<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Test companyqwryy Test companyqwryy

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.  NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. Til Asfalt Entreprise Øst i område Vestfold og Telemark søkes det etter: ARBEIDSLEDERVi søker deg som har kompetanse til å være leder for utleggerlag i Vestfold/ Telemark. Du vil få ansvar for planlegging og oppfølging av jobber samt oppfølging av eksisterende og nye kunder. Du vil sammen med gode kollegaer sitte på lyse og moderne kontorer på Lierstranda.   For å trives hos oss i NCC, må du ha et positivt engasjement, våge å tenke nytt, inneha gode samarbeidsevner og være tydelig på egne meninger. Du er løsningsorientert, og vet at struktur og planmessighet sammen med teamfokus fører til gode resultater. Dine arbeidsoppgaver: salg og kundeoppfølging kommunikasjon mot fabrikk, transportører og koordinering med andre arbeidsleder påvirke effektivitet og kvalitet med å følge lagene i daglig drift bistå Site Manager i vurdering av fremdrift på jobber bistå kalkyle og tilbudsarbeid Det er en fordel om du har: driftserfaring fra asfalt eller anlegg erfaring med håndtering av anbud/forespørsler kunde- og markedsforståelse gode leder- og kommunikasjonsegenskaper gode IT-kunnskaper erfaring med håndtering av anbud/forespørsler og utforming av tilbud Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.   Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem.   Søknadsfrist: 18.08.2020, men søknader vil bli vurdert fortløpende.     Søk her Kontaktpersoner: Runar ByeSite Manager, Vestfold/Telemark+47 482 33 743
10.08.2020 Vestfold og Telemark
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg. Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Hver dag går vi på jobb med et mål om å skape gode kundeopplevelser. Vi skaper verdi ved å gi gode analyser, solide vurderinger og riktige råd slik at kunden kan redusere risiko og maksimere avkastningen i sine finansielle transaksjoner. Vi opplever økt oppdragsmengde og trenger derfor å styrke Transaksjonsavdelingen med erfarne medarbeidere som trives i dialogen med kunden, som viser solid forretningsforståelse, og som kan være med å videreutvikle avdelingen. KOMPETANSE Dine viktigste oppgaver og roller Ta eierskap til og være en pådriver for å videreutvikle RSMs Transaksjonsavdeling. Særlig inn mot PE-markedet Etablere nettverk og omsette gode intensjoner til solide resultater Jobbe selvstendig som prosjektleder innen finansiell due dilligence og andre transaksjonsrelaterte tjenester Bistå RSMs revisjonsteam med finansiell ekspertise Litt om deg Du har relevant økonomisk utdanning på mastergradsnivå med solide akademiske resultater. Som person er du analytisk, strukturert, ambisiøs, handlekraftig og lett å samarbeide med. Du kan vise til solid erfaring fra finansiell due dilligence og andre transaksjonsrelaterte tjenester generelt og til PE-kunder spesielt. Oppsøkende relasjonsbygging og salg er noe du trives med, og du drives av gode prestasjoner og går gjerne den ekstra mila for å skape gode kundeopplevelser. Andre kvalifikasjoner liker nye utfordringer og lærer raskt dyktig på finansiell analyse og modellering leser og skriver både norsk og engelsk meget godt Alle henvendelser behandles konfidensielt.    
13.07.2020 Oslo
AF Energi & Miljøteknikk AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA, med ca. 100 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg og industri. Vi arbeider løpende med å utvikle oss i takt med endringene rundt oss for å tilby kundene bedre løsninger til lavere kostnader og risiko. Her har vi de siste årene gjort flere innovasjoner som markedet har respondert positivt på. Gjennom vårt datterselskap Enaktiva AS etablerer vi og eier nærvarmeselskap, hvor vi tidligere kun leverte entrepriser på anleggene. Markedet har respondert meget positivt på at vi tar et større resultatansvar for vårt eget arbeid, og vi har behov for å styrke teamet for å kunne utvikle prosjektporteføljen raskere. Nå søker vi en forretningsutvikler for å styrke kapasiteten til fortsatt innovasjon og vekst. Stillingen er for deg som trives i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning, og motiveres av: Finne nye energiløsninger som skaper vekst og merverdi Lede utviklingsprosjekter for produkt- og tjenesteutvikling Utvikle gode relasjoner og bygge nettverk Sentrale arbeidsoppgaver: Nøkkelrolle i vårt datterselskap Enaktiva AS Lede eller ta nøkkelrolle i andre prosjekter knyttet til nye produkt/tjenesteområder eller intern utvikling Identifisere og føre dialog med aktuelle samarbeidspartnere Personlige egenskaper: Du er analytisk og evner å prioritere oppgavene med et rasjonelt blikk og i samråd med kolleger. Du er strukturert og trives med å turnere flere roller og prosjektmuligheter samtidig. Du er en utpreget lagspiller, men trives også med å jobbe selvstendig og forme din egen arbeidsdag. Det er viktig for rollen at du er en god relasjonsskaper, med evne til å utvikle gode relasjoner internt og eksternt. Kvalifikasjoner: Høyere økonomisk eller teknisk utdannelse (MSc / MBA) og kan vise til gode resultater Kunnskap om energibransjen Min. 2 års relevant arbeidserfaring fra eksempelvis innovasjon, consulting, energi, annen infrastruktur eller eiendom Behersker norsk og engelsk på et profesjonelt nivå, skriftlig og muntlig I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av aksje- og opsjonsprogrammer.
14.07.2020 Oslo
​Gjennom flere år med formidabel vekst, har Sector Alarm befestet sin posisjon som den mest ekspansive trygghetsleverandøren i Europa. Vi planlegger å fortsette veksten og har mange spennende oppgaver som skal løses. Vi søker deg som er målbevisst, selvgående og ønsker å jobbe med salg og montering av våre produkter. Din arbeidshverdag: Som Field Sales Installer vil du jobbe med rådgivning, salg og montering av vårt alarmsystem rettet mot privatmarkedet og små/mellomstore bedrifter. Din viktigste oppgave er å presentere våre produkter og tjeneste på en profesjonell og pålitelig måte gjennom behovsanalyse og befaring hos potensielle kunder. Etter gjennomført møte vil du avtale tidspunkt direkte med kunde for når de ønsker å få installert alarmsystemet. På denne måten kan du bidra til å skape trygghet i hverdagen for våre fremtidige kunder. Det er viktig at du er svært serviceorientert, og setter kundens behov i fokus. Din arbeidsdag vil være variert da du både jobber med oppsøkende salg og montering av unike alarmløsninger tilpasset hver enkelt kunde. Din arbeidsdag kickstartes med et oppstartsmøte sammen med din leder og resten av teamet. Arbeidstid vil i utgangspunktet være kl. 13-21 med noe fleksibilitet etter avtale med nærmeste leder. Stillingen er en del av driftsavdelingen, og rapporterer til regional driftssjef. På grunn av stillingens geografiske områdeansvar er det naturlig at du har bostedsadresse i Follo-området.    Har du gode kommunikasjonsferdigheter, et hode for salg og motiveres av å jobbe etter salgsmål? Da kan dette være jobben for deg! Sector Alarm kan tilby deg:        ​I Sector Alarm har vi et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du vil bli en del av et solid team med fokus på måloppnåelse. Du vil få opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi, alle våre Field Sales Installers vil blant annet bli sertifisert FG-montør som en del av onboardingsprogrammet. Vi har dessuten egne coacher som vil sørge for din videreutvikling slik at du kan være trygg på at du vil lykkes i din nye stilling. Sector Alarm fremmer gode karrieremuligheter for dyktige medarbeidere, så hos oss vil du kjenne deg ivaretatt og få muligheten til å vokse internt. I det store og hele er det å være god på salg noe du har nytte av så lenge du lever, både i jobb og på privaten. Vi tilbyr deg gode lønnsbetingelser med fastlønn og provisjonsordning. Dersom du legger inn litt ekstra innsats vil belønningen øke i samme takt. På denne måten er du din egen lykkes smed. Du vil disponere egen tjenestebil iht. policy, i tillegg til at du styrer bestilling av varer/alarmkomponenter. Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som er selvgående, strukturert og ønsker å jobbe med salg. Det er en fordel om du har jobbet med oppsøkende salg tidligere, men det viktigste er ditt engasjement og din arbeidsvilje. Det er viktig for oss at du er en god ambassadør for selskapet og våre produkter. Vi ser etter deg som er ekstremt resultatorientert og som drives av å levere gode resultater. Du har et stort pågangsmot og står på ekstra i hverdagen, slik at du når de målene du setter deg. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og evner å fremme budskap og salgsargumenter på en ryddig og god måte. Det er en fordel at du har et godt konkurranseinstinkt, og at du trives i en aktiv hverdag med kundekontakt. Du innehar førerkort klasse B. Du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi vil bistå med å innhente nødvendig dokumentasjon. Innkomne CV’er og søknader vurderes fortløpende, så ikke vent med å registrer din søknad. Ved spørsmål kan du kontakte Recruitment Specialist, Celin Voldsæter på telefon 92626253 eller epost: celin.voldsaeter@sectoralarm.no. Regional driftssjef Stein Arne Johannessen kan nåes på telefon 95194059. Vi ser frem til å motta søknaden din.
11.08.2020 Indre Østfold, Vestby, Nordre Follo
Avdeling for infeksjonssykdommer er en av landets største spesialavdelinger innenfor fagfeltet. Det er 29 senger fordelt over to sengeområder og med vel 3500, i all hovedsak øyeblikkelig hjelp innleggelser årlig. Sengeområde S402 består av 22 senger og ledes av en seksjonsleder og enhetsleder. Vi har som mål at pasienter og pårørende skal få medisinsk behandling av høy kvalitet, samt bli ivaretatt på en profesjonell og respektfull måte. Identifiserer du deg med disse verdiene og har du lyst til å være med å videreutvikle vår avdeling? Dersom du trives med å ta ansvar i en spennende, hektisk og variert hverdag, kan dette være stillingen du ser etter. Vi kan tilby deg videreutvikling innenfor et spennende fagområde og ledelse med god opplæring i et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø. Vi søker etter deg som er resultatorientert og motivert for å lede. Enhetslederstillingen er relativt nyopprettet, derfor vil arbeidsoppgaver og ansvarsområder kunne forandres over tid. Daglig drift og arbeidstidsplanlegging ligger til stillingen. Enhetsleder vil arbeide på dagtid med arbeid hver tredje helg. Arbeidstid fra klokken 07 må tidvis påberegnes.Alle søkere må søke elektronisk. Tiltredelse etter avtale.  Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål omkring stillingen.   Arbeidsoppgaver Bistå seksjonsleder med administrative oppgaver i tilknytning til hele seksjonen Seksjonsleders stedfortreder Medansvar for bemanning, turnus- og arbeidstidsplanlegging og rekruttering Koordinere en effektiv drift og pasientflyt Medansvar for budsjett, fag og HMS Sikre foretakets, avdelingens, seksjonens mål- og resultatoppnåelse  Personalansvar Pasientbehandling Kvalitetssikring og oppfølging av pasientsikkerhet Inngå i avdelingens lederteam Kvalifikasjoner Norsk autorisasjon som sykepleier Ledererfaring og/eller lederutdanning er ønskelig Driftsforståelse Klinisk erfaring fra sykehus eller annen institusjon.  Erfaringer fra infeksjonsfaget vil kunne være en fordel Kjent med Gat og Personalportalen som arbeidsverktøy er en fordel Erfaring med forbedringsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Har et ønske og motivasjon for å lede Strukturert og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Opptatt av kvalitet og kontinuerlig forbedring Løsningsorientert med evne til å ta beslutninger og prioritere i en variert hverdag Gode datakunnskaper og skriftlige fremstillingsevner Høyt energinivå og stor arbeidskapasitet Gjennomføringsevne Fleksibel Kunnskapsrik, endringsvillig og engasjert Erfaring med lignende arbeidsoppgaver vektlegges Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Spennende og utfordrende oppgaver i et faglig sterkt og godt tverrfaglig miljø Mulighet for videreutvikling innenfor fagområdet ledelse Ahus lederskole En avdeling med et godt arbeidsmiljø Kultur- og fritidstilbud Vi kan være behjelpelig med barnehage og bolig
10.08.2020 Lørenskog
 Det er ledig stilling som assisterende seksjonsleder med fagansvar ved Medisinsk poliklinikk på Akershus universitetssykehus Kongsvinger. Akershus universitetssykehus Kongsvinger har følgende oppgaver: pasientbehandling, utdanning, forskning og opplæring av pasienter og pårørende. Sykehuset i Kongsvinger er lokalsykehus for innbyggerne i Kongsvinger, Eidskog, Grue, Sør- og Nord Odal i Innlandet, Eidsvoll og Ullensaker i Viken. Er du en engasjert sykepleier som setter pasienten i sentrum og har evne til å inspirere og opprettholde et utviklende miljø? Da kan du være den vi søker! Medisinsk poliklinikk tar i mot pasienter for utredning og behandling  av generell indremedisin, blodsykdommer, diabetes, hjerte- og karsykdommer, lungesykdommer, mage- og tarmsykdommer og  stoffskiftesykdommer. Personalgruppen består av faglig engasjerte sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber i tett samarbeid med fagansvarlig lege. Seksjonen har sykepleierpoliklinikk innen følgende fagområder: diabetes, hjertesvikt, IBD, lunge, overvekt, søvnenhet  med maskebehandling og observasjonspost.  Dialyseenheten og Kreftenheten med Palliativt team er underlagt seksjonsledelsen ved Medisinsk poliklinikk. Som assisterende seksjonsleder med fagansvar vil du jobbe tett sammen med seksjonsleder. Ved fravær er du seksjonsleders stedfortreder.    Ved intern ansettelse kan eventuell annen stilling bli ledig.    Kongsvinger sykehus er i en tilpasningsfase hvor vi bygger opp vår kapasitet for å kunne håndtere økt tilførsel av ø-hjelps pasienter fra Øvre Romerike. Vi skal fremover undersøke, utrede og behandle flere pasienter og vi har derfor behov for flere dyktige medarbeidere. Samtidig vil dette bidra til at vi bygger et sterkere grunnlag som et faglig robust og bærekraftig lokalsykehus med akuttfunksjoner. Vi håper du har lyst til å være med på denne utviklingen og bidra med din kunnskap og erfaring for å sikre gode og sikre pasientforløp i regionens største kompetansevirksomhet.      Arbeidsoppgaver Koordinere og tilrettelegge for fagutvikling i samarbeid med leder og i samsvar med sykehusets strategiplan og avdelingens målsetting.  Ha ansvaret for å lære opp nyansatte i de ulike oppgavene i poliklinikken Kunne bistå i poliklinikken ved behov. Dette innebærer varierte oppgaver som kan være fysisk utfordrende. Administrere timebøker  Ansvar, i samarbeid med leder, med å sikre poliklinikkens daglige drift og bidra til at enheten drives i samsvar med politiske og økonomiske føringer og vedtak Tilrettelegge for og være pådriver i avdelingens forbedringsarbeid Stillingen inngår i seksjonens lederteam Kvalifikasjoner Ønskelig med lederutdanning/ledererfaring og interesse for ledelse Relevant sykepleiererfaring med minimum 2 års klinisk erfaring Erfaring fra lignende virksomhet er en fordel  Kjennskap til pasientadministrativt system DIPS Kjennskap til Gat og Personalportalen Gode norsk kunnskaper  Personlige egenskaper Interesse for fag og ledelse   Gode samarbeidsevner, god til å få ting til å skje gjennom andre Ser løsninger og har evner til å prioritere i en travel hverdag Gode kommunikasjonsevner Evne til å være fleksibel  Helhetstenkende Verdsette tverrfaglig samarbeid og tilrettelegge for dette Evne til å fungere godt i team og samhandle med andre faggrupper Evne til å få fram det beste i hver enkelt ansatt  Miljøskaper  Vi tilbyr Lønn- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende overenskomst og arbeidsreglement En arbeidsplass som er en IA(inkluderende arbeidsliv) - bedrift Et godt, inspirerende og hyggelig arbeidsmiljø i stadig utvikling Erfarne og dyktige kollegaer i et miljø preget av engasjement og høy faglighet Gode pensjonsordninger i KLP 
10.08.2020 Kongsvinger
Grunnet Korona pandemien så har vi vært nødt til å innføre besøkskontroll ved sykehuset, og vi har nå behov for flere ansatte. Vi har flere ledige stillinger som tilkallingshjelp og ønsker personell som kan jobbe heltid eller deltid. De som ansettes må påregne arbeid på dag/kveld og helg.  Besøkskontrollens personell ansettes i Divisjon Facilities Managements egen vikarpool. Tiltredelse snarest, så vi kontakter søkere fortløpende.   Arbeidsoppgaver Arbeidet som servicemedarbeider er å utøve besøkskontroll i alle sykehusets innganger. Arbeidet består i å snakke med pasienter/pårørende og besøkende og avgjøre om de skal slippes inn i sykehuset basert på de til enhver tid gjeldende smittevernregler i sykehuset og samfunnet for øvrig. Kvalifikasjoner Beherske norsk skriftlig og muntlig Gode kommunikasjonsevner Erfaring med service / personalhåndtering Personlige egenskaper Gode kommunikasjonsevner Høy grad av serviceinnstilling Du må like å sitte i front mot pasienter/pårørende og besøkende Du må være løsningsorientert og åpen for endringer Ansvarsbevist  Personlig egnethet blir vektlagt  Vi tilbyr En arbeidsplass med et viktig samfunnsoppdrag  Gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet  Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo 
10.08.2020 Lørenskog
Vis alle 18.550 ledige stillinger
Les mer om Test companyqwryy

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter