Ledig stilling

Åpen søknad – Intu Økonomi AS Intu Økonomi AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Regnskapsavdelingen ved Akershus Universitetssykehus HF er en profesjonell og moderne serviceavdeling med integrert økonomi- og logistikksystem. Avdelingen har 15 erfarne og kompetente medarbeidere og kjennetegnes av god intern kontroll.  Til å være med i videreutviklingen av avdelingen og de tjenester den yter til foretaket søker vi en dyktig og målbevisst regnskapskonsulent.  Arbeidsoppgaver Ansvar for regnskapsmessig oppfølging av lønn mot ekstern lønnspartner Oppfølging av egne definerte ansvarsområder innen avdelingen Generelle regnskapsoppgaver, herunder bilagsregistrering og svare på telefonhenvendelser Avstemminger Deltakelse i regnskapsavslutninger  Kvalifikasjoner Solid regnskaps- og lønnserfaring God kjennskap til lønnsområdet God Regnskapsforståelse Gode excel-kunnskaper Erfaring fra bruk av Oracle vil være en fordel, men ikke et absolutt krav  Personlige egenskaper Faglig sterk, målrettet og løsningsorientert Evne til selv å finne fram i gjeldende lovverk God gjennomføringsevne og høy arbeidskapasitet Fleksibilitet Godt humør  Vi tilbyr En spennende jobb med gode muligheter for personlig utvikling i en kunnskapsbasert organisasjon Samarbeid innen en stor økonomienhet med bredt fagmiljø og gode kollegaer Lønn etter avtale   
20.11.2019 Lørenskog
Vil du være med og gjennomføre de mest spennende bygg- og anleggsprosjektene i Norge? Vi søker deg som er nyutdannet og vil være med på laget til et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern. Konsernet har i dag ca. 38 000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. Du bør finne motivasjon i vårt mål om å være et forbilde innen miljø, etikk og sikkerhet.   Young Professionals Program  For å sikre at overgangen fra studier til arbeidsliv blir så god som mulig, blir alle nyutdannede deltagere i vårt Young Professionals Program (YPP). I løpet av programmet blir du kjent med strategien og kulturen vår, og du får muligheter til å bygge nettverk. Du får også grunnopplæring i sentrale områder som HMS og etikk, og du vil bli kjent med Skanskas ulike regioner og spesialistselskaper.    Jobb i Skanska Det finnes gode utviklingsmuligheter i Skanska, uansett om du jobber i bygg, anlegg, spesialistselskapene eller støttefunksjoner.   I tillegg til entreprenørvirksomheten, har vi spesialistselskaper innen boligutvikling, grunnarbeid, tekniske installasjoner, masseflytting, kontorinnredning, maskinutleie, modulbygging, stålkonstruksjon, asfalt, oppmåling og geologi.   Vi er en prosjektbasert organisasjon og har virksomhet der oppdragene finnes. Vi har også faste kontorer i de fleste større byene i Norge.   Støttefunksjoner Det er også jobbmuligheter for nyutdannede sentralt i Skanska. Ved å søke deg til en av våre støttefunksjoner, vil du kunne ha mulighet til å jobbe i våre avdelinger innen Innkjøp eller Økonomi.    Mulighetene er mange i Skanska, også internasjonalt.   Du finner mer informasjon om Skanska på våre hjemmesider www.skanska.no Kontakt oss på rekruttering@skanska.no om du har noen spørsmål.   Søknadsprosess I søknadsskjemaet blir du bedt om å laste opp vedlegg. For at vi skal kunne vurdere din søknad er det nødvendig at du legger ved:  CV Vitnemål og/eller karakterutskrift Personlig søknadsbrev, der du forteller kort om deg selv og ønsket arbeidsfelt Søknadsfristen er satt til 1. mars 2020.  NY2020 Tilleggsopplysninger Sted: Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
05.09.2019 Norge
RSM styrker laget i Mandal og Lyngdal Kollegaer kommer i ulike skikkelser og varianter, og vi er helt avhengig av dette mangfoldet for å utvikle oss videre. En fellesnevner i RSM, er at vi hver dag går på jobb for å skape gode kundeopplevelser. Det er det som driver oss. Måten vi gjør det på, er blant annet gjennom å jobbe knallhardt for å beholde og videreutvikle alle disse flinke kollegaene over tid - slik at de skal bli hos oss lenge. Vi tenker at kontinuitet bygger god kultur, og at god kultur avler motiverte medarbeidere og tilfredse kunder. Nå skal vi styrke laget i Mandal og Lyngdal. Høres dette interessant ut, bør du lese videre. KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har relevant erfaring, og har minst ett årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte. Hva skal du gjøre? I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. Hvorfor skal du begynne hos oss? Vi er akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, kunder og bransjer. I 2018 og 2019 er vi også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Dersom dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt med Christian Frustøl, tlf: 940 05 448 Alle søknader behandles konfidensielt
21.11.2019 Lyngdal, Mandal
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg.   KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
What You'll Do   As Mechanical Product Engineer you will provide the technical expertise to guide a design from initial concept to mass production. As part of the cross-functional team, your primary role is to ensure products to be launched are sustainable in manufacturing and capable of achieving a volume manufacture to a high standard of build quality for a reasonable cost. You will evaluate product designs using DFM practices, stressing reliable design techniques and the need for repeatability in manufacturing, raising issues concerning the form, fit, and function of a product as it relates to both mechanical engineering and assembly needs. The MPE is a critical link between many functions including Idiation, Product Engineering,  Supply Chain Operations, Suppliers and Cisco’s Manufacturing Partners, working with all to ensure the most optimal product design is released to market (Quality, Cost and On-time Delivery).  Along with the mechanical design evaluation, you will be responsible for the mechanical aspects of a product BOM and the associated Resilience activities to secure revenue until the product goes end of life.  In summary, the MPE’s role is to make a product’s transition from engineering concept to Cisco’s customers seemless.  Who You'll Work With   Product Operations is part of the Operations, Processes and Systems team within the global SCO at Cisco which has more than 9,000 employees in more than 50 locations around the world. The Engineering team within Product Operations, partners with the Product Design teams to ensure products released to the market have the best possible start in life, ensuring by design that they will meet quality, reliability and cost targets – all to delight our customers!  As a member of this Engineering team, you will be support in all aspects of your role by colleagues and the management team. At Cisco we are a family and therefore an excellent choice for both seasoned professionals and early-in-careers! Become a part of this dynamic organization where every single day we demonstrate Cisco’s ambitious spirit and accelerate time to market by empowering our employees. As Cisco expands into new technologies, and geographies, there has never been a better time to join us.   Who You Are   Desirable Experience: •Educated in Mechanical Engineering or similar technical subject (Bachelor’s Degree or equivalent) •Mechanical Design experience with a focus on injection molding, extrusion, die casting and sheet metal enclosures •Experience in Design for Manufacture & New Product Introduction •Able to demonstrate problem solving skills and root cause analysis •Fully conversant in engineering drawing to the relevant standards and principles •Working experience within a suitable CAD package (preferably Soidworks or CREO) •Experience with Cp/CpK analysis •BOM structuring and change management experience (PDM) •Industrial/commercial/consumer product design experience is a plus Required skill set: •A Growth mindset, eager to take part in an evolving landscape! •A Mix of Research and Development, Operations and Manufacturing skills preferred •Fluent in English with strong written and verbal communication skills •Strong organizational, time management and project management skills •The ability to influence and negotiate •Comfortable and Effective in Presenting to others •The ability to work in the detail whilst maintaining an outlook for the ‘broader picture’ •Capable of multitasking and task prioritization •Able to work independently or as part of a collaborative team effort •A good appreciation for DevOp’s is desirable. Why Cisco WE ARE CISCO #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)  Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.  
17.10.2019 Bærum
Statkraft is a leading company in hydropower internationally and Europe’s largest generator of renewable energy. The Group produces power out of hydro, wind, solar, gas-fire and supplies district heating. Statkraft is a global company in energy market operations and has over 3600 employees in 16 countries. Statkraft IT is the Statkraft Group’s IT service provider and Digitalization Centre of Expertise, delivering a full set of services from business development, change management, projects, application development to operational services. The security environment is rapidly increasing in complexity and threats which includes new responsibilities and regulatory requirements. It has therefore been decided to strengthen this area with a Vice President driving the new Cybersecurity organisation. The new VP will be member of the IT management team with direct reference to the CIO. The VP will have responsibility for approximately 10 people plus external consultants. The role represents a unique opportunity for personal and professional growth, as it is a new venture within IT. The person filling the position will therefore have great impact in shaping the scope of the position, depending on their engagement, commitment and skillset. Your role: Defining the cybersecurity strategy, operational, tactical and technical management and operations across the global organisation Defining the IT Information security policies in corporation with the Corporate Information Security Organisation Leading cybersecurity functions and processes together with stakeholders Managing the governance, risk and compliance together with the GRC Manager Driving and facilitating both internal and external cybersecurity activities to include pen. Test., audits, and security advisory on business-critical services and solutions. Continuously development of Cybersecurity cooperation between IT and OT (Operational Technology) Budget responsibility for the Cybersecurity organisation   Your profile: Experience with reporting and managing Cybersecurity operations Experience as Head Cybersecurity in a Chief Information Security Organisation or similar role Knowledge with international global Cybersecurity operations Experience with latest state-of-the-art Cybersecurity policies, processes and technologies to include Emergency Response Planning and Business Continuity Experience with managing a Cybersecurity organisation with strong knowledge of Standards and best practices for information security Updated with Cybersecurity technology and trend monitoring taking innovative steps to continuously improve Statkraft Cybersecurity capabilities and capacities   Further, we belive that the right candidate can relate to the following competences: Committed communicator with good cybersecurity knowledge and personal hands-on experience. Supportive and dependable managerial skills, good technical understanding of global infrastructure, network, IT security, Information Security and newest ICT Regulatory requirements. A modern positive team leader who is committed in facilitating and coaching the Cybersecurity teams with an empathic approach when addressing a global work force Fluent in Norwegian and English, both oral and written. Eligible for Norwegian Secret security clearance and authorization.   Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.   Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterized by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes
21.11.2019 Oslo
Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 240 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Har du erfaring med økonomistyring i bygg- eller vegprosjekter? ISY Prosjekt Økonomi er en av de mest utbredte løsninger for økonomisk oppfølging av et prosjekt eller en portefølje av prosjekter i bygg- og anleggsbransjen i Norge. Vi vinner stadig nye kunder, og søker derfor etter en erfaren fagkonsulent/prosjektleder som vil jobbe med rådgivning og implementering av våre løsninger. Vi lever av brukernes tilfredshet, og søker personer som er strukturerte, løsningsorienterte og har evne til å se ting fra brukernes ståsted. I rollen som fagkonsulent vil du jobbe tett på kundene, og ut i fra kundens behov og kravspesifikasjon implementere våre løsninger som møter eller aller helst overgår kundens forventninger. For å lykkes i rollen bør du trives i en koordinerende rolle hvor du spiller andre gode. Av person er du serviceinnstilt, fremoverlent, og tar gjerne ansvar. Du trives med å ha mange baller i luften, og motiveres av fornøyde kunder og moderne løsninger. Gjennom rollen får du bred kontaktflate, og derfor må du ha gode kommunikasjonsevner og like å ha struktur og oversikt. Vi søker etter kvalifiserte kandidater til vårt hovedkontor i Sandvika.   Dine arbeidsoppgaver vil være: Prosjektledelse og rådgivning ved implementering av løsningene. Opplæring og veiledning i bruk av løsningene Konsulentoppdrag knyttet til tilpasninger av løsningene Brukeropplæring, testing og dokumentasjon Delta i tilbudsarbeid og støtte salgs- og markedsapparat ved salg til nye og eksisterende kunder Ha en god dialog med våre kunder om forbedringer og videreutvikling av våre løsninger For oss er det viktig at du:   Har bransjeerfaring fra bygg og anlegg, gjerne innen prosjekt- og økonomistyring Har kjennskap til hvordan statlig finansiering og økonomistyring foregår Er fremoverlent og med interesse for hvordan løsningen skal brukes og klarer å sette deg inn brukeren sin arbeidshverdag Har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsegenskaper Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert Er lærevillig og nysgjerrig Kan arbeide selvstendig, men liker og verdsetter teamarbeid Har relevant utdannelse på universitet eller høgskolenivå Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Store faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre. Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er sulten på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet.
21.11.2019 Bærum
Søknadsfrist: 2019-12-06 - Bergen   NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder.Til Asfalt Entreprise Vest avd. Bergen søkes det etter: DISTRIKTSSJEF Distriktssjef har direkte lederansvar for to til tre asfaltteam, hvert team har en arbeidsleder og 5 medarbeidere. Distriktet er en egen resultatenhet med ansvar for salg, kundeoppfølging, medarbeiderutvikling, arbeidsplanlegging, utarbeidelse av tilbud og kalkyler. Du vil samarbeide nært med spesialister og støttefunksjoner innen en rekke fagområder, men som distriktssjef er det ditt ansvar å trekke på disse ressursene etter behov og sikre maksimal effektiv produksjon og salg innenfor rammen av gitte strategier og retningslinjer. Stillingen rapporterer til Områdesjef Entreprise Vest og inngår i en regional ledergruppe.Kvalifikasjoner/egenskaper: Teknisk og/eller økonomisk utdannelse vil være en fordel Bred ledererfaring og erfaring fra å rekruttere og utvikle medarbeidere Forhandlingsvant og tydelig i kommunikasjonen med andre Strukturert og disiplinert med evne til å holde oversikten over mange parallelle prosjekter Erfaring med håndtering av anbud/forespørsler Sentrale arbeidsoppgaver: Rekruttere og utvikle medarbeidere Planlegge jobber, følge opp, fakturere og holde oversikter over alle anbud i distriktet Salg, kontraktsforhandlinger, kalkyle og tilbud Sørge for at virksomheten drives kostnadseffektivt og sørge for at retningslinjer for kvalitet, miljø og arbeidsmiljø etterleves Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.For ytterligere informasjon, kontakt Rune Frøyslie i De4 Search & Consulting på telefon + 47 402 82 150. Søknadsfrist: 06. desember 2019Klikk her for å søke via De4.   Kontaktpersoner: Rune FrøyslieManaging partner, De4+47 402 82 150rune.froyslie@de4.no
21.11.2019 Bergen
Vis alle 22.705 ledige stillinger
Les mer om Intu Økonomi AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Senior HR Konsulent

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Intu Økonomi AS