Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lead Auditor Medical Device DNV GL

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Main duties
The lead auditor needs to understand relevant international standards and practices, within the medical device area. Be fully chargeable with customer world. Contribute in identifying and pursuing ways to increase efficiency and effectiveness of audit procedures. Interpret new directives, policies, and procedures and communicate changes to appropriate staff. Able to manage multi-discipline projects.


The MD lead auditor shall
Audit the quality management system of an organization to assure that the organization has implemented a system for quality management of its products, processes and services, in line with the organization's policy and the requirements in the management system standard and/or directive
• Be responsible for the whole audit process
• Contact the client minimum 2 months in advance to identify any changes, which may change audit time or place
• Prepare the certification proposal for approval in due time before the audit
• Plan and organize the audit time by communicating with the client and audit team
• Prepare and send the audit plan to the client
• Inform the client and the audit team if there are changes in audit date or plan
• Conduct the opening and closing meetings for the audit
• Planning and conducting audits with the aim of ensuring product and management system compliance
• Ensuring that audits are conducted in a competent way and within requirements from authorities, leading to satisfied customers

 

Position Qualifications

The ideal candidate shall be in possession of:
• Qualifications in the schemes ISO 9001, ISO 13485.
• Knowledge of the regulatory requirements for medical devices
• Knowledge in relation to external supplier audits/ internal audits
• BSc degree in the relevant product or medical device area for one or several technologies used in the medical device sector (educational requirement), or equivalent.
• Minimum 4 years of working experience in the relevant production technology from manufacturing of medical devices or from R&D position within medical devices
• A broad experience within the medical device sector
• Good and effective communication skills, in written words
• English language (fluent written and verbal)
• One of Scandinavian language (fluent written and verbal)
• Extensive travelling (50-60 %)
• Energy and Commitment to keep up with different business and management when auditing on-site
• Assertive approach, good organizational skills and orientation to customer satisfaction complete the profile, customer focuse / orientation.
• Structured, able to show initiative and to work independently

Location: Norway/ Sweden/ Denmark.

DNV GL is an Equal Opportunity Employer and gives consideration for employment to qualified applicants without regard to gender, religion, race, national or ethnic origin, cultural background, social group, disability, sexual orientation, gender identity, marital status, age or political opinion. Diversity is fundamental to our culture and we invite you to be part of this diversity!


For more information please contact: Siv Inderdal Eklo, Regional Development Manager- Northern Europe, siv.eklo@dnvgl.com

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. I april inngikk Stendi en avtale med UDI om drift av særskilt bo- og omsorgsløsning for asylsøkere. I den forbindelse er vi i behov av våkne nattvakter til vår bolig for asylsøkere i Nannestad i Akershus. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Forefallende oppgaver på natt må påregnes. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell etterlever disse. Avdelingen består av fire hus/boliger med plass til inntil 12 brukere. Ved tiltaket arbeider det omlag 30 personer med ulik bakgrunn og kompetanse. Som ansatt hos oss vil du få opplæring, kursing samt kontinuerlig veiledning. Kvalifikasjoner Evne til å jobbe målrettet og strukturert etter miljøterapeutiske tiltak Relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk Gode samarbeidsevner Tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper  Du har gode relasjonelle ferdigheter Du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv Du er målrettet, løsningsorientert og engasjert Du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Vi tilbyr 65,73 % fast stilling som nattvakt Lønn etter avtale og kvalifikasjoner Gode pensjonsordninger Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Tiltredelse etter avtale Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø.
27.06.2019 Nannestad
Stendi har ledig en fast stilling i avdeling Skålvik. I tillegg ønsker vi flere faglærte ringevikarer. Målgruppen i Skålvik er ungdom med alvorlige atferdsproblemer og høy risiko for videre problemutvikling. Vi søker derfor faglig engasjerte og nytenkende miljøterapeuter med lang og bred erfaring. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Som miljøterapeut vil du sammen med faglig ansvarlig være med å utforme og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre beboere. Våre verdier i møte med den enkelte bruker er respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap Vi søker miljøterapeuter som kan identifisere og iverksette ovennevnte verdier. Vi setter pris på om du har mye erfaring og er god til å finne kreative løsninger. Godt humør og fleksibilitet ser vi på som en selvfølge. Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for videreutvikling. Region Hordaland kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet. Kvalifikasjoner Barnevernspedagog, sosionom, vernepleier eller allmennlærer med videreutdanning i pedagogikk Evne til å jobbe målrettet etter miljøterapeutiske tiltak Kompetanse på Traumebevisst omsorg Kjennskap til MI, ART og LBR er en fordel Erfaring fra tilsvarende arbeid vil vektlegges Personlige egenskaper Vi søker målrettet og strukturerte miljøterapeuter Du har gode samarbeidsevner og samtidig kunne jobbe selvstendig Ståpåvilje og personlig egnethet vil vektlegges Bidra til et godt arbeidsmiljø Menn oppfordres til å søke Vi tilbyr Medleverturnus Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Lønn etter tariff Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med godt fagmiljø.
27.06.2019 Hordaland
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor. Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
27.06.2019 Hamar
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.   Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.  
27.06.2019 Tønsberg
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.   Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
27.06.2019 Kristiansand
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.   Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
27.06.2019 Grimstad
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.   Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
27.06.2019 Lillehammer
Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 eiendommer. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har ansvar for leieavtalene - oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på. Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte og konsulenter på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det må påregnes noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til høy service, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen. Kontinuerlig forbedring er vår arbeids- og ledelsesform, og vi har ambisjon om å være anerkjent som blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor.   Arbeidsoppgaver veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr husdrift og lettere vaktmesteroppgaver oppgaver innen fysisk sikkerhet bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører aktivt bidra i arbeidet med flyttinger, avvikling av gamle kontorer og etablere nye kontor være proaktiv i samarbeidet med andre interne og eksterne leverandører som også leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen Kvalifikasjoner erfaring fra veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr  fordel med erfaring fra drift av Lenel sikkerhetssystem erfaring fra eiendomsdrift god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk erfaring fra servicevirksomhet og/eller kunderettet arbeid førerkort klasse B kjennskap til organisering av Skatteetaten er en fordel Personlige egenskaper normalt god fysikk strukturert og kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig. kan arbeide selvstendig og i team løsnings- og serviceorientert – fleksibel og i forkant må trives i tilbyderrollen forbedringsorientert  Personlige egenskaper vil tillegges vekt Vi tilbyr kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Noe reisevirksomhet må påregnes    Stillingen lønnes som Rådgiver (1434), lønnstrinn 45 – 55 fra kr. 414 600 – 488 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.      Tiltredelse: 01.10.2019, eller etter nærmere avtale   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.     Generelt: Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. 
27.06.2019 Tromsø
Vis alle 20.780 ledige stillinger

DNV GL is a global quality assurance and risk management company. Driven by our purpose of safeguarding life, property and the environment, we enable our customers to advance the safety and sustainability of their business.

We provide classification, technical assurance, software and independent expert advisory services to the maritime, oil & gas, power and renewables industries. We also provide certification, supply chain and data management services to customers across a wide range of industries.

Combining technical, digital and operational expertise, risk methodology and in-depth industry knowledge, we empower our customers’ decisions and actions with trust and confidence. We continuously invest in research and collaborative innovation to provide customers and society with operational and technological foresight.

With origins stretching back to 1864 and operations in more than 100 countries, our experts are dedicated to helping customers make the world safer, smarter and greener.

DNV GL is one of the world’s leading certification bodies. We help businesses assure the performance of their organizations, products, people, facilities and supply chains through certification, verification, assessment, and training services. Partnering with our customers, we build sustainable business performance and create stakeholder trust across all types of industries.

Les mer om DNV GL

Stillingsbeskrivelse

Main duties
The lead auditor needs to understand relevant international standards and practices, within the medical device area. Be fully chargeable with customer world. Contribute in identifying and pursuing ways to increase efficiency and effectiveness of audit procedures. Interpret new directives, policies, and procedures and communicate changes to appropriate staff. Able to manage multi-discipline projects.


The MD lead auditor shall
Audit the quality management system of an organization to assure that the organization has implemented a system for quality management of its products, processes and services, in line with the organization's policy and the requirements in the management system standard and/or directive
• Be responsible for the whole audit process
• Contact the client minimum 2 months in advance to identify any changes, which may change audit time or place
• Prepare the certification proposal for approval in due time before the audit
• Plan and organize the audit time by communicating with the client and audit team
• Prepare and send the audit plan to the client
• Inform the client and the audit team if there are changes in audit date or plan
• Conduct the opening and closing meetings for the audit
• Planning and conducting audits with the aim of ensuring product and management system compliance
• Ensuring that audits are conducted in a competent way and within requirements from authorities, leading to satisfied customers

 

Position Qualifications

The ideal candidate shall be in possession of:
• Qualifications in the schemes ISO 9001, ISO 13485.
• Knowledge of the regulatory requirements for medical devices
• Knowledge in relation to external supplier audits/ internal audits
• BSc degree in the relevant product or medical device area for one or several technologies used in the medical device sector (educational requirement), or equivalent.
• Minimum 4 years of working experience in the relevant production technology from manufacturing of medical devices or from R&D position within medical devices
• A broad experience within the medical device sector
• Good and effective communication skills, in written words
• English language (fluent written and verbal)
• One of Scandinavian language (fluent written and verbal)
• Extensive travelling (50-60 %)
• Energy and Commitment to keep up with different business and management when auditing on-site
• Assertive approach, good organizational skills and orientation to customer satisfaction complete the profile, customer focuse / orientation.
• Structured, able to show initiative and to work independently

Location: Norway/ Sweden/ Denmark.

DNV GL is an Equal Opportunity Employer and gives consideration for employment to qualified applicants without regard to gender, religion, race, national or ethnic origin, cultural background, social group, disability, sexual orientation, gender identity, marital status, age or political opinion. Diversity is fundamental to our culture and we invite you to be part of this diversity!


For more information please contact: Siv Inderdal Eklo, Regional Development Manager- Northern Europe, siv.eklo@dnvgl.com

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
Traineeprogram
Internship / Praktikanter

Fakta om DNV GL