Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Møtebooker B2B med Teamleder ambisjoner – Pre-sale Consultant B2B Salg AS

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Er du dyktig på telefon i dialog med kunder? Drømmer du om en suksessrik karriere i salg og/eller salgsledelse i B2B?

Vi søker en fremoverlent og engasjert møtebooker med ambisjoner.


B2B Salg AS er en sterk nisjeleverandør innen salg, marked, salgsledelse og ledelse. Vi leverer tjenestene rekruttering, innleie, pre-sale, salgstrening og lederutvikling. Våre kunder er solide selskaper og kjente merkevarer i inn- og utland og vi jobber med oppdrag fra unge talenter, senior selgere og ledere. Vi jobber etter anerkjente rekrutteringsmetoder, salgsmetodikker og egne utarbeidede salgs- og vekstmodeller. Vi gjennomfører proffe prosesser og leverer tjenester med høy kvalitet.

Våre konsulenter har lang erfaring i B2B profesjonelt salg, salgsledelse og ledelse og har høy kompetanse på rekrutterings og HR-faget. Vi er sertifisert på analyser og tester som Cut-e og TTI Success Insights som benyttes både i våre rekrutteringsoppdrag og i utvikling av selgere og ledere. Selskapet har vokst jevnt de siste årene og har en voksende oppdragsmengde. B2B Salg har derfor behov for flere nye ressurser og søker en Pre-Sale Consultant /Møtebooker B2B som gjerne har ambisjoner om å bli Teamleder. I B2B Salg vil du jobbe i team med profesjonelle oppdrag for spennende bedrifter innen B2B segmentet.

Vil du videreutvikle deg til å bli en proff og dyktig B2B Pre-sale Consultant og på sikt en teamleder?

Vi søker en engasjert og ambisiøs møtebooker som kan gå inn i rollen som en Pre-sale Consultant.

Du har svært stor interesse for salg, møtebooking, New Business og B2B segmentet og kan gjerne tenke deg en karriere inne B2B salg og salgsledelse. Du har stå-på-vilje, er «på», har fart, «stayer-evne» og liker å ha dialog med mennesker. Din styrke er å ha dialoger via telefon, og du kan vise til meget gode resultater fra enten møtebooking eller telefonsalg.

Viktigst for oss er at du er:
Ambisiøs. At du vil opp og frem. Du «elsker telefon som arbeidsverktøy». Du er målrettet og resultatorientert, er energisk, ønsker en topp karriere innen det profesjonelle salget – B2B. Du har en proff fremtreden, høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral, er effektiv, engasjert, utadvendt, ryddig, fleksibel, og synes det er motiverende å ha «mange baller i luften». Dessuten tar du ansvar.

Dette er en spennende stilling med store utviklingsmuligheter for riktig person hvor du får jobbe med kolleger med markedets beste kunnskap og erfaring i B2B salg og salgsledelse.

Om du kjenner deg igjen i det vi skriver, og er motivert for å ta steget videre, hører vi gjerne fra deg snarest.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Anette Olufsen, Recruitment and Sales Coordinator tlf. 950 94 294 eller Mona BO Hauge, Daglig Leder og Senior Business Consultant 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for gjennomføring av egne pre-sale prosjekter
  • Telefondialoger med markedet, beslutningstagere i B2B segmentet
  • Booke møter pr. telefon
  • Følge møtebooking pipeline over tid og sikre fremtidige møter
  • Bistå teamet med salgsfremmende aktiviteter og markedsaktiviteter
  • Delta i enkelte kundemøter v/behov
  • Ansvarlig for oppdatering av database, CRM og markeds- og salgsverktøy
  • Rapportering – og prosjektoppgaver, bistå teamet med å lykkes
  • Teamrapportering og enklere teamlederoppgaver

 

Kvalifikasjoner

  • Særdeles stor interesse for salg og salgsfaget
  • Vilje og evne til en karriere i B2B (Business to business) segmentet
  • Telefondialog erfaring, helst fra møtebooking, men TM selger kan vurderes
  • Uredd på telefon, liker telefon som arbeidsverktøy
  • Gjerne erfaring som selger (B2C eller B2B), selv om dette ikke er et krav
  • Sterk på MS Office og vant til å bruke PC som arbeidsverktøy
  • Noe erfaring med CRM, og/eller salgsverktøy og markedsverktøy
  • Meget gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Evne og interesse for teamledelse, og gjerne coaching av TM selgere / møtebookere

 

Utdanningsretning

  • Administrasjon og ledelse
  • Økonomi
  • Salg / Markedsføring

 

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, Diplom / Bachelorgrad

 

Personlige egenskaper

  • Ambisiøs
  • Karrierebevisst, vil opp og frem
  • Målrettet og resultatorientert, du leverer
  • Energisk, særdeles effektiv og uredd
  • Liker høy aktivitet og takler mange baller i luften
  • Utadvendt, imøtekommende, representativ
  • Strukturert og ryddig - evne til å følge prosesser
  • Høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral, du gjør jobben
  • Selvgående, selvmotiverende, tar ansvar
  • Godt humør, sosial legning, liker å ha det moro

 

Vi tilbyr

  • Markedets beste mulighet til å utvikle seg innen B2B salg
  • Selvstendig og utviklende rolle med karrièremuligheter
  • Tilgang til markedsledende, beste praksis prosesser
  • Arbeide med anerkjente salgs-, markeds- og fagverktøy
  • Mulighet til å bli med på en spennende utvikling
  • Et motivert team av omgjengelige og profesjonelle kolleger
  • Hyggelig lokaler sentralt i Oslo

 

Andre opplysninger

  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Søker du en utfordring, der du får brukt alle dine egenskaper som sykepleier, - søk en stilling på Medisinsk sengepost Kongsvinger. Medisinsk sengepost har 29 senger klare for pasienter som kommer inn med behov for nødhjelp. Vi jobber i team; hjerte, lunge, slag og endokrinologi. Vi har følgende stillinger ledig for sykepleiere: Ferievikarer sommeren 2019 Faste helge-stillinger, 10-19%, 4 stillinger Vikarer     Vi er en aktiv avdeling, der raushet og stå-på-vilje står i fokus.   Alle søkere må søke elektronisk via systemet og aktuelle kandidater vil bli kontaktet og intervjuet fortløpende.   Ferieperioden strekker seg fra 1.6 til 1.9. - det er viktig at du som søker, gjør rede for hvilke uker i perioden du kan arbeide, med et minimum på 6 uker utover opplæringsvaktene.    Arbeidsoppgaver Sykepleiere hos oss må beherske stell og pleie av pasienter. Sykepleiere jobber både som teamledere og ute i avdeling. Innebærer arbeid hver 3.helg Kvalifikasjoner Vi søker etter sykepleiere. Erfaring fra sykehus er en fordel, men ikke et absolutt krav da opplæring vil bli gitt. Alle nyansatte i AHUS må gjennomgå obligatorisk e-læringsprogram før de starter arbeidet.  Den som ansettes må være fysisk og mentalt skikket til pleie og stell av alle type pasienter på medisinsk sengepost  Personlige egenskaper Vi ønsker oss sykepleiere som liker mangfoldet, og at ingen vakt er like. Avdelingen holder et høyt tempo og den forventes at den ansatte liker dette, Vi er en avdeling der læringskurven aldri blir fullendt. Det er alltid noe å lære her, og som ansatt må man søke informasjon fortløpende. Det er viktig at sykepleierne her liker å samarbeide med andre, at de evner å lede team i samarbeid med de andre teamlederne, og har evne til å kommunisere på en trygg måte med pasienter og pårørende. Det er viktig at de som ansettes er lojal ovenfor lokale føringer, prosedyrer og forordninger. Søker må beherske norsk, skriftlig og muntlig.  Vi tilbyr Gratis parkering. Vi tilbyr opplæring, samt lønn og arbeidsvilkår etter gjeldende overenskomst og arbeidsreglement. Ferieperioden strekker seg fra 1.6 til 1.9. - det er viktig at du som søker, gjør rede for hvilke uker i perioden du kan arbeide, med et minimum på 6 uker utover opplæringsvaktene. 
27.03.2019 Kongsvinger
Ønsker du god faglig utvikling, og å være med i etableringen av intrakraniell trombektomi på Akershus Universitetssykehus?Bildediagnostisk avdeling er en moderne avdeling, som gir store muligheter for faglig utvikling i et godt arbeidsmiljø. Avdelingen er organisert i 9 seksjoner- radiologi overleger, radiologi LIS, radiografi, brystdiagnostikk, intervensjon, nukleærmedisin, seksjon kontor, seksjon Ski og seksjon Kongsvinger.   Seksjon for radiografi har 5 CT maskiner, 3 ultralydlaber, 4 skjelettlaber, 1 lungelab, 1 gjennomlysningslab, 3 mobile apparater, 3 ultralyd laber og 1 mobil i tjeneste utenfor sykehuset. Seksjon for Intervensjon er en tverrfaglig seksjon med leger og radiografer, der begge yrkesgrupper inngår i egen bakvaktsturnus. Intervensjonsfaget har vært gjennom en stor utvikling de senere årene. Dette gjenspeiles også i seksjonen som består av svært faglig engasjerte medarbeidere og det gir seg utrykk i et dynamisk og positivt arbeidsmiljø. Radiograffaglig utvikling prioriteres høyt ved seksjonen.  Seksjonen utfører intervensjoner innen blant annet perifer PTA, nefrostomier, galledrenasjer, pericarddrenasjer og varicocelebehandling fordelt på to laboratorier. I tillegg utføres emboliseringer og EVAR på egen hybridstue. Det er vedtatt at fra 2019 skal hjerneslagpasienter behandles med intrakraniell trombektomi på Ahus. Bli med i den spennende prosessen med å bygge opp tilbudet på Seksjon for Intervensjon!  Vi har nå ledig 100% svangerskapsvikariat som radiograf. Stillingene vil deles mellom seksjon for Intervensjon og seksjon for Radiografi, henholdsvis 60% og 40%. Ledig fra 01.08.19.  Alle søkere må søke elektronisk.   Arbeidsoppgaver  Stillingen inngår for tiden i en turnus med hovedvekt på arbeid innen intervensjon og rullering mellom generelle modaliteter. Arbeidstiden på Intervensjon er dagtid med bakvakter, på Generell er det arbeidstid dag, kveld samt helg. Kvalifikasjoner  Offentlig godkjent radiograf Beherske skandinavisk språk, muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Vi legger stor vekt på personlig egnethet og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Stor arbeidskapasitet Evne til å jobbe tverrfaglig Evne til å jobbe strukturert, systematisk og planmessig Engasjement og vilje/evne til nytenking Fleksibilitet og evne til selvstendig arbeid Vi tilbyr  Mulighet til å være med i etableringen av nevrointervensjon Et godt arbeidsmiljø og samarbeid med kollegaer som har god kompetanse innen arbeidsområdet  Mulighet til og forventninger om å bidra aktivt i vår interne fag- og kvalitetsutvikling
16.04.2019 Lørenskog
Statkraft Energi region Nord-Norge og Sør-Amerika har ansvaret for produksjon, drift og vedlikehold ved Statkrafts produksjonsanlegg i Nord-Norge, samt landene Peru, Chile og Brasil i Sør-Amerika. Den norske regionen omfatter 24 vannkraftverk og én vindmøllepark med samlet produksjon på 13TwH/år. Hovedadministrasjonen ligger i Narvik, og regionen har for tiden totalt ca. 290 medarbeidere. Stillingen inngår i Region Nords Administrasjon. Avdelingen består av fire ansatte innenfor administrative fag som blant annet HMS, HR, Økonomi og Innkjøp.   Din rolle: Være superbruker og innkjøpsfaglig ressurs på innkjøpssystem (SAP) Drive opplæring og kommunikasjonsarbeid vedrørende innkjøpssystemer, rammeavtaler og faglige retningslinjer  Ha det merkantile ansvaret i koordineringen av små og mellomstore kontrakter, (0-5mnok), herunder utarbeide nødvendige kommersielle dokumenter i samarbeid med bestillere gjennomføre anskaffelser via system for kontraktsadministrasjon (Contiki) ivareta dialog med tilbydere i anskaffelsesprosess følge opp leverandør og kontrakt/garanti ved behov Følge opp regional og lokal portefølje av rammeavtaler, herunder gjøre avrop og følge opp fornyelser Gjennomføre analyser av spend og drive forbedringstiltak Driftsansvarlig administrasjonsbygg Narvik, herunder følge opp tilhørende avtaler.   Din profil: Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi/administrasjon/logistikk eller tilsvarende Teknisk fagkompetanse/ erfaring ønskelig Kan balansere rollen som utførende og faglig veiledende i utførelse av arbeidet Gode språkkunnskaper, beherske forhandlinger og kontraktsformuleringer på norsk og engelsk Høy etisk standard, integritet og ansvarsfølelse for HMS Evne til å skape merverdi gjennom kontinuerlig forbedring og bruk av ny teknologi Aktiv nettverksbygger som både utnytter og bidrar til samarbeid på tvers av enheter   Vi tilbyr: Faglig og personlig utvikling i et konsern i sterk vekst Et godt arbeidsmiljø preget av kompetanse, ansvarlighet og nyskaping Mangfold med hensyn til kjønn, alder og kulturell bakgrunn Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger   Reisevirksomhet til andre lokasjoner innad og utenfor regionen må påregnes. Statkraft forvalter kritisk infrastruktur og-tjenester i flere land. Søker må derfor være egnet for sikkerhetsklarering og -autorisasjon.  
14.12.2018 Narvik
Vil du bli helten i felten? Bli servicerørlegger i GK!    Dersom du har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag, og som vårt ansikt utad så det er viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg med noen års erfaring, er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø.    Arbeidsoppgaver:   Utføre varierte rørleggerarbeider på en faglig sikker og god måte hos faste kunder   Etablere og opprettholde gode relasjoner og teamsamarbeid internt og eksternt på en profesjonell og tillitsvekkende måte   Ivareta selskapets HMS- og kvalitetsrutiner    Hos oss får du: En solid, trygg og ryddig arbeidsplass   Mulighet til å utvikle deg og vokse internt i selskapet    Utfordrende arbeidsoppgaver og selvstendighet    Konkurransedyktige lønnsbetingelser og resultatlønn  Et meget godt og tverrfaglig arbeidsmiljø   Som ansatt i GK Rør service får du drøyt 100 motiverte og faglig dyktige kollegaer som arbeider innenfor prosjektutvikling, prosjektledelse, energiteknikk og produksjon. Vi opplever god respons i markedet og har økende ordrereserver innen både entreprise og service. Vi er med i GKs totaltekniske team og har mange spennende prosjekter på både nye og eksisterende bygg. For å styrke vårt Servicemiljø ytterligere søker vi nå effektive og engasjerte rørleggere med oss på laget i Oslo.      Ønsker du en stilling i en offensiv bedrift i vekst? Vi ønsker flere av bransjens dyktige rørleggere, og gleder oss til å høre fra deg! Har du videre spørsmål, ta kontakt med avdelingsleder Andre Lid.    Vi vil behandle søknader fortløpende!  
09.01.2019 Oslo
Er du neste generasjons systemutvikler? Da ønsker vi å høre fra deg! Acando er inne i en svært spennende utvikling og vi trenger flere utviklere! Vi tilbyr: en spennende rolle i et av Norges ledende konsulentselskap store utviklingsmuligheter og flere karriereveier et av Norges største fagmiljøer innen Java med fokus på kunnskapsdeling spennende utfordringer i prosjekter for ambisiøse kunder miljø som stimulerer til faglig og personlig utvikling et aktivt faglig og sosialt miljø (fagkvelder, hackweekender, idrettslag og mye mer) IIOT-lab med tekniske leketøy for morgendagens prosjekter konkurransedyktige betingelser og fleksibel arbeidstid Vi trenger deg som:  er en dyktig utvikler minimum tre års relevant arbeidserfaring, fortrinnsvis med Java har fullført høyere utdannelse i IT-relaterte studier trives i konsulentrollen og liker å arbeide i team er engasjert og nysgjerrig snakker og skriver flytende norsk I tillegg må du gjerne ha:   erfaring med utvikling av automatiserte tester erfaring med mikrotjenestearkitektur og kontinuerlige leveranser (devops) erfaring med frontend-utvikling med moderne JavaScript rammeverk kunnskap om maskinlæring og store data jobbet med åpne data og semantikk erfaring med søketeknologier som ElasticSearch
15.01.2019 Oslo
ygg og Eiendom i Nord-Norge  har 10 medarbeidere innen fagområdet elkrafteknikk og SD/automatisering. Vi har en variert kundebase med oppdrag for alt fra mindre lokale utbyggere til offentlige og større selskaper innenfor bygg- og eiendom, industri, olje & gass, infrastruktur og energi.For tiden jobber vi bl.a med ny idrettshall i Tromsø, Nordkapp videregående skole i Honningsvåg, oppgradering av kaserner og bygninger på Evenes flystasjon, nytt banelys på Notodden flyplass, nytt Hurtigrutemuseum på Stokmarknes og bygninger, høyspent infrastruktur på Kvitfjell/Raudfjell vindpark og nytt hovedbygg på Jan Mayen Med bakgrunn i økt oppdragsmengde søker vi en medarbeider innen fagområdene elkraftteknikk eller SD/automatisering. Vi ønsker at du har interesse for og kan være en solid bidragsyter innen vår digitale satsing, gjerne noe erfaring innen prosjektering og rådgivning og at du liker å jobbe tverrfaglig og kunderettet. Vår portefølje av prosjekter er hovedsakelig i Nord-Norge, men avhengig av oppdragsmengde og interesser vil det også være aktuelt å delta på prosjekter i andre deler av Norge. Typiske arbeidsoppgaver, avhengig av erfaring, kan være: Prosjektering- og fagansvar for elektroanlegg i flerfaglige prosjekter Utførelse av beregninger, samt saksbehandling og oppfølging i prosjekter Oppdragsleder for egne oppdrag og disiplinleder i flerfaglige oppdrag Utarbeidelse av konkurranse- og arbeidsgrunnlag i form av beskrivelser og tegninger BIM-modellering Kontakt med våre kunder og samarbeidspartnere Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring, men nyutdannede kan også søke Gode kunnskaper innenfor Revit/Novapoint/ISY G-prog beskrivelse   og videre at du er resultat- og løsningsorientert trives med tekniske utfordringer er ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper har god muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk   Vi tilbyr Arbeidsoppgaver med muligheter for faglig og personlig utvikling Mulighet for deltakelse i landsdekkende kompetansenettverk Godt arbeidsmiljø Gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid Fem uker ferie samt fri mellom jul og nyttår og hele påsken Nye og moderne kontorlokaler Bedriftshytter, et aktivt bedriftsidrettsmiljø og sosiale aktiviteter Nærhet til flott natur og turmuligheter
12.03.2019 Tromsø
Statkraft Region Nord skal ansette en sommervikar for planlegging av produksjonen ved regionsentralen i Korgen. Andre oppgaver kan bli pålagt ved behov. Vi søker etter en ingeniørstudent eller ingeniør med avsluttet bachelor, helst med fagretning Energi og Miljø.  Du må være selvstendig, analytisk og strukturert og like en jobb med høyt tempo, mange henvendelser, raske beslutninger og store krav til samarbeid og god kommunikasjon. Nærmere opplysninger angående stillingene fås ved henvendelse til leder for regionsentralen Torkel Segrem tlf. 952 25499 eller produksjonssjef Toril Sommerli tlf. 957 52340. Stillingen er for perioden uke 24 til og med uke 33. Regionsentralen er plassert i Korgen i Hemnes kommune.
27.03.2019 Nordland
I Skatteetaten får du jobbe sammen med noen av de beste på ditt fagfelt, du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder og du får muligheten til utvikle deg. I Skatteetaten jobber alle mot et felles mål, å sikre finansieringen av felleskapet. Vi består av et direktorat, seks divisjoner med landsdekkende ansvar og 6 500 ansatte. Divisjon Brukerdialog har ansvar for alle Skatteetatens publikumstjenester, som skattemelding, skatteoppgjør og skattekort. Divisjonen skal være en pådriver i etatens arbeid med å digitalisere, effektivisere og forenkle tjenester for brukerne – og utvikle etatens dialog med brukerne. Divisjonen har rundt 2 100 årsverk og er etatens største enhet. Vi søker etter en seksjonssjef i avdeling Innland som skal lede tolv underdirektører og grupper lokalisert i Askim, Bergen, Bø, Gjøvik, Lillehammer, Moss og Skien, med tilsammen 249 ansatte. Seksjonen har helhetlig ansvar for kvalitet, herunder sikre stabil og sikker produksjon og risikobasert oppfølging av etterlevelsen for sin del av skattemanntall og manntall for særavgifter. Har også landsdekkende fagansvar for hele merverdiavgiftsområdet. Vi søker deg som kan tenkte nytt og bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver resultat- og fagansvar for oppgavene i seksjonen personalansvar for tolv underdirektører/gruppeledere delta aktivt i organisering og videreutvikling av seksjonens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning kontinuerlig forbedringer med digitalisering i fokus stor grad av samspill med de andre seksjonene i avdelingen Kvalifikasjoner Relevant utdanning fra universitet/høyskole, minimum på bachelornivå. Relevant erfaring og gode resultat kan i enkelte tilfeller oppveie krav til utdanning. Du må ha god forståelse for samfunnsutviklingen og se potensiale for digitalisering. Du har god virksomhetsforståelse og forståelse av brukernes behov. Det legges vekt på erfaring fra ledelse og omstilling. Personlige egenskaper Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og ha evne til å skape engasjement. Du må være interessert i mennesker og evne å tilrettelegge for ulike behov. Du må ha pågangsmot og gjennomføringsevne. Du må være nytenkende, endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår. Du kan tenke helhetlig og strategisk. Du er kreativ og analytisk. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seksjonssjef (kode 1211), fra kr 700 000 – kr 900 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.Generelt:Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.
27.03.2019 Skien
Vis alle 28.128 ledige stillinger

B2B GROUP AS er et norsk ressurs- og kompetansehus som utfører rekruttering og utleie innen salg, kundesupport, markedsføring, spesialister (bl.a. prosjektledelse, kundesupport og produktansvar) og ledelse. Selskapet drives av partnere som har lang erfaring innen rekruttering og utleie av fagpersonell. Vi har kontorer sentralt i Oslo, men har et utstrakt nettverk i hele Norge på fagpersonale og har oppdrag i hele landet.

B2B SALG AS er en del av B2B Group AS og leverer tjenester innen rekruttering, innleie og trening innen salg, markedsføring, service og ledelse. Vi er engasjerte utøvere av håndverket rekruttering og stiller strenge krav til metodikk og kvalitet i våre leveranser.

B2B SALG AS er den norske partneren i  Nordic Sales Recruitment Partners (NSRP). NSRP består av  danske Sales Management AsP, svenske Swesale Rekrytering & Bemanning AB og norske B2B Salg AS. Gruppen har en samlet omsetning  på i drøyt 71 milloner kroner og 21 faste ansatte.

NSRP fokuserer på profiler innenfor salg, markedsføring og ledelse. Gruppens mangeårige erfaring, internasjonale rekkevidde og lokale ekspertise og nettverk, gjør den i stand til å identifisere, tiltrekke og velge ut markedets dyktigste, kommersielle  medarbeidere. www.b2bsalg.no

Les mer om B2B Salg AS

Stillingsbeskrivelse

Er du dyktig på telefon i dialog med kunder? Drømmer du om en suksessrik karriere i salg og/eller salgsledelse i B2B?

Vi søker en fremoverlent og engasjert møtebooker med ambisjoner.


B2B Salg AS er en sterk nisjeleverandør innen salg, marked, salgsledelse og ledelse. Vi leverer tjenestene rekruttering, innleie, pre-sale, salgstrening og lederutvikling. Våre kunder er solide selskaper og kjente merkevarer i inn- og utland og vi jobber med oppdrag fra unge talenter, senior selgere og ledere. Vi jobber etter anerkjente rekrutteringsmetoder, salgsmetodikker og egne utarbeidede salgs- og vekstmodeller. Vi gjennomfører proffe prosesser og leverer tjenester med høy kvalitet.

Våre konsulenter har lang erfaring i B2B profesjonelt salg, salgsledelse og ledelse og har høy kompetanse på rekrutterings og HR-faget. Vi er sertifisert på analyser og tester som Cut-e og TTI Success Insights som benyttes både i våre rekrutteringsoppdrag og i utvikling av selgere og ledere. Selskapet har vokst jevnt de siste årene og har en voksende oppdragsmengde. B2B Salg har derfor behov for flere nye ressurser og søker en Pre-Sale Consultant /Møtebooker B2B som gjerne har ambisjoner om å bli Teamleder. I B2B Salg vil du jobbe i team med profesjonelle oppdrag for spennende bedrifter innen B2B segmentet.

Vil du videreutvikle deg til å bli en proff og dyktig B2B Pre-sale Consultant og på sikt en teamleder?

Vi søker en engasjert og ambisiøs møtebooker som kan gå inn i rollen som en Pre-sale Consultant.

Du har svært stor interesse for salg, møtebooking, New Business og B2B segmentet og kan gjerne tenke deg en karriere inne B2B salg og salgsledelse. Du har stå-på-vilje, er «på», har fart, «stayer-evne» og liker å ha dialog med mennesker. Din styrke er å ha dialoger via telefon, og du kan vise til meget gode resultater fra enten møtebooking eller telefonsalg.

Viktigst for oss er at du er:
Ambisiøs. At du vil opp og frem. Du «elsker telefon som arbeidsverktøy». Du er målrettet og resultatorientert, er energisk, ønsker en topp karriere innen det profesjonelle salget – B2B. Du har en proff fremtreden, høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral, er effektiv, engasjert, utadvendt, ryddig, fleksibel, og synes det er motiverende å ha «mange baller i luften». Dessuten tar du ansvar.

Dette er en spennende stilling med store utviklingsmuligheter for riktig person hvor du får jobbe med kolleger med markedets beste kunnskap og erfaring i B2B salg og salgsledelse.

Om du kjenner deg igjen i det vi skriver, og er motivert for å ta steget videre, hører vi gjerne fra deg snarest.

Send oss din CV i dag. Har du spørsmål kan du kontakte Anette Olufsen, Recruitment and Sales Coordinator tlf. 950 94 294 eller Mona BO Hauge, Daglig Leder og Senior Business Consultant 928 84 556. Alle henvendelser behandles konfidensielt.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for gjennomføring av egne pre-sale prosjekter
  • Telefondialoger med markedet, beslutningstagere i B2B segmentet
  • Booke møter pr. telefon
  • Følge møtebooking pipeline over tid og sikre fremtidige møter
  • Bistå teamet med salgsfremmende aktiviteter og markedsaktiviteter
  • Delta i enkelte kundemøter v/behov
  • Ansvarlig for oppdatering av database, CRM og markeds- og salgsverktøy
  • Rapportering – og prosjektoppgaver, bistå teamet med å lykkes
  • Teamrapportering og enklere teamlederoppgaver

 

Kvalifikasjoner

  • Særdeles stor interesse for salg og salgsfaget
  • Vilje og evne til en karriere i B2B (Business to business) segmentet
  • Telefondialog erfaring, helst fra møtebooking, men TM selger kan vurderes
  • Uredd på telefon, liker telefon som arbeidsverktøy
  • Gjerne erfaring som selger (B2C eller B2B), selv om dette ikke er et krav
  • Sterk på MS Office og vant til å bruke PC som arbeidsverktøy
  • Noe erfaring med CRM, og/eller salgsverktøy og markedsverktøy
  • Meget gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Evne og interesse for teamledelse, og gjerne coaching av TM selgere / møtebookere

 

Utdanningsretning

  • Administrasjon og ledelse
  • Økonomi
  • Salg / Markedsføring

 

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, Diplom / Bachelorgrad

 

Personlige egenskaper

  • Ambisiøs
  • Karrierebevisst, vil opp og frem
  • Målrettet og resultatorientert, du leverer
  • Energisk, særdeles effektiv og uredd
  • Liker høy aktivitet og takler mange baller i luften
  • Utadvendt, imøtekommende, representativ
  • Strukturert og ryddig - evne til å følge prosesser
  • Høy arbeidskapasitet og arbeidsmoral, du gjør jobben
  • Selvgående, selvmotiverende, tar ansvar
  • Godt humør, sosial legning, liker å ha det moro

 

Vi tilbyr

  • Markedets beste mulighet til å utvikle seg innen B2B salg
  • Selvstendig og utviklende rolle med karrièremuligheter
  • Tilgang til markedsledende, beste praksis prosesser
  • Arbeide med anerkjente salgs-, markeds- og fagverktøy
  • Mulighet til å bli med på en spennende utvikling
  • Et motivert team av omgjengelige og profesjonelle kolleger
  • Hyggelig lokaler sentralt i Oslo

 

Andre opplysninger

  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • APR 22
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • APR 25
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
3 ledige stillinger