Ledig stilling

Åpen søknad – Mostphotos AB Mostphotos AB

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring. I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer. Business eller techI talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i CGI. Gode karrieremuligheter i CGIFor å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for CGI sitt talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando. Mentor, fadder og veilederVed oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet. Mangfold og engasjerte kollegerI programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene CGI samarbeider med. Vi søker deg med:  Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Interesse for ett eller flere av områdene:- Digital Transformasjon / Management Consulting- Brukeropplevelse og Design- Systemutvikling- Analytics- Industrial Internet of Things (IIOT) Søknads- og oppstartstidspunktSøknadsfristen for oppstart i januar og august 2020 er 18. oktober. RekrutteringsprosessenAlle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene.Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju. Kontaktperson: Christine Lundtalent@acando.noTlf: +47 982 22 188 Velkommen med din søknad!
17.09.2019 Norge
What You'll Do As our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction.  ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda ·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services. ·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions ·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins ·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.   Who You'll Work With  ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
Bravida er Midt-Norges største teknisk entreprenør med over 550 medarbeidere. Trondheim Elektro Service har 150 medarbeidere og en omsetning på over 170 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Trondheim og omegn. Avdelingen har oppdrag for nærings-, industri-, offentlige og private kunder. Vi jobber blant annet med installasjonstjenester, automasjon, internkontroll/termografering, elbillading, solcelleanlegg og energilagring. Vi søker nå etter ny serviceleder på Stjørdal.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til filialsjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner: Det er ønskelig med teknisk fagskole eller ingeniørskole, men ikke et krav Det er ønskelig med erfaring fra tilsvarende rolle eller som bas Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Fagbrev som elektriker er et krav Gode salgsevner God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller    Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø    Interessert? Ønsker du å bli vår nye serviceleder på Stjørdal? Da ser vi fram til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 20.10.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Kenn Otto Wulvik Filialsjef +47 920 23 708 kenn.wulvik@bravida.no Øystein Ramsøskar Avdelingssjef + 47 920 17 408 oystein.ramsoskar@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4354&rmlang=NO
08.10.2019 Stjørdal
Position as senior consultantDepartment of Paediatrics and Adolescent Medicine at Akershus University Hospital (Ahus) is among the largest medical centers for sick children in Norway, serving a population of about 125 000 children and adolescents and employing about 300 health professionals. The Department covers all major parts of paediatrics and adolescent medicine, and it is organized into five clinical units: Neonatal Intensive Care Unit, Unit for Children and Adolescents (encompassing emergency room services, and advanced ambulatory home care), Outpatient Clinic, Habilitation Unit, and Child and Adolescent Psychiatry Unit. In addition, there are separate units for Research and Development, Administrative/Secretary Support and Medical Doctors.The Department employs a total of 30 senior consultants and 16 residents/fellows. The medical doctors participate in 24 hour on-call services, dependent upon qualifications and departmental needs. Two of the senior consultant positions are combined with positions as professor II /associate professor (dependent on academic qualifications) at Campus Akershus University Hospital, Institute of Clinical Medicine, University of Oslo. One of these positions is now vacant.The successful applicant must hold an MD with further specialization in general paediatrics. Broad clinical experiences within different fields of paediatrics are required. A total of 50 % of the working time should be allocated to clinical tasks at the outpatient clinical and/or the clinical wards, possibly including on-call services. The remaining part of the working time is allotted to academic work. Position as professor II/associate professorThe successful applicant must document broad experiences in clinical and/or translational paediatric research. Future research ambitions should be relevant for the population served by Department of Paediatrics and Adolescent Medicine. The applicant should outline strategies for external funding and recruitment of PhD fellows. The Department has implemented an infrastructure for patient inclusion and data acquisition in clinical studies, aided by research support staff. There is a long-lasting collaborative relationship with the EpiGen laboratory, which offers state-of-the-art molecular analyses and provides biobank services. As one of two senior academics affiliated with the department, the applicant should show an interest in research management. He/she is supposed to undertake an overall responsibility for research within the department, facilitate scientific initiatives and contribute to development of an academic culture. The position may involve formal responsibility for budgets and human resources. The department is responsible for teaching of undergraduate students in medicine and other health care educations. The successful applicant must possess relevant pedagogical qualifications, engage in teaching and supervision, and outline strategies for further development of educational activities. The successful applicant must be fluent in a Scandinavian language. In addition, the educational tasks require mastering of English. For complete job description with qualification requirements and basis of evaluation, please see: https://www.med.uio.no/klinmed/om/jobb/stillingsbeskrivelser/2019-9803-stillingsbeskrivelse-pediatri.pdf   We can offer: A challenging and friendly working environment High academic standards A favorable pension arrangement (Statens pensjonskasse) Advantageous welfare conditions An inclusive workplace Pay grade depending on qualifications Kvalifikasjoner Cover letter and CV Complete list of publications Separate list of 10 most relevant publications to be evaluated specifically for the position (please send these publications attached in full text versions). Overview of experience in supervising PhD candidates, including names of the candidates, period of supervision, information on institutions and dates for the presentation of the theses, as well as specific information regarding experience as main- or co-supervisor for each candidate http ://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/form---phd-candidate-supervision.pdf  Description of qualifications regarding administration, leadership, teaching and foreign language skills Other relevant qualifications Personal qualities More information can be found here: http://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/index.html   For  Rules for Appointments to Professorships and Associate Professorships please see: http://www.uio.no/english/about/regulations/personnel/academic/ We can offer Reference number: 2019/9803
17.10.2019 Lørenskog
Sentralvaskeriet vasker for Ahus og tilhørende helseinstitusjoner. Produksjonen består av å levere rene tekstiler i kategorien institusjons vask. Vi søker nå etter tilkallingshjelp som kan hjelpe til ved topper i produksjonen og når vaskeriet har redusert bemanning.   Arbeidsoppgaver Sortering av skittentøy og etterbehandling av rene tekstiler. Kvalifikasjoner Kreves ingen faglig kvalifikasjon. Opplæring vil bli gitt. Personlige egenskaper Gjøre seg forstått på Norsk. Være fleksibel og bidra til godt arbeidsmiljø. Vi tilbyr Hyggelig flerkulturelt arbeidsmiljø. Sentralt beliggenhet på Nordbyhagen, Lørenskog. Parkering med fine kollektive transport muligheter.
17.10.2019 Lørenskog
The Institute of Clinical Medicine has a vacant position as Adjunct Professor or Associate Professor of Ear-, Nose- and Throat (ENT), Head and Neck Surgery. The part-time professorship (20 %) is combined with a full-time (100 %) senior consultant position at Akershus University Hospital. The hospital has ongoing research within several fields, such as clinical research, population-based health research and molecular biology research. Relating to the main position: The 20 % position as professor is combined with a full time (100 %) position in the ENT-Department as a senior consultant. The department consists of four units: nose with paranasal sinuses and trauma, ear surgery, sleep medicine and general ENT including Head and Neck surgery. The team at Akershus University Hospital does currently not perform oncologic head and neck surgery. Current research and innovation include the fields of Otology, Rhinology and Sleep Disordered Breathing. The successful applicant will play an important role in developing research at the ENT-Department, as well as in teaching of medical students. The appointee will have the opportunity to develop new ideas and studies and develop collaboration with researchers nationally and internationally. Broad clinical and research competence, as well as successful applications for external research funding will be important criteria in the evaluation of applicants. Applicants must hold an MD, be a certified specialist in ENT, speak a Scandinavian language, and have sufficient clinical experience to teach medical students broadly within the field of otorhinolaryngology. Relating to the academic position: The University position is part time (20 %), but a collaborative agreement between the Hospital and University secures that a minimum of 40% of the working time will be allotted to academic work.   Strong interpersonal skills and the ability to create an active and attractive research environment will be emphasized in the evaluation of applicants. Active research collaboration, also interdisciplinary and internationally, will be another evaluation criterion.For complete job description with qualification requirements and basis of evaluation, please see: https://www.med.uio.no/klinmed/om/jobb/stillingsbeskrivelser/2019-10925-stillingsbeskrivelse-ore-nese-hals.pdf  Application deadline: 14/11/2019  Employer: Akershus universitetssykehus HF  Title: Senior Consultant at the Department for Ear-, Nose- and Throat, Head and Neck Surgery  Full-time/part-time: Full-time  Webcruiter ID: 4143104856  Positions: 1  Social sharing :     We can offer: A challenging and friendly working environment High academic standards A favorable pension arrangement (Statens pensjonskasse) Advantageous welfare conditions An inclusive workplace Pay grade depending on qualifications            Application for the academic part-time position must include: Cover letter and CV Complete list of publications Separate list of 10 most relevant publications to be evaluated specifically for the position (please send these publications attached in full text versions). Overview of experience in supervising PhD candidates, including names of the candidates, period of supervision, information on institutions and dates for the presentation of the theses, as well as specific information regarding experience as main- or co-supervisor for each candidate http://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/form---phd-candidate-supervision.pdf  Description of  qualifications regarding administration, leadership, teaching and foreign language skills Other relevant qualifications More information can be found here: https://www.med.uio.no/om/jobb/veiledninger/index.html For rules for Appointments til Professorships and Associate Professorship please see: https://www.uio.no/english/about/regulations/personnel/academic/   Reference number: 2019/10925
17.10.2019 Lørenskog
Fagområdet for byggeteknikk består i dag av to personer og utfører oppgaver innen konstruksjon i tre, stål og betong, byggeledelse, SHA og prosjektutvikling. Faget samarbeider tett med de andre fagmiljøene på Otta-kontoret, samt de andre kontorene i region Innlandet. Otta-kontoret er i dag 9 ansatte fordelt på byggeteknikk, samferdsel, plan og VA. God tverrfaglighet, kreativt og løsningsorientert arbeidsmiljø preger arbeidsmåten og hvordan vi løser oppgavene ved kontoret. I regionen jobber det ca 50 personer innen byggeteknikk, og Otta samarbeider særlig tett med Lillehammer-kontoret. Dine arbeidsoppgaver kan være: Utforming og BIM-modellering (f.eks. Revit, Tekla) Analyser, dimensjonering og tegning Utarbeidelse av beskrivelser og konkurransegrunnlag Prosjekteringsledelse, byggeledelse og ivareta rollen som byggherreombud Oppdragsledelse Kontakt med våre kunder og samarbeidspartnere For oss er det viktig at du: Har utdannelse på bachelor-/masternivå innen byggeteknikk, med minimum 5 års erfaring Har god kompetanse innen statikk og konstruksjonsfag (fundamentering, betong, stål, tre/massivtre) Har erfaring med prosjekteringsverktøy Har evne til å arbeide både selvstendig og som deltaker i større faggrupper i oppdragene Har interesse for å løse ulike og varierte oppgaver i størrelse og kompleksitet, dvs. interesse for både små og store oppgaver Har god muntlig og skriftlig formuleringsevne (norsk) Er kreativ og løsningsorientert Er initiativrik, selvstendig og utadvendt Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad: Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
05.02.2019 Sel
Vis alle 21.011 ledige stillinger
Les mer om Mostphotos AB

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Mostphotos AB