<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Topcontent Topcontent

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Ønsker du en jobb med mye frihet, stor variasjon i oppgaver og spennende utfordringer? Bli frilanser hos Topcontent og start skrivingen allerede i dag!

I systemet vårt https://app.topcontent.com/ vil du kunne registrere deg og starte skrivingen i løpet av minutter. Ingen søknad eller test er nødvendig! 

Som frilanser for Topcontent vil du kunne...

  • Skrive artikler om ulike tema
  • Oversette tekster fra engelsk, svensk og dansk til norsk
  • Korrekturlese andres arbeid
  • Gi og få tilbakemeldinger for å forbedre både dine og andre sine tekst-kunnskaper

En frilans-jobb hos oss passer perfekt for...

  • Studenter som trenger litt ekstra penger
  • Digitale nomader
  • Personer som ønsker å jobbe hjemmefra
  • Personer som ønsker å styre sine egne arbeidstider og -mengder
  • Personer som ønsker å forbedre sine språk-ferdigheter
  • Personer som ønsker å lære mye nytt via research og varierte oppgaver

Høres det ut som en jobb for deg? Registrer deg i systemet vårt https://app.topcontent.com/ og start skrivingen med en gang!

Les mer på vår nettside: https://topcontent.com/for-writers/

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.     Content Creator at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.     The Content Creator role sits within the Campaign and Event Development team and reports to the Head of Team. In this role, you will be responsible for content development for marketing campaigns and events across multiple channels and customer touchpoints aimed at positioning TietoEVRY and differentiating our products and services towards defined target groups. You will develop and maintain our content library together with other content creators across the Nordics – ultimately ensuring consistency of tone of voice in company messaging. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to similar companies in the past.     We are looking for candidates with: Formal education in marketing/communication, copy writing or other relevant field 5-10 years experience in content marketing – preferably from a recognized Nordic/global content marketing agency or similar Creative and conceptual mind-set with solid skills into translating business, marketing, brand and digital strategies into modern, targeted and differentiated campaigns aimed at changing behaviour Proficient in digital marketing across channels (e.g. SoMe, web etc) and well versed in related tools (e.g. Photoshop, InDesign, Illustrator, CRM and Acrobat etc) Strong self-leadership, interpersonal and communication skills fit for modern organizations Fluency in Norwegian and English   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Sophie Gernandt, phone +46709208003 or send an email to sophie.gernandt@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Oslo
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk ditt ønske om å bidra til at våre kunder tar de riktige beslutningene på riktig grunnlag i en stilling hvor du støtter våre konsulenter i prosjektløsing. Stillingen er timebasert og kan fint kombineres med studier. For denne rollen trenger du bl.a kjennskap til databehandling og kunne vise til gode resultater i metodefag. Er du vår nye prosjektassistent? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Stakeholder Intelligence avdeling Som vår nye prosjektassistent blir du en del av en avdeling som leverer verktøy og konsulenttjenester knyttet til utforming, gjennomføring, analyse og rapportering av kvantitative målinger. Vi løser prosjekter for kunder i privat og offentlig sektor, med hovedvekt på medarbeiderundersøkelser, kundeundersøkelser og brukerundersøkelser. Vi er i dag 20 konsulenter i avdelingen, og 50 totalt i Rambøll Management Consulting i Oslo. Vi har et ungt arbeidsmiljø med mange talentfulle kollegaer, utfordrende og spennende arbeidsoppgaver og gode utviklings- og karrieremuligheter.  Vårt arbeidsmiljø er preget av høyt faglig nivå og du vil kunne få ettertraktet erfaring og referanse ved fremtidige jobbsøknader.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Opprette web-baserte spørreskjemaer Databehandling og analyser i SPSS, SurveyXact og Excel Utarbeide rapportutkast Oversettelser, korrekturlesing og kvalitetssikring av tekst og data Bistå våre konsulenter med konkrete prosjektoppgaver Bidra på brukersupport   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være:   Student innen samfunnsvitenskapelige eller økonomiske fag, gjerne innen organisasjonspsykologi, pedagogiske fag, markedsføring, økonomi og administrasjon, samfunnsøkonomi eller statsvitenskap. 4. eller 5. års student på mastergradsnivå eller tilsvarende skoleåret 2020-21 som kan vise til gode resultater, særlig i metodefag.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er: Nøyaktig og legger stor vekt på høy kvalitet i arbeidsoppgavene du utfører Fleksibel og kan yte en ekstra innsats i travle perioder Nysgjerrig og engasjert Interesse og talent for statistikk, kvantitativ metode og databehandling, med kjennskap til grunnleggende statistiske begreper, og gjerne er kjent med SPSS, STATA e.l.   Velkommen til vår divisjon for Management Consulting  Rambøll har ett av Nordens største miljøer innen Management Consulting, med en sterk forankring i offentlig utvikling. Våre 600 eksperter er med å ruste bedrifter og samfunn for en bærekraftig fremtid. Vi tilbyr kundene våre verdifull innsikt, og vår globale kunnskapsbase med 16 500 medarbeidere gir oss mulighet til å kombinere teknisk ekspertise med konsulenttjenester.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1 500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 16. august 2020.   Har du spørsmål?Kontakt seniorkonsulent Line Hjort Sørensen: liso@ramboll.com / +47 476 03 673
10.08.2020 Oslo
I Skatteetaten jobber alle mot et felles mål, å sikre finansieringen av felleskapet. Vi består av et direktorat, seks divisjoner med landsdekkende ansvar og 6 500 ansatte.  I Skattedirektoratets kommunikasjonsavdeling har vi det overordnede ansvaret for kommunikasjon i Skatteetaten. Nå søker vi to erfarne seniorrådgivere på innhold til vår nettredaksjon, en fast stilling og en midlertidig stilling fram til 31.12.2021. Vi ser etter deg som er opptatt av brukerens opplevelse fra A til Å og som elsker å grave etter gull i tall og bakgrunnsmateriale, systematisere og omsette det i brukervennlig og enkelt innhold. Du har god erfaring med å vurdere, prioritere, lage og forvalte godt innhold til nettsteder,  og ikke minst - du kan lede og gjøre andre i stand til å gjøre det samme. Som innholdsrådgiver i nettredaksjonen vil du primært jobbe med våre nettsteder som blant annet skatteetaten.no. En av stillingene vil ha et spesielt ansvar for nettstedet for etatens innkrevingsområde. Du vil blant annet få ansvar for å analysere og sammenstille behov, vurdere innvirkning på eksisterende innhold og menystrukturer, beskrive/prototype og fasilitere for både redaksjonell og funksjonell utvikling, produsere tekst/innhold og være med å brukerteste. Du kan lese mer om hvilken arbeidsprosess vi følger på www.skatteetaten.no/stilogtone/produkt/skatteetatenno/. Vi jobber ut fra brukerens målbilde som sier at brukeren skal få vite, finne, forstå og få til selv – fort. Du vil derfor ha en sentral rolle med ansvar for og oppgaver i skjæringspunktet mellom innhold, forretningsutvikling, forvaltning og IT-utvikling av de mange viktige oppgavene Skatteetaten har ansvaret for. Du må evne å både vurdere, prioritere, gi råd til andre og produsere selv.   Som innholdsrådgiver hos oss får du en viktig rolle i arbeidet med å oppfylle Skatteetatens ambisjoner for kommunikasjon. Skatteetaten har vunnet flere priser for godt arbeid som hjelper brukeren, og du vil være en pådriver for brukersentrert utviklingsarbeid. Vi samarbeider tett med mange miljøer, men spesielt tett med som fagmiljøer innen brukskvalitet og tjenesteutviklere/servicedesignere. Hos oss vil du jobbe med flinke og hyggelig kollegaer, mange store og små oppgaver og en unik mulighet til å være med å påvirke noe som betyr mye for veldig mange. Den ene stillingen er fast. Den andre er en midlertidig stilling ut 2021, med mulighet for forlengelse. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre.  Arbeidsoppgaver forvalte, utvikle og produsere innhold på Skatteetatens eksterne og interne nettsteder følge opp henvendelser konseptutvikling og innføring fremme forståelse for brukersentrert utviklingsarbeid vurdere og gi råd til andre i organisasjonen som produserer innhold                                                        utvikle og forvalte metoder, prosesser og rutiner for innhold Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning  relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet det er ønskelig at du har flere år som ansvarlig for nettsteder eller utviklingstiltak du må ha kompetanse og erfaring innenfor klarspråk og innsiktsarbeid du bør ha kompetanse og erfaring fra interaksjonsdesign, universell utforming og brukertest  det er også ønskelig med kompetanse og erfaring fra tjenestedesign og evaluering/analyse.   du har dokumentert erfaring fra å utarbeide og gjennomføre konsepter, strategier og leveranser for innhold/tjenester i digitale flater du mestrer verktøy, metode, programvare og/eller andre virkemidler som er nødvendig for å levere du har god skriftlig, visuell og muntlig formidlingsevne på norsk  du har god forståelse for hvilke muligheter som finnes på web og andre digitale kanaler og vet hvilken funksjonalitet/virkemidler som fungerer best til hva  du kan planlegge og gjennomføre workshoper. Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner på tvers av fagområder  evne til å raskt sette deg inn i kompliserte fagområder, nye problemstillinger og se behov på tvers av ulike brukergrupper  evne til å ta initiativ  beslutningsdyktig og med evne til å prioritere                                                                                         Vi tilbyr samarbeid med kompetente fagmiljøer gode utviklingsmuligheter fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens Pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingene lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 650 000 – kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner og erfaring. Stillingene har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  
29.06.2020 Oslo
Flere tusen potensielle oppdragsgivere bruker allerede KarriereStart.no til å søke etter arbeidskraft og til å ulyse ledige stillinger. Gjennom Frilansguiden kan oppdragsgivere effektivt rekruttere spisskompetanse når det er behov for dette. Det er mulig å:  - Søke etter frilansere basert på kompetansefelt / yrker - Søke i frilansernes porteføljer og prosjekter - Utlyse oppdrag som automatisk matches med riktige frilansere For å bli medlem av Frilansguiden og ta del i dette nye arbeidsmarkedet for frilansere, trenger du bare registrere deg som frilanser og opprette en Frilansprofil etter du har logget inn til din konto på KarriereStart.no. 
04.04.2016 Norge
This position opens March 2020 at Lysaker, Norway. Applications will be evaluated on a running basis.  We are looking for an ambitious Senior Design Researcher to join our design team at an exciting time; we are growing beyond designing award-winning video products to building entire workplace journeys. Watch this video to see where you could be working next: cs.co/uxresearcher (2.38 mins). Your background More than 5 years of experience in design research. 5 years of higher education in design or social sciences. Proven track record of improving user experiences. Versatile skills in qualitative and quantitative research methods. Experience working with agile development teams. Strong analytical, communication and visualisation skills. Located in Oslo, or willing to relocate. Fluent in English and willing to learn Norwegian if necessary (training costs covered). Benefits Competitive salary, bonuses, 6 weeks of holiday, 5 days off for voluntary work, your birthday off, family care days, a nice gym, bike shower, great pension benefits, travel/medical/life insurances, wellness offerings and free ice cream. A wide range of social activities, sports groups and events. Cultivate your personal growth and career through mentoring, training and conferences. Make a difference by helping our customers reduce emissions from business air travel: sustainable businesses depend on the quality and adoption of distributed teamwork. Your efforts will reach millions of users around the globe. What you'll do As the main authority on design research, work alongside other researchers and service designers across hardware, software and services. Put your full skillset to use by applying methods such as benchmarking, probes, follow-me homes, usability testing, metrics, interviews surveys. Futuring and agenda setting will also be part of the work. Make it easy for leaders to align over research. Take cross-functional teams out into the field to share our customer's experience first hand. Spend around 20% of the time on local and international customer visits. About you You have a genuine curiosity about people, and are a good listener. You’re happier out in the field talking to customers than sitting at your desk with headphones on. You’re comfortable standing in front of people, telling an inspiring story or running a high-energy workshop. You know how to move people from insight to action. You see things through, follow-up on implementation, and you don’t give up easily.
09.01.2020 Bærum
Vil du lede Norconsults kontor på Jessheim?   Romerikes ledende konsulentselskap; Øvre Romerike Prosjektering ble i 2019 en del av Norconsult. ØRP leverte rådgivning og prosjektering fra idé til byggeklar tomt. Medarbeiderne utgjør i dag stammen av Norconsults kontor på Jessheim, og Norconsults ambisjon er å videreutvikle virksomheten til å bli en komplett leverandør innen samfunnsplanlegging og prosjektering.     Vår nåværende leder ønsker å gå over i en ny rolle som prosjektleder internt i selskapet, og vi søker derfor etter en ny leder til vårt Jessheim-kontor.   Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsults kontor på Jessheim består i dag av nærmere 30 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Jessheim sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretnings-, miljø- og samfunnsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Ingeniør- eller arkitekt utdannelse - gjerne på masternivå   Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Hos oss får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Vegard Jacobsen tlf. 46811381 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 31. august til stilling ledig www.norconsult.no eller til aadne@technogarden.no   Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Ullensaker
Vis alle 17.922 ledige stillinger
Les mer om Topcontent

Stillingsbeskrivelse

Ønsker du en jobb med mye frihet, stor variasjon i oppgaver og spennende utfordringer? Bli frilanser hos Topcontent og start skrivingen allerede i dag!

I systemet vårt https://app.topcontent.com/ vil du kunne registrere deg og starte skrivingen i løpet av minutter. Ingen søknad eller test er nødvendig! 

Som frilanser for Topcontent vil du kunne...

  • Skrive artikler om ulike tema
  • Oversette tekster fra engelsk, svensk og dansk til norsk
  • Korrekturlese andres arbeid
  • Gi og få tilbakemeldinger for å forbedre både dine og andre sine tekst-kunnskaper

En frilans-jobb hos oss passer perfekt for...

  • Studenter som trenger litt ekstra penger
  • Digitale nomader
  • Personer som ønsker å jobbe hjemmefra
  • Personer som ønsker å styre sine egne arbeidstider og -mengder
  • Personer som ønsker å forbedre sine språk-ferdigheter
  • Personer som ønsker å lære mye nytt via research og varierte oppgaver

Høres det ut som en jobb for deg? Registrer deg i systemet vårt https://app.topcontent.com/ og start skrivingen med en gang!

Les mer på vår nettside: https://topcontent.com/for-writers/

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Content Manager Team Leader

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter