E
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Exso
Registrer deg i CV-database
Technical Back Office Support
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 760 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 300 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 6 600 ansatte og hadde i 2016 en omsetning på NOK 7 855 mill.

Visma Exso AS, avdeling Central Technical Services søker TBOS (Technical Back Office Support) for teknisk support/bistand av produkter for våre partnere Nokas og StrongPoint, Arbeidssted vil være et av våre avdelingskontorer i Norge (Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger eller Tønsberg).

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for support av tekniske tjenester/produkter mot våre partnere
  • Daglig dispatch av service og installasjons-oppdrag
  • Teknisk ansvar for relevant maskinvare og programvare
  • Gode tekniske kunnskaper innen hardware og software
  • Utforme arbeidsprosesser og sjekklister for teknikere
  • Opplæring/bistand til teknikere og kunder ved behov.
  • Mye av arbeidsdagen er telefonkontakt med teknikere/kunder
  • Være rådgiver inn i prosjekter samt andre aktiviteter

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper:
  • Fagbrev som Dataelektroniker eller annen relevant utdannelse
  • Erfaring med tekniske løsninger
  • God formidling seven
  • Kjennskap til bruk av servicesystemer
  • Forståelse for arbeidsoppgaver som teknikere utfør
  • Strukturert, løsningsorientert og godt humør
  • Trives med å jobbe i team og utveksle kompetanse.

Vi tilbyr:
  • Solid fagmiljø i rask utvikling
  • Del av et firma i vekst med spennende utviklingsmuligheter
  • Mulighet til å påvirke egen hverdag i en ubyråkratisk og handlingsorientert organisasjon
  • Trivelige kollegaer med høy kompetanse
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et teknologisk moderne miljø
  • Konkuransedyktige betingelser

Dersom dette høres ut som stillingen for deg, ønsker vi å høre fra deg! Søknader vil bli behandlet fortløpende.

OM ARBEIDSGIVEREN

Visma Retail er en av Nordens ledende leverandør av butikkdataløsninger til dagligvare- og faghandelsmarkedet med virksomheter i Norge, Sverige og Danmark. Vi leverer egenutviklet programvareløsninger som dekker alle områder fra kassepunkt til automatisert bestilling og vareforsyning. Visma Retail har 600 ansatte, hvorav 300 i Norge. Visma Retail har kontor på Barkåker utenfor Tønsberg. Se.

Visma Exso, Excellence in Service Operation, er et selskap i Visma Retail divisjonen og har mange års erfaring innen teknisk service, support og drift av forretningskritiske systemer for blant annet butikker, restauranter og offentlig transport. Selskapet er med dette en landsdekkende totalleverandør innen installasjon, drift og support av avansert elektronikk, betalingsløsninger og IT-systemer.

Søknadsfrist:30.04.2018

Arbeidsgiver:Exso AS

Sted:Oslo

Bransjer:IT,Butikk og varehandel

Tiltredelse:Snarest







Adresse: 0680 OSLO


Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/1033144
Søknadsfrist : Snarest

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Oslo