Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

God mulighet for regnskapsfører/rådgiver Kjeøy Regnskap

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kjeøy Regnskap er et av byens mest anerkjente regnskapsbyrå og vi er på utkikk etter en ny kollega.

Hos oss har alle ansatte en stor påvirkningsmulighet i bedriftens utvikling. Vi har det sosialt veldig bra og vi er en god gjeng med 16 ansatte som gleder seg til å gå på jobb, hver dag. Trygg arbeidsplass med muligheter for den enkelte.

Vi kjører utviklingsprosjekt med Regnskap Norge, og har egne rådgiver program for utvikling av den enkelte ansatte og bedriften.

Har du 3-5 års erfaring innen fagområde, (eller mer) - er du en innertier for denne stillingen.

Vil du være med å forsterke vår visjon?
"En verdiskaper på veien mot dine mål. - Vi bryr oss!"

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsføring fra A til Å
  • Porteføljeansvar

Ønskede kvalifikasjoner Du har erfaring med lignende arbeidsoppgaver og økonomisk utdanning
Du er autorisert regnskapsfører eller har ønske/ mulighet for å bli det.

Personlige egenskaper Du er en positiv og god bidragsyter til arbeidsmiljøet og trives med faglige utfordringer Du ser på systemer som en nyttig ressurs for å få løst arbeidsoppgavene

Vi tilbyr

Rådgiverprogram, der vi utvikler våre medarbeidere til gode rådgivere
Et godt arbeidsmiljø med dedikerte kollegaer, jobbe i team, og hvor ansatte får være med på utvikilingen av selskapet
Du får en faglig utvikling som passer deg Du vil være med på og forme utviklingen av bransjen Frihet under ansvar verdsettes høyt av de ansatte i dag, og vi har strukturerte og ordnede forhold Gode ansatteordninger (helseforsikring, firmahytte, m.m.)

For spørsmål og søknad, kontakt

Bjørg Fjell Rekruttering
v/ Rune Lie / Logg inn for å se kontaktinformasjon / tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon

Kjeøy Regnskap
v/ Ketil Kjeøy, tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Kandidater vurderes fortløpende. Konfidensiel behandling, også for oppdragsgiver i en startfase om ønskelig.

Bjørg Fjell Rekruttering er din samarbeidspartner for å søke jobb innen regnskap/økonomi. I 30 år har vi vært spesialist innen dette fagfeltet og søker deg som liker å jobbe med tall- både til faste og midlertidig stillinger. Kontakt oss for å høre om dine muligheter!




Adresse: BRØSETVEGEN 168,7048 Trondheim

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi AS omsorgstjenester, avlastning og barnebolig i Ålesund søker nattevakter. Vi bistår våre brukere med tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg på deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Hos oss står alltid barna i fokus, og vi skal alle sørge for å gi dem en meningsfull hverdag. Kvalifikasjoner Erfaring fra lignende omsorgstjenester er en fordel En fordel om du har utdanning som barnevernspedagog, sosionom, eller vernepleier Evner å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Kompetanse på Traumebevisst omsorg Personlige egenskaper  Vi søker målrettet og strukturerte nattevakter Du må kunne jobbe selvstendig og samtidig har gode samarbeidsevner Stå-på-vilje og personlig egnethet vil vektlegges Bidra til et godt arbeidsmiljø Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklende samarbeid. Vi tilbyr Ett års engasjement i 61 % nattvaktstilling med mulighet til fast ansettelse, dette utgjør 10 nattvakter per måned Arbeid i fast turnus Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Lønn etter tariff Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk.
18.06.2019 Ålesund
GK Norge har siden slutten av 2017 startet satsingen på sikkerhet gjennom etableringen av GK Sikkerhet AS. GK Sikkerhet AS jobber frem imot å bli en nasjonal sikkerhetsleverandør innen 2022, dette i tett samarbeid med GK Elektro AS. GK Sikkerhet er pr dags dato lokalisert i Oslo, Drammen, Hamar, Trondheim og Stavanger. GK Elektro Lillehammer AS (tidligere El-installasjon Lillehammer AS) har det siste året også styrket sin lokale kompetanse på sikkerhetsinstallasjoner, og søker nå med bakgrunn i en økt oppdragsmengde etter en dyktig og engasjert Sikkerhetstekniker. Er du svakstrømsmontør/elektriker med erfaring fra sikkerhetsinstallasjoner, og ønsker å jobbe i et solid selskap i vekst? Hvis du i tillegg har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag, og som vårt ansikt utad så det er viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg som er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø. Vi vurderer kandidater fortløpende og ser frem til å høre fra deg!    Arbeidsoppgaver: Montering, programmering og idriftsettelse av sikkerhetsinstallasjoner (brannvarsling, nødlys, ITV, slokkeutstyr og noe adgangskontroll) på en faglig sikker og god måte. Bistå i planlegging og prosjektering av nye sikkerhetsanlegg Komplett testing, dokumentasjon og kundeopplæring Oppfølging og gjennomføring av årlige service- og vedlikeholdsavtaler Håndtere kunder og samarbeidspartnere på en profesjonell og tillitsvekkende måte Selvstendig planlegging av egne ordre og oppfølging av kunder Ønskede kvalifikasjoner: Installasjonserfaring innenfor sikkerhetsinstallasjoner (brannvarsling, nødlys, slokkeutstyr, ITV, adgangskontroll, etc.) Kunnskap innen relevant regelverk Relevant fagbrev (svakstrømsmontør eller elektriker) Erfaring innen yrket kan kompensere for manglende fagbrev. Førerkort kl. B Gode datakunnskaper Positiv, fleksibel, strukturert, selvstendig, serviceorientert og genuint teknisk interessert Plettfri vande God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Vi kan tilby: En svært interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst, med solid økonomi og et svært godt arbeidsmiljø. Direkte påvirkning i å bygge opp og forme GK Elektro Lillehammer AS sin satsning innen sikkerhetsinstallasjoner Utfordrende og morsomme arbeidsoppgaver, med svært innovative produkter og løsninger Kurs, etterutdanning med gode utviklingsmuligheter Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
18.06.2019 Lillehammer
Er du svakstrøms montør og ønsker å jobbe i et solid selskap i vekst? Til vårt kontor på Lillehammer søker vi nå etter en dyktig og engasjert Svakstrømsmontør. GK Elektro Lillehammer AS er i vekst, så hvis du har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag, og som vårt ansikt utad så det er viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. En fagarbeider hos oss er Helten i felten. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg som er faglig interessert og vil jobbe for et bedre miljø. Vi vurderer kandidater fortløpende og ser frem til å høre fra deg!   Arbeidsoppgaver: Montering, programmering og idriftsettelse av svakstrømsinstallasjoner (brannvarsling, ITV noe adgangskontroll, data spredenett inkl. fiber etc.) på en faglig sikker og god måte Håndtere kunder og samarbeidspartnere på en profesjonell og tillitsvekkende måte Selvstendig planleggende av egne ordne og oppfølging av kunder Komplett testing, dokumentasjon og kundeopplæring Sette seg inn i og ivareta selskapets HMS- og kvalitetsrutiner Ønskede kvalifikasjoner: Installasjonserfaring innenfor svakstrømsinstallasjoner (brannvarsling, data spredningsnett inkl. fiber, ITV, adgangskontroll, etc.) Kunnskap innen relevant regelverk Relevant fagbrev (svakstrømsmontør eller elektriker) Erfaring innen yrket kan kompensere for manglende fagbrev Førerkort kl. B Gode nettverk- og datakunnskaper Positiv, fleksibel, strukturert, selvstendig, serviceorientert og genuint teknisk interessert God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Vi kan tilby: En  svært interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst, med solid økonomi og et svært godt arbeidsmiljø Direkte påvirkning i å bygge opp og forme GK Elektro Lillehammer AS sin satsning innen sikkerhetsinstallasjoner Utfordrende og morsomme arbeidsoppgaver, med svært innovative produkter og løsninger Kurs, etterutdanning med gode utviklingsmuligheter Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
18.06.2019 Lillehammer
Vi søker en positiv og utadvendt servicetekniker til vår avdeling i Knarvik. Dersom du har faglig stolthet og vil jobbe med bransjens mest fremtidsrettede teknologi, så passer du hos oss. Du vil få jobbe selvstendig i større og mindre oppdrag, og som vårt ansikt utad så det er viktig for oss at du gir en god kundeopplevelse og utfører godt teknisk arbeid. Du vil bli utfordret gjennom totaltekniske problemstillinger, og vil være ansvarlig for at alle oppdrag blir gjennomført etter de krav og sikkerhetsrutiner som er fastsatt. Vi ser etter deg som vet å strekke seg det lille ekstra for at våre kunder blir ivaretatt på den beste måten, som er faglig interessert og som vil jobbe for et bedre miljø. Ønsker du å bli en del av oss i GK INNEKLIMA AS ser vi frem til å motta din søknad.     Arbeidsoppgaver: Service og vedlikehold av klimaanlegg Foreslå og gjennomføre systemforbedringer Kundeansvar og engasjement Teamjobbing på avdelingen Salg av våre tjenester Ønskede kvalifikasjoner: Gjerne fagbrev innen elektro, byggautomasjon, kjøling eller rør Bakgrunn fra byggautomasjon/elektro, kjøling eller mekanisk service på ventilasjonssystemer, drift- og forvaltning av bygg er en fordel God kunnskap om prosessen rundt ventilasjon og kjøling Utadvent og serviceinnstilt Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
18.06.2019 Bergen
Vi søker etter en advokat, eventuelt advokatfullmektig, til juridisk enhet i GK Norge. Juridisk enhet betjener alle de norske selskapene i GK Gruppen. Vi ser etter deg med noen års erfaring fra en byggentreprenør eller en teknisk entreprenør, eller som ansatt i advokatfirma. Du er strategisk sterk, kommersielt innstilt og liker å jobbe i team med andre flinke folk. GK har utviklet seg til å bli en av Skandinavias ledende aktører i byggenæringen, som teknisk entreprenør og som driftspartner. Vi leverer i dag løsninger og tjenester gjennom hele byggets levetid, fra ide til ferdig bygg og deretter drift. Vi skal fortsette å utvikle oss, i Sverige, Danmark og Norge, men med en klar ambisjon om lønnsomhet. Vi skal jobbe smart, og vi er best når vi evner å utnytte vår tverrfaglige kompetanse, som ett GK. Søknader behandles fortløpende og søkere med relevant bakgrunn innkalles til intervju.  Alle henvendelser behandles konfidensielt. Spørsmål om stillingen kan rettes til konsernadvokat Lise Siverts, tlf. 906 74 208 eller mail. Lise.siverts@gk.no   Arbeidsoppgaver vil blant annet omfatte: Juridisk bistand knyttet til entrepriserettslige temaer  Juridisk bistand i forbindelse med konkurranse om offentlige anskaffelser   Deltakelse i utarbeiding av og forhandling om kontrakter med byggherrer, hovedentreprenører, underentreprenører/leverandører og andre forretningsforbindelser Tvisteløsning og annen håndtering av uenigheter   Synliggjøring av risiko og ansvar   Intern kurs og opplæringsvirksomhet  Generell forretningsjuridisk rådgivning  Ønskede kvalifikasjoner: Master i rettsvitenskap eller tilsvarende 1-5 års arbeidsfaring, gjerne fra bygg - og anleggsvirksomhet eller tilsvarende erfaring fra advokatfirma  Personlige egenskaper: Gode kommunikasjons- og forhandlingsegenskaper  Gode engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig  Stor arbeidskapasitet med evne til å ta selvstendig initiativ og til å sette deg inn i komplekse saker på kort tid  Kommersiell forståelse  Selvstendig, men god til å samarbeide  Strukturert og detaljorientert, men samtidig løsningsorientert og fleksibel  Utadvendt  Glad i å lære  Vi kan tilby deg: Konkurransedyktige betingelser  Gode pensjons- og forsikringsordninger  Selvstendig ansvar med stor grad av frihet 
18.06.2019 Oslo
Vil du lede GK Inneklima sin avdeling for Byggautomasjon i Stavanger og tilby de beste energieffektive løsningene i bygg til et marked i vekst?  Som avdelingsleder vil du lede din avdeling gjennom målsetninger, budsjetter og markedsplaner. Du vil være overordnet ansvarlig for alle prosjekter i din avdeling og du må sørge for oppfølging av dine medarbeidere i deres hverdag. Du bygger tillit og gode relasjoner til ulike aktører både internt og eksternt, samtidig som du også besitter en faglig tyngde og har god innsikt i markedet. I GK legger vi vekt på en helhetlig totalteknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens muligheter i byggebransjen. Vi ser etter deg som er resultatorientert med gode kommunikasjonsevner, har faglig interesse og vil jobbe for et bedre miljø. Vi ser frem til å høre fra deg og vi ta inn kandidater løpende! Arbeidsoppgaver: Aktiv kundebehandling og markedsbearbeiding Utøve operativ ledelse av avdelingen Personal, budsjett, økonomi og resultatansvar Ansvar for å definere, prioritere, iverksette og følge opp tiltak i forhold til handlingsplaner Ønskede kvalifikasjoner: Fortrinnsvis bakgrunn som automasjonsingeniør, men bred erfaring fra andre tekniske fag kan kompensere  Prosjektleder- og rådgivererfaring Gode kommunikasjonsevner og evne til å motivere mennesker Utpreget forretningssans Resultatorientert og fokus på økonomi Generelt god IT kunnskap Personlige egenskaper: Pålitelig og god lagbygger som motiverer og inspirerer medarbeidere Gode samarbeidsevner  Evne til å sammenstille operative og strategiske behov  Må kunne kombinere korte og langsiktige målsetninger  Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
18.06.2019 Stavanger
Ønsker du utfordrende og spennende oppgaver i et solid flerfaglig firma?   GK Elektro AS sine kontorer i Asker ligger i Solbråveien 23, hvor vi også er samlokalisert med GK Inneklima. På Elektro er vi totalt 16 ansatte per idag, med fordeling på 2 personer på kontoret og 14 personer som jobber ute i feltet. Vi trenger nå å styrke laget med 3-5 service-elektrikere for å klare oppdragsmengden fremover.     Vil du være en del av vårt flerfaglige miljø, med hyggelige medarbeidere og godt samhold?   Service-elektrikere: På grunn av økt oppdragsmengde søker vi etter service-elektrikere med stor interesse eller erfaring innen tekniske installasjoner eller bolig/privat installasjoner. Vi trenger engasjerte elektrikere som har erfaring med eller lyst til å jobbe selvstendig og utvikle seg innenfor GK sitt service-segment og jobbe tett med de andre GK-fagene i hverdagen. Våre kunder er skole- og helsebygg, industri, kjøpesenter, bolig, kontorbygg og privatkunder.   Det er ønskelig med service-elektrikere som har god teknisk innsikt og bred erfaring fra faget og gjerne erfaring fra elmobilitet. Kontakt med kunder og leverandører er en del av arbeidsdagen og det er dermed en forutsetning at du behersker norsk både skriftlig og muntlig.   Søknader behandles fortløpende.   Til de riktige kandidatene kan vi tilby gode arbeidsbetingelser og ordnede forhold i en offensiv bedrift i vekst med solid økonomi. 
18.06.2019 Asker
Til vår avdeling i Oslo City søker vi etter en serviceinnstilt og engasjert radiograf i en 100 % vikarstilling. Vi søker deg som har radiografutdanning med norsk autorisasjon og gode norskkunnskaper (både skriftlig og muntlig). Videre må du ha generelt gode datakunnskaper. Noe erfaring med RIS/PACS-systemer er en fordel. Erfaring med CT og MR er ønskelig, men ikke et krav. Vi forventer at du kan arbeide selvstendig, effektivt og strukturert. Personlig egnethet vektlegges høyt. Vi ser blant annet etter deg som er endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert. Det er viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement og høy grad av serviceinnstilling. Hos oss vil du bli en del av et dynamisk og spennende fagmiljø med høyt engasjement, hvor vi alltid setter kunden i fokus. Vi har konkurransedyktige betingelser. Lønn etter avtale. Gode forsikringsordninger og velordnede forhold. For nærmere informasjon om stillingen, kontakt: Gunn Grevsnes Leder Aleris Røntgen Oslo City Mobil 90 67 20 76
18.06.2019 Oslo
Vis alle 21.742 ledige stillinger

Kjeøy Regnskap er et Autorisert regnskapsførerselskap på Moholt i Trondheim. Her finner du masse god regnskapskompetanse fordelt på 16 dyktige, hyggelige og behagelige medarbeidere. Sammen har vi lang fartstid både fra regnskapsbransjen og andre bransjer, noe som har gitt oss innsikt og erfaring med mange ulike næringer gjennom årene.

Les mer om Kjeøy Regnskap

Stillingsbeskrivelse

Kjeøy Regnskap er et av byens mest anerkjente regnskapsbyrå og vi er på utkikk etter en ny kollega.

Hos oss har alle ansatte en stor påvirkningsmulighet i bedriftens utvikling. Vi har det sosialt veldig bra og vi er en god gjeng med 16 ansatte som gleder seg til å gå på jobb, hver dag. Trygg arbeidsplass med muligheter for den enkelte.

Vi kjører utviklingsprosjekt med Regnskap Norge, og har egne rådgiver program for utvikling av den enkelte ansatte og bedriften.

Har du 3-5 års erfaring innen fagområde, (eller mer) - er du en innertier for denne stillingen.

Vil du være med å forsterke vår visjon?
"En verdiskaper på veien mot dine mål. - Vi bryr oss!"

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsføring fra A til Å
  • Porteføljeansvar

Ønskede kvalifikasjoner Du har erfaring med lignende arbeidsoppgaver og økonomisk utdanning
Du er autorisert regnskapsfører eller har ønske/ mulighet for å bli det.

Personlige egenskaper Du er en positiv og god bidragsyter til arbeidsmiljøet og trives med faglige utfordringer Du ser på systemer som en nyttig ressurs for å få løst arbeidsoppgavene

Vi tilbyr

Rådgiverprogram, der vi utvikler våre medarbeidere til gode rådgivere
Et godt arbeidsmiljø med dedikerte kollegaer, jobbe i team, og hvor ansatte får være med på utvikilingen av selskapet
Du får en faglig utvikling som passer deg Du vil være med på og forme utviklingen av bransjen Frihet under ansvar verdsettes høyt av de ansatte i dag, og vi har strukturerte og ordnede forhold Gode ansatteordninger (helseforsikring, firmahytte, m.m.)

For spørsmål og søknad, kontakt

Bjørg Fjell Rekruttering
v/ Rune Lie / Logg inn for å se kontaktinformasjon / tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon

Kjeøy Regnskap
v/ Ketil Kjeøy, tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon

Kandidater vurderes fortløpende. Konfidensiel behandling, også for oppdragsgiver i en startfase om ønskelig.

Bjørg Fjell Rekruttering er din samarbeidspartner for å søke jobb innen regnskap/økonomi. I 30 år har vi vært spesialist innen dette fagfeltet og søker deg som liker å jobbe med tall- både til faste og midlertidig stillinger. Kontakt oss for å høre om dine muligheter!




Adresse: BRØSETVEGEN 168,7048 Trondheim

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Kjeøy Regnskap