Ledig stilling

Åpen søknad – BG Drift BG Drift

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige og engasjerte kandidater innenfor:

  • Produksjon/industri
  • Bygg & Annlegg
  • Servicenæring/HoReCa

Dersom du synes vår bedrift er interessant og de bransjer vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, oppforderes du til å sende oss en åpen søknad.

I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv, og hvilke typer stillinger som er av interesse. Viktig at du oppdaterer CV med kurs/sertifisering utover formell utdanning. 

Når du sender en åpen søknad, blir du registrert i vår CV database slik at vi tar direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. Vi rekrutterer både til fast stilling og til prosjekt / vikariat av ulik lengde hos oppdragsgiver.

Ved utleie ivaretar samarbeidspartnere ansettelse og personalansvar med hensyn til tariffavtaler, regelverk, forsikring, HMS AML, sykefravær mm. Du får også oppfølging av en HR konsulent. Vi gjør dette fordi du skal føle at du er i trygge hender i et utleieforhold.

Du er vårt ansikt utad, lojalitet og arbeidsmoral premieres like høyt som dyktighet. Derfor strekker vi oss litt lenger overfor kandidater som viser gode holdninger og engasjement.

Ta gjerne kontakt via Karrierestarts PM med spørsmål eller andre henvendelser. 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Faglig leder / seniorrådgiver Byggeteknikk & Konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult i Fredrikstad søker sivilingeniør eller ingeniør med erfaring til seksjon for Byggeteknikk & Konstruksjon. Seksjonen tilhører avdeling Bygg og Eiendom Østfold hvor man jobber med tverrfaglige prosjekter tilknyttet alle forretningsområder.Multiconsult Fredrikstad holder til midt i sentrum i moderne, lyse og trivelige lokaler omringet av Storgata og Bryggepromenaden. Kontoret dekker de fleste fagområdene og har over 130 medarbeidere. Link Arkitektur er samlokalisert i våre lokaler. Multiconsult Østfold har i tillegg til Fredrikstad også kontorer i Sarpsborg og Moss.Som Faglig leder i seksjon Byggeteknikk og Konstruksjon vil du få en viktig rolle for videre utvikling av vårt fagmiljø i Østfold. Du vil bli medlem av vårt faglige leder team med ansvar for faglig utvikling av hele vårt bygg- og konstruksjonsmiljø som i dag teller ca. 40 ingeniører. Dine arbeidsoppgaver hos oss vil være faglig ledelse, rådgivning og prosjektering innen byggeteknikk, og du vil jobbe både tverrfaglig og kunderettet med arbeidsoppgaver som: Faglig ledelse seksjon, disiplinledelse og prosjekteringsledelse/oppdragsledelse Bidra med faglige vurderinger og veiledning i oppdrag Bistå i arbeidet med å utvikle kompetanse innen fagområdet konstruksjonsteknikk Bidra med avklaringer knyttet til metoder, fremgangsmåter, verktøy og hjelpemidler Statiske beregninger og dimensjonering betong, stål og tre Globale analyser i FEM-Design / Autodesk Robot / Sofistik Modellering, design og konstruksjon i Revit Anbudsbeskrivelser i G-prog Utarbeidelse av tilbudsforespørsler, kontraktsoppfølging For den som er interessert vil tverrfaglig oppdragsledelse være en mulighet. Kvalifikasjoner I kraft av din erfaringsbakgrunn har du blant annet opparbeidet deg en grunnleggende forståelse av gode byggetekniske løsninger og detaljer. Du har jobbet mye med, og kan betong- og/eller stålkonstruksjoner godt. For oss er det derfor viktig at du: Er sivilingeniør eller ingeniør med minimum 6 års erfaring fra rådgiverbransjen Har god kjennskap til tegne- og modelleringsverktøy Har god kjennskap til de mest vanlige dimensjoneringsverktøyene Har god kjennskap til myndighetskrav og standardverk Har god kjennskap til FEM analyse Har erfaring med utarbeidelse av tilbudsgrunnlag til entreprenør (NS3420 / funksjonsbeskrivelser) Har kjennskap til de mest brukte norske kontraktstandardene Har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi ønsker at du som søker til denne stillingen er: Faglig sterkt engasjert Resultat- og løsningsorientert Nytenkende og nysgjerrig på morgendagens løsninger Trives med tekniske utfordringer Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. I Multiconsult blir du en del av vårt totale konstruksjonsmiljø med over 350 ingeniører. Hos oss kan du få jobbe med noen av de beste RIB'erne i Norge med spisskompetanse innenfor alle områder av vårt fagområde. Denne stillingen er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen byggeteknikk, oppdrags- og disiplinledelse i et godt tverrfaglig miljø. Det er også en fantastisk mulighet for deg som gjerne ønsker å delta i store nasjonale oppdrag så vel som regionale og lokale oppdrag – en flott variasjon der en kan få jobbet i kreative og kompetansetunge miljøer. Forøvrig tilbyr vi deg: Konkurransedyktige lønn og øvrige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Tilgang på firmahytter i hele landet Moderne lokaler sentralt i Fredrikstad Et aktivt bedriftsidrettslag Sist men ikke minst et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø Søknadsfrist 28/10/2019 Sted Fredrikstad, NO (Primære) Generell informasjon For nærmere informasjon om stillingen kontakt:Seksjonsleder Faton Hoti 478 92 407 eller e-post faton.hoti@multiconsult.no 
02.10.2019 Fredrikstad
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder.Til Asfalt Entreprise Sør i avd. Rogaland søkes det etter: SITE MANAGER Site Manager har direkte lederansvar for to til tre asfalt team, hvert team har en arbeidsleder og 5 medarbeidere. Distriktet er en egen resultatenhet med ansvar for salg, kundeoppfølging, medarbeiderutvikling, arbeidsplanlegging, utarbeidelse av tilbud og kalkyler. Du vil samarbeide nært med spesialister og støttefunksjoner innen en rekke fagområder, men som Site Manager er det ditt ansvar å trekke på disse ressursene etter behov og sikre maksimal effektiv produksjon og salg innenfor rammen av gitte strategier og retningslinjer. Stillingen rapporterer til Områdesjef Entreprise Sør og inngår i en regional ledergruppe.Sentrale arbeidsoppgaver: rekruttere og utvikle medarbeidere planlegge jobber, følge opp, fakturere og holde oversikter over alle anbud i distriktet salg, kontraktsforhandlinger, kalkyle og tilbud sørge for at virksomheten drives kostnadseffektivt og for at retningslinjer for kvalitet, miljø og arbeidsmiljø etterleves Kvalifikasjoner/egenskaper: teknisk og/eller økonomisk utdannelse vil være en fordel bred ledererfaring og erfaring fra å rekruttere og utvikle medarbeidere forhandlingsvant og tydelig i kommunikasjonen med andre strukturert og disiplinert med evne til å holde oversikten over mange parallelle prosjekter erfaring med håndtering av anbud/forespørsler Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem. Søknadsfrist 31. oktober 2019   Søk her Kontaktpersoner: Andre WaageOmrådesjef Binab+47 920 25 088
22.10.2019 Stavanger
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Seksjonsleder Vannkraft-Maskin Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult er et av Norges ledende selskaper når det kommer til rådgivning og prosjektering innen fornybar energi. En viktig del av vår fornybarsatsning er seksjon Vannkraft-Maskin som står for rådgivning og prosjektering innen maskinfaget i vannkraft- og damprosjekter. Vi søker deg som har evnen til å lede og videreutvikle et allerede dyktig team til å ytterligere befeste vår posisjon som et ledende rådgivermiljø i bransjen. Seksjonen består av 17 personer med høy teknisk kompetanse fra nyutdannete ingeniører til sterke senioringeniører med lang fartstid i bransjen. Som seksjonsleder blir din oppgave å lede gode teamprosesser, bidra til utvikling av den enkelte medarbeider og sikre felles måloppnåelse og høy kvalitet i alle våre leveranser. Du vil være ansvarlig for å videreutvikle våre tjenester og produkter, styre vår portefølje innenfor fagområdet, være aktiv innenfor marked og salg og ha personalansvar for seksjonen. Skal du trives i stillingen må du brenne for forretningsutvikling, moderne arbeidsmetodikk, effektivisering og endringsledelse. I tillegg til å arbeide med seksjon Vannkraft-Maskin vil du bli en del av et større lederteam i Enhet Energi. Gruppen består av svært dyktige ledere med et brennende engasjement for Multiconsult og fornybar energi. Sammen skaper vi resultater, bygger og motiverer våre medarbeidere til å bli det beste og mest attraktive miljøet for både kunder og ansatte i bransjen. Dette er et felleskap og en læringsarena som du sjelden finner andre steder. Det norske markedet innenfor maskinfaget er på vei oppover og her ligger det mange muligheter i årene som kommer. I tillegg til det ligger en viktig del av vårt marked i utlandet. Som seksjonsleder vil du jobbe aktivt mot våre kunder og markeder for å innhente jobber. Dette innebærer kundebesøk, deltakelse på konferanser i Norge og i utlandet, samt annet arbeid som er relevant for å sikre vår posisjon som et internasjonalt rådgivermiljø. Vi har kontorsteder i Oslo, Trondheim, Steinkjer, Ashford, Nairobi, Bangkok, Zambia og Tanzania. Dette er en svært attraktiv stilling som vil gi deg en spennende arbeidshverdag og et godt arbeidsmiljø. Stillingen rapporterer til Avdelingsleder Vannkraft. Arbeidsoppgaver Lede og utvikle medarbeiderne Utvikle og forbedre seksjonens leveranser og tjenester Levere gode økonomiske resultater Ansvarlig for oppdrag og tilbud Oppfølging av kunder og samarbeidspartnere Kvalifikasjoner Høyere relevant utdanning, primært innenfor ledelse og/eller maskinfag Prosjektledererfaring/ ledererfaring Interesse for endringsledelse og digitalisering Beherske norsk og engelsk på et profesjonelt nivå, skriftlig og muntlig Erfaring fra vannkraft eller andre deler av fornybar energi-bransjen er en fordel men ikke avgjørende Personlige egenskaper Analytisk Solid relasjonskompetanse Gode kommunikasjonsegenskaper skriftlig og muntlig Liker å jobbe teambasert Nytenkende og endringsvillig God gjennomføringsevne Vi tilbyr En sentral stilling med varierte arbeidsoppgaver, påvirknings- og utviklingsmuligheter Et forretningsområde i utvikling og med karrieremuligheter innen fag og ledelse både nasjonal og internasjonalt Vær en del av et ledende miljø innen fornybar energi og i en bedrift med et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Et godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og aksjespareprogram for alle ansatte Fleksitid og fem ukers ferie, fri mellom jul og nyttår og i hele påsken Treningsfasiliteter, bedriftsidrettslag, firmahytte og moderne lokaler ved Skøyen stasjon Søknadsfrist 4/11/2019 Sted Oslo, NO (Primære) Generell informasjon For ytterligere infomasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder Gøran Andre Hansen, tlf. 909 58 271. 
22.10.2019 Oslo
Region Innlandet har ansvar for salg, installasjon, drift og vedlikehold innenfor elektro og rør i regionen. Regionen består av syv avdelinger med ca. 310 ansatte og en omsetning på ca. 500 MNOK. Målsettingen for regionen er lønnsom vekst gjennom fokus på leveranser av gode prosjekter og tjenester til bestående og nye kunder.  Som regiondirektør vil du ha det overordnede ansvaret for regionen, med ansvar for å drifte og utvikle en effektiv prosjekt- og servicevirksomhet med fokus på kjerneverdiene i Bravida.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være: Lede og utvikle regionens virksomhet og personale innen gitt geografisk område, med utgangspunkt i budsjetterte målsettinger og selskapets strategi Identifisere og selektere nye kunder og forretningsmuligheter Pleie og følge opp viktige bestående og potensielle kunder Bygge relasjoner og jobbe målrettet med å utvikle prosjekter sammen med viktige aktører og entreprenører Delta aktivt og være overordnet ansvarlig for ressursplanlegging og koordinering innen egen region Utarbeide budsjetter og mål for regionen Sikre at konsernets ledelsessystem innen bl.a. kvalitet, miljø, arbeidsmiljø og økonomi etterleves, og definerte prosesser følges Følge opp avdelingene relatert til deres måloppnåelse og jobbe tett på større tilbud som utarbeides Støtte og utvikle avdelingslederne innenfor deres ansvarsområder Overordnet ansvar for rekruttering og kompetanseutvikling i regionen   Vår nye regiondirektør har relevant ledererfaring som regionleder/-direktør, divisjonsdirektør, prosjektdirektør eller tilsvarende fra en anerkjent organisasjon innen teknisk service, facility management eller en prosjekttung organisasjon i bygge-bransjen. Det er viktig at du kan vise til gode økonomiske resultater, er salgs- og kundefokusert og har erfaring med komplekse forhandlinger. Det er ønskelig at du har høyere utdannelse, men dette kan kompenseres med relevant erfaring for å sikre nødvendig realkompetanse. Som person og leder er du kommersiell, strukturert og har en naturlig autoritet og gjennomføringskraft. Du er operativ, salgs- og resultatfokusert og setter deg ambisiøse mål og når dem sammen med en motivert organisasjon. Regiondirektør rapporterer til adm. direktør i Bravida Norge AS og inngår i selskapets toppledergruppe. Arbeidssted vil være der det er naturlig ut fra ditt bosted og regionens kontorer. Region Innlandet har kontorer på Hamar, Lillehammer, Raufoss, Moelv, Lillestrøm, Ski og Jessheim. Noe reisevirksomhet må påregnes. For mer informasjon om stillingen, ta gjerne konfidensiell og uforpliktende kontakt med våre rådgivere i BackerSkeie; Knut Ole Tande, tlf. 916 56 104, eller Mats Herman Hjelmtvedt, tlf. 958 84 959. Søknad med CV registreres snarest og senest innen 11. november 2019 via Din karriere på www.backerskeie.no   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4415&rmlang=NO
22.10.2019 Norge
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Seksjonsleder Grunnundersøkelser Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Har du en ledespire i magen? Vi søker deg med geofaglig, anleggsteknisk eller entreprenørfaglig bakgrunn. Har du i tillegg gode lederegenskaper kan du være den vi ser etter.Vår solide kompetanse, kapasitet og pågangsmot har gitt oss de største og mest spennende prosjektene i hele landet. Vi er rigget for store satsninger og en rivende utvikling. Er du klar for å ta rollen som leder i seksjonen Grunnundersøkelser Oslo, og sammen med oss bidra til at seksjonen når nye høyder? FÅ EN SPENNENDE OG UTFORDRENDE ARBEIDSHVERDAG I MULTICONSULTVåre erfarne medarbeidere utfører i dag grunnundersøkelser for prosjekter som Ny Mjøsbru, Fornebubanen, Inter-City-prosjektene, Ringeriksbanen og mange andre større og mindre utbyggingsprosjekter. Vår prosjektportefølje gir oss en unik mulighet til å hele tiden utvikle oss og være kompetanseledende. Som leder for seksjonen Grunnundersøkelser Oslo vil du, som en del av Norges største geofaglige miljø, bidra til at vi vinner mange flere av disse prosjektene i fremtiden.Vi skal være ledende på formidling av informasjon om grunnen og seksjonen står midt i flere spennende utviklingsløp med digitalisering av arbeidsprosesser, utvikling av nye metoder, innkjøp av nytt utstyr, utvidet produktspekter og utforming av framtidens grunnundersøkelser. Vårt brennende engasjement for faget gir oss en viktig stemme i bransjen og gode utviklingsmuligheter for enkeltmedarbeideren!Som leder for seksjonen Grunnundersøkelser Oslo vil du få lederansvar for 10 kompetente og engasjerte medarbeidere som gleder seg til å ønske deg velkommen! Relevante arbeidsoppgaver vil være knyttet til: Personalansvar for seksjonens medarbeidere (oppfølging og utvikling) Utvikling av seksjonen (strategisk utvikling, produkter, tjenester, metoder) Drift av seksjonen (maskiner og mannskap), herunder salg, tilbud oppdragsarbeid, framdriftsplanegging, bemanning, innkjøp, vedlikehold mm. Deltagelse i ledergruppen på avdeling Geo og i samhandling på tvers innen faget i Multiconsult Kvalifikasjoner Hvem er du? Vi ser etter deg som har utdannelse som ingeniør eller sivilingeniør, med noen års erfaring fra entreprenør- eller rådgiverbransje. Lengre relevant erfaring kan kompensere for utdanningsnivå. Vi mener det er en stor fordel om du har geofaglig bakgrunn og/eller erfaring. Vi vektlegger din interesse for å skape resultater, problemløsing og planleggingsevne, fokus på kvalitet, evne til å prioritere og engasjere andre på en positiv måte. Du er god til å skape relasjoner, bygge nettverk og generere de gode prosjektmulighetene for Multiconsult. For å lykkes i stillingen bør du trives i grupper, være komfortabel med ambisiøse mål og være opptatt av samarbeidet som må til for å nå målene. Videre er det en fordel at du: Kan håndtere kunder på en tillitvekkende måte og er trygg på kommunikasjon Ser muligheter der andre ser utfordringer Har evne og vilje til å drive utvikling – både forretningsmessig og faglig Vi tilbyr Spennende og langsiktige karrieremuligheter. Alle medarbeidere i Multiconsult har egen mål og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og –utvikling Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte gruppetilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer. Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram Fem ukers ferie, i tillegg til fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid Firmahytter rundt omkring i hele landet Søknadsfrist 30/10/2019 Sted Oslo, NO (Primære) Generell informasjon Seksjon Grunnundersøkelser i Oslo tilhører avdeling Geo som pr. i dag har ca. 115 medarbeidere. Avdelingen består, foruten seksjon grunnundersøkelser (10 ansatte), av 6 andre seksjoner. Vårt miljø utgjør til sammen landets største geofaglige rådgivingsmiljø og er preget av høy faglig kompetanse og godt arbeidsmiljø. Som leder av seksjon grunnundersøkelser blir du en del av ledergruppen på avdeling Geo. I ledergruppen har vi fokus på teamarbeid og felles mål. Vi jobber også med lederutvikling og er opptatt av å bistå hverandre. Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad – vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med Avdelingsleder Odd Arne Fauskerud, tlf: 92 01 58 23. 
07.10.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Forretningsenhet Sør har kontorer i Kristiansand, Sandnes, Egersund og Grimstad og består av omlag 190 engasjerte medarbeidere med kompetanse innen et bredt fagspekter.  Eksempler på spennvidden i oppdrag i vår portefølje er fra prosjektering og rådgivning knyttet til Ryfast, Bussveien i Stavanger, Sykkelstamveien, Sandnes Rådhus, Mosby oppvekstsenter, Finansparken, Baneheia Park næringsbygg, transformatorstasjonene Tronsholen og Opstad, til løpende rådgivning for industrikunder som Glencore mfl. Forretningsenhet Sør ønsker å styrke prosjekteringsledelse og tverrfaglig oppdragsledelse som fag og skape et attraktivt fagmiljø.  Vi leter etter deg som drives av de nye trendene i teknologi og metodikk i bransjen, og som skaper motiverte team. Stillingen som Seksjonsleder Prosjektstyring er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen prosjektadministrative oppgaver i et godt tverrfaglig miljø, der vi sammen med våre kunder utvikler gode løsninger i spennende prosjekter. Vi tar i bruk moderne teknologi, jobber i et tverrfaglig miljø med høy faglig kompetanse og kapasitet. Du får muligheten til å samarbeide med mange ulike typer mennesker, både internt i Multiconsult og eksternt med kunder og samarbeidspartnere. Multiconsult Sør har satt seg et mål om å være best på oppdragsgjennomføring. Utøvelse av denne stillingen blir sentral for å realisere målet. Arbeidsoppgaver Være med å etablere seksjonen, herunder jobbe med strategi, kultur og marked internt og eksternt Bidra aktivt til organisasjonsutvikling Være en pådriver for markeds- og tilbudsarbeid for seksjonen og enheten Sør Være en pådriver for at seksjonen er i front på PS-tjenester, teknologi og prosessledelse i bransjen Være et kompetansesenter for prosjekterings-, oppdrags- og prosessledelse i Sør Personalansvar for seksjonen, herunder sørge for riktig og individuelt tilpasset arbeidsmengde og oppgaver for den enkelte medarbeider Sørge for at tverrfaglige oppdrag bemannes med riktig kompetanse på prosjektstyring og -ledelse  Økonomisk oppfølging av enheten Kontorsted for medarbeiderne vil være ved flere av våre kontorer i Agder og Rogaland og noe reisevirksomhet må påregnes Kvalifikasjoner Minimum 10 års erfaring fra bygg og anleggsbransjen, helst innen rådgivning, ledelse og tverrfaglig koordinering Bachelor eller Mastergrad fra bygg eller annen relevant fagområde, tilleggsutdanning innen økonomi og/eller ledelse kan være fordelaktig Tverrfaglig forståelse, ha kjennskap til eller kunne sette seg inn i flere av Multiconsults forretningsområder Erfaring innen ledelse Kjenner til samtidig prosjektering, VDC og LEAN, erfaring med digital samhandling, internt og eksternt mot kunde og samarbeidspartner God kjennskap til lover og forskrifter knyttet til rådgivning og prosjektering, inkl. plan og bygningsloven med tilhørende forskrifter, samt kontraktstandarder for rådgivning, prosjektering og entrepriser God forståelse for prosjektutvikling, roller og ansvar i byggeprosjekter God økonomisk forståelse God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk Personlige egenskaper God på relasjonsbygging, du trives i kunderommet og har et etablert nettverk i bransjen Vilje og evne til tverrfaglig samarbeid i team, god på kommunikasjon og mellommenneskelige relasjoner til teknisk fagpersonell Nysgjerrig på ny metodikk, teknologi og prosjekteringsverktøy Selvstendig og initiativrik Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser - stor gjennomføringsevne og kvalitetsbevisst   Vi tilbyr Et godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø Deltakelse i aktive kompetansenettverk som deler kunnskap og utvikler fagmiljøet Delta i lederutviklingsprogram og gode muligheter for personlig utvikling   Konkurransedyktig betingelser og aksjesparingsprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid og fri mellom jul og nyttår samt i påsken Kantine ordning og moderne lokaler sentralt på Forus eller i Kristiansand  Et arbeidsmiljø med fokus på det gode liv, med et aktivt bedriftsidrettslag, bedriftshytter, firmaturer og mange sosiale aktiviteter Søknadsfrist 27/10/2019 Sted Kristiansand, NOSandnes, NO (Primære) Generell informasjon Kontorsted: Sandnes eller Kristiansand. Noe reisevirksomhet mellom våre kontorsteder i Agder/Rogaland må påregnes. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen i utlandet, anbefales det at vitnemål godkjennes av NOKUT (www.nokut.no). For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med avdelingsleder Torill Sande Nygård, på tlf. 905 72 624 eller e-post tsn@multiconsult.no
02.10.2019 Sandnes, Kristiansand
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 21.265 ledige stillinger
Les mer om BG Drift

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige og engasjerte kandidater innenfor:

  • Produksjon/industri
  • Bygg & Annlegg
  • Servicenæring/HoReCa

Dersom du synes vår bedrift er interessant og de bransjer vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, oppforderes du til å sende oss en åpen søknad.

I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv, og hvilke typer stillinger som er av interesse. Viktig at du oppdaterer CV med kurs/sertifisering utover formell utdanning. 

Når du sender en åpen søknad, blir du registrert i vår CV database slik at vi tar direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. Vi rekrutterer både til fast stilling og til prosjekt / vikariat av ulik lengde hos oppdragsgiver.

Ved utleie ivaretar samarbeidspartnere ansettelse og personalansvar med hensyn til tariffavtaler, regelverk, forsikring, HMS AML, sykefravær mm. Du får også oppfølging av en HR konsulent. Vi gjør dette fordi du skal føle at du er i trygge hender i et utleieforhold.

Du er vårt ansikt utad, lojalitet og arbeidsmoral premieres like høyt som dyktighet. Derfor strekker vi oss litt lenger overfor kandidater som viser gode holdninger og engasjement.

Ta gjerne kontakt via Karrierestarts PM med spørsmål eller andre henvendelser. 

 

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter