Ledig stilling

Åpen søknad – betterpeople A/S betterpeople A/S

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
oin ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a supplier of solutions for increased productivity and energy efficiency. ABB Industrial Automation provide safety and automation systems, IT-solutions, drives and electrical systems, telecommunication systems and instrumentation to onshore and offshore installations. We deliver solutions to a wide variety of industries e.g. aluminum, cement, chemical, food and beverage, life sciences, metal, mining, oil & gas, power generation and pulp & paper. ABB’s Industrial Automation-operations in Norway are located in Oslo, Bergen, Stavanger, Hammerfest and Stord.We are looking for senior project managers that have a solid background from large and complex multidiscipline, EICT, projects. International background from EPC deliveries including installation is a plus.Our project portfolio includes a large variety of industries, Offshore topside and sub-sea, offshore wind, land-based industry, power and water, aqua, and infrastructure.The Controlling department is part of the Energy Industries local business line within ABB Norway. The section is responsible for the project controlling activities and the project controllers are assigned to multiple projects, depending on size and complexity. Your responsibilities • Manage the economy of the projects together with project managers and be a business partner • Maintain projects in SAP, hereunder the project cost- and income budget and the WBS and activity structure • Promote commercial awareness in the project team and provide commercial input to the project management plan • Establish any required financial guarantees and Letter of Credit • Establish any required foreign currency contracts (hedging) and initiate swap arrangements when required • Provide forecast information like cash flow plan, revenue recognition plan and cost-to-complete • Monitor and control actual cost and revenues against the budget and forecast • Identify, analyze, report and follow-up any economical deviations related to recognized revenues and gross margin, actual/planned costs, cash flow and over dues • Ensure timely invoicing according to the contract and timely payment of invoices • Monthly reporting internally and externally, with special focus on forecasting • Participate in the project’s risk management process for early identification of risks and opportunities, and do monthly assessment of the identified risks, contingencies and opportunities • Participate in reviews of variation order requests (VOR’s) and variation orders (VO’s) and make an economical consequence analysis in cases of essential changes • Participate in the logistics process for shipment of goods to the customer in order to verify that the shipment documents include items in accordance with the contract • Participate in project review committee (PRC) • Comply with any tax requirements for cross-border project business and calculate the expected foreign taxes triggered by the project, based on the tax advice issued by the tax responsible in ABB AS • Ensure compliance with Accounting & Reporting Guidelines (A&RG) and applicable internal control procedures Your background • Initiative and responsible personality with good team work and communication skills • Flexibility and willingness to take on responsibility • Efficient and high work capacity to master periodically high work load • Can work independently, result-oriented and structured • Fluency in Norwegian and English • Minimum 3 years project controlling experience • Experience in use of SAP and relevant Microsoft programs • Bachelor in business administration or related field   More about us What we can offer:• Dynamic work environment with new challenges and varying tasks• Personal development and career opportunities• Competitive conditions, salary according to qualifications• Pension, group life and accident insurance• Flexible working hours• Comfortable and good working relationship with informal and close contact between employees and managers at all levels• Positive and exciting work environmentThe position is located at ABB’s office in Oslo.Application deadline; 05.01.2020We are looking forward to receiving your application and CV through the ABB jobportalFor any questions regarding the position please contact Johnny Sætrum on e-mail johnny.satrum@no.abb.com or phone +47 55 69 49 99 / +47 95 29 14 45Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.   Reference NumberNO72794052_E1 Publication date2019-12-15
16.12.2019 Oslo
Vi søker en "hunter" som avdelingsøkonom til avdeling Trondheim Fire & Security. Denne spesialavdelingen er en av Bravidas mest framoverlente avdelinger. Vi har 35 medarbeidere og en sunn omsetning på 70 millioner. Gjennom dyktige medarbeidere, lykkes vi i et økende marked. Som avdelingsøkonom hos oss får du mulighet til å forme stillingen selv og du får frihet under ansvar. Du vil få jobbe med hele ordre- og økonomiprosessen i avdelingen og ha stor påvirkningskraft til prosessforbedringer.   Arbeidsoppgaver Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering) Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid Rapportering – månedlig og kvartalsvis Økonomisk oppfølging av avdelingens service- og prosjektportefølje i tett samarbeid med serviceledere og prosjektledere Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner   Kvalifikasjoner Høyere økonomiutdannelse på bachelor og/eller masternivå God økonomi- og tallforståelse Gode Excel-kunnskaper Kjennskap til Agresso er ønskelig   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø  Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.01.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Bjørn Stamnes Avdelingssjef + 47 480 36 322 bjorn.stamnes@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4554&rmlang=NO
12.12.2019 Trondheim
Som et viktig ledd i utviklingen av vår totalportefølje søker vi nå en erfaren Ettermarkedsansvarlig. Som Ettermarkedsansvarlig vil du få en en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre ettermarkedsprosjekter. Du vil også være en viktig del av enhetens forbedringsarbeid.Dine ansvarsområder vil være: Være med på forbefaring på prosjekter Administrere og gjennomføre garantibefaringer Organisere og administrere utbedringsarbeider Økonomiansvar for ettermarkedsprosjekter Sørge for god erfaringsoverføring i enheten Ansvarlig for internettbasert avvikssystem Bistå å definere mål for kundetilfredshet Kvalifikasjoner:Du har erfaring fra byggebransjen og gjerne god kjennskap til bruk av norsk standard og bustadoppføringslova m.m. fra tidligere. Du har også generelt gode IT-ferdigheter.Personlige egenskaper:Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape og pleie gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er profesjonell, strukturert og løsningsorientert samt har gode formuleringsevner, både muntlig og skriftlig. Du er en god organisator og inspirator, jobber analytisk og strukturert og tar tydelig eierskap til ansvarsområdene dine. Du er selvgående og har høy gjennomføringsevne. Videre er du nysgjerrig av natur og opptatt av forbedring og utvikling.Vi tilbyr:AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
12.12.2019 Råde
Vil du være med på å forme vår historie med dine personlige egenskaper, kompetanse og ambisjoner? Hydro har 35.000 ansatte verden over som utvinner, produserer, former og resirkulerer verdens mest fleksible og bærekraftige metall og leverer en mengde nyskapende produkter og løsninger.Sommeren 2020 trenger vi nærmere 500 vikarer til våre produksjonsenheter rundt om i Norge for å ivareta sikker, døgnkontinuerlig drift i ferieperioden. Et ferievikariat i Hydro gir deg verdifull erfaring fra et stort, dynamisk og internasjonalt selskap. Du får innblikk i produksjon av fremtidens metall, aluminium, og du får reelle oppgaver og mulighet til å lære av erfarne kolleger.Til vårt verk på Husnes har vi behov for flere ferievikarer til ulike roller på verket. Hydro Husnes er Norges fjerde største aluminiumprodusent, målt etter årlig produksjonskapasitet på 185 000 tonn elektrolysemetall. I tillegg til produksjon av primæraluminium har verket et støperi for produksjon av pressbolt. Verket ligger ved utløpet av Hardangerfjorden og har ca. 260 ansatte. Ansvarsområde Som ferievikar hos oss får du driftsoppgaver avhengig av verkets behov. Eksempler på oppgaver kan være arbeid med elektrolyseceller, truck- og krankjøring, samt metalltapping, støpearbeid eller arbeid med frakting, lossing og lasting av metall. De fleste av jobbene foregår på skift.Nødvendig opplæring blir gitt før oppstart. For noen få jobber gis opplæring i forbindelse med oppstart sommeren 2020. Kvalifikasjoner For å bli vurdert til et ferievikariat må du: Være fylt 18 år før oppstart Ha førerkort klasse B før oppstart Være tilgjengelig i hele ferieperioden/minimum 7-8 uker sammenhengende i perioden uke 26 - uke 32. Det kan være mulighet for tidligere oppstart/senere sluttdato Være tilgjengelig for opplæring før oppstart (vinterferie, påskeferie, helger) Bli helsegodkjent av vår bedriftshelsetjeneste Det er også ønskelig med truck- og kranførerbevis, men ikke et krav Vi ser spesielt etter elever/studenter som er i gang med et lengre studieløp og som har mulighet for å komme tilbake flere år fremover Helse, miljø og sikkerhet er alltid førsteprioritet i Hydro, og vi er opptatt av at våre ferievikarer får en trygg og god sommer hos oss. Vi gjør derfor oppmerksom på at alle må bli helsemessig godkjennes ved vår bedriftshelsetjeneste før oppstart. Annen informasjon Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrert i Hydros daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi opererer. Vi søker derfor vikarer som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og handlinger.Vi gjør oppmerksom på at vi kun tar imot elektroniske søknader via vårt rekrutteringssystem. Søknader sendt per e-post blir ikke vurdert. I søknaden ber vi deg legge ved kopi av vitnemål og relevante sertifikater, inkludert scannet kopi av bilsertifikat. Dersom du ikke har bilsertifikat enda, kan du legge ved opplysninger om når du planlegger å få dette.
12.12.2019 Kvinnherad
Vis alle 16.850 ledige stillinger
Les mer om betterpeople A/S

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om betterpeople A/S