<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Stayclassy AS Stayclassy AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Har du erfaring fra bygge- og anleggsbransjen og vil jobbe i et av Norges ledende utleieselskap?   UCO Trondheim holder til i nye, flotte lokaler på Tiller sør for Trondheim sentrum. Her vil du bli en del av et engasjert og erfarent team, som hver dag gjør sitt ytterste for å finne kundens beste løsning. Vårt mål er at UCO Trondheim skal bli den største og ledende utleieaktøren i Trondheim – vil du bli med på laget?   Driftsleder moduler   Vi tilbyr En utfordrende og givende stilling hos en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleie Samarbeid med erfarne kolleger over hele Norge God opplæring Konkurransedyktige betingelser, bransjens beste bonusordning, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjespareprogram   AnsvarSom driftsleder ved modulavdelingen, vil du ha det økonomiske, driftsmessige- og hms-faglige ansvaret for enheten. I tillegg vil videreutvikling av driftsenheten og kontinuerlig forbedringsarbeid bli viktige bestanddeler i din arbeidshverdag.   KvalifikasjonerVi ønsker en driftsleder som har god forretningsforståelse og som evner å lede andre mennesker. Videre er det ønskelig med erfaring og/eller utdannelse fra bygge- og anleggsbransjen. Erfaring fra lignende stilling vil være en stor fordel.   EgenskaperFor å lykkes i denne stillingen, mener vi at du bør være strukturert, ha økonomisk forståelse og interesse, samt en god porsjon kremmerånd.   Vi håper at vi nå har vekket din interesse og gleder oss til å motta din CV og søknad, og nøl ikke med å ta kontakt dersom du har spørsmål.   Kontakt:Ole Morten Hustad, Avdelingsleder, tlf 928 15 000Jolita Asak, HR-sjef, tlf 915 47 239   Søknadsfrist: 10.11.2020   UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på 985 MNOK. (2019) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
21.10.2020 Trondheim
Kanskje er du arbeidsledig? Kanskje du er på jakt etter din første jobb? Kanskje du rett og slett ønsker å gjøre noe annet enn du gjør i dag? Kanskje det kan friste med å jobbe lange dager mandag til torsdag, for så å ta langhelg? Våre produkter gjør at vi kan puste inn ren luft innendørs. Og nettopp innemiljø er et svært dagsaktuelt tema i samfunnet. Derfor er vi på jakt etter en kandidat som ønsker å utvikle seg innen salg til privatmarkedet og som vil bistå oss med å hjelpe flere kunder til få en rent og sunt innemiljø i sitt hjem. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: Du snakker flytende norsk Du har førerkort og disponerer egen bil Du er villig til å legge ned den innsatsen som skal til for å lykkes Du er sosial, utadvendt og har godt humør Du er ærlig, lojal og ansvarsfull Vi tilbyr: Grundig opplæring og god oppfølging Et sosialt og hyggelig miljø Spennende utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser Send oss snarest din CV og kortfattet søknad til kathrin.hagaas@lux.no Vi gleder oss til å høre fra deg!  
09.10.2020 Oslo, Namsos, Drammen, Asker
Vil du lede et stort og profesjonelt teknologimiljø i Tromsø? Vår nåværende kontorleder skal fremover jobbe fulltid som regiondirektør styrke og videreutvikle Norconsults satsing i våre nordligste fylker. Vi søker derfor etter en ny leder til Norconsults kontor i Tromsø. Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsult sitt kontor i Tromsø består i dag av nærmere 50 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Tromsø sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretningsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Utdannelse innen et eller flere av våre fagområder, gjerne på masternivå Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Utover dette får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Innsendelse av søknad: Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Roy Nyheim, tlf. 45404392 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 24. november via vår hjemmeside https://www.norconsult.no/karriere/ledige-stillinger/, eller til aadne@technogarden.no.   
21.10.2020 Tromsø
Siemens Smart Infrastructure er den komplette leverandøren av integrert bygningsteknologi. Vi har oppnådd denne posisjonen gjennom vår styrke som er basert på filosofien om høy servicegrad, lav kostnadsstruktur og høy kompetanse i alle ledd, samt fokus på utvikling av nye smarte og innovative løsninger. I samarbeid med våre kunder skreddersyr vi løsninger innen byggautomasjon, brannovervåking og sikkerhet. Vi bistår i hele verdikjeden fra utarbeidelse av løsning til service og vedlikehold.    Vi søker nå etter en engasjert og dyktig Dispatcher I rollen som dispatcher vil hovedoppgaven være å koordinere, planlegge - og optimalisere ressurser ut fra ordrens omfang eller behov og ressursenes kompetanse. Dette gjelder alle oppdrag, både akutt, service og prosjekter. Som dispatcher vil du ha en viktig rolle med å bidra til bedriftens produktivitetstall.  Herunder samarbeide med prosjektledere, salg, teknikere og ledere i bedriften ut fra felles forståelse av bedriftens strategi.   For å lykkes i denne stillingen ser vi for oss at du er/har: Erfaring fra logistikk eller dispatching er ønskelig God IT-forståelse og kan tilegne seg kompetanse på nye verktøy innen forventet tid God forretnings- og prosessforståelse stor evne til å jobbe selvstendig, engasjert og proaktiv. Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne   liker å jobbe strukturert, effektiv og løsningsorientert Evnen til å prioritere riktig og samtidig like - og mestre - å ha ”mange baller i lufta." God muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk    Vi tilbyr et miljø som preges av høy yrkesstolthet og stor faglig tyngde. Gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser.   Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø, og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid.    Vi benytter oss av bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser. Arbeidssted: Trondheim eller Oslo Kontaktperson: Group Manager, Hilde Timestad, tlf. 90173747 Søknadsfrist: fredag 30. oktober 2020
21.10.2020 Trondheim
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 3 i Kristiansand søker vi nå etter revisor/økonom som skal ha som hovedoppgave å delta i bekjempelsen av sentrale trusselaktører innenfor arbeidslivskriminalitet. Gruppens ansatte er også med å bemanne a-krimsenteret i Kristiansand, sammen med Arbeidstilsynet, Politiet og NAV.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team dialog med skattepliktige, hans representanter/rådgivere samt regnskapsfører og revisor samarbeid med kolleger fra andre offentlige etater delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner regnskap- eller revisjonsutdanning på bachelor/masternivå eller skatteetatens revisorlinje, gjerne med IKT i fagkretsen. Regnskap og skatterett må inngå i fagkretsen. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy fordel med erfaring innen relevante områder, men også nyutdannede kan være aktuelle fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner løsningsorientert og evne til å tenke nytt tenker helhetlig og tar initiativ analytisk og strukturert kan jobbe effektivt både selvstendig og i team høy arbeidskapasitet og tar ansvar for leveransene Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. 
21.10.2020 Kristiansand
Innsats, Skatteetaten Divisjon Innsats er en av fire divisjoner i Skatteetaten som til sammen har ansvar for samfunnsoppdraget. I Innsats har avdeling Fokusområder ansvar for prioriterte risikoområder og komplekse forhold på skatte- og avgiftsområdet. Avdelingen skal forvalte og utvikle effektive og treffsikre virkemidler for å håndtere og forebygge avvik i etterlevelsen. Avdelingen består av tre seksjoner. Seksjon 3 består av åtte grupper på lokasjonene Bergen, Drammen, Kristiansand, Lillehammer, Molde, Moss og Oslo. Seksjonen er sammensatt av tverrfaglig kompetanse og skal ha spisskompetanse på mva og særavgift.  Skatteetaten søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Gruppen i Bergen har et særlig ansvar for å håndtere risikoer innen merverdiavgift og særavgift. Vi er i dag 16 medarbeidere, fordelt på 12 i Bergen og 4 i Stavanger. Du vil inngå i et godt faglig og sosialt miljø som jobber tverrfaglig og vektlegger kunnskapsdeling og samhandling. Skattekontoret i Bergen søker en revisor/økonom med god kompetanse innen merverdiavgift som ønsker å arbeide med sammensatte, varierte og kompliserte problemstillinger. Arbeidet omfatter anvendelse av ulike virkemidler for å sikre økt etterlevelse. Risikoene vil endre seg i takt med samfunnsutviklingen og etatens overordnede risikovurdering. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver samarbeid og dialog med skattepliktige og sentrale aktører for å sikre riktig etterlevelse bidra i arbeid knyttet til kontroll, saksbehandling, klager og rettssaker bidra i utviklingen av fagområdet gjennom forbedringsarbeid som regelverksutvikling, digitalisering mv. delta og eventuelt lede arbeidsgrupper og prosjekter kunne ta et fagansvar innen prioriterte risikoer ta initiativ til deling av kunnskap og kunne bidra i kurs og forelesninger bidra i divisjonens øvrige oppgaver Kvalifikasjoner høyere utdanning innen økonomi eller revisjon på masternivå. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT ha god skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne fordel med god erfaring innen arbeid med avgiftsrettslige problemstillinger fordel med relevant erfaring fra privat næringsliv fordel med kunnskap og/eller arbeidserfaring innen ett eller flere av områdene: Regnskap, IT, kommunikasjon eller utviklings- og forbedringsarbeid       Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner   engasjert og initiativrik    kan jobbe selvstendig  utviklingsorientert og nytenkende   pågangsmot og gjennomføringsevne  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker  utfordrende oppgaver og store fagmiljø  kompetanseutvikling  fleksitid og betalt overtid   trening i arbeidstiden  medlemskap i Statens pensjonskasse  Stillingen lønnes som 1224 spesialrevisor/1364 seniorrådgiver, fra kr 600 000 – 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første 6 mnd regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.  
21.10.2020 Bergen
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 6 i Stavanger søker vi etter rådgiver/seniorrådgiver som skal ha som hovedoppgave å videreutvikle avdelingens innsats for å sette utenlandske arbeidstakere istand til å ivareta sine rettigheter og plikter. Alle divisjoner i etaten bidrar inn i kampen mot arbeidslivskriminalitet. Du vil koordinere en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og rapportere til ledelsen. Arbeidet vil også bestå i kontrollarbeid og andre tiltak i bekjempelsen av arbeidslivskriminalitet.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver strategisk og målrettet innsats for å bekjempe arbeidslivskriminalitet med et særlig ansvar for og fokus på utenlandske arbeidstakere koordinering og ledelse av en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og seksjoner med rapportering til nærmeste leder og lederteam delta i og koordinere/ lede arbeid som gir oss innsikt i skattyters behov og atferd og utvikle metoder og tiltak som bedrer etterlevelsen på området planlegging og gjennomføring av målrettet kommunikasjons- og veiledningsarbeid planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team samarbeid med ulike fagpersoner internt i Skatteetaten og i andre offentlige etater /organisasjoner   delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner Høyere utdanning innen økonomi/revisjon, relevant utdanning på master eller bachelornivå, f eks. innen juss, organisasjonsvitenskap eller sosiologi. Lengre relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. erfaring med prosess, produkt eller prosjektledelse meget god skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy og kanaler fordel med kunnskap om analysearbeid i større organisasjoner og eventuell ledelse av analyseprosjekter fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper du er engasjert og nysgjerrig på ny kunnskap gode analytiske ferdigheter arbeider effektivt, strukturert og selvstendig stor gjennomføringsevne og har fokus på leveranser fleksibel og har stor arbeidskapasitet gode evner til samarbeid, samspill og kommunikasjon du kan lede en arbeidsgruppe Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid.
21.10.2020 Stavanger
Vis alle 20.582 ledige stillinger
Les mer om Stayclassy AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Stayclassy AS