<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Intu Økonomi AS Intu Økonomi AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Siemens is a globally leading company in the field of electronics and electrical engineering. Based in over 190 countries, we offer a broad range of innovative products – for energy efficiency, industrial productivity, healthcare systems, and intelligent infrastructure solutions, all with a strong focus on sustainability. We are seeking for a newBUSINESS PARTNER ACCOUNTING As a member of our local Accounting & Controlling team, you will be responsible for the accounting support to our operating business and maintaining the high quality of books and records.   You will need to be an experienced accountant with strong business affinity who can serve as the bridge between Accounting and Business Controlling. You will explain accounting effects to the business and validate accounting closing results against developments in the business.  What are my responsibilities ·      Ensure transactions are recorded in conformance with IFRS ·      Perform regular reviews of selected Service Business, POC and CCM projects, using a risk-based approach, and advise and challenge project commercials on their assumptions, ensuring a true and fair view in the project accounting ·      Provide strong support, guidance and local country training to the Operating Business for the various accounting processes and initiatives ·      Ensure the month end closing process is executed smoothly in coordination with Global Shared Services and Regional Hub ·      Foster a strong relationship with the business, growing as a value-adding trusted partner ·      Drive and participate in regional harmonization initiatives ·      Perform regular controls using standard reports and promote digitalization opportunities in its development and creation  What do I need to qualify for this job? ·      Degree in Accounting/Chartered Accountant or equivalent ·      More than 4 years of experience in Accounting & Finance ·      Fluent English and Norwegian·      Accounting IFRS ·      Experience with SAP from a project business and manufacturing environment is an advantage ·      Ability to use organizationally sensitive judgment, problem solving and decision-making to resolve immediate and anticipated issues ·      Analytical skills  We offer an environment characterized by great pride and great professional expertise. Good career and development opportunities in Siemens, both domestic and international. You will have varying tasks, and the opportunity to influence your working day. Siemens has flexible working hours, which includes vacation on all bridge days. We also offer competitive wages and conditions.However, the most important reason for choosing Siemens is that you are eager to be a part of an inspiring organization that gives you an opportunity to create innovative solutions for our projects and customers, and that you will get the opportunity to influence peoples days, environment and future through technology. Contact If you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact Head of Accounting & Controlling Mrs. Anke M. Engebretsen Tlf: +47 92443866 Workplace:  Oslo Application deadline: 31.03.20 We perform background check as part of our recruitment process
10.03.2020 Oslo
I Transaksjonsavdelingen bistår vi virksomheter og deres eiere gjennom transaksjonsprosessen med verdivurdering, due diligence og finansiell analyse i forbindelse med oppkjøp, salg og restruktureringer. Hver dag går vi på jobb med et mål om å skape gode kundeopplevelser. Vi skaper verdi ved å gi kunden gode analyser, solide vurderinger og riktige råd slik at kunden kan redusere risiko og maksimere avkastningen i finansielle transaksjoner. Prosjektene våre varierer i stor grad hva gjelder omfang og kompleksitet. Derfor ser vi etter deg som evner å sette deg raskt inn i nye problemstillinger, har analytiske evner og en utpreget stå-på-vilje. Synes du dette virker interessant bør du lese videre! Dine viktigste oppgaver og roller vil være å jobbe selvstendig med prosjektrelaterte oppgaver innen bl.a. verdivurderinger, finansiell due diligence og regnskapsanalyse utarbeide analyser, risikovurderinger og finansiell modellering bistå RSMs revisjonsteam med finansiell ekspertise videreutvikle tjenestegruppen Transaksjonsstøtte sammen med resten av teamet KOMPETANSE Vi søker deg som har høyere relevant økonomisk utdanning på mastergradsnivå med solide akademiske resultater liker nye utfordringer og lærer raskt har det aller best når du får jobbe med finansiell analyse og modellering mestrer Officepakken godt og er spesielt dyktig på Excel drives av gode prestasjoner og gjerne går den ekstra mila for å skape gode kundeopplevelser leser og skriver både norsk og engelsk meget godt
10.03.2020 Oslo
RSM er det mellomstore revisjonsselskapet, og vi er også akkurat passe store. Vi er store nok til at du får en interessant karriere og mulighet til å jobbe med komplekse oppdrag for velrenommerte kunder. Vi er også små nok til at den enkelte medarbeider betyr noe, og du blir lett kjent med alle kollegaene dine. Vi tror på det å gi tidlig ansvar og mange muligheter, derfor vil du oppleve stor variasjon i type kunder og bransjer i hverdagen hos oss. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Vi søker etter revisorer til kontoret vårt i Bergen. Er du interessert i å fortsette karrieren i et selskap som er akkurat passe stort? Da bør du lese videre. KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har relevant erfaring, og minst ett årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk, og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte. Hverdagen hos oss Gode kundeopplevelser innen finansiell revisjon og rådgivningstjenester er hva vi lever av. Vi jobber i tett samarbeid med våre mange kunder, som er de små og mellomstore virksomhetene - nemlig kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren.   Hvis dette høres ut som deg eller noen du kjenner, ikke nøl med å ta kontakt med:Rune Nesheim, avdelingsleder for RSM i Vestland, tlf: 92 80 35 87Elisabeth Vale Opdal, HR-konsulent, tlf: 47 02 54 53 Alle søknader behandles konfidensielt.
25.03.2020 Bergen
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg. Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Peabs byggvirksomhet i Nord består av selskapene Bjørn Bygg AS og Bogstrand AS. Bjørn Bygg er etablert med hovedkontor i Tromsø og distriktskontorer i Harstad, Narvik, Bardufoss, Finnsnes, Alta og Kirkenes. Bogstrand AS er etablert med hovedkontor i Harstad og avdelingskontor i Tromsø. Selskapene har tilsammen rundt 520 ansatte og en årlig omsetning på omlag 1500 MNOK. Vi driver allsidig virksomhet innenfor nybygg, rehabilitering og vedlikehold for både private og offentlige byggherrer.  Til kontoret i Harstad søker vi nå en engasjert og selvstendig controller som; har høyere utdanning innen økonomi, evt ingeniørgrad og særskilt interesse for prosjektøkonomi og prosjektoppfølging er engasjert, tar initiativ og er proaktiv kjenner deg igjen i våre verdier: Jordnær, Utviklende, Personlig og Pålitelig Har du erfaring med prosjektøkonomi, revisjon eller lignende er dette en fordel. Ansvar og arbeidsoppgaver: driftsrettede økonomiske oppgaver prosjektrettet bistand til økonomioppfølging og rapportering prognoserapportering drifte systemer og rutiner for økonomisk og finansiell styring delta i lokal ledergruppe i Harstad andre administrative oppgaver må også påregnes Som controller vil du ha oppgaver knyttet til økonomirapportering i både Bjørn Bygg AS og Bogstrand AS.  Hos oss får du: anledning til å jobbe selvstendig samtidig som du er med i et større faglig nettverk i Peab anledning til å bistå direkte til at prosjektene våre forbedrer sine resultat mulighet til å vokse i et godt arbeidsmiljø konkurransedyktige betingelser svært gunstige pensjons- og forsikringsordninger inkl. helseforsikring og AFP Som controller for byggvirksomheten i Harstad vil du jobbe for både Bjørn Bygg og Bogstrand, og fra sommeren 2020 vil selskapene i Harstad samlokaliseres i flotte lokaler med gode fasiliteter. Vi ser frem til å motta din søknad!
17.03.2020 Harstad
Vi søker etter en systematiker som vil få det overordnede ansvaret for KS og HMS i stillingen som Kvalitet og HMS leder for EIQON Betong AS. Hovedansvar:  Systemansvarlig  Videreutvikle våre KS og HMS prosedyrer og internkontroller  Følge opp HMSK krav og regelverk, samt implementere etterlevelse i selskapet  Oppfølginger av kontinuerlige forbedringer  Bidra i internopplæring innen kvalitet og HMS  Følge opp interne og eksterne avtaler og samarbeidspartnere i KS og HMS  Faglig ledelse for 5-6 ansatte   Hva som kreves av deg som søker  Kunnskap om å bygge ett kvalitetssystem og regulatoriske krav  Ønskelig med erfaring fra HMS-KS arbeid, fortrinnsvis i entreprenørbransjen  Et sterkt faglig engasjement for fagområdene KS og HMS  Flytende norsk og engelsk er påkrevd for stillingen   Gode datakunnskaper       Du er utadvendt og omgjengelig  Du er ryddig, strukturert, systematisk, nøyaktig og opptatt av sikkerhet på arbeidsplassen  Selvstendig og initiativrik  Hva Eiqon tilbyr deg som søker  Lønn iht. Avtale  Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i ett selskap i AF- gruppen  Stort spillerom og påvirkningsgrad i gjennomføringen av arbeidsoppgavene  God opplæring av spesialister innen fagene sine  Gode utviklingsmuligheter   En trygg arbeidsplass i ett selskap vekst  Hos oss gjør du en forskjell! 
25.03.2020 Lier
Vi søker en faglig sterk avdelingsleder prosjektering som skal lede prosjekteringsavdelingen vår og legge til rette for videre utvikling. Du vil få ansvar for prosjektering av betong og stål, kvalitetssikring, optimalisering av produksjon, systemutvikling samt ledelse av 5 kompetente medarbeidere i en avdeling i vekst.    Ansvarsområde  Prosjektering av stål og betong konstruksjoner  Faglig leder for prosjektering (konstruksjonssikkerhet)  Personalansvar for 5 ansatte Designe strukturer ved å benytte ulike produksjonsverktøy som Revit, Allplan, Advance Steel  Kalkulasjon, beregning og analyse av konstruksjoner ved hjelp av håndberegninger og Robot Structural  Tilbudsarbeid og prosjektutvikling  Hva som kreves av deg som søker  Sivilingeniør innen konstruksjonsteknikk- minimum 5 års erfaring  Kreativ og lærevillig  Analytisk og nøyaktig Har gode skriftlige og verbale kommunikasjonsferdigheter på både engelsk og norsk  Evne til å jobbe selvstendig En fordel med kjennskap til Revit, Allplan og Advance Steel Hva Eiqon tilbyr deg som søker  Lønn iht. Avtale  Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i ett selskap i AF- gruppen  Stort spillerom og påvirkningsgrad i gjennomføringen av arbeidsoppgavene  God opplæring av spesialister innen fagene sine  Gode utviklingsmuligheter   En trygg arbeidsplass i ett selskap i vekst  Hos oss gjør du en forskjell! 
25.03.2020 Lier
What You'll Do You will support the VP/GM, Webex Devices/Meetings Rooms, in the strategy, vision and execution of the organization to accelerate our customers’ success, and profitable growth for Cisco and our Partners, by delivering the best collaboration experience in the industry. You will play a key role in helping the Devices/Meeting Room organization focus on and achieve its most important strategic goals in the coming months and years. In this role you will think strategically and drive a strong agenda of accountability, execution and delivery. You will partner with the Devices Leadership Team and other Chiefs of Staff in Collaboration to align and execute against the team's vision, strategy and strategic promises. Culture is the foundation for this organization. You will be a strong advocate and work relentlessly to ensure the cultural principles of the organization are practiced – a passionate role model that cares about people with a continuous growth learning mindset. You will work as a trusted advisor, extensively collaborating with leadership, business stakeholders, internal operations and several cross-functional teams (Finance, HR, IT, etc.). You will demonstrate strong executive presence in representing the organization and effortlessly navigate from strategy to tactical issues. Other responsibilities include: Co-lead / facilitate the process of developing and publishing the Devices/Meeting Rooms organizational vision and strategy aligned to global Collaboration strategy. Co-create and track strategy execution roadmap and milestone deliverables. Lead / facilitate the organizational governance of success metrics tracking, accountability and MPER’s progress across the BU. Accountable financial management, tracking, and progress reviews of both functional and investment budgets Design, create and operate annual and long-range people strategy including workforce planning, training, talent programs, and employee engagement. Monitor workforce demographics, current and future workforce outlook on structure and mobility. Vendor management as needed. Provide effective counsel on complex organizational matters, as well as demonstrated projects. Assist leader in facilitating effective decision-making. Responsible for organizational communications. Create content and prep for executive presentations and customer meetings. Drive leadership demeanor and messaging across leadership team. Coordinate execution of key strategic initiatives. Drive process improvement and process simplification wherever possible. Own organizational change management activities. Administrative leadership and facilitation of back office duties such as staff meetings, all manager meetings, all org meetings, strategic off-sites, and planning sessions. Create and manage the organizational calendar of meetings, events and checkpoints. Manage compliance of actions and drive to closure.  Skills and Experience BA + 10 years business experience (MBA a plus) Previous Cisco experience a plus Entrepreneurial and efficient with limited resources Strong communicator. Confident in managing up/down/laterally. Ability to dive into most any area of the business or product Good sounding board for others in the company—provide open, honest feedback Help team understand where you can be useful for them versus a roadblock Impeccable managerial and interpersonal skills Proven track record of effectively interacting with senior management Ability to work strategically and collaboratively across departments Effective, versatile and action-oriented Strong cultural values, and ability to drive results through commitment, perseverance, and having fun. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference.Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities. Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco#LI-EMEAAW1#LI-PRIORITY
25.03.2020 Bærum
Vis alle 24.298 ledige stillinger
Les mer om Intu Økonomi AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Senior HR Konsulent

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Intu Økonomi AS