<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Topcontent Topcontent

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Ønsker du en jobb med mye frihet, stor variasjon i oppgaver og spennende utfordringer? Bli frilanser hos Topcontent og start skrivingen allerede i dag!

I systemet vårt https://app.topcontent.com/ vil du kunne registrere deg og starte skrivingen i løpet av minutter. Ingen søknad eller test er nødvendig! 

Som frilanser for Topcontent vil du kunne...

  • Skrive artikler om ulike tema
  • Oversette tekster fra engelsk, svensk og dansk til norsk
  • Korrekturlese andres arbeid
  • Gi og få tilbakemeldinger for å forbedre både dine og andre sine tekst-kunnskaper

En frilans-jobb hos oss passer perfekt for...

  • Studenter som trenger litt ekstra penger
  • Digitale nomader
  • Personer som ønsker å jobbe hjemmefra
  • Personer som ønsker å styre sine egne arbeidstider og -mengder
  • Personer som ønsker å forbedre sine språk-ferdigheter
  • Personer som ønsker å lære mye nytt via research og varierte oppgaver

Høres det ut som en jobb for deg? Registrer deg i systemet vårt https://app.topcontent.com/ og start skrivingen med en gang!

Les mer på vår nettside: https://topcontent.com/for-writers/

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Glad i å skrive? StudentTorget søker bloggere til studenttorget.no.   Du liker å skrive og er student, kommende student, utvekslingsstudent, trainee, intern, frilanser, young professional eller jobbsøker.Som blogger vil du: Skrive minimum 2-3 blogginnlegg per måned, men gjerne flere.  Bli en del av en gruppe bloggere som blogger for studenttorget.no. Skrive om ulike temaer som ditt studiested, din studiehverdag, hvordan det er å være på utveksling, tips til hvordan å lykkes som student, hvordan søke jobb, hvordan det er å jobbe som frilanser med mer.  Få oppfølging og veiledning fra bloggredaktør.   Spørsmål om stillingen kan rettes til bloggredaktør Mathilde Aarvold Bakke. Stillingen er ubetalt/frivillig arbeid. 
29.11.2018 Jobb hjemmefra
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
16.09.2013 Oslo
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Brukerdialog, Skatteetaten Vi søker en kreativ og dyktig digital rådgiver i et vikariat på ett år til vårt HR-team i Skatteetatens største divisjon. Som medarbeider hos oss er du med på å drive fornyelse og utvikling i Skatteetaten. Skatteetaten ble nylig kåret til en av landets mest innovative virksomheter.  Din jobb blir å løfte måten vi jobber med digital læring på, med brukerperspektivet tilstede i alt du gjør. Du får jobbe sammen med kollegaer i og utenfor egen enhet, og bidra til at vi når divisjonens mål og lykkes med vår endringsagenda. Enheten "HR Kompetanse og ledelse" består av åtte dyktige medarbeidere i Bergen, Stavanger og Tønsberg. Som ansatt hos oss er du nysgjerrig på menneskene i organisasjonen, og hva som skal til for å skape motivasjon og lyst til læring. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du identifiserer deg med våre verdier. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd når det gjelder gjennomføring av intervjuer.  Arbeidsoppgaver Utvikle engasjerende og brukertilpasset digital læring for ledere og medarbeidere Løfte måten vi jobber med læring, gjennom f.eks historiefortelling, video og bilder Drifte kompetansenettverket i Brukerdialog, og være en rådgiver for kompetanseansvarlige i avdelingene Bistå i prosessen med å utarbeide læringsplaner ihht strategiske kompetansemål Andre oppgaver ved behov Kvalifikasjoner Du må ha relevant høyere utdanning, minimum bachelornivå, innen f.eks innen mediefag, IKT eller pedagogikk. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.  Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Du har høy digital kompetanse (f.eks læringsteknologi, Office365, videoredigering) Du er en fordel med erfaring med Design Thinking-metodikk  Personlige egenskaper Du er initiativrik, selvdreven og uredd Du er strukturert, men likevel fleksibel Du er god på kommunikasjon og samhandling Du deler raust av din kunnskap og bidrar til arbeidsglede Vi tilbyr Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som har en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 420 000 – kr 540 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
26.10.2020 Bergen
Flere tusen potensielle oppdragsgivere bruker allerede KarriereStart.no til å søke etter arbeidskraft og til å ulyse ledige stillinger. Gjennom Frilansguiden kan oppdragsgivere effektivt rekruttere spisskompetanse når det er behov for dette. Det er mulig å:  - Søke etter frilansere basert på kompetansefelt / yrker - Søke i frilansernes porteføljer og prosjekter - Utlyse oppdrag som automatisk matches med riktige frilansere For å bli medlem av Frilansguiden og ta del i dette nye arbeidsmarkedet for frilansere, trenger du bare registrere deg som frilanser og opprette en Frilansprofil etter du har logget inn til din konto på KarriereStart.no. 
04.04.2016 Norge
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Markedsavdelingen i JM Norge har ansvar for overordnet markedsføring og kommunikasjon mot kunde av varemerket JM, analyse, innholdsproduksjon, støtte regional prosjektmarkedsføring. samt utarbeidelse og gjennomføring av virksomhetens strategier knyttet til CRO, UX og SEO i samarbeid med konsernets markedsavdeling i Sverige. Vi ser etter en person som har sterk kompetanse på merkevarer og posisjonering på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter. Du er uredd, selvstendig og resultatorientert, og evner å se helhet og utvikle planer og aktiviteter på tvers av fagområdene i avdelingen. Du har et strategisk blikk og er samtidig dyktig på gjennomføring.  Vi er opptatt av å bli enda bedre på å bygge kunderelasjoner / få konverteringer gjennom innsikt og datadreven markedsføring. Du er brennende engasjert i å fange opp trender og gjennom analyse av data skape innsikt som bygger grunnlag for tiltak og innhold på digitale flater gjennom bruk av data og SEO/SEM/CRO/UX. Arbeidsoppgaver: Utarbeidelse og oppfølging av markeds- og merkevarestrategi og aktivitetsplaner, samt strategi for digitale kanaler Budsjettansvar for markedsavdelingen Lede og utvikle Stab Marked Initiere, produsere og publisere innhold og kampanjer tilpasset målgrupper, på ulike digitale flater; Tekst, Video, Bilde Drive kontinuerlige forbedringer gjennom analyse og innsikt; utarbeide og gjennomføre strategier for SEO/SEM/CRO/UX Bistå regionene med kunnskap om beste praksis prosjektmarkedsføring og innsikt Tett samarbeid med selskapets salgsfunksjon, skape gode salgsinitiativer og være en aktiv støtte for salgsstyrken Delta i konsernfelles prosjekt- og utviklingsarbeid Byråkontakt Tett samarbeid med andre deler av virksomheten for å konvertere virksomhetens til en hver tid pågående utviklingsprosjekter til gode kommunikasjonskonsepter mot kunde/marked. Måle effekt av all digital kommunikasjon gjennom oppfølging av Google Analytics og andre analyseverktøy, og sette inn tiltak ved behov Komme med forslag til tiltak for optimalisering av nettstedet til teamet, herunder; sideoptimalisering, ny sidestruktur, utarbeidelse av nytt innhold og AB-testing Rapportere resultater/KPI`er og utvikle dashbord Ønskede kvalifikasjoner: Høyere utdannelse innen markedsføring, media, kommunikasjon (bachelor eller master) 3-5 års relevant erfaring; gjerne erfaring fra byrå eller markedsavdeling i mellomstore/ store bedrifter Det er ønskelig at du har bred erfaring med innholdsplanlegging, publisering og oppfølging av innhold i sosiale medier Svært god innsikt og erfaring med optimalisering av innhold for å øke effekt og konvertering En god penn og gode skriftlige egenskaper er viktig God kompetanse innen grafisk produksjon (Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop) God kompetanse innen videoproduksjon (Adobe Premiere / After Effects / Final Cut Pro) God teknisk SEO-/CMS-kompetanse Dybdekompetanse i SEO-verktøy som Ahrefs, SEMrush, MOZ, Deepcrawl og Accuranker Bred erfaring med analyse/innsiktsverktøy som Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager eller likn Erfaring fra bruk av EPiServer eller lignende CMS Erfaring med prosjektledelse/prosjektdeltakelse Ønskede egenskaper: Spesielt gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig Vant til å jobbe både selvstendig og i team Ambisjon om å vokse innen fagområdet Samarbeider godt med andre. Sterke analytiske evner. Kan raskt identifisere og trekke fram relevant innsikt av data Tar eierskap og ansvar, initiativ og driver prosjekter og tiltak framover Engasjert og inkluderende Fleksibel med stor arbeidskapasitet Glødende opptatt av digital markedsføring og kundeverdi Vi kan tilby:Vi kan tilby en variert arbeidshverdag og et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligutvikler. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom ulike aktivitetstiltak, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, gode helse- og pensjonsforsikringer samt behandlingstilskudd. Vi har også et eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du skal kunne prestere, utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et sosialt og uformelt arbeidsmiljø for alle ansatte. Konkurransedyktige betingelser er en selvfølge. Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte HR-sjef Espen Wold på espen.wold@jm.no. Alle søknader behandles konfidensielt.
29.09.2020 Oslo
Brukerdialog, Skatteetaten Vi søker en handlekraftig kommunikasjonsrådgiver til vårt kommunikasjonsteam i Skatteetatens største divisjon. Som kommunikasjonsrådgiver hos oss blir du en del av et sterkt og endringsorientert miljø, der kommunikasjonsteamet har en viktig rolle for at etaten skal nå sine mål. Hos oss vil du få muligheten til å jobbe strategisk og operativt innenfor ett av de største og mest interessante samfunnsoppdragene i Norge. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du identifiserer deg med våre verdier. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd.  Arbeidsoppgaver Planlegge og gjennomføre interne og eksterne tiltak på kommunikasjonsområdet i divisjonen, herunder planlegge og produsere innhold til intranett. Aktivt bruke foto, video og grafiske virkemidler for å nå best mulig frem med budskapet. Bidra til at dialogen med brukerne blir helhetlig fra a til å. Stille med kommunikasjonsfaglig kompetanse i prosesser som kommunikasjonsstaben har ansvaret for og er involvert i. Kontinuerlig samarbeid med avdelinger og staber i divisjonen. Delta i oppgaver knyttet til kommunikasjonsteamets oppdrag etter behov, som deltakelse i ulike prosjekter og arbeidsgrupper. Noe reisevirksomhet må påregnes. Kvalifikasjoner Kompetanse Relevant høyere utdanning, gjerne minimum bachelornivå og innenfor medie- og kommunikasjonsfag. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Meget god skriftlig og muntlig formulerings- og formidlingsevne, både på bokmål, nynorsk og engelsk. God på visuell kommunikasjon som foto, film og grafiske virkemidler.  Erfaring Gjerne noe erfaring fra strategisk og operativt kommunikasjonsarbeid, inkludert mediehåndtering. Gjerne erfaring i bruk av digitale kommunikasjonsverktøy for sosiale medier, webdesign, Trello og Teams. Det er ønskelig med erfaring fra klarspråkarbeid. Gjerne erfaring innen informasjonsforvaltning. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner! Du er kvalitetsbevisst og grundig selv når tempoet er høyt. Du har høy arbeidskapasitet og leveranseevne.  Du er utviklingsorientert og tar meransvar. Du har evnen til å tenke nytt og være kreativ. Personlig egnethet som vår fremtidsmedarbeider vil bli vektlagt  Vi tilbyr Muligheten til å  jobbe i et topp kommunikasjonsmiljø! Samfunnsaktuelle saker. Utfordrende oppgaver, store fagmiljø og kjekke og hektiske dager! Kompetanseutvikling. Fleksitid og betalt overtid. Trening i arbeidstiden. En raus personalpolitikk. Medlemskap i Statens pensjonskasse, som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 420.000 – kr 540.000, avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.  De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 
15.10.2020 Bergen
Vil du være med å digitalisere og effektivisere offentlig sektor?   Vi styrker teamene og skal ansette nye, sultne konsulenter. Som konsulent hos oss får du ansvar for rådgivning, løsningsdesign og implementering hos våre kunder og bidrar gjennom leveranser til å videreutvikle våre kunder. Vi ser etter deg som er systematisk og har evne til å se og omsette kundebehov til konkrete løsninger, er ambisiøs og er klar for nye utfordrende oppgaver som et neste skritt i karrieren. Dersom du blir motivert av å være med på å digitalisere og effektivisere hverdagen i offentlig sektor ønsker vi å snakke med deg.   Arbeidsoppgaver   Vi jobber prosjektbasert i team med dyktige kollegaer. Rollen som konsulent vil blant annet kunne innebære følgende arbeidsoppgaver: Rådgivning knyttet til informasjonsstrategi, arkivoppsett og effektivisering av informasjonshåndtering i arbeidsprosesser Konfigurering og oppsett av vår programvare Public360 i henhold til kundebehov og beste praksis Implementering av Sak arkiv løsninger Produktdemonstrasjoner, brukeropplæring og presale   Ønskede kvalifikasjoner Relevant utdanning på master eller bachelor nivå Faglig bakgrunn og eller arbeidserfaring med saksbehandling i eller mot offentlig sektor og eller arkiv, information management, ECM, BPM, eller lignende Meget gode kommunikasjonsevner på norsk både skriftlig og muntlig er et krav – gode kommunikasjonsevner på engelsk skritlig og muntelig;      Personlige egenskaper Faglig dyktig og effektiv God til å skape verdi for kunden Engasjert og løsningsorientert Teamorientert og evne til å samarbeide effektivt med kollegaer og kunder Innsikt i og interesse for ny teknologi Evne til å lære nye ting og løse utfordringer Fungere som kundens sparringspartner og forstå kundens behov, samt evne til å kunne omsette dette til løsninger   Vi tilbyr Et spennende arbeidsmiljø som preges av engasjerte, motiverte og dyktige medarbeider i et av Nordens største selskap innen IT tjenester Faglige utfordringer med store utviklings- og karrieremuligheter Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver basert på ledende teknologi Konkurransedyktige betingelser Moderne lokaler på IT Fornebu
07.10.2020 Oslo
Vis alle 20.624 ledige stillinger
Les mer om Topcontent

Stillingsbeskrivelse

Ønsker du en jobb med mye frihet, stor variasjon i oppgaver og spennende utfordringer? Bli frilanser hos Topcontent og start skrivingen allerede i dag!

I systemet vårt https://app.topcontent.com/ vil du kunne registrere deg og starte skrivingen i løpet av minutter. Ingen søknad eller test er nødvendig! 

Som frilanser for Topcontent vil du kunne...

  • Skrive artikler om ulike tema
  • Oversette tekster fra engelsk, svensk og dansk til norsk
  • Korrekturlese andres arbeid
  • Gi og få tilbakemeldinger for å forbedre både dine og andre sine tekst-kunnskaper

En frilans-jobb hos oss passer perfekt for...

  • Studenter som trenger litt ekstra penger
  • Digitale nomader
  • Personer som ønsker å jobbe hjemmefra
  • Personer som ønsker å styre sine egne arbeidstider og -mengder
  • Personer som ønsker å forbedre sine språk-ferdigheter
  • Personer som ønsker å lære mye nytt via research og varierte oppgaver

Høres det ut som en jobb for deg? Registrer deg i systemet vårt https://app.topcontent.com/ og start skrivingen med en gang!

Les mer på vår nettside: https://topcontent.com/for-writers/

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Content Manager Team Leader

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter