<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Kolibri Musikkakademi Kolibri Musikkakademi

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Tolletaten er i spennende utvikling, og i ferd med å ferdigstille en fullstendig omorganisering. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft.   Seksjon for informasjonsforvaltning har ansvaret for å utvikle og koordinere tjenester som sørger for effektivt og systematisk mottak, lagring, vedlikehold, bruk og bevaringsvurdering av all administrativ dokumentasjon som mottas og skapes i etaten.  Du vil ha ansvaret for å lede enheten administrativt og faglig, med personalansvar for 17 medarbeidere fordelt to lokasjoner i Oslo. Stillingen rapporterer til leder for fellestjenester.     Sentrale arbeidsområder:    forvalte og forbedre informasjonsflyten i de administrative løsningene og fellesplattformene i etaten  forvalte etatens lagring og bruk av administrative data.  forvalte og utvikle den administrative systemporteføljen for dokumentproduksjon og samhandling  forvalte og utvikle etatens arkiver, dokumentoppbevaring og generelle saksbehandlingsløsninger  forvalte systemløsningene Public 360, Office 365, andre dokumentproduksjonsverktøy samt etatens Altinn-anvendelse    Kvalifikasjonskrav:   fullført mastergrad. Bachelorgrad kombinert med svært god realkompetanse kan erstatte kravet om mastergrad.  relevant ledererfaring og erfaring med å arbeide i ulike prosjektledelsesroller  svært gode IT-kunnskaper  meget god muntlig og skriftlig framstillingsevne  god kunnskap om og mer enn fem års erfaring fra informasjonsforvaltning     Som leder for informasjonsforvaltningsseksjonen er det nødvendig at du har:    evne til å planlegge leveranseløp og prioritere oppstart som sikrer tidsmessig riktige leveranser   evne til å utvikle, benytte, og få andre til å ta i bruk digitale samhandlingsverktøy  en utstrakt serviceorientering mot organisasjonen   meget gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å skape engasjement   meget god organisasjons - og helhetsforståelse, kombinert med god prosessforståelse   en systematisk arbeidsstil med stor arbeidskapasitet     Tolletatens lederplakat kommuniserer ledelsesprinsipper som er retningsgivende for våre ledere. Som leder i tolletaten er det nødvendig at du løfter blikket, er rollemodell og bidrar til verdiskapende samfunnsbeskyttelse ved å gjennomføre, utvikle og samhandle. Videre er det viktig at du har høy integritet og evne til å skape et godt arbeidsmiljø i tillegg til å være mål-, resultat- og utviklingsorientert.       Vi tilbyr:   godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og gode utviklingsmuligheter i en viktig samfunnsetat   stillingen lønnes som underdirektør, kr 750 000 – 850 000. For svært godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.     gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse   fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden   arbeidssted sentralt i Oslo sentrum     Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Du må kunne sikkerhetsklareres for hemmelig og levere uttømmende politiattest ved tilbud om ansettelse.       Inkluderende arbeidsliv og mangfold  I tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.  Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte leder for fellestjenester, Semming Bråthen på telefon 90 59 91 54.   Du kan lese mer om alle lederstillingene og mulighetene i ny organisering i Tolletaten her  
26.05.2020 Oslo
Journalarkivet, Akershus universitetssykehus HF Er du vår nye sekretær?  og hvem er vi som søker deg? Journalarkivet ved Ahus HF er en av fire seksjoner i avdeling sikkerhet og service. Vi har hovedansvaret for sykehusets somatiske pasientarkiver.  Vi har nå behov for å ansette en ny kollega grunnet at en av våre medarbeidere har valgt å slutte.  Vi søker en ny kollega i en 100 % fast stilling, og vi ser etter deg som har interesse for pasientjournaler og arkivfaget.Alle søkere må søke elektronisk via WebCruiter. Arbeidsoppgaver Betjene arkivtelefon. Betjene utlevering av pasientopplysninger i henhold til forespørsler. Betjening og vedlikehold av arkivene. Dokumentskanning av oppholdsmapper og pasientpost innen somatiske avdelinger.  Intern budtjeneste (hente/levere post/oppholds mapper). Kvalifikasjoner Relevant utdanning og/eller relevant arbeidserfaring fra helsevesenet eller tilsvarende arbeid. Dette innebærer erfaring og/eller kjennskap til arbeid med pasientjournaler. Gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig. Erfaring fra Dips og dokumentskanning er påkrevd. Personlige egenskaper Du har stor faglig integritet og er interessert i faget. Du er grundig, nøyaktig og samvittighetsfull i ditt arbeid. Du liker å jobbe i team, samtidig som du evner arbeid med selvstendige oppgaver. Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Du har en god serviceinnstilling. Du tar initiativ og har pågangsmot. Du har solid IKT kompetanse Du har god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Du må like et hektisk arbeidsmiljø, jobbe effektivt og kunne håndtere flere utfordringer samtidig. Vi legger vekt på personlig egnethet for stillingen. Vi tilbyr Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling. Opplæring vil bli gitt. Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo.
26.05.2020 Lørenskog
Avdeling Utland består av to seksjoner som skal sørge for kvalitet og oppfølging knyttet til skattytere i det internasjonale segmentet. Avdelingen har ansvar for et korrekt skatte- og avgiftsmanntall, veiledning, tilrettelegging for egenfastsetting, myndighetsfastsettelse, kontroll og klagebehandling. Vi søker erfaren kommunikasjonsrådgiver til avdelingen som inngår i Skatteetatens største divisjon. Som kommunikasjonsrådgiver hos oss blir du en del av et sterkt og endringsorientert miljø. Du vil få muligheten til å jobbe strategisk og operativt innenfor ett av de største og mest interessante samfunnsoppdragene i Norge. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier. Stillingen er nyopprettet og du får muligheten til å være med og utvikle og forme stillingens innhold. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor førstegangsintervjuer på video inntil videre.  Arbeidsoppgaver Planlegging og gjennomføring av interne og eksterne tiltak på kommunikasjonsområdet i avdelingen, herunder planlegge og produsere innhold til intranett Bidra til å forvalte kommunikasjon i avdelingen, herunder utarbeide styrende dokumentasjon Fremme og forbedre kommunikasjonsfaglige saker (internt og eksternt) i samarbeid med avdelingens ledelse Ivareta kommunikasjonsfaglig kompetanse i prosesser som avdelingen har ansvaret for og eventuelt er involvert i Kontinuerlig oppfølgning/samarbeid med/mot avdelinger og staber i divisjonen på kommunikasjonsområdet Ivareta rollen som forvalter av informasjon for avdelingen Delta i oppgaver knyttet til avdelingens oppdrag etter behov, som deltakelse i ulike prosjekter og arbeidsgrupper   Noe reisevirksomhet må påregnes.  Kvalifikasjoner Kompetanse   Du må ha relevant høyere utdanning på masternivå innenfor medie- og kommunikasjonsfag. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.  Du må ha meget god skriftlig og muntlig formulerings- og formidlingsevne både på norsk og engelsk. Erfaring   Du må ha erfaring fra strategisk og operativt kommunikasjonsarbeid. Erfaring fra mediehåndtering er ønskelig.  Du må ha erfaring i bruk av digitale kommunikasjonsverktøy som for eksempel sosiale medier, webdesign og SharePoint.  Du bør ha erfaring fra arbeid med klarspråk.  Det er ønskelig med erfaring innen information management. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Du er strukturert og jobber selvstendig. Du er utviklingsorientert og tar ansvar utover eget ansvarsområde. Du har høy arbeidskapasitet og leveranseevne. Du evner å tenke nytt og være kreativ. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 550 000 – kr 650 000, avhengig av kvalifikasjoner.De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 
26.05.2020 Stavanger
Vil du være med å profesjonalisere og skape lønnsom vekst i en av Skandinavias største totaltekniske entreprenører? GK Gruppens nye CFO vil ha nordisk ansvar og være en del av konsernledelsen der også landssjefene inngår. GK har nylig etablert en ambisiøs og bærekraftig strategi for de kommende årene som du skal være med å implementere. Vi tror vår nye CFO har solid erfaring fra toppledergruppe, bred kompetanse og nettverk innen finans, erfaring og innsikt i M&A-aktiviteter og erfaring fra komplekse forretningsmodeller. Du skal bygge et godt og kompetent nordisk team og være en sentral bidragsyter i konsernledelsen. Du har høyere utdanning, er fremoverskuende, analytisk, løsningsorientert og har god gjennomføringsevne. Du er også inkluderende, nysgjerrig og ansvarlig. Lederstilen din er resultatorientert og inspirerende. Interessert? Kontakt Visindi AS ved Jenny Homme, tlf. 916 56 102, Atle Ronglan, tlf. 966 27 089 eller Raluca Rohatin, tlf. 900 72 459. Søknad med CV sendes snarest via www.visindi.no.  
03.04.2020 Oslo
Mediehuset StudentTorget og Kubrix Film tilbyr praksisplasser studenter eller nyutdannede kandidat med ambisjoner om en karriere filmproduksjon og videojournalistikk. Praksis kan være aktuell både innen filmfoto, redigering og TV-journalistikk. Praksis er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få jobbe med konkrete prosjekter, og få utfordringer og ansvar fra dag én.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et godt bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet. - Stillingen er ikke lønnet, men utgifter dekkes. Det vil erfaringsmessig være muligheter for støtte til arbeidstrening hos NAV - Det legges vekt på praktisk opplæring på alle relevante felter. Eerfaringsmessig har vi opplevd en svært bratt lærings- og erfaringskurve hos praktikanter uavhengig av startnivå.   Vi tilbyr: - Et ungt, kreativt, uformellt miljø og ambisiøst miljø - Kontor og studio på Bislett / Majorstua i Oslo - Gratis kantine og ulike sosiale aktiviteter - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for 400.000 av Norges studenter, skoleelever og nyutdannede, og for jobbsøkere og unge tidlig i karrieren
03.01.2017 Troms og Finnmark
Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Flere tusen potensielle oppdragsgivere bruker allerede KarriereStart.no til å søke etter arbeidskraft og til å ulyse ledige stillinger. Gjennom Frilansguiden kan oppdragsgivere effektivt rekruttere spisskompetanse når det er behov for dette. Det er mulig å:  - Søke etter frilansere basert på kompetansefelt / yrker - Søke i frilansernes porteføljer og prosjekter - Utlyse oppdrag som automatisk matches med riktige frilansere For å bli medlem av Frilansguiden og ta del i dette nye arbeidsmarkedet for frilansere, trenger du bare registrere deg som frilanser og opprette en Frilansprofil etter du har logget inn til din konto på KarriereStart.no. 
04.04.2016 Norge
Vis alle 15.980 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter