Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Avdelingsleder - Hjemmetjenesten Nes kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi søker en fremtidsrettet og helhetsorientert person som kan bidra til økt tjenestekvalitet.
Være med å koordinere og utvikle tjenesten i tråd med kommunens prioriteringer og i forhold til politiske krav, herunder prosjekt <>.

Arbeidsoppgaver

  • Utøve ledelse i følgende:
  • Ha fokus på det faglige og etiske, for å ivareta pasientsikkerhet og god faglig kvalitet
  • Personaloppfølging og - utvikling
  • Daglig drift av avdelingen
  • Oppfølging av budsjett i samarbeid med virksomhetsleder

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier med kompetanse og/eller erfaring innen ledelse og administrasjon
  • Søker må ha kunnskap og forståelse for helselovgivningen
  • Det er ønskelig med erfaring fra kommunehelsetjenesten
  • Erfaring med HMS-arbeid og turnus-planlegging
  • Evne til nytenkning, samt være utviklings- og løsningsorientert
  • Gode kommunikasjonsferdigheter vektlegges; være tydelig, kunne inspirere og veilede både personal og samarbeidspartnere
  • Søker må ha førerkort
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet for stillingen vektlegges
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
  • Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
  • Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på
  • søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Kontaktinformasjon

Randi Karin Mo, Virksomhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon/Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Årnes

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Nes kommune


Stillingsbrøk: 100% Fast Antall stillinger: 1 Søknadsfrist: 04.03.2019

For elektronisk søknadsskjema:




Adresse: Nes i Akershus

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 30.643 ledige stillinger

Nes kommune i Akershus har en visjon om "det gode liv der elvene møtes". Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i underkant av 22.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma - elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Les mer om Nes kommune

Stillingsbeskrivelse

Vi søker en fremtidsrettet og helhetsorientert person som kan bidra til økt tjenestekvalitet.
Være med å koordinere og utvikle tjenesten i tråd med kommunens prioriteringer og i forhold til politiske krav, herunder prosjekt <>.

Arbeidsoppgaver

  • Utøve ledelse i følgende:
  • Ha fokus på det faglige og etiske, for å ivareta pasientsikkerhet og god faglig kvalitet
  • Personaloppfølging og - utvikling
  • Daglig drift av avdelingen
  • Oppfølging av budsjett i samarbeid med virksomhetsleder

Kvalifikasjoner

  • Autorisert sykepleier med kompetanse og/eller erfaring innen ledelse og administrasjon
  • Søker må ha kunnskap og forståelse for helselovgivningen
  • Det er ønskelig med erfaring fra kommunehelsetjenesten
  • Erfaring med HMS-arbeid og turnus-planlegging
  • Evne til nytenkning, samt være utviklings- og løsningsorientert
  • Gode kommunikasjonsferdigheter vektlegges; være tydelig, kunne inspirere og veilede både personal og samarbeidspartnere
  • Søker må ha førerkort
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Personlig egnethet for stillingen vektlegges
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis
  • Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
  • Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
  • Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på
  • søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Kontaktinformasjon

Randi Karin Mo, Virksomhetsleder, Logg inn for å se kontaktinformasjon/Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Årnes

Nøkkelinformasjon:

Annonsør:Nes kommune


Stillingsbrøk: 100% Fast Antall stillinger: 1 Søknadsfrist: 04.03.2019

For elektronisk søknadsskjema:




Adresse: Nes i Akershus

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
10 ledige stillinger

Fakta om Nes kommune