Vil du jobbe med kundeservice for en spennende bedrift i en bransje som stadig vokser? Er du serviceinnstilt og har erfaring med telefon og data som arbeidsverktøy? Er du nøyaktig og effektiv? Da vil vi gjerne ha en prat med deg. TolkeNett AS er en ledende bedrift som leverer tolke- og oversettelsestjenester til ulike kunder innen offentlig og privat sektor. Vår kundeservice jobber daglig med ca. 1000 tolker som koordineres til ulike oppdrag. Grunnet stor økning i oppdragsmengde søker vi nå etter en ny medarbeider til vårt kundesenter. Stillingen er et års engasjement med mulighet for fast ansettelse.
Arbeidsoppgaver
- svare på innkommende telefoner
- behandle e-posthenvendelser
- ringe tolker for å dekke løpende oppdrag
- kundebehandling
- diverse adhoc oppgaver
Kvalifikasjoner- bred bakgrunn fra kundeservice
- erfaring med telefon og data som arbeidsverktøy
- meget gode muntlig og skriftlig norskkunnskaper
Personlige egenskaper- trives med å ha mye kundekontakt
- har evnen til å kommunisere tydelig
- takler høyt arbeidstempo i et hektisk miljø
- har evnen til å holde flere baller i luften
- setter seg raskt inn i dataprogrammer
- har høy arbeidsmoral
- er energisk og strukturert med høy gjennomføringsevne
- er positiv og løsningsorientert
Vi tilbyr- arbeidstid: mandag-fredag kl. 08.00-16.00
- vakttelefon, (kveld/natt/helg) 1 uke av gangen, på omgang
- trivelige lokaler sentralt i Oslo
- Lønn: 300 000 pr år
- oppstart: snarest
Søkere vurderes fortløpende. Søknad og CV sendes til
Logg inn for å se kontaktinformasjon300 000
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonAdresse: Pilestredet 9 0180 OSLO
Web: http://www.tolkenett.no