Ledig stilling

Åpen søknad – Håndverkspartner AS Håndverkspartner AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Rådgiver - Kalkulasjon og økonomistyring i prosjekt    Vil du være med å forbedre Skanska Norges prosesser og verktøy for kalkulasjon og økonomistyring i prosjekt? Til å støtte våre forretningsområder og prosjekter i kalkulasjonsarbeidet og økonomistyring, søker vi nå etter en rådgiver til vårt forvaltningsteam.   Vi kan tilby: En spennende jobb på et område hvor det vil være stor utvikling de kommende årene og hvor du vil få svært god innsikt i våre kjerneprosesser og aktiviteter En jobb med stor kontaktflate mot resten av organisasjonen og godt samvær med trivelige kolleger Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram   Arbeidet til teamet vil bestå av følgende oppgaver: Støtte tilbudsteam og prosjekter i oppsett av kalkyler og prosjektoppfølging Delta i fornyelse og videreutvikling av verktøy og prosesser Opplæring av brukere i relevante verktøy Vedlikehold av malverk, master- og metadata Test og kvalitetssikring av applikasjoner og tjenester Vi forventer ikke at du dekker alle kompetanseområdene vi søker etter, men tror at du besitter noen av følgende kompetanser: Høyere utdannelse innen ingeniørfag, økonomi eller IT Minimum 2-3 års relevant arbeidserfaring fra byggenæringen eller andre prosjektorienterte bransjer (for eksempel prosjektgjennomføring, prosjektcontrolling, programvareutvikling) Kunnskap om de nasjonale standardene som benyttes i byggenæringen Gode kunnskaper i MS Office og særlig Excel Noe programmeringserfaring og erfaring med å jobbe med strukturerte dataformater Erfaring med verktøy for kalkulasjon- og økonomistyring, for eksempel MAP Vi tror disse personlige egenskapene er viktig for å lykkes i jobben: Interesse for å jobbe med prosess- og verktøyutvikling Evne til raskt å sette seg inn i nye problemstillinger Strukturert og metodisk Pedagogisk og tålmodig Stillingen rapporterer i linjen til CFO i Skanska Norge, men vil jobbe tett med andre forretningsområder og støttefunksjoner. Kontorsted er Sundtkvartalet, sentralt i Oslo. Kontakt Sjefscontroller, Thor Henrik Hagen, +47 90 17 14 79 Direktør, Skanska Digital - Jo Mortensen, +47 98 21 05 52 HR-sjef - Aina Kendall, +47 92 04 07 59 Søknadsfrist: 12.08.2019 Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag ca. 37.500 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. Vi er en del av et globalt selskap, men like stolt over å være en lokal aktør. Skanska Norge omsatte i 2018 for 14,6 milliarder norske kroner, hvorav forretningsområde Bygg utgjorde ca. 6,2 mrd. Tilleggsopplysninger Sted: Oslo, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
16.07.2019 Oslo
Søkes til Midt-Norge Vil du jobbe i anleggsbransjen, med en spennende og variert hverdag? Som følge av sterk vekst og nye prosjekter, søker Peab Anlegg en dyktig medarbeider med KS-bakgrunn. Som Kvalitetsleder vil ditt hovedansvar være å: Støtte prosjektet i spørsmål og arbeid knyttet til kvalitetssystem og myndighetskrav Støtte prosjektet i håndteringen av kvalitet  Arbeidsoppgaver: Se til at KS arbeidet fungerer i prosjektet Sørge for at interne og eksterne revisjoner blir gjennomført Overvåke sjekklister, prosjektrutiner, mappestruktur og prosjektets håndtering av digitalt arkiv Kvalitetsplan, kontrollprogram og kontrollplaner Avvikshåndtering Kvalitetssikring underentreprenører Informere og støtte til andre nøkkelpersoner innenfor prosjektet samt sørge for tilgang til relevante hjelpemidler Bidra med videreutvikling av KS-arbeidet i prosjektet og ellers i organisasjonen Holde seg oppdatert innen aktuelle lover og forskrifter og informere ved endringer av betydning Bistå med å følge opp planer, rutiner og krav for prosjektet knyttet til KS Utarbeidelse av rapporter   Foretrukket utdannelse og erfaring: Erfaring fra kvalitetsoppfølging i anleggsbransjen Utdannelse på ingeniørnivå innen bygg/anlegg. Relevant arbeidserfaring kan erstatte manglende høyere utdanning.  Godt kjent med prosesskoder Gjerne kunnskap om BIM i produksjon   Vi ser etter deg som: Identifiserer deg med våre kjerneverdier: Jordnær - Utviklende - Personlig – Pålitelig Er nøye og opptatt av detaljer Evner å prioritere arbeidsoppgaver i en travel hverdag Har gode kommunikasjonsegenskaper og jobber godt i team Har interesse for faget og bransjen Er åpen for reising. Prosjektenes lokasjon varierer og vil i de fleste tilfeller innebære pendling, der man jobber arbeidstidsordning og bor på arbeidsstedet.   Hos oss får du: Muligheten til å bidra til å videreutvikle KS-arbeidet i virksomheten Bidra til å skape gode rutiner og arbeidsmetoder, -i en spennende utviklingsperiode for Peab En arbeidsplass i vekst på tvers av konsernet som gir store muligheter for faglig kompetansebygging og videreutvikling Frihet under ansvar Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger Søknadsfrist 18.08.2019
16.07.2019 Norge
Søkes til Romerike Peabavdelingen Norrock leverer grus og pukk for tilslag til betong, asfalt, veg og anlegg. Norrock er i vekst og vi søker etter en lærling i maskinfag . I Peab sørger vi for at du får en god og nødvendig oppfølging gjennom hele læretiden. Vi kan tilby en fagansvarlig og en instruktør som ser til at det blir lagt til rette for lærlinger, både når det gjelder det faglige og det sosiale. Peab er tilknyttet EBA sitt opplæringskontor, og er en godkjent opplæringsbedrift. Vår intensjon er at du har en fast instruktør som følger deg hele læretiden. Peab er også tilknyttet EBAs opplæringskontor, Byggopp, som du vil få en fast kontaktperson hos som følger deg opp med jevnlige besøk. Arbeidsoppgavene for lærlinger hos oss vil være varierte, utfordrende og spennende. Vi avholder halvårlige lærlingssamlinger hvor du treffer de andre lærlingene og representanter for ledelsen i bedriften. Lønn utbetales iht de enkelte overenskomster og lokale avtaler. Norrock er en bedrift som har fokus på oppfølging og tilrettelegging ved skade/sykdom. Dyktige lærlinger vil etter endt fagprøve få muligheten til å jobbe som fagarbeidere. I Norrock gir vi deg mulighetene, og vi vil du skal trives som lærling i Norrock! Egenskaper: Liker å yte service Gode kommunikasjonsevner Ryddig Fleksibel Søknadsfrist 31.08.2019
16.07.2019 Akershus
  I forbindelse med stadig økende oppdragsmengde søker vi etter flere erfarne Servicemontører til vår avdeling i Flekkefjord. Avdelingen har i dag 12 medarbeidere og en omsetning på ca. 18 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Lister regionen. Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 4 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr Varierte oppdrag for ulike kunder En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader vurderes fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Thomas Syvertsen Installatør +47 911 91 392   Kai Arne Arnesen Avdelingssjef + 47 905 47 379
08.07.2019 Flekkefjord
AF Gruppen ønsker å fortsette veksten og samtidig øke prestasjonene innen HMSK. Det er avgjørende at vi evner å drive vår sterke HMS-kultur og vårt solide fokus på systematikk fremover. Vi søker etter deg som kan lede arbeidet med utvikling, administrasjon og vedlikehold av våre HMSK-systemer og applikasjoner. Våre systemer og applikasjoner støtter sentrale og lokale HMSK-prosesser i AF. Disse viktige verktøyene krever tett oppfølging og en høy grad av eierskap, slik at de er tilstrekkelig effektive og tilgjengelige for organisasjonen. Du vil også være ansvarlig for sentral rapportering innen HMSK-fagene. Systemansvarlig HMSK konsern støtter og tilrettelegger for effektiv drift av blant annet følgende av AFs HMSK-systemer og applikasjoner: Ledelsessystem – AFs styringssystem/kvalitetssystem Intern rapportering – HMS-resultater, mm. Synergi Life – rapportering og saksbehandling av sikkerhet, helse, miljø, kvalitet, a-krim, mm. ProductXchange – kjemikalier, stoffkartotek, produktdata System for monitorering mht. arbeidslivskriminalitet Systemansvarlig HMSK konsern støtter og tilrettelegger for effektiv drift gjennom: Systematisk bruk og oppfølging av alle systemer og applikasjoner Etablering og vedlikehold av nødvendige veiledninger og prosedyrer Periodisk kommunikasjon og møtevirksomhet med leverandører Oppfølging av tilbakemeldinger fra organisasjonen Regelmessig søken etter strømlinjeforming av systemer og prosesser Dialog med AFs IT avdeling og Innovasjon & Digitale avdeling Kvalifikasjoner Vi ser etter deg med høyere utdanning og erfaring fra HMS og/eller kvalitetsarbeid med interesse for teknologi og systemer, eller høyere utdanning innen teknologi og systemer med interesse for HMS og/eller kvalitetsarbeid. Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk. Personlige egenskaper Vi leter etter en detaljorientert person med evne til å se det store bildet. Du ser muligheter og beskriver utviklingsbehov. Du er pragmatisk når det trengs og dyktig til å prioritere. Samtidig er du er effektiv, strukturert, nøye og nytenkende. Rollen krever en stor grad av selvstendighet, at du er serviceinnstilt, tålmodig og flink til å formidle kunnskap, enten gjennom AF sine interne kurs, eller en til en. I tillegg må du ha endringsvilje, være smidig i interaksjoner med andre faggrupper og ha gjennomføringskraft når modifikasjon av våre systemer er besluttet. I AF Gruppen blir du del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter god entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Stillingen rapporterer til Direktør HMS og Kvalitet, Olav Aune. Arbeidsted er AF Gruppens hovedkontor i Oslo.
08.07.2019 Oslo
Har du gode lederevner og et stort engasjement for SHA? Da kan du være den vi ser etter!   Vi er på jakt etter ny avdelingsleder for SHA som kan lede og videreutvikle dette spennende og sterke fagmiljøet. SHA-avdelingen er kompetansesenter for og har fagansvar for SHA i Statnetts prosjekter, både  i plan-/prosjekteringsfasen og i utførelsesfasen.   Avdelingen leverer SHA rådgivning til prosjektene, både i form av dedikerte SHA rådgivere, men også som oppdragsbaserte leveranser. SHA-rådgiver er prosjektets faglige ressurs for å støtte prosjekt-og byggeledelsen i deres ivaretagelse av Statnetts ansvar og plikter i henhold til Byggherreforskriften for å sikre at prosjektet oppnår sine HMS mål. Du vil få  ansvar for videreutvikling og effektivisering av prosess, metodikk og støtteverktøy for SHA styring i prosjektene,  levere oppdrag innen revisjoner, beredskap, granskninger,  bygging av sikkerhetskultur samt videreutvikle SHA kompetansen til hele organisasjonen. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i enhet for Byggeledelse og beredskap i divisjon Bygg og Anlegg og du vil være en del av ledergruppen i Byggeledelse og beredskap. Divisjon Bygg og Anlegg har som hovedoppgave å gjennomføre byggeprosjekter som selskapets operative byggherre, samt sikre at de valgte prosjektene bygges riktig mht. HMS, kvalitet, kostnad, tid og risiko. Sentrale arbeidsoppgaver: Videreutvikle avdelingen og medarbeiderne i tråd med Prosjektmodell 2.0 Effektiv ressursstyring til prosjektene Utvikle byggherreteamene ihht "den klare linjen" Effektivisere  SHA prosessen, metoder og verktøy gjennom bl.a. digitalisering Bidra i BB ledergruppe med utvikling og forbedringsarbeid på tvers av avdelingene Kvalifikasjoner: Høyere teknisk eller administrativ utdannelse Kunnskap og erfaring innen fagområdene som er underlagt avdelingen Ledererfaring Erfaring med utbyggingsprosjekter og prosjektarbeid Kjennskap til byggherreforskriften samt aktuelle lover og forskrifter Personlige egenskaper: Strategisk tenkning og planlegging med et helhetsperspektiv for Statnett Strukturert og systematisk Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Personlig autoritet og gjennomføringskraft Utvikle og inspirere medarbeidere i et høyt kvalifisert fagmiljø Vi søker kandidater som gjenspeiler våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Odd Egil Nisja, direktør Byggeledelse og beredskap, tlf. 92283392.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere    
08.07.2019 Oslo
Vil du jobbe tett på naturen med den viktigste infrastrukturen i Norge? Da er du den vi søker!   Energimontør/energitekniker i driftsområde Trøndelag som i hovedsak vil jobbe på våre transformatorstasjoner, men også mot våre ledningsanlegg. Vi ser etter deg med solid motivasjon for fagfeltet og som er både selvgående og nøyaktig og arbeider godt i team. Du ønsker å jobbe med både apparat og kontrollanlegg med tilhørende hjelpeutrustning men du må også være glad i naturen, og finner glede i en fysisk aktiv jobbhverdag gjerne i toppen av en mast eller på snøscootersetet på befaring inne på fjellet. Stillingen er fast, og lokalisert til driftsområde Trøndelag med mønstringssted ved et av våre oppmøtesteder (Trondheim eller Verdal). Driftsområdet samarbeider tett med andre driftsområder og reisevirksomhet må derfor påregnes både innenfor eget driftsområde og til andre driftsområder i Norge. Vi har ansvaret for å vedlikeholde og fornye Statnetts anlegg i Trøndelag, og sikre at alle våre stasjons og ledningsanlegg er tilgjengelig. Statnetts nettanlegg i Trøndelag utgjør 12 transformatorstasjoner og Statnetts 420kV, 300kV og 132kV linjer. Driftsområdet består av 22 ansatte, som i dag utgjør en leder for driftsområdet, en teamkoordinator, 15 energi-montører/teknikere, to lærlinger og tre renholdere/fagarbeider, og er organisatorisk plassert i divisjonen Nettdrift. Divisjonens hovedoppgave er å sikre kraftforsyningen time for time året rundt. Videre utøver vi systemansvaret i det norske kraftsystemet, forvalter eierskapet til Statnetts nettanlegg og sørger for effektiv drift og beredskap. Divisjonen skal også sørge for et velfungerende kraftmarked. Sentrale arbeidsoppgaver Drift, vedlikehold og beredskap av Statnett sine stasjonsanlegg Bistå ledning ved behov Havarihåndtering      Montasjeoppgaver relatert til stasjonsanlegg, som inkluderer både apparat- og kontrollanlegg, som inkluderer øvrig hjelpeanlegg slik som nødaggregat,  batterianlegg og fjernstyringsanlegg Ivareta rollen som arbeidsleder på montasje/drifts oppgaver, leder for sikkerhet (LFS), ansvarlig for arbeide (AFA) og HMS-funksjoner i egne og eksterne prosjekter, slik som for eksempel KU-rollen Kontakt med eksterne entreprenører, grunneiere og andre interessenter Prosjektarbeid i eget område, og sammen med beredskaps- og innsatsgruppen ved andre Statnett lokasjoner i Norge Kvalifikasjoner Fagbrev som energimontør Tekniskfagskole, linje elkraft er en fordel Erfaring med arbeid på både stasjons- og ledningsanlegg opp til 420kV Bilsertifikat klasse BE og S Fortrolig med data som arbeidsverktøy Flytende norsk og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper Evne til å jobbe selvstendig, men også lede andre (team) Vi ønsker at du er motivert og har interessert for fagfeltet Ha høyt fokus på helse, miljø og sikkerhet (HMS) Positiv til å jobbe på tvers, både med stasjons- og ledningsarbeid Du verdsetter en fysisk aktiv arbeidsdag og trives med å arbeide i høyden Strukturert og nøyaktig Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. For mer informasjon om stillingen ta kontakt med leder for driftsområde Trøndelag, Leo Aalberg på mobil 93426166. For mer utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Søknadsfrist 18. august 2019, men det vil bli foretatt intervjuer fortløpende.  Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg. Flere gode grunner til å jobbe i Statnett Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi skal gjennomføre prosjekter for flere 10-talls milliarder kroner de kommende årene Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver Vi har gode karrieresystemer og lederverktøy Vi har jobbmuligheter over hele landet Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere
08.07.2019 Trondheim, Verdal
Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling søker tekniske prosjektutvikler som kan støtte våre utviklings- og samspillsprosjekter med å utvikle optimale, tverrfaglige tekniske løsninger og bistå i kontrahering av leverandører.  Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling er en sentralt organisert enhet i Forretningsområde Bygg som støtter vår lokale byggvirksomhet rundt omkring i landet med markedsarbeid, tilbudsledelse, prosjektutvikling og teknisk prosjektutvikling. Skanskas oppdragsmengde øker, og i den forbindelse søker vi en kunnskapsrik og engasjert teknisk prosjektutvikler.  Som teknisk prosjektutvikler hos oss vil du være en del av et svært kompetent teknisk fagmiljø i Skanska Norge. I tillegg til prosjektutviklere består vårt tekniske fagmiljø av prosjekt- og produksjonsledere, ITB rådgivere, rådgivende ingeniører på VVS, elektro, klima, energi og bygningsfysikk. Prosjektutvikler tekniske fag   Vi kan tilby:  En attraktiv rolle som prosjektutvikler for tekniske fag i Skanska Norge Mulighet til å være med å utvikle tekniske løsninger i de største og mest komplekse byggeprosjektene i Norge Et sterkt fagmiljø med en utpreget delekultur som gir store muligheter for faglig utvikling Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram Ansvar: Utvikle tekniske løsninger i tett samarbeid med kunde, arkitekt og rådgivere, samt bistå i kontrahering UE og leverandører   Kvalifikasjoner:  Erfaring med utvikling og kontrahering av tekniske fag i byggeprosjekter, ev lengre erfaring som prosjektleder for tekniske fag i gjennomføringen av prosjekter eller erfaring som RIV, RIE eller ITB Ingeniør/sivilingeniør elektro- eller VVS- fag, lang erfaring/realkompetanse kan erstatte universitets-/høgskolegrad Må beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig Egenskaper: Handlingsorientert og helhetstenkende Åpen, ydmyk og evner å etablere gode relasjoner Forretningsorientert, identifiserer muligheter for organisasjonen Evner å lede gjennom andre og tilpasse seg skiftende omstendigheter Stillingen rapporterer til direktør for Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, og vi søker etter medarbeidere med arbeidssted Oslo eller Trondheim.   Kontakt: Direktør Marked, Prosjekt- og Forretningsutvikling, Fredrik Dæhli, tel 982 10 338 HR-sjef, Dag Vanberg, tel 911 34 156  
08.07.2019 Oslo
Vis alle 20.924 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Økonomimedarbeider

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Håndverkspartner AS