Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Ledig stilling som sekretær ved sakarkivet Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vi søker etter en sekretær til sakarkivet. Sakarkivet har 4,5 årsverk, og er organisert som en seksjon under staben til viseadministrerende direktør. Foretaket benytter Public 360 for elektronisk saksbehandling og arkiv. Vi har over 850 brukere og journalfører rundt 60.000 dokumenter pr. år. Vi sitter i et lyst og trivelig kontorfellesskap.
Arbeidsoppgaver
  • Elektroniske arkivfaglige oppgaver som søk, registrering, skanning og kontroll av saksdokumenter til foretaket
  • Være en aktiv bidragsyter til sikre drift og et godt arbeidsmiljø
  • På sikt kunne bistå med brukerstøtte samt arkivfaglig støtte for foretaket
Kvalifikasjoner
  • Kjennskap og interesse for drift av offentlig arkiv
  • Solid og god IT kompetanse
  • Erfaring fra arbeid med elektronisk arkiv i offentlig virksomhet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Utdanningsretning
  • Arkivfag
  • Handel / Kontor
  • Administrasjon og Ledelse
Utdanningsnivå
  • Fagskole / Fagbrev (2 år)
Personlige egenskaper
  • Evne til å arbeide nøyaktig, systematisk og selvstendig
  • Være fleksibel og serviceinnstilt
  • Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Gode velferdsordninger for ansatte.
  • Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud
  • Sentral beliggenhet
Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 16.490 ledige stillinger

Bli kjent med Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Stillingsbeskrivelse

Vi søker etter en sekretær til sakarkivet. Sakarkivet har 4,5 årsverk, og er organisert som en seksjon under staben til viseadministrerende direktør. Foretaket benytter Public 360 for elektronisk saksbehandling og arkiv. Vi har over 850 brukere og journalfører rundt 60.000 dokumenter pr. år. Vi sitter i et lyst og trivelig kontorfellesskap.
Arbeidsoppgaver
  • Elektroniske arkivfaglige oppgaver som søk, registrering, skanning og kontroll av saksdokumenter til foretaket
  • Være en aktiv bidragsyter til sikre drift og et godt arbeidsmiljø
  • På sikt kunne bistå med brukerstøtte samt arkivfaglig støtte for foretaket
Kvalifikasjoner
  • Kjennskap og interesse for drift av offentlig arkiv
  • Solid og god IT kompetanse
  • Erfaring fra arbeid med elektronisk arkiv i offentlig virksomhet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Utdanningsretning
  • Arkivfag
  • Handel / Kontor
  • Administrasjon og Ledelse
Utdanningsnivå
  • Fagskole / Fagbrev (2 år)
Personlige egenskaper
  • Evne til å arbeide nøyaktig, systematisk og selvstendig
  • Være fleksibel og serviceinnstilt
  • Ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Gode velferdsordninger for ansatte.
  • Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud
  • Sentral beliggenhet
Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 25
    2018
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)