Wittusen & Jensen er en av Norges ledende leverandører av kommunikasjon og design, inkludert reklameartikler og firmagaver, samt kontor og forbruksvarer, til bedriftsmarkedet og offentlig sektor. I tillegg til vårt hovedkontor i Oslo er vi representert med salgskontorer over hele landet. Bedriften er sertifisert til NS-EN ISO 9001:2008 og som Miljøfyrtårn. Wittusen & Jensen ble etablert i 1897 og har i dag 150 ansatte og en årlig omsetning på rundt 600 mill. kroner.
Wittusen & Jensen leverer alt bedriftene trenger av markedsføringstjenester og forbruksmateriell.
Er du en samlende leder som trigges av ambisjoner om vekst og utvikling? Da er du kanskje den nye salgs- og utviklingssjefen som Kommunikasjon & Design i Wittusen & Jensen ser etter.
Wittusen & Jensen er kanskje mest kjent for forbruksvarer til arbeidsplassen. Ikke fullt så mange kjenner til vår kompetanse og styrke innen kommunikasjon og design. For oss handler det om å gjøre mer ut av kundenes kommunikasjon ved å utnytte deres egne kommunikasjonsflater. Vi opplever en økende interesse fra kundene for hele konsepter der design, kommunikasjon, produkter og digitale løsninger er viktige elementer i en totalløsning.
Vi ser etter en operativ, utadvendt, resultatorientert og samlende salgs- og utviklingssjef for Wittusen & Jensen Kommunikasjon og Design som kan innfri selskapets ambisjon om vekst og utvikling de kommende år. Dine arbeidsoppgaver vil være å:
- Utarbeide budsjetter, markeds- og salgsplaner mot selskapets målgrupper
- Være hovedansvarlig for nysalg og salgsutvikling på eksisterende portefølje
- Delta i det operative salgsarbeidet og kontraktsforhandlinger
- Følge opp resultater og initiere planer og aktivitet ved resultatavvik
- Bidra aktivt i selskapets ledergruppe og være en sentral sparringspartner for denne
Hva vi tror om deg:
- Vi tror du har ledererfaring og at du kan lede og coache salgsteamet vårt på ti medarbeidere.
- Du har god økonomi- og forretningsforståelse, og vi tror du har hatt en tilsvarende rolle i en tilsvarende bransje og type salgsorganisasjon tidligere.
- Gjennomføringsevne og handlekraft er også noe som kjennetegner deg.
- Du skal stimulere til og sørge for høy trivsel og aktivitet blant medarbeiderne i avdelingen, og du skal legge til rette for høy kundetilfredshet.
Vi ser etter deg som har evne til å skape et prestasjonsmiljø med høy grad av trivsel. Du er god til å prioritere og allokere ressurser, og du har evne og vilje til å sette krav til egen avdeling. Vi mener at du bør være strategisk og analytisk, og du er også ambisiøs med gode salgs- og kommunikasjonsegenskaper. Vi tror det er en fordel at du er en robust person som ikke er redd for å si fra og at du er offensiv og løsningsorientert. Du har utholdenhet og evne til å jobbe langsiktig og du er utadvendt, selgende og kundeorientert. Med det håper vi også at du er omgjengelig og med gode samarbeidsevner.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Markedsførings- og økonomiutdannelse på høyskolenivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Dokumenterte resultater i tidligere stillinger
- God kjennskap til B2B-markedet og tjenestesalg
- Evne til å bygge og vedlikeholde gode langsiktige kunderelasjoner
- Evne til å lede og utvikle en salgsorganisasjon i endring
- Kjennskap til anbuds- og kontraktarbeid mot både offentlig og privat sektor
- Må beherske engelsk muntlig og skriftlig
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad via lenker i annonsen som fører deg inn i vårt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte. Vi behandler søknader fortløpende.
Søknadsfrist:14.10.2018
Arbeidsgiver:WJ Business Partner AS
Sted:Oslo
Bransjer:Markedsføring og annonsering
Adresse: 0694 OSLO