<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Syljusven Media Syljusven Media

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Markedsavdelingen i JM Norge har ansvar for overordnet markedsføring og kommunikasjon mot kunde av varemerket JM, analyse, innholdsproduksjon, støtte regional prosjektmarkedsføring. samt utarbeidelse og gjennomføring av virksomhetens strategier knyttet til CRO, UX og SEO i samarbeid med konsernets markedsavdeling i Sverige. Vi ser etter en person som har sterk kompetanse på merkevarer og posisjonering på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter. Du er uredd, selvstendig og resultatorientert, og evner å se helhet og utvikle planer og aktiviteter på tvers av fagområdene i avdelingen. Du har et strategisk blikk og er samtidig dyktig på gjennomføring.  Vi er opptatt av å bli enda bedre på å bygge kunderelasjoner / få konverteringer gjennom innsikt og datadreven markedsføring. Du er brennende engasjert i å fange opp trender og gjennom analyse av data skape innsikt som bygger grunnlag for tiltak og innhold på digitale flater gjennom bruk av data og SEO/SEM/CRO/UX. Arbeidsoppgaver: Utarbeidelse og oppfølging av markeds- og merkevarestrategi og aktivitetsplaner, samt strategi for digitale kanaler Budsjettansvar for markedsavdelingen Lede og utvikle Stab Marked Initiere, produsere og publisere innhold og kampanjer tilpasset målgrupper, på ulike digitale flater; Tekst, Video, Bilde Drive kontinuerlige forbedringer gjennom analyse og innsikt; utarbeide og gjennomføre strategier for SEO/SEM/CRO/UX Bistå regionene med kunnskap om beste praksis prosjektmarkedsføring og innsikt Tett samarbeid med selskapets salgsfunksjon, skape gode salgsinitiativer og være en aktiv støtte for salgsstyrken Delta i konsernfelles prosjekt- og utviklingsarbeid Byråkontakt Tett samarbeid med andre deler av virksomheten for å konvertere virksomhetens til en hver tid pågående utviklingsprosjekter til gode kommunikasjonskonsepter mot kunde/marked. Måle effekt av all digital kommunikasjon gjennom oppfølging av Google Analytics og andre analyseverktøy, og sette inn tiltak ved behov Komme med forslag til tiltak for optimalisering av nettstedet til teamet, herunder; sideoptimalisering, ny sidestruktur, utarbeidelse av nytt innhold og AB-testing Rapportere resultater/KPI`er og utvikle dashbord Ønskede kvalifikasjoner: Høyere utdannelse innen markedsføring, media, kommunikasjon (bachelor eller master) 3-5 års relevant erfaring; gjerne erfaring fra byrå eller markedsavdeling i mellomstore/ store bedrifter Det er ønskelig at du har bred erfaring med innholdsplanlegging, publisering og oppfølging av innhold i sosiale medier Svært god innsikt og erfaring med optimalisering av innhold for å øke effekt og konvertering En god penn og gode skriftlige egenskaper er viktig God kompetanse innen grafisk produksjon (Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop) God kompetanse innen videoproduksjon (Adobe Premiere / After Effects / Final Cut Pro) God teknisk SEO-/CMS-kompetanse Dybdekompetanse i SEO-verktøy som Ahrefs, SEMrush, MOZ, Deepcrawl og Accuranker Bred erfaring med analyse/innsiktsverktøy som Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager eller likn Erfaring fra bruk av EPiServer eller lignende CMS Erfaring med prosjektledelse/prosjektdeltakelse Ønskede egenskaper: Spesielt gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig Vant til å jobbe både selvstendig og i team Ambisjon om å vokse innen fagområdet Samarbeider godt med andre. Sterke analytiske evner. Kan raskt identifisere og trekke fram relevant innsikt av data Tar eierskap og ansvar, initiativ og driver prosjekter og tiltak framover Engasjert og inkluderende Fleksibel med stor arbeidskapasitet Glødende opptatt av digital markedsføring og kundeverdi Vi kan tilby:Vi kan tilby en variert arbeidshverdag og et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligutvikler. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom ulike aktivitetstiltak, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, gode helse- og pensjonsforsikringer samt behandlingstilskudd. Vi har også et eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du skal kunne prestere, utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et sosialt og uformelt arbeidsmiljø for alle ansatte. Konkurransedyktige betingelser er en selvfølge. Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte HR-sjef Espen Wold på espen.wold@jm.no. Alle søknader behandles konfidensielt.
29.09.2020 Oslo
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
16.09.2013 Oslo
Flere tusen potensielle oppdragsgivere bruker allerede KarriereStart.no til å søke etter arbeidskraft og til å ulyse ledige stillinger. Gjennom Frilansguiden kan oppdragsgivere effektivt rekruttere spisskompetanse når det er behov for dette. Det er mulig å:  - Søke etter frilansere basert på kompetansefelt / yrker - Søke i frilansernes porteføljer og prosjekter - Utlyse oppdrag som automatisk matches med riktige frilansere For å bli medlem av Frilansguiden og ta del i dette nye arbeidsmarkedet for frilansere, trenger du bare registrere deg som frilanser og opprette en Frilansprofil etter du har logget inn til din konto på KarriereStart.no. 
04.04.2016 Norge
Brukerdialog, Skatteetaten Vi søker en handlekraftig kommunikasjonsrådgiver til vårt kommunikasjonsteam i Skatteetatens største divisjon. Som kommunikasjonsrådgiver hos oss blir du en del av et sterkt og endringsorientert miljø, der kommunikasjonsteamet har en viktig rolle for at etaten skal nå sine mål. Hos oss vil du få muligheten til å jobbe strategisk og operativt innenfor ett av de største og mest interessante samfunnsoppdragene i Norge. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du identifiserer deg med våre verdier. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd.  Arbeidsoppgaver Planlegge og gjennomføre interne og eksterne tiltak på kommunikasjonsområdet i divisjonen, herunder planlegge og produsere innhold til intranett. Aktivt bruke foto, video og grafiske virkemidler for å nå best mulig frem med budskapet. Bidra til at dialogen med brukerne blir helhetlig fra a til å. Stille med kommunikasjonsfaglig kompetanse i prosesser som kommunikasjonsstaben har ansvaret for og er involvert i. Kontinuerlig samarbeid med avdelinger og staber i divisjonen. Delta i oppgaver knyttet til kommunikasjonsteamets oppdrag etter behov, som deltakelse i ulike prosjekter og arbeidsgrupper. Noe reisevirksomhet må påregnes. Kvalifikasjoner Kompetanse Relevant høyere utdanning, gjerne minimum bachelornivå og innenfor medie- og kommunikasjonsfag. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Meget god skriftlig og muntlig formulerings- og formidlingsevne, både på bokmål, nynorsk og engelsk. God på visuell kommunikasjon som foto, film og grafiske virkemidler.  Erfaring Gjerne noe erfaring fra strategisk og operativt kommunikasjonsarbeid, inkludert mediehåndtering. Gjerne erfaring i bruk av digitale kommunikasjonsverktøy for sosiale medier, webdesign, Trello og Teams. Det er ønskelig med erfaring fra klarspråkarbeid. Gjerne erfaring innen informasjonsforvaltning. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner! Du er kvalitetsbevisst og grundig selv når tempoet er høyt. Du har høy arbeidskapasitet og leveranseevne.  Du er utviklingsorientert og tar meransvar. Du har evnen til å tenke nytt og være kreativ. Personlig egnethet som vår fremtidsmedarbeider vil bli vektlagt  Vi tilbyr Muligheten til å  jobbe i et topp kommunikasjonsmiljø! Samfunnsaktuelle saker. Utfordrende oppgaver, store fagmiljø og kjekke og hektiske dager! Kompetanseutvikling. Fleksitid og betalt overtid. Trening i arbeidstiden. En raus personalpolitikk. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 420.000 – kr 540.000, avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.  De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 
15.10.2020 Bergen
Vil du være med å digitalisere og effektivisere offentlig sektor?   Vi styrker teamene og skal ansette nye, sultne konsulenter. Som konsulent hos oss får du ansvar for rådgivning, løsningsdesign og implementering hos våre kunder og bidrar gjennom leveranser til å videreutvikle våre kunder. Vi ser etter deg som er systematisk og har evne til å se og omsette kundebehov til konkrete løsninger, er ambisiøs og er klar for nye utfordrende oppgaver som et neste skritt i karrieren. Dersom du blir motivert av å være med på å digitalisere og effektivisere hverdagen i offentlig sektor ønsker vi å snakke med deg.   Arbeidsoppgaver   Vi jobber prosjektbasert i team med dyktige kollegaer. Rollen som konsulent vil blant annet kunne innebære følgende arbeidsoppgaver: Rådgivning knyttet til informasjonsstrategi, arkivoppsett og effektivisering av informasjonshåndtering i arbeidsprosesser Konfigurering og oppsett av vår programvare Public360 i henhold til kundebehov og beste praksis Implementering av Sak arkiv løsninger Produktdemonstrasjoner, brukeropplæring og presale   Ønskede kvalifikasjoner Relevant utdanning på master eller bachelor nivå Faglig bakgrunn og eller arbeidserfaring med saksbehandling i eller mot offentlig sektor og eller arkiv, information management, ECM, BPM, eller lignende Meget gode kommunikasjonsevner på norsk både skriftlig og muntlig er et krav – gode kommunikasjonsevner på engelsk skritlig og muntelig;      Personlige egenskaper Faglig dyktig og effektiv God til å skape verdi for kunden Engasjert og løsningsorientert Teamorientert og evne til å samarbeide effektivt med kollegaer og kunder Innsikt i og interesse for ny teknologi Evne til å lære nye ting og løse utfordringer Fungere som kundens sparringspartner og forstå kundens behov, samt evne til å kunne omsette dette til løsninger   Vi tilbyr Et spennende arbeidsmiljø som preges av engasjerte, motiverte og dyktige medarbeider i et av Nordens største selskap innen IT tjenester Faglige utfordringer med store utviklings- og karrieremuligheter Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver basert på ledende teknologi Konkurransedyktige betingelser Moderne lokaler på IT Fornebu
07.10.2020 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med teknologi som kjernevirksomhet og en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Vi søker nå en UX-designer som vil bli en del av UX-teamet i Intility. Intilitys UX-team jobber inhouse, og er ansvarlig for at tjenestene Intility utvikler skal være brukervennlige, intuitive og moderne. Teamet er involvert i en rekke ulike utviklingsprosjekter, og er også ansvarlig for å utvikle Intilitys designsystem.  Som UX-designer i Intility vil du være med på å utforme vårt visuelle uttrykk. Du vil designe ulike interne og eksterne tjenester, og bidra til å videreutvikle designsystemet vårt. Du vil jobbe tett med UX-teamet og utviklerne i Intility, og du vil samarbeide med de ulike fagavdelingene for å forstå behovene deres og designe løsninger som både skal være enkle å bruke, tilgjengelige og selvfølgelig se bra ut.  Vi ser etter deg som:   Har høyere utdannelse innen relevante fag (UX, front-end utvikling, interaktivt design o.l.). Relevant arbeidserfaring kan i visse tilfeller kompensere for manglende utdannelse.  Har et øye for detaljer og evne til å komme med kreative løsninger.  Har erfaring med designverktøy og gjerne god kunnskap i Figma, Illustrator, XD, Sketch eller InVision. UX-teamet benytter Figma som hovedverktøy.  Gjerne har noen års erfaring, men nyutdannede kan også søke.  Gjerne har HTML og CSS-kompetanse. Erfaring med Javascript og React er en fordel, men ikke et krav.  Inspireres av å jobbe sammen med andre for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst.  Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i minst ett skandinavisk språk og engelsk.  Vi ser etter deg som brenner for design og som ønsker å være med på å skape noe nytt i din karriere. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av arbeidet du leverer fra deg. Du evner å designe tjenester som samsvarer med vårt designsystem, og samtidig bidra til videreutvikling av designsystemet. Du samarbeider godt med kollegaer med forskjellige faglige bakgrunner, er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, holder deg oppdatert på faglige trender og synes teknologi er spennende.  I utgangspunktet ser vi etter deg som har noen års erfaring, men oppfordrer også deg som er nyutdannet til å søke. Det aller viktigste for Intility er å finne deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst.  Du bør ha relevant utdanning og/eller erfaring innen design, og gjerne ha god kunnskap i Figma, Illustrator, XD, Sketch eller InVision. Du må ha kompetanse i HTML og CSS, og det er en fordel om du er komfortabel med Javascript. Det er et pluss om du har erfaring med React.js og/eller utvikling av designsystemer.  Hvordan er det å jobbe i Intility?  I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst kommer et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på både egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.  Hos oss:   Blir du en del av et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører.  Vil du jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere.  Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy.  Blir du en del av et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb.  Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine.  Vil du glede deg til å komme på jobb.    I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte, og vi lager middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Legg ved søknad, CV og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning som vedlegg. Om du har eksempler på dine designarbeider eller en designportefølje, vil vi veldig gjerne at du laster opp dette også!  Vi gleder oss til å lese søknaden din!  
07.10.2020 Oslo
Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Vis alle 20.582 ledige stillinger
Les mer om Syljusven Media

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Innehaver hos Syljusveen Media og daglig leder hos Nadi Nutrition

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter