Som Norges største IT-selskap harEVRYomfattende leveranser til norsk og nordisk nærings-liv, finanssektoren og offentlige virksomheter innen stat, kommune og helsesektor. EVRY står bak en rekke innovasjoner som har endret og forenklet folks måte å bruke tjenester i samfun-net på.
Selskapet har 9000 ansatte og virksomhet i India og Ukraina som bidrar med betydelige leveranser til nordiske kunder, i tillegg til å levere tjenester i andre europeiske land og i USA.
EVRY Financial Services (FS) betjener 150 kunder i 12 land, og har 1300 ansatte med dyp innsikt i de mulighetene og utfordringene som kjennetegner bank- og finansmarkedet. Tier 2&3 segmentet omsetter for ca. 1.4 milliarder NOK årlig. Vårt forretningsområde Financial Services, er ledende i utvikling av IT-løsninger for banker i det nasjonale og internasjonale finans markedet. Dette er blant annet tjenester for debit- og kredittkort, betalings- og sikkerhetsløsninger, innlån, utlån/kreditt, datavarehus og masterdata. Området er i rivende utvikling og det pågår en storstilt fornying av løsningene i tett samarbeide med flere av våre kunder.
Salgsenheten i FS har ansvar for den kommersielle og strategisk relasjonen til kundene våre, og for å sikre at vi til enhver tid leverer som avtalt i henhold til kundenes forventninger.
Vi styrker salgsteamet og vår nye salgskoordinator skal ha et dedikert ansvar for å sikre at kundene våre får avtalte tilbud og leveranser som avtalt på tid og kvalitet.Arbeidsoppgaver/Ansvarsområder:Stillingen vil være en koordinerende del av vårt salgsteam, som skal sørge for at kundeleveransene tilsvarer kundenes forventninger i henhold til tid og kvalitet. Dette gjøres ved å:
- Delta aktivt og følge opp salgsprosessen, fra tilbud til aksept og leveranser herunder motta, kvalitetssikre og overvåke alle nye anbudsforespørsler
- Distribuere forespørsler til de berørte områder i EVRY
- Overvåke, koordinere og følge opp de ulike områdene internt, holde tak i hele prosessen og sammen med KAM og BM, være ansvarlig for god kommunikasjon ut mot kunden
- Kvalitetssikre at leveransene er i tråd med EVRYs standard for salg og leveranser
- Informere interessenter og interne parter om status i prosessene
- Holde kundene oppdatert slik at de er kjent med progresjon og fremdrift i prosessene
Ønskede kvalifikasjoner:Dette er en stilling som krever høy arbeidskapasitet, at man er nøyaktig og påpasselig, og i stand til å følge opp og pushe andre på en motiverende måte. I tillegg må vedkommende ha:
- Høy servicegrad og kundefokus
- Sterk evne til å bygge gode relasjoner både internt og eksternt
- Samarbeide og kommunisere godt på tvers av forretningsområder, fagmiljøer og nivåer i organisasjonen
- Kunne lage rapporter som visualiserer f.eks. utfordringer, positiv utvikling, trends og presentere dette på en god måte.
- Verdsetter prosesser og oppfølging
- Er strukturert, nøye og detaljorientert men med evne til å prioritere oppgaver og detalj-nivå i forhold til krav/tid tilgjengelig.
- Liker å jobbe med forskjellige verktøy, bli godt kjent med de og være med å utvikle disse videre.
- Kunne arbeide selvstendig
- Initiativrik og løsningsorientert
- Høy integritet
- Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig både i norsk og engelsk.
- Utdanning innen økonomi, markedsføring og/eller IT.
- Begrenset reiseaktivitet i Norge må påregnes.
EVRY tilbyr:- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk miljø med mange muligheter til både faglig og personlig utvikling
- Mulighet for å bygge tverrfaglig kompetanse i faglig sterke team
- Vekt på faglig og personlig utvikling i en rolle du selv kan være med å utforme
- Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Ta kontakt med våre rådgivere i Headvisor, Kristin Haugen, mobil
Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Anders Bauge, mobil
Logg inn for å se kontaktinformasjonSøknadsfrist:15.05.2018
Arbeidsgiver:EVRY
Sted:Fornebu
Bransjer:IT,Bank, finans og forsikring
FINN
Logg inn for å se kontaktinformasjon8
Adresse: 1330 FORNEBU