<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – MCB Rekruttering AS MCB Rekruttering AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Innsats, Skatteetaten Bekjempelse av arbeidslivskriminalitet gjennom effektiv virkemiddelbruk er et prioritert strategisk område for Skatteetaten. Avdeling Skattekriminalitet søker en forretningsutvikler som ønsker å bidra i den nasjonal satsningen mot arbeidslivskriminalitet.Avdeling Skattekriminalitetskal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 i avdeling Skattekriminalitet har sammen med seksjon 2 et landsdekkende ansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Gruppe 1 på Hamar har nasjonal ansvar for bruk av mobilisering som virkemiddel. Du vil bli en del av et landsdekkende mobiliseringskorps med hovedbase på Hamar som har ansvar for forebygging av arbeidslivskriminalitet. Mobiliseringskorpset består av dyktige kolleger over hele landet med bakgrunn fra blant annet samfunnsvitenskap, kommunikasjon og jus. Arbeidet er teamorganisert og vi samarbeider på tvers av divisjoner, seksjoner og grupper i Skatteetaten for å oppnå målene våre. Vi har også bredt samarbeid med eksterne samarbeidspartnere. Vi søker en person med relevant høyere utdannelse som skal jobbe i skjæringspunktet mellom prosesser, teknologi og regelverk og i samarbeid med våre eksterne samarbeidspartnere. Du har erfaring med prosjektledelse og digitaliseringsprosjekter fra store virksomheter, enten som konsulent, fagperson eller som leder. Utstrakt evne og vilje til samarbeid, mål- og resultatorientering med høyt engasjement og arbeidskapasitet er personlige egenskaper som vil bli tillagt stor vekt. Den rette kandidaten er serviceinnstilt, selvgående og strukturert, og evner å kommunisere godt både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver     Delta i og lede forretningsutvikling i prosjekter og prosesser for å forebygge og bekjempe a-krim Delta i utvikling og implementering av metodikk for forretningsutvikling Være rådgiver og fasilitator for utviklingsarbeid i andre divisjoner Utarbeide beslutnings- og kunnskapsgrunnlag, og gjøre det relevant for utviklingen av Skatteetaten Være med å forme Skatteetatens kamp mot arbeidslivskriminalitet for fremtiden Bidra til å ivareta brukerperspektiv i utviklingsoppgaver samarbeide med andre fagpersoner i Skatteetaten og i andre organisasjoner   Kvalifikasjoner Relevant høyere utdanning på masternivå, for eksempel innen teknologi, juss, eller økonomi. annen relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdannelse. Erfaring med prosess-, produkt- eller prosjektledelseInnsikt i forretningsutviklingsmetodikk Innsikt i metodisk tilnærming til brukerorientert og tverrfaglig utvikling Teknologisk innsikt Erfaring med innkjøpsprosessen, og kjennskap til Lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Personlige egenskaper Du har gode analytiske ferdigheter Du arbeider effektivt, strukturert og selvstendig Har stor gjennomføringsevne, samtidig som du er fleksibel Du har gode evner til samarbeid og samspill Du er engasjert, nysgjerrig på ny kunnskap og tar initiativ Stillingen vil innebære en del reisevirksomhet. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø  kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk  medlemskap i Statens pensjonskasse, som er en av Norges beste pensjonsordninger    Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), kr 600.000 -800..000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
17.09.2020 Hamar
Tolletaten er ein etat i spennande utvikling og med mange igangverande endrings- og utviklingsprosessar. Etaten er i ferd med å ferdigstille ein omfattande omorganiseringsprosess. Den nye organiseringa skal mellom anna bidra til meir effektiv ressursutnytting, likebehandling og auka fagleg og teknologisk utviklingskraft. Analyseavdelinga består av to seksjonar, éin i Bergen og éin i Oslo.Seksjonen i Bergen skal sikre divisjonen sitt fagansvar for informasjonsinnhenting og bidra til eit målretta førebyggjande arbeid innanfor vareførselsområdet. I samarbeid med brukardialogavdelinga skal seksjonen ha kontakt med andre myndigheiter og relevante aktørar i næringslivet for å kartleggje og samordne kunnskap om behov og tiltak i den førebyggjande verksemda. Som seksjonsleiar vil du ha eit heilskapleg ansvar for å leie eininga i Bergen administrativt og fagleg. Seksjonen disponerer om lag åtte årsverk. Du rapporterer til avdelingsdirektøren i analyseavdelinga og inngår i leiargruppa i avdelinga.   Sentrale arbeidsoppgåver: utvikle innhenting og bearbeiding av informasjon som metode i førebyggjande kontekst bidra i arbeidet med brukarundersøkingar, både når det gjeld utarbeiding, resultatanalyse og forslag til tiltak bruke etterretningsbaserte metodar for å bidra til at andre einingar i divisjonen har eit kunnskapsbasert grunnlag for rettleiing og førebyggjande arbeid  ha fag-, personal- og resultatansvar Undervisnings- og foredragsoppgåver inngår i stillinga, og du må rekne med at det blir litt reising.   Kvalifikasjonskrav: bachelorgrad innanfor det relevante fagområdet. Bestått fordjupingsnivå på kompetansesenteret til tolletaten og svært god realkompetanse kan erstatte kravet om bachelorgrad. relevant leiarerfaring. Det er ein fordel om dette er innanfor fagområdet.   Det er ønskjeleg med: erfaring frå arbeid med budsjett- og resultatansvar gode samarbeidsevner erfaring frå utviklings- og digitaliseringsarbeid   Leiarplakaten til Tolletaten kommuniserer leiingsprinsipp som er retningsgivande for leiarane våre. Som leiar i tolletaten er det nødvendig at du løftar blikket, er rollemodell og bidreg til verdiskapande samfunnsvern ved å gjennomføre, utvikle og samhandle. Vidare er det viktig at du har høg integritet og evne til å skape eit godt arbeidsmiljø i tillegg til å vere mål-, resultat- og utviklingsorientert.   Vi tilbyr: eit godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidarar gode høve til utvikling i ein viktig samfunnsetat lønn som seksjonssjef, kr 750 000–850 000. For særleg godt kvalifiserte søkjarar kan høgare lønn vurderast. gode pensjons-, forsikrings- og låneordningar i Statens pensjonskasse fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstida arbeidsstad sentralt i Bergen   Vareførselsdivisjonen skal leggje til rette for korrekt og effektiv inn- og utførsel av varer for næringslivet og privatpersonar. Divisjonen skal jobbe både med førebygging og kontroll for å sikre optimal etterleving. Vareførselsdivisjonen består av ein utviklingsstab, ein styringsstab og fem avdelingar: analyse-, brukardialog-, oppfølgings-, klassifiserings- og regelavdelinga. Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidatar. Du må kunne sikkerheitsklarerast for «hemmeleg» og levere uttømmande politiattest ved tilbod om tilsetjing.              Inkluderande arbeidsliv og mangfald I tolletaten er vi opptekne av mangfald. Vi jobbar for eit inkluderande arbeidsliv og oppfordrar kvalifiserte kandidatar til å søkje, uavhengig av kjønn, funksjonsevne og kulturell bakgrunn.  Vi bidreg i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringa sitt mål om at 5 prosent av faste nytilsetjingar i staten skal vere personar med funksjonsnedsetjing og kandidatar som av ulike årsaker ikkje kan dokumentere ein samanhengande yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, prøver vi å oppfylle dette så langt det lèt seg gjere. Vi gjer merksam på at opplysningar om funksjonsnedsetjing, innvandrarbakgrunn eller hol i CV-en kan bli brukte til statistikkformål. Nærmare informasjon om stillinga kan du få ved å kontakte divisjonsdirektør Ivar Sletten på tlf. 900 16 295. For meir info om å jobbe i Tolletaten, sjå toll.no/jobb.
17.09.2020 Bergen
Brukerdialog, Skatteetaten HR-stab i divisjonen Brukerdialog skal på vegne av divisjonsdirektøren utøve arbeidsgiverrollen, herunder håndtere medbestemmelse etter Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen på divisjonsnivå. HR-stab skal utvikle og forvalte strukturer for flerårig planlegging innenfor HR-området og støtte og levere tjenester som benyttes av hele divisjonen.  HR er ved en nylig endring blitt inndelt i to grupper; Arbeidsgiveransvar og Kompetanse og ledelse. I dag arbeider det 17 medarbeidere i HR-stab, fordelt på kontor i Bergen, Stavanger, Tønsberg og Ålesund. Vi søker nå etter ny leder for HR-gruppen Arbeidsgiveransvar. Lederen vil rapportere til sjefen for HR-staben. På vegne av divisjonsdirektøren får denne gruppen ansvar for å utøve arbeidsgiverrollen, herunder håndtere medbestemmelse etter Hovedavtalen og Hovedtariffavtalen på divisjonsnivå. I tillegg leverer denne gruppen HR tjenester til hele divisjonen og understøtter utvalgte leveranser som divisjonsdirektøren er ansvarlig for. Du skal videreutvikle en kultur med endringskraft hvor medarbeidere tar ansvar og jobber mot felles mål. Stillingen er lagt til Bergen eller Stavanger. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende, og vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.  For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Arbeidsoppgaver forvalte HR-instruks i divisjonen og sikre divisjonens etterlevelse av denne ivareta arbeidsgiverrollen i divisjonen (HA og HTA) og håndtering av medbestemmelsen og lønnsområdet i divisjonen HMS, forebygge og følge opp arbeidsmiljøtiltak og sykefravær personalsaker avvikshåndtering rekruttering  ivareta HR perspektivet i divisjonens egne prosjekter  planlegge og koordinere enhetens resultatmål, initiativ og tiltak på kort og lengre sikt støtte divisjonens ledelse og delta aktivt i HR-stabens ledergruppe personalansvar for 8-10 medarbeidere delta aktivt i organisering og videreutvikling av HR-staben og divisjonens oppgaver både strategisk og operativt tett samarbeid med andre miljøer i Skatteetaten Noe reisevirksomhet må påregnes. Kvalifikasjoner Du må ha juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.  Du må ha ledererfaring. Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk. Du må ha relevant erfaring fra HR-arbeid. Det er en fordel med kjennskap til arbeidsgiverrollen i offentlig sektor. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og kan skape engasjement. Du er utviklingsorientert og tar ansvar utover eget ansvarsområde. Du har høy arbeidskapasitet og leveranseevne. Du kan tenke helhetlig og strategisk. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059) med lønn fra kr 650 000 - 850 000 brutto pr. år, avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
17.09.2020 Bergen, Stavanger
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner, og fra 1. november blir avdelingen tilført ytterligere en seksjon med ca. 200 ansatte. Seksjon 3 i avdeling Skattekriminalitet har ansvar for bekjempelse av annen skatte- og avgiftskriminalitet enn arbeidslivsskriminalitet, med særlig vekt på skatteunndragelse knyttet til utlandet. Vi søker etter en leder av vår gruppe i Drammen, som er en av 9 grupper i seksjon 3. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver hovedansvar for oppgaver som til enhver tid er lagt til enheten personalansvar for enhetens medarbeidere fag- og resultatansvar for tildelte oppgaver delta aktivt i utvikling av metoder og verktøy delta i en landsdekkende oppgaveløsning med høy grad av samhandling samarbeid med politiet og andre kontrolletater            Kvalifikasjoner høyere utdanning på master- eller bachelornivå, fortrinnsvis innen jus, revisjon/siv.øk., samfunnsøkonom, skatteetatens etatskole eller lignende fordel med erfaring med skatt og avgift, gjerne også med erfaring fra straffesaker       Personlige egenskaper har evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger og være selsvstendig har høy arbeidskapasitet og leveranseevne har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner utviklingsorientert og tar ansvar utover eget ansvarsområdet evner å skape engasjement og har gjennomføringsevne evner å tenke helhetlig og strategisk er interessert i mennesker, er fleksibel og evner å tilrettelegge for ulike behov Noe reisevirksomhet må påregnes Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 680 000 – 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
17.09.2020 Drammen
Vis alle 23.003 ledige stillinger
Les mer om MCB Rekruttering AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Senior konsulent

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter