakt med avdelingsleder John Petter Holtmon, tlf 900 88 716 for nærmere informasjon og eventuelle spørsmål.
29.05.2019 Skedsmo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Are you ready to take the next step in your career, being a part of the ABB division Power Grid and business unit Grid Integration? At HVDC and FACTS Service in Oslo, we have now a position available as Service Coordinator. We are currently a growing organization, serving the Norwegian HVDC and FACTS customers with a broad service portfolio. We are looking for a Service coordinator, with high integrity and customer focus orientation – with desire to help continue to grow our business. You have previous working experience or are a recent graduate looking to join our team of technology pioneers. On a daily basis, you wish to challenge yourself to work on some of the most complex technical energy transmission systems facing a wide range of applications, well adapted into the environment and renewable energy transmission. You are structured with good analytical skills, enjoying transforming theory into practice. You must appreciate working in teams and be able to take lead where needed. Oppgaver : As a Service coordinator, you will identify service opportunities together with our experienced service engineers through close planning and follow up of our daily service cases. Service opportunities are identified based on our HVDC and FACTS service portfolio, typically including emergency phone support, corrective maintenance, condition monitoring, data analytics, remote services, cyber security offerings, spare parts ordering and partial upgrades. You will take responsibility of promoting, and develop, this service portfolio towards our customer and work close together with them to plan services to be performed. Based upon customer input and service engineer experiences, you will take lead in service portfolio tendering and further through the ordering processes and service case close-out. During the tender and service case execution, you will be responsible of coordination between parties, typically coordination of our service team, customer representatives and our sub-suppliers. Cases differ in nature and consists of planning of yearly maintenance activities, spare part ordering and emergency support. You will be using the ABB Service Desk tools and system for case reporting and follow up.Main tasks; - ABB service desk management; handling of HVDC and FACTS service cases- Service case lead; coordination between ABB and external parties (customer and suppliers) throughout service deliveries- Coordination between ABB internal parties (ABB Sweden Global HVDC and FACTS centers)- Identification of service opportunities- Customer communication- Spare part tendering and order management - Invoicing- Taking part in positioning ABB PG as preferred supplier of HVDC and FACTS power technology- Identifying customer needs and demands and translate those into business cases- Contribute in the implementation of new service products and solutions- Contribute to sales activities and planning of execution phase- Participate in projects related to our service business- Contribute in securing good internal and external cooperation’s and beneficial business models Travel can be expected (Norway), but is limited. Krav: - Safety focused- Taking great ownership and responsibility to assigned tasks- Systematic, well organized, independent and team player- Good communication skills- Result orientated- Structured- Initiative and ability to cooperate, and ability to work independently and as part of a larger project team - Ability to perform tasks in an orderly and systematic mannerAdvantages;- Experience from service business is an advantage, but not required- Good understanding of electrical system, hereby HVDC/FACTS converter technology and (control) system topologies, preferred but not required- Experience from work on site (installation, test, commissioning) is an advantage, not requiredLanguage skillsNorwegian or other Scandinavian language preferred. English, fluent verbally and in writing preferred. Tilleggsinformasjon We offer;- Personal development and career opportunities- Technical and personal challenges in a positive and innovative environment- Competitive conditions, salary according to qualifications- Flexible working hours - Pension, group life and accident insurance- Comfortable and good working relationship with informal and close contact between employees and managers at all levelsWe look forward to receiving your motivational letter and CV via the ABB portal.Application-deadline; 26.06.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy. Sted: Oslo, Oslo, Norway Kontraktstype :Regular/PermanentForretningsområde :Grid Integration Innleggsdato :2019-05-27Stillingskategori:Service and MaintenancePubliserings-ID:NO69068541_E1
31.05.2019 Oslo
Som et viktig ledd i utviklingen av forretningsenheten søker vi nå en erfaren innkjøpsleder/-sjef som ønsker å bidra aktivt i tilbuds- og innkjøpsprosessen i store nybyggprosjekter og i spesialprosjekter. Vi søker deg med høyere utdannelse innen ingeniør- eller økonomiske fag, som har god kommersiell forståelse og evner å skape gode relasjoner med leverandørmarkedet. Som innkjøpsleder/sjef har du en viktig rolle med direkte påvirkningskraft på de økonomiske resultatene i våre prosjekter. Du vil jobbe tett opp mot prosjektene i oppstarts- og gjennomføringsfasen og bistå disse i innkjøpsrelaterte arbeider. Arbeidsoppgavene inkluderer ansvar for planlegging, oppfølging og gjennomføring av innkjøp, herunder: Aktiv deltagelse i tilbudsfasen, med forespørsler, tekniske avklaringer og tilbudsevalueringer Tilrettelegging for avropsmodeller  Lede forhandlinger og kontraheringer av underentreprenører og leverandører i prosjekt Leverandørutvikling med mål om å senke prosjektets totale innkjøpskostnader   Arbeidsoppgaver: Aktivt lede og organisere enhetens innkjøp mot prosjekter og i kalkulasjonsarbeid Aktiv deltagelse i tilbudsfasen, med forespørsler og tilbudsevalueringer Ansvarlig for innkjøpsplanlegging, oppfølging og gjennomføring i dedikerte prosjekter Leverandørutvikling med mål å senke totale innkjøpskostnader Ledelse av enhetens internasjonale innkjøpsaktivitet Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter og resten av organisasjonen. Du trives godt med å skape gode relasjoner og å ha mange baller i luften samtidig. Du er strukturert, løsningsorientert og har gode formuleringsevner. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
31.05.2019 Oslo
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35 000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications.Hydro has established a new Global Business Services (GBS) unit to operate globally, along the Hydro value chain, and deliver services to all business areas and the corporate center. The services offered include operational HR services, transactional finance services and IS/IT support, with the possibility of expanding the scope over time. The GBS IT Infrastructure Services organization focuses on delivering mandatory infrastructure services on an efficient and effective way, secures necessary capabilities and knowledge at the required capacity to provide corporate-wide stable and robust services. ServiceNow will be a key application for the delivery of GBS services going forward for IT, Finance and HR. We are looking for service minded persons to strengthen application management of ServiceNow, supporting the further expansion of the Enterprise Management scope and to ensure that services are delivered according to customer expectations.One position is located in Oslo, Norway the other is in Szekesfehervar, HungaryArea of Responsibility Application Management is responsible for Business Relationship Management throughout the ServiceNow lifecycle; service strategy, service design, service transition, service operation, continual service and improvement. Main tasks will be: Be responsible for functional support and day to day operation of the ServiceNow Enterprise Service Management solutions Be single point of contact between ServiceNow potential- and existing customers and external service provider delivering ServiceNow application support Conduct ServiceNow training Be responsible for test management including planning and execution Participate in continuous improvements activities together with CSI manager/process managers Support estimation of ServiceNow enhancements and cost follow up Support customers in using ServiceNow in an effective and efficient way, including increasing customers process maturity through more advanced and expanded ServiceNow usage Support customers with ServiceNow related business cases. Translate customer needs and requirements into best possible, standard ServiceNow solutions Qualifications Master’s degree within IT, finance, business or equivalent Minimum 5 years’ experience with IT application management preferably for ITSM solutions (ServiceNow or others) ITIL Foundation as a minimum Project management knowledge and training skills are a plus Fluency in English, written and spoken High customer and service orientation Proactive, result-oriented and Structured Others perceive you as open, collaborative, and trustworthy, and you communicate effectively and professional with all levels of an organization. Additional Information You will report to Manager, Enterprise Service Management, GBS Infrastructure Services.Due to the global scope and multiple interactions, business travels should be expected.Please enclose all relevant transcripts with your application (academic records/diplomas, certificates etc.). Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.As part of our recruitment process, we use Semac for background check.
29.05.2019 Oslo
Vis alle 20.100 ledige stillinger
Les mer om BG Drift

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige og engasjerte kandidater innenfor:

  • Produksjon/industri
  • Bygg & Annlegg
  • Servicenæring/HoReCa

Dersom du synes vår bedrift er interessant og de bransjer vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, oppforderes du til å sende oss en åpen søknad.

I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv, og hvilke typer stillinger som er av interesse. Viktig at du oppdaterer CV med kurs/sertifisering utover formell utdanning. 

Når du sender en åpen søknad, blir du registrert i vår CV database slik at vi tar direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. Vi rekrutterer både til fast stilling og til prosjekt / vikariat av ulik lengde hos oppdragsgiver.

Ved utleie ivaretar samarbeidspartnere ansettelse og personalansvar med hensyn til tariffavtaler, regelverk, forsikring, HMS AML, sykefravær mm. Du får også oppfølging av en HR konsulent. Vi gjør dette fordi du skal føle at du er i trygge hender i et utleieforhold.

Du er vårt ansikt utad, lojalitet og arbeidsmoral premieres like høyt som dyktighet. Derfor strekker vi oss litt lenger overfor kandidater som viser gode holdninger og engasjement.

Ta gjerne kontakt via Karrierestarts PM med spørsmål eller andre henvendelser. 

 

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter