Ledig stilling

Service Manager for Banksegmentet - Infomation Logistics & Services EVRY

Søknadsfrist : 31.01.2019

EVRY Information Logistics & Services leverer tjenester til mer enn 4000 kunder innen privat og offentlig sektor i Norge. Enheten består av ca 120 medarbeidere, og vi leverer samfunnskritiske løsninger gjennom våre data- og informasjonstjenester. Videre er vi markedsledende på dokumentproduksjon med markedsbudskap og elektronisk dokumentformidling, og leverer forretningskritisk infrastruktur og tjenester til store norske og internasjonale selskaper 

Vi søker etter Service Manager for Banksegmentet til spennende stilling som involverer ulike tjenester vi tilbyr banker og deres kunder, fra forretningsområdet eCommerce & messaging. Tjenester som tilbys er bl.a. meldingsformidling via Peppol/aksesspunkt infrastrukturen i ulike standarder som, EHF, ISO, EDI, samt andre meldingstjenester. 

Vi søker deg som er en senior ressurs med erfaring fra Cash Management eller annet arbeid B2B i banksektoren, og som trives i en hektisk hverdag med flere baller i luften. Som Service Manager vil du ha ansvar for vår forretning med bankene og deres kunder og være bindeleddet mellom kunden, tredjepartsleverandører (ERP), EVRY Financial services og interne ressurser i organisasjonen. Sammen med leveranse og drift hos oss vil du jobbe med å strømlinjeforme kundeleveransene, og sørge for at de er i henhold til avtalt servicenivå. Vi trenger en løsningsorientert og serviceinnstilt rådgiver, som sørger for å bidra til at EVRY kan tilby tjenester markedet etterspør.  

Arbeidsoppgaver

  • Budsjettansvarlig for eCommerce tjenestene til banksektoren 
  • Forvaltning av kundeporteføljen  
  • Fagpersonen i tilbudsarbeidet mot banksektoren 
  • Kontraktansvarlig for alle kundene knyttet til banksektoren 
  • Ansvarlig for leveranser iht Service Levels (SLA) 
  • Oppfølging av Incidents og Problems 
  • Ansvarlig for overlevering mellom leveranse og drift  
  • Proaktivitet ift å møte markedsbehov/endringer med nye tjenester/tilbud 
  • Rådgiver for alle kundene knyttet til banksektoren ift digitalisering  
  • Gjennomføring av samarbeidsmøter og rapportering. 
  • Fakturering av kundeporteføljen 
  • Ansvarlig for markedsføringen mot banksektoren i samarbeid med andre EVRY enheter 
  • Input fra bankmarkedet til produktansvarlig, og samhandling med disse 

Er du den vi ser etter?

Vi ser for oss at du har følgende bakgrunn:

  • Minst 3 års utdannelse fra høyskole eller universitet 
  • Lang og grundig erfaring fra banksektoren innen B2B, gjerne fra Cash Management 
  • IT-forståelse til å kunne fungere som rådgiver innen digitalisering 
  • Erfaring med kundehåndtering/kunderådgivning 
  • God økonomisk forståelse 

EVRY har et team med Service Managere som du vil være en del av, og vi har behov for en som har god energi og liker å samarbeide. Du må være trygg på deg selv, slik at du kan ta ordet og bli hørt i forskjellige settinger. Digitaliseringen når stadig nye områder og det er viktig at du liker å følge med i utviklingen og kan omgjøre dette til gevinster både for EVRY og våre kunder. Det er en rekke utfordringer innenfor banksektoren og vi trenger en som tar initiativ og som strukturert leverer kvalitet selv under press.

Vi kan tilby:

 

Vår størrelse er vår styrke.  Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.  

I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. Vi tilbyr deg en selvstendig stilling i et sterkt fagmiljø, hvor vi jobber med fremtidens komplekse IT-løsninger. 

EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.

EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals,  Female@EVRY, Active@EVRY  m.m. 

 

Har du spørsmål om stillingen ta gjerne kontakt med leder for eCommerce and Messaging Dina Drehn; Dina.Drehn@evry.com.  

Søknader behandles fortløpende.

Arbeidssted: Fornebu 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Les mer om EVRY

Stillingsbeskrivelse

EVRY Information Logistics & Services leverer tjenester til mer enn 4000 kunder innen privat og offentlig sektor i Norge. Enheten består av ca 120 medarbeidere, og vi leverer samfunnskritiske løsninger gjennom våre data- og informasjonstjenester. Videre er vi markedsledende på dokumentproduksjon med markedsbudskap og elektronisk dokumentformidling, og leverer forretningskritisk infrastruktur og tjenester til store norske og internasjonale selskaper 

Vi søker etter Service Manager for Banksegmentet til spennende stilling som involverer ulike tjenester vi tilbyr banker og deres kunder, fra forretningsområdet eCommerce & messaging. Tjenester som tilbys er bl.a. meldingsformidling via Peppol/aksesspunkt infrastrukturen i ulike standarder som, EHF, ISO, EDI, samt andre meldingstjenester. 

Vi søker deg som er en senior ressurs med erfaring fra Cash Management eller annet arbeid B2B i banksektoren, og som trives i en hektisk hverdag med flere baller i luften. Som Service Manager vil du ha ansvar for vår forretning med bankene og deres kunder og være bindeleddet mellom kunden, tredjepartsleverandører (ERP), EVRY Financial services og interne ressurser i organisasjonen. Sammen med leveranse og drift hos oss vil du jobbe med å strømlinjeforme kundeleveransene, og sørge for at de er i henhold til avtalt servicenivå. Vi trenger en løsningsorientert og serviceinnstilt rådgiver, som sørger for å bidra til at EVRY kan tilby tjenester markedet etterspør.  

Arbeidsoppgaver

  • Budsjettansvarlig for eCommerce tjenestene til banksektoren 
  • Forvaltning av kundeporteføljen  
  • Fagpersonen i tilbudsarbeidet mot banksektoren 
  • Kontraktansvarlig for alle kundene knyttet til banksektoren 
  • Ansvarlig for leveranser iht Service Levels (SLA) 
  • Oppfølging av Incidents og Problems 
  • Ansvarlig for overlevering mellom leveranse og drift  
  • Proaktivitet ift å møte markedsbehov/endringer med nye tjenester/tilbud 
  • Rådgiver for alle kundene knyttet til banksektoren ift digitalisering  
  • Gjennomføring av samarbeidsmøter og rapportering. 
  • Fakturering av kundeporteføljen 
  • Ansvarlig for markedsføringen mot banksektoren i samarbeid med andre EVRY enheter 
  • Input fra bankmarkedet til produktansvarlig, og samhandling med disse 

Er du den vi ser etter?

Vi ser for oss at du har følgende bakgrunn:

  • Minst 3 års utdannelse fra høyskole eller universitet 
  • Lang og grundig erfaring fra banksektoren innen B2B, gjerne fra Cash Management 
  • IT-forståelse til å kunne fungere som rådgiver innen digitalisering 
  • Erfaring med kundehåndtering/kunderådgivning 
  • God økonomisk forståelse 

EVRY har et team med Service Managere som du vil være en del av, og vi har behov for en som har god energi og liker å samarbeide. Du må være trygg på deg selv, slik at du kan ta ordet og bli hørt i forskjellige settinger. Digitaliseringen når stadig nye områder og det er viktig at du liker å følge med i utviklingen og kan omgjøre dette til gevinster både for EVRY og våre kunder. Det er en rekke utfordringer innenfor banksektoren og vi trenger en som tar initiativ og som strukturert leverer kvalitet selv under press.

Vi kan tilby:

 

Vår størrelse er vår styrke.  Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.  

I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. Vi tilbyr deg en selvstendig stilling i et sterkt fagmiljø, hvor vi jobber med fremtidens komplekse IT-løsninger. 

EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.

EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals,  Female@EVRY, Active@EVRY  m.m. 

 

Har du spørsmål om stillingen ta gjerne kontakt med leder for eCommerce and Messaging Dina Drehn; Dina.Drehn@evry.com.  

Søknader behandles fortløpende.

Arbeidssted: Fornebu 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JAN 19
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JAN 20
    2019
    4 STILLINGER UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Bilder

Flere muligheter
25 ledige stillinger
Traineeprogram
Internship / Praktikanter
Lærlinger

Filmer

Møt noen av EVRYs graduates!
Vi søker dyktige folk!
EVRY Creating Digital Advantage: Our strategy, vision and values.
Working at EVRY: What it's like to be a digital talent at one of the largest IT companies in the Nordics.
EVRY jobber langsiktig for å øke kvinneandelen i selskapet, blant annet gjennom det interne nettverket Female@EVRY.
We bring information to life (Norsk versjon)
EVRY Digital Advantage

Fakta om EVRY