<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Digital Mediepartner AS Digital Mediepartner AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker deg som er brennende opptatt av brukerens opplevelse fra A til Å. Skatteprosessen er et av våre viktigste områder – og et område som moderniseres i høy takt. For å sikre en god brukeropplevelse for samfunnskritiske tjenester som skattekort, skattemeldingen og skatteoppgjør har vi nå behov for en erfaren UX-designer som ønsker å ta et helhetlig ansvar. Dette er et ansvar som krever en stødig hånd både strategisk og operativt innen innsikt, design, test og måling. Vi ser etter deg som er klar for å løfte noen av Norges mest besøkte tjenester med brukere fra alle områder i samfunnet. Som designer hos oss blir du en del av et fagmiljø som jobber målrettet for å gjøre våre tjenester enklere og mer brukervennlige. Du vil jobbe med oppgaver både knyttet til nyutvikling og videreutvikling av eksisterende løsninger. Du har lang erfaring som designer, er vant med å lede designprosessen i større smidige utviklingsprosjekter og har en designers kreative innsikt. Du mestrer verktøy, metode, programvare og/eller andre virkemidler som er nødvendig for å levere. Du har forståelse for at gode brukeropplevelser skapes i samarbeid med ulike fagmiljøer og har forståelse for arbeid i større organisasjoner med komplekse oppgaver. Skatteetaten har vunnet flere priser for godt arbeid med UX og universell utforming. Vi satser videre og er i god gang med å bygge et større fagmiljø innenfor UX. I Skatteetaten ønsker vi å forenkle løsningene våre og sette brukeren i sentrum: Det skal være enkelt å handle rett! Arbeidsoppgaver ha ansvar for helhetlig brukeropplevelse på tvers i skatteprosessen delta i utviklingstiltak som ansvarlig for brukeropplevelse gjennomføre innsiktsarbeid, utarbeide skisser, utarbeide prototyper, brukerteste, jobbe tett med tverrfaglige utviklingsteam i en smidig organisasjon og jobbe aktivt for brukernes behov fremme forståelse for UX i hele etaten oppfølging av innleide konsulenter innen samme fagområde videreutvikle metoder, prosesser, rutiner, vårt designsystem og vår brukskvalitetslab Kvalifikasjoner høyrere relevant utdanning innen IT, psykologi eller design, fordel med bachelornivå. Lang relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet lang relevant arbeidserfaring hvorav flere år som ansvarlig for brukeropplevelse i større utviklingstiltak dokumentert kompetanse og erfaring innenfor flere av disiplinene: tjenestedesign, innsiktsarbeid, interaktive prototyper, interaksjonsdesign, skjemadesign, grafisk design, brukertest, brukersentrert design, klarspråk, universell utforming, evaluering og analyse erfaring med UX arbeid i smidige utviklingsprosjekter god visuell formidlingsevne god skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk  Det er en fordel om du har: erfaring innen strategi, planlegging og estimering av UX arbeid erfaring fra offentlig sektor eller store organisasjoner kjennskap til front-end utvikling Personlige egenskaper gode samarbeids og kommunikasjonsevner på tvers av fagområder evne til å raskt sette deg inn i kompliserte fagområder, nye problemstillinger og se behov på tvers av ulike brukergrupper  evne til å ta initiativ og arbeide selvstendig beslutningsdyktig og med evne til å prioritere kan lede og få andre med deg – uten en formell lederrolle Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 700 000 – kr 920 000, avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Info om prosessen For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
21.10.2020 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med teknologi som kjernevirksomhet og en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Vi søker nå en UX-designer som vil bli en del av UX-teamet i Intility. Intilitys UX-team jobber inhouse, og er ansvarlig for at tjenestene Intility utvikler skal være brukervennlige, intuitive og moderne. Teamet er involvert i en rekke ulike utviklingsprosjekter, og er også ansvarlig for å utvikle Intilitys designsystem.  Som UX-designer i Intility vil du være med på å utforme vårt visuelle uttrykk. Du vil designe ulike interne og eksterne tjenester, og bidra til å videreutvikle designsystemet vårt. Du vil jobbe tett med UX-teamet og utviklerne i Intility, og du vil samarbeide med de ulike fagavdelingene for å forstå behovene deres og designe løsninger som både skal være enkle å bruke, tilgjengelige og selvfølgelig se bra ut.  Vi ser etter deg som:   Har høyere utdannelse innen relevante fag (UX, front-end utvikling, interaktivt design o.l.). Relevant arbeidserfaring kan i visse tilfeller kompensere for manglende utdannelse.  Har et øye for detaljer og evne til å komme med kreative løsninger.  Har erfaring med designverktøy og gjerne god kunnskap i Figma, Illustrator, XD, Sketch eller InVision. UX-teamet benytter Figma som hovedverktøy.  Gjerne har noen års erfaring, men nyutdannede kan også søke.  Gjerne har HTML og CSS-kompetanse. Erfaring med Javascript og React er en fordel, men ikke et krav.  Inspireres av å jobbe sammen med andre for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst.  Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i minst ett skandinavisk språk og engelsk.  Vi ser etter deg som brenner for design og som ønsker å være med på å skape noe nytt i din karriere. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av arbeidet du leverer fra deg. Du evner å designe tjenester som samsvarer med vårt designsystem, og samtidig bidra til videreutvikling av designsystemet. Du samarbeider godt med kollegaer med forskjellige faglige bakgrunner, er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, holder deg oppdatert på faglige trender og synes teknologi er spennende.  I utgangspunktet ser vi etter deg som har noen års erfaring, men oppfordrer også deg som er nyutdannet til å søke. Det aller viktigste for Intility er å finne deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst.  Du bør ha relevant utdanning og/eller erfaring innen design, og gjerne ha god kunnskap i Figma, Illustrator, XD, Sketch eller InVision. Du må ha kompetanse i HTML og CSS, og det er en fordel om du er komfortabel med Javascript. Det er et pluss om du har erfaring med React.js og/eller utvikling av designsystemer.  Hvordan er det å jobbe i Intility?  I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst kommer et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på både egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.  Hos oss:   Blir du en del av et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører.  Vil du jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere.  Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy.  Blir du en del av et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb.  Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine.  Vil du glede deg til å komme på jobb.    I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte, og vi lager middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Legg ved søknad, CV og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning som vedlegg. Om du har eksempler på dine designarbeider eller en designportefølje, vil vi veldig gjerne at du laster opp dette også!  Vi gleder oss til å lese søknaden din!  
07.10.2020 Oslo
Data Center Infra Technical Specialist    We are looking for a Data Center infra Technical Specialist to TietoEVRY´s Data Center’s in Norway as part of the Global Data Center Services team.   If you are an engaged and open-minded team player with technical skills in the Data Center domain and are curious to learn. You are proactive and service-minded in your work, able to make decisions, self-motivated and have the confidence to take responsibility on matters if needed.You have experience in the Data Center domain and looking for new challenges.Then you are our new data Center Technical Specialist. Did you know, TietoEVRY is the leading service provider in the Nordics? And guess what? We are expanding our Infra service team!  We are a small team with skilled, experienced and motivated Data Center specialists located in Norway, Sweden, Finland and Czech Republic. We develop, maintain and own the service within TietoEVRY, and provide the service to all of our customers (external as well as internal).   We are now looking for a Data Center Technical Specialist to join our great team.In our team, you get to:  Lead and drive the Data Center Services product operation at our Data Centers in Norway together with Data Center Lead Facility Manager Norway Being part of giving Technical sales support Handling contact with some of our vendors (maintenance providers, co-location partners etc.) Part of internal and external Audits and site visits Part of security and access management Uphold infrastructure and technical documentation for the sites Part of steering the Data Center Infrastructure operations (sub-contractors etc.) Close co-operation with Data Center Operations (rack and stack activities) Work close to other services, infrastructure and cloud teams and represent our service Represent DCS in assigned projects Respond to quality related issues with solutions planned together with technology and service partners and service managers. Part of on-call for Data Center infra part at one of our sites Plan and commit different service quality activities as per requirements. Contribute to service design as well as plans and procedures for feature releases together with DC Product Manager. Data Center white space design, layout and rack placement responsibilities DC Infra Capacity planning and follow-up Long term planning together with Data Center Lead Facility Manager Norway and Global (investment needs etc.)   You will love/enjoy #tietoevrylife  / This is what #tietoevrylife offers you   The world runs on TietoEVRY – with us, you get to make your mark in genuinely meaningful projects (Infra development, customer projects, implementations, sales cases). We are a global family with Nordic heritage, and our culture values low hierarchy, inclusion and open and honest communication between team members. At TietoEVRY you will work with diverse teams of experts in an inclusive environment where everyone is appreciated.   We also offer you Unique opportunity to create IT solutions of the future and be at the forefront of emerging technologies   Empowerment and flexibility - results matter, not how, where or when you work (dependent on role) Work-life balance Best colleagues and fun at work Numerous networking opportunities and internal communities  Learning as a lifestyle – various learning opportunities, both f2f and digital:   Check out more about working at TietoEVRY: https://www.tieto.com/en/blog/life-at-tieto/ https://www.tieto.com/en/careers/tieto-as-an-employer/ This is what you need to win the game / We expect / Show us what you got   To enjoy working with us in this role, we believe that you have….     Good business understanding and IT-market knowledge Experience and knowledge in Data Center related equipment and operations Experience in handling vendors and suppliers Experience in Data Center operations and planning Experience in Data Center design, equipment and service components Good documentation skills; descriptions, drawings, requirements, presentations and summarizing discussions. You have capacity to challenge yourself and inspire people and your working team. A willingness to learn and dig into areas that are unknown Good understanding of security requirements for Data Centers Language requirements, fluent in English and Norwegian   Location of the role will be our Data Center in Oslo or Gjøvik in Norway for the full-time and permanent work basis. To thrive in our dynamic and constantly changing working environment, you are a true customer champion, empathic collaborator and curious self-leader. As a customer champion you focus your energy and passion towards customer excellence, never compromising the quality of our work. You play to make the whole TietoEVRY team win, sharing knowledge and seeking for feedback and dialogue. You also proactively set goals for yourself and curiously aim to discover how to change the world.   Join us and make your mark!   If you are interested in joining our winning team, please apply as soon as possible   For more information about the role, please contact: Tommy Trogstad (DC lead Facility Manager -Norway) – tommy.trogstad@tietoevry.com, +47 47677106 Stefan Källström (DC Lead Facility Manager – Global) – stefan.kallstrom@tietoevry.com , +46 10 4811793 Tommy Wahledow (Head of Data Center Services) – tommy.wahledow@tietoevry.com, +46 70 542 14 18   Welcome to #tietoevrylife – looking forward to working with you! 
20.10.2020 Oslo, Gjøvik
Senior IT-konsulent / Senior Business Analyst TietoEVRY skaper digitale fortrinn for virksomheter og samfunn. Vi er en ledende aktør innen digitale tjenester og programvare, med lokal tilstedeværelse og globale evner. Våre nordiske verdier og arv danner grunnlaget for vår suksess. Vår store lidenskap finnes i det å gjøre våre kunder konkurransedyktige gjennom å imøtekomme forretningsbehov og problemer med digitale råd og løsninger.TietoEVRYs hovedkontor ligger i Finland. Våre 24 000 eksperter verden over betjener tusenvis av kunder i privat og offentlig sektor i nær 90 land. Den årlige omsetningen beløper seg til cirka 3 milliarder EUR. TietoEVRY er notert på NASDAQ i Helsingfors og Stockholm, samt på Oslo Børs.   Er dette deg? Vi ser etter en ærgjerrig og dyktig medarbeider som har ønske om å være med på å definere og levere fremtidens løsninger for våre kunder, en som tar stolthet i sitt arbeid og forventer det samme av sine kolleger, og som selv mener å kunne utgjøre en forskjell sammen med oss. Du vil inngå som en del av det daglige leveranseteamet og samarbeide tett med både kollegaer i teamet og kunden. Hos oss blir du del av et solid team, og får utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en spennende hverdag.  Arbeidsdagen din Du har kontorplass ute hos kunde hvor du jobber i team med dine kollegaer fra TietoEVRY Du deltar i workshops med kunde og dokumenterer hvilke problemer vi skal løse – for deretter å finne ut hvordan vi skal løse dem Du jobber med utvikling og konfigurasjon av programvare som støtter komplekse forretningsprosesser for produksjon, transport og salg av olje og gass Du jobber i prosjekter sammen med et tverrfaglig og høykompetent team Du implementerer løsninger ved bruk av blant annet Java og Oracle PL/SQL Du har ansvar for og eierskap til løsningene du utvikler. Du konsulterer og guider kunden gjennom hele prosessen Du deltar i testing og opplæring av sluttbrukere Du bidrar aktivt til teamets kompetanseutvikling  Hvem vi ser etter Du har høyere utdanning innen data / informatikk - Bachelor eller Mastergrad Du har minimum 5 års erfaring med programvareutvikling Du har gode kommunikasjonsevner – skriftlig og muntlig Du behersker norsk og engelsk – skriftlig og muntlig Du er typen som har lyst til å lære deg nye teknologier og verktøy Du liker å jobbe i grensesnittet mellom forretning (Olje & Gass) og teknologi hvor det er sterkt fokus på forståelse av forretningsprosesser Du har kunnskap om og/eller erfaring innen flere av følgende områder: Utarbeidelse av kravspesifikasjoner Skyløsninger, fortrinnsvis Azure Relasjonsdatabaser, fortrinnsvis Oracle Programmering i Oracle PL/SQL Programmering i Java Utvikling og bruk av REST API Web frontend-utvikling, bruk av Javascript, HTML5, CSS, React Git Containere, fortrinnsvis Docker Agile arbeidsmetoder Continuous Integration Testmetoder Vi tilbyr Gode utviklingsmuligheter, både personlig og faglig Et vennlig og inkluderende arbeidsmiljø med muligheter for fleksibilitet, innflytelse og frihet med ansvar Mulighet til å jobbe med noen av de største oljeselskapene i verden Et arbeidsmiljø hvor du kan bygge kompetanse innen Olje & Gass og IT Et arbeidsmiljø med profesjonelle kollegaer med fokus på prosess og kvalitet Et svært godt og inkluderende arbeidsmiljø med sosiale aktiviteter Konkurransedyktige betingelser Meget gode pensjons- og forsikringsordninger   Øvrig informasjonOppstart: Snarest Omfang: 100% fast ansettelse Sted: Trondheim Arbeidstid: 40 timers arbeidsuke, inkludert 0,5 time lunsj hver dag
14.10.2020 Trondheim
IT-konsulent / Business Analyst TietoEVRY skaper digitale fortrinn for virksomheter og samfunn. Vi er en ledende aktør innen digitale tjenester og programvare, med lokal tilstedeværelse og globale evner. Våre nordiske verdier og arv danner grunnlaget for vår suksess. Vår store lidenskap finnes i det å gjøre våre kunder konkurransedyktige gjennom å imøtekomme forretningsbehov og problemer med digitale råd og løsninger.TietoEVRYs hovedkontor ligger i Finland. Våre 24 000 eksperter verden over betjener tusenvis av kunder i privat og offentlig sektor i nær 90 land. Den årlige omsetningen beløper seg til cirka 3 milliarder EUR. TietoEVRY er notert på NASDAQ i Helsingfors og Stockholm, samt på Oslo Børs.   Er dette deg? Vi ser etter en ærgjerrig og dyktig medarbeider som har ønske om å være med på å definere og levere fremtidens løsninger for våre kunder, en som tar stolthet i sitt arbeid og forventer det samme av sine kolleger, og som selv mener å kunne utgjøre en forskjell sammen med oss. Du vil inngå som en del av det daglige leveranseteamet og samarbeide tett med både kollegaer i teamet og kunden. Hos oss blir du del av et solid team, og får utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en spennende hverdag.  Arbeidsdagen din Du har kontorplass ute hos kunde hvor du jobber i team med dine kollegaer fra TietoEVRY Du deltar i workshops med kunde og dokumenterer hvilke problemer vi skal løse – for deretter å finne ut hvordan vi skal løse dem Du jobber med utvikling og konfigurasjon av programvare som støtter komplekse forretningsprosesser for produksjon, transport og salg av olje og gass Du jobber i prosjekter sammen med et tverrfaglig og høykompetent team Du implementerer løsninger ved bruk av blant annet Java og Oracle PL/SQL Du har ansvar for og eierskap til løsningene du utvikler. Du konsulterer og guider kunden gjennom hele prosessen Du deltar i testing og opplæring av sluttbrukere Du bidrar aktivt til teamets kompetanseutvikling  Hvem vi ser etter Du har høyere utdanning innen data / informatikk - Bachelor eller Mastergrad Du har erfaring med programvareutvikling Du har gode kommunikasjonsevner – skriftlig og muntlig Du behersker norsk og engelsk – skriftlig og muntlig Du er typen som har lyst til å lære deg nye teknologier og verktøy Du liker å jobbe i grensesnittet mellom forretning (Olje & Gass) og teknologi hvor det er sterkt fokus på forståelse av forretningsprosesser Du har kunnskap om og/eller erfaring innen flere av følgende områder: Utarbeidelse av kravspesifikasjoner Skyløsninger, fortrinnsvis Azure Relasjonsdatabaser, fortrinnsvis Oracle Programmering i Oracle PL/SQL Programmering i Java Utvikling og bruk av REST API Web frontend-utvikling, bruk av Javascript, HTML5, CSS, React Git Containere, fortrinnsvis Docker Agile arbeidsmetoder Continuous Integration Testmetoder Vi tilbyr Gode utviklingsmuligheter, både personlig og faglig Et vennlig og inkluderende arbeidsmiljø med muligheter for fleksibilitet, innflytelse og frihet med ansvar Mulighet til å jobbe med noen av de største oljeselskapene i verden Et arbeidsmiljø hvor du kan bygge kompetanse innen Olje & Gass og IT Et arbeidsmiljø med profesjonelle kollegaer med fokus på prosess og kvalitet Et svært godt og inkluderende arbeidsmiljø med sosiale aktiviteter Konkurransedyktige betingelser Meget gode pensjons- og forsikringsordninger  Øvrig informasjon Oppstart: Snarest Omfang: 100% fast ansettelse Sted: Trondheim Arbeidstid: 40 timers arbeidsuke, inkludert 0,5 time lunsj hver dag
14.10.2020 Trondheim
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi nå tre kreative og initiativrike medarbeidere som skal kunne innhente data fra internett med hjelp av ulike verktøy og metoder, og har god kunnskap om hvordan internett og teknologien rundt fungerer. Du vil få bestillinger fra andre fagmiljø i skatteetaten, men må også evne å kunne foreslå prosjekter selv. Enten du har jobbet som datajournalist/gravejournalist eller har kompetanse innenfor webutvikling, programmering og lignende, tenker vi denne stillingen kan være relevant for deg. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   identifisere og skaffe kunnskap om potensielle nye risikoer og trender som oppstår i omverden, både fysisk og digitalt følge med på utviklingen i hvordan næringslivet bruker ny teknologi og interesse for å kartlegge aktører på internett opp mot ulike systemer og andre relevante fakta bruk av verktøy for å hente ut informasjon fra åpne kilder på internett utarbeide analyser av ulike områder som genererer inntekter samt trendanalyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon informere og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt Kvalifikasjoner   3 - 4 årig relevant utdanning fra universitet/høyskole relevant erfaring kan i enkelte tilfeller oppveie krav til utdanning må ha erfaring med bruk av åpne kilder/internett og verktøy samt kunne strukturere og videreformidle informasjonen på en kvalitativ måte må være dyktig til å formidle på et klart norsk språk, både skriftlig og muntlig må ha gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig kompetanse innenfor programmering, webutvikling, frontend-programmering eller lignende er ønskelig/en fordel interesse og erfaring fra utvikling samt evne til å utnytte dette til informasjonsinnhenting og analysearbeid er ønskelig/en fordel nyutdannede oppfordres til å søke Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ha evne til å arbeide selvstendig, men også i team er nysgjerrig, initiativrik og nytenkende interesse for teknologi og evne til raskt å tilegne deg ny teknologi Noe reisevirksomhet må påregnes Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver/ingeniør (kode 1434/1083), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver/senioringeniør (kode 1364/1181), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.De første seks månedene regnes som prøvetid.
21.10.2020 Bodø
Tenker du på Node og JavaScript når du hører ordet fullstack? Har du god kontroll på Webpack, kan React/Redux og har erfaring med Express eller Koa? Er du spesialist på CSS-animasjoner, universell utforming, eller kanskje du fokuserer på Service Workers og PWA? Da har vi en rolle for deg!Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:• Deltakelse i leveranseprosjekter hos våre kunder i offentlig og privat sektor• Utvikling av samfunnsnyttige digitale løsninger for innbyggere og saksbehandlere• Arbeid i tverrfaglige team med bruk av smidig metodikk og moderne DevOps-verktøyØnskede kvalifikasjoner:• Minst 5 års relevant erfaring med moderne frontend-utvikling• Godt kjent verktøy for automatisering av bygg• Erfaring med testverktøy og utvikling av enhets- og ende til ende tester• God kunnskap om ledende JavaScript rammeverk som AngularJS, React• Relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivåVi søker deg som:• Brenner for utvikling av moderne og brukervennlige applikasjoner• Er nysgjerrig på ny teknologi• Liker å jobbe sammen med kravstillere, fagressurser og andre utviklere• Har evnen til å arbeide systematisk og planmessig• Er løsningsorientert, positiv og flink til å samarbeide i team• Har god fremstillingsevne på norsk, både muntlig og skriftlig (C1 i Europarådets nivåskala for språk)Noe av hva vi kan tilby:• Spennende arbeidsoppgaver i utviklingsprosjekter for forskjellige kunder• Deltakelse i vårt kompetanse- og sertifiseringsløp innen frontend og egenutviklet sertifiseringsprogram• Sterkt fokus på faglig utvikling og deltakelse på konferanser• Månedlige fagmøter• Engasjert og uformelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse• Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid• Meget gode pensjons- og forsikringsordninger• Bedriftsidrettslag med organisert trening• Godt sosialt miljø med mange månedlige aktiviteter for de som ønskerVil du vite mer?For mer informasjon, ta kontakt med Ib Johansen på e-post: ib.johansen@cgi.com  
16.06.2020 Oslo
Innsats, Skatteetaten Verden og samfunnet endrer seg i rask takt. Økt internasjonalisering, digitalisering og ny teknologi gir rom for nye forretningsmodeller og tilpasninger. Skatteetaten er opptatt av å arbeide risiko- og kunnskapsbasert, endre seg i takt med omverden og være en organisasjon for fremtiden. Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi og nye forretningsmodeller, og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten får gode beslutningsgrunnlag knyttet til nye risikoområder. Arbeidet støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Det er dette miljøet vi nå skal styrke. Vi søker to medarbeidere som skal kunne innhente data fra internett/åpne kilder (OSINT) og ha god kunnskap om hvordan internett og teknologien rundt fungerer. Det forutsettes at du kan bruke de mest effektive verktøyene og metodene for å gjøre dette. Du vil være del av et miljø som vil få bestillinger fra andre fagmiljø i Skatteetaten, men du må også evne å kunne foreslå prosjekter selv. Enten du har jobbet som datajournalist/gravejournalist eller har kompetanse innenfor webutvikling, programmering og lignende, tenker vi denne stillingen kan være relevant for deg. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver følge med på utviklingen i hvordan næringslivet bruker ny teknologi, blant annet ved bruk av programvare som kombinerer internett, PC og mobiltelefon, betalingsløsninger på internett og apper på mobiltelefon evne til og interesse for å kartlegge aktører på internett opp mot ulike systemer og andre relevante fakta utvikle nye løsninger og verktøy for å innhente og strukturere informasjon fra åpne kilder (webteknologi) ha kunnskap om ny teknologi/nye verktøy og raskt kunne lære seg disse innhente data fra åpne kilder på internett og gjøre data/kunnskap tilgjengelig for relevante fagmiljøer i Skatteetaten samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting   Kvalifikasjoner 3 – 4-årig teknologisk utdanning fra universitet/høyskole, f.eks IT, webutvikling, Informatikk og data analyse relevant erfaring kan i enkelte tilfeller oppveie for krav til utdanning kompetanse innen programmeringsspråk Python, Javascript og lignende god forståelse av webteknologier og frontend-programmering eller lignende interesse og erfaring fra utvikling samt evne til å utnytte dette til informasjonsinnhenting og analysearbeid god formidlingsevne på et klart norsk språk, både skriftlig og muntlig må ha gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig for tilsetting som seniorrådgiver kreves relevant erfaring/fagkunnskap nyutdannede oppfordres til å søke     Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ha evne til å arbeide selvstendig, men også i team er nysgjerrig, initiativrik og nytenkende interesse for teknologi og evne til raskt å tilegne deg ny teknologi kunne strukturere og videreformidle informasjonen på en profesjonell og kvalitativ måte            Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.  
15.10.2020 Oslo
Vis alle 20.582 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Digital Mediepartner AS