<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – eXspend Consulting eXspend Consulting

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Tolletaten er inne i en omfattende omorganisering og fornyelse, og digitalisering og IT er strategiske virkemidler i endringen. Vår samfunnskritiske rolle for landets forsyningssikkerhet, for å sikre etterlevelse av lover og regler for all import og eksport av alle typer varer, og for å bidra til næringslivets konkurranseevne blir stadig mer synlig. For å forbedre utføringen av samfunnsoppdraget må Tolletaten ta i bruk ny teknologi, arbeide på nye måter og bedre utnytte informasjon om varestrømmer over grensen og aktørene som er involvert i dette. Tolletaten har igangsatt flere store digitaliseringsprosjekter og et digitaliseringsprogram for store deler av etatens kjernevirksomhet der nye løsninger nå er under utvikling. Både egenutvikling og samarbeid med eksterne leverandører inngår i arbeidet. Tolletaten gjennomfører en omfattende modernisering med digitale løsninger for å møte morgendagens utfordringer. I den sammenheng har etaten etablert et digitaliseringsprogram som både erstatter gamle løsninger og etablerer IT-løsninger på helt nye områder. Vi skal etablere nye digitale og brukervennlige kanaler mot næringslivet, private og offentlige myndigheter. Målet er å støtte næringslivets behov for en effektiv vareførsel og like konkurransevilkår og gjøre det «lett å gjøre rett» for våre brukere.   Elektronisk tilstedeværelse - løsning for kjøretøy- og kjennemerkegjenkjenning (ANPR)Tolletaten har rullet ut en ny løsning for automatisk gjenkjenning av registreringsskilt langs grensen og på ferjeterminaler, og har i den forbindelse etablerert nytt forvaltningsteam for å kunne drifte og forvalte løsningen.  Som teknisk ansvarlig for ANPR vil du være den i avdelingen som har det helhetlige ansvar for de tekniske løsningsvalg i løsningen, og den som har inngående kjennskap til tjenesten, tjenestekomponentene og relasjoner til andre tjenester.   Arbeidsoppgaver: ha oversikt over IKT-tjenestens komponenter og integrasjoner og kunne vurdere påvirkningen av endringer lage og vedlikeholde tekniske målbilder, spesifikasjoner og annen teknisk dokumentasjon sikre nødvendig dokumentasjon i forbindelse med mottak av leveranser fra eksterne og interne leverandører sikre tverrfaglig dialog mellom arkitekter, sikkerhets- og driftspersonell i utvikling og forvaltning av IKT-tjenesten   I tillegg vil du: bistå produkteier og tjenesteansvarlig med å planlegge og prioritere teknisk innhold i sprinter/leveranser. bistå i håndtering av endringer, feil og prioriteringer knyttet til tjenestene  bistå med oppfølging og koordinering av tjenesteleveransen til eksterne kunder som Statens Vegvesen   Vi ser etter deg som: har evne til å forstå tekniske problemstillinger, virksomhetens behov og brukernes perspektiver er kvalitets- og resultatorientert  er helhetsorientert liker å jobbe i team, og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner  er nysgjerrig på ny teknologi   Kvalifikasjoner: bachelorgrad innen IT eller andre nærliggende fag. Spesielt relevant erfaring og kompetanse kan kompensere for utdanningskravet. god muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og muntlig engelsk erfaring fra drift, support og forvaltning av IT-løsninger i større organisasjoner erfaring fra kamera og/eller sensorteknologi erfaring med bruk av kritiske IT tjenester på operasjonssentraler eller liknende interesse for hvordan ulike komponenter i en arkitektur kommuniserer med hverandre      Vi tilbyr: lønn som rådgiver/seniorrådgiver etter statens regulativ kr 504 700 –704 800 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.  mulighet til faglig utvikling og jobbe med spennende teknologi utfordrende oppgaver i et innovativt fagmiljø gode kollegaer og et sosialt miljø sentral beliggenhet i nyoppussede lokaler rett ved Oslo S gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse fleksitid, sommertid og mulighet for trening i arbeidstiden   Inkluderende arbeidsliv og mangfold I Tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.     Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Morten Karterud tlf 959 19 693 (moka@toll.no) eller tjenesteansvarlig ANPR Anders Tangen (andt@toll.no) tlf 908 76 857.   Søknadsfristen er 12.10.2020. Stillingsnummer 58/2020
24.09.2020 Oslo
Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.  Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg. Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk. Vi tilbyr: Et konsept du vil bli stolt av å representere Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg Muligheten for å ta relevante sertifiseringer Kurs og opplæring gjennom Intility Academy Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Et energisk miljø med mange sosiale happenings Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.    Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din! 
26.08.2020 Oslo
Liker du teknologi og vil være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Vi søker en teknisk spesialist som ønsker å bli en del av vårt dyktige team på Fornebu. Bankverdenen er i rask endring gjennom teknologisk utvikling, hyppige endringer i kundeforventninger og nye regulatoriske krav. Hver dag løser vi utfordringer og skaper nye ideer og løsninger for våre kunder. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter?  Vi kan tilby deg en stilling som gir deg utfordringer og muligheten til å utvikle deg. Card Issuing er ansvarlig for salg, utvikling og forvaltning av kort-tjenester og løsninger mot norske og internasjonale kunder. Vi designer og utvikler løsningene våre selv og har flere store og spennende prosjekter på gang. Vi har høye ambisjoner, er ledende innen teknologi, og ønsker å lage de beste og mest moderne løsningene for våre kunder. Vår enhet består av mange fagspesialister med høy kompetanse innen salg, kundestøtte, produktutvikling, arkitektur, utvikling og test.     Litt om hvordan vi jobber Som teknisk spesialist vil du jobbe i vårt dyktige nordiske delivery team som synes det er viktig å ha det gøy på jobb og ha fornøyde kunder. For oss er samarbeid innad i teamet, mellom teamene og med andre i enheten svært viktig. Vi legger vekt på et hyggelig og trygt arbeidsmiljø, der alle kan si sin mening, er ærlige mot hverandre, og ønsker å gjøre hverandre gode. Vi er stolte av å ha lav turnover, stor takhøyde, og et høyt engasjement i enheten. Dine arbeidsoppgaver vil være knyttet til å verifisere oppsett av nye banker, produkter og funksjoner. Kjøre skript og batcher, ekstrahere data fra databaser og kvalitetssikre leveransene til våre kunder. Du liker å jobbe med detaljer, er nøyaktig, og ønsker å lære ny teknologi. Du er en effektiv teknisk spesialist. Stillingen passer godt for deg som ønsker å bli utfordret og er interessert i å holde i kompliserte og utfordrende oppgaver.   Er du den vi ser etter? I Card Issuing er vi svært opptatt av våre kunder, og vi ser etter deg som er serviceinnstilt, har en positiv holdning og er opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, løsningsorientert og lærevillig. Du er åpen for å ta i bruk ny teknologi og har et ønske om å lære bank og finans. Du må like å jobbe i team og vi ser for oss at du har følgende bakgrunn: Utdannelse fra høyskole/universitet innen IT, eller erfaring som er relevant for stillingen God erfaring med å kode God database erfaring Gode kommunikasjonsevner i norsk eller et annet skandinavisk språk. Behersker engelsk, muntlig og skriftlig Det er en fordel med kjennskap til følgende teknologier: Unix/Linux filbehandling, SQL, Progress,   Hva kan vi tilby? Som et av de ledende IT- selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. Et sterkt fagmiljø vil gi deg utfordringer og kunnskap, slik at du raskt blir en del av laget. I TietoEVRY får du muligheten til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen, karriereutvikling gjennom TietoEVRY Academy og muligheter for delta på kurs og konferanser.   Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. TietoEVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@TietoEVRY, ulike bedriftsidrettslag m.m.   Arbeidssted Fornebu  Høres dette ut som en stilling for deg?  Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!   For spørsmål angående stillingen kan du kontakte Christin Sanders, Section Manager Nordic Delivery, christin.sanders@tietoevry.com, mobil: +47 900 19 242
16.09.2020 Bærum
Vi er i sterk vekst og søker flere dyktige teknikere for å ivareta vår Device Management-plattform, som brukes av mer enn 35 000 brukere. I rollen som Device-tekniker vil du være en del av et spesialisert team som jobber operativt med support, der teknisk problemløsning utgjør en stor del av jobben. Arbeidet vil omhandle support av Windows og klient-relaterte problemstillinger. Du vil også være en del av et dynamisk og kompetent miljø på mer enn 30 kollegaer som jobber i fokuserte team innen Device Management som helhet. I tillegg til å hjelpe brukere å være i flyt gjennom saksløsing, jobber vi også utstrakt med dataanalyse og automasjon av feilrettingen for å være proaktive og fjerne underliggende feilkilder. Rette kandidater vil ha gode muligheter til utvikling innen Device Management. Kandidater som søker andre oppgaver innen Device Management oppfordres også til å søke og spesifisere dette. Arbeidsoppgaver: Håndtering av eskalerte, klientrelaterte supporthenvendelser Tett samarbeid med øvrig supportapparat i Intility Oppgaver knyttet til management-verktøyene ConfigMgr, Jamf og Intune Feilsøking av klienter, operativsystem og klientapplikasjoner Bidra i kundeoppgraderinger for ny funksjonalitet og sikkerhet Delta i prosjektarbeid for migrering av nye selskaper til plattformen Dialog og samarbeid med kunder, tredjeparter og interne avdelinger Bidra til kontinuerlig utvikling av Device Management-plattformen Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har jobbet med IT-support eller klientadministrasjon de siste 1-3 årene. Nyutdannede oppfordres også til å søke Gjerne har teknologi som hobby også ved siden av jobb Erfaring med Config Mgr, Intune eller Jamf er en fordel, men ikke et krav Synes automasjon og utvikling er spennende, gjerne med noe erfaring Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i ett skandinavisk språk og engelsk Hjelper kollegene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Vi tilbyr: Mulighet til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et svært godt arbeidsmiljø med bratt læringskurve og muligheter for å skape noe i din arbeidskarriere Varierte arbeidsoppgaver Kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy og mulighet for å ta relevante sertifiseringer Hos oss er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kolleger, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. Det arrangeres også flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serveres frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg er det mulig å bestille middag med seg hjem.  Legg ved søknad, CV og vitnemål fra videregående skole, i tillegg til karakterer fra eventuell fagskole eller høyere utdanning. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
08.09.2020 Oslo
Why you’ll love AppDynamics:AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. We make the digital world work. Our vision is to empower people and machines to continuously advance business performance to benefit everyone. What You'll Do:Act as a leader within the Sales / SE team and across the larger AppDynamics organization, constantly looking for ways to expand on our success. Build teams that can execute today and grow to meet our future needs. Define and maintain a high bar for expectations and support the team in achieving it. Challenge the team and yourself to continually grow. Drive your teams needs with the Product teams in headquarters, and use your internal network and the SE leadership team to use standard methodologies from around the world. Day to day, this role should be out with the team in front of customers as much as possible, helping guide and contribute to our substantial growth in the region. Travel will be roughly 50 - 70 percent.The leader of this organization will be responsible for guiding the roadmap development of next-generation offers and technologies that are in alignment with Cisco's priorities, business opportunities, and the shifting solution/consumption requirements of our customers. He/she will be expected to develop a pre-sales engineering team aligned to a simplified roadmap of Who You'll Work With:This is a highly visible role, both internally and externally, that requires a collaborative leader who is comfortable working in a matrixed environment and can drive alignment with the AppDynamics leadership team, Product Engineering, and Global Systems Engineering. You will be expected to have a point-of-view, derived from the voice of the customer, market insights, and competitive threats, that will help shape our GTM strategies, the skills we will need to win, and evolution of our technical roadmaps. Offer solutions that integrate products, services, and software and focus on different routes to market. Who You Are:Technical Skills: A solid foundation in Application architecture, operations, DevOps and the surrounding processes is crucial. 5+ years experience leading a team Several years of experience with Application performance management technologies and techniques. The following skills, will further contribute to your credibility and success with your team, our customers, our product teams and your peers: At least one of the following languages: Java, .NET, PHP, JavaScript Basic networking components and concepts to solve basic networking issues that may prevent communication between hosts Web servers and common relational databases / SQL used in todays application architectures. Ability to understand SQL. Cloud and Big-Data technologies Common .NET web application architecture frameworks, distribution mechanisms and messaging components Common Java web application architecture frameworks, distribution mechanisms and messaging components Why AppD+Cisco?:The world is changing. Today, people and devices are more connected than ever before, raising the bar for performance and the customer experience alike. At AppDynamics, we’re unified in our mission to empower the enterprise with an AI-powered application performance monitoring solution that provides visibility and insight into the IT environment, as well as unified monitoring down to the network, so you can make mission critical and strategic decisions that drive business forward in real-time. When AppDynamics was acquired by Cisco for $3.7B it was the day before we were planning on going public. This strategic acquisition was 2.4 times more than we were planning to exit at, which highlights how much Cisco values the AppD business. So, why did they invest so much in us? As part of Cisco, AppDynamics will serve a critical role in helping drive Cisco's continued transformation into a software company. Being a part of the Cisco family allows us to benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.AppDynamics as a part of Cisco is an equal opportunity employer.We will ensure that individuals with disabilities are provided reasonable accommodation to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment. Please contact us to request accommodation.
22.09.2020 Danmark, Norge, Sverige, England
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn?   Bankverdenen er i rask endring gjennom digitalisering, hyppige endringer i kundeforventninger og nye regulatoriske krav. Hver dag løser våre utviklere, arkitekter, designere og andre spesialister utfordringer og skaper nye ideer som endrer hvordan banker fungerer og konkurrerer. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.   Digital Banking Services er en avdeling i Trondheim med ansvar for utvikling av brukervennlige løsninger som skal brukes av bankenes kunder, dvs Nettbank og Mobilbank for både privatkunder og bedriftskunder. I tillegg leverer vi APIer som bankene kan utnytte i en Open Banking-sammenheng. Vi består av over 100 dyktige medarbeidere med høy kompetanse innen produktutvikling, prosjektledelse, arkitektur, analyse, UX, utvikling og test.   Våre løsninger er svært ettertraktede, vi ekspanderer og trenger flere folk. Vi søker derfor en analyseressurs som kan omforme kundens behov til digitale løsninger.   Hvordan vi jobber Vi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Vi leverer samfunnskritiske systemer som forutsetter at våre produkter tilfredsstiller høye krav til kvalitet, ytelse og sikkerhet. Vår plattform, som er basert på Java, JavaScript, iOS og Android, er fleksibel og dynamisk og leveres som ‘Software as a Service’ til banker i Norge og Sverige. Det største prosjektet for tiden er leveranse av hele vår løsningsportefølje til en stor bank i Finland, noe som krever tilpasninger av løsningene og integrasjon med bankens egne løsninger.   Du kommer til å jobbe i tett samarbeid med kunder, produktutviklere og vårt utviklingsteam. Analyseressursen er en nøkkelrolle i et av våre kryssfunksjonelle utviklingsteam med ansvar for utforming og spesifikasjon løsning på kundens behov.   Stillingen som Functional Analyst omfatter blant annet: Analyse, kravspesifisering og dokumentasjon av nye funksjoner for TietoEVRYs nettbank- og mobilbankløsninger Bidra til å videreutvikle og forvalte våre løsninger Bidra til vedlikehold av prosesser og arbeidsdokumentasjon Den som innehar rollen som Functional analyst har gjerne også oppgaven som Product Owner i scrum-teamet. Dette innebærer: Holde oversikt over backlog i samarbeid med produktsjef Prioritere oppgavene i teamet Ansvar for leveransen fra teamet etter oppdrag fra produktsjef   Personlige egenskaper Du er en god teamarbeider som deler kunnskap, og ønsker å utvikle deg selv og dine kollegaer Du må være i stand til å jobbe selvstendig og ha et eget driv Du er god til å kommunisere med våre kunder, men også internt med kollegaer i ulike roller Du er opptatt av teknologi Du har et ønske om å skape løsninger som gir verdi for våre banker og deres sluttbrukere Du er analytisk og løsningsorientert   Kvalifikasjoner Høyskoleutdannelse Erfaring fra spesifikasjonsarbeid Bransjeerfaring fra bank og finans er en fordel Kjennskap til smidig utviklingsmetodikk og erfaring fra tilsvarende rolle er en fordel Kjennskap til verktøy som Jira og Wiki er en fordel Du må være god muntlig og skriftlig i norsk (eller annet skandinavisk språk) og engelsk   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I TietoEVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom TietoEVRY Academy og egne karriereprogrammer. TietoEVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. TietoEVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk.   Noe vi tar som en selvfølge: Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt   Høres dette ut som en stilling for deg? Vi ser frem til å høre fra deg! For mer informasjon om stillingen, vennligst kontakt seksjonsleder for Digital Banking Services, Design & Architecture ved Inge Nordbø på e-post: inge.nordbo@evry.com eller mobil +47 952 99 384
22.09.2020 Trondheim
Systemutvikling og Porteføljer, Statnett Statnett har satt en klar digital ambisjon. Vi skal sikre nok kraftforsyning til at klimamålene om nullutslipp nås. Strømnettet skal i årene fremover gjennom en enorm opprustning,og bruk av data og kunstig intelligens er nødvendig i fremtidens kraftsystem. Da er det viktig at teknologien bak som infrastruktur, nettverk, automatisering er toppmoderne. Dette handler ikke bare om økonomiske besparelser, men også bærekraft. Dette kan du bli med på, for Statnett skal nå bygge et eget softwarehus. Vi lager egen software i dag, og har som mål å ansette 50 utviklere i løpet av to år. Denne stillingen er en av disse!Les mer om det her Vi ser etter en strukturert senior prosjektleder med erfaring fra smidig utvikling og arbeid i produktteam. Du er fremoverlent, har god gjennomføringsevne og tar utfordringen med å drive et prosjekt fra tidlig fase til produksjons-satt løsning. Du stiller krav og er tydelig i kommunikasjon og dialog uten å skremme noen fra deg. Den viktigste jobben gjør du mot forretning og gevinsteier der du viser evne til å lytte og kommunisere. Du foretrekker smidig gjennomføring, og kombinerer det med beste praksis for prosjektstyring. Vi behandler søknader fortløpende. Arbeidsoppgaver Ansvar for å planlegge og gjennomføre IT-utviklingsprosjekter Ressursstyring og organisering innenfor prosjektet Støtte behovsanalyser og løsnings vurderinger Bistå i eller lede anskaffelser Kontrakts-oppfølging, kostnadsanalyser, risikovurderinger Oppfølging av egne prosjektressurser, inkl. utviklingsteam og leverandører Rapportering Prioritering og oppfølging av endringer Overordnet testledelse Kvalifikasjoner Utdannet innen Informatikk/data eller annen relevant utdannelse Erfaring og kompetanse på planlegging og ledelse av prosjekt og utviklings- og tverrfaglige team Erfaring med smidig gjennomføring Erfaring med endringsledelse God kompetanse i prosjekt – og utviklingsmetodikk Generell arbeidserfaring innen IT, og god teknisk forståelse Erfaring fra gjennomføring av anskaffelser, kontrakts- og leverandøroppfølging Kunnskap/erfaring fra energibransjen og internasjonal erfaring vil være en fordel God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk (Nivå C1) og engelsk, tilpasset målgruppe (ledelse, brukere, utviklere) Vi håndterer samfunnskritisk infrastruktur og det er ett krav om at du må kunne sikkerhetsklareres Om deg Du skal jobbe mot både IT og forretningssiden, så vi er opptatt av at du er utadvendt og kan snakke godt med folk uavhengig av faglig bakgrunn Du liker og lykkes med å jobbe i grensesnittet mellom teknologi og virksomhet Du forstår raskt komplekse problemstillinger og evner å strukturere store informasjonsmengder Du våger å tenke nytt om hva som er mulig innenfor de gitte rammene Du er ambisiøs og ønsker å bidra inn i et sterkt og fremtidsrettet fagmiljø Du deler vår visjon om at kunnskapsdeling og samarbeid er nøkkelen til suksess Du ønsker å bidra til den digitale transformasjonen av Statnett Om oss Du blir del av en avdeling som er ansvarlig for utvikling av systemer og applikasjoner for et mer digitalisert kraftsystem. Vi jobber tett sammen, og vi deler kunnskap. Avdelingen kjennetegnes av kompetente, humørfylte og løsningsorienterte medarbeidere. Du blir sentral i arbeidet med å endre kraftsystemet til en mer digitalisert hverdag. Du får være med på å ta i bruk ny teknologi, samt for å tilrettelegge for å utnytte data i våre beslutninger, Statnett bygger, eier og driver det sentrale strømnettet, og vi passer på at det alltid er balanse mellom forbruk og produksjon, slik at du har strøm i kontakten året rundt. Vi prioriterer effektivisering og digitalisering av måten vi jobber på.
17.09.2020 Oslo
Informasjonsforvaltning, Skatteetaten Skatteetaten er på jakt etter talenter til vårt 1-årige program. Som graduate hos oss går du rett inn i en fast stilling, samtidig som du vil være en del av et større nettverk og får knytte kontakter på tvers av organisasjonen. Du får delta på faglige og sosiale samlinger i løpet av året som graduate, og vi lover utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver, og muligheten til å jobbe med noen av Norges største og viktigste systemer. Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på. IT og Informasjonsforvaltning er sentrale drivere og bidragsytere i utviklingen, sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Er du nysgjerrig, innovativ og ønsker å være en del av et av Norges ledende IT-miljø? Er du i tillegg lidenskapelig opptatt av teknologi? Da er det deg vi ser etter. Programmet passer deg som blir ferdig med mastergrad innen eksempelvis teknologi, IT, (forvaltnings)informatikk, matematikk, eller statistikk i løpet av sommeren 2021. Informasjonsarkitektene i Innhold har ansvar for informasjon innenfor ulike forretningsområder og vi trenger flere som kan delta i arbeidet med utforming og modellering av vår fremste ressurs, informasjon. Arbeidsoppgaver bidra til standardisering og koordinering av begrepsbruk internt og eksternt etablere og forvalte beskrivelser av begreper, informasjonsmodeller og datasett i kataloger som Felles datakatalog sikre oversikt, god struktur og entydig forståelse av etatens informasjon se ulike informasjonsområder i sammenheng for forenkling og samordning delta i prosjekter for å videreutvikle begrepsapparat og informasjonsmodeller for etatens sentrale informasjonsområder tilrettelegge data for deling, analyse og nye samfunnsnyttige tjenester ha ansvar for og styre informasjonsmodeller innenfor et eller flere områder delta i arbeid med felles offentlig informasjonsforvaltning fremme forståelse for informasjonsarkitektur i etaten Kvalifikasjoner master innen: IT arkitektur, IT systemutvikling, informasjonsvitenskap, eventuelt forvaltningsinformatikk som fullføres våren 2021 gode akademiske resultater interesse for: deling av data, digitalisering, modellering, informasjonsarkitektur, dataanalyse, maskinlæring og nye bruksområder for data svært god formuleringsevne på norsk, både muntlig og skriftlig Personlige egenskaper du er analytisk du er nytenkende i måten du løser utfordringer på du like å bevege deg utenfor komfortsonen og ta initiativ du er gira på å lære nye ting du liker å samarbeide og skape nye relasjoner du har et ønske om å arbeide med et av Norges viktigste samfunnsoppdrag med stor betydning for hele befolkningen Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse, som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), kr 510 - 540. 000. Skatteetaten har seks måneder prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. 
10.09.2020 Oslo
Vis alle 21.879 ledige stillinger
Les mer om eXspend Consulting

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Salgsdirektør