Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Erfarne rådgivere til Bekk Management Consulting Bekk

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

I Bekk Management Consulting (BMC) jobber vi primært innen tre definerte satsningsområder:

• Kundesentrisk strategi og transformasjon

• Nye forretningsmuligheter (nyskaping og innovasjon)

• Datadrevet forretningsutvikling

Kompetansebredden spenner fra klassisk strategi- og effektiviseringsmetodikk via service design og visualisering til teknologikompetanse innen arkitektur, smidig tilnærming, analyseverktøy som R, og prototyping. For å nevne noe.

Hvem vi ser etter

Du har høyere utdanning med gode akademiske resultater, og jobber i dag som forretningsutvikler, konsulent, produktsjef e.l. Du er glad i komplekse problemstillinger, er sterk faglig, og ydmyk nok til å vite at de beste resultatene utvikles i fellesskap.

Utover klassisk strategi-/rådgivningsbakgrunn, er vi også ute etter deg med erfaring som utvikler eller designer og som har genuin forretningsinteresse og -forståelse.

Et faglig og sosialt miljø

Vi er en gjeng som ønsker å se hverandre lykkes, og vi støtter aktivt opp om dette. Bekk har et stort fokus på kompetanseutvikling, blant annet gjennom fagdager, konferanser, kurs, og våre rundt 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige.

Vi håper du vil forsterke vårt miljø ytterligere med din kunnskap, erfaring og engasjement!

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her.  Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss en kollega med stort faglig engasjemt. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Dag/kveld 70% Nattevaktstillinger 44,5% Helgestillinger 16-23%  Ekstravakter   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss.
14.10.2019 Oslo, Bærum, Asker
Do you want to change and improve the way people work together? Cisco Norway is a world leader in developing collaboration and video conferencing technology. We are 350 engineers who design all parts of our products – from hardware to software to industrial design. We take pride in our culture of innovation, inclusion and diversity. And now, we are growing!Most of our engineers are working with software development (C, C++, Java, Python, Linux and embedded). We are all passionate about product development and programming and now we are kicking off the search for our new Graduate Software Engineers to strengthen our team. These roles will be working within a wide range of disciplines - to create our new video conferencing devices.  What you will do: Create great collaboration experiences by writing quality software on multiple platforms; Be a key part of a high performing cross-functional scrum team. You will work closely with other developers, testers, designers and product management during our iterative development cycles, where product development is done from idea to finished article; Deploy your code and get fast feedback on usage and adoption from real customers; Use state of the art hardware, technology, methods and tools, while learning from your talented colleagues. Our dream candidate: You are in your final year of study or recently graduated from a Masters (Bachelors) in Computer Science, Computer Engineering, Informatics, Electrical Engineering, or a related subject such as Maths, Physics You have an attractive academic record to show to. You are passionate about product development You have a solid understanding of computer science fundamentals and software engineering  You have some experience with multiple programming languages You possess creative problem-solving skills and excellent troubleshooting skills You are comfortable with working in teams You have the ability to communicate clearly and effectively in English  What to expect from Cisco Norway? You will join a world-class team with over 60% market share for our collaboration products and; You will work cross functionally and get to know other disciplines than your own.  You will have the possibility to grow and develop, both personally and professionally, and be included in a network of amazing people.  We have a lot of FUN, both at work and also out of work with offsites at the company cabin and during activities like cooking courses, kayaking, yoga and Oslo Toughest.  We will offer you a competitive combination of compensation and benefits; including 5 days for voluntary work, a day off on your birthday, 6 weeks of holiday, good pension benefits, insurances and of course free ice cream during warm summer days.Start date: August 2020 but this can be discussed Work Location: Lysaker, just outside of Oslo Application deadline: We review applications as and when they come in Upon applying please upload your cover letter, CV and university grade transcript. 
05.11.2019 Bærum
What You'll Do As Mechanical Product Engineer you will provide the technical expertise to guide a design from initial concept to mass production. As part of the cross-functional team, your primary role is to ensure products to be launched are sustainable in manufacturing and capable of achieving a volume manufacture to a high standard of build quality for a reasonable cost. You will evaluate product designs using DFM practices, stressing reliable design techniques and the need for repeatability in manufacturing, raising issues concerning the form, fit, and function of a product as it relates to both mechanical engineering and assembly needs. The MPE is a critical link between many functions including Idiation, Product Engineering, Supply Chain Operations, Suppliers and Cisco’s Manufacturing Partners, working with all to ensure the most efficient product design is released to market (Quality, Cost and timely Delivery). Along with the mechanical design evaluation, you will be responsible for the mechanical aspects of a product BOM and the associated Resilience activities to secure revenue until the product goes end of life. In summary, the MPE’s role is to make a product’s transition from engineering concept to Cisco’s customers seemless. Who You'll Work With Product Operations is part of the Operations, Processes and Systems team within the global SCO at Cisco which has more than 9,000 employees in more than 50 locations around the world. The Engineering team within Product Operations, partners with the Product Design teams to ensure products released to the market have the best possible start in life, ensuring by design that they will meet quality, reliability and cost targets – all to delight our customers! As a member of this Engineering team, you will be support in all aspects of your role by colleagues and the management team. At Cisco we are a family and therefore an excellent choice for both seasoned professionals and early-in-careers! Become a part of this dynamic organization where every single day we demonstrate Cisco’s ambitious spirit and accelerate time to market by empowering our employees. As Cisco expands into new technologies, and geographies, there has never been a better time to join us. Who You Are Desirable Experience: Educated in Mechanical Engineering or similar technical subject (Bachelor’s Degree or equivalent) Mechanical Design experience with a focus on injection molding, extrusion, die casting and sheet metal enclosures Experience in Design for Manufacture & New Product Introduction Able to demonstrate problem solving skills and root cause analysis Fully conversant in engineering drawing to the relevant standards and principles Working experience within a suitable CAD package (preferably Soidworks or CREO) Experience with Cp/CpK analysis BOM structuring and change management experience (PDM) Industrial/commercial/consumer product design experience is a plus Required skill set: A Growth attitude, eager to take part in an evolving landscape! A Mix of Research and Development, Operations and Manufacturing skills preferred Fluent in English with strong written and verbal communication skills Strong organizational, time management and project management skills The ability to influence and negotiate Comfortable and Effective in Presenting to others The ability to work in the detail whilst maintaining an outlook for the ‘broader picture’ Capable of multitasking and task prioritization Able to work independently or as part of a collaborative team effort A good appreciation for DevOp’s is desirable. Why Cisco WE ARE CISCO #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool.
21.11.2019 Bærum
Do you have a passion for humans and technology, and how to get people to collaborate better? Tomorrow's world-class collaboration products are developed in-house at Cisco Lysaker, and we are now looking for someone to join our team. Are you a person who likes to get stuff done, enjoys exploring technology, and is always looking for ways to improve it? Do you enjoy writing code, but don’t necessarily see yourself as a full-time software developer? Perhaps this is a role for you! We are a team of 350+ highly engaged, skilled and fun multidisciplinary engineers, and we need to talk to each other, show empathy and work together to develop fantastic products. In this role, you will be a key driver for great user experiences and quality for products used and relied on by millions every single day. As a person, you are more than happy to ask questions and to provide feedback – both positive and negative – constructively.   As embedded in one of our scrum teams, you are going to be in the middle of all of the exciting technology and ideas that are developed here. You will have close and everyday contact with software developers, product owners, UX designers, as well as other stakeholders – and therefore, good interpersonal skills are key for your success in the role.   The responsibilities include qualitative and exploratory testing during the sprints, picking apart user-stories and questioning design, digging through logs and troubleshooting technical problems – and probably most important of all: understanding our users and their needs. Our automated acceptance tests are written in Python, so any experience with Python (or similar languages) and developing meaningful tests is a plus. Our dream candidate has Relevant education (bachelor's or higher) 2+ years of working experience in a similar role An interest in product development and team dynamics An urge for continuous product and process improvement Great interpersonal skills A knowledge-sharing mentality A willingness to learn and adapt Your opportunities – why Cisco You will join the business unit Webex Rooms, known for exciting, fast-paced, innovative and agile engineering culture. We offer a competitive combination of compensation and benefits including five days to dedicate to volunteer work, a day off on your birthday, six weeks of holiday, good pension benefits, insurances and, of course, free ice cream during warm summer days.   Have a closer look at the products we have developed at Lysaker: https://projectworkplace.cisco.com/#/en-us/product, and apply now! For any questions, please reach out to hiring manager Marius Jørgensen at marjorge@cisco.com or 404 95 900. 
04.12.2019 Bærum
  Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Power Grids-virksomheten tilbyr kraft- og automatiseringsprodukter, systemer, tjenester og programvareløsninger til hele næringskjeden for generering, transmisjon og distribusjon av kraft. Den bransjeledende porteføljen inkluderer nettintegrasjon, overføring, distribusjons- og automatiseringsløsninger og et komplett spekter av høyspenningsprodukter og transformatorer. ABB utviklet banebrytende HVDC teknologi (høyspent likestrøm) for mer enn 60 år siden og har levert halvparten av verdens HVDC-stasjoner. ABB er verdens største produsent av transformatorer og en teknologi- og markedsleder innen høyspenningsprodukter og transformatorstasjoner, og øker stadig spenningen til nye rekordnivåer. ABBs virksomhet Power Grids vil overdras til Hitachi i 2020.Forretningsområde Grid Automation Systems og Service består i dag av ca 80 personer som holder til i moderne lokaler i Ole Deviks vei i Oslo med gode parkeringsmuligheter og ladestasjoner for elbiler. Vi leverer systemløsninger til norsk energiforsyning, fra Driftssentraler til stasjonskontroll for trafostasjoner. Vi benytter MicroSCADA og RTU’er med HMI i våre kontrollanlegg.Vi har et trivelig og uformelt arbeidsmiljø, hvor vi setter kunden i fokus, som igjen gir høy markedsandel og gode resultater takket være dyktige og engasjerte medarbeidere. Ditt ansvar ABBs stasjonskontrollanlegg benyttes til styring og overvåking av trafostasjoner i Norge. Kontrollanleggene kommuniserer både med Driftssentral og relevern på internasjonale standard protokoller. Som serviceingeniør vil du jobbe med utvidelser og support på eksisterende kontrollanlegg som ABB har levert. Service avdelingen har personell innen relevern, prøving og konstruksjon, samt prosjektledelse. Arbeidsoppgaver: • Kundekontakt sammen med vår prosjektledere • Bistå prosjektleder med bestilling av systemkomponenter til leveransene. • Klargjøring og konfigurering av PC og nettverk • Prosjektering og konfigurering av MicroSCADA, RTU og kommunikasjon • Oppkobling og testing i lab • Små og store utvidelser, service og support på tidligere leverte anlegg • Ombygging, feilsøking, test og idriftsettelse hos våre kunder • Oppdatering av tegningsunderlag og sluttdokumentasjon Du vil konfigurere både kommunikasjon mot Driftssentral og relevern, kjennskap til kommunikasjonsprotokoller er en fordel. I mange serviceoppdrag er det ett tett samarbeid med våre prøveingeniører. Du vil ha mye kundekontakt og noe reisevirksomhet i Norge må påregnes. Din bakgrunn Kompetanse og erfaring • Elektroingeniør med erfaring fra kontrollanlegg i trafostasjoner • God kjennskap til PC, nettverk og IT-sikkerhet • Evne til å jobbe strukturert i en hektisk service hverdag • God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk • Fordel om du kjenner til kommunikasjons standarder som IEC 61850, SPA, IEC 60870-5-101/104 • Fordel med montørsertifikat Gr. L Personlige egenskaper • Du må også være en person som bidrar med mye positiv energi til vårt gode arbeidsmiljø • Aktiv holdning til personlig sikkerhet (HMS-arbeid) og integritet • Praktisk anlagt og nøyaktig • Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og effektivt med fokus på gi kundene god service • Utveksle kompetanse og bidra med din fagkunnskap • Du må ha evnen til alltid sette kunden i fokus, med rask og god respons på kundens henvendelse   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi tilbyr• Utfordrende og varierte serviceoppgaver med gode muligheter for personlig og faglig utvikling• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring fra kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelser• Muligheter for korte reiser til flere steder i Norge• En trygg arbeidsplass med fokus på samarbeid og trivselSøknadsfrist er 02.01.2020, hvor søknader vurderes fortløpende. Vi ser frem til å få søknaden din gjennom vår rekrutteringsportalSpørsmål rundt stillingen kan rettes til Kjell-Otto Johansen på mail kjell-otto.johansen@no.abb.com eller telefon 24 16 57 30 / 952 91 357Vi gjør oppmerksom på at vi i samarbeid med Meditor AS utfører en bakgrunnssjekk av alle kandidater som tilbys fast ansettelse i ABB Norge. Dette gjøres for å sikre at kvaliteten i vår utvelgelsesprosess er i samsvar med ABBs policy.   ReferansenummerNO72710215_E1Publication date2019-12-09
12.12.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB in Norway develop and deliver solutions for marine power, propulsion and automation systems. We are responsible for deliveries of electric propulsion, power and automation systems to Oil & Gas related vessels, such as LNG Carriers, Drilling vessels, and Offshore Support Vessels and Navy VesselsABB is looking for a dedicated and knowledgeable Project Manager for our Navy Product Group, to execute domestic and international projects, on time with expected quality to a satisfied customer according to budget (commercial and technical responsible for the projects). The office location will be Fornebu. Your responsibilities - Plan and follow up project progress including procurement - Evaluate and mitigate HSE and Environmental risk - Motivate and lead project teams consisting of ie engineers, document controller, controller and purchaser - Closely communicate with customer (and other stakeholders) to assure feedback and seek improved customer satisfaction - Travel to yard for meetings and Safety Observation Tours and travel to factories for Factory Acceptance Tests together with Engineers, mainly in Europe. - Manage project finance and perform internal and external project reporting - Follow up contract terms and conditions - Manage changes, risks and opportunities - Bid work for NAVY projects Your background - Bachelor/Master degree within Electrical Engineering/Automation - Experience within marine systems or similar as an engineer - Experience as Project Manager, or aspiring for such a challenge - Fluency in English verbally and in writing is a requirement. - Personal qualities - Strong management mindset combined with technical interest - Ability to motivate and lead project teams and manage both work and personnel in an efficient manner - Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally - Ability to take initiatives, ownership and are self-driven and result oriented. - Structured and accurate. - Ability to see opportunities for business and drive improvements activities - Ability to handle several activities simultaneously.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We can offer:- Personal challenges with wide career possibilities in a positive and innovative environment- Flexible working time with balance between office work and travelling- Enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you- Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)- Various and challenging work-tasksApplication-deadline is 05.01.2020. We are looking forward to receiving your application and CV through the ABB jobportal.For more information contact Egil Ove Johansen, email egil.johansen@no.abb.com, mobile +47 92 40 59 09.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.   Reference NumberNO72722536_E1Publication date2019-12-10
12.12.2019 Bærum
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB in Norway develop and deliver solutions for marine power, propulsion and automation systems. We are responsible for deliveries of electric propulsion, power and automation systems to Oil & Gas related vessels, such as LNG Carriers, Drilling vessels, and Offshore Support Vessels and Navy VesselsABB is looking for a dedicated and knowledgeable Project Manager for our Navy Product Group, to execute domestic and international projects, on time with expected quality to a satisfied customer according to budget (commercial and technical responsible for the projects). The office location will be Fornebu. Your responsibilities - Plan and follow up project progress including procurement - Evaluate and mitigate HSE and Environmental risk - Motivate and lead project teams consisting of ie engineers, document controller, controller and purchaser - Closely communicate with customer (and other stakeholders) to assure feedback and seek improved customer satisfaction - Travel to yard for meetings and Safety Observation Tours and travel to factories for Factory Acceptance Tests together with Engineers, mainly in Europe. - Manage project finance and perform internal and external project reporting - Follow up contract terms and conditions - Manage changes, risks and opportunities - Bid work for NAVY projects Your background - Bachelor/Master degree within Electrical Engineering/Automation - Experience within marine systems or similar as an engineer - Experience as Project Manager, or aspiring for such a challenge - Fluency in English verbally and in writing is a requirement. - Personal qualities - Strong management mindset combined with technical interest - Ability to motivate and lead project teams and manage both work and personnel in an efficient manner - Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally - Ability to take initiatives, ownership and are self-driven and result oriented. - Structured and accurate. - Ability to see opportunities for business and drive improvements activities - Ability to handle several activities simultaneously.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We can offer:- Personal challenges with wide career possibilities in a positive and innovative environment- Flexible working time with balance between office work and travelling- Enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you- Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)- Various and challenging work-tasksApplication-deadline is 05.01.2020. We are looking forward to receiving your application and CV through the ABB jobportal.For more information contact Egil Ove Johansen, email egil.johansen@no.abb.com, mobile +47 92 40 59 09.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.   Reference NumberNO72722536_E2Publication date2019-12-10
12.12.2019 Møre og Romsdal
Har du lyst på utfordringer hos en av Norges ledende VVS entreprenører og installasjonsselskap? Trives du med raskt tempo i et hyggelig og uformelt miljø? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! Vår visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Vi skal være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Vår røravdeling i Tromsø har to store spennende prosjekter med oppstart i 2020. Vi søker derfor etter to dyktige prosjektledere innen rør. Interessert? Bravida i Tromsø består av tre avdelinger (rør, elektro og ventilasjon) med til sammen 170 ansatte. De ansatte består av avdelingssjefer, prosjekt- og serviceledere, lærlinger og mange dyktige montører og rørleggere. Det er stort fokus på tverrfaglige prosjekter med alle tekniske fag. Her blir du en del av et stort fagmiljø. Røravdelingen, som disse stillingene vil høre til under står for en omsetning på over 100 millioner kroner og har i dag 38 faste ansatte. Avdelingens motto er sammen er vi et supert lag som er proffe på rør.   Hvordan arbeidsdagen din vil se ut Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere  Hvorfor skal du velge Bravida som arbeidsgiver? Fordi du får .. en stilling i et solid selskap med trygge vilkår for deg og din familie .. en stilling med gode mulighet for personlig utvikling .. en haug av karrieremuligheter .. en arbeisdag som går fortere enn noen annen dag  .. en arbeidsdag med fleksibilitet og muligheter til å styre dagen selv .. en arbeidsplass med et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdanning (rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning) God kompetanse innenfor VVS og kjennskap til bransjen Noen år med erfaring innen prosjektledelse Svennebrev er ønskelig God økonomi- og IT forståelse God skandinavisk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort for personbil   Videre beskrives du gjerne slik Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Høres dette ut som noe for deg? Vi ser frem til å motta din søknad! Ansettelser skjer fortløpende, så du må gjerne levere din søknad allerede i dag.    Kontaktpersoner: Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658 torfinn.rolandsen@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4430&rmlang=NO SØK TILBAKE
12.12.2019 Tromsø
Vis alle 19.059 ledige stillinger
Les mer om Bekk

Stillingsbeskrivelse

I Bekk Management Consulting (BMC) jobber vi primært innen tre definerte satsningsområder:

• Kundesentrisk strategi og transformasjon

• Nye forretningsmuligheter (nyskaping og innovasjon)

• Datadrevet forretningsutvikling

Kompetansebredden spenner fra klassisk strategi- og effektiviseringsmetodikk via service design og visualisering til teknologikompetanse innen arkitektur, smidig tilnærming, analyseverktøy som R, og prototyping. For å nevne noe.

Hvem vi ser etter

Du har høyere utdanning med gode akademiske resultater, og jobber i dag som forretningsutvikler, konsulent, produktsjef e.l. Du er glad i komplekse problemstillinger, er sterk faglig, og ydmyk nok til å vite at de beste resultatene utvikles i fellesskap.

Utover klassisk strategi-/rådgivningsbakgrunn, er vi også ute etter deg med erfaring som utvikler eller designer og som har genuin forretningsinteresse og -forståelse.

Et faglig og sosialt miljø

Vi er en gjeng som ønsker å se hverandre lykkes, og vi støtter aktivt opp om dette. Bekk har et stort fokus på kompetanseutvikling, blant annet gjennom fagdager, konferanser, kurs, og våre rundt 30 spesialiserte faggrupper som møtes jevnlig. I tillegg har vi et sterkt sosialt miljø med ukentlige tilbud, både kulturelle, faglige og sportslige.

Vi håper du vil forsterke vårt miljø ytterligere med din kunnskap, erfaring og engasjement!

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
5 ledige stillinger
Internship / Praktikanter