Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi ser etter deg som er nyutdannet og har lyst til å bli ekspert på CRM! EVRY

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn?
 
Med våre spennende kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg. 
 
Vi ser etter deg som er nyutdannet, interessert i bank- og finansbransjen og har lyst å lære deg Microsoft Dynamics CRM. Våren 2019 starter vi et opplæringsløp der du får mulighet til å bli vår neste CRM-ekspert, og jobbe som rådgiver for våre spennende kunder, eller som utvikler i tett samarbeid med våre rådgivere. Teamet vårt består i dag av en sammensveiset CRM-gjeng på 25 personer som jobber in-house, og vi opplever stor etterspørsel etter gode CRM-løsninger.
 
Du har gjerne følgende profil:
  • Du har lyst å jobbe med kunder og hjelpe dem til å utnytte sine systemer bedre.
  • Du er motivert til å lære og utvikle deg, og ikke minst lære fra deg det du kan til kolleger og til kunden.
  • Du har interesse for bank- og finansbransjen.
  • Du er teamorientert og opptatt av at de rundt deg skal ha det bra.
  • For utviklerrollen må du ha teknisk bakgrunn, og det er et pluss men ikke en nødvendighet for rådgiverrollen.
 
Når du har gjennomført opplæringsløpet og er trygg på system og rolle vil følgende arbeidsoppgaver være aktuelle:
  • Å være rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder slik at de kan optimalisere CRM og ta i bruk ny funksjonalitet på best mulig måte. 
  • Forme og utvikle brukeropplevelser, forretningskrav og anvendelsesområder. 
  • Delta i kundemøter, brukerforum og hjelpe til med prioritering. 
  • Utforme og gjennomføre kompetansedeling og opplæring av kunden, kundens brukere, superbrukere og systemeiere. 
  • Være funksjonell andrelinjesupport, forvalte og konfigurere kundens CRM-løsninger. 
  • Bidra til gode samarbeidsprosesser med kolleger og kunde. 
Høres dette spennende ut? Send oss din CV, vitnemål eller karakterutskrift og en søknad der du forteller litt om deg selv og hvorfor du vil jobbe hos oss. Vi behandler søknader fortløpende.
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 31.375 ledige stillinger
Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn?
 
Med våre spennende kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg. 
 
Vi ser etter deg som er nyutdannet, interessert i bank- og finansbransjen og har lyst å lære deg Microsoft Dynamics CRM. Våren 2019 starter vi et opplæringsløp der du får mulighet til å bli vår neste CRM-ekspert, og jobbe som rådgiver for våre spennende kunder, eller som utvikler i tett samarbeid med våre rådgivere. Teamet vårt består i dag av en sammensveiset CRM-gjeng på 25 personer som jobber in-house, og vi opplever stor etterspørsel etter gode CRM-løsninger.
 
Du har gjerne følgende profil:
  • Du har lyst å jobbe med kunder og hjelpe dem til å utnytte sine systemer bedre.
  • Du er motivert til å lære og utvikle deg, og ikke minst lære fra deg det du kan til kolleger og til kunden.
  • Du har interesse for bank- og finansbransjen.
  • Du er teamorientert og opptatt av at de rundt deg skal ha det bra.
  • For utviklerrollen må du ha teknisk bakgrunn, og det er et pluss men ikke en nødvendighet for rådgiverrollen.
 
Når du har gjennomført opplæringsløpet og er trygg på system og rolle vil følgende arbeidsoppgaver være aktuelle:
  • Å være rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder slik at de kan optimalisere CRM og ta i bruk ny funksjonalitet på best mulig måte. 
  • Forme og utvikle brukeropplevelser, forretningskrav og anvendelsesområder. 
  • Delta i kundemøter, brukerforum og hjelpe til med prioritering. 
  • Utforme og gjennomføre kompetansedeling og opplæring av kunden, kundens brukere, superbrukere og systemeiere. 
  • Være funksjonell andrelinjesupport, forvalte og konfigurere kundens CRM-løsninger. 
  • Bidra til gode samarbeidsprosesser med kolleger og kunde. 
Høres dette spennende ut? Send oss din CV, vitnemål eller karakterutskrift og en søknad der du forteller litt om deg selv og hvorfor du vil jobbe hos oss. Vi behandler søknader fortløpende.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 17
    2019
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • FEB 18
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • FEB 19
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • FEB 20
    2019
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
48 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Fakta om EVRY