<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – eXspend Consulting eXspend Consulting

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Tolletaten er i spennende utvikling, og i ferd med å ferdigstille en fullstendig omorganisering. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft.  Servicetorget er del av administrasjonsdivisjonen som er ansvarlig for etatens prosesser knyttet til økonomi og rapportering, HR, strategi og plan, bedriftshelsetjeneste samt anskaffelser og fellestjenester.   Servicetorget er ansvarlig for å forvalte og utvikle landsdekkende tjenester innenfor området lokasjonsservice og drift av bygninger.  Du vil ha ansvaret for å lede enheten administrativt og faglig, med personalansvar for 23-25 medarbeidere ved flere av tolletatens lokasjoner. Du rapporterer til leder for fellestjenester.      Sentrale arbeidsområder:    forvalte og kontinuerlig forbedre etatens fellesfunksjoner   levere lokasjonsdrift, servicetjenester og forsyninger til lokasjoner   forvalte og levere tjenestemobiler og mobilabonnementer    interndrift og brukerservice til direktoratet   administrere utleieordningen av etatens kulturhistoriske eiendommer   forvalte etatens uniformer   forvalte systemløsningene Trio, C-cure, nøkkelbank, Pure Service og HytteTrekk     Kvalifikasjonskrav:   fullført bachelorgrad. 1-år høyskolestudier, eller bestått fordypningsnivå på Tolletatens kompetansesenter og meget god realkompetanse på området kan erstatte kravet om fullført bachelorgrad.    erfaring med personalledelse, administrativ og faglig ledelse innen stillingens ansvarsområde   erfaring med å arbeide i ulike prosjekt- og driftsledelsesroller   gode IT-kunnskaper   meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne      Som leder for servicetorget er det nødvendig at du har:    evne til å planlegge leveranseløp og prioritere oppstart som sikrer tidsmessig riktige leveranser   evne til å utvikle løsninger og benytte digitale samhandlingsverktøy i den utøvende ledelsen   en utstrakt serviceorientering mot organisasjonen   meget gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å skape engasjement   meget god organisasjons - og helhetsforståelse, kombinert med god prosessforståelse   en systematisk arbeidsstil med stor arbeidskapasitet   Tolletatens lederplakat kommuniserer ledelsesprinsipper som er retningsgivende for våre ledere. Som leder i tolletaten er det også nødvendig at du løfter blikket, er rollemodell og bidrar til verdiskapende samfunnsbeskyttelse ved å gjennomføre, utvikle og samhandle. Videre er det viktig at du har høy integritet og evne til å skape et godt arbeidsmiljø i tillegg til å være mål-, resultat- og utviklingsorientert.       Vi tilbyr:   godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere    gode utviklingsmuligheter i en viktig samfunnsetat   stillingen lønnes som seksjonsjef/ underdirektør, kr. 750 000 – 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. For svært godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.     gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse   fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden   arbeidssted i nyoppussede lokaler sentralt i Oslo sentrum     Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Du må kunne sikkerhetsklareres for hemmelig og levere uttømmende politiattest ved tilbud om ansettelse.       Inkluderende arbeidsliv og mangfold  I tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.  Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte leder for fellestjenester, Semming Bråthen på telefon 90 59 91 54.  
26.05.2020 Oslo
Siemens Healthineers er et eget selskap i Siemens-konsernet. Vi ønsker å hjelpe helsepersonell i hele verden med deres utfordringer innen helse. Våre produkter og tjenester kombinerer vitenskap og teknologi med brukervennlighet for å gi helsepersonell de viktige opplysningene de trenger for en bedre pasientbehandling. Produktporteføljen blir hele tiden utviklet innen diagnostiske- og terapeutiske bilder, laboratoriediagnostikk, molekylærmedisin og digitale løsninger. Vi gir råd om nye forretningsmodeller og inngår gjerne innovative partnerskap med våre kunder. Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers Serviceingeniør Vil du være med å utvikle fremtidens helsevesen? Vi søker 2 serviceingeniører til Siemens Healthineers løsninger innen bildediagnostikk. Den ene stillingen vil være stasjonert ved vårt kontor i Trondheim, mens den andre vil være ved hovedkontoret i Oslo. Arbeidsoppgavene for begge stillingene vil bestå av idriftsettelse, vedlikehold og akuttservice på våre avanserte MR systemer over hele landet. Fagområdet vil primært være MR systemer, men andre fagområder innenfor bildediagnostikk kan også bli aktuelt. Våre serviceingeniører arbeider også tett med vår salg- og prosjektavdeling slik at vi sammen kan tilby kunden den beste løsningen. Arbeidsoppgaver: Opparbeide og inneha bred teknisk kompetanse på våre MR-systemer, men andre fagområder innen bildediagnostikk kan også bli aktuelt Utføre planlagt vedlikehold og oppdateringer på MR-systemer Utføre akuttservice på MR-systemer Bistå med idriftsettelse av nye systemer Bistå med opplæring av våre kunder Bistå i arbeidet med å utforme tilbud til nye og eksisterende kunder Krav til kompetanse: Teknisk utdannelse på bachelornivå. Relevant praktisk erfaring kan kompensere for manglende utdannelse Bilsertifikat og disponere bil Erfaring med medisinsk-utstyr er ønskelig Personlige egenskaper: Er praktisk anlagt, initiativrik og fleksibel Er systematisk og nøye Kunne arbeide like bra selvstendig som i team Har sterkt kundefokus og evne til å tilby et høyt nivå av profesjonell support Har interesse og nysgjerrighet for ny teknologi Evner og ønsker å tilegne seg kompetanse på egenhånd Har gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig Snakker et skandinavisk språk, men behersker også engelsk svært godt – både skriftlig og muntlig Vi tilbyr: Spennende utfordringer med personlig og faglig utvikling i et internasjonalt miljø i et veldrevet selskap Svært god opplæring fra våre internasjonale kurssentre Gode karrieremuligheter i Siemens Healthineers, både i Norge og internasjonalt Muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag Fleksibel arbeidstid Konkurransedyktige betingelser Stillingen innebærer reisevirksomhet, også internasjonalt. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Søknadsfrist: 4.juni Kontaktperson for begge stillingene er: Gruppeleder Remi Strømberg, tlf: 91102197, e-post: remi.stroemberg@siemens-healthineers.com   Organization: Siemens Healthineers Company: Siemens Healthcare AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
19.05.2020 Oslo, Trondheim
Vi inviterer deg til å ta i bruk din faglige kompetanse i kombinasjon med lederevner  i en stilling hvor du som seksjonsleder vil jobbe i kombinasjon med faglig prosjektarbeid og rådgivende ingeniør. For denne rollen trenger du relevant faglig bakgrunn og interesse for og evne til å lede andre mennesker. Er du vår nye Seksjonsleder IKT & Sikkerhet? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår avdeling for Elektro & IKT Som vår nye Seksjonsleder IKT & Sikkerhet blir du en del av en avdeling som er i positiv utvikling og vi trenger en dyktig Seksjonsleder som kan lede og utvikle IKT & Sikkerhet videre. Stillingen innebærer i dag personalansvar for 11 dyktige medarbeidere innenfor IKT, Sikkerhet, ITB og Automasjon i bygg     Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Daglig oppfølging av de ansatte i seksjonen Tilbudsarbeid og kundeoppfølging Medarbeidersamtaler og tilrettelegging for faglig utvikling av egne medarbeidere Rekruttering og videre utvikling av seksjonen   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:   •    Relevant faglig erfaring innenfor et eller flere av områdene IKT, Sikkerhet, ITB, Automasjon i bygg. •    Erfaring fra bygg og anleggsbransjen, da gjerne rådgivende virksomhet •     Gjerne ledererfaring, forretningsforståelse og evne til å skape merverdi for kunden. •    Fagutdanning på høyskole/universitetsnivå eller tilsvarende •    God skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk   I denne rollen vil det være en fordel om du også har bransjeforståelse for de ulike fagfeltene i seksjonen og markedsutviklingen for disse.   Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 5000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 15. Juni 2020.   Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Irene Strøm, tlf: +47 95792518, e-post: irene.strom@ramboll.no
26.05.2020 Oslo
Tolletaten er inne i en omfattende omorganisering og fornyelse, og digitalisering og IT er strategiske virkemidler i endringen. Vår samfunnskritiske rolle for landets forsyningssikkerhet, for å sikre etterlevelse av lover og regler for all import og eksport av alle typer varer, og for å bidra til næringslivets konkurranseevne blir stadig mer synlig. For å forbedre utføringen av samfunnsoppdraget må Tolletaten ta i bruk ny teknologi, arbeide på nye måter og bedre utnytte informasjon om varestrømmer over grensen og aktørene som er involvert i dette. Tolletaten har igangsatt flere store digitaliseringsprosjekter og et digitaliseringsprogram for store deler av etatens kjernevirksomhet der nye løsninger nå er under utvikling. Både egenutvikling og samarbeid med eksterne leverandører inngår i arbeidet. Etatener i sluttfasen av en større omorganisering, og dette berører også IT-området. I etatens nye IT-divisjon skal det etableres en ny seksjon for IT-service. Som leder for IT-serviceseksjonen vil du ha et helhetlig ansvar for å lede enheten administrativt og faglig. Du vil ha ansvaret for 18-22 medarbeidere ved flere av Tolletatens lokasjoner ulike steder i landet, og du rapporter til avdelingsdirektør for infrastrukturavdelingen. Det må påregnes noe reisevirksomhet og deltakelse i IT-divisjonens vaktordning.  Til IT-serviceseksjonen ligger følgende arbeidsområder: IT-support 1. og 2. linje, ansvar for etatens helpdesk i Mo i Rana beredskapsvakt og beredskap oppfølging av leverandøravtaler, samarbeidspartnere og interne avtaler for å sikre avtalt tjenestekvalitet bestilling og forvaltning av brukernært IT-utstyr for alle etatens medarbeidere i hele landet (PC-er, mobile enheter, tilleggsutstyr) teknisk drift av basisteknologi for telefoni og audiovisuelt utstyr i møterom oppfølging av sikkerhetslogger analysere hendelser for å etablere permanente løsninger / evaluering av henvendelser og initiering av forbedringsarbeid lokal IT-støtte til alle etatens enheter ulike steder i Norge Kvalifikasjonskrav: fullført bachelorgrad. Annen relevant høyere utdanning og meget god og relevant realkompetanse kan erstatte kravet om fullført bachelorgrad. erfaring fra flest mulig av områdene IT-drift, administrasjon og teknisk forvaltning av PC-er og annet brukernært IT-utstyr, IT infrastruktur for øvrig, IT brukerstøtte og øvrige IT-service tidligere ledererfaring, i tillegg til erfaring med fjernledelse av medarbeidere vil være en klar fordel erfaring med kontrakter, innkjøp og leverandørsamarbeid vil være en klar fordel Videre er det ønskelig at du har kjennskap og erfaring med ITIL-prosesser kjennskap og erfaring med ITSM Som leder for IT-serviceseksjonen er det nødvendig at du: er serviceinnstilt og flink til å skape relasjoner på tvers av organisasjonen og jobbe i team er positiv, svært løsningsorientert og har evne til å inspirere dine medarbeidere jobber strukturert og er kvalitets- og resultatorientert har gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig Som leder i Tolletaten må du kunne løfte blikket, være en rollemodell og bidra til verdiskapende samfunnsbeskyttelse gjennom å gjennomføre, utvikle og samhandle. Du må ha høy integritet og evne til å skape et godt arbeidsmiljø i tillegg til å være mål-, resultat- og utviklingsorientert.   Vi tilbyr: et tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere   gode utviklingsmuligheter i en viktig samfunnsetat  en utfordrende og faglig spennende rolle i en etat med stor satsing på digitalisering gode muligheter for reisevirksomhet rundt om i landet og å bli godt kjent med mange medarbeidere i en mangfoldig virksomhet stillingen lønnes som seksjonssjef/ underdirektør, kr 723 200 – 883 100 avhengig av kvalifikasjoner. For svært godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.    gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden  arbeidssted i nyoppussede lokaler sentralt i Oslo  Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater. Du må kunne sikkerhetsklareres for hemmelig og levere uttømmende politiattest ved tilbud om ansettelse.  Inkluderende arbeidsliv og mangfold I tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.  For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte Morten Karterud på telefon 959 19 693
26.05.2020 Oslo
Tolletaten er ein etat i spennande utvikling og med mange igangverande endrings- og utviklingsprosessar. Den nye organiseringa skal mellom anna bidra til meir effektiv ressursutnytting, likebehandling og auka fagleg og teknologisk utviklingskraft. Brukardialogavdelinga har ansvar for målretta dialog med næringsliv og publikum. Avdelinga skal utvikle digitale sjølvbeteningsløysingar og sørgje for at tolletaten er synleg til stades for brukarane både digitalt og fysisk.  Digitaliseringsseksjonen i brukardialogavdelinga har ansvar for å digitalisere tenester knytte til brukardialogen i den registrerte vareførselen.  Seksjonen skal vere vareførselsdivisjonen si eining for leveranse og utvikling av sjølvbeteningsløysingar. Seksjonen har systemeigarskap til fleire av dei digitale løysingane til etaten, til dømes kvoteappen, toll.no og tolltariffen. Som leiar for digitaliseringsseksjonen har du eit heilskapleg ansvar for å leie eininga administrativt og fagleg. Som seksjonsleiar er du nasjonalt ansvarleg for ditt eige fagområde, du rapporterer til avdelingsdirektøren i brukardialogavdelinga, og du inngår i leiargruppa i avdelinga. Seksjonen disponerer om lag elleve årsverk.   Sentrale arbeidsoppgåver: sørgje for metodisk brukarinvolvering og innsiktsarbeid utvikle og halde ved like digitale tenester ha redaktøransvar for system for innhaldsforvalting, multikanal kontaktsenterløysing, sjølvbeteningsportal, datainnsending, nettbaserte kurs, toll.no og appar ha system- og produktansvar i divisjonen for system som er knytte til fleire kommunikasjonsplattformer ha ansvar for design i digitale flater i tråd med den overordna profilen og designsystemet til etaten ha fag-, personal- og resultatansvar Undervisnings- og foredragsoppgåver inngår i stillinga, og du må rekne med at det blir litt reising.   Kvalifikasjonskrav: fullført bachelorgrad. Svært god realkompetanse kan erstatte kravet om bachelorgrad. relevant leiarerfaring. Det er ein fordel om dette er innanfor fagområdet og frå ei større verksemd. erfaring med budsjett- og resultatansvar frå offentleg eller privat verksemd. Det er ein fordel om du i tillegg har erfaring frå prioritering og styring av oppgåver og ressursar.   Det er ønskjeleg med erfaring frå målretta arbeid med brukardialog i digitale tenester erfaring frå strategi- og utviklingsarbeid, inkludert dokumenterte resultat frå større forbetringsprosjekt   Leiarplakaten til tolletaten kommuniserer leiingsprinsipp som er retningsgivande for leiarane våre. Som leiar i tolletaten er det nødvendig at du løftar blikket, er rollemodell og bidreg til verdiskapande samfunnsvern ved å gjennomføre, utvikle og samhandle. Vidare er det viktig at du har høg integritet, at du har evne til å skape eit godt arbeidsmiljø, og at du er mål-, resultat- og utviklingsorientert.   Vi tilbyr: eit godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidarar gode høve til utvikling i ein viktig samfunnsetat lønn som underdirektør, kr 750 000–850 000. For særleg godt kvalifiserte søkjarar kan høgare lønn vurderast. gode pensjons-, forsikrings- og låneordningar i Statens pensjonskasse fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstida arbeidsstad sentralt i Oslo   Vareførselsdivisjonen skal leggje til rette for korrekt og effektiv inn- og utførsel av varer for næringslivet og privatpersonar. Divisjonen skal jobbe både med førebygging og kontroll for å sikre optimal etterleving. Vareførselsdivisjonen består av ein utviklingsstab, ein styringsstab og fem avdelingar: analyse-, brukardialog-, oppfølgings-, klassifiserings- og regelavdelinga.   Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidatar. Du må kunne sikkerheitsklarerast for «hemmeleg» og levere uttømmande politiattest ved tilbod om tilsetjing.   Inkluderande arbeidsliv og mangfald I tolletaten er vi opptekne av mangfald. Vi jobbar for eit inkluderande arbeidsliv og oppfordrar kvalifiserte kandidatar til å søkje, uavhengig av kjønn, funksjonsevne og kulturell bakgrunn.  Vi bidreg i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringa sitt mål om at 5 prosent av faste nytilsetjingar i staten skal vere personar med funksjonsnedsetjing og kandidatar som av ulike årsaker ikkje kan dokumentere ein samanhengande yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, prøver vi å oppfylle dette så langt det lèt seg gjere. Vi gjer merksam på at opplysningar om funksjonsnedsetjing, innvandrarbakgrunn eller hol i CV-en kan bli brukte til statistikkformål.   Nærmare informasjon om stillinga kan du få ved å kontakte divisjonsdirektør Ivar Sletten på tlf. 900 16 295, stabsleiar Kari Christine Moldekleiv på tlf. 404 72 635 eller avdelingsleiar Rolf-Ole Seljeflot på tlf. 976 99 791.
26.05.2020 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent to join our salesforce team in Oslo. At Cognizant’s Salesforce practice, we help our clients shape their digital transformation journey and design leading edge Industry solutions using the power of Salesforce. You will be part of the core team of Salesforce practice in the Nordics and have the opportunity of being part of a great growth story. Cognizant offers an international, client centric and results driven organization, providing you a huge opportunity to learn and grow whilst building your professional network.   Your role as Graduate Consultant  As a Salesforce Developer you will work closely with our clients and internal teams to become a subject matter expert and drive the design of effective and innovative solutions across industries. Our team of experts provide relevant expertise and experience within their domain combined with deep knowledge of the Salesforce platform and wider ecosystem. Apart from being involved on a customer-facing role, you would actively contribute to the expansion of our practice within the region. You will also be part of the broader European Salesforce practice with opportunity for travel & work across European Union.  Key Requirements:  Higher academic education. Relevant Bachelor or Master’s degree in Data Systems, E-business, network infrastructure or IT  You will graduate this summer/have recently graduated  You have no more than 18 months of relevant work experience!  Genuine motivation for building industry skills sector, with special focus on industries like Energy, Utilites, Renewables, Insurance and Banking as well as Retail and Consumer Goods.  Commercial understanding and able to act professional in client facing situations  Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented  Understanding of Public/Private/Hybrid Cloud solutions   Willingness to travel   About the graduate program:  The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program is an 18-month trainee program providing comprehensive Cognizant Academy courses, including a two-week onboarding in Spain. All graduates receive a Buddy and are mentored by Cognizant experts throughout program. As a Graduate, you become a permanent employee from day one and can take advantage of the full employee Benefits package.   Personal attributes we are looking for in our graduates:  You are curious and self-driven with a willingness to learn  You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment  You have an eye for detail and are focused on quality standards  You take initiative and proactively identify opportunities for improvement   You are able to implement structure and process  You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment  You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get:  The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation  A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad  Access to top ranked learning and development opportunities  New office at Lysaker Competitive salary and pension   A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more  Important:  All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written  Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered).   Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)  We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible  Applications will not be accepted after the deadline   Apply online now:  If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now!  Deadline:  02.06.20    
03.04.2020 Oslo
TL;DR: Kom og jobb med utvikling i et verdensledende skyselskap!Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og opptatt av utvikling og utfordringer? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av selskapet. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.Vi søker nå etter flere utviklere som brenner for teknologi og elsker å programmere. Vi skal styrke Intility innenfor en rekke ulike teknologier og språk i hele utviklings-stacken. Du må gjerne ha spesialisert deg innenfor front- eller backend, men vi håper du er fleksibel og synes det er gøy å involvere deg i alle deler av utviklingsarbeidet. Som utvikler i Intility vil du gå inn i et sterkt fagmiljø og jobbe tett med resten av utviklingsteamene og organisasjonen for å bygge morgendagens skytjenester. Hvem ser vi etter?Vi søker etter deg som brenner for programmeringsfaget. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av koden du leverer fra deg. Du liker å skrive best practice-kode, og trives med å samarbeide med folk med forskjellige faglige bakgrunner. Du er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, og liker å utforske nye teknologier. Å utvikle deg selv og bli utfordret faglig trigger deg, og du elsker å lære mens du er på jobb. Vi ser etter både deg som er nyudannet innenfor programmering, og deg som har noen års erfaring.Det aller viktigste for Intility er likevel å få inn deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst. Sist, men ikke minst ønsker vi at du innehar gode kommunikasjonsegenskaper på både norsk og engelsk. Rent faglig ser vi etter deg som behersker minst ett av følgende programmeringsspråk: - JavaScript- C#- PythonI tillegg er det en fordel, men ikke et krav, om du har kjennskap til følgende:- React- Redux- Ruby- Chef- REST API- HTML- CSS- ASP.NET- SQL- RabbitMQ- ElasticSearchHvordan er det å jobbe i Intility?I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst kommer et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på både egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.Hos oss får du også prøve deg på mye forskjellig. Det er stor variasjon i utviklingsprosjektene, så her finner du både videreutvikling av eksisterende systemer og utvikling av helt nye. Du vil finne mange flinke folk du kan sparre med, innen programmering og andre fagområder.Hva kan Intility tilby deg? Et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører. Intility er rangert som nummer 17 på Talkin' Clouds liste (Top 100 CSP) over de 100 mest suksessfulle og raskest voksende skyleverandørene globalt Spennende og varierte arbeidsoppgaver hvor du får bygge fremtidens skyselskap Muligheten til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb Langsiktighet, eierskapsfølelse og mye ansvar Selvstendighet, fleksibilitet og mye frihet i arbeidsdagen Faglig satsing på deg gjennom intern og ekstern kursing, sertifiseringer og konferansedeltakelse Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
27.06.2019 Oslo
Hos oss har vi en egen avdeling spesialisert på DevOps og utvikling av Cloud Native applikasjoner. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen utvikling på skyløsninger, DevOps og kontinuerlige leveranser. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå konsulenter som ønsker å bli med på laget.Vi hjelper kunder med effektivisering i utviklingsprosjekter:Våre nye DevOps og Cloud Native-konsulenter vil jobbe i spennende prosjekter internt hos Acando eller ute hos kunder. I rollen vil du få muligheten til å jobbe med moderne utviklingsmetodikk, lære nye verktøy basert på åpen kildekode og utrulling av skybaserte applikasjoner. Du vil ha en sentral rolle i disse prosjektene, være med å definere arkitekturen og å realisere løsningene.Store utviklingsmuligheter – vi gjør hverandre gode!Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende DevOps og Cloud Native-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Hos oss vil du bli en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.Ønsket kompetanse:Vi søker deg som har høyere utdanning innen IT/teknologi, og minimum to års arbeidserfaring innen relevante fagområder. Du har erfaring med smidig metodikk (Scrum/Kanban), er teamorientert, har kjennskap til infrastruktur som kode, liker å automatisere og har erfaring med utvikling, gjerne Java eller JavaScript. Det er en forutsetning at du har gode språkferdigheter på norsk ettersom vi primært jobber mot norske kunder.Har du interesse og kjennskap til flere av følgende teknologier, håper vi at du søker stillingen:- Docker- og Container-teknologi- Kubernetes, gjerne på skyløsninger- Skyløsninger, eksempelvis AWS, GCP eller Azure- Helm, Terraform, Ansible eller lignende- CI/CD- Mikrotjenestearkitektur- Overvåkning, metrikker og logging på Prometheus, ELK eller lignendeVil du vite mer?Ta kontakt med avdelingsleder DevOps, Øystein T.Hansen, på e-post: oysteintengren.hansen@cgi.com eller telefon: 911 06 636Søknadsfrist: Snarest  
04.09.2019 Oslo
Vis alle 20.329 ledige stillinger
Les mer om eXspend Consulting

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Salgsdirektør