Ledig stilling

Åpen søknad – Seafood Trade AS Seafood Trade AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Job Description About Mendix Mendix provides a platform and approach that helps enterprises innovate and digitally transform their businesses and industries. Nearly 4,000 organizations worldwide, including KLM, Medtronic, Merck, and Philips, rely on Mendix to build web and mobile applications to delight their customers and empower their employees. We are a recognized Leader by Gartner and Forrester in a red-hot market expected to exceed $15 billion by 2020. While we live on different continents and work on different things, we are one team with a shared mission and set of values. We are passionate and strive for new heights, professionally and personally. We value hard work, accountability, and results.  Above all else, we believe in a culture of growth, respect, and fun. About Siemens PLM Software Siemens Digital Industry offers a comprehensive portfolio of seamlessly-integrated hardware, software and technology-based services in order to support manufacturing companies worldwide. Siemens PLM Software, a Plano, Texas-based business unit of the Digital Industry, is a leading global provider of product lifecycle management (PLM) and manufacturing operations management (MOM) software, systems and services with over nine million licensed seats and more than 77,000 customers worldwide. Siemens acquired Mendix end of last year and we are now fully committed to further expand the Mendix footprint within our target industries. To drive this, we are also expanding our team! Mission The Presales Solution Consultant supports the sales process by preparing and delivering presentations and demonstrations of the capabilities of our Mendix solutions to customers based on customer business and technical requirements. As a Presales Solution Architect, you will be working closely with our go to market and portfolio management teams in the value offering and technical due diligence of the Mendix Platform for product and solution development. The consultant collaborates with sales, portfolio development, services and the Mendix business segment (AppFactory and Business enablement) to ensure the proposed deals include technical solutions that accurately address customer needs and are appropriately supported by key customer technical decision-makers. Profile This specific Presales role requires a background in Teamcenter and/or other portfolio elements of Siemens PLM, to be able to position Mendix on top of these PLM or MOM products. The focus is on Extension Play proposals to customers, where Mendix is used to extend the functionality of e.g. Teamcenter for customer specific requirements and innovative solutions. What’s in it for you? When you grow, we grow! At Siemens/Mendix, our success starts with people who make it happen – our employees. Therefore, we are committed to providing you with the rewarding career development you're seeking, but also with unmatched benefits that help you get the most out of your career and your life.
06.05.2019 Oslo
Job Description Would you like to be part of our journey and help our customers shape the Energy Grid of tomorrow? Siemens - Future Grid The growing demand for photovoltaic solutions and various applications of battery storage devices and medium-voltage grid connections, as well as the growing fleet of electric vehicles, offers growth opportunities for the Future Grid organization within Siemens. Siemens modular storage system ensures an available and reli­able power supply by charging energy when it’s produced and releasing it when it’s needed. Thanks to power elec­tronics modules that fit to a variety of battery systems, power fluctuations are compensated, thereby improving grid stability and the efficiency of equipment. When it comes to state-of-the-art power grids, Siemens offers innovative solutions and comprehensive experience across the entire range of electrotechnical equipment for photovoltaic systems, including optimum interconnection of energy storage systems and even complete microgrids. The new electrical Balance of Plant (eBoP) solution for photovoltaic installations enables solar power to be intelligently integrated into the grid. The portfolio includes all electrotechnical equipment needed. Siemens offers complete end-to-end planning, engineering, and financing, all the way to commissioning and service. Siemens is hiring a Portfolio Sales Manager to PV and Storage with a Nordic & Baltic responsibility. The challenge You will be responsible for developing and selling new business solutions in the market. This will include the whole sales process from building relationships, prospecting of new clients to closing business deals. Continuous dialogue and co-creation with new and existing customers are a key to success. You will have budget responsibility and are calculating offers as part of bid teams. Our Global Headquarter and Nordic&Baltic team will assist you. With joint efforts we strive to succeed in this new business area. You will report to Business area manager for Distribution Systems. Your background Ideally you will have experience within the Future Grid segment, focused on Storage or grid scale PV products and solutions. An engineering background with a proven track record of delivering projects and be motivated to take on a sales role. You will be driven and motivated by achievement of targets and results, with the ability to think “out of the box”, understanding our customer needs and have a collaborative approach to working. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, Finnish and/or Swedish are an advantage. This opportunity requires travel which may include some over night stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in the Future Grid organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You will be placed primarily in Finland (Espoo), but other Nordic countries are also an option. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us!
13.05.2019 Norge
Job Description Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow? Siemens - Future Grid The growing demand for photovoltaic solutions and various applications of battery storage devices and medium-voltage grid connections, as well as the growing fleet of electric vehicles, offers growth opportunities for the Future Grid organization within Siemens. For public transport even on the street, electrification seems the obvious alternative to keep pace with urban growth and to care for the city environment at the same time, using full electric or electric hybrid buses. With the right charging technology, the advantages of electrified buses can be utilized: less energy consumption in comparison to buses with combustion engines, use of renewable energy, less noise, lower particle emissions, less CO₂, lower lifecycle costs, and reliable service. Siemens offers complete solutions for eMobility markets. We provide the complete electric vehicle charging infrastructure, from basic hardwired installations, to full-scale commercial charging solutions with managed services including as much of the make ready components you may need. Siemens is the integral technology partner in transportation electrification. Siemens is hiring Portfolio Sales Managers to eMobility with a Nordic & Baltic responsibility. You will be responsible for developing and selling new business solutions in the market. This will include the whole sales process from building relationships, prospecting of new clients to closing business deals. Continuous dialogue and co-creation with new and existing customers are a key to success. You will have budget responsibility and are calculating offers as part of bid teams. Our Global Headquarter and Nordic&Baltic team will assist you. With joint efforts we strive to succeed in this new business area. You will report to Business area manager for Distribution Systems. Your background With your experience within the Future Grid segment; e-bus and/or e-car charging infrastructure, you will also have high level knowledge of the public transportation infrastructures. Furthermore, you have an engineering background, proven track record of delivering projects and are motivated in a sales role. You will be driven and motivated by achievement of targets and results, with the ability to think “out of the box”, understanding our customer needs and have a collaborative approach to working. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, Finnish and/or Swedish are an advantage. This opportunity requires travel which may include some overnight stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in the Future Grid organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You will be placed primarily in Norway, but other Nordic countries are also an option. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us!
13.05.2019 Oslo
Norconsult Informasjonssystemer (NoIS) er et av Norges største programvarehus og er en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV) og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. I tillegg til å lage egen programvare leverer NoIS konsulenttjenester innen systemutvikling, IT-arkitektur, maskinlæring/AI, IT-sikkerhet, prosjektledelse, prosessanalyse og robotisering til kunder i både offentlig og privat sektor. Selskapet har 230 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Våre løsninger ISY WinMap, ISY ProAktiv og ISY NIS har mange kunder blant kommuner, interkommunale selskap og energiselskap. Vår GIS-løsning ISY WinMap er et av de mest benyttede GIS-systemer i Norge og benyttes blant annet hos over 150 norske kommuner. ISY ProAktiv benyttes blant annet av en rekke kommuner og interkommunale selskaper og inneholder løsninger for fakturering- og innkreving av kommunale eiendomsgebyrer samt fagmoduler for bl.a. renovasjon, slam, eiendomsskatt, vannmålere, feiing og tilsyn. Stillingen innebærer: Kunde- og markedsaktiviteter Salg av løsninger til nye og eksisterende kunder Gjennomføring av presentasjoner og webinar Deltagelse på brukermøter og messer Å jobbe for at vi skal ha de mest fornøyde kundene For oss er det viktig at: Du har kompetanse innen GIS og kommunal forvaltning Du kan arbeide selvstendig, men du liker og verdsetter også teamarbeid Du er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert. Du har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsegenskaper Du har evne til å lære nye ting Hos oss får du: Faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m.
06.05.2019 Hamar
Vis alle 26.735 ledige stillinger
Les mer om Seafood Trade AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Markedføring

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Seafood Trade AS