Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

BAS MONTØR Bravida

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Er du en engasjert Basmontør som drives av positive resultater? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg!

Som Basmontør vil du inngå i Bravida Oslo Elektro Serviceprosjekt OESP, som er en nyopprettet avdeling som jobber mot kundene til service – og prosjektavdelingen. Avdelingen jobber også tett mot nye kunder, både store og små entreprenører.

Avdelingen har som mål å vokse og søker derfor etter deg som ønsker å være med på denne utviklingen. Du vil være en nøkkelperson i avdelingen og fungere som en viktig motivator for dine kolleger, og du vil jobbe tett sammen med prosjektleder. Stillingen medfører stort ansvar for serviceprosjekt og kolleger, det er derfor viktig at du trives med dette ansvaret.

Hvorfor skal du jobbe hos Bravida?

Bravidas visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Bravida skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Hos Bravida får du:

  • Mange karrieremuligheter
  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Gunstige pensjons-og forsikringsordninger
  • Mobil/ nettbrett samt andre gode systemer som hjelper deg i hverdagen
  • Et uformelt, hyggelig og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter i avdelingen

Arbeidsoppgaver: 

I stillingen som Bas/montør vil arbeidshverdagen være variert og spennende. I jobben får du planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både installasjon, teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Serviceprosjektene baserer seg på oppdrag fra prosjektleder, og du vil være ansvarlig for å fullføre oppgavene alene eller sammen med teamet i henhold til Bravidas høye krav til kvalitet og sikkerhet. Arbeidshverdagen kan også inneholde uforutsette scenarioer hvor det er viktig å være en selvstendig problemløser. Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Ansvar for at den daglige driften av tildelt prosjekt er iht. avtale, drift, økonomi og kvalitet
  • Administrere og organisere montørene i prosjekter, og sørge for at montørenes arbeidsdag utnyttes så effektivt som mulig
  • Kontrollere at alle installasjoner blir utført på faglig – og forskriftsmessig riktig måte
  • Fange opp avvik
  • Kontrollere materiell og melde fra om avvik
  • Dokumentasjon – endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Bidra positivt til tverrfaglig samarbeid på service og prosjekt
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha fokus på god HMS
  • Jobbe for mersalg

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev elektriker Gr. L med minimum 5 års erfaring
  • Erfaring fra arbeidsledelse, gjerne 1-2 års erfaring som bas
  • Selvgående og administrativt ryddig
  • Solid erfaring innen service og prosjekt
  • Gode kommunikasjonsevner og initiativtaker til tidlig problemløsning
  • God formidlingsevne på Norsk, både skriftlig og muntlig
  • Generelt god IT kunnskap

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er organisert og holder god orden
  • Du er serviceinnstilt og samarbeidsorientert
  • Du er ansvarsbevisst og pliktoppfyllende
  • Du er en initiativtaker og pådriver til å dele kunnskap
  • Du er løsningsorientert
  • Ønske om positive resultater

 

Send gjerne inn din søknad i dag!

Søkere blir vurdert fortløpende og vi ser frem til å motta din CV og søknad, hvor du forteller oss hvorfor du er rett person for denne jobben.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 16.490 ledige stillinger
Les mer om Bravida

Stillingsbeskrivelse

Er du en engasjert Basmontør som drives av positive resultater? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg!

Som Basmontør vil du inngå i Bravida Oslo Elektro Serviceprosjekt OESP, som er en nyopprettet avdeling som jobber mot kundene til service – og prosjektavdelingen. Avdelingen jobber også tett mot nye kunder, både store og små entreprenører.

Avdelingen har som mål å vokse og søker derfor etter deg som ønsker å være med på denne utviklingen. Du vil være en nøkkelperson i avdelingen og fungere som en viktig motivator for dine kolleger, og du vil jobbe tett sammen med prosjektleder. Stillingen medfører stort ansvar for serviceprosjekt og kolleger, det er derfor viktig at du trives med dette ansvaret.

Hvorfor skal du jobbe hos Bravida?

Bravidas visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Bravida skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Hos Bravida får du:

  • Mange karrieremuligheter
  • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer
  • Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Gunstige pensjons-og forsikringsordninger
  • Mobil/ nettbrett samt andre gode systemer som hjelper deg i hverdagen
  • Et uformelt, hyggelig og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter i avdelingen

Arbeidsoppgaver: 

I stillingen som Bas/montør vil arbeidshverdagen være variert og spennende. I jobben får du planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både installasjon, teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Serviceprosjektene baserer seg på oppdrag fra prosjektleder, og du vil være ansvarlig for å fullføre oppgavene alene eller sammen med teamet i henhold til Bravidas høye krav til kvalitet og sikkerhet. Arbeidshverdagen kan også inneholde uforutsette scenarioer hvor det er viktig å være en selvstendig problemløser. Arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Ansvar for at den daglige driften av tildelt prosjekt er iht. avtale, drift, økonomi og kvalitet
  • Administrere og organisere montørene i prosjekter, og sørge for at montørenes arbeidsdag utnyttes så effektivt som mulig
  • Kontrollere at alle installasjoner blir utført på faglig – og forskriftsmessig riktig måte
  • Fange opp avvik
  • Kontrollere materiell og melde fra om avvik
  • Dokumentasjon – endringsarbeid og tilleggsarbeid
  • Bidra positivt til tverrfaglig samarbeid på service og prosjekt
  • Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha fokus på god HMS
  • Jobbe for mersalg

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev elektriker Gr. L med minimum 5 års erfaring
  • Erfaring fra arbeidsledelse, gjerne 1-2 års erfaring som bas
  • Selvgående og administrativt ryddig
  • Solid erfaring innen service og prosjekt
  • Gode kommunikasjonsevner og initiativtaker til tidlig problemløsning
  • God formidlingsevne på Norsk, både skriftlig og muntlig
  • Generelt god IT kunnskap

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
  • Du er organisert og holder god orden
  • Du er serviceinnstilt og samarbeidsorientert
  • Du er ansvarsbevisst og pliktoppfyllende
  • Du er en initiativtaker og pådriver til å dele kunnskap
  • Du er løsningsorientert
  • Ønske om positive resultater

 

Send gjerne inn din søknad i dag!

Søkere blir vurdert fortløpende og vi ser frem til å motta din CV og søknad, hvor du forteller oss hvorfor du er rett person for denne jobben.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søkere blir vurdert fortløpende

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • NOV 20
    2018
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
10 ledige stillinger