<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – CA Technology Systems AS CA Technology Systems AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

As part of Hydro's new strategic direction to diversify and explore new green growth, Hydro's Energy business area has established the business unit “Renewable Growth” to invest in renewable projects and develop energy solutions, leveraging Hydro's existing power demand and industrial footprint. The unit will explore the development of renewable power projects outside Hydro’s existing hydropower portfolio. Primary focus will be on wind and solar power projects in the Nordic region and Brazil, and opportunities for battery energy storage systems.   We are now hiring a Director of Renewable Investments and Business Development to join the adventure and help us realize our renewable growth ambition!   Area of responsibilityIn this role, main responsibilities will include: Screen renewable energy projects  Select targets for investments Coordinate project development Lead project commercial and financial completion   Identify opportunities for growth in related areas   Specific tasks and deliveries will include: Project management Due diligence Financial modeling Negotiation of acquisition, commercial framework, financing Coordination of internal and external resources, e.g. legal, regulatory, tax, finance, sustainability, projects, technology   Qualifications University degree  Minimum 10 years’ relevant international experience including business and project development in renewables, preferably in the solar sector Experience within business/technology development, production and use-phase of batteries would be advantageous  Ability to manage complex processes in different countries/languages, and to coordinate many different specialties Entrepreneurial spirit and "go get it" attitude Value-driven, with high focus on collaboration Uncompromising integrity   Additional informationHydro is a global and dynamic company made up by ambitious and talented co-workers that challenge and reward each other. As our colleague, you will be given the opportunity and responsibility to further develop your skills and build an exciting career. Hydro is an equal opportunity employer that values diversity in the workplace.   Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.    As part of our recruitment process, we use Semac for background check.    Apply before: 10/25/2020   If you have any questions, please contact:    Hiring managerOlivier Girardot, Head of Renewable GrowthPhone: (Norway +47) 47718201    RecruiterAstrid SkogenPhone:(Norway +47) 98006451
14.10.2020 Oslo
Er du interessert i å bli en del av en spennende entreprenørbedrift i vekst med store utviklingsmuligheter? Da kan dette være stillingen for deg. For å styrke AF Gruppens elektroavdeling søker vi nå etter en dyktig elektroformann/serviceleder som vil være et sentralt kontaktpunkt for montører som jobber mot byggeprosjekter i Oslo og omegn. Arbeidsoppgaver: Tilbudsberegning og fakturering Support til ulike prosjekter Prosjektering, beregning og dokumentasjon Elektronisk timeføring Ansvar for mottak- og leveringskontroll Kvalifikasjoner: God teknisk forståelse som tekniker/erfaren montør Erfaring med kundebehandling Kjennskap til midlertidige elektriske anlegg for byggeprosjekter og jordingsanlegg Erfaring med Febdok og tegneprogram for å lage riggplaner (eks. Autocad) Fagbrev gr. L er et krav Du kjennetegnes av å være strukturert og serviceinnstilt, og ikke minst har du en selvstendig driv til å gjennomføre gode prosjekter. Det er viktig for rollen at du er en god relasjonsskaper og at du trigges av å oppnå resultater sammen med andre. Det er også viktig for oss at du er strukturert og beholder roen i en hektisk hverdag. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Arbeidssted vil være Haga i Nes kommune, ca. 50 km nord for Oslo. De fleste prosjektene er i området rundt Oslo, men det kan blir reising til andre områder i perioder. Stillingen som Elektroformann/serviceleder vil bli lagt under vår Elektrosjef. Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.
29.09.2020 Nes
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Markedsavdelingen i JM Norge har ansvar for overordnet markedsføring og kommunikasjon mot kunde av varemerket JM, analyse, innholdsproduksjon, støtte regional prosjektmarkedsføring. samt utarbeidelse og gjennomføring av virksomhetens strategier knyttet til CRO, UX og SEO i samarbeid med konsernets markedsavdeling i Sverige. Vi ser etter en person som har sterk kompetanse på merkevarer og posisjonering på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter. Du er uredd, selvstendig og resultatorientert, og evner å se helhet og utvikle planer og aktiviteter på tvers av fagområdene i avdelingen. Du har et strategisk blikk og er samtidig dyktig på gjennomføring.  Vi er opptatt av å bli enda bedre på å bygge kunderelasjoner / få konverteringer gjennom innsikt og datadreven markedsføring. Du er brennende engasjert i å fange opp trender og gjennom analyse av data skape innsikt som bygger grunnlag for tiltak og innhold på digitale flater gjennom bruk av data og SEO/SEM/CRO/UX. Arbeidsoppgaver: Utarbeidelse og oppfølging av markeds- og merkevarestrategi og aktivitetsplaner, samt strategi for digitale kanaler Budsjettansvar for markedsavdelingen Lede og utvikle Stab Marked Initiere, produsere og publisere innhold og kampanjer tilpasset målgrupper, på ulike digitale flater; Tekst, Video, Bilde Drive kontinuerlige forbedringer gjennom analyse og innsikt; utarbeide og gjennomføre strategier for SEO/SEM/CRO/UX Bistå regionene med kunnskap om beste praksis prosjektmarkedsføring og innsikt Tett samarbeid med selskapets salgsfunksjon, skape gode salgsinitiativer og være en aktiv støtte for salgsstyrken Delta i konsernfelles prosjekt- og utviklingsarbeid Byråkontakt Tett samarbeid med andre deler av virksomheten for å konvertere virksomhetens til en hver tid pågående utviklingsprosjekter til gode kommunikasjonskonsepter mot kunde/marked. Måle effekt av all digital kommunikasjon gjennom oppfølging av Google Analytics og andre analyseverktøy, og sette inn tiltak ved behov Komme med forslag til tiltak for optimalisering av nettstedet til teamet, herunder; sideoptimalisering, ny sidestruktur, utarbeidelse av nytt innhold og AB-testing Rapportere resultater/KPI`er og utvikle dashbord Ønskede kvalifikasjoner: Høyere utdannelse innen markedsføring, media, kommunikasjon (bachelor eller master) 3-5 års relevant erfaring; gjerne erfaring fra byrå eller markedsavdeling i mellomstore/ store bedrifter Det er ønskelig at du har bred erfaring med innholdsplanlegging, publisering og oppfølging av innhold i sosiale medier Svært god innsikt og erfaring med optimalisering av innhold for å øke effekt og konvertering En god penn og gode skriftlige egenskaper er viktig God kompetanse innen grafisk produksjon (Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop) God kompetanse innen videoproduksjon (Adobe Premiere / After Effects / Final Cut Pro) God teknisk SEO-/CMS-kompetanse Dybdekompetanse i SEO-verktøy som Ahrefs, SEMrush, MOZ, Deepcrawl og Accuranker Bred erfaring med analyse/innsiktsverktøy som Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager eller likn Erfaring fra bruk av EPiServer eller lignende CMS Erfaring med prosjektledelse/prosjektdeltakelse Ønskede egenskaper: Spesielt gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig Vant til å jobbe både selvstendig og i team Ambisjon om å vokse innen fagområdet Samarbeider godt med andre. Sterke analytiske evner. Kan raskt identifisere og trekke fram relevant innsikt av data Tar eierskap og ansvar, initiativ og driver prosjekter og tiltak framover Engasjert og inkluderende Fleksibel med stor arbeidskapasitet Glødende opptatt av digital markedsføring og kundeverdi Vi kan tilby:Vi kan tilby en variert arbeidshverdag og et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligutvikler. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom ulike aktivitetstiltak, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, gode helse- og pensjonsforsikringer samt behandlingstilskudd. Vi har også et eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du skal kunne prestere, utvikle deg og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et sosialt og uformelt arbeidsmiljø for alle ansatte. Konkurransedyktige betingelser er en selvfølge. Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte HR-sjef Espen Wold på espen.wold@jm.no. Alle søknader behandles konfidensielt.
29.09.2020 Oslo
Vi søker etter ny avdelingssjef til vår prosjektavdeling innen rør i Bergen. Avdelingen er endel av et svært viktig satsningsområde på Vestlandet, og som avdelingsjef vil du ha en sentral rolle i den videre utviklingen, både operativt og strategisk. Stillingen medfører relasjonsbygging, oppfølging og salg, både mot eksisterende kundemasse og ikke minst nye kunder. En viktig del av stillingen er å knytte til seg de rette prosjektene, skape gode prosjektteam og sørge for at prosjektene blir lønnsomme. Som avdelingssjef vil du ha en sentral rolle i å videreutvikle dagens medarbeidere og sørge for at nye medarbeidere raskt blir viktige ressurser i avdelingen. Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen. Avdelingen innehar solid kompetanse innen rørprosjekter og er en naturlig samarbeidspartner i totaltekniske leveranser mot private og offentlige kunder i Bergen. Avdelingen har i dag 35 medarbeidere med en omsetning på om lag 60 millioner NOK, og er tilknyttet et tverrfaglig miljø i Bergen som består av 240 ansatte med en omsetning på totalt ca 350 millioner NOK. Arbeidsoppgaver og ansvar Som Avdelingssjef har du det overordnede ansvaret for avdelingen, og du vil være avdelingens frontfigur ute i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt øvrige samarbeidspartnere. Stillingen gir deg frihet til å å utvikle en god strategi for avdelingen, innenfor gjeldende sentrale rammebetingelser. Sentralt i Bravidas forretningsmodell er  “The Bravida Way”, som blant annet bygger på “best practice” gjennom forretningsmessige suksesshistorier fra avdelinger på tvers av konsernet. Dette er en viktig og god rettesnor for å lykkes i et utfordrende marked. Et annet viktig element ligger i kravet til lønnsomhet, noe som blir vektlagt sterkt i prioriteringen av nye prosjekter og ikke minst i prosjektgjennomføringen. Dine arbeidsopgaver vil blant annet være:  Lede og utvikle avdelingens virksomhet og medarbeidere med utgangspunkt i budsjett og mål Salg og markedsføring av Bravidas tjenester Relasjonsbygging eksternt og internt med utstrakt kundekontakt Utvikle en vinnerkultur som tiltrekker dyktige medarbeidere Følge opp avdelingsresultat og iverksette nødvendige tiltak i god tid Sikre at ledelsessystemet etterleves Ivareta personalsaker Gjennomføre kundeaktiviteter som forsterker og videreutvikler relasjoner med nåværende og nye kunder Rapportering Lede og engasjere medarbeidere Tydelig kommunikasjon med ledere, kunder og ansatte   Kvalifikasjoner: Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med ledelsesutdanning (rett realkompetanse kan veie opp for manglende formalkompetanse) Solid bransje- og ledererfaring med dokumenterbare gode resultater Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen God økonomikompetanse God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper: Vi søker en tydelig og samlende leder med stort engasjement. Du ser viktigheten av velfungerende team og er opptatt av å skape gode resultater. I ditt daglige virke preges du av selvgåenhet, struktur og solid gjennomføringsevne. Du trives i møte med kunder og kommuniserer bra på alle nivåer.  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Bravida tilbyr: Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør Gode muligheter for personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø  Interessert?  Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 29.10.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Ronny Øvrevik Regionsdirektør 41440661 ronny.ovrevik@bravida.no
20.10.2020 Bergen
Da nåværende avdelingssjef skal over i andre oppgaver i selskapet søker vi etter ny avdelingssjef til vår prosjektavdeling innen elektro i Bergen. Avdelingen er endel av et svært viktig satsningsområde på Vestlandet, og som avdelingsjef vil du ha en sentral rolle i den videre utviklingen, både operativt og strategisk. Stillingen medfører relasjonsbygging, oppfølging og salg, både mot eksisterende kundemasse og ikke minst nye kunder. En viktig del av stillingen er å knytte til seg de rette prosjektene, skape gode prosjektteam og sørge for at prosjektene blir lønnsomme. Som avdelingssjef vil du ha en sentral rolle i å videreutvikle dagens medarbeidere og sørge for at nye medarbeidere raskt blir viktige ressurser i avdelingen. Gjennom ditt tydelige lederskap, din entusiasme og forretningsforståelse blir du en viktig frontfigur og bidragsyter på reisen mot å bli kundenes prefererte valg, og den mest attraktive arbeidsgiveren i bransjen. Avdelingen innehar solid kompetanse innen store elektro-prosjekter og er en naturlig samarbeidspartner i totaltekniske leveranser mot private og offentlige kunder i Bergen. Avdelingen har i dag 80 medarbeidere med en omsetning på om lag 100 millioner NOK, og er tilknyttet et tverrfaglig miljø i Bergen som består av 240 ansatte med en omsetning på totalt ca 350 millioner NOK. Arbeidsoppgaver og ansvar Som Avdelingssjef har du det overordnede ansvaret for avdelingen, og du vil være avdelingens frontfigur ute i markedet og sørge for synlighet og kjennskap hos eksisterende og nye kunder, samt øvrige samarbeidspartnere. Stillingen gir deg frihet til å å utvikle en god strategi for avdelingen, innenfor gjeldende sentrale rammebetingelser. Sentralt i Bravidas forretningsmodell er  “The Bravida Way”, som blant annet bygger på “best practice” gjennom forretningsmessige suksesshistorier fra avdelinger på tvers av konsernet. Dette er en viktig og god rettesnor for å lykkes i et utfordrende marked. Et annet viktig element ligger i kravet til lønnsomhet, noe som blir vektlagt sterkt i prioriteringen av nye prosjekter og ikke minst i prosjektgjennomføringen. Dine arbeidsopgaver vil blant annet være: Lede og utvikle avdelingens virksomhet og medarbeidere med utgangspunkt i budsjett og mål Salg og markedsføring av Bravidas tjenester Relasjonsbygging eksternt og internt med utstrakt kundekontakt Utvikle en vinnerkultur som tiltrekker dyktige medarbeidere Følge opp avdelingsresultat og iverksette nødvendige tiltak i god tid Sikre at ledelsessystemet etterleves Ivareta personalsaker Gjennomføre kundeaktiviteter som forsterker og videreutvikler relasjoner med nåværende og nye kunder Rapportering Lede og engasjere medarbeidere Tydelig kommunikasjon med ledere, kunder og ansatte   Kvalifikasjoner Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med ledelsesutdanning (rett realkompetanse kan veie opp for manglende formalkompetanse) Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater Sterk forretningsorientering og evne til å se nye muligheter i markedet Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen God økonomikompetanse God skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy  God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne    Personlige egenskaper Vi søker en tydelig og samlende leder med stort engasjement. Du ser viktigheten av å bygge velfungerende team og er opptatt av å skape gode resultater. I ditt daglige virke preges du av selvgåenhet, struktur og solid gjennomføringsevne. Du trives i møte med kunder og kommuniserer bra på alle nivåer.   Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig  Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totaltekniske entreprenør Gode muligheter for personlig videreutvikling  Konkurransedyktige lønnsbetingelser  Meget gunstige forsikrings- og pensjonsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen  Et uformelt, støttende og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 29.10.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.     Kontaktpersoner: Ronny Øvrevik Regionsdirektør 41440661 ronny.ovrevik@bravida.no
20.10.2020 Bergen
I forbindelse med økende arbeidsmengde søker vi etter en serviceleder, elektro til vår avdeling i Drammen. Avdelingen har 50 medarbeidere og en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Våre oppdrag har et geografisk spenn fra Oslo til Tønsberg. Vi har ofte store og utfordrende prosjekter, noe som gir en varierende hverdag.Derfor skal du jobbe hos oss:Bravida er en stor arbeidsgiver – faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen!  En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Mobil/nettbrett Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter i avdelingen Møt noen av våre medarbeidere her: http://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/mot-noen-av-oss/Arbeidsoppgaver:Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Utvikle og bevare kunderelasjoner Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere  Kvalifikasjoner: Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole eller ingeniørutdanning Minimum 2 års erfaring i tilsvarende rolle Fagbrev gr. L er ønskelig Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Gode salgsevner God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B  Personlige egenskaper: Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Er du rett for oss? Vi ønsker deg som:.. er pålitelig. I Bravida gjør vi jobben ordentlig og med stil. Da er det viktig å komme til rett tid, være ærlig, lojal og holde det man lover... er en lagspiller. I Bravida jobber vi gjerne i team, og da er det viktig at du er samarbeidsvillig. En lagspiller for oss betyr at du involverer de rundt seg, og gjerne deler kunnskap og erfaringer med andre... er selvstendig og strukturert. I Bravida kan jobbhverdagen til tider være hektisk. Da er det viktig at du kan jobbe systematisk og at du kan være fleksibel når det trengs... er lærevillig. I Bravida er det medarbeidernes kunnskap og driv som gjør oss til et vinnende lag. Vår drivkraft til å hele tiden bli bedre gjennomsyrer arbeidet vårt hver dag, og vi jobber for å alltid bli bedre på det vi gjør. Vi forventer derfor at du ønsker å bidra til egen utvikling.   Høres dette ut som noe for deg? Vi benytter oss av et eksternt rekrutteringsfirma for denne stillingen. For å komme til søknadssiden og kontaktpersoner KLIKK HER
20.10.2020 Drammen
Bravidas VVS-avdeling i Telemark/Vestfold har over lang tid vært en av de største aktørene innen fagområdet og har solid erfaring og kompetanse i små og store prosjekter. Prosjektvirksomheten består av både enkeltfaglige prosjekter og større totaltekniske leveranser, noe som også er et godt innarbeidet satsingsområde i Bravida. Bravidas kompetansehus i Telemark har samlet alle tekniske fag under samme tak, og består av 135 medarbeidere fordelt på fagene elektro, rør og ventilsajon.  I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter prosjektleder i rørfaget til vår VVS-avdeling. Avdelingen har 56 medarbeidere, en omsetning på ca. 130 millioner NOK og kjennetegnes av et sterkt og godt fag-/arbeidsmiljø kombinert med en sunn vinnerkultur. Oppdragene er i hovedsak i området Telemark/Vestfold.   Arbeidsoppgaver Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i prosjektmøter Ansvar for mersalg i prosjektet Rapportering til avdelingsleder Deltakelse på prosjektmøter Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdanning Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse Svennebrev er ønskelig Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Tverrfaglig kompetanse er ønskelig God kompetanse innenfor VVS og kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende VVS entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø    Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.11.2020, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Kenneth Rødskjær Leder prosjekt Tlf 90264600 kenneth.rodskjar@bravida.no
20.10.2020 Skien
Regionen har i dag 6 avdelinger i Bergen (samlokalisert) og Førde som dekker alle fagområdene med prosjektleveranser/installasjon og serviceoppdrag. Samlet omsetning er i overkant av 450 millioner kroner, med rundt 300 medarbeidere. Det foreligger et stort potensial for vekst og utvikling i regionen, ikke minst i prosjektmarkedet. Vi er opptatt av å utnytte styrken som ligger i vår flerfaglighet og størrelse. Gjennom godt samarbeid og samhandling internt, på tvers av avdelinger og regioner, får kundene tilgang til markedsledende kompetanse og betydelig kapasitet. Dette er viktig for å lykkes, særlig med de største og mest krevende prosjektene og serviceoppdragene. Som regiondirektør vil du ha det overordnede ansvaret for å drifte og utvikle en effektiv prosjekt- og servicevirksomhet med fokus på kjerneverdiene i Bravida. Du vil lede og utvikle forretningen og organisasjonen med utgangspunkt i selskapets strategi og budsjetterte mål. I hverdagen har du operativt fokus. Du er orientert mot markedet og ser forretningsmuligheter knyttet til både etablerte og nye kunder. Du vil bistå i forbindelse med salg, større tilbud og forhandlinger, samt kvalitetssikre løpende prosjekter og leveranser. Godt lederskap er avgjørende for å lykkes. Du ser dine medarbeidere og evner å motivere til endring og utvikling. Innovasjon og handlekraft er andre sentrale stikkord. Vår nye regiondirektør har relevant ledererfaring som regionleder/-direktør, divisjonsdirektør, prosjektsjef eller tilsvarende fra anerkjent organisasjon innen entreprenørvirksomhet i byggebransjen, fra facility management eller teknisk leverandør/industri. Solid erfaring fra prosjektarbeid og -ledelse er ønskelig. Det er viktig at du kan vise til gode økonomiske resultater, er salgs- og kundefokusert og har erfaring med komplekse forhandlinger. Det er ønskelig at du har høyere utdanning, men vi er også åpne for fagutdanning og relevant erfaring som sikrer nødvendig realkompetanse. Som person og leder er du kommersiell, strukturert og har en naturlig autoritet og gjennomføringskraft. Du er operativ, salgs- og resultatfokusert og setter deg ambisiøse mål og når dem sammen med en motivert organisasjon. Regiondirektør rapporterer til divisjonsdirektør og inngår i vedkommendes ledergruppe. Ta gjerne konfidensiell og uforpliktende kontakt med våre rådgivere i BackerSkeie Knut Ole Tande, tel. 916 56 104, eller Rolf Kåre Nilsen, tel. 901 00 077.Søknad med CV registreres snarest og senest innen 30. oktober 2020 via "Karriere" på www.backerskeie.no
14.10.2020 Vestland (Hordaland og Sogn og Fjordane)
Vis alle 20.582 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter