Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Acando Norge søker morgendagens konsulentstjerner til talentprogram! Acando

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring.

I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer.

Business eller tech

I talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.

Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!

Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!

Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i Acando.

Gode karrieremuligheter i Acando

For å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for Acandos talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.

I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando.

Mentor, fadder og veileder

Ved oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.

Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet.

Mangfold og engasjerte kolleger

I programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene Acando samarbeider med.

Vi søker deg med: 

  • Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater
  • Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring
  • Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Interesse for ett eller flere av områdene:
    - Digital Transformasjon / Management Consulting
    - Brukeropplevelse og Design
    - Systemutvikling
    - Analytics
    - Industrial Internet of Things (IIOT)

Søknads- og oppstartstidspunkt

Søknadsfristen for oppstart i august 2019 er 8. mars 2019.

Rekrutteringsprosessen

Alle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene. 

Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi trenger sykepleiere, vernepleiere og sosionomer! Vi er derfor på jakt etter supre folk som kan bidra til at de fantastiske beboerne som bor hos oss får en enda bedre, morsommere og lystbetont hverdag. Vi er på utkikk etter deg som kan lytte, leke og skape trygghet og omsorg. Om Stendi Sagstuen: Sagstuen er et botiltak innen psykisk omsorg med plass til 5 beboere fordelt på egne leiligheter og hybler. Vi som jobber her bistår våre brukere med tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg på deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Dersom du har erfaring med HOTL kapittel 9, er dette en fordel. Sagstuen ligger sentralt på Grorud, med gode kollektivforbindelser og kort vei til marka. Dine arbeidsoppgaver: Hos oss står alltid beboerne i fokus, og vi skal alle sørge for å gi dem en meningsfull hverdag. Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsevner. Du må kunne jobbe systematisk. Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklende samarbeid. Utøve direkte verne- og sykepleiefaglige oppgaver til beboere i overensstemmelse med faglige standarder. Du har erfaring med miljøterapi og utfordrende atferd. Du har førerkort klasse B. Du behersker norsk skriftlig og muntlig. Det er ønskelig med erfaring fra psykisk helsearbeid.     Vi kan tilby: Lønn etter kvalifikasjoner Medleveturnus Veiledning, oppfølging og vi legger til rette for videreutdanning. En meningsfull og variert arbeidshverdag i et inkluderende og positivt tverrfaglig arbeidsmiljø. Søknader uten relevant kompetanse vil ikke bli vurdert. Menn oppfordres til å søke. Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk.
26.03.2019 Oslo
renner du for digital endringsledelse og CRM? Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent!  Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring, datadrevet kundeinnsikt, IoT og CRM, sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA, analytics, maskinlæring, IoT og samhandling.   Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdi Vi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog. Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.   Muligheter for personlig og faglig utvikling  Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.    Ønsket kompetanse: Høyere teknisk utdannelse Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX) Erfaring med Dynamics 365-plattformen Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling. Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.   Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.   Vil du bli Norges råeste CRM-konsulent?  Da håper vi du søker stillingen! 
26.03.2019 Oslo
Norconsult har et stort miljø innen prosjektadministrative tjenester i Norge med ca 200 medarbeidere. Firmaet dekker alle tjenester innenfor fagområdet. Ved kontoret i Larvik er vi over 50 medarbeidere innen bl.a prosjektadministrasjon, byggeteknikk, elektro, VVS, brannteknikk, areal- og byplanlegging, vei- og trafikkplanlegging, landskapsarkitektur, miljø og kommunalteknikk/vann og avløp, SØK-ekspertise og kraftlinjeprosjektering. Vi søker ingeniører og sivilingeniører innen prosjektadministrasjon. Nyutdannete kan også søke. Dine arbeidsoppgaver kan være: Prosjektledelse, prosjektgruppeledelse og/eller byggeledelse innen bygg og anlegg Prosjektstyring og framdriftsplanlegging Rådgivning i tidlig fase Oppdragsledelse av tverrfaglige oppdrag Byggherreombud Utarbeidelse av anbudsdokumenter og kostnadsestimater For oss er det viktig at du: Er sivilingeniør/ingeniør Er strukturert, initiativrik, selvstendig og utadvendt Har meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk eller nordisk språk Har gode evner til samarbeid og relasjonsbygging i grupper Har erfaring med kontraktsstandardene NS 840X Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Eget fora for yngre medarbeidere med direkte tilgang til konsernets toppledelse (Yngres Råd) Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktige lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via elektronisk søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
10.01.2018 Larvik
Stillingstittel Senior geotekniker Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Forretningsenhet Vest har kontorer på Nesttun, på Stord, på Voss og i Vik i Sogn.I Nesttunbrekka er vi i overkant av 220 medarbeidere, hvorav omkring 45 ansatte er tilknyttet vår avdeling for geofag. Av disse arbeider 13 personer med geotekniske problemstillinger. Vi har et faglig miljø med høy kompetanse, geoteknisk borerigg, geoteknisk laboratorium og en egen båt for grunnundersøkelser til sjøs. Vi har stor oppdragsmengde og søker derfor etter to ekstra medarbeidere. Vi søker etter en som har flere års relevant erfaring og en som har noen års relevant erfaring, men kan også være nyutdannet. Som medarbeider i Geoavdelingen i Region Vest vil du bli en del av et spennende miljø med bredde- og spisskompetanse innenfor fagfeltene miljøgeologi, geoteknikk, ingeniørgeologi/bergteknikk, grunnundersøkelser, måletjenester & Geolab. AnsvarsområderDu vil få varierte arbeidsoppgaver innen rådgivning og prosjektering. I de større integrerte prosjektene vil du samarbeide med de andre fagmiljøene i Multiconsult.Typiske oppdrag er• Prosjektering av byggegroper (spunt, peler, med mer)• Fundamentering av offshore-konstruksjoner• Jordskjelvanalyser• Geoteknikk i samferdselsoppdrag (stabilitet, setninger, med mer)• Gjennomføring/oppfølging av felt- og laboratorieundersøkelser inkludert datarapportering Vi har en variert kundebase med oppdrag for blant annet Statens vegvesen, Kystverket, Forsvarsbygg, kommuner og en lang rekke offentlige og private utbyggere. Hovedtyngden av oppdragene våre er i Hordaland, men vi har også kunder og oppdrag over store deler av Norge. Kvalifikasjoner • Siv.ing/Dr. Ing med spesialisering innen geoteknikk• Grunnleggende kunnskap om bruk av PLAXIS og GeoSuite• Erfaring fra prosjektering i 3D er en fordel• Det kreves gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig Personlige egenskaper• Villige til å stå på• Liker å jobbe i tverrfaglige team• Tar ansvar• Trives med å jobbe med kunderSom rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag. Vi tilbyr • En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn• Et svært godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere• Gode utviklingsmuligheter med kurs innen oppdrags- og linjeledelse• Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken• En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag• En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid Søknadsfrist 1/2/2019 Sted Bergen, NO (Primære)
22.11.2018 Bergen
Stillingstittel Senior miljøgeolog Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Forretningsenhet Vest har kontorer på Nesttun, på Stord, på Voss og i Vik i Sogn.I Nesttunbrekka er vi i overkant av 220 medarbeidere, hvorav omkring 45 ansatte er tilknyttet vår avdeling for geofag. Av disse arbeider 10 personer med miljørådgivning og miljøgeologiske problemstillinger. Til vår Geo-avdeling i Bergen søker vi etter en erfaren miljøgeolog. Vi har stor oppdragsmengde og søker derfor etter en ekstra medarbeider. Det er en forutsetning for stillingen at du har noen års relevant erfaring.Som medarbeider i Avdeling Geo i Region Vest vil du bli en del av et spennende miljø med bredde- og spisskompetanse innenfor fagfeltene miljøgeologi, geoteknikk, ingeniørgeologi/bergteknikk, grunnundersøkelser, måletjenester & geolab.  AnsvarsområderVåre miljøgeologiske oppdrag inkluderer ofte en eller flere av følgende arbeidsoppgaver:• Feltarbeid med kartlegging av forurensning i jord, grunnvann eller sjøbunns-sedimenter• Rapportering av miljøgeologiske grunnundersøkelser på land og sjø, ofte inkludert risiko- og spredningsvurderinger• Rådgiving vedrørende forurenset grunn og forurensede sedimenter• Planlegging og oppfølging av praktiske tiltaksarbeider vedrørende forurenset grunn• Miljøovervåking• Risiko- og konsekvensvurderinger Dine arbeidsoppgaver vil spenne fra feltarbeid, rådgivning og prosjektering til oppdragsledelse og kundeoppfølging. Veiledning av yngre medarbeidere, først og fremst gjennom rollen som faglig leder i oppdrag, kan også være aktuelt. Vi har en variert kundebase med oppdrag for blant annet Statens vegvesen, Kystverket, Forsvarsbygg, kommuner og en lang rekke offentlige og private utbyggere og problemeiere på land og sjø. Hovedtyngden av oppdragene våre er i Hordaland, men vi har kunder og oppdrag over store deler av Norge. Du må derfor påregne at det i perioder kan bli noe reising i jobben. Kvalifikasjoner • Minimum 5 års relevant erfaring• Høyere utdanning fra universitet eller høyskole innen miljøgeologi/miljøteknikk, hydrogeologi, kvartærgeologi eller jord- og vannkjemi• Personen vi ser etter er selvstendig, fleksibel og omgjengelig med evne til å jobbe i team• Det kreves gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig• Erfaring med hydrogeologisk modellering, bruk av GIS og prosjektering i 3D vil være en fordel Personlige egenskaper• Villig til å stå på• Liker å jobbe i tverrfaglige team• Tar ansvar• Trives med å jobbe med kunderSom rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag. Vi tilbyr • En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn• Et svært godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere• Gode utviklingsmuligheter med kurs innen oppdrags- og linjeledelse• Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken• En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag• En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid Søknadsfrist 1/2/2019 Sted Bergen, NO (Primære)
22.11.2018 Bergen
Vil du være med og bidra til å videreutvikle avdelingen vår?Dagkirurgisk senter er en av landets største dagavdelinger. Vi er stolte av vår aktive avdeling og medarbeidere som har " Dagkirurgisk senter - fornøyde pasienter" som motto. Arbeidstiden for anestesisykepleierne vil være dagtid innenfor 07 - 16. Vi er en aktiv avdeling med ca 7000 inngrep i året, fordelt på 9 operasjonsstuer. Vi gir anestesi til pasienter innenfor følgende fagområder ortopedi, gynekologi, gastro øvre/nedre, kar/thorax, urologi, bryst og endokrinolgi, øre-nese-hals og tannbehandling.Alle søkere må søke elektronisk.   Arbeidsoppgaver Gi narkose til samt yte service og ivareta våre pasienter. Undervise studenter og hospitanter.   Kvalifikasjoner Norsk autorisasjon som sykepleier Videreutdanning i anestesi   Utdanningsretning Sykepleie Utdanningstittel: Anestesisykepleier   Utdanningsnivå Høyskole / Universitet, Diplom- / Bachelorgrad   Personlige egenskaper Ansvarsbevisst Fleksibel Nøyaktig Gode kommunikasjons/samarbeidsevner Serviceminded Bidra til et godt miljø Må trives i et hektisk og travelt miljø Personlig egnethet vektlegges.   Vi tilbyr Høyt faglig nivå. Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst. Dagstilling, ingen turnus Et trivelig arbeidsmiljø i stadig utvikling. Sosialt samvær både seksjonsvis og avdelingnivå. Opplæring vil bli gitt. Mulighet for å delta på fagutvikling og interne /eksterne kurs Utfordrende og variert arbeid. Gode velferdstilbud (hytteutleie, teaterbilletter og mye annet) IA bedrift Bedriftsidrettslag med mange tilbud. Mulighet for bolig og barnehageplass Kort reisevei til Oslo og OSL    
14.01.2019 Lørenskog
Vi trenger deg som har engasjement og ambisjoner for barnehagefaget! Vil du være i kontinuerlig utvikling og jobbe på lag med flotte kollegaer for å skape gode hverdager for barna? Nå har du muligheten! Vi trenger flere pedagogiske ledere og barnehagelærere fra høsten 2019. Ahus eier og driver 5 personalbarnehager som alle ligger i tilknytning til sykehuset på Nordbyhagen i Lørenskog. Barnehagene driver som et selvstendig virksomhetsområde og har til sammen 326 plasser og 75 årsverk. Alle barnehagene er avdelingsbarnehager og har egen styrer.Vi har felles virksomhetsplan og det er tett samarbeid mellom barnehagene. Visjonen vår er Vi har tid til undring, utfordring og utvikling sammen med ditt barn. Våre kjerneverdier er omsorg, raushet og likeverd. Du må ha god relasjonskompetanse. Du må kunne se det enkelte barns initiativ og ha en anerkjennende væremåte. Du må ha evne til å fange og fastholde barnets oppmerksomhet og til å utvide barnets opplevelser og bidra til læring. Du må kunne oppdage hva barnet ønsker å formidle til deg og kunne justere deg selv i forhold til det. Du må ha gode lederegenskaper og initiativ til å skape resultater gjennom og sammen med andre. Du må kunne identifisere deg med vår visjon og våre kjerneverdier. De som får tilbud om stilling må legge frem politiattest etter Lov om barnehager §19. Arbeidsoppgaver  Pedagogisk ledelse av en avdeling Være aktiv deltaker i barnehagens pedagogteam Bidra til utvikling, kompetanseheving og nytenkning i barnehagen som helhet  Kvalifikasjoner  Utdannet barnehagelærer  Fordel med erfaring fra barnehage  Faglig oppdatert  Personlige egenskaper Faglig engasjert Etisk bevissthet God relasjonskompetanse Evne til å utvikle avdelingsteamet som en samlet enhet Strukturert og fleksibel  Ambisjoner om å videreutvikle seg selv og barnehagen Personlig egnethet vektlegges   Vi tilbyr En spennende og utfordrende stilling i et faglig aktivt miljø Avdelingsbarnehager med styrer i hver barnehage 5 planleggingsdager i året Nettverksgrupper for pedagoger på tvers av barnehagene Gode lønns- og pensjonsordninger Gode velferdstilbud til ansatte f.eks hytteutleie, teaterbilletter m.m. Bedriftsidrettslag med variert tilbud Mulighet for hjelp med bolig og barnehageplass 
29.01.2019 Lørenskog
Grunnet økt arbeidsmengde i Oslo området, søker vi etter anleggsmaskinførere på vanlig uke ogsom også kan være fleksible for skiftarbeid.  Vi har fortiden store prosjekter som Politiets Nasjonale Beredskapssenter og Rehabilitering av Nordby tunellen og oppstart på andre prosjekt på Østlandet/Oslo området. Vi ønsker anleggsmaskinførere som: Evne til å jobbe planmessig og skape god drift på anleggene Medvirker til fortsatt gode rutiner for HMS og kvalitet Er fleksibel, initiativrik og handlekraftig Han teknisk innsikt Er involverende og god på relasjoner Er profesjonell og tillitsskapende Forståelse/respekt for andres arbeidsoppgaver og kunne jobbe i team   Ønsket kvalifikasjoner – ikke noe krav: SertifikatFørerkort: Kl. BE (personbil/varebil og tilhenger), Yrkesbevis anleggsmaskinførere: Gravemaskin Yrkesbevis anleggsmaskinførere: Hjullaster Yrkesbevis anleggsmaskinførere: Anleggsdumper Førerkort: Kl. C (lastebil) KompetanseAnleggsarbeid generelt, Fagbrev/svennebrev Erfaring med bruk av GPS i maskin   Vi tilbyr: Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver Godt arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere i en virksomhet med store utfordringer Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram
01.02.2019 Oslo
Vis alle 29.632 ledige stillinger

Bli bedre kjent med oss og våre ansatte

Les mer om Acando

Stillingsbeskrivelse

Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring.

I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer.

Business eller tech

I talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.

Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!

Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!

Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i Acando.

Gode karrieremuligheter i Acando

For å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for Acandos talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.

I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando.

Mentor, fadder og veileder

Ved oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.

Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet.

Mangfold og engasjerte kolleger

I programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene Acando samarbeider med.

Vi søker deg med: 

  • Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater
  • Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring
  • Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Interesse for ett eller flere av områdene:
    - Digital Transformasjon / Management Consulting
    - Brukeropplevelse og Design
    - Systemutvikling
    - Analytics
    - Industrial Internet of Things (IIOT)

Søknads- og oppstartstidspunkt

Søknadsfristen for oppstart i august 2019 er 8. mars 2019.

Rekrutteringsprosessen

Alle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene. 

Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju.

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAR 28
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
22 ledige stillinger
Traineeprogram

Livet på innsiden