Ledig stilling

Åpen søknad – Venezu Services AS Venezu Services AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Job Description Job ID: 180629 Location: Muenchen (preferably) Organisation: Financial Services Mode of Employment: Permanent / Full-time Knowledge for the world of tomorrow. We develop networks that power and heat our cities intelligently. And support NASA in their explorations of outer space. For these and many other future projects, we need smart thinkers who bring skill, creativity, and dedication to the table. People like you! Experienced researchers who boldly broaden horizons, true specialists, and clever minds who like to get to the bottom of things. In short, help us tackle the most exciting challenges and put into practice what really matters. We’ll give you the opportunity to really make a difference. So what are you waiting for? Take your next career step with us. Siemens Financial Services (SFS) provides business-to-business financial solutions. Around the globe, we support customer investments with project and structured financing as well as leasing and equipment finance.   This position is key for the transformation of the Commercial Business Risk Management function (Underwriting, Collections, Asset Management)  into a digitally thinking and operating organization.   What part will you play? You support the CRO for the Commercial Finance Region (responsible for Digital Transformation) in initiatives for digital credit decisions and country alignment You initiate and drive activities to use alternative information sources for ratings and credit decisions (e.g. social media, data crawling tools, text analytics) and methods (data analytics, machine learning, self learning algorithm) in close cooperation with specialists for data analytics at SFS Moreover, you work jointly with IT, screen the market for new technologies and analyze their potential benefit for Commercial Finance Risk Management You act as an intermediate between business and IT You actively propose measures to increase efficiency and speed of decisions, with focus on the small ticket business at Commercial Finance Additionally, you pro-actively manage a wide range of stakeholders on different hierarchy levels What you need to make real what matters. The foundation of your success is given by a profound theoretical basis, e.g. study of business IT, IT, mathematics, statistics or a relevant equal education You have experience in working in IT projects, preferably using agile project methods Advanced English skills are required (spoken and written) You have a self determined style of working and initiative Analytical skills as well as a creative and constructive personality are desirable You are customer focused and enjoy interaction with colleagues and business partners in an international environment The position makes occasional travelling to the different locations of SFS worldwide necessary Make your mark in our exciting world at Siemens.+49 (9131) 17-1717 - if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team.www.siemens.com/careers - if you would like to find out more about jobs & careers at Siemens.As an equal-opportunity employer we are happy to consider applications from individuals with disabilities.   Job ID: 180629 Organization: Financial Services Company: Siemens AG Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
Vi søker prosjektledere til Financial Services, området ATM Services.   Vi har lyktes i vårt ekspanderende internasjonale marked og har mange spennende og krevende oppdrag i og utenfor Skandinavia og trenger derfor flere dyktige prosjektledere til vårt team. Våre nye medarbeidere vil ha ansvar for gjennomføring av utvikling og leveranseprosjekter innenfor området selvbetjente ATM automater (løsninger for håndtering av kontanter og kortdata for minibanker, innskudds- og resirkuleringsautomater). Sammen jobber vi for å optimalisere dagens løsninger og å definere morgendagens standarder. Vi søker deg som har vilje og lyst til å bygge deg opp til å bli en ressursperson på dette området.   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Stillingen som prosjektleder omfatter blant annet: Å være rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder Delta eller lede nyskapende og spennende utviklingsprosjekter   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Høyere utdanning fra høyskole eller universitet Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evner å skape tillit og gode relasjoner Erfaring fra prosjektledelse innen systemutvikling. Har gjennomført, eller har ønske om å gjennomføre, sertifiseringer innen prosjektledelse, for eksempel PRINCE2, PMP, IPMA, SCRUM Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper Er strukturert og løsningsorientert   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals,  Female@EVRY, Active@EVRY  m.m.   Arbeidssted Trondheim   Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!
21.11.2019 Trondheim
The significance of electric system design is nowhere more apparent than in the automotive industry, where disruption is happening simultaneously and is affecting how vehicles are developed, certified manufactured and utilized. The move from today’s increasingly assisted vehicles to a fully automated autonomous machine offers tremendous opportunity and tremendous challenge. Similar observations can be made in other industries as well, including aerospace and machine building. Capital delivers advanced automation across a flow extending from electrical/electronic architecture definition, through detailed electrical design and wire harness manufacturing, to documentation & diagnostics. It includes powerful functionality for the electrical domain including functional verification, manufacturing process generation, and configuration & design change management. Siemens Digital Industies Software is currently looking for a Presales Manager to provide leadership to the EMEA Capital PreSales team supporting the sales teams across Europe. As part of a Zone PreSales Management team, the candidate would manage the existing team of PreSales technical and business development resources to deliver high quality, value driven solutions and presentations to support the sales of the Company's software and meet the goals of the business. The individual will provide coaching in, the development and delivery of customer vision/solution demonstrations, presentations, benchmarks and showcases. In partnership with the Portfolio Development, Sales Orchestrators, Channel Partner and management, contribute to the sales pipeline strategy, understanding the PreSales contribution requirements. Review Key pursuits and accounts agreeing common approach and priorities. Manage business operations including budget/cost control, business planning, monitoring, and reporting. Manage personnel decisions such as recruitment, training and development, performance management, etc., in line with relevant regulations. Participate in relevant Zone level meetings and/or councils contributing to planning and reporting for required activity. Contribute to global initiatives originating from agreed council priorities and strategy. Responsibilities: Leadership & Mentoring Individually, or as part of the PreSales Management team, define and drive the PreSales agenda across Zone to ensure that initiatives are focused toward using high quality, repeatable delivery and customer excellence to drive future software sales Contribute to, and where appropriate own, specific initiatives for business, process improvement and knowledge management that support the Zone, Country and PreSales business objectives Provide advice and coaching to PreSales team on the development and delivery of high quality technical and value presentations, communications of process and industry best practice adoption to customers in order for the customer to gain highest value from their PLM Solution. Supports Definition, Development and Delivery of Domain Proofs and Value propositions Serve as a business & commercial advocate within the PreSales team to deliver guidance and advice on business rigour within customer facing agenda and software sales pursuit Working with the internal support functions and within the appropriate headcount policies and zone plan, take ownership of and drive the recruitment and selection of relevant PreSales staff, ensuring the advice and counsel is sought from the appropriate functional management where required Operations Establish efficient team structure within the PreSales team and effectively delegate responsibility within the team to achieve high quality PreSales delivery in line with company objectives. Directs the PreSales activities of a PreSales team and act as an escalation point for process and customer issues. Liaise with other Zone and Country PreSales Managers to ensure consistency of approach Tracks customer purchasing and usage trends across zone sharing, suggesting and working with appropriate sales management to determine standards, processes and strategies, and identifying any gaps. Represents and contributes "all levels" of the voice of the customer for technical and business strategy development with sales management and into Product Development Pays close attention to major PreSales pursuits and develops senior business relationships to help support the software sale Regularly review accounts and pursuits in team to manage PreSales priorities, work allocation and business risks, using the sales pipeline to support prioritisation, drive activities and allocate suitable resource Lead team activity to support the adoption and implementation of Siemens Best Practice processes and procedures for the delivery of PreSales activities within Siemens, Channel Partners, and Strategic Partner companies. Contribute to the development of country partner strategy and provide a support infrastructure, training and mentoring to enable the growth of PreSales skills to the channel, systems integrators and strategic partners Supports activities to communicate  capabilities via internal and external Awareness and Marketing Events. PreSales Delivery Support definition of Sales Account Strategy with supporting Value Proposition, Solution Outline and presentations. Be the "challenger". Lead and mature the team to select the appropriate tools to determine the relevant level of technical proof and ROI needed to satisfy the prospects needs Contribute to the creation and definition of Standards / Know How regarding PLM Value Messaging and/or Industry/Process Best Practices For Strategic bid proposals, lead the bid team, liaise across the sales, presales and services functions to provide oversight and consultancy for, and communicate a clear vision of, the proposed solution within the industry context of the customer. Requirements: A degree in a general Engineering subject (e.g. Electrical, Software, Systems Engineering) Ability to articulate value of complex software solutions to different levels in organizations Demonstrated understanding of challenges in industrial electric/electronics development processes (ECAD) Proven leadership skills for geographically distributed teams. Experience in technical sales, or business development function. Engineering tool know-how for ECAD tools Able to travel to EMEA countries and communicate effectively with multiple nationalities and cultures. Hugely beneficial to have: Enterprise Architecture definition, in particular with Big Block diagrams Experience with interfacing to CAD, PLM and other enterprise tools Experience with Mentor, Zuken, Vector or Dassault portfolio. Job ID: 185977 Organization: Digital Industries Company: Siemens Industry Software Limited Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
29.10.2019 Norge
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Bergen
Vil du være med på å forme fremtidens brukeropplevelser? Er du like lidenskapelig opptatt av spennende og kreative løsninger som oss i EVRY? Vi er alltid på jakt etter det neste digitale gjennombruddet. Vår jobb er å styrke organisasjoner til å tenke fremover og se løsninger ved hjelp av design og teknologi. Arbeidshverdagen i Digital Experience team karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Som UX-rådgiver eller interaksjonsdesigner vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder og bransjer.  Vi kan love deg en spennende stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig:   Arbeidsoppgaver i Digital Experience: Avdekke brukerbehov og designe gode brukeropplevelser og grensesnitt Fasilitere og bidra i workshops Være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Lede designprosessen i utviklingsprosjekter Utvikle helhetlige tjenester med fokus på brukeropplevelse Skape og forbedre brukeropplevelse ved hjelp av visuelle teknikker Arbeide fremtidsrettet med strategisk design, illustrasjon, foto, webdesign og animasjon Bidra inn i fagmiljø for å styrke kompetansedeling og utvikling Arbeide med konseptdesign fra idé til ferdig konsept/produkt. Påvirke sluttproduktet gjennom hele utviklingsløpet Vi ønsker å høre fra deg med følgende kompetanser: Noen års erfaring og stor interesse for arbeidsmetoder innen UX og design; brukertesting, kartlegging av kundereise, wireframing, interaksjonsdesign, visuell design, konseptdesign, prototyping, innsiktsarbeid og kartlegging, kommunikasjonsdesign, service blueprint, grafisk design, UI design, merkevarebygging, animasjon og illustrasjon Høy interesse for modernisering og forbedring av kundens forretning God formsans og grafiske ferdigheter Erfaring med strategisk konseptutvikling God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Relevant utdanning og sertifiseringer Personlige egenskaper: Ønsker å jobbe med teknologi Jobber godt i team og bidrar til deling av kompetanse, erfaring og kunnskap Tar selv initiativ og er drivende i sitt virke som konsulent Trives i rollen som fagperson og rådgiver for kunde Jobber godt i grensesnittet mellom kunde og teknologi Evner å jobbe strukturert og planmessig Positiv og engasjert Nysgjerrig og kunnskapssøkende   EVRY tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der utvikling av medarbeidere er sentralt. Konkurransedyktige betingelser, sterkt og godt fagmiljø Deltagelse i et strategisk satsingsområde med mye fokus både fra organisasjon og ledelse. Gode utviklingsmuligheter internt Ønsker du å høre mer om stillingen eller Digital Experience team i Bergen, ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Helene Bergaas på mobil +47 97160007 eller  e-post: helene.bergaas@evry.com  
12.11.2019 Bergen
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Vi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av å levere løsninger med høy kvalitet, og fokuset på kvalitetssikring gjennom testing er dermed høyt. Som Release Manager i Financial Services - Card Issuing vil du få mulighet til å påvirke banebrytende og samfunnsnyttige prosjekter gjennom sikring av høy kvalitet i våre leveranser. Vi utvikler våre egne løsninger og software komponenter hvor flere fagområder jobber tett sammen for å sikre at kundene våre får oppdatert løsninger med nye funksjonaliteter. Vi ønsker at vår leveransekvalitet skal bli enda høyere enn i dag. Derfor har vi bestemt til å etablere ett helt nytt posisjon.   Arbeidsoppgaver Administrer alle aspekter av release-prosessen Eie livssyklus av Release Management som inkluderer planlegging, koordinering Kommuniser alle viktige planer, forpliktelser og endringer Administrer relasjoner og koordinere arbeidet mellom forskjellige team på forskjellige lokasjoner Opprettholder utgivelsesplanen for alle kjernetjenester Koordinere programvareutgivelsesprosessen mellom avdelinger  Ansvarsområder Planlegging og oppfølging av releaser Kommunikasjon med testledere, utviklingsledere og produkteiere Rapportering til ledelsen om planlagte og leverte releaser Forvalte og videreutvikle releaseprosess som benyttes Drive Lean forbedringer   Kvalifikasjoner Høyere utdanning God forståelse for programvareutvikling Gjerne 2-6 år med prosjektledelseserfaring Forståelse for ITIL-prinsippene Forståelse for smidig (Agile) programvareutvikling Kommuniserer på en tydelig og kortfattet måte flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.   Arbeidssted Lokasjon       Oslo/Fornebu   Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest. Vi ser frem til å høre fra deg!
03.12.2019 Oslo
Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
12.11.2019 Oslo
Position Description Trives du med å utvikle gode løsninger og vil bidra med å skape merverdi for andre?I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder med å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi er en rådgiver innen digitalisering for store kunder innen Enterprise-segmentet, og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Sammen arbeider vi for å optimalisere deres forretningsprosesser med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Litt om din nye hverdag som medlem i CGI:Som senior funksjonell løsningsarkitekt i CGI får du en sentral og meget viktig rolle i leveranseprosjekter hos nye og eksisterende kunder. Som vår nye løsningsarkitekt vil du ha overordnet ansvar for å utarbeide gode løsninger sammen med kunde og team. Du vil også være delaktig i tilbud og innsalg av nye prosjekter hvor du vil følge kunden igjennom hele prosjektet som løsningsarkitekt; fra tilbud til leveranse, og overlevering til forvaltning. Du vil jobbe i team ute hos ulike kunder på prosjektbasis der du får ta i bruk både ny og etablert teknologi. Du får base i Oslo og rapporterer til leder for avdelingen, Morten Kvernbråten.Som en del av vår avdeling får du en utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, kurs, delta på konferanser osv. Du blir en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum! Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kankompensere for høyere utdanning.- Minimum 5 års arbeidserfaring etter studiene hvor du har jobbet med komplekse kundereller leveranser.- Erfaring fra større prosjektleveranser, gjerne som løsningsansvarlig eller ansvarlig for designog realisering av virksomhetens kjerneprosesser.- Det er ønskelig med erfaring fra prosjekter knyttet til et eller flere av følgendeforretningsområder; industri/retail/distribusjon, oljeservice/transport elleringeniør/konstruksjon.- God kjennskap til D365 Finance and Operations og Dynamics 365 Customer Engagement.- Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Vi ser for oss at vår nye løsningsarkitekt har god forretnings- og prosesskompetanse innen ERP-relaterte prosesser, og evner å rådgi kunden rundt mulighetsrommet med bruk av ERP-verktøy. Du er løsningsorientert, analytisk og god forretningsmessig forståelse og gjennomføringsevne. Som person er du engasjert og initiativrik, samt glad i å samarbeide med andre.Vil du vite mer?Ønsker du mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på mail: morten.kvernbraten@cgi.com eller telefon: 977 27 000.
05.11.2019 Bergen
Vis alle 20.025 ledige stillinger
Les mer om Venezu Services AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig Leder