Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kvalitetsrådgiver Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi søker en engasjert og positiv person som kan bidra til gjennomføring og videreutvikling av arbeidet med kvalitetssikring av våre oppgaver.
Stillingen inngår i avdelingsleders stab.

Arbeidsoppgaver

  • Systematisere, organisere og administrere avdelingens kvalitetsarbeid,
  • Bistå med lederstøtte og utarbeiding av styringsdokumentasjon, herunder implementering av prosedyrer, utarbeidelse av tiltaksplaner og rapporter,
  • Bistå i arbeidet med avviksbehandling, klagesaker og internrevisjon,
  • Bidra i arbeidet med kompetanseutvikling

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning og erfaring innen kvalitetssystem og kvalitetsledelse,
  • Erfaring med saksbehandling og god skriftlig fremstillingsevne,
  • Erfaring med arbeid i spesialisthelsetjenesten eller helseinstitusjon,
  • Det er ønskelig med erfaring i bruk av administrative datasystemer som P360, EQS, Qliklis og DIPS,
  • Erfaring fra, og forståelse for arbeidet i DPS vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • Vi ønsker oss en medarbeider som kan arbeide selvstendig, nøyaktig, løsningsorientert og resultatorientert,
  • Initiativrik og fleksibel,
  • Gode samarbeidsevner,
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og hyggelig arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse,
  • Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Er du min nye personlige assistent? Jeg som søker deg er en hyggelig, aktiv og sosial kvinne på 24 år som bruker rullestol. Derfor har jeg bruk for assistanse i hverdagen, og din jobb blir rett og slett å være mine armer og bein, enten det er på konsert, ved kjøkkenbenken eller i dusjen. Arbeidsoppgavene vil være mange og varierte, alt fra praktiske oppgaver i hjemmet til fritidsaktiviteter, helgaturer og ferieturer i inn- og utland, m.m. Det er fint om du har noe erfaring med det som er beskrevet over, men det er absolutt ikke et krav, da full opplæring vil bli gitt. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Det viktigste er at du er serviceinnstilt og ansvarsbevisst, selvstendig, pålitelig og fleksibel, tålmodig og initiativrik, at du har mye humor og at vi har god kjemi. Du burde ha god helse da arbeidet til tider kan være fysisk krevende. Jeg ønsker å ha en aktiv livsstil, med sportslige aktiviteter som sykling og alpint. Du liker å bake og lage mat, er utadvendt og sosial, og har interesse for kultur, som film og musikk. Det er flott om du også er litt praktisk anlagt, da jeg har mange hjelpemidler.Jeg disponerer egen bil, så du må ha førerkort i klasse B.Stillingen er en 33% fast stilling med arbeidstid både dag, kveld og hver tredje helg. Stillingen inngår i en fast turnus, og du må derfor påregne å jobbe i høytider og helligdager. Det er også ønskelig at du kan jobbe ekstra ved behov, som for eksempel ved ferieavvikling, eller frafall ved sykdom. Jeg oppfordrer både kvinner og menn til å søke. Jeg bor midt i sentrum av Røros, i egen tilrettelagt leilighet. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får fast ansettelse i Stendi med ryddige lønns- og arbeidsforhold.Dette er en utviklende og spennende jobb for den rette. Hva er BPA:Brukerstyrt personlig assistanse (BPA) betyr at det er personen med assistansebehovet som selv er lederen for de personlige assistentene som trengs for å få livet til å gå rundt. Det er varierte arbeidsoppgaver og BPA-tanken betyr at det er funksjonshemmede selv som er eksperter på seg selv, og derfor best istand til å ansette, lære opp og bestemme hvor, når og hvordan assistentene skal jobbe. Assistentene har en arbeidsgiver (Stendi) som sørger for lønn, feriepenger, forsikringer og pensjon, osv. Les mer på https://stendi.no/bpaVed spørsmål om stillingen, ta kontakt med min assistent og arbeidsleder Anette Rasmussen Halsan, telefonnummer 91 99 07 34, eller mail: antehals@hotmail.comArbeidssted: 7374 RørosStillingsprosent: 33%Søknadsfrist: omgående og senest 11. august 2019Arbeidstid: Turnus (dag, kveld, helg)Tiltredelse snarestSøknad og CV sendes på e-post innen 16.07.19 til antehals@hotmail.com.Aktuelle søkere vil bli innkalt til en samtale med Anette og meg. Vi ønsker å ta en snarlig avgjørelse.
05.07.2019 Røros
Assistent søkes. Jeg er en hyggelig, aktiv og sosial gutt på 23 år som bruker rullestol. Derfor har jeg bruk for assistanse i hverdagen, og din jobb blir å være mine armer og bein, enten det er på skole eller hjemme. Arbeidsoppgavene vil være mange og varierte, alt fra praktiske oppgaver i hjemmet til fritidsaktiviteter, helgeturer og ferieturer i inn- og utland, m.m. Ingen utdanning kreves, ingen forkunnskaper er nødvendig. Personlig egnethet blir vektlagt, og jeg gir deg full opplæring. Det viktigste er at du er serviceinnstilt og ansvarsbevisst, selvstendig, pålitelig og fleksibel, tålmodig og initiativrik, at du har mye humor og at vi har en god kjemi. Du er utadvendt og sosial, og har interesse for kultur, som film og musikk. Det er flott om du også er litt praktisk anlagt, da jeg har mange hjelpemidler. Jeg disponerer egen bil, fint om du har førerkort klasse B. Jeg har ledig 60% dag og fast helge stilling. Jeg blir din daglige leder i arbeidet, samtidig som du får ansettelse i Stendi Assistanse med ryddige lønns- og arbeidsforhold. Dette er en utviklende og spennende jobb for den rette. Gode norskkunnskaper ønskes - både skriftlig og muntlig. Tiltredelse: September Send søknad og CV til: maja.mortensen@stendi.no Merk søknad: Mann 23 år Ved spørsmål ta kontakt med Maja Mortensen på tlf: 91171018 Søknadsfrist: 4. august  
15.07.2019 Trondheim
Vi trenger engasjerte og morsomme assistenter til Brage, 11 år. Jobben går ut på å bistå Brage med alt han gjør i løpe av dagen når han ikke er på skolen. Brage er en vanlig 11 åring, men har en hjerneskade som gjør at han ikke kan styre kroppen slik han vil. Skaden gjør også at han ikke får til å snakke med ord, men han snakker med øynene og med kroppsspråk, med øyepeking i kommunikasjonsbøker og øyestyring av data. Den viktigste jobben til Brages assistenter er å hjelpe til med å snakke med andre og forstå Brage og omgivelsene godt. Du må like å være sammen med barn og delta på Brages fritidsaktiviteter. Det er veldig viktig av Brage sine assistenter liker og kan være en aktiv deltager i noe av det Brage driver med på fritida:• spiller tromme i skolekorpset• lager stop-motion filmer med Lego• spiller dataspill og brettspill • bygger trehytte i skogen• heier på Rosenborg Du må ha gode norskferdigheter og være god på kommunikasjon i alle situasjoner. Du trenger ikke å være så veldig sterk, men du må kunne løfte en del uten å få dårlig rygg. Hjemme hos oss er alt tilrettelagt med personløfter, men Brage er ofte på steder hvor det trengs at de som er sammen med han kan løfte og bære. Det er også svært viktig at du er punktlig og pliktoppfyllende, og med evne til å fokusere. Brage kan ikke være alene, og vi er helt avhengig av å alltid kunne stole på at du kommer når du skal og gir oss beskjeder i god tid. Arbeidsstedet er i hovedsak hjemme hos familien vår, og det er viktig at du kan tilpasse deg denne situasjonen og være fokusert på at du er på jobb. Brage har en egen del i leieligheten, og en av arbeidsoppgavene til assistentene er å hjelpe han med å holde det ryddig og rent. Assistentene må også bistå med stell og hygiene, mat og medisiner og alt annet Brage gjør i løpe av dagen. Det er også en fordel om du har førerkort. Vi kan tilby en deltidsstilling fra 20 – 40%, avhengig av hvor mye den som blir ansatt ønsker å jobbe. Arbeidstiden er på ettermiddager, helger og i ferier. På ettermiddagene starter jobben når Brage er ferdig på skolen, mellom kl 13 og 14. På dager med skolefri trenger han en assistent hele dagen, og det er spesielt viktig at du er tilgjengelig for å jobbe i ferier. Vi vet av erfaring at alle trenger tid til mye opplæring og erfaring for å bli trygg i rollen som min assistent, så det er fint om du ser for deg å ha denne jobben i minst to år framover (men det er selvfølgelig vanlig oppsigelsestid). Du vil være ansatt i Stendi AS, med tariffavtale og konkurransedyktig lønn. Det er Brage sin far som er arbeidsleder og den du forholder deg til i det daglige arbeidet. Arbeidsstedet er i hovedsak hjemme hos oss på Lade i Trondheim, men jeg trenger også at du blir med meg ut på reise noen ganger. Du vil inngå i ett team med flere assistenter i turnus, og du vil få full opplæring av mamma og pappa og resten av teamet. Send skriftlig søknad med CV til: bragebpa2019@gmail.com Søknadsfrist: 25. august.
14.07.2019 Trondheim
Stendi er en kunnskapsbedrift og vi tilbyr aktuelle kurssertifiseringer. Vi legger til rette for etterutdanning og videreutvikling. Region Agder kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Hele vår virksomhet er ISO-sertifisert. Barnevern: Vi søker trygge og voksne fagpersoner til våre avdelinger for barnevern. Vi trenger personer med engasjement for mennesker og som ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du vil jobbe med beboere som har ulike behov, noe som krever at du må være fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning som barnevernspedagog, sosionom og vernepleier Relevant erfaring er ønskelig Grunnleggende data kunnskaper Gode norskkunnskaper og god skriftlig framstillingsevne Førerkort kl. B    Egenskaper: Faglig engasjert Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse Voksen omsorgsperson Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Vi tilbyr: Lønn etter kvalifikasjoner Veiledning Oppfølging En fleksibel og variert arbeidsdag Som miljøterapeut i Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon og skape utviklingsmuligheter. De ansatte på våre institusjonstiltak går i "medleverturnus" (3+7+4+7). Menn over 25 år med erfaring fra barnevernsarbeid oppfordres til å søke. Det er krav til politiattest for stillingen.
12.07.2019 Mandal
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Du må kunne glede deg over "de små tingene" og være flink til å skape en relasjon med ungdommen! Du vil kunne jobbe på ulike institusjoner og med ulike barn/ungdommer, noe som setter krav til at du må være åpen, imøtekommende, fleksibel, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte beboers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Dokumentasjon etter gjeldene lovverk Være en trygg voksenperson i miljøet  Motivere og være deltagende på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Jobbe tverrfaglig. Kvalifikasjoner Førerkort kl. B er et krav Utdannet vernepleier, barnevernspedagog, sosionom, psykiatrisk sykepleier er en fordel men ikke et krav.  Ønsker minimum 3 års erfaring fra lignende arbeid. Det er krav til politiattest. Egenskaper Faglig engasjert  Du har et brennende engasjement for barn og ungdom Trygg og tydelig Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse Er en voksen omsorgsperson  Det tilbys Lønn etter tariff Gode forsikring/pensjonsordninger. Opplæring Veiledning/ oppfølging
12.07.2019 Trondheim
Vi søker trygge og omsorgsfulle miljøterapeuter til våre barnevernavdelinger i Hedmark og Oppland. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små ting" og er flink til å skape en relasjon med våre ungdommer. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; fortrinnsvis vernepleier, sykepleier, sosionom eller barnevernspedagog. Traumekompetanse er en forutsetning. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid og samhandling med samarbeidspartnere er ønskelig. Førerkort kl. B er et krav. Grunnleggende data kunnskaper. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Som miljøterapeut hos oss i Stendi deltar du i team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig, positiv tilværelse. Vi har ledige stillinger der du inngår i medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Det er krav om politiattest. Vi tilbyr lønn etter tariff. Vi har veiledning og oppfølging og har en fleksibel og variert arbeidsdag. Synes du dette høres spennende ut, send oss en søknad.      Vi oppfordrer særlig menn til å søke.  
12.07.2019 Oppland, Hedmark
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og ikke er redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere!. Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, sykepleier eller annen relevant utdanning Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og /eller pleie er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, telefon 90 05 55 00
11.07.2019 Målselv, Lenvik, Storfjord
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  Helsefagarbeider/miljøarbeider Helsefaglig kompetanse innenfor demensomsorg er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en nattevaktturnus som innebærer 3 netter arbeid – 7 døgn fri – 4 netter arbeid – 7 døgn fri (2300-0800, 9 timers nattevakt) - stillingsprosent vil være 59,15. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, 90 05 55 00
11.07.2019 Storfjord
Vis alle 20.898 ledige stillinger

Bli kjent med Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

DPS Groruddalen har bydelene Alna, Grorud og Stovner samt Nittedal kommune med et folketall på ca. 130 000 som opptaksområde. DPS Groruddalen består av Akutteam, 4 Allmennpsykiatriske seksjoner, Seksjon for gruppeterapi, Spesialpoliklinikk for psykoselidelser samt Døgnseksjon. 

Akershus universitetssykehus er Norges største akuttsykehus, og lokal- og områdesykehus for nær 10 % av Norges befolkning. Vi har et raskt voksende forskningsmiljø innen medisin og helsefag.

”Menneskelig nær – faglig sterk” er vår visjon.

Divisjon psykisk helsevern består av 4 DPS-avdelinger, Avdeling BUP, Avdeling rus og avhengighet, Avdeling akuttpsykiatri, Avdeling spesialpsykiatri, Avdeling alderspsykiatri, Avdeling voksenhabilitering og Avdeling FoU.  Divisjonen har ca. 1.700 årsverk og er lokalisert på Øvre og Nedre Romerike, inkl. Nordbyhagen, samt i Groruddalen og i Follo

Les mer om Akershus universitetssykehus HF (Ahus)

Stillingsbeskrivelse

Vi søker en engasjert og positiv person som kan bidra til gjennomføring og videreutvikling av arbeidet med kvalitetssikring av våre oppgaver.
Stillingen inngår i avdelingsleders stab.

Arbeidsoppgaver

  • Systematisere, organisere og administrere avdelingens kvalitetsarbeid,
  • Bistå med lederstøtte og utarbeiding av styringsdokumentasjon, herunder implementering av prosedyrer, utarbeidelse av tiltaksplaner og rapporter,
  • Bistå i arbeidet med avviksbehandling, klagesaker og internrevisjon,
  • Bidra i arbeidet med kompetanseutvikling

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning og erfaring innen kvalitetssystem og kvalitetsledelse,
  • Erfaring med saksbehandling og god skriftlig fremstillingsevne,
  • Erfaring med arbeid i spesialisthelsetjenesten eller helseinstitusjon,
  • Det er ønskelig med erfaring i bruk av administrative datasystemer som P360, EQS, Qliklis og DIPS,
  • Erfaring fra, og forståelse for arbeidet i DPS vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • Vi ønsker oss en medarbeider som kan arbeide selvstendig, nøyaktig, løsningsorientert og resultatorientert,
  • Initiativrik og fleksibel,
  • Gode samarbeidsevner,
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

Vi tilbyr

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og hyggelig arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse,
  • Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUL 16
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • JUL 21
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
21 ledige stillinger
Internship / Praktikanter