Ledig stilling

Åpen søknad – Test companyqwryy Test companyqwryy

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Siemens Digital Industries er verdensledende innenfor industriell automasjon og digitalisering. I tett samarbeid med våre partnere og kunder, er vi drivkraften for den digitale transformasjon i prosess og stykkproduksjon. Vi jobber med å gjøre våre kunder raskere, mer fleksible, mer effektive og gjøre dem klare for å håndtere utfordringene i det neste steget av den digitale transformasjon.   Brenner du for å jobbe med innovative løsninger og ny teknologi som løfter kundens konkurranseevne?   Ser du mulighetene som ligger i digitalisering av fremtidens løsninger? Da er du kanskje den personen vi leter etter.   Account Manager - Automasjon og kontrollutstyr   Vi søker en forretningsorientert Account Manager som kan formidle kunnskap og erfaring om våre produkter og løsninger slik at det skaper resultater og verdi for kunden.   Din rolle: Du blir en del av landets største organisasjon innenfor industriell automasjon, og vil inngå i et team av superkompetente kolleger med en velutviklet sans for humor. Du vil også ha et tett samarbeid med den øvrige Siemens organisasjon rundt produkt- og systemløsninger, presales rådgivning, ny teknologi og løsningsdesign. Din nye arbeidsplass blir Siemens Digital Industries. Vi tilbyr totalt integrerte løsninger innen automasjon, digitalisering, industriell IT, industriell kommunikasjon og sikkerhet, drives og mye mer til virksomheter innen produksjons- og prosessindustrien. Du blir tilknyttet vårt kontor i Stavanger.   Dine kvalifikasjoner:   Du er utdannet ingeniør, automasjonstekniker, eller har en tilsvarende teknisk utdannelse Du har et forretningsmessig tankesett, er utadvendt og trives med å formidle teknologi Du har noen års praktisk erfaring med teknisk-/løsningssalg Du må beherske norsk og engelsk skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper:   Som person er du nysgjerrig og trives med å sette deg inn i den nyeste teknologien. Dine kommunikasjonsevner er særdeles gode, og du kan formidle kunnskap og erfaring på en god måte. Du trives i tett samarbeid med både kunder og kolleger.     Hva tilbyr vi? en åpen og dynamisk kultur, hvor faglig og personlig utvikling står høyt på agendaen et skreddersydd opplæringsprogram, samt at din kompetanse blir løpende vedlikeholdt gode karrieremuligheter i et internasjonalt arbeidsmiljø med spennende utfordringer. fleksibel arbeidstidsordning med fri alle inneklemte dager, jul og påske. bilordning samt konkurransedyktige betingelser   Vår suksess er skapt av våre innovative og dyktige medarbeidere, som med nysgjerrighet og høy faglig kompetanse skaper ny kunnskap og er med på å finne svar på noen av verdens vanskeligste spørsmål.   Vi utfører bakgrunnssjekk som del av vår rekrutteringsprosess. Lokasjon: Stavanger Kontaktperson: Salgs- og Markedsdirektør, Arne Bergun, tlf. 911 34 564 Søknadsfrist: 2. februar 2020   Job ID: 195869 Organization: Digital Industries Company: Siemens AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
14.01.2020 Stavanger
Siemens Smart Infrastructure er den komplette leverandøren av integrert bygningsteknologi. Vi har oppnådd denne posisjonen gjennom vår styrke som er basert på filosofien om høy servicegrad, lav kostnadsstruktur og høy kompetanse i alle ledd, samt fokus på utvikling av nye smarte og innovative løsninger. I samarbeid med våre kunder skreddersyr vi løsninger innen bygningskomfort, brannovervåking og sikkerhet. Vi bistår i hele verdikjeden fra utarbeidelse av løsning til service og vedlikehold. Har du lyst til å jobbe i et av landets mest kompetente miljø innen Brannsikkerhet og Sikkerhet? Som ingeniør/tekniker hos oss blir du en del av et svært kompetent fagmiljø. Du blir involvert i service-, kontroll og prosjektarbeid innenfor rehabilitering, oppgradering og nye prosjekter innenfor brannalarm og sikkerhet. Du får god opplæring i våre produkter og systemer og du får arbeide med markedets ledende teknologi. Du får en selvstendig rolle med mye ansvar og svært gode muligheter til faglig utvikling. Vi søker fleksible serviceingeniører/ teknikere som kan planlegge og strukturere sitt eget arbeid, er kundeorientert, serviceinnstilt og liker å holde seg oppdatert på teknologi. Du er fokusert på muligheter og har både evne til å jobbe selvstendig og i team. Arbeidsoppgaver: Oppfølging av servicekunder med gjennomføring av avtaler, service og kontroll innen brannsikkerhet. Programmering/ igangkjøring av brannvarslingsanlegg for løpende serviceprosjekter og nye installasjoner Ansvar for egne kunder – oppfølgning og resultat Mulighet for å delta i utvikling av nye og bedre løsninger sammen med dyktige kolleger Muligheter for egne salg med egne tilbud og samarbeid med salgsavdeling Fleksibel arbeidshverdag Reisevirksomhet er en stor del av jobben i forbindelse med serviceoppdrag, og må påregnes  Kvalifikasjoner: Fagbrev eller teknisk fagskole innenfor elektro/automasjon Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet Gode IT-kunnskaper, programmeringserfaring og nettverkskunnskap Gode kommunikasjonsferdigheter og sosiale evner Gode ferdigheter i engelsk og norsk Vi tilbyr et miljø som preges av høy yrkesstolthet og stor faglig tyngde. Gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser.Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø, og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Arbeidsområde: Innlandet Søknadsfrist: 02.02.2020 Kontaktperson: Lars Fernstrøm tlf: 930 02 363 eller Rune Marthinsen tlf: 950 24 366 Job ID: 196039 Organization: Smart Infrastructure Company: Siemens AS Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
14.01.2020 Oslo
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Som Kundeansvarlig skal du være GK Inneklimas kontaktperson hos kunder. Du skal være tilgjengelig og løsningsorientert for å hjelpe kunden med å utvikle gode VVS-tekniske løsninger. Du bruker din tekniske innsikt til å overbevise kunden og få gjennomslag for ideer og planer. Du handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater. Du bygger nettverk og er i stand til å bruke dem til å oppnå mål. Du kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte, snakker med autoritet og overbevisning. Du vet hva som skal til for å tilby de beste energiløsningene i bygg og hva det vil si å sette kunden i fokus. Du bygger tillit og gode relasjoner til ulike aktører, samtidig som du også besitter en faglig tyngde og brenner for energieffektivisering i bygg. Du har gode kommunikasjonsevner, god forretningsforståelse og er opptatt av å levere. Vi trenger deg som er en god relasjonsbygger med faglig interesse, og som vil jobbe for et bedre miljø samtidig som at våre kunder skal være fornøyde. På Kjeller kan vi tilby et sosialt miljø med flerfaglig samarbeid med andre GK fag som Elektro, Rør og Byggautomasjon. Arbeidsoppgaver: Prosjektledelse og prosjektutvikling Videreutvikling av eksisterende kunder gjennom innsalg av nye tjenester og løsninger Salg- og budsjettansvar for definert kundeportefølje Kundeansvar for gitte eksisterende kunder, inkludert strategiske storkunder Ansvarlig for inngåelse og oppfølging av avtaler/kontrakter Relasjonsbygger mot nye kunder Ønskede kvalifikasjoner: Høyere utdannelse fra høyskole, spesifikt innen VVS/energi og miljø eller lignende Relevant erfaring innen energitekniske løsninger, gjerne innen drift og forvaltning Erfaring med oppsøkende salg/prising, forhandling og å utarbeide avtaler God relasjonsbygger God markedsforståelse og økonomikunnskaper God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
09.01.2020 Skedsmo
Program Start Date: September 2020 Training Location: Krakow, Poland for the first 6 months Location after training: Lysaker, Norway About Cisco: It has never been a better time; to lead, inspire and innovate. Today at Cisco we are building teams that are expanding our technological capabilities in exciting new ways across mobile, cloud, security, IT, collaboration and big data spaces, including software and consulting services. Through the Internet of Everything we transform our customers' businesses worldwide. We are pioneers and have been since the early days of connectivity. We work with customers across all sectors so your revolutionary ideas will impact everything from retail, healthcare, and entertainment, to public and private sectors, and beyond. There are over 3 billion people and 10 billion connected things in the world now, and over 50 billion estimated in the future, your career has exponential possibilities at Cisco. Join us to collaborate with like-minded innovators in a fun and flexible culture that has earned Cisco global recognition as a Great Place to Work. What you will do: By joining the Customer Experience Delivery team you will become a trusted advisor to our customers. You will consult with them to build a solid, long-term relationship, providing thought leadership in solving their technology challenges and supporting them in achieving their business outcomes. On a day to day basis this involves working with them directly to review their technical business requirements in order to propose new technology designs that will meet their current and future needs. This will involve the provision of a range of IT consultancy services and the creation and presentation of project documentation incorporating elements design, implementation and testing in line with Cisco standards. On an average day this means: *                Building and maintaining relationships with a variety of international customers *                Navigate customers through evolving technology and digital transformation *                Prepare customer's business and technology infrastructure for emerging trends *                Propose and review data center, cloud, network or security designs exceeding business specifications *                Install, configure, and integrate new solutions or applications of Cisco and Third Party solutions *                Keeping an eye on the ever increasing security requirements and constantly evolving threat landscape *                Manage or optimize existing network or cloud infrastructure with redundancy and risk mitigation in mind *                Solve technology and software problems that cross a broad range of technologies, help reduce risk and increase operational efficiency *                Opportunity for travel and face-to-face customer consulting as required *                Building a specialization in a specific technology, customer or market segment, based on broad general training What we can offer you: Participate and thrive in the Cisco team culture, built on openness and transparency. You will spend the start of your career with Cisco in one of our training hubs (Krakow, Poland) where you will have the opportunity to connect and socialize with a large group of likeminded associates from all over Europe. Through world class training you will have the opportunity to become a leading expert in Software, Cloud, Mobility, Security, Collaboration or Datacenter. You will then move into your permanent role where you will be given real responsibility from day one. You will have the opportunity to combine your degree education with learnings from our advanced training environment to build creative solutions to real business challenges. We want you at the heart of the Cisco transformation to software, services, and solutions. We offer a fantastic work environment while you will receive a competitive salary and generous benefit; including ability to work remotely and lead a balanced lifestyle. What you will need to succeed: *                You are excited by the fascinating world of Cisco software, security or infrastructure solutions, and you love to see customers succeed. *                You have minimum a BS/BA from a 3-4 year technical program degree in Engineering, Cyber Security, Computer Sciences, Physics or Mathematics preferred *                You are able to live and work in Norway with no additional VISA sponsorship from Cisco *                You graduated  from a Bachelor or a Master by September 2020 *                You are fluent in English. *                 A technology enthusiast, enjoying talking about innovation and always keeping up with the latest technology news. *                A strong communicator with the confidence to engage and talk to a wide range of people. *                View team collaboration as instrumental to achieving success. *                Enjoy looking at practical real life challenges and think creatively to solve them. *               Approach situations with an open and curious mind, taking on challenges with an eye for opportunity. Programme structure: *                First 6 months (together with all associates from across EMEAR): full-time training, shadowing and job rotation in Krakow (Poland). Cisco will support you with the relocation to Poland and with obtaining a Visa/Work Permit when applicable. If you have no work experience this will act as your transition from university campus to work life. *                After 6 months: join the local CX team in Norway, assuming ownership and responsibility of regional CX deliverables and customer success, supported by ongoing mentorship and guidance to accelerate your continuous development. Shape solutions of real world challenges, closely mentored and integrated into our diverse team.  
09.01.2020 Polen, Bærum
RSM er nesten helt overflødig Vi har et bredt tjenestespekter innen revisjon, transaksjoner og skatt, men det har jo de store selskapene også. Vi har fantastisk flinke folk, men det er vi jo ikke alene om. Vi har kontorer utenfor Oslo, men de andre har jo absolutt flere. Firmaturer, festligheter og idrettslag har vi også, vi som dem. Sånn sett er vi nesten overflødige. Men bare nesten. I kontrast til store selskaper, er vi akkurat passe store. Dermed blir hver enkelt person litt viktigere og litt mer synlig. Menneskene hos oss er vår viktigste ressurs, og vi legger mye energi i det å videreutvikle RSM som en attraktiv arbeidsplass. RSM kjennetegnes i stor grad av lagånd og samarbeid mellom kollegaer. Vi tror på å ta vare på og videreutvikle våre ansatte gjennom å gi tidlig ansvar og mange muligheter, og vi tilbyr individuelle utviklingsplaner slik at den enkelte ansatte får sitte i førersetet for sin egen fremtid. Du vil derfor oppleve stor variasjon i arbeidsoppgaver, type kunder og bransjer. Vi er også kåret til en av Norges beste arbeidsplasser av Great Place to Work. Det i seg selv kan jo ikke være et dårlig utgangspunkt? Mange vil nok fortsatt velge en av de store, men det kan godt være du gjør lurt i å det minste vurdere oss. Kanskje du ikke er en av de som alltid følger flokken likevel? Hverdagen i det mellomstore revisjonsselskapet Som akkurat passe stor i konkurranse med store selskaper, har vi kanskje hakket mer tid å vie våre kunder, noen knepp mer personlig oppfølging og litt ekstra vilje til å prioritere kundene - selv de som ikke er store. For kundene våre er i all hovedsak mellomstore, eierstyrte virksomheter - altså kjernen i norsk næringsliv. I et akkurat passe stort selskap får du samme faglige utfordringer som i store virksomheter, bare med akkurat passe kort vei til beslutningene. Du får jobbe i et passe stort miljø, i passe store team og med nærhet både til kunden og partneren. For å lykkes i vår arbeidshverdag tror vi du kommuniserer og samarbeider godt, og at du evner å skape begeistring sammen med kunder og kollegaer. Hos oss får du muligheten til en faglig spesialisering, og evner du å veilede andre ansatte og å gi konstruktive innspill på veien, kan prosjekt- og personalledelse også være aktuelt for deg.   KOMPETANSE Hvem ser vi etter? Vi søker deg med høyere økonomisk utdanning, sterkt faglig engasjement og god analytisk forståelse. Du har minst to årsoppgjør på samvittigheten. Videre søker vi deg med god teknologisk forståelse og kompetanse slik at du kan være med på å bidra til at RSM også i fremtiden kan være relevant for våre kunder. Du trives i dialog med kunden og demonstrerer solid forretningsforståelse. For å trives i RSM tror vi du har en utpreget stå-på-vilje, er lett å engasjere, jobber systematisk og bidrar aktivt med å gjøre deg selv og dine kollegaer gode. Du må beherske norsk skriftlig og muntlig på en god måte.
07.08.2019 Oslo, Bergen, Stord, Voss
Engasjeres du av kompleks forretningsmessig problemløsning uten klare fasitsvar?   AF Gruppen er ett av Norges ledende entreprenør- og industrikonsern, og er inne i en periode med sterk utvikling. Våre høye ambisjoner for fortsatt lønnsom vekst vil fylle de neste årene med store strategiske utfordringer og muligheter. Sterkest av alt står vårt verdigrunnlag og kulturbegrep, og gjennom det vår evne til å tiltrekke oss og ta vare på de beste folka. I AF søker vi aktivt risiko vi kan påvirke og der vår kompetanse tilsier at vi kan styre den suverent. Risikostyring står derfor sentralt som verktøy for å identifisere og håndtere prosjektenes økonomiske risikoeksponering.Som følge av et stadig høyere aktivitetsnivå ønsker vi å styrke oss med flere Prosjektledere i teamet Risikostyring og Strategi.Dine arbeidsoppgaver: Fasilitere kommersielle risikoanalyser i våre tilbudsprosesser og prosjekt Lede kvartalsvise risikoanalyser i forretningsenhetene sammen med konsernledelsen Analysere risikoeksponering og forretningsmessig mulighetsrom Bidra aktivt i konsernets strategiarbeid Utføre og presentere ad-hoc analyser for konsernledelsen Delta og fasilitere utviklingsprosjekt i forretningsenhetene, primært knyttet til forretningsplaner og forbedringsprosjekt Sparre med ledelsen Dine kvalifikasjoner: Høyere utdannelse, gjerne mastergrad innen økonomi eller teknologi Noen års relevant erfaring, gjerne fra konsulentselskap eller større entreprenør- eller industriselskap God kommersiell forståelse og analytiske evner Erfaring med fasilitering og møteledelse er ønskelig Meget gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner Som Prosjektleder for Risikostyring og Strategi har du et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse, og dine personlige egenskaper vektlegges nøye. Derfor har du svært gode samarbeidsegenskaper, du er analytisk og strukturert og har evne til å få gjennomslag for dine synspunkt. Du evner å se muligheter og er forretningsorientert.Du blir en del av AF Gruppens konsernstab og rapporterer til Direktør for Risikostyring og Strategi. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes.AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og varierte utfordringer på tvers av en mangfoldig virksomhet. Du vil få betydelige muligheter for kompetanseutvikling, personlig utvikling og videre karriere i konsernet. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger og opsjons- og aksjeprogram.
08.01.2020 Oslo
AF Bygg Østfold søker etter flere dyktige Prosjektøkonomer til våre prosjekter. Å være ansatt som Prosjektøkonom hos oss innebærer ansvar for økonomisk oppfølging og rapportering på vegne av et eller flere prosjekt. Jobben er både variert og utfordrende og passer godt for deg som trives med å jobbe i team. Nysgjerrig på fortsettelsen? Sjekk om det er deg vi beskriver nedenfor og søk på stillingen. Arbeidsoppgaver: Støtte prosjektleder i den generelle økonomistyringen i prosjektet. Styre månedlige prosjektgjennomganger og kvalitetssikre prosjektvurderinger. Risikostyring og behandling i prosjektet. Månedlig rapportering og oppdatering av estimater. Kontroll av kontantstrøm i prosjektet, inklusive betalingsplaner, kundefordringer og leverandørforhold. Kvalifikasjoner: Nyutdannet Bachelor/Master/ høyere økonomisk utdannelse (eventuelt et par års erfaring) God økonomisk forståelse Du må kunne kommunisere godt på norsk muntlig og skriftlig for å bli vurdert Gjerne erfaring fra å jobbe i prosjekter og/ eller bransjerelevant erfaring Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer hos en solid entreprenør. Stillingene byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Arbeidssted for stillingen er prosjekter i Østfold eller Follo.
14.01.2020 Råde
Lurer du på hvordan en fremtidig karriere i AF kan se ut? I AF brenner vi for innovasjon og nyskapning, og har derfor etablert en egen avdeling som utelukkende jobber med å bidra til at prosjektene i AF lykkes med å nå vår visjon; å rydde fra fortiden å bygge for fremtiden. For første gang lanserer vi nå sommerjobb i denne avdelingen, og ser etter teknologistudenter som er nysgjerrig på innovasjonsarbeidet i en av Norges fremste entreprenørvirksomheter. Sommerjobb i AF – Kan du se det for deg? En sommerjobb i I&D vil gi et unikt innblikk i hvordan vi jobber med innovasjon og digitalisering. I samarbeid med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer vil du få ansvaret for å implementere et prosjekt som enten vil bidra til å redusere vårt miljøavtrykk, effektivisere arbeidshverdagen for noen i AF, eller bruke tilgjengelige data til å skape ny innsikt og beslutningsstøtte for våre prosjekter. Vi ser etter 2-3 studenter med bakgrunn innen data- og kommunikasjonsteknologi, fysikk og matematikk, industriell økonomi og teknologiledelse, kybernetikk og robotikk, eller andre teknologirettede retninger. Du vil jobbe tett med en av våre forretningsenheter og løse helt konkrete problemstillinger med utgangspunkt i spennende teknologier, rammeverk og plattformer som Azure Cloud, Python, Pandas, NumPy, .NET Core, JS/TS, Angular og React. Eksempler på aktuelle problemstillinger er analyse av drivstoff- og energiforbruk, sensorovervåkning for bedre helse, miljø og sikkerhet og bedre støtte til arbeid med bygningsinformasjonsmodeller (3D-modeller). Vi ser etter studenter som: fullfører sitt studieprogram i 2021 (studenter i 4. klasse for master og 2. klasse for bachelor) ønsker å lære mer om utvikling på .NET core (C#), i python, eller en annen favorittplattform som løser utfordringene vi står ovenfor arbeider strukturert og selvstendig har gode kommunikasjonsegenskaper har sterk problemløsningsevne Vi tilbyrDu blir en del av et energisk miljø med ambisjoner om at AF skal være den til enhver tid ledende aktøren innen bransjen på innovasjon. Vi tilbyr ansvar og tillit, og venter engasjement og gode løsninger tilbake. I AF Gruppen vil du finne mennesker som deler din nysgjerrighet - og du vil finne rom til å leve den ut. Om du har spørsmål til stillingsannonsen eller om din bakgrunn passer for en sommerjobb i AF – ta kontakt.
25.09.2019 Norge
Vis alle 24.138 ledige stillinger
Les mer om Test companyqwryy

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter