Ledig stilling

Åpen søknad – BSRK AS BSRK AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Fantastisk mulighet i Trondheims mest spennende IT-selskap Med våre kunder innen både privat og offentlig virksomhet former EVRY både dagens samfunn og vår digitale fremtid. Vi utvider nå salgsteamet i vår markedsenhet i Trondheim og har ledig stilling som Sales Executive. Hovedfokus vil være å selge konsulenttjenester og prosjekter som omhandler Digital Transformasjon. Er du den nytenkende drivkraften vi er på jakt etter, kan vi love deg en fleksibel jobb der vår endringstakt gir deg gode muligheter for faglig og personlig utvikling.   Hva innebærer rollen som Sales Exceutive? Som Sales Executive får du ansvar for å skaffe, forvalte og videreutvikle en kundeportefølje og du får en svært viktig rolle i forhold til å identifisere og utvikle markedsmuligheter for EVRY Ansvar for å selge inn hele bredden av EVRY sine tjenester til definerte kunder Sammen med våre forretningsutviklere og fageksperter skal du gi råd til virksomheter om å prioritere kundeopplevelser, innovasjon og automatisering Kommunisere verdien av å smelte sammen forretnings- og IT-strategi, samt utnytte moderne metoder og teknologi for å kjøre suksessfylte digitale satsninger Salg av prosjekter og konsulenttjenester innen digital forretningsutvikling, virksomhetskritiske løsninger, applikasjonsutvikling, arkitektur, samt moderne plattformtjenester Sammen med leveranseledere sikre ressurser og løsninger som gir våre kunder digitale konkurransefortrinn Utvikle salgs- og kundeplaner og aktivt gjennomføre disse Gjennomføre salgsprosesser og forhandlinger som fører frem til signerte kontrakter Etablere og videreutvikle relasjoner til beslutningstakere, påvirkere og øvrige sentrale personer Slik jobber vi Vi har høye ambisjoner og skal alltid ligge i teknologisk forkant. Vi brenner for kreative løsninger og er alltid nysgjerrig på det neste digitale gjennombrudd. Ettersom teknologi er en ferskvare, jobber vi smidig, hvilket krever at du evner å se fremover. Vår arbeidsplass er preget av fleksibilitet, hvilket gir deg mulighet til å selv påvirke hvor og når du jobber. Som kundeansvarlig har du det overordnede ansvaret for EVRY sine leveranser. Du har en rolle som teknisk rådgiver mot våre kunder. Med strategiske samarbeidspartnere som Microsoft, Google, Amazon, IBM, Apple og Facebook får du mulighet til å jobbe med noen av Norges mest innovative digitaliseringsprosjekt.   Er du den vi søker? Med vårt sterke kundefokus må du være serviceminded, ha kremmerånd, ha en positiv innstilling, og stor sans for kvalitet Erfaring fra IT-bransjen er en fordel og du bør kunne vise til gode resultater fra salg av komplette IT-løsninger Vi ser gjerne at du har jobbet med konsulent- prosjekt- eller tjenestesalg Høy endringstakt krever at du er fleksibel, selvstendig og at du motiveres av gode resultater Du har stor interesse for forretning, innovasjon og teknologi som kan skape gevinster for kundene Det forutsettes at du har svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og behersker både norsk og engelsk skriftlig/muntlig på en svært god måte Utdanning på minimum Bachelornivå innen økonomi/ledelse og/eller IT eller relevant erfaring som kompenserer for dette EVRY tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av Nordens ledene it-selskap tilbyr vi deg flere muligheter enn tilsvarende selskaper. Vi har stor geografisk spredning i Norge og i verden. Våre kunder er små som store, velkjente som ukjente, lokale som globale. Vår bredde sammen med høy endringstakt gir deg mulighet for utvikling. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor setter vi sammen team med stort mangfold, som skal sikre utvikling av kompetanse og nytenkning.   Arbeidssted: Trondheim   Interessert i en prat? Velkommen til å sende en kort søknad sammen med din CV - søkere vil bli vurdert fortløpende. For mer informasjon, ta kontakt med Ulf Dahl Ryen / mobil 92226777.
15.08.2019 Trondheim
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Do you want to help create the future of healthcare? Our name, Siemens Healthineers, was selected to honor our people who dedicate their energy and passion to this cause. It reflects their pioneering spirit combined with our long history of engineering in the ever-evolving healthcare industry. We offer you a flexible and dynamic environment with opportunities to go beyond your comfort zone in order to grow personally and professionally. We are looking for Lab Digitalization Sales Consultants, located across Europe and willing to travel in designated areas, reporting to Siemens Healthineers Headquarters. Sound interesting? Then come and join our global team as Lab Digitalization Sales Consultant to help clinical laboratories improve patient care and reduce operational costs through digitalization. Your tasks and responsibilities: You will lead diagnostics IT sales process, through customer consulting engagements and workflow studies, in order to architect and sell a winning customer-centric IT solution, based on Siemens Healthineers’ lab diagnostics IT portfolio and complementary partners if neededYou will conduct effective customized solution presentations and needs-based product demos showcasing clinical, operational and financial benefits of the total solution specific to the customerYou will coach the broader local sales teams for designing an effective joint sales approach in order to retain existing customers and grow in prospect accountsYou will establish customer contact and credentials with appropriate levels such as technical, strategic, and financial buyers from end user to C-suite decision makers where appropriateYou will act as a conduit between Headquarter and countries to drive sales and marketing strategies in the regionYou will monitor local competitive market trends, government regulations and policies, along with identification of local partners to effectively address the customer needsTo find out more about the specific business, have a look at Lab Diagnostics, Atellica® Diagnostics IT portfolio, and the overall Healthcare IT offerings. Your qualifications and experience: You hold a university degree with preference in the field of engineering, computer science or business administration or in a related disciplineYou have at least 5 years of industry experience in sales, consulting, or servicesYou already gained experience in workflow consulting, professional services or sales in enterprise IT, covering network solution architecture and system designYou have deep understanding of the clinical lab’s workflow as well as the role of IT in improving processes (such as patient result verification, lab inventory management, process analytics, decision support)Further, experience with one or more of the following technologies would be considered a plus: EHR/ EMR/ HIS, LIS, Middleware, HL7/ ASTM, Data Analytics etc.Your attributes and skills: You possess excellent cross-cultural and interpersonal skills; ability to develop strong relationships with customers, advisory boards, and potential or existing business partnersYou are fluent in English. Another European language would be requiredApproximately 50-75% travelling to customers all over the world, mainly Europe is a mustOur global team:Siemens Healthineers is a leading global medical technology company. 50,000 dedicated colleagues in over 70 countries are driven to shape the future of healthcare. An estimated 5 million patients across the globe benefit every day from our innovative technologies and services in the areas of diagnostic and therapeutic imaging, laboratory diagnostics and molecular medicine, as well as digital health and enterprise services. Our culture:Our culture embraces different perspectives, open debate, and the will to challenge convention. Change is a constant aspect of our work. We aspire to lead the change in our industry rather than just react to it. That’s why we invite you to take on new challenges, test your ideas, and celebrate success.Check our Careers Site at www.healthcare.siemens.de/careersAs an equal opportunity employer, we welcome applications from individuals with disabilities. Applications from individuals with disabilitiesWish to find out more before applying? Contact us: +49 (9131) / 17 – 1717, if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team. The contact person handling this job ad is Marlena Maier.We care about your data privacy and take compliance with GDPR as well as other data protection legislation seriously. For this reason, we ask you not to send us your CV or resume by email. We ask instead that you create a profile in our talent community where you can upload your CV. Setting up a profile lets us know you are interested in career opportunities with us and makes it easy for us to send you an alert when relevant positions become open. Click here to get started. To all recruitment agencies:Siemens Healthineers does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, employees, or any other company location. Siemens Healthineers is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
28.05.2019 Oslo
Job DescriptionSiemens er et av Norges og verdens ledende teknologiselskaper som utvikler innovative teknologiske løsninger innenfor industri, olje&gass, kraftforsyning, byer og infrastruktur. Med 380.000 medarbeidere i mer enn 190 land jobber Siemens med å løse fremtidens utfordringer gjennom elektrifisering, automatisering og digitalisering.Siemens er verdens største leverandør av bærekraftige løsninger, og har i snart 170 år utviklet ny teknologi for hele verden. Den norske virksomheten har cirka 1700 medarbeidere og hovedkontor i Oslo. Siemens har også kontorer i blant annet Trondheim, Bergen og Stavanger.Siemens Smart Infrastructure (SI) leverer produkter og løsninger til beskyttelse og styring av distribusjons- og transmisjonsnett, koblingsanlegg og transformere, ladere til elektriske busser samt løsninger til batterilagring. Vi leverer også produkter og løsninger til bygninger for styring av lys, varme og ventilasjon, og som øker komforten og gir energibesparelser. Vi leverer også byggløsninger for sikkerhet som beskytter mennesker og verdier. Les mer på  siemens.no/energi Sales Manager - relevern og lokalkontroll Arbeidsoppgaver: Salg av våre produkter innenfor vern og lokalkontroll basert på Siemens’ innovative og markedsledende produktportefølje, samt Omicron testutstyr i til våre kunder. Sammen med et team av spesialister vil du sørge for utarbeidelse av løsningsvalg, kalkulasjon, tilbudsdokumenter, forhandlinger med kunde, kontraktsinngåelse. Innenfor ditt ansvarsområde vil du ha ansvar for markedsovervåking og –analyse, samt utarbeide salgsstrategier for de enkelte produkter og kunder. Du lever i grensesnittet mellom salg, tekniske løsninger, kundedialog, fabrikkdialog, tekniske spesifikasjoner, kommersielle forhold og kalkulasjoner. Du vil ha en proaktiv dialog med kunder for promotering av våre løsninger i samarbeid med Teamleder.  Din dialog med kundene vil spenne fra salgsarbeid til rådgiving, opplæring, kundemøter samt planlegge, og gjennomføre kundearrangement. Markedsovervåking og -analyse er også en viktig del av dine oppgaver. Gjennom det daglige arbeidet vil du få kjennskap til hendelser og trender i markedet, og følge opp og videreutvikle våre forretningsstrategier. Det kan også være aktuelt at du deltar i eksterne fagfora på vegne av Siemens. Du vil være en del av Siemens’ salgsseksjon for energiløsninger og produkter i Norge, og nyte godt av et nettverk av kolleger i Norden og i våre hovedkvarter i Tyskland. Vi har medarbeidere i Bergen, Oslo og Trondheim. Seksjonen innehar stor erfaring og er kjent som det mest kompetente salgsmiljøet innen energibransjen i Norge. Våre kunder er typisk Statnett, nettselskaper, kraftselskaper, entreprenører, olje & gass-selskaper, industri og andre divisjoner i Siemens AS. Vi leter etter deg som: har utdannelse som ingeniør eller sivilingeniør innen Energi & Miljø (elkraft). har noen års erfaring fra kraftbransjen som for eksempel oppdragsgiver, salg, konsulent, engineering, prosjekteringsledelse, prosjektledelse. har inngående kunnskap om vern og kontrollanleggsløsninger i kraftsystemer. liker å være i kontakt med ulike mennesker hos kunder og hos interne og eksterne leverandører. liker å ha mange baller i luften, er strukturert og kan stå på i perioder for å rekke frister for tilbud og leveranser. Du liker å jobbe både selvstendig og i team. har ambisjoner om å skape fornøyde kunder og levere gode resultater. har gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. har gode kunnskaper i norsk og engelsk. er villig til å reise på kundebesøk og til våre samarbeidspartnere i Norge og Europa.  Vi tilbyr deg: en interessant og utfordrende stilling i en dynamisk og framtidsrettet divisjon som legger vekt på faglige og personlige utviklingsmuligheter og som endrer seg etter behov i markedet. mulighet til å påvirke videreutvikling av våre markedsledende løsninger og produkter gjennom tett samarbeid med vårt utviklingsmiljø og våre fabrikker i Tyskland. en solid innføring i aktuelle arbeidsoppgaver varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. muligheten til å jobbe i et av landets mest komplette bransjemiljø muligheten til å jobbe sammen med erfarne kollegaer som kan mye om våre kunder, tekniske løsninger, og hva som skal til for å lykkes i markedet. Vi bruker bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Arbeidssted: Fortrinnsvis Oslo, men Trondheim eller Bergen også mulig. Kontaktperson: Bjarne Pedersen, telefon 971 47 709 Søknadsfrist: Snarest og senest 1. september
14.08.2019 Oslo, Trondheim, Bergen
Vil du være med å styrke et av Norges råeste rådgivermiljø, EVRY Business Consulting?    Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir store muligheter for faglig og personlig utvikling.     Hvordan vi jobber  Vi har høye ambisjoner, og vil kombinere vår ledende posisjon på teknologi med dyp forståelse for forretningssiden hvor vi vet behov skapes. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber.     For å forme den digitale fremtiden til våre kunder skal vi styrke oss ytterligere innen Business Consulting og våre fagområder. I hovedsak bistår vi våre kunder med tjenester innen:  Strategi og innovasjon  Prosess- og endringsledelse  Program- og prosjektledelse  Virksomhetsarkitektur  Vi trenger flere konsulenter som blant annet kan hjelpe våre kunder med å:  Identifisere trender og muligheter som grunnlag for innovasjon  Designe, videreutvikle og implementere forretningsmodeller slik at strategier og innovasjoner kan realiseres  Utvikle og implementere strategier for digitale konkurransefortrinn  Kartlegge virksomheter, gjennomføre nullpunktsmålinger og utvikle business case  Designe og optimalisere virksomhetsprosesser, anbefale teknologisk understøttelse og utarbeide forslag til fordeling av ansvar, oppgaver og mandat i organisasjoner  Etablere og styrke porteføljestyring som en driver for innovasjon og digitalisering  Innføre rammeverk og struktur for å sikre gevinstrealisering fra digitale endringstiltak  Definere strategi, tillage planer og utføre endringsledelse før, under og etter prosjektforløp   Lede digitaliseringsprosjekter og programmer   Øke kapasitet og kompetanse i gjennomføring av digitaliseringsprosjekter  Etablere og/eller forbedre Project/Program Management Office (PMO) funksjonen  Oppnå god brukeradopsjon ved innføring av nye løsninger  Etablering av virksomhetsarkitektur  Styrke interne endringskapabiliteter og virksomhetsarkitektur  Forbedre egne kapabiliteter innenfor ulike aspekter av virksomhetsarkitektur, som for eksempel teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur og forretningsarkitektur.  I rollen som rådgiver vil du:  Gjennomføre kundeprosjekter, selvstendig og/eller i team med andre konsulenter på tvers av andre fagområder i Business Consulting og EVRY  Videreutvikle vår faglige tilnærming og beste praksis innen våre tjenesteområder  Bidra aktivt til utvikling av EVRY's tjenesteportefølje innen fagfeltet  Være synlig eksternt og internt som en del av vårt fagmiljø  Bidra til kundeutvikling og salg innen våre områder  Du vil komme til et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretningskonsulenter som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil ha muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder der du vil få spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø.     Er du den vi ser etter?  I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du vil ha en unik mulighet til å være med å forme både tjenester og vår faglige tilnærming. Vi søker deg med relevant konsulenterfaring innen offentlig eller privat sektor.   Vi ser også for oss at du har følgende erfaring, profil og kompetanse:  Minst to års erfaring der du har skapt gode resultater i relevante prosjekter  God kjennskap til aktuelle verktøy og metoder  Svært gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evnen til å skape tillit og gode relasjoner  Analytisk med en strukturert tilnærming til problemløsing.   Evnen å utvikle nye kunder med utgangspunkt i eget nettverk  Har gjennomført, eller ønsker å ta sertifiseringer i for eksempel PRINCE2, PMP, Lean Six Sigma, Prosci, MSP, MoP, TOGAF, ITIL, IPMA, SCRUM eller lignende  Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper  Proaktiv og løsningsorientert  Formelle krav:  Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, fortrinnsvis innen økonomi eller IT.  Mastergrad, men lengre relevant erfaring, relevante kurs og/eller referanser kan kompensere for formell utdanning   Vi tilbyr:  Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.   Hos oss vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.   Vi preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.    Noe vi tar som en selvfølge:  • Lønn som gjør deg glad hver måned   • Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre   • Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt     Høres dette ut som en stilling for deg? Vi ser frem til å høre fra deg! 
06.05.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger
Har du lyst å bidra til å stoppe svindlere? Da har vi en spennende mulighet for deg! Hvert år avdekker vi 100 000 svindelsaker og bidrar til å redusere finansielle tap og tap av omdømme for våre kunder. Vi har kjempet mot svindel i flere tiår, og er stolte over å bli ansett som en pålitelig rådgiver for transaksjonsovervåkning til mange fremtredende kunder i Norden og i Nord-Europa. Som følge av økt kundemasse og nye tjenester er vi på utkikk etter en Prosjektleder som kan være med å løfte forretningsenheten vår til nye høyder. Denne stillingen inngår i et team av fageksperter som jobber med kvalitetssikring og kontinuerlig forbedring av våre tjenester. Som Prosjektleder vil du vil jobbe tett med ulike roller på tvers av Fraud Prevention og vil være en viktig bidragsyter for at vi skal lykkes med våre spennende satsninger.   Arbeidsoppgaver Lede nyskapende og spennende prosjekter Utarbeidelse av prosjektplaner Følge opp prosjekt og prosjektleveranser ift. fremdrift, kostnader og kvalitet Være rådgiver og samarbeidspartner på tvers av organisasjonen Bidra til kontinuerlig forbedring gjennom tverrfaglig samarbeid Bidra til intern kompetansebygging og fokus på prosjektledelse som fag   Kvalifikasjoner Universitet/Høyskoleutdannelse Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse Erfaring fra forbedringsarbeid God datakompetanse. Erfaren bruker av Excel, Word, PowerPoint etc. Sterk skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk og engelsk Utdanningsnivå Master/Bachelorgrad Relevant erfaring kan erstatte manglende utdanning Personlig egenskaper Løsningsorientert, initiativrik og god gjennomføringsevne Gode kommunikasjons- og relasjonsbyggende egenskaper Lærevillig og positiv til nye utfordringer God på struktur Evne til å tenke helhetlig Teamarbeider med evne til å jobbe selvstendig Høy arbeidsmoral Positiv, entusiastisk og engasjert Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet for videre karriereutvikling uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk. Nylig har EVRY Mo i Rana flyttet inn i topp moderne lokaler som er skreddersydd etter virksomhetens krav og behov. I stillingen tilbys konkurransedyktige lønnsvilkår, gode forsikrings- og pensjonsordninger og mulighet for fleksibel arbeidstid.  Andre opplysninger: Arbeidstid: dagtid Stillingsprosent: 100%, ønskelig med oppstart så snart som mulig Arbeidsplass for stillingen er Mo i Rana. Noe reisevirksomhet må påregnes i stillingen. Alle søknader blir behandlet med diskresjon. Aktuelle kandidater for intervju vil bli kontaktet. Spørsmål om stillingen kan rettes til Seksjonsleder for Quality and Technical Development, Fraud Prevention André Moen Eide. E-post andre.eide@evry.com eller mobil +47 918 87 837 Søknadsfrist: 15.09.2019
13.08.2019 Rana
Vil du være med på å forme fremtidens lønnsleveranse?  Vårt kontor i Oslo og Trondheim søker faglig dyktige lønnsrådgivere som ser muligheter i teknologi og digitalisering av arbeidsprosesser. Lønnsfunksjonen blir mer og mer digital, og vi er ute etter deg som kan kombinere fag og teknologi. Aktuelle arbeidsoppgaver: Støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR til våre kunder Digitalisering og effektivisering av arbeidsprosesser innenfor lønnsområdet Bidra til å utvikle bedre tjenester Bidra til økt bruk og utnyttelse av innførte systemer Implementering og oppstart av nye prosjekter Hvem du er: Svært god IT-forståelse Minimum tre års relevant erfaring innen lønn og HR, gjerne innen lønnsrådgivning. Det er en fordel med god Agresso/UBW-kompetanse. God kjennskap til lover og regler innen fagfeltet Ønsker å jobbe smart og effektivt, med fokus på endring og optimalisering. Målrettet og gjerne ambisjoner om videre utvikling innen faget, prosjektledelse eller teamledelse En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov Kjennetegnes ved godt humør og evnen til å jobbe selvgående, proaktivt og strukturert Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk Du trives med varierte arbeidsdager - ofte også ute hos våre kunder Hva vi kan tilby: Godt arbeidsmiljø med høy kompetanse Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring Svært gode utviklingsmuligheter og karriereprogrammer Mulighet for fleksibel arbeidstid Gode forsikrings- og pensjonsordninger     Høres dette ut som en stilling for deg?   Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 31.08.2019 Vi ser frem til å høre fra deg!
02.07.2019 Oslo, Trondheim
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn ved bruk av kunstig intelligens, analyse og datainnsikt? Vi bygger et av Norges og Nordens største og mest innflytelsesrike miljø innen nevnte fagområder og trenger mange flere på laget for å møte morgendagens behov.    Med veletablerte partnerskap med de største og viktigste aktører innen kunstig intelligens (AI) og dataanalyse kombinert med stort antall kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY virkelig med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden.   Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter med et ønske om å bli kjent og etterspurt for din unike spisskompetanse? Hvis ja, så kan vi love deg en utfordrende stilling med høyt tempo som gir store muligheter for faglig og personlig utvikling.  Hvordan vi jobber Vi har høye ambisjoner, og vil kombinere vår ledende posisjon på teknologi med dyp forståelse for forretningssiden hvor vi vet behov skapes. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger som skaper digitale fordeler for våre kunder.  Størrelsen er en av våre mange styrker, og du har derfor alltid noen som er like gode eller bedre enn deg selv å snakke med for å bli best innen området du konsentrerer deg om.   For å forme den digitale fremtiden til våre kunder skal vi styrke oss ytterligere innen AI, Analytics & Insight og ser etter å fylle følgende roller:   Data Engineers For Data Engineers søker vi etter deg med kompetanse innen følgende områder: Utvikling datastrukturer/-modeller for analyseformål Tilrettelegging for effektiv påkobling av nye datakilder Automatisering av dataflyt (ETL, ELT) Kjennskap til teknologier som Hadoop, UNIX/Linux, Distribuerte systemer Kjennskap til sky-plattformer som Microsoft Azure, Google Cloud, AWS.  I tillegg, er det en fordel om du har kjennskap til ett eller flere av følgende områder: Docker, Apache Spark, Apache NiFi, Apache Knox, Apache Ranger eller Apache Atlas   Data ScientistsFor Data Science søker vi etter deg med høyere utdannelse innen informatikk, statistikk, matematikk eller fysikk og med minst 2 års erfaring innen fagområdet. Du bør ha kompetanse innen følgende områder: Datatilrettelegging for preskriptiv/prediktiv modellering Analyse av store datamengder (strukturerte/ustrukturerte datatyper) Utvikling av analytiske modeller/algoritmer Kjennskap til R, Python, Maskinlæring, Microsoft PowerBI, samt rammeverk som Scikit-Learn, Keras og Tensorflow samt Spark og Pandas. Kjennskap til SAS-teknologi er også en fordel.   DatavarehusutviklerSom Datavarehusutvikler søker vi deg som har kompetanse innen følgende områder: Analyse og kartlegging av forretningskrav med god kjennskap til datavarehusmetodikk som Kimball og/eller Inmon Utvikling av datavarehus og fortrinnsvis også etablering av data lakes Kjennskap til datavarehusrelaterte Microsoft teknologier (Azure, SQL Server/SSIS/SSRS/SSAS), Oracle, SAS/SAS Viya, AWS eller Google. Power BI Som Power BI-utvikler søker vi deg som har kompetanse innen følgende områder: Analyse og kartlegging av forretningskrav. Utvikling av Power BI-løsninger (PowerQuery/M, DAX og datavisualisering generelt) Microsoft SQL Server og SQL Server Analysis Services (SSAS) tabulærmodeller Erfaring med andre rapporterings-/visualiseringsverktøy kan eventuelt kompensere for hands-on Power BI erfaring I tillegg er det en fordel om du har kjennskap til ERP- og/eller CRM-løsninger     Arbeidsoppgaver for alle stillinger vil være: Løsningsdesign og utvikling/implementering av løsninger hos våre kunder Deltakelse i salgsarbeid med pre-sale og tilbudsskriving Ansvar for å bygge og vedlikeholde faglig kompetanse Bidra inn i fagmiljø for å styrke kompetansedeling og utvikling Bistå i rekruttering ved behov Formelle krav:  Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, fortrinnsvis innen økonomi eller IT.  Mastergrad, men lengre relevant erfaring, relevante kurs og/eller referanser kan kompensere for formell utdanning   Vi ser også for oss at du har følgende erfaring, profil og kompetanse:  Minst to års erfaring der du har skapt gode resultater i relevante prosjekter  God kjennskap til aktuelle verktøy og metoder for de enkelte stillingene Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evnen til å skape tillit og gode relasjoner  Analytisk med en strukturert tilnærming til problemløsing Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper  Proaktiv og løsningsorientert   Vi tilbyr: Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. Du vil inngå i et team som jobber med et av selskapets viktigste satsingsområde som får mye fokus både fra organisasjon og ledelse. Hos oss vil du ha muligheten til å spisse deg faglig innen et eller noen få områder, samtidig som vi tilrettelegger for å ivareta en viss breddekompetanse som vi vet bygger de aller beste konsulentene i markedet.  Vi tilbyr gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og tilrettelagte karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som senere gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.   Vi preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.    Høres dette ut som en stilling for deg? Vi ser frem til å høre fra deg! 
07.08.2019 Oslo
Vis alle 21.703 ledige stillinger
Les mer om BSRK AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter