Ledig stilling

Åpen søknad – Alvdal IL Alvdal IL

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vil du jobbe med lederstøtte og koordinering til klinikkdirektør og ledergruppen i Barne- og ungdomsklinikken ved Ahus?Vi søker en dyktig medarbeider til ledig fast stilling som konsulent/rådgiver i klinikkens stab. Den vi søker vil få en sentral rolle i å koordinere og utføre administrative oppgaver tett på ledelsen i klinikken og med et særskilt ansvar for lederstøtteoppgaver til klinikkdirektør og avdelingsleder stab. Den rette kandidaten har erfaring innenfor administrasjon og organisasjon i helsetjenestefeltet og evner å jobbe både selvstendig og i team. Hovedoppgaver i stillingen vil være praktisk og administrativ lederstøtte, koordinering av møter, prosesser og leveranser for ledere, sekretariatsoppgaver for klinikkens ledergruppe, samt kunne bistå med administrativ støtte i forbedringsprosjekter i Barne- og ungdomsklinikken. I stillingen inngår også selvstendig saksbehandling, sammenstilling av presentasjoner og innlegg for klinikkdirektør og ledergruppen. Stillingen tilhører klinikkens stab som har hovedoppgave å understøtte lederlinjen i virksomhetsstyring og bidra til å styrke måloppnåelse for klinikken som helhet. Vi søker en proaktiv medarbeider og lagspiller som trives i et hektisk arbeidsmiljø, og som motiveres av å bidra i en serviceinnstilt stab med varierte oppgaver tett på ledelsen i Barne- og ungdomsklinikken.Er du interessert og ønsker mer informasjon, så ta gjerne kontakt. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Lederstøtte til klinikkdirektør og avdelingsleder stab Koordinering av møter, seminarer, arrangementer Sekretariat for ledergruppen - herunder selvstendig saksbehandling, sammenstille presentasjoner, innlegg  Koordinere prosesser og leveranser i styring av virksomheten Administrativ støtte i forbedringsprosjekter Diverse kontorfaglige praktisk oppgaver, bestillinger, booke reiser, administrere IKT utstyr Support i saksbehandlingssystem (P360), andre relevante systemer Kontaktperson til enhet kommunikasjon, bistå utarbeide enkle informasjon/nyhetssaker  Bistå i stabens øvrige områder  Rapporterer til avdelingsleder stab Kvalifikasjoner Relevant bachelorgrad/administrativ utdanning/annen relevant utdanning. Erfaring kan erstatte formell utdanning Minst 2 års relevant erfaring fra tilsvarende oppgaver Erfaring fra sykehus/helsetjenester er ønskelig God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Gode IKT/digitale ferdigheter Erfaring med forvaltningspraksis offentlig virksomhet Organisasjons- og rolle forståelse  Personlig egenskaper/ egnethet vil vektes Personlige egenskaper Serviceinnstilt og løsningsorientert Proaktiv og selvstendig Strukturert, ryddig  Gode samarbeids- og relasjonelle evner Solid arbeidskapasitet, trives med en travel hverdag og varierte oppgaver God på lagspill Helhetstenkende og utviklingsorientert Vi tilbyr Varierte og utfordrende oppgaver med mulighet for utvikling Et godt tverrfaglig miljø med engasjerte kollegaer Opplæring og veiledning Diverse velferdstilbud Lønn etter avtale  
17.10.2019 Lørenskog
Medarbeider til spennende og sentral stabsfunksjon i avdeling for virksomhetsstyring og fellesfunksjoner Du vil jobbe tett sammen med avdelingens ledergruppe i koordinering og oppfølging av initiativ og prosjekter. Det faglige spennet er stort, og du vil få mulighet til å bli kjent med alle avdelingens fagområder, samt en spennende og prioritert etat.   Vi ser etter deg som kan jobbe i bredden, alt fra å lede strategiske initiativ og prosjekter til det å administrere forberedelser til ledermøter, og føre beslutningsreferater. Du må ha stå på vilje, være fleksibel og trives i et til tider svært hektisk miljø tett på etatens styrende prosesser. Stillingen rapporterer til stabsleder/kontorsjef.   Arbeidsoppgaver: information management for avdelingen med ansvar for å koordinere informasjonsflyten i avdelingen mot resten av etaten koordinere og forberede, tilrettelegge og koordinere avdelingens felles arenaer og ledermøter  følge opp og lede arbeidsgrupper og planprosesser i avdelingen  bistå avdelingens direktør i ledelse og styring av avdelingen    Kvalifikasjoner: relevant høyere utdanning fra høyskole eller universitet fortrinnsvis på mastergradsnivå  god skriftlig og muntlig formidlingsevne  god systemforståelse  erfaring fra flere av de følgende arbeidsområder:  strategiarbeid og strategimetodikk  virksomhetsstyring i offentlig sektor  prosjektarbeid og prosjektledelse    Det er en fordel om du har:  erfaring med Office 365 og Public 360    Personlige egenskaper: du må kunne arbeide godt både selvstendig og målrettet, men også direkte inn mot avdelingens seksjonssjefer og andre utenfor avdelingen. Det er derfor viktig at du:   trives i en hektisk hverdag med et høyt arbeidstempo  har høy integritet  er tålmodig og positiv  er en konstruktiv og engasjert pådriver  er god på samarbeid     Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.   Det er en forutsetning at aktuelle kandidater kan sikkerhetsklareres for graden hemmelig.     Vi tilbyr: bred faglig utvikling, og mulighet til å være sentral i den strategiske utviklingen av etatens virksomhetsstyring  lønn som rådgiver/seniorrådgiver kr 600 000 – 700 000. For særlig godt kvalifisert søkere kan høyere lønn vurderes.   pensjons-, forsikrings- og låneordninger i statens pensjonskasse  arbeidssted i nyoppussede lokaler sentralt plassert i Oslo    Tolletaten er i endring, og står foran en utvikling i tiden fremover. Avdeling for virksomhetsstyring og fellesfunksjoner har ansvaret for etatens prosesser knyttet til fagområdene økonomi og rapportering, HR, strategi og plan, bedriftshelsetjeneste samt anskaffelser og fellestjenester.    I Tolletaten er vi opptatt av et godt arbeidsmiljø. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi tilrettelegger ved behov.  For mer informasjon om stillingen kan du kontakte avdelingsdirektør Erik Guldhav på telefon 995 15 092, eller sende en e-post til rekruttering@toll.no.   Søknadsfristen er: 22/10 Stillingsnummer: 34/2019 
07.10.2019 Oslo
Vil du være med og gjennomføre de mest spennende bygg- og anleggsprosjektene i Norge? Vi søker deg som er nyutdannet og vil være med på laget til et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern. Konsernet har i dag ca. 38 000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. Du bør finne motivasjon i vårt mål om å være et forbilde innen miljø, etikk og sikkerhet.   Young Professionals Program  For å sikre at overgangen fra studier til arbeidsliv blir så god som mulig, blir alle nyutdannede deltagere i vårt Young Professionals Program (YPP). I løpet av programmet blir du kjent med strategien og kulturen vår, og du får muligheter til å bygge nettverk. Du får også grunnopplæring i sentrale områder som HMS og etikk, og du vil bli kjent med Skanskas ulike regioner og spesialistselskaper.    Jobb i Skanska Det finnes gode utviklingsmuligheter i Skanska, uansett om du jobber i bygg, anlegg, spesialistselskapene eller støttefunksjoner.   I tillegg til entreprenørvirksomheten, har vi spesialistselskaper innen boligutvikling, grunnarbeid, tekniske installasjoner, masseflytting, kontorinnredning, maskinutleie, modulbygging, stålkonstruksjon, asfalt, oppmåling og geologi.   Vi er en prosjektbasert organisasjon og har virksomhet der oppdragene finnes. Vi har også faste kontorer i de fleste større byene i Norge.   Støttefunksjoner Det er også jobbmuligheter for nyutdannede sentralt i Skanska. Ved å søke deg til en av våre støttefunksjoner, vil du kunne ha mulighet til å jobbe i våre avdelinger innen Innkjøp eller Økonomi.    Mulighetene er mange i Skanska, også internasjonalt.   Du finner mer informasjon om Skanska på våre hjemmesider www.skanska.no Kontakt oss på rekruttering@skanska.no om du har noen spørsmål.   Søknadsprosess I søknadsskjemaet blir du bedt om å laste opp vedlegg. For at vi skal kunne vurdere din søknad er det nødvendig at du legger ved:  CV Vitnemål og/eller karakterutskrift Personlig søknadsbrev, der du forteller kort om deg selv og ønsket arbeidsfelt Søknadsfristen er satt til 1. mars 2020.  NY2020 Tilleggsopplysninger Sted: Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
05.09.2019 Norge
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Do you want to be part of changing and improving the way people work together?   Cisco Norway is a world leader in developing collaboration and video conferencing technology. We are 350 engineers who design all parts of our products – from hardware to software to industrial design. We take pride in our culture of innovation, inclusion and diversity. And now, we are growing!We are looking for our new Graduate Product Manager to strengthen and add to our team.We are a diverse team with backgrounds within UX, business, industrial design, sales, software engineering and more, who lead our portfolio which generates over $1BN every year! We are in the middle of market demands and product development. It’s our mission to be able to read what the market needs, wants and to identify the position to attack and develop the right products for that space. This will include product design, user experience, go to market, supply chain, marketing and other cross functional projects. Every part of the process is an integral part of the products lifecycle, working with every other team across the world. What you will do: You will be a part of our Webex Devices Product Management team, where you will be responsible for services and features, from the “why” it was made, through its lifecycle. Define, analyze and execute on key product success metrics. Sometimes this is on a strategic level, sometimes it means engaging on immediate tactical problems Conduct studies, research and market analysis to define feature prioritization and requirements Support a team of world-class engineers and designers throughout product execution and drive high-priority features to launch Our dream candidate: A recent Master graduate or due to graduate in 2020 with a relevant degree A flexible mindset and ability to thrive in a dynamic environment An interest in data driven product design Enjoy taking initiatives and are driven by making real progress and change Analytical in your approach and have a mindset for continuous improvement A good listener and enjoy working with people from different teams and disciplines You communicate clearly and effectively and have good English verbal and written skills You are happy with some travelling and working across different time zones You complement our team with your background and experience You can live and work in Norway with no additional visa sponsorship from Cisco  Why Cisco:You will join a world-class team with over 60% market share for our collaboration products. You will learn our business with the whole value chain of delivering a valuable solution to our customers You will get the opportunity to influence the way we operate and learn how to best implement changes and improvements You will also "get your fingers dirty" by solving tactical problems - a very concrete opportunity for learning You will get the freedom to explore the role You will work across cultures and geographies with a truly cross-functional team You will enjoy a varied and flexible work-day We can offer a competitive combination of compensation and benefits; including 6 weeks of vacation, 5 days off for doing voluntary work, a day off on your birthday, good pension benefits, insurances and - of course - free ice cream during warm summer days. Have a closer look at the products we have developed at Lysaker: https://projectworkplace.cisco.com/#/en-us/product, and apply now! Start date: August 2020 but this can be discussed Work Location: Lysaker, just outside of Oslo Application deadline: 1st October 2019, however we review applications as and when they come in Upon applying please upload your cover letter, CV and university grade transcript. For any questions you can reach us on jobs-lysaker@cisco.com
03.09.2019 Bærum
Er du rådgiveren som skal hjelpe våre kunder med vellykkede endringsprosesser?I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. Avdeling Digital strategi og transformasjon (DST) bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.Få muligheten til å påvirke!Som seniorrådgiver i avdeling DST får du muligheten til å bidra til å videreutvikle vår satsning innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid. Vår nye rådgiver vil være den operative endringsleder i systeminnføringsprosjekter eller strategiprosjekter. I rollen vil du også få muligheten til å være intern mentor for en av våre traineer. Den vi søker, kjenner seg igjen i flere av følgende punkter: • Mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning. • Minimum fem års arbeidserfaring innen endrings- og omstillingsarbeid.• Erfaring fra konsulentvirksomhet eller tilsvarende. • Du er gjerne sertifisert innen endrings- og prosjektledelse, eks. PROCI, Prince2, PMI eller tilsvarende. • Du har kjennskap til smidige metoder.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.Vi kan tilby deg ...En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Hos oss får du muligheten til å ta en sentral rolle i den videre oppbyggingen av avdelingens satsning på endringsledelse. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, delta på konferanser osv., eller gjennom vårt fagforum Center of Excellence som går på tvers av landegrensene. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum!Vil du vite mer?Ta kontakt med Dan Vigeland, Director Digital Strategy and Transformation, på tlf. 932 48 286 eller e-post: dan.vigeland@cgi.comVi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us   Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Brenner du for digital endringsledelse og CRM?Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent! Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring, datadrevet kundeinnsikt, IoT og CRM, sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA, analytics, maskinlæring, IoT og samhandling.Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdiVi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog.Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.Muligheter for personlig og faglig utvikling Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer. Required qualifications to be successful in this role •Høyere teknisk utdannelse•Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX)•Erfaring med Dynamics 365-plattformen•Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling.•Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Teamleder CRM Hege Aas hege.aas@acando.no eller via telefon 98228403Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Vi søker engasjerte senior BI-konsulenter til vårt kontor i Oslo.Vi bygger videre på Analytics- og BI-satsningen, og søker dyktige konsulenter. Vi søker deg som ønsker å være «gründer» innenfor et innovativt fagområde i et solid selskap med sterk vekst!Digitalisering er den 4. industrielle revolusjon. Digitalisering bygger på informasjon og innsikt. Vår ambisjon er å levere framtidens analyseløsninger. Sammen omgjør vi data til innsikt og handling, og benytter Digitale Assistenter. Stikkord er maskinlæring (ML), Robotics Process Automation (RPA), CRM, IoT, Service Design og samhandling. Med oss på veien tar vi med Acando Groups internasjonale erfaring og referanser fra 200+ Analytics-konsulenter, inkludert egne software-akseleratorer og metodikk for raskt å bringe forretningsverdi. Vi har bygget et tungt seniorteam bestående av rådgivere og tekniske konsulenter (arkitekter og utviklere) som realiserer fremtidens innsiktsløsninger. Vil du bli del av teamet vårt? Your future duties and responsibilities Delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av:•Analytics og Business Intelligence-løsninger, primært på Microsoft-plattformen.•Sette seg inn i kundens utfordringer og levere innovative tekniske løsninger som gir kunden økt forretningsverdi.•Sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av brukerflater.•Jobbe i agile team med kunder og kollegaer for å tilrettelegge for innovasjon.Hva kan vi friste med?•En spennende jobb i et solid firma og en enhet i rask vekst•Spennende kundeportefølje og attraktive karrieremuligheter•Et godt og sterkt fagmiljø med fokus på deling•Stor takhøyde og aktivt sosialt miljø•Fokus på å bygge et sterkt kollektiv•Flotte lokaler midt i sentrum Required qualifications to be successful in this role •Høyere teknisk/økonomisk utdannelse.•Erfaring som Analytics/BI-konsulent (min 3-5 år) med dokumenterte resultater.•Praktisk erfaring med Microsoft-plattformen (Azure, Cortana Intelligence Suite, Power BI, SQL Server; SSIS/SSAS/SSRS). •Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Ønsket profil:•Du har stor interesse for faget og et ønske om å stadig videreutvikle din kompetanse.•Ønsker å jobbe med Big Data, IoT, ERP og CRM.•Du ønsker å dele din kunnskap både internt og eksternt.•Du er nysgjerrig og lærevillig, og blir giret av utfordringer.•Du er selvstendig og strukturert, med gode kommunikasjonsevner.•Du er en lagspiller som liker å jobbe med kunder og er opptatt av å se resultater.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Direktør Microsoft Snorre Meland snorre.meland@acando.no eller via telefon 92844993Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Vis alle 19.010 ledige stillinger
Les mer om Alvdal IL

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Alvdal IL