Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

SOMMERJOBBMESSE (IT Supporttekniker) 3a49ceb6-ed1f-4290-9ffd-4a2a6080c5e4

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Velkommen til SOMMERJOBBMESSE for arbeidssøkere, studenter og skoleelever! Trenger du lønn, erfaring og en fot innenfor? Her treffer du flere arbeidsgivere som har behov for både ferievikarer og andre type stillinger.

Dato: Onsdag 20. februar 2019

Tid: 15.00 - 17.00

Sted: Sandnes Kulturhus, Mauritz Kartevoldsplass 1, Sandnes

Ta med CV i flere eksemplarer og møt lokale bedrifter som trenger sommerhjelp.

----

Evry søker nå en engasjert og pliktoppfyllende kollega som servicedesk tekniker. Kundeserviceavdelingen har ansvaret for alle leveranser av brukerstøtte og support til våre kunder. Kundene spenner fra store private og offentlige etater til spennende gründerbedrifter.

Arbeidsoppgaver:

Kundeservice og teknisk support ved å håndtere innkommende henvendelser via telefon, e-mail og portal.

Registrere henvendelser, prioritere og eskalere når det er nødvendig, følge opp og utføre oppgavene.

Feilsøking, problemløsning, remote desktop og server support, avslutte saker og gi tilbakemelding.

Bidra i videreutviklingen av teamets prosesser og rutiner

Rapportere til seksjonsleder

Er du den vi ser etter?

I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv

holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Du har evne til å kommunisere tydelig og til å

skape gode relasjoner med kunde, underleverandører og internt i EVRY. Som IT-supportteknikker

er det en fordel om du er omgjengelig, proaktiv og har godt humør, samtidig

som du er interessert i IT-sikkerhet og trives både med selvstendig- og teamarbeid.

Krav til ferdigheter:

God IT-faglig og forretningsmessig forståelse..

Erfaring fra IT drift og leveransemiljø innen kundeservice som brukerstøtte og support.

Gode evner til å kommunisere med kunder og medarbeidere.

Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (norsk og engelsk)

Erfaring fra bruk av moderne Servicedesk verktøy og kunnskap om ITIL.

Utdannelse eller fagbrev innen IT

Må kunne sikkerhetsklareres

Språk: Flytende Norsk og Engelsk, både muntlig og skriftlig er svært viktig for disse stillingene. Konsulentene må kunne formulere seg tydelig og på en presentabel måte på kort tid, til tide i pressede situasjoner.





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
Flere stillinger
Vis alle 30.695 ledige stillinger

EVRY er et av de ledende IT-selskapene i Norden. Vår ambisjon er å gi mening og liv til informasjon gjennom ideer, teknologi og løsninger som skaper verdier for våre kunder og nytte for samfunnet.

Les mer om 3a49ceb6-ed1f-4290-9ffd-4a2a6080c5e4

Stillingsbeskrivelse

Velkommen til SOMMERJOBBMESSE for arbeidssøkere, studenter og skoleelever! Trenger du lønn, erfaring og en fot innenfor? Her treffer du flere arbeidsgivere som har behov for både ferievikarer og andre type stillinger.

Dato: Onsdag 20. februar 2019

Tid: 15.00 - 17.00

Sted: Sandnes Kulturhus, Mauritz Kartevoldsplass 1, Sandnes

Ta med CV i flere eksemplarer og møt lokale bedrifter som trenger sommerhjelp.

----

Evry søker nå en engasjert og pliktoppfyllende kollega som servicedesk tekniker. Kundeserviceavdelingen har ansvaret for alle leveranser av brukerstøtte og support til våre kunder. Kundene spenner fra store private og offentlige etater til spennende gründerbedrifter.

Arbeidsoppgaver:

Kundeservice og teknisk support ved å håndtere innkommende henvendelser via telefon, e-mail og portal.

Registrere henvendelser, prioritere og eskalere når det er nødvendig, følge opp og utføre oppgavene.

Feilsøking, problemløsning, remote desktop og server support, avslutte saker og gi tilbakemelding.

Bidra i videreutviklingen av teamets prosesser og rutiner

Rapportere til seksjonsleder

Er du den vi ser etter?

I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv

holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Du har evne til å kommunisere tydelig og til å

skape gode relasjoner med kunde, underleverandører og internt i EVRY. Som IT-supportteknikker

er det en fordel om du er omgjengelig, proaktiv og har godt humør, samtidig

som du er interessert i IT-sikkerhet og trives både med selvstendig- og teamarbeid.

Krav til ferdigheter:

God IT-faglig og forretningsmessig forståelse..

Erfaring fra IT drift og leveransemiljø innen kundeservice som brukerstøtte og support.

Gode evner til å kommunisere med kunder og medarbeidere.

Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne (norsk og engelsk)

Erfaring fra bruk av moderne Servicedesk verktøy og kunnskap om ITIL.

Utdannelse eller fagbrev innen IT

Må kunne sikkerhetsklareres

Språk: Flytende Norsk og Engelsk, både muntlig og skriftlig er svært viktig for disse stillingene. Konsulentene må kunne formulere seg tydelig og på en presentabel måte på kort tid, til tide i pressede situasjoner.





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om 3a49ceb6-ed1f-4290-9ffd-4a2a6080c5e4