<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – ADB-Senteret AS ADB-Senteret AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Siemens is a globally leading company in the field of electronics and electrical engineering. Based in over 190 countries, we offer a broad range of innovative products – for energy efficiency, industrial productivity, healthcare systems, and intelligent infrastructure solutions, all with a strong focus on sustainability. We are seeking for a newBUSINESS PARTNER ACCOUNTING As a member of our local Accounting & Controlling team, you will be responsible for the accounting support to our operating business and maintaining the high quality of books and records.   You will need to be an experienced accountant with strong business affinity who can serve as the bridge between Accounting and Business Controlling. You will explain accounting effects to the business and validate accounting closing results against developments in the business.  What are my responsibilities ·      Ensure transactions are recorded in conformance with IFRS ·      Perform regular reviews of selected Service Business, POC and CCM projects, using a risk-based approach, and advise and challenge project commercials on their assumptions, ensuring a true and fair view in the project accounting ·      Provide strong support, guidance and local country training to the Operating Business for the various accounting processes and initiatives ·      Ensure the month end closing process is executed smoothly in coordination with Global Shared Services and Regional Hub ·      Foster a strong relationship with the business, growing as a value-adding trusted partner ·      Drive and participate in regional harmonization initiatives ·      Perform regular controls using standard reports and promote digitalization opportunities in its development and creation  What do I need to qualify for this job? ·      Degree in Accounting/Chartered Accountant or equivalent ·      More than 4 years of experience in Accounting & Finance ·      Fluent English and Norwegian·      Accounting IFRS ·      Experience with SAP from a project business and manufacturing environment is an advantage ·      Ability to use organizationally sensitive judgment, problem solving and decision-making to resolve immediate and anticipated issues ·      Analytical skills  We offer an environment characterized by great pride and great professional expertise. Good career and development opportunities in Siemens, both domestic and international. You will have varying tasks, and the opportunity to influence your working day. Siemens has flexible working hours, which includes vacation on all bridge days. We also offer competitive wages and conditions.However, the most important reason for choosing Siemens is that you are eager to be a part of an inspiring organization that gives you an opportunity to create innovative solutions for our projects and customers, and that you will get the opportunity to influence peoples days, environment and future through technology. Contact If you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact Head of Accounting & Controlling Mrs. Anke M. Engebretsen Tlf: +47 92443866 Workplace:  Oslo Application deadline: 31.03.20 We perform background check as part of our recruitment process
10.03.2020 Oslo
I Transaksjonsavdelingen bistår vi virksomheter og deres eiere gjennom transaksjonsprosessen med verdivurdering, due diligence og finansiell analyse i forbindelse med oppkjøp, salg og restruktureringer. Hver dag går vi på jobb med et mål om å skape gode kundeopplevelser. Vi skaper verdi ved å gi kunden gode analyser, solide vurderinger og riktige råd slik at kunden kan redusere risiko og maksimere avkastningen i finansielle transaksjoner. Prosjektene våre varierer i stor grad hva gjelder omfang og kompleksitet. Derfor ser vi etter deg som evner å sette deg raskt inn i nye problemstillinger, har analytiske evner og en utpreget stå-på-vilje. Synes du dette virker interessant bør du lese videre! Dine viktigste oppgaver og roller vil være å jobbe selvstendig med prosjektrelaterte oppgaver innen bl.a. verdivurderinger, finansiell due diligence og regnskapsanalyse utarbeide analyser, risikovurderinger og finansiell modellering bistå RSMs revisjonsteam med finansiell ekspertise videreutvikle tjenestegruppen Transaksjonsstøtte sammen med resten av teamet KOMPETANSE Vi søker deg som har høyere relevant økonomisk utdanning på mastergradsnivå med solide akademiske resultater liker nye utfordringer og lærer raskt har det aller best når du får jobbe med finansiell analyse og modellering mestrer Officepakken godt og er spesielt dyktig på Excel drives av gode prestasjoner og gjerne går den ekstra mila for å skape gode kundeopplevelser leser og skriver både norsk og engelsk meget godt
10.03.2020 Oslo
Peabs byggvirksomhet i Nord består av selskapene Bjørn Bygg AS og Bogstrand AS. Bjørn Bygg er etablert med hovedkontor i Tromsø og distriktskontorer i Harstad, Narvik, Bardufoss, Finnsnes, Alta og Kirkenes. Bogstrand AS er etablert med hovedkontor i Harstad og avdelingskontor i Tromsø. Selskapene har tilsammen rundt 520 ansatte og en årlig omsetning på omlag 1500 MNOK. Vi driver allsidig virksomhet innenfor nybygg, rehabilitering og vedlikehold for både private og offentlige byggherrer.  Til kontoret i Harstad søker vi nå en engasjert og selvstendig controller som; har høyere utdanning innen økonomi, evt ingeniørgrad og særskilt interesse for prosjektøkonomi og prosjektoppfølging er engasjert, tar initiativ og er proaktiv kjenner deg igjen i våre verdier: Jordnær, Utviklende, Personlig og Pålitelig Har du erfaring med prosjektøkonomi, revisjon eller lignende er dette en fordel. Ansvar og arbeidsoppgaver: driftsrettede økonomiske oppgaver prosjektrettet bistand til økonomioppfølging og rapportering prognoserapportering drifte systemer og rutiner for økonomisk og finansiell styring delta i lokal ledergruppe i Harstad andre administrative oppgaver må også påregnes Som controller vil du ha oppgaver knyttet til økonomirapportering i både Bjørn Bygg AS og Bogstrand AS.  Hos oss får du: anledning til å jobbe selvstendig samtidig som du er med i et større faglig nettverk i Peab anledning til å bistå direkte til at prosjektene våre forbedrer sine resultat mulighet til å vokse i et godt arbeidsmiljø konkurransedyktige betingelser svært gunstige pensjons- og forsikringsordninger inkl. helseforsikring og AFP Som controller for byggvirksomheten i Harstad vil du jobbe for både Bjørn Bygg og Bogstrand, og fra sommeren 2020 vil selskapene i Harstad samlokaliseres i flotte lokaler med gode fasiliteter. Vi ser frem til å motta din søknad!
17.03.2020 Harstad
Vi søker etter en systematiker som vil få det overordnede ansvaret for KS og HMS i stillingen som Kvalitet og HMS leder for EIQON Betong AS. Hovedansvar:  Systemansvarlig  Videreutvikle våre KS og HMS prosedyrer og internkontroller  Følge opp HMSK krav og regelverk, samt implementere etterlevelse i selskapet  Oppfølginger av kontinuerlige forbedringer  Bidra i internopplæring innen kvalitet og HMS  Følge opp interne og eksterne avtaler og samarbeidspartnere i KS og HMS  Faglig ledelse for 5-6 ansatte   Hva som kreves av deg som søker  Kunnskap om å bygge ett kvalitetssystem og regulatoriske krav  Ønskelig med erfaring fra HMS-KS arbeid, fortrinnsvis i entreprenørbransjen  Et sterkt faglig engasjement for fagområdene KS og HMS  Flytende norsk og engelsk er påkrevd for stillingen   Gode datakunnskaper       Du er utadvendt og omgjengelig  Du er ryddig, strukturert, systematisk, nøyaktig og opptatt av sikkerhet på arbeidsplassen  Selvstendig og initiativrik  Hva Eiqon tilbyr deg som søker  Lønn iht. Avtale  Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i ett selskap i AF- gruppen  Stort spillerom og påvirkningsgrad i gjennomføringen av arbeidsoppgavene  God opplæring av spesialister innen fagene sine  Gode utviklingsmuligheter   En trygg arbeidsplass i ett selskap vekst  Hos oss gjør du en forskjell! 
25.03.2020 Lier
Vi søker en faglig sterk avdelingsleder prosjektering som skal lede prosjekteringsavdelingen vår og legge til rette for videre utvikling. Du vil få ansvar for prosjektering av betong og stål, kvalitetssikring, optimalisering av produksjon, systemutvikling samt ledelse av 5 kompetente medarbeidere i en avdeling i vekst.    Ansvarsområde  Prosjektering av stål og betong konstruksjoner  Faglig leder for prosjektering (konstruksjonssikkerhet)  Personalansvar for 5 ansatte Designe strukturer ved å benytte ulike produksjonsverktøy som Revit, Allplan, Advance Steel  Kalkulasjon, beregning og analyse av konstruksjoner ved hjelp av håndberegninger og Robot Structural  Tilbudsarbeid og prosjektutvikling  Hva som kreves av deg som søker  Sivilingeniør innen konstruksjonsteknikk- minimum 5 års erfaring  Kreativ og lærevillig  Analytisk og nøyaktig Har gode skriftlige og verbale kommunikasjonsferdigheter på både engelsk og norsk  Evne til å jobbe selvstendig En fordel med kjennskap til Revit, Allplan og Advance Steel Hva Eiqon tilbyr deg som søker  Lønn iht. Avtale  Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i ett selskap i AF- gruppen  Stort spillerom og påvirkningsgrad i gjennomføringen av arbeidsoppgavene  God opplæring av spesialister innen fagene sine  Gode utviklingsmuligheter   En trygg arbeidsplass i ett selskap i vekst  Hos oss gjør du en forskjell! 
25.03.2020 Lier
What You'll Do You will support the VP/GM, Webex Devices/Meetings Rooms, in the strategy, vision and execution of the organization to accelerate our customers’ success, and profitable growth for Cisco and our Partners, by delivering the best collaboration experience in the industry. You will play a key role in helping the Devices/Meeting Room organization focus on and achieve its most important strategic goals in the coming months and years. In this role you will think strategically and drive a strong agenda of accountability, execution and delivery. You will partner with the Devices Leadership Team and other Chiefs of Staff in Collaboration to align and execute against the team's vision, strategy and strategic promises. Culture is the foundation for this organization. You will be a strong advocate and work relentlessly to ensure the cultural principles of the organization are practiced – a passionate role model that cares about people with a continuous growth learning mindset. You will work as a trusted advisor, extensively collaborating with leadership, business stakeholders, internal operations and several cross-functional teams (Finance, HR, IT, etc.). You will demonstrate strong executive presence in representing the organization and effortlessly navigate from strategy to tactical issues. Other responsibilities include: Co-lead / facilitate the process of developing and publishing the Devices/Meeting Rooms organizational vision and strategy aligned to global Collaboration strategy. Co-create and track strategy execution roadmap and milestone deliverables. Lead / facilitate the organizational governance of success metrics tracking, accountability and MPER’s progress across the BU. Accountable financial management, tracking, and progress reviews of both functional and investment budgets Design, create and operate annual and long-range people strategy including workforce planning, training, talent programs, and employee engagement. Monitor workforce demographics, current and future workforce outlook on structure and mobility. Vendor management as needed. Provide effective counsel on complex organizational matters, as well as demonstrated projects. Assist leader in facilitating effective decision-making. Responsible for organizational communications. Create content and prep for executive presentations and customer meetings. Drive leadership demeanor and messaging across leadership team. Coordinate execution of key strategic initiatives. Drive process improvement and process simplification wherever possible. Own organizational change management activities. Administrative leadership and facilitation of back office duties such as staff meetings, all manager meetings, all org meetings, strategic off-sites, and planning sessions. Create and manage the organizational calendar of meetings, events and checkpoints. Manage compliance of actions and drive to closure.  Skills and Experience BA + 10 years business experience (MBA a plus) Previous Cisco experience a plus Entrepreneurial and efficient with limited resources Strong communicator. Confident in managing up/down/laterally. Ability to dive into most any area of the business or product Good sounding board for others in the company—provide open, honest feedback Help team understand where you can be useful for them versus a roadblock Impeccable managerial and interpersonal skills Proven track record of effectively interacting with senior management Ability to work strategically and collaboratively across departments Effective, versatile and action-oriented Strong cultural values, and ability to drive results through commitment, perseverance, and having fun. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference.Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities. Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco#LI-EMEAAW1#LI-PRIORITY
25.03.2020 Bærum
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.    Tieto søker en leder til vår utviklingsavdeling i Norge. Som utviklingsleder i Payment and Cash Management (PCM) skal du lede en utviklingsavdeling som er drivende for videreutviklingen av systemene på våre strategiske satsingsområder, hvor vi bygger fremtidens bankløsninger. Vi har i dag en sterk vekst både i kunder og i oppdrag, og trenger deg som ønsker å være med på å lede utviklingen av systemer, som dekker behov hos større internasjonale banker. I en verden i endring med raske skifter og nye utfordringer må vi tenke på nye måter. Vi søker en person som kan se problemstillinger fra nye vinkler og nye tankesett.     Du vil være ansvarlig for en avdeling med meget erfarne arkitekter og utviklere som har omfattende og dyp bransjekompetanse. Vi ser etter en sterk og klar utviklingsleder som kan virke som en agil coach for disse teamene. Det er også en fordel om du har vilje og evne til å ta et operasjonelt ansvar for videreutvikling av arkitektur/rammeverk samt ta del i diskusjonen rundt teknologivalg i PCM. Avdelingen er under vekst, og en av oppgavene er å hjelpe avdelingen å vokse på en sunn og god, men rask måte. Payment and Cash Management er inne i en prosess for å endre hvordan vi jobber. Fra å tidligere jobbe mye mer tradisjonelt vannfall, ønsker vi å implementere en agil arbeidsmetodikk. Som utviklingsleder vil det være forventet at du er med på å forme og implementere denne transformasjonen.  Payment and Cash Management jobber i agile-team som følger en TDD tankegang. Det er stort fokus på kreativ problemløsning i team, i tillegg til kompetansedeling – noe som forutsetter god kommunikasjonsevne og ikke minst engasjement for sitt fagfelt. Det er kultur for personlig ansvar og utviklingsmuligheter der du har høy påvirkningskraft på produktet du jobber med. Som teknologibedrift er det også fokus på personlig, teknisk og karrieremessig utvikling med et felles mål om å holde Tieto-ansatte oppdatert på nye teknologier og trender. Personen vi er ute etter har et sterk engasjement for teknologi og smidig utvikling. Teamene vi bygger nå skal levere programvare til noen av verdens største banker, og vi leverer kun det beste. Du kan bidra til at vi fortsetter å utvikle solid og sikker programvare som er i samsvar med velkjente standarder, mønstre og god praksis.   Hvem ser vi etter?   • Du har evne til, og gjerne erfaring fra, å lede utviklere og utviklingsprosjekter i større systemer og organisasjoner. • Du har solid kompetanse innen agil og smidig utvikling av store komplekse systemer / programvare og har med fordel erfaring fra større arkitekturtransformasjoner,  samt at du har stor interesse for ny teknologi. Du har en bakgrunn fra utvikling, gjerne Java, men dette er ikke et krav.• Du har evne til å motivere og få det beste ut av dine ansatte og jobber gjerne gjennom langsiktige strategisk planlegging• Høyere utdannelse på bachelornivå eller høyere er ønskelig, men lang og relevant erfaring kan kompensere for utdannelseskravet.• Erfaring som linje-leder er en fordel.  Vi kan tilby følgende:   • Du vil bli en del av et av Nordens største selskap innen IT tjenester. Selskapet har store vekstplaner i Norge som byr på mange spennende muligheter• En utfordrende og faglig spennende rolle hvor du i stor grad vil kunne påvirke sentrale tekniske og eller arkitekturmessige valg fremover • Du vil få ansvaret for å utvikle og videre bygge en avdeling som til en hver tid møter nåværende men også fremtidige behov innen løsning og arkitektur, gjennom et agilt arbeidsett• Jobbe tett med faglig tung global kompetanse innen fagfeltet og inn mot noen av de største europeiske og globale bankene• Et utfordrende tverrfaglig miljø – vi dekker hele verdikjeden i våre leveranser• Å bli sett og hørt i en avdeling med betydelig påvirkningskraft i konsernet• Stor handlefrihet – du vil bidra til å utvikle et viktig satsningsområde• Jobbe i et selskap som kan vise til mange svært fornøyde kunder hvor kulturen er å levere det vi har avtalt, til rett tid og med høy kvalitet• Et selskap som anser kompetanseutvikling som viktig• Konkurransedyktige betingelser
25.03.2020 Oslo
We are building for the future - can you help us re-draw the IT roadmap?  The construction industry is currently facing a development leap where the change agent is spelled digitalization. NCC is leading the way by developing our business and future proofing our IT platform.   We are currently recruiting IT professionals who thrive on becoming important players in our digital transformation journey. We promise that you will face interesting challenges to be solved together with a team of smart colleagues in a rewarding work environment.  Successful candidates would join the Group function Development & Operations Services (DOS), which leads NCC’s strategy development and major change programs in the business. With 130+ employees, DOS also drives research and innovation and is NCC’s development and delivery function for IT and operations development.  Your role as Group Information Security Architect at NCC (for this position you can live anywhere in the Nordic region) As our new Group Information Security Architect you will be placed at the Information Security function of the Enterprise Architecture & IT Strategy, a Nordic Group Function at NCC. Your responsibility will include that initiatives of development are being realized according to the NCC guidelines of Information Security as well as creating solution architecture when developing new security functions. You have a background working with Information Security and Enterprise Architecture. As such you have an ability to switch between Enterprise Architecture perspectives when applying NCC Information Security guidelines, both working on a business process level as well as applying appropriate controls in a solution architecture.   In this position you will...    Contribute in development of NCC IT-security roadmap and general Information Security in the target architecture Work in close cooperation with IT operation & with development projects designing solutions in line with our decided target architecture Be an advocate of best practices within the Information Security area and at the same time applying pragmatism in order to achieve the best outcome in each situation Work in close cooperation with the rest of the Enterprise Architecture-team and our IT-services organization Lead the journey of change at Group level, together with our Business Areas and Group Functions. You will be important for us in our strategic transformation and we like you to have   A business value-oriented approach to IT Security Solid work experience from the Information Security area at a midsized or larger organization Proven track record from both acting at an operative level and in an advising role Knowledge in how to design and perform risk-analysis activities Knowledge in architecting proper IT Security controls based on risk analysis Experience in applying controls in workable solution architecture preferably in Microsoft Cloud solutions Knowledge of TOGAF or other Enterprise Architecture frameworks Knowledge of ISO 27000-series or NIST frameworks Knowledge in GDPR Preferably certificate in CISSP, CISM, CRISC or equivalent Fluency in written and spoken English plus one more Nordic language   To be successful in this position you probably are   Motivated by proactive work together with both the business and IT. Driven by understanding complex information security matters from non-technical stakeholders within the business and suggest good solutions that balances efforts with business risk Analytically strong and comfortable in risk management processes and control frameworks Excellent in building relations and communicating at all levels within an organization Able to perform and deliver value-adding solutions at a high level A good communicator Can challenge existing models Enthusiastic about driving change Pragmatic  We offer     NCC offers an opportunity to be a part of a dynamic organization with great opportunities for personal development. In this position, you will be in the center of our digital transformation journey. NCC's vision is to renew our industry and offer the best sustainable solutions. Our work is guided by our values; honesty, trust, respect and pioneering spirit.    Welcome to apply!   Apply asap but no later than April 12. The selection is ongoing. Welcome with your questions to recruitment consultant oscar.nordstrom@ncc.se or researcher johanna.odelkrantz@ncc.se   Not of interest for you?-please feel free to recommend a friend    About NCC  NCC is one of the leading construction and property development companies in the Nordic region, with sales of more than SEK 58 billion and 15,500 employees. NCC is active throughout the value chain in its efforts to create environments for work, living and communication. We’re building for the future.    Ad sellers and recruitment service providers are advised not to contact NCC for this assignment    Kontaktpersoner: Oscar NordströmRecruitment Consultantoscar.nordstrom@ncc.se Johanna OdelkrantzResearcherjohanna.odelkrantz@ncc.se
25.03.2020 Norge
Vis alle 24.298 ledige stillinger
Les mer om ADB-Senteret AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om ADB-Senteret AS