<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Alvdal IL Alvdal IL

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Anestesiavdelingen vil ha ledig fast stilling som administrasjonskonsulent fra nyttår 2021. Anestesiavdelingen er en stor avdelingen med høyt faglig nivå og med ca 320 ansatte, bestående av 5 seksjoner - anestesi, postoperativ, intensiv, smertepoliklinikken og legeseksjonen.  Stillingen er allsidig og utfordrende. Arbeidsoppgavene vil hovedsakelig være knyttet til kontor, administrasjon og personal. Stillingen er variert og passer for deg som trives i et hektisk miljø med krav til nøyaktighet. Du er fleksibel og evner å snu deg når dette er påkrevet. Du vil ha nært samarbeid med ledergruppen i avdelingen.  Arbeidsoppgaver Administrativ bistand for avdelingsleder og dennes ledergruppe Daglig ajourhold av GAT og administrasjon av Personalportalen for leger  Bistå med dokumentbehandling i P360 Varebestilling i Oracle Ajourhold av oppgaver i DIPS Delta i administrative forberedelser av møter, seminarer og undervisning Skrive referat etter møter i avdelingsledelsen og avdelingsutvalg Stillingsbeskrivelsen er ikke begrensende i forhold til arbeidsoppgaver  som pålegges av overordnede Kvalifikasjoner Helsefaglig bakgrunn eller relevant utdanning på høyskole er ønskelig, men realkompetanse og god kjennskap til organisasjonen kan kompensere for kravet til formalkompetanse Det forutsettes at du har kjennskap til Personalportalen, GAT, DIPS og har gode kunnskaper i medisinsk terminologi  Erfaring fra administrativt arbeid innen relevant område er ønskelig Ønskelig med kjennskap til P360 og Oracle  Personlige egenskaper Vi ser etter en person med positiv innstilling og gode samarbeidsevner Du må evne å arbeide strukturert, nøyaktig, systematisk, selvstendig og være fleksibel Arbeidsoppgavene vil være i endring og du må se på nye oppgaver som utforende og spennende  Gode muntlig og skriftlig fremstillingsevner Personlig egnethet vektlegges  Vi tilbyr Hyggelig og inspirerende arbeidsmiljø Utfordrende og selvstendig arbeidsoppgaver Dagstilling
03.08.2020 Lørenskog
GK Inneklima i Bodø har behov for en ny kontormedarbeider; kanskje det er deg? Du er systematisk i din tilnærming, med eierskap til dine arbeidsoppgaver. Som kontormedarbeider legger du vekt på god service i alle dine arbeidsoppgaver, og du er opptatt av struktur i din hverdag. Våre fagområder er ventilasjon, rør, elektro, kjøling, automatikk og enøk. Som kontormedarbeider bidrar du til at vi kan levere det beste til våre kunder, og utfordre dem med bærekraftige løsninger. Vil du bli med på laget for et bedre miljø? Arbeidsoppgaver: Generelle kontoroppgaver og administrativ støtte Være et bindeledd mellom avdelingene Oppfølging av Miljøfyrtårn Ansvarlig for møterom Timeregistrering og rapportering Ønskede kvalifikasjoner: Serviceinnstilt og initiativrik Generelt god IT kunnskap Gode kommunikasjonsevner og god relasjonsbygger Evne til å jobbe strukturert og systematisk Vi kan tilby: En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
08.07.2020 Bodø
DPS Groruddalen utfører spesialisthelsetjenester innen psykisk helse. DPS Groruddalen er en del av Akershus universitetssykehus, og har som opptaksområde bydelene Alna, Grorud og Stovner samt Nittedal kommune. Totalt har disse et folketall på ca. 130 000. DPS Groruddalen består av Helse & Arbeid-klinikken, Seksjon for akutte og ambulante tjenester (SAAT), fire Allmennpsykiatriske poliklinikker, Seksjon for gruppeterapi, Spesialpoliklinikk samt Døgnseksjon. Poliklinikkene og administrasjonen er lokalisert i Rosenbergveien 15 i bydel Grorud og Jerikoveien 28 i bydel Alna, og døgnseksjonen er lokalisert i Brennaveien 18 i Nittedal.  Vi søker en engasjert og positiv person som kan bidra til gjennomføring og videreutvikling av arbeidet med kvalitetssikring av våre oppgaver.Stillingen inngår i avdelingsleders stab. Arbeidsoppgaver Systematisere, organisere og administrere avdelingens kvalitetsarbeid, Bistå med lederstøtte og utarbeiding av styringsdokumentasjon, herunder implementering av prosedyrer, utarbeidelse av tiltaksplaner og rapporter, Bistå i arbeidet med avviksbehandling, klagesaker og internrevisjon, Bidra i arbeidet med kompetanseutvikling Kvalifikasjoner Relevant utdanning og erfaring innen kvalitetssystem og kvalitetsledelse, Erfaring med saksbehandling og god skriftlig fremstillingsevne, Erfaring med arbeid i spesialisthelsetjenesten eller helseinstitusjon, Det er ønskelig med erfaring i bruk av administrative datasystemer som P360, EQS, Qliklis og DIPS, Erfaring fra, og forståelse for arbeidet i DPS vil bli vektlagt Personlige egenskaper Vi ønsker oss en medarbeider som kan arbeide selvstendig, nøyaktig, løsningsorientert og resultatorientert, Initiativrik og fleksibel, Gode samarbeidsevner, Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og hyggelig arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
30.06.2020 Oslo
Vi søker flere løsningsarkitekter! CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest  
25.09.2019 Oslo
Synes du offentlig sektor er spennende og ønsker å jobbe i prosjekter med stor samfunnsnytte? Som prosjektleder i CGI kan du være med på digitaliseringen av offentlig sektor! Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test til våre kunder. God prosjekt- og teamledelse er det som gjør at våre leveranser lykkes og gir våre kunder trygghet for at leveransene våre kommer til rett tid, avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som vil bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter. Your future duties and responsibilities I CGI vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging av ulike prosjekter, teams og løsninger. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig er du viktig for å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk og faggruppe, samt delta i tilbudsarbeid ved behov. Required qualifications to be successful in this role - høyere utdanning innen IT eller økonomi- minimum fem års erfaring som prosjektleder- erfaring fra IT-utviklingsprosjekter og helst fra prosjekter innen offentlig sektor- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum nivå C)- sertifisering innen Prince2 Practitioner eller PMI og gjerne som Scrum master- kjennskap til smidig utvikling; som Scrum, Kanban, Devops og annen relevant metodikk- god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper- har konsulentgenetDu har en sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide tett med kundene våre, er det en forutsetning at du kommuniserer godt på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:CGI er et solid selskap i vekst, med fokus på kompetanseutvikling og en god balanse mellom jobb og fritid. Du vil få en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap som øyner å se mulighetene teknologi gir samfunnet. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr et sosialt miljø, med mange ulike arrangementer som avdelingsmøter, fagkvelder, hackweekends, bedriftsidrettslag og fjellturer.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director - Vibeke Bassøe, på e-post: vibeke.bassoe@cgi.com eller Recruitment - Daniel Horn, daniel.horn@cgi.com - telefon +47 90624062.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest
08.06.2020 Oslo
CGI er verdens femte største leverandør av tjenester innen IT og forretningstjenester. Med 70 000 ansatte i 40 land betjener CGI tusenvis av kunder over hele verden. CGI tilbyr en rekke tjenester, som forretnings- og IT-rådgivning, systemintegrasjon, applikasjonsutvikling og –vedlikehold og drift og forvaltning av infrastruktur. Over 40 år med kontinuerlig lønnsom vekst er et bevis på den tilliten våre kunder viser oss.Vi søker testleder/tester i avdelingen CGI Testing Services (CTS) – både for våre etablerte produkter og for nye produkter/teknologier. Arbeidssted er Helsfyr Oslo.CGI Testing Services er ett team bestående av test spesialister som leverer test tjenester til en rekke ulike kunder innenfor flere bransjer.Arbeids- og ansvarsområder: • Ansvarlig for å påvirke eller utarbeide teststrategier for kunder• Vurdering og innføring av ny testmetodikk og nye testverktøy, på tvers av team ogprodukter• Planlegge behov for, og disponering av testmiljøer med tilhørende integrasjoner• Konstruksjon og vedlikehold av test-data• Bidra i forbindelse med kvalitetssikring og eksemplifisering av krav, brukerhistorier ogspesifikasjoner• Være fagressurs med ansvar for funksjonelle og ikke funksjonelle tester• Sikre tett og god dialog internt i avdelingen og med andre enheter i CGI• Sørge for at testingen skjer i henhold til etablert rammeverk• Utarbeide testdesign og dokumentasjon• Gjennomføre manuelle og maskinelle tester• Test og feilsøking i forbindelse med sprint / ulike testfaser• Lede og rapporter på testarbeidet i sammensatte teamTeknologier/rammeverk:Vi har mange kunder som benytter ulik teknologi i sine løsninger, heriblant Dynamics 365, Microsoft Azure, Microservices, Google cloud, osv. Ønskede kvalifikasjoner: • Erfaring med testing fra smidig utviklingsmetodikk eller iterative prosesser er en fordel• Erfaring med komplekse og virksomhetskritiske applikasjoner er en fordel• Erfaring med mobile flater og test av disse er en fordel• Erfaring med testverktøy og testmiljøer• Må beherske Norsk og helst også engelsk• Må trives med å jobbe i team, men også kunne arbeide selvstendig• Ansvarsbevisst, analytisk, proaktiv• Trives med høyt arbeidstempo og stor arbeidskapasitet• Motiveres av fornøyde kunder Hva du kan forvente fra oss: • Spennende prosjekter og kunder• Gode muligheter for personlig utvikling• Gode pensjons- og forsikringsordninger• Aksjespareprogram• Fleksitid Vil du vite mer? Ta kontakt med følgende personer for mer informasjon om stillingen: • Christian Grødum, Director International Clients, mobil: 934 08 757, email:christian.grodum@cgi.com• Bernt Magne Krokedal, Leder CGI Testing Services, mobil: 92444255, email:bernt.krokedal@cgi.com  
29.06.2020 Oslo
Om avdelingen: Avdelingen består av to nylig sammenslåtte avdelinger, Raufoss Elektro og Moelv Industriautomasjon. Den nye avdelingen besitter sterk fagkompetanse og målet er å skape synergier og å bli den markedsledende aktøren i området Gjøvik og Toten, både på service og små- og mellomstore prosjekter. Avdelingen er en del av Region Innlandet som består av Elektro og VVS avdelinger i området fra Follo til Innlandet. Den sammenslåtte avdelingen vil ha en omsetning på ca. 40 MNOK og består av 2 meget dyktige prosjekt/serviceledere, avdelingsøkonom og 35 ansatte teknikere, montører og lærlinger. Om stillingen: Som Avdelingssjef har du et totalansvar, og en sentral rolle i hvordan avdelingen utvikler seg både faglig og forretningsmessig. Du vil være avdelingens frontfigur i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt samarbeidspartnere. Avdelingssjefen vil stå i spissen for en meget kompetent gruppe ansatte og målet er å forvalte det eksisterende samt å utvikle selskapet videre iht fastlagte strategier. Med to sammenslåtte avdelinger, vil arbeidet med å skape en felles kultur og etablering av felles målbilde også stå svært sentralt. God samhandling mellom avdelingene vil gi betydelige synergier og derigjennom økt sannsynlighet for suksess. Stillingen rapporterer til Regiondirektør Innlandet. Arbeidsoppgaver og ansvar: Overordnet ansvar for avdelingen, herunder økonomi, personal, marked og salg Bidra til at avdelingens krav til lønnsomhet i alle prosjekter ivaretas Bistå i kalkulasjon og tilbuds/anbuds-bearbeidelse samt delta i kontraktsforhandlinger Være aktiv og synlig til stede i de ulike prosjektene og ute på byggeplassene Bidra til at Bravidas “best-practice” blir implementert i avdelingen Sikre optimal kostnadsstyring og ressursbruk Ansvar for at virksomheten drives i tråd med lover og forskrifter samt i samsvar med Bravidas kultur og merkevare Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen og regionen. Kvalifikasjoner: Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med merkantil tilleggsutdannelse. Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen og ideelt også lokal/regional tilhørighet God økonomiforståelse, god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet Personlige egenskaper: Vi søker en motiverende og samlende leder med stort engasjement som ser viktigheten av et velfungerende team. Stillingen krever synlig og tydelig ledelse og du trives med å bevege deg rundt i organisasjonen for å ta pulsen på hvordan medarbeiderne har det og hva som opptar dem i det daglige. Du har solid gjennomføringsevne og kan foreta gode valg og beslutninger der dette er nødvendig, samt kommunisere dette på en tydelig måte. Som leder i Bravida er du fremoverlent og ser kontinuerlig etter forbedringsområder og nye forretningsmuligheter. Bravida tilbyr: Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totaltekniske entreprenør Faglige utfordringer og muligheten til å gjøre en forskjell i en spennende region Muligheten til å utvikle deg som leder gjennom ulike kurs og programmer Meget gode lønns, forsikrings- og pensjonsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte våre Senior Rådgivere i Dfind Executive; Hallgeir Bakken på telefon 90 55 12 02 evt. hallgeir.bakken@dfind.no eller Atle Sæther på telefon 91 91 39 99 evt. atle.sather@dfind.no Søknadsfrist er mandag 10. august. Søknader vil bli behandlet strengt konfidensielt.  NB! Grunnet nært forestående ferie, vil annonsen løpe gjennom sommeren og prosessen bli gjenopptatt i beg. av august. 
07.07.2020 Vestre Toten
Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen.Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse påkonferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester,fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram.- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompenserefor høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludertarbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på e-post: morten.kvernbraaten@cgi.com eller via telefon 977 27 000  
08.07.2020 Oslo
Vis alle 17.557 ledige stillinger
Les mer om Alvdal IL

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Alvdal IL