<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Boppso AS Boppso AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

En fellesnevner i RSM, er at vi hver dag går på jobb for å skape gode kundeopplevelser. Det er det som driver oss. Måten vi gjør det på, er blant annet gjennom å jobbe knallhardt for å beholde og videreutvikle våre flinke kollegaer over tid - slik at de skal bli hos oss lenge. Vi tenker at kontinuitet bygger god kultur, og at god kultur avler motiverte medarbeidere og tilfredse kunder. Vi har etablert oss i Trondheim, og skal nå styrke laget med enda flere flinke kollegaer. Høres dette interessant ut, bør du lese videre. Hvorfor skal du begynne hos oss? Vi er akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. KOMPETANSE Hvem ser vi etter?Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har gjerne minst ett årsoppgjør på samvittigheten, men nyutdannede oppfordres også til å søke. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse, slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden vil være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte. Dersom dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt. Alle søknader behandles konfidensielt. OM SELSKAPET Hvem er RSM?RSM er det mellomstore revisjonsselskapet, og vår ambisjon er å være Norges ledende revisjons- og rådgivningsselskap for små og mellomstore virksomheter. Vi er også akkurat passe store. Vi er nemlig store nok til å få spennende og prestisjetunge kunder med komplekse oppgaver, store nok til å ha egen europeisk fotballturnering, og små nok til å skape et fellesskap der alle kjenner alle og hvor individer blir tatt vare på. Hva kan du forvente av oss?Vi ønsker at alle våre ansatte skal få utfordringer og prestere på et høyt nivå, samtidig som det er balanse mellom jobb og privatliv. Hos oss jobber vi i team og i tett samarbeid med partnerne. I RSM går vi på jobb for å skape gode kundeopplevelser. Vi jobber mye med andre passe store virksomheter, og får på den måten et nært forhold til kundens faktiske drift. En av våre mest typiske egenskaper er samholdet. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Ansatte har et genuint ønske om at andre skal lykkes – og ser ikke på karriereutvikling som et nullsumspill. Tidlig i karrieren får du ansvar og muligheten til å jobbe med et bredt spekter av oppgaver. Senere kan du gjerne spesialisere deg innenfor det området du trives best med. Som tidligere generalist blir man ofte en bedre spesialist. RSM tilbyr ikke jobber, vi tilbyr karrierer. Vår filosofi er at hvis du bringer kompetanse, motivasjon og innsats, sørger vi for gode vekstvilkår. Vi er stolte av å være en av Norges Beste ArbeidsplasserVi er for tredje år på rad ikke bare sertifisert av "Great Place to Work", men også med på listen over Norges Beste Arbeidsplasser i kategorien 50-199 medarbeidere. Prisen oppleves som en hyggelig anerkjennelse, men det viktigste med deltakelsen er likevel å fange opp hvordan den enkelte har det på jobb og derunder få konkrete innspill til hva RSM som arbeidsgiver kan gjøre bedre.
26.10.2020 Trondheim
Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern. Vi har ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig-privat samarbeid. Konsernet har i dag ca. 34 000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. 10% av disse er ansatt i Skanska Norge.  Skanska Norge søker en faglig sterk leder for leverandørregnskap på 9 personer med fagansvar for virksomheten i Norge. Leverandørregnskap er en del av vårt fagmiljø for Regnskap og Rapportering og leder av enheten vil inngå i ledergruppen til Regnskapssjef konsern.   Leder leverandørregnskap   Ansvar: Totalansvar for inngående faktura i Skanska Norge med datterselskaper Lede og utvikle teamet og teamets medarbeidere  Brukerstøtte fakturabehandlingssystem (Unit4 Invoice Manager) Drive endringsaktiviteter for å opprettholde kvalitet, jobbe smartere og øke kundetilfredsheten Faglig ansvarlig for regnskap, inngående og utgående fakturering Sikre etterlevelse av relevant lovverk Jobbe systematisk med bunnlinjefokus   Kvalifikasjoner: Høyere økonomisk utdannelse, minimum bachelorgrad Relevant erfaring fra tilsvarende rolle Erfaring med Unit4 ERP Erfaring med automatisering gjennom RPA eller lignende Gode IT-kunnskaper   Egenskaper: Nøyaktig og kvalitetsbevisst Verdidrevet leder som evner å utvikle seg selv og andre Selvstendig og proaktiv Kundeorientert, opptatt av å levere tjenester som forenkler hverdagen for organisasjonen  Initiativ for endring og forbedring Teamorientert og opptatt av kunnskapsdeling Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig Kontakt økonomisjef Ida Lian på telefon 458 69 274 ved spørsmål. Søknadsfrist: 8. november
26.10.2020 Oslo
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 3 i Kristiansand søker vi nå etter revisor/økonom som skal ha som hovedoppgave å delta i bekjempelsen av sentrale trusselaktører innenfor arbeidslivskriminalitet. Gruppens ansatte er også med å bemanne a-krimsenteret i Kristiansand, sammen med Arbeidstilsynet, Politiet og NAV.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team dialog med skattepliktige, hans representanter/rådgivere samt regnskapsfører og revisor samarbeid med kolleger fra andre offentlige etater delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner regnskap- eller revisjonsutdanning på bachelor/masternivå eller skatteetatens revisorlinje, gjerne med IKT i fagkretsen. Regnskap og skatterett må inngå i fagkretsen. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy fordel med erfaring innen relevante områder, men også nyutdannede kan være aktuelle fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner løsningsorientert og evne til å tenke nytt tenker helhetlig og tar initiativ analytisk og strukturert kan jobbe effektivt både selvstendig og i team høy arbeidskapasitet og tar ansvar for leveransene Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. 
21.10.2020 Kristiansand
Innsats, Skatteetaten Divisjon Innsats er en av fire divisjoner i Skatteetaten som til sammen har ansvar for samfunnsoppdraget. I Innsats har avdeling Fokusområder ansvar for prioriterte risikoområder og komplekse forhold på skatte- og avgiftsområdet. Avdelingen skal forvalte og utvikle effektive og treffsikre virkemidler for å håndtere og forebygge avvik i etterlevelsen. Avdelingen består av tre seksjoner. Seksjon 3 består av åtte grupper på lokasjonene Bergen, Drammen, Kristiansand, Lillehammer, Molde, Moss og Oslo. Seksjonen er sammensatt av tverrfaglig kompetanse og skal ha spisskompetanse på mva og særavgift.  Skatteetaten søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Gruppen i Bergen har et særlig ansvar for å håndtere risikoer innen merverdiavgift og særavgift. Vi er i dag 16 medarbeidere, fordelt på 12 i Bergen og 4 i Stavanger. Du vil inngå i et godt faglig og sosialt miljø som jobber tverrfaglig og vektlegger kunnskapsdeling og samhandling. Skattekontoret i Bergen søker en revisor/økonom med god kompetanse innen merverdiavgift som ønsker å arbeide med sammensatte, varierte og kompliserte problemstillinger. Arbeidet omfatter anvendelse av ulike virkemidler for å sikre økt etterlevelse. Risikoene vil endre seg i takt med samfunnsutviklingen og etatens overordnede risikovurdering. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver samarbeid og dialog med skattepliktige og sentrale aktører for å sikre riktig etterlevelse bidra i arbeid knyttet til kontroll, saksbehandling, klager og rettssaker bidra i utviklingen av fagområdet gjennom forbedringsarbeid som regelverksutvikling, digitalisering mv. delta og eventuelt lede arbeidsgrupper og prosjekter kunne ta et fagansvar innen prioriterte risikoer ta initiativ til deling av kunnskap og kunne bidra i kurs og forelesninger bidra i divisjonens øvrige oppgaver Kvalifikasjoner høyere utdanning innen økonomi eller revisjon på masternivå. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT ha god skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne fordel med god erfaring innen arbeid med avgiftsrettslige problemstillinger fordel med relevant erfaring fra privat næringsliv fordel med kunnskap og/eller arbeidserfaring innen ett eller flere av områdene: Regnskap, IT, kommunikasjon eller utviklings- og forbedringsarbeid       Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner   engasjert og initiativrik    kan jobbe selvstendig  utviklingsorientert og nytenkende   pågangsmot og gjennomføringsevne  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker  utfordrende oppgaver og store fagmiljø  kompetanseutvikling  fleksitid og betalt overtid   trening i arbeidstiden  medlemskap i Statens pensjonskasse  Stillingen lønnes som 1224 spesialrevisor/1364 seniorrådgiver, fra kr 600 000 – 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første 6 mnd regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.  
21.10.2020 Bergen
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 6 i Stavanger søker vi etter rådgiver/seniorrådgiver som skal ha som hovedoppgave å videreutvikle avdelingens innsats for å sette utenlandske arbeidstakere istand til å ivareta sine rettigheter og plikter. Alle divisjoner i etaten bidrar inn i kampen mot arbeidslivskriminalitet. Du vil koordinere en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og rapportere til ledelsen. Arbeidet vil også bestå i kontrollarbeid og andre tiltak i bekjempelsen av arbeidslivskriminalitet.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver strategisk og målrettet innsats for å bekjempe arbeidslivskriminalitet med et særlig ansvar for og fokus på utenlandske arbeidstakere koordinering og ledelse av en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og seksjoner med rapportering til nærmeste leder og lederteam delta i og koordinere/ lede arbeid som gir oss innsikt i skattyters behov og atferd og utvikle metoder og tiltak som bedrer etterlevelsen på området planlegging og gjennomføring av målrettet kommunikasjons- og veiledningsarbeid planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team samarbeid med ulike fagpersoner internt i Skatteetaten og i andre offentlige etater /organisasjoner   delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner Høyere utdanning innen økonomi/revisjon, relevant utdanning på master eller bachelornivå, f eks. innen juss, organisasjonsvitenskap eller sosiologi. Lengre relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. erfaring med prosess, produkt eller prosjektledelse meget god skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy og kanaler fordel med kunnskap om analysearbeid i større organisasjoner og eventuell ledelse av analyseprosjekter fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper du er engasjert og nysgjerrig på ny kunnskap gode analytiske ferdigheter arbeider effektivt, strukturert og selvstendig stor gjennomføringsevne og har fokus på leveranser fleksibel og har stor arbeidskapasitet gode evner til samarbeid, samspill og kommunikasjon du kan lede en arbeidsgruppe Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid.
21.10.2020 Stavanger
Hydro’s business area Energy is responsible for safe and efficient operations of our power plants in Norway, Hydro’s energy sourcing globally and developing new business ventures in renewable energy and technologies. In an exciting period of growth, we are now looking to hire a Financial Analyst to join the Controlling & Analysis team in Energy Finance. You will play a key part by supporting business in making sound decisions related to current activities and new ventures.  This is a great opportunity to apply your passion for finance to the field of renewable energy in a global corporation!   Area of responsibilityAs part of a team which supports Energy’s business units, you will contribute to investment projects and cases requiring in-depth financial analysis, providing management with necessary decision-making input. The projects are mainly related to opportunities within renewables and batteries but will also include hydropower.  Specific tasks and deliveries will include: Build and develop financial models Conduct financial evaluations and profitability analysis Identify and communicate key findings to management Contribute to developing the finance modelling framework in Energy Cooperate with other teams and departments, e.g. financial reporting and tax   Qualifications Master’s degree, preferably within corporate finance/statistics  Strong analytical and modelling skills Minimum 3 years’ relevant experience from transactions and accounting/tax Previous experience from the power industry/renewables sector can be an advantage Good communication and presentation skills in English and Norwegian  Advance user of Excel and PowerPoint   To succeed in this role, you should have a structured approach to your deliveries, characterized by accuracy and quality. You are self-going, like collaboration and are perceived by others as a good team player.   Additional informationHydro is a global and dynamic company made up by ambitious and talented co-workers that challenge and reward each other. As our colleague, you will be given the opportunity and responsibility to further develop your skills and build an exciting career. Hydro is an equal opportunity employer that values diversity in the workplace.   Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.     As part of our recruitment process, we use Semac for background check.    Apply before: 11/08/2020   If you have any questions, please contact:    Hiring managerCathrine GartenPhone: (Norway +47) 46800522    RecruiterAstrid SkogenPhone:(Norway +47) 98006451
20.10.2020 Oslo
Tolletaten er en etat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten ferdigstilte 1. oktober en omfattende omorganiseringsprosess og etablerte grensedivisjonen med hovedkontor i Moss. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft. Styringsstab har ansvar for overordnet styring og drift av grensedivisjonen innen virksomhetsstyring, HR og administrasjon. Dette innebærer å lede arbeidet med å planlegge og fastsette mål, samt rapportering. Staben har videre ansvar for å bruke informasjonen til læring og forbedring for å oppnå mer effektiv ressursbruk. Ansvar for en helhetlig ivaretakelse av divisjonens medarbeidere samt styrings- og støtteprosesser på HR området ligger også til staben, samt et ansvar for ivaretakelse av administrative driftsoppgaver på divisjonsnivå. Styringsstaben ledes av en stabsleder og består av 16-18 årsverk.  Vi nå søker to medarbeidere til staben for å løse oppgaver knyttet til planarbeid, budsjett, økonomistyring og rapportering. Du må regne med å bidra også på andre oppgaver innen styringsstabens arbeidsområde.    Kvalifikasjonskrav: fullført mastergrad. Bachelorgrad og/eller svært god realkompetanse innen økonomi og administrasjon kan erstatte kravet om mastergrad  god kjennskap til statens avtaleverk knyttet til økonomi- og budsjettstyring god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk      Vi ser etter deg som jobber selvstendig og er mål-, resultat- og utviklingsorientert. Alle som arbeider i styringsstaben må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, da staben skal være leverandør av tjenester til alle divisjonens enheter, og vil ha et spredt kontaktnett i divisjonen.   Vi kan tilby: utfordrende oppgaver, et spennende fagmiljø og mulighet for faglig utvikling stilling som seniorrådgiver/rådgiver og lønn kr. 550 000 – 650 000. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse fleksitid og mulighet for trening i arbeidstiden arbeidssted Moss   Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Du må kunne sikkerhetsklareres for hemmelig og levere uttømmende politiattest ved tilbud om ansettelse.   Grensedivisjonens posisjon på grensen sørger for at varene som passerer Norges grenser flyter effektivt og i nødvendig grad blir kontrollert. Våre tollere har utstrakt kontakt med publikum og næringsliv, og omfattende kompetanse på regelverk om grensekryssende varer, smuglingsbekjempelse og etterretning. Grensedivisjonen består av seks geografiske områder med ansvar for fysisk kontroll og ekspedisjon ved tollstedene, en avdeling med ansvar for fellesfunksjoner, en fagstab og en styringsstab.   Inkludering og mangfoldI tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte Stina Smedsrud på telefon 995 03 714. For ytterligere informasjon om å jobbe hos oss se: toll.no/jobb
15.10.2020 Moss
Vis alle 18.751 ledige stillinger
Les mer om Boppso AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Boppso AS